Не е тайна, че реалната мощност на много автомобили не съответства на обявената от производителите. Прийомът с умишлено занижаване или завишаване на конските сили се използва отдавна.
Японските компании редовно са уличавани в хитруване с цел по-впечатляващи каталожни данни. Неотдавна се оказа, че обявените от Subaru 200 к.с. за мощността на купето BRZ се оказаха около 180. Американци и европейци обикновено залагат на обратния подход. Мощността на книга се занижава, от което често следват изненади по пистите за драг рейсинг.
След като остават сащисани от загубата на Focus ST с 252 к.с. от Volkswagen Golf GTI с официалните 210 коня, експертите на американското ателие за тунинг на Ford FSwerks се захващат да установят каква е причината с помощта на динамометричен стенд. След като отчитат теоретичните загуби по силовото предаване от около 15%, те изчисляват, че реалната мощност на заводския GTI всъщност е около 263 к.с., при това на бензин с октаново число 91. Измереният въртящ момент също е по-висок от посоченото в каталога - 425 вместо 350 Нм.
Технически характеристики и разход на гориво за моделите на Volkswagen ТУК
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ицо Багера
Коментиран от #53
13:42 06.02.2015
2 Кобрата
Коментиран от #3, #52
13:45 06.02.2015
3 Румен Янев
До коментар #2 от "Кобрата":
Хабер си нямаш относно японските автомобили ама това си е твой проблем!!!Иначе относно гоУфо вече има заведени поне 50 дела срещу фирмата от Перник....сигурен съм в товаКоментиран от #6, #8
13:52 06.02.2015
4 Julio
От друга страна ВАГ трябва да се молят да не е истина това щото ако американските съдилища се заинтересуват от това глобата ще ги върне в 50-те години директно. Все пак това са данъци, мита и т.н. за който компанията умишлено е заблуждавала властите...
Коментиран от #15
14:00 06.02.2015
5 ЪЪЪ и кво
14:04 06.02.2015
6 Кобрата
До коментар #3 от "Румен Янев":
Въобще не искам да разбирам от японски курници, карал съм Subaru и Toyota и не съм особено доволен. Друго си е Mercedes-ът например S-class не може да го бие нито eдна японка барака - на возия нито на нищо. Същото важи и за марки като BMW, Audi и Porsche. Вярно, че VW имат малко по-твърда возия, но и те не са лоши.А освен немските автомобили, най-много уважавам шведските и италианските (от италианските само някои). Но каквото и да ми говориш и ти не разбираш нищо. Volvo и Saab (за съжаление фалира) също са много по-добри коли от която и да е японска. А за Ferrari, Lamborghini и Maserati е излишно да казвам, че имат слаба конкуренция. Нито една японска веринтия не може да им се опъне нито на качество нито на изработка.
Коментиран от #9, #25, #26
14:05 06.02.2015
7 бмв18
14:06 06.02.2015
8 Кобрата
До коментар #3 от "Румен Янев":
С този лаф за Перник не ми минавай, защото вече е ''изтрит''. Ама то като няма с какво друго да се захванете и да измислите някоя причина, която да е оправдана и веднага започвате с Перник. В случая това не върши работа. Излишно е да повтаряш всяка простотия, която си чул или видял. Измисли нещо по добро...14:08 06.02.2015
9 Румен Янев
До коментар #6 от "Кобрата":
