Новият флагмански модел на Volkswagen вече е в процес на разработка и по предварителни данни ще се появи на пазарите в края на 2016 година. Phaeton ще се характеризира с наличието на изключително високи технологии, а возията му ще е по-добра от тази на новата S-Klasse. Това е единственият шанс на марката да наложи новата генерация на Phaeton сред премиум седаните.
До този момент това не се отдаваше на VW. Сегашното поколение е силно недооценено и поради тази причина на новия Phaeton ще бъде обърнато доста повече внимание. Усилията ще бъдат съсредоточени основно върху возията и защото вече е известен факта, че новата S-Klasse на Mercedes е доста по-чувствителна към пътните неравности. Именно там VW ще се стреми да удари конкуренцията.
За да пратят в нокаут S-Klasse, от VW възнамеряват да оборудват Phaeton с ново пневматично шаси, което с помощта на специални камери и сензори ще сканира пътната настилка пред автомобила и ще нагажда работата на окачването според конкретните пътни условия. При S-Klasse също има подобна система, но тя работи с недотам ефективните хидро пружинни механизми.
Още нещо интересно за новия Phaeton е, че той ще се оборудва с иновационна полиметална каросерия, изработена от високоякостна стомана, алуминий и композитни материали. Автопилотът пък ще бъде толкова съвършен, че сам ще може да извършва изпреварвания. Новият Phaeton обаче няма да бъде никак евтин. За компанията е по-важен т.нар. PR-ефект, отколкото продажбите. Надеждите на VW са да направят колата с най-добра возия. Дали това ще стане ще разберем слез приблизително две години.
Техническа информация за съществуващите VW Phaeton , ще намерите ТУК
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Тия дни
12:22 09.01.2015
2 врачанина
12:28 09.01.2015
3 ххх
Нека са сипе хейт от голфаря :)
12:31 09.01.2015
4 Пакман
12:33 09.01.2015
5 ВИП АМГ
12:39 09.01.2015
6 БУМЕР КАМОР
12:42 09.01.2015
7 AAA
12:46 09.01.2015
8 vw passat 28 motora
13:06 09.01.2015
9 Иван Господинов
13:29 09.01.2015
11 Colossus
13:50 09.01.2015
12 Тас Симеонов
13:57 09.01.2015
13 тошибиян
13:59 09.01.2015
14 Mercedes Benz
14:04 09.01.2015
15 Иван
Коментиран от #16, #33
14:37 09.01.2015
16 Mercedes Benz
До коментар #15 от "Иван":
Иванчо, не знам кой е разбирач и кой не е, но не знам как ти хрумна че 2002 е била най-добрата луксозна лимузина - продажбите на S classe и на Phaeton красноречиво говорят кой е по-добрия и кой изобщо е най-добрия в този свръхлуксозен сегмент, поинтересувай се ако искаш!14:52 09.01.2015
17 Вальнтайн
15:06 09.01.2015
18 Лев Толстой
15:09 09.01.2015
19 audi A8
Коментиран от #34
15:12 09.01.2015
20 Ехаа
15:13 09.01.2015
21 Иван
15:16 09.01.2015
22 Кучиаша
15:21 09.01.2015
23 БамБам
15:21 09.01.2015
24 audi A8
Коментиран от #27
15:30 09.01.2015
25 LEXUS LS
15:36 09.01.2015
26 Капитана
Коментиран от #50
15:36 09.01.2015
27 Иван
До коментар #24 от "audi A8":
Мой, коментара ми беше отговор на коментар 16, не на теб. Просто не очаквах междувременно да се пръкнат толкова коментари. Ние сме единствените двама с нормална мозъчна дейност в коментарите до 20-ти, да не правим грешката да се караме :)15:41 09.01.2015
28 audi A8
15:50 09.01.2015
29 Недялков
Коментиран от #53
15:53 09.01.2015
30 Кобрата
S-klasse е най-добрият модел от гамата на леките автомобили на Mercedes, не съм съгласен, че Volkswagen ще направят автомобил с по-добро окачване. Пък и дори да е така пак не бих предпочел VW пред Mercedes ако трябва да избирам и мога да си позволя всяка една от 2-те.
16:02 09.01.2015
31 гостенина122345
16:03 09.01.2015
32 Дошo
16:12 09.01.2015
33 Дошo
До коментар #15 от "Иван":
Да бе за това когато във Fifth Gear правиха тест на Вentley Continental Flying Spur, което ползва платформата на Каруцата(Фаетон) водещия каза:- Не мога да разбера как толкова голяма кола може да вози толкова твърдо.
Толкова за СОЦваген, луксозните им коли и невероятната им возия.Тия смотаняци не можаха 20 години да направят А8, което да вози поне като дърто БМВ Е39.
16:23 09.01.2015
34 Дошo
До коментар #19 от "audi A8":
Колко е устойчиво А8 с тая некадърна предница и стърчащ пред нея двигател бе пич?Ти пред блока може всичко да си чувал, но реалността е съвсем различна.16:25 09.01.2015
35 Старогръцка митология
Кой е Фаетон вижте в Уики.
Коментиран от #54
16:41 09.01.2015
36 sjfdasf
16:55 09.01.2015
37 Autohouse Randm
18:03 09.01.2015
38 На Autohouse Randm съсружника
19:05 09.01.2015
39 Златан Недоклатенов
19:21 09.01.2015
40 некойси
19:31 09.01.2015
41 майор Костов
Коментиран от #42
19:37 09.01.2015
42 генералисимус Сталин
До коментар #41 от "майор Костов":
Състезава се с Мерцедес защото са на едно ниво. БМВ са значително по-напред, те са №1! Все едно да сравняваш кон с кокошка.20:35 09.01.2015
43 mitko prostashki
БЛАЖЕННИ СА ВЯРВАЩИТЕ
20:48 09.01.2015
44 Георги Симеонов
21:01 09.01.2015
45 Гост
Изобщо не е А8, а е Бентли. Сглобката е ръчна. Уникален, но недооценен автомобил! Единственото, което няма сегашния модел сравнение с S-ката, е нощното виждане.
Возията обаче е уникална и въздушното окачване е в пъти по-здраво от на Мерцедес!
Който иска е хубаво да прочете какви задания са били поставени на инженерите от тогавашния директор на Порше при разработката на Фаетон. Една от тях е автомобила да се движи 24 часа с 300 км/ч при 50 градусова жега, а в купето температурата да не надвишава 22 градуса.
Единствено поддръжката му е доста скъпа - масла с филтри е 700 лева, без труда!
Коментиран от #59
21:43 09.01.2015
46 djaro
21:55 09.01.2015
47 ооо
22:29 09.01.2015
48 АМG отбора
22:30 09.01.2015
49 Vasik Atanasova
22:46 09.01.2015
50 hienata
До коментар #26 от "Капитана":
Капитане,навярно знаеш,че преди 500г подобни на теб хора са се изказвали толкова категорично (като теб) за това,че земята е плоска като тепсия. Хора като теб (и някои други от форума) преди 50г са казвали категорично, че не може да се лети до Луната. Искрено се надявам VW да осъществи заканата (не съм им фен) ,защото така се върви към прогрес. С мислене от сорта на " това е невъзможно", "не може да се случи", "няма как" все още да яздим магарета.23:55 09.01.2015
51 vesko
00:39 10.01.2015
52 Bolen
Gledaite videoto sled tova shte po govorim pak.kakva vozq dava mercedes S clasa.taka che vie karaite golfovite ili pasatovite.mercedes si e mercedes
04:09 10.01.2015
53 Кола за фамилиа
До коментар #29 от "Недялков":
Недялков -нали не си правиш майтап -тъкмо се бях засилил за такъв Туарег?04:34 10.01.2015
54 Japoneze
До коментар #35 от "Старогръцка митология":
"Фаетон" ,"ФаЙтон"-за кон ,се тая.Името не прави колата!Недооценено било-да бе,да ама не,те хората са прости!Само като погледна новат S-класа отвътре-на мен ми стига!04:45 10.01.2015
55 Пешо
Бих го предпочел пред S-класа,защото е доста по-рядко срещан и не толкова банален и комерсиален.А по качество,возия и комфорт не отсъпва никак на Mercedes-a.И дизайна по ми харесва.
Возъл съм се и в W12 - НЯМА такова животно :)
07:58 10.01.2015
56 mer N1
Коментиран от #58
15:41 10.01.2015
57 Александър
17:17 10.01.2015
58 PlimP
До коментар #56 от "mer N1":
56, аз нищо не разбрах от тъпото ти клипче, освен, че е правен от пишлеме на 15г., което е фен на бенц, всичките са хубави, но ми е писнало от С, РС8 и 7, банални са, на всяко ъгълче ги има, но честно казано джагът, мазератито и бентлите нянкък си най-много ме радват и ролсът не е за изхвърляне, хич даже, астънът е малко странен, хем е спорет хем е лимо, но са успели да запазят класичвската си линия, а за возията и комфортът много малко хора могат да говорят, едвали ще влезнат да четат глуспотите, като тези дето си ги драскаме тук :D:D:D17:23 10.01.2015
59 Кур4о
До коментар #45 от "Гост":
ти кво искаш 100 да е смяната на маслото с труда ли, нормално за кола висок клас, който няма пари да кара голф 3 с газова и да си сменя маслото сам.Коментиран от #60
17:47 10.01.2015
60 Гост
До коментар #59 от "Кур4о":
На Jaguar XJ Х350, смяната на масла и филтри няма и 300 лева. Така, че не ми говори за коли висок клас и консумативи!!!17:56 10.01.2015
61 audi A8
Коментиран от #62
20:13 10.01.2015
62 IPH
До коментар #61 от "audi A8":
Ti purvo se kachi na s klasa togava govori!!!20:53 10.01.2015
63 DADA
Но само да попитам коя друга марка коли освен мерцедес има по голям избор на агрегати за един модел. Пасата е равен на Е класа е има 4 модела различни двигатели 2 литра дизел един агрегат с различен софтуер и става различна мощност при мерцедес няма такова нещо всичко е различно. И моята религия е мерцедес имам S350 CDI 4-MATIC AMG 2010г. купен от Балкан стар с удължена гаранция 200 000км. до момента е на 290 0000 и освен консумативи нищо друго не е сменено. За България 290 000км. като знаем пътищата са прекалено много. И само да кажа какк може хора без да обидя някой който на се карали 1000км Нов мерцедес от голям клас да дават мнение за тази марка. Имал съм и ново Q7 по традиция на 1 000км. в бокса за рекламация то не беше скорости парно счупи някакъв черупкков лагер на колянов вал така ми беше обяснено и на 60 000км. нов мотор му сложиха.
22:38 10.01.2015
64 смешко
00:56 11.01.2015
65 wulkan
Коментиран от #67, #68
10:15 11.01.2015
66 audi A8
11:27 11.01.2015
67 Гост
До коментар #65 от "wulkan":
Толкова дълъг пост, но уви - изпълнен с глупости!Аз защитавам Фаетон-а, защото съм се качвал и знам какво представлява. Ти някога качвал ли си се? Пък за фенщина изобщо не ми говори, защото карам Ягуар, но не ми пречи да харесвам автомобилите на другите марки. А да буташ Ситроен при S класа и Фаетон, показва само, кой е Ганьо и кой си хвали неговата бангия!!!
Коментиран от #69
14:35 11.01.2015
68 Радой Мянков
До коментар #65 от "wulkan":
Прав си до някъде. В интерес на истината, Phaeton е грешка, но само и единствено МАРКЕТИНГОВА. WV се опитаха се да влетят с краката напред в сегмент, чиито клиенти обичат старото и познатото и нямат никакво доверие към новоизлюпени автомобили. За тях премиум седаните се свеждат до S-Klasse, A8, 7er и по-скъпите Maybach, Bentley и Rolls-Royce. По две от Mercedes, VAG и BMW. Може би VW решиха насилствено да набутат още един автомобил в сегмента. Може би някой ден, но не става бързо.14:44 11.01.2015
69 wulkan
До коментар #67 от "Гост":
Возията на ситроена специалистите я сравняват с S класата, или може би обратно S класата със Ситроен май трябва, защото в комбитата на някои модели на Мерцедес се използват хидравлични елементи на принципа на ситроеновите. Не хваля Ситроен(той също си има и кусури и фенове, ама не ме причислявай към фанатиците, както казах смятам да го сменям), но мисля, че прекалено се натяква марката VW на българския пазар. Като качество изобщо не са по-високо над останалите марки, дори има съмнения, че точно VW са надценявана марка. Долу писах, че се запознах с мненията на експерти и собственици на Турана и се хванах за главата. И не е в българските сайтове. Тука специалисти няма и сме обременени с митове. Обективно мнение не можеш да прочетеш. А то добре, че си се возил на Фаетон, лошо няма. Но е смешно - като стане въпрос за фолксваген и се вдигат на бой феновете :):). А Фаетона се провалиха. Толкоз. На тебе ти е харесал, ама на когото трябва не е. Паричките си стоят по сметките, не ги дават за Фаетон.15:27 11.01.2015
70 Autohouse Randm
22:12 11.01.2015
71 Панов
18:55 28.08.2015