35 354 70

VW Phaeton ще е с по-добра возия от S-Klasse

  • volkswagen-
  • phaeton-
  • mercedes-
  • s-klasse
Новият флагмански модел на Volkswagen вече е в процес на разработка и по предварителни данни ще се появи на пазарите в края на 2016 година. Phaeton ще се характеризира с наличието на изключително високи технологии, а возията му ще е по-добра от тази на новата S-Klasse. Това е единственият шанс на марката да наложи новата генерация на Phaeton сред премиум седаните.
 
До този момент това не се отдаваше на VW. Сегашното поколение е силно недооценено и поради тази причина на новия Phaeton ще бъде обърнато доста повече внимание. Усилията ще бъдат съсредоточени основно върху возията и защото вече е известен факта, че новата S-Klasse на Mercedes е доста по-чувствителна към пътните неравности. Именно там VW ще се стреми да удари конкуренцията.
За да пратят в нокаут S-Klasse, от VW възнамеряват да оборудват Phaeton с ново пневматично шаси, което с помощта на специални камери и сензори ще сканира пътната настилка пред автомобила и ще нагажда работата на окачването според конкретните пътни условия. При S-Klasse също има подобна система, но тя работи с недотам ефективните хидро пружинни механизми.
 
Още нещо интересно за новия Phaeton е, че той ще се оборудва с иновационна полиметална каросерия, изработена от високоякостна стомана, алуминий и композитни материали. Автопилотът пък ще бъде толкова съвършен, че сам ще може да извършва изпреварвания. Новият Phaeton обаче няма да бъде никак евтин. За компанията е по-важен т.нар. PR-ефект, отколкото продажбите. Надеждите на VW са да направят колата с най-добра возия. Дали това ще стане ще разберем слез приблизително две години.

Техническа информация за съществуващите VW Phaeton  , ще намерите ТУК


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Тия дни

    0 0 Отговор
    Ха!
  • 2 врачанина

    1 5 Отговор
    Не вярвам,Benz-a си е Benz,момчета. :)
  • 3 ххх

    1 7 Отговор
    Ако не можеш да предложиш поне качеството на конкурента на същата цена, а и в същото време да притежаваш в пъти по-голям производсвен ресурс .... значи си неефективен, което значи, че си прост .. подобен случай видяхме с Veyron, който постига 400 и кусур кмч, ама на пистата и само на пистата на VW, другаде няма как (т.е. няма смисъл от тази кола) и струва 1.6 милиона евра и пак са на загуба ... a и какъв ПР ... Кола на народа - Лимузина за олигарха (малко не пасва)
    Нека са сипе хейт от голфаря :)
  • 4 Пакман

    7 1 Отговор
    Нищо чудно да го направят по добър от ес класата. И ако изглежда така направо е съвършен

  • 5 ВИП АМГ

    2 7 Отговор
    kakvoto i dase zadade ot VAG to e mnogo nazad ot kachestvoto i stila koeto pritejavat mercedes benz.ako shte i faiton da napraviat si ostavat troshliaci.
  • 6 БУМЕР КАМОР

    1 7 Отговор
    ako iskat i Lada kalina dasi izberat na men mi e prez ...ama da se tvardi che folcvagenovia bokluk e po dobar ot Mercedes ........
  • 7 AAA

    1 10 Отговор
    Каквото и да направят VW си е VW кола за селски пътища в която да возищ картофи.То ако VW беше по-добро от S-class, то Мерцедес щяха да са фалирали.Както в казал xxx народната кочина ще си остане народна кочина за хора, които не знаят какво е Мерцедес. Да си правят там тъпите Бугатита и Аудита и да не говорят, че ще правят нещо повече от Мерцедес, защото това няма как да стане. Добре че произвеждат евтини боклуци и ние тук бедняците им ги купуваме иначе отдавна да са издухали супата.
  • 8 vw passat 28 motora

    6 1 Отговор
    Те са от доста време пред Мерцидеса не се и учудвам разбира се че ще е по добър от s класата !
  • 9 Иван Господинов

    8 1 Отговор
    С техните ресурси могат да си направят каквото си поискат.
  • 11 Colossus

    2 4 Отговор
    Какво става то сега-отива клиентът във Volkswagen и казва искам в колата ми да има система, която настройва окачването според състоянието на пътя, а те му казват-такава система ще въведем след 2 години,ама виж в Мерцедес вече я имат от около година,така че или си купи Мерцедес или изчакай 2 години, защото ние вървим 3 години зад тях
  • 12 Тас Симеонов

    1 3 Отговор
    Haresva mi kak izglejda mnogo dobre sa go napravili vapreki 4e malko izglegda kato risunka
  • 13 тошибиян

    2 2 Отговор
    глупости
  • 14 Mercedes Benz

    2 2 Отговор
    Едно е да твърдиш, съвсем друго е да го постигнеш - 4 години по-късно! Освен това имиджа си е имидж - малко са хората, които ще броят 200 000 за VW, освен това така жестоко ще си конкурират А8, всичко е само евтин популизъм!

  • 15 Иван

    3 1 Отговор
    Разбирачос! Българския интернет автомобилен разбирач страйкс агейн! Укротете се малко. Колата още не е излязла на пазара, а Вие вече всичко знаете. Нали не мислите че се целят в това да са по-добри от това, което предлага Мерцедес в момента. Целят се в това да са по-добри от това, което ще предлага Мерцедес тогава. Всъщност и през 2002-ра, когато излезе първия Файтон, към момента беше най-добрата луксозна лимузина. ;)

    Коментиран от #16, #33

  • 16 Mercedes Benz

    1 3 Отговор

    До коментар #15 от "Иван":

    Иванчо, не знам кой е разбирач и кой не е, но не знам как ти хрумна че 2002 е била най-добрата луксозна лимузина - продажбите на S classe и на Phaeton красноречиво говорят кой е по-добрия и кой изобщо е най-добрия в този свръхлуксозен сегмент, поинтересувай се ако искаш!
  • 17 Вальнтайн

    1 2 Отговор
    Още си спомням подобните приказки,амбиции и дори закани от страна на голфовите производители за първия Файтон, и ......????? Който се е докосвал до него знае как вози и колко от заканите се осъществиха и колко си останаха празни приказки. Хем спортно хем комфортно управление и возия? Получаваш нито едно от двете в истинския смисъл!!!
  • 18 Лев Толстой

    1 3 Отговор
    Absiliutno sum saglasen hem tova ne im e parvata kola. Atuka niakakvi lape6nici se opitvat da me ubediat 4e e bilia po dobra
  • 19 audi A8

    2 2 Отговор
    az sam fen samo i edinstveno na audi no VW sashto sa mnogo dobri mashini daje do kolkoto sam chuval v momenta pfaetona bila nai ustoichivata kola na patq daje po ustoichiva ot A8 kadeto sa brutalni Mercedesite sashto sa dobri no te sa sazdadeni na za 60 godishni pensioneri koito imat po 40 50 miliona v bankata i si chakat smartta govorq samo i edinstveno za S klasite che sa za pensionerite inache ako tozi pfaeton izlezne na pazara shi izbie ribata mnogo e dobar.!!!

    Коментиран от #34

  • 20 Ехаа

    1 2 Отговор
  • 21 Иван

    1 2 Отговор
    Не съм сигурен, че знаеш за какво говориш. От кога само продажбите говорят за това, коя кола е по-добра? Особено в сегмента на комплексарите, какъвто несъмнено си и ти, като гледам как се изразяваш и какви умозаключения правиш, имиджа и традициите са много по-важни от автомобилните качества. Така че, нека да не спорим, защото усещам, че ще извадиш неоспоримия довод "Ес-класата си е Ес-класа" :)
  • 22 Кучиаша

    1 2 Отговор
    Съдружника кара файтон. От по старите с конете. Хубав е не се оплаква. На мене също ми харесва но през уикенда предпочитам да таркалям обикновена каруца
  • 23 БамБам

    0 3 Отговор
    Не може да е по-добър от Бенца
  • 24 audi A8

    0 1 Отговор
    Ehh ivane i az sam ivan kato si fen na pensionerskia avtomobil nedei go pokazvai v statiata na VW aman ot razbirachi v tova BG kato si tolkova nadahan kupi si S-klasa prekrasti se kam chetata na bankerite i pensionerite ei vsichki mnogo vzeha da razbirat ot vsichko aman veche.!!!

    Коментиран от #27


  • 25 LEXUS LS

    3 2 Отговор
    Той и сега си е с много по-добра возия който и да Мерцедес. Още 2002 година когато Ауто Билд и Аутофасил тестваха Phaeton-a, изказаха мнение че няма друг автомобил с по-добра возия.
  • 26 Капитана

    2 4 Отговор
    Коментарите са излишни.Казано е че,в света има Мерцедес и всички останали марки коли.Мерцедес е една от най добрите марките автомобили,да не кажа и най-добрата.Това е мое мнение.Държи доста добра цена винаги при повторна,потретна и т.н.препродажби,обект е на бартери,на залози и каквото щете.Така,че всички останали тояги на пазара просто не струват.Дай боже всеки му да кара нов "Мечо",пък който коквото иска това да казва и да плюе.Не харесват Мерцедес само тези,които нямат пари да си го купят,това е простата истена.Не може фолксвагена да е по добър от Мерца,не е било и никога няма да бъде,сори за което.

    Коментиран от #50

  • 27 Иван

    1 3 Отговор

    До коментар #24 от "audi A8":

    Мой, коментара ми беше отговор на коментар 16, не на теб. Просто не очаквах междувременно да се пръкнат толкова коментари. Ние сме единствените двама с нормална мозъчна дейност в коментарите до 20-ти, да не правим грешката да се караме :)
  • 28 audi A8

    3 3 Отговор
    hah izvinqvai togava ama prosto iskam da kaja che vsichki koito ste fenove na TRITE LACHA stiga ste si obrashtali ezika zashtoto tozi pfaeton ako izlezne na pazara shte e mnogo dobar ne samo po vizia a i po komport a kvo da govorim za auditata 8-cata e kolata nqma JAPAN nqma USA nemskoto si e nemsko i samo Audi.!!
  • 29 Недялков

    3 4 Отговор
    От 2 години карам Файтон а от 6 месеца имам и Туарег модел 2011 а другата е 2013 купил съм ги от Порше софия . И двете харчат много особено файтона а Туарега е постояно в сервиза. Косата ми побеля от ремонти. Повече никога фолксваген

    Коментиран от #53

  • 30 Кобрата

    2 3 Отговор
    Заглавието на статията ми прозвуча като виц.
    S-klasse е най-добрият модел от гамата на леките автомобили на Mercedes, не съм съгласен, че Volkswagen ще направят автомобил с по-добро окачване. Пък и дори да е така пак не бих предпочел VW пред Mercedes ако трябва да избирам и мога да си позволя всяка една от 2-те.
  • 31 гостенина122345

    1 3 Отговор
    VW Докато открият топлата вода Мерцедес до 2016 ще измислят нова система :D :D
  • 32 Дошo

    1 3 Отговор
    Горките смешници.Писна ми от тъпата им пропаганда.Те смотаняците нещастни от 1994 до сега не можаха да направят А8 да вози като хората тепърва някакъв недъгав селски автомобил ще го правят да вози по-добре от Мерцедес.
  • 33 Дошo

    2 3 Отговор

    До коментар #15 от "Иван":

    Да бе за това когато във Fifth Gear правиха тест на Вentley Continental Flying Spur, което ползва платформата на Каруцата(Фаетон) водещия каза:
    - Не мога да разбера как толкова голяма кола може да вози толкова твърдо.
    Толкова за СОЦваген, луксозните им коли и невероятната им возия.Тия смотаняци не можаха 20 години да направят А8, което да вози поне като дърто БМВ Е39.
  • 34 Дошo

    2 3 Отговор

    До коментар #19 от "audi A8":

    Колко е устойчиво А8 с тая некадърна предница и стърчащ пред нея двигател бе пич?Ти пред блока може всичко да си чувал, но реалността е съвсем различна.
  • 35 Старогръцка митология

    1 0 Отговор
    Не използвайте погрешното "Файтон", защото модела е "Фаетон" !!!
    Кой е Фаетон вижте в Уики.

    Коментиран от #54

  • 36 sjfdasf

    1 1 Отговор
    ei gospoda koito nesa izliza li ot grada v koito sa se rodi lii 90% ot tezi koito pishat komentari tuka nesa se kachvali na neshto po skupo ot opel vectra 2.0 vw phaeton e super avtomobil 3.0 TDI nai spoluchliv dvigatel nqma troshene dvigatel e tip top no ako si karuk shte ti se preebe nqkoq diuza koqto e na cena 820lv broikata mercedes li ..... horata sa kazali mercedes i vs ostanali no stava navapros za okachvane stabilnosti i voziq i mercedes sum pritejaval w221 2010 godi nego palish 10 dena i arimatica si pada kato prepila babichka pada sus poweche ot 10sm aa vw phaeton nee pada dori sus 1sm tovaril sum go sus bagaj nad 700kg samo bagaj pri patuvane nqma padaneee Audi A8 4.2 Tdi 351hp 2011 godina nqma po lud avtomobil vurvi sus 307km pri 200km vurvi sus x2000 1min\ i harchi 8.0-- 100 km ;.... pishete si kolko to iskate !!!
  • 37 Autohouse Randm

    0 2 Отговор
    mechti mechti
  • 38 На Autohouse Randm съсружника

    0 3 Отговор
    mercedes benz e nomer 1
  • 39 Златан Недоклатенов

    1 3 Отговор
    ei tia sa mnogo nagli
  • 40 некойси

    0 0 Отговор
    Независимо от това колко се опитват ... Volks Wagen си остава марката.
  • 41 майор Костов

    1 2 Отговор
    И защо се състезават с Мерцедес? БМВ и Ауди явно не са в елита.

    Коментиран от #42

  • 42 генералисимус Сталин

    0 4 Отговор

    До коментар #41 от "майор Костов":

    Състезава се с Мерцедес защото са на едно ниво. БМВ са значително по-напред, те са №1! Все едно да сравняваш кон с кокошка.
  • 43 mitko prostashki

    1 0 Отговор
    До коментар 42 генералисимус Сталин:
    БЛАЖЕННИ СА ВЯРВАЩИТЕ
  • 44 Георги Симеонов

    0 0 Отговор
    относно кой бил на първо място в момента при луксозните автомобили https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/v/t1.0-9/1560422_385368301629167_1018792924943758708_n.jpg?oh=2e678feafabc93b8f218aa24328be153&oe=55326817&__gda__=1428950889_5592c9a7ceeb4a85d506ecc9c2ef3652
  • 45 Гост

    5 0 Отговор
    Абе някой качвал ли се е на Фаетон, че пишете такива тъпизми?
    Изобщо не е А8, а е Бентли. Сглобката е ръчна. Уникален, но недооценен автомобил! Единственото, което няма сегашния модел сравнение с S-ката, е нощното виждане.
    Возията обаче е уникална и въздушното окачване е в пъти по-здраво от на Мерцедес!
    Който иска е хубаво да прочете какви задания са били поставени на инженерите от тогавашния директор на Порше при разработката на Фаетон. Една от тях е автомобила да се движи 24 часа с 300 км/ч при 50 градусова жега, а в купето температурата да не надвишава 22 градуса.
    Единствено поддръжката му е доста скъпа - масла с филтри е 700 лева, без труда!

    Коментиран от #59

  • 46 djaro

    0 2 Отговор
    kvi bmv-ta,kvi merzedesi,kvi Audita,kvi kalqski -faethoni,KA4ETA SE NA LEXUS-DAVIDITE KAKVO E AVTOMOBIL,LEXUS-QPONSKATA S-KLASA
  • 47 ооо

    1 2 Отговор
    VW или строшените Аудита били по-добре от Мерцедес.... Много филми гледате еййй.....
  • 48 АМG отбора

    1 1 Отговор
    Колата е в процес на разработка т.е ще излезне до 2016г дотогава кой знае от MERCEDES какво ще са разработили и пак няма да може да ги достигнат.Бенца винаги е бил на върха и винаги там ще си остане, така че VAG- феновете да се ориентират към истинската марка ,а не да се заблуждават и да сапунисват колко е бил хубав фаетона :)
  • 49 Vasik Atanasova

    2 1 Отговор
    АВЕ НОМЕР ЕДНО СМЕ СИ ТОВА Е
  • 50 hienata

    3 0 Отговор

    До коментар #26 от "Капитана":

    Капитане,навярно знаеш,че преди 500г подобни на теб хора са се изказвали толкова категорично (като теб) за това,че земята е плоска като тепсия. Хора като теб (и някои други от форума) преди 50г са казвали категорично, че не може да се лети до Луната. Искрено се надявам VW да осъществи заканата (не съм им фен) ,защото така се върви към прогрес. С мислене от сорта на " това е невъзможно", "не може да се случи", "няма как" все още да яздим магарета.
  • 51 vesko

    2 4 Отговор
    Колеги, виждам споровете са сериозни, всеки защитава своята любима марка. Ако трябва да бъда искрен, фаетона е много красив изобщо изпипана кола. Мерцедесите, аудитата и бмв, са също прекрадни автомобили. Но нека бъдем напълно искрени, само мерцедес може да съперничи на возията и удобството на хидравличен ситроен, в частност на с6. Казвам го от личен опит.
  • 52 Bolen

    0 1 Отговор
    https://www.youtube.com/watch?v=8ZLKxoFAsh8

    Gledaite videoto sled tova shte po govorim pak.kakva vozq dava mercedes S clasa.taka che vie karaite golfovite ili pasatovite.mercedes si e mercedes
  • 53 Кола за фамилиа

    2 2 Отговор

    До коментар #29 от "Недялков":

    Недялков -нали не си правиш майтап -тъкмо се бях засилил за такъв Туарег?
  • 54 Japoneze

    2 5 Отговор

    До коментар #35 от "Старогръцка митология":

    "Фаетон" ,"ФаЙтон"-за кон ,се тая.Името не прави колата!Недооценено било-да бе,да ама не,те хората са прости!Само като погледна новат S-класа отвътре-на мен ми стига!
  • 55 Пешо

    4 0 Отговор
    Phaeton е много неоценен автомобил.Имам познат с V10 TDI и е железен.
    Бих го предпочел пред S-класа,защото е доста по-рядко срещан и не толкова банален и комерсиален.А по качество,возия и комфорт не отсъпва никак на Mercedes-a.И дизайна по ми харесва.
    Возъл съм се и в W12 - НЯМА такова животно :)
  • 56 mer N1

    0 0 Отговор
    Гледайте клипа аз нямам какво да добавя https://www.youtube.com/watch?v=V224RFOhyis

    Коментиран от #58

  • 57 Александър

    0 0 Отговор
    Първо дораснете до там, че да се возите на такъв автомобил, пък после коментирайте.
  • 58 PlimP

    1 0 Отговор

    До коментар #56 от "mer N1":

    56, аз нищо не разбрах от тъпото ти клипче, освен, че е правен от пишлеме на 15г., което е фен на бенц, всичките са хубави, но ми е писнало от С, РС8 и 7, банални са, на всяко ъгълче ги има, но честно казано джагът, мазератито и бентлите нянкък си най-много ме радват и ролсът не е за изхвърляне, хич даже, астънът е малко странен, хем е спорет хем е лимо, но са успели да запазят класичвската си линия, а за возията и комфортът много малко хора могат да говорят, едвали ще влезнат да четат глуспотите, като тези дето си ги драскаме тук :D:D:D
  • 59 Кур4о

    0 0 Отговор

    До коментар #45 от "Гост":

    ти кво искаш 100 да е смяната на маслото с труда ли, нормално за кола висок клас, който няма пари да кара голф 3 с газова и да си сменя маслото сам.

    Коментиран от #60

  • 60 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #59 от "Кур4о":

    На Jaguar XJ Х350, смяната на масла и филтри няма и 300 лева. Така, че не ми говори за коли висок клас и консумативи!!!
  • 61 audi A8

    1 2 Отговор
    Pak shte kaja puskaite zaqvlenia za pensionirvane i si kopuvaite S-klasi kvo si davate mneniq v statiata na VW sega vi e qt che v poslednite godini Audi i Vw vzeha da pravqt krasivi i zdravi mashini da ne vi minat bankerskia traktor v prednata statia sam saglasen sas edin ot tipchetata kadeto e komentiral kachete se vav A8 4.2 TDI 351 konq i togava si davaite tapite otzivii.!!!

    Коментиран от #62

  • 62 IPH

    2 1 Отговор

    До коментар #61 от "audi A8":

    Ti purvo se kachi na s klasa togava govori!!!
  • 63 DADA

    2 2 Отговор
    Това да си избрал Мерцедес е въпрос на религия.
    Но само да попитам коя друга марка коли освен мерцедес има по голям избор на агрегати за един модел. Пасата е равен на Е класа е има 4 модела различни двигатели 2 литра дизел един агрегат с различен софтуер и става различна мощност при мерцедес няма такова нещо всичко е различно. И моята религия е мерцедес имам S350 CDI 4-MATIC AMG 2010г. купен от Балкан стар с удължена гаранция 200 000км. до момента е на 290 0000 и освен консумативи нищо друго не е сменено. За България 290 000км. като знаем пътищата са прекалено много. И само да кажа какк може хора без да обидя някой който на се карали 1000км Нов мерцедес от голям клас да дават мнение за тази марка. Имал съм и ново Q7 по традиция на 1 000км. в бокса за рекламация то не беше скорости парно счупи някакъв черупкков лагер на колянов вал така ми беше обяснено и на 60 000км. нов мотор му сложиха.
  • 64 смешко

    0 0 Отговор
    AMG, Q 7 и тъй нататък си имал само на картинка шофьорче.Хора с тези възможности не .ер*т по форумите като теб!
  • 65 wulkan

    3 1 Отговор
    Що ще се пънат да возят меко не ми стана ясно! Нали френските возили меко и не били хубави, та накараха франсетата да си втвърдят возията и си развалиха марката. То отдавна ми беше ясно, но сега стана видно - щото не можеха да го постигнат. За щастие не плащам данък обществено мнение и се возя отдавна на френската S класа - карам хидравличен С 5. А тук ми прилича на фолксваген клуб: всеки дръзнал да се изкаже против ФАГ е уважен с минусчета. Един се изказа, че правели красиви и здрави коли. Скоро започнах да ги заглеждам щото си търся ван. Айде моля ти се за здравината да не говорим. Пишат го хора, които имат Турани. То едните пукали глави, другите тракали, скоростите не знам си какво. Ослушват се за кампании за смяна на дюзите и бягат да ги подменят безплатно, че иначе болката е голяма. Частно казано отказах се май от "Ама немско да е". Карайте си ги и да сте живи и здрави. Големи легенди и митове. Някои хора са смешни с непрекъснатите им опити да изкарат ФАГ най- и по-, като че ли са дилъри на марката. Нещо като братство сте хаха. Фаетона бил недооценен. Така ли мислите за хората, които имат пари и знаят къде да ги влагат. Изглежда марката Фолксваген просто си е в евтиния сегмент за тях. Не се купуват, защото ако за Ганя е престижно да има емблемата на ФВ на капака си, за милионерите май не е чак толкова. Неприятни моменти, но истината боли. Ще видим новия как ще е.

    Коментиран от #67, #68

  • 66 audi A8

    1 2 Отговор
    Ti kato si navartql pak kazvam 290 hilqdi kilometra maika si i tatko si li tarsish v statiata na VW smeshko pravilno kaza ti ako si karal takiva mashini tuka li shte komentirash v saitovete poglednete istinata nqma da si obarna ezika za S-klasite priznavam si che imat hubava vozia ama i osmicata i faitona neostavat po nazad moje li kola nad 100 bona da e losha ako shte i da e nqkva nechuvana marka sred nemskite.!!!
  • 67 Гост

    0 2 Отговор

    До коментар #65 от "wulkan":

    Толкова дълъг пост, но уви - изпълнен с глупости!
    Аз защитавам Фаетон-а, защото съм се качвал и знам какво представлява. Ти някога качвал ли си се? Пък за фенщина изобщо не ми говори, защото карам Ягуар, но не ми пречи да харесвам автомобилите на другите марки. А да буташ Ситроен при S класа и Фаетон, показва само, кой е Ганьо и кой си хвали неговата бангия!!!

    Коментиран от #69

  • 68 Радой Мянков

    1 0 Отговор

    До коментар #65 от "wulkan":

    Прав си до някъде. В интерес на истината, Phaeton е грешка, но само и единствено МАРКЕТИНГОВА. WV се опитаха се да влетят с краката напред в сегмент, чиито клиенти обичат старото и познатото и нямат никакво доверие към новоизлюпени автомобили. За тях премиум седаните се свеждат до S-Klasse, A8, 7er и по-скъпите Maybach, Bentley и Rolls-Royce. По две от Mercedes, VAG и BMW. Може би VW решиха насилствено да набутат още един автомобил в сегмента. Може би някой ден, но не става бързо.
  • 69 wulkan

    3 0 Отговор

    До коментар #67 от "Гост":

    Возията на ситроена специалистите я сравняват с S класата, или може би обратно S класата със Ситроен май трябва, защото в комбитата на някои модели на Мерцедес се използват хидравлични елементи на принципа на ситроеновите. Не хваля Ситроен(той също си има и кусури и фенове, ама не ме причислявай към фанатиците, както казах смятам да го сменям), но мисля, че прекалено се натяква марката VW на българския пазар. Като качество изобщо не са по-високо над останалите марки, дори има съмнения, че точно VW са надценявана марка. Долу писах, че се запознах с мненията на експерти и собственици на Турана и се хванах за главата. И не е в българските сайтове. Тука специалисти няма и сме обременени с митове. Обективно мнение не можеш да прочетеш. А то добре, че си се возил на Фаетон, лошо няма. Но е смешно - като стане въпрос за фолксваген и се вдигат на бой феновете :):). А Фаетона се провалиха. Толкоз. На тебе ти е харесал, ама на когото трябва не е. Паричките си стоят по сметките, не ги дават за Фаетон.
  • 70 Autohouse Randm

    2 0 Отговор
    klozeta na VAG niama shans
  • 71 Панов

    0 0 Отговор
    Защо просто не погледнете рекламата на Ситроен С6, който отдавна слезна от конвейера, да намерите сходствата със следенето на пътя с камери, и регулирането на окачването? Имам СХ, и Бога ми, вози все едно съм във въздуха, а не на асфалт, вярно не е толкова тих вътре (вече), но и годинките са му много. Искам нещо по-добро, но нищо не ми отговаря на критериите, а те са три и са простички - трябва да има DIRAVI, поддръжката на агрегатите да е на ниво нормално като цена, и да е стабилно във времето, да вози поне като сегашният ми 30-годишен СХ. До момента не намирам трите неща накуп в една кола, освен сегашната, а пък автомобил с DIRAVI, освен ХМ В6, който пък не е с никак евтина поддръжка - съвсем! И С6 бих си взел, но някак не ми е на сърце, въпреки че и той надмина себе си в някои неща!!! Но немски таралясник, със "супер здравото" алуминиево окачване, с н-броя носачи на колело, струващи трицифрена сума и сменящо се комплект, щот не знаеш кое е право и кое криво - никога!!!! Единствено ги признавам по разход - обикновен пасатор Б5, със 20тди помпа-дюза, ми даде разход 3.7/100, при скорост 90-150. Нищо повече не ме впечатли. А не е като да не съм карал различни марки и класове коли.