А бе приятел как можеш да кажеш че една ФАЛИРАЛА фирма е правила по-добри коли от японските???Харесваш италиянски...сигурно си фен на фиат мултипла????От 20 години се занимавам с автомобили и карам мицубиши а жена ми хонда .... та според теб луд ли съм?????Като искаш лукс а не вярна кола си вземи опел омега ....ще ти светят даже вратите отдолу ама ще те страх да тръгнеш надълго защото не се знае знае ли се!!!!И за мерцедес след архаичния 124 не ми говори защото съм ги карал и знам за какво иде реч особено като стигнеш до балкан стар!!!!Хайде-поздрави!!!Поизбивай комплекси с мерца пък като дойдеш в съзнание ще се метнеш на някоя от тези които ненавиждаш в моментаКоментиран от #18, #19, #48
14:19 06.02.2015
10 Julio
Коментиран от #68
14:31 06.02.2015
11 bocho
Коментиран от #32
14:48 06.02.2015
12 Богомилов
Коментиран от #13
15:01 06.02.2015
13 Bravo
До коментар #12 от "Богомилов":
Това за температурата и аз съм го чувал, но май искаше да кажеш обратното. ;)Коментиран от #29
15:22 06.02.2015
14 test
15:30 06.02.2015
15 Ami gost
До коментар #4 от "Julio":
4овек нз какъв майстор си ама въобще не разбираш от Мерцедес явно... 1во в България трудно може да намериш здрав Мерцедес говорим за сравнително нови кола... 4итавите Мерцедеси си стоят при собствениците и има защо... виж цените в немското мобиле и ще видиш за какво иде ре4... 4е цените са същите като в България и после се замисли как така се полу4ава... после се замисли тези коли дето са тука в какво състояние са били (100 процента ударени + още хиляди проблеми ) отделно хора се напъват... явно като твой приятели и си купуват евтини Мерцедеси и резултата е налице... както се пише в 4уждите форуми евтини Мерцедеси няма ! после може да видиш и японските коли на същите години какви пари са там и колко пари са тук да видиш разликата... просто един Мерцедес примерно 2000 година морално е на ниво 2007-8-9 при японските що се отнасч до сигурност, екстри и т.н... а аз съм се ка4вал в много нови японки като ка4ество на изработка и комфорт са години назад а мен това ме интересува за съжаление да не говорим за здравина на купето там нещата са пла4евни... като цяло пазара се самоопределя и не е слу4айно 4е коли като Мерцедес и БМВ са на върха толкова време но като цяло трябва да имаш око за детайлите и ка4еството на изработка във всяко едно отношение... в твоя слу4еи на теб ти е нужна само вярна кола което японките с техните добри БЕНЗИНОВИ агрегати го покриват... но що се отнася до останалото няма база за сравнениеКоментиран от #17
15:33 06.02.2015
16 авто НЕ маниак
15:46 06.02.2015
17 Румен Янев
До коментар #15 от "Ami gost":
Аман аман аман !!!!Само да кажеш че 24-ти май е празник - лично аз ще ти ударя шамар....и то як????Къде и в коя държава буквата Ч е заместена с цифра ???Ти си поредния поклонник на мерцедес с начално образование май???Комплекси безкрай....ужас!!!!И относно сглобката на японски автомобили трябва да се просветлиш малко-със светлинни години са пред комплексарските харесвани от теб автомобили!!!Говоря за японско а не холандско мицубиши...японски а не британски нисан от Съндърлад...или пък турска хонда....16:00 06.02.2015
18 Кобрата
До коментар #9 от "Румен Янев":
За какво ми е FIAT като си имам Audi A4 2011?16:08 06.02.2015
19 Кобрата
До коментар #9 от "Румен Янев":
От италианските съм изброил кои харесвам...Ferrari, Lamborghini и Maserati...16:08 06.02.2015
20 Deo88
16:09 06.02.2015
21 БамБам
16:09 06.02.2015
22 ford
Коментиран от #23
16:41 06.02.2015
23 некойси
До коментар #22 от "ford":
Един Форд веднъж запалил през зимата и го нарекли "Фокус" :)Коментиран от #34
17:16 06.02.2015
24 stenly
Коментиран от #46
17:30 06.02.2015
25 Shmeker
До коментар #6 от "Кобрата":
Пасатите возят хубаво. Я кажете Хонда Сивик 1.6 и 160 коня колко коня е всъщност?Коментиран от #28
17:46 06.02.2015
26 Япончик
До коментар #6 от "Кобрата":
Ама ти не си кобра, ти си слепок, подобие на змия, без очи.Затова и разбираш толкова много от японски коли.18:15 06.02.2015
27 nikitoblend
18:49 06.02.2015
28 Румен Янев
До коментар #25 от "Shmeker":
Евала Стенли - добър коментар!!!19:40 06.02.2015
29 hienata
До коментар #13 от "Bravo":
До колкото знам студения въздух е по-богат на кислород и изгарянето е по-пълно, съответно мощноста се повишава. Това нещо обаче не оказва голямо влияние при бензинките. Това с писането на по-ниска мощност от VW го правят отдавна. Моето Поло е 101к.с по документи, но след мои намеси и евентуално скриване от производителя на някое и друго конче в момента на стенд показва 104к.с на колелата т.е. някъде към 120-125 на двигател. Изненадвам доста "бегачки" по светофари и на магистрала. Това за японките също не е вярно за всички, имам и дизелов Авенсис , по документи е 116к.с Моята намеса е минимална : спортен филтър и препрограмиране на компютъра, в момента е 127к.с на колелата,т.е около 140к.с на двигател. А и разхода не се повиши.19:42 06.02.2015
30 Кос
Евала, ще трябва да се пазя от това Поло-Самолет, че току виж взело ме изпреварило първо с Двигателя и после със шасито изневиделица !!!!
То с тия разлики на коне в тая кола знае ли човек !
Та със сигурност тия Фашисти са излъгали за това вълшебто турболет Поло
Хахах :) Боже боже !!!
Коментиран от #37
20:04 06.02.2015
31 Autohouse Randm
20:06 06.02.2015
32 Autohouse Randm
До коментар #11 от "bocho":
20:06 06.02.2015
33 Кос
Ти проверявал ли си , да вземеш да ги изхвърлиш ,че тогава може и до 400 коня да стане бегачката !!!
20:10 06.02.2015
34
До коментар #23 от "некойси":
От Фокус нататък Фордовете са много добри коли, майстори са по настройките на окачването, всички имат прекрасно пътно поведение за коли с предно предаване. VW са доста прехвалени а Фордовете са неоснователно подценявани.20:28 06.02.2015
35 Japoneze
20:39 06.02.2015
36 gnida
20:51 06.02.2015
37 hienata
До коментар #30 от "Кос":
Заяждане на дребно, не си познал човека. Задай ми въпрос и ще получиш отговор. До като обмисляш какво искаш да ме питаш отвори нета и поразгледай колко конски сили е двигателя на някоя кола и колко показва дино теста на колелата на същата. Понеже имам възможност да ползвам стенд знам колко к.с са и трите ми коли на колела. За сведение Корсата на жена ми се води 80 к.с стандартно изпълнение, на стенд едва достига 68 на колела. Та не виждам смисъла от заяждане, просто прочети малко.20:51 06.02.2015
38 Japoneze
http://www.topgear.com/uk/car-news/mazda-lm55-gran-turismo-vision-concept-2015-01-05
Mazda - искат да се превърнат в Японското Порше!Нека!
Коментиран от #49
20:54 06.02.2015
39 Име:
Коментиран от #50
21:10 06.02.2015
40 Име:
Това не го бях видял. Да брато прав си! Касобов, още impreza 22b бяха излъгали че е 280к.с и влиза в японските закони, а всъщност беше близо 350к.с. Ама тука в БГ обичаме да си слагаме обобщения така.... да има кфо да си пишем...
Коментиран от #41
21:13 06.02.2015
41 hienata
До коментар #40 от "Име:":
То това е идеята на подобни статии, да провокира. Не са важни фактите (явно), важно е да се пише.VW също имат модел за който съм почти сигурен, че са го надценили. 1,6 101к.с. Тотален "мъртвец" ,коли с 90к.с. го правят смешен, виж следващия 1,6 105к.с е друга бира, уж само 4к.с. повече, но върви много по-добре. На Хонда такъв е 1,4 83к.с., коли със 75к.с. го бият. Мога да изброя още няколко коли на които официалните конски сили не съответстват на действителните, поне според мен де :)
21:36 06.02.2015
42 Пенчо
22:29 06.02.2015
43 Невен
Коментиран от #47
22:31 06.02.2015
44 bmw
22:32 06.02.2015
45 диагноза гоУфаджия
22:34 06.02.2015
46 Пакман
До коментар #24 от "stenly":
Много просто, еквивалента на лексуса който споменаваш е ЕС класа, не Ц класа. И в този случай няма смисъл да споменаваме че лексуса изостава мнооого. А като му видя интериора и направо се чудя как може да сртува такива пари. Не ме разбирай погрешно, лексуса си е хубава кола, особено за японскаКоментиран от #60
22:35 06.02.2015
47 Този коментар е премахнат от модератор.
48 Xterminatorable .
До коментар #9 от "Румен Янев":
Малееее, малееее какво прочетох!! Ти преди известно време изцепи най-голямата простотия в истрията на форумите, а сега се биеш в гърдите, че от 20 години се занимаваш с коли и си разбирал много!! Вземи се скрий някъде! Сега ще цитирам простотията, която беше написал, защото се постарах да я намеря... все пак тия бисери трябва да се пазят, защото не се срещат често. Темата беше за ESP и това как работи, а ето и твойто белстящо мнение:"Който разполага в автомобила си с тракшън контрол по принцип се чуди как да го изключи ! При джиповете е полезен но в автомобила само пречи ! Решава или по малка искра да ти даде или да изключи цилиндър или кой знае каква гадост като дори да задейства спирачките ! И кому е нужно това изнервяне ??? Ако бързаш и това само те спъва ??? Ужас !!! Виж ABS по принцип си е нужен .....ама на - дали ще ме разбереш.
УЖАСТ!!! И това е разбирач!! Срам ме хваща само да го чета!! БОЖЕ опази от такива разбирачи!
Коментиран от #59, #62
22:40 06.02.2015
49 Пакман
До коментар #38 от "Japoneze":
Искат да се превърнат в японското порше, няма лошо. Пожелавам им го. Ама с този компютърно генериран болид за компютърна игра, която по случайност е японска, нещо ми е трудно да го повярвам че ще стане.Коментиран от #58
22:43 06.02.2015
50 Име:
До коментар #39 от "Име:":
на колелата исках да напиша не "на колата" ама се нервирах...22:45 06.02.2015
51 ВАГ
Коментиран от #56, #57
23:01 06.02.2015
52 Shmeker
До коментар #2 от "Кобрата":
2.0TFSI или TSI е мания... особено последните версии си струват парите отвсякъде23:10 06.02.2015
53 фафа
До коментар #1 от "Ицо Багера":
1.6(b16a2) go vodqt 161.5 konq na kolelata na dino test bez filtar dade 117,82 kw koeto samo po sebesi e dolo gore edno i sashto 158 konq za kola na 10 godini normalno e23:44 06.02.2015
54 Ицо Багера
- Абе да те питам, доволен си от тва?
Шофьора погледнал...
- Доволен съм!
- Що гледам, че нещо не ги карат много.
Коментиран от #55, #70
00:20 07.02.2015
55 kuci
До коментар #54 от "Ицо Багера":
Ицо, с тия смешки баба ми е гонила византиици навремето ;)01:41 07.02.2015
56
До коментар #51 от "ВАГ":
Те японките и без 60-то коня ша та накажат03:06 07.02.2015
57 Japoneze
До коментар #51 от "ВАГ":
Как не се сетихме,бруей-Много си Умен-ти да не караш Голф?Коментиран от #63
04:36 07.02.2015
58 Japoneze
До коментар #49 от "Пакман":
Вярно,ама красиво ,а?Мурая и той не лъжеше!Коментиран от #69
04:42 07.02.2015
59 Japoneze
До коментар #48 от "Xterminatorable .":
Да ,големи поразии е написал за ESP-то!Мен лично два пъти ме е спасявало поради рязко отклонение(все животни да избегна ,единия път куче, другия път циганска каруца,коня щеше да го отнесе),иначе може да завършиш въртящ се нанякъде!Много добрa система!04:57 07.02.2015
60 stenly
До коментар #46 от "Пакман":
Приятелю, говорим за Lexus LS 600HL...как разбра че е от класа на Ц-клас като той дори е по-голям като габарити и от любимата ти С-клас. Да не бъркаш модела със IS...има голяма разлика...я пробвай във чичко Гугъл...пък после ми обяснявай за интериор, технологии и тн. Жив и Здрав.Коментиран от #67
08:16 07.02.2015
61 Shmeker
09:06 07.02.2015
62 Shmeker
До коментар #48 от "Xterminatorable .":
То ако пречи ЕСП-то значи най-вероятно гумите са за боклука, нормално не трябва да постоянно да ти "помага"09:10 07.02.2015
63 Shmeker
До коментар #57 от "Japoneze":
Голфовете са добри коли не знам що се базикаш, при положение, че от край време хората ги харесват и уважават.09:12 07.02.2015
64 Japoneze
09:50 07.02.2015
65 ОПС
Коментиран от #73
10:13 07.02.2015
66 Ицо Багера
10:16 07.02.2015
67 Пакман
До коментар #60 от "stenly":
Не бе приятел, нали това съм написал, че LS е от класа на ЕС класа, а не на Ц класа. Образовал съм се достатъчно за да знам разликата между LS и IS. Сега се върнах на предния ти коментар и видях че си написал С класа, сигурно си визирал ЕС класа а аз съм помислил че говориш за Ц класа че хората я сравняват със субару. Както и да е, моя грешка. Понякой път стават обърквания между латиницата и кирилицатаКоментиран от #88
10:20 07.02.2015
68 Japoneze
До коментар #10 от "Julio":
Вярно е - минах по тоя път -Маздата при сходни кубатури и коне -най е жива, тегли !Скоро се пробвах Мазда3 1.6 срещу Хюндаи i30-много се впрегна човека ,но Маздата хем натоварена - 4 човека и пълен багажник(той беше сам),го би и на максимална скорост и на доускорение на 5-та над 140 км/ч.100 тина километра се мъчи да ми го върне и все пак накрая се отказа!10:22 07.02.2015
69 Пакман
До коментар #58 от "Japoneze":
Може би имаш предвит Фурай? Да, готин беше, но не съм сигурен че накрая го направиха в действителност. Но например концепцията на ситроен за същата игра я направиха в действителност. Мисля че една бройка. Кaзваше се GT by Citroen.10:23 07.02.2015
70 ярослав станчев
До коментар #54 от "Ицо Багера":
Кара си един пич Ферарито по-лежерно с около 200 км/ч и гледа в огледалото един Голф го настига.Подсмихнал се човека и си помислил-"ега ти гоуфо".Стъпил на газта и с 260 отпрашил.След 1 минута гледа голфа пак го настига.Настъпал до ламарината,вече леко притеснен и с максималната скорост 320 полетял напред.Обаче след 30 секунди Голфу се изравнил с него.Оня от фаувето свалил джама и вика:-Колега,карал ли си голф бе?
Нашия видимо изненадан и ошашавен отвърнал:
-Карал съм преди години.
А голфаджията вика:
-Ми де му е втората бе брат???
Коментиран от #71
10:28 07.02.2015
71 Ицо Багера
До коментар #70 от "ярослав станчев":
Еееее направо изби рибата,страшен виц!10:35 07.02.2015
72 Ицо Багера
1. Спиране на ръчна зад колегата.
2. Светкане, свиркане и ръкомахане към предния.
3. Отваряне на прозореца и усилване на музиката. Същевременно псуване на бакшиша отстрани.
4. Потропване отгоре по покрива с лявата ръка.
5. Жест “наздраве” – с празна ръка.
6. Сваляне и вдигане на сенника – левия или десния.
7. Среден пръст. За да се отличава от обидния жест – показва се с двете ръце едновременно през преден ляв прозорец. За да сме сигурни в съпричасността си може да се вика силно и продължително: “УУУУУУУУУ”.
8. Изкъртване на ръчната и махане с нея през левия прозорец на Голфарата.
9. Вдигане на колата 4 пъти на крик. Два пъти бързо и два пъти бавно.
10. Изваждане на помпата и надуване на презервативи.
Коментиран от #78, #81
10:43 07.02.2015
73 assad
До коментар #65 от "ОПС":
Sigourno i kompiutar podava signal na reikata da se dviji nalqvo na dqsno i da ti vartli lqv desen da ti opraq kolata :)Коментиран от #75
10:48 07.02.2015
74 Кос
Как се регулира турбо на ТДИ ? Всичко - лост, ПГ, стопер и тнт Актуатор работа, клапан Н75 ? ЕГР работа и недостатъци ?
Каква е разликата между бензиновото турбо и дизеловото ???
Защо едното е с ПГ, а другото в Уеист вълв ?
Каква е разликата между ТДИ и НДИ ???
Как се постига повечето кислород в нагнетеният въздух и защо той е беден на кислород ?
Каква е разликата между -Би турбо, Каксадно турбо ?
И защо са необходими тези системи от турбини ?
Ако това не е достатъчно мога и по моноинжекциите да те препитам по АГУ също и по ПД и комън рейл и разбирасе инжекционите !
А къде е измислен първо фул инжекциона при кой вид гориво ?
Коментиран от #76, #82
15:45 07.02.2015
75 миседниш накура
До коментар #73 от "assad":
не е така-трекшън контрола стои от десния край с ключета и включва и изключва който цилиндър му кажеш,дърпа ръчната в завой и слиза да гледа когато се паркира назад а може да се казва "Компютър Петров"хахахахаха15:52 07.02.2015
76 миседниш накура
До коментар #74 от "Кос":
що го вкара в размисъл сега-ами неговата е на газ,така че от къде да знае15:54 07.02.2015
77 Кос
миседниш накура,
Аз таман мислех да му вметна и за въпрос за Вагкома. Нали кара Самолет на Ваг-групата 104,35 коня, а ти ми уби желанието. И все пак ако има желание да отговори -кога е необходим запис на Логове и защо чрез Вагком ?
Лошото е че ако кара газова бегачка, там нещата са - малко харчи и още по малко върви. Просто от нископлътностното гориво газ друго не може да се очаква. Само октана му е висок, ама няма калоричност.
Абе нещо като моето ТДИ- 320 Нютона сила при 2500 об. обаче това си е просто въртящ момент- верно лепи за седалката, но не си мисля че карам Самолет !!! Просто времето за ускорение ми е точно 9,8 сек до 100 км. Това е !
Та явно тия неща са объркали колегата с Поло бегачката вероятно.
Коментиран от #79
18:04 07.02.2015
78 някой
До коментар #72 от "Ицо Багера":
Квичах:))))))18:28 07.02.2015
79 миседниш накура
До коментар #77 от "Кос":
Кос,нали знаеш че не е лесно да се носи тежко,бас държа че ако не се е покрил вече ,ще изръчка нета за инфо за да се прави на разбирач :) :) :)19:50 07.02.2015
80 Кос
Лошото е че Аз за добро или лошо така в бързината понаучих за монотата + АГУ има няма за 10 години по време на експлоатацията на кола с такова горивовпръскване.
От там реших че съм дорасъл за системи като ТДИ + принудително пълнене и за 2 години вече мога да се сборя и с тях успешно.
За конете претенции нямам, а само мога да ги впрягам така че да вървят както трябва.
Та и турбото с ПГ не ми е проблем да му барна настройките или да направя някой Лог на МАф-а за да го видя в час ли е или не и тнт.
Та нека ако може колегата да научи и да сподели, пък може и Аз да науча нещо. Знае ли човек. А и за него ще е от полза.
Коментиран от #83
21:09 07.02.2015
81 danyty
До коментар #72 от "Ицо Багера":
eee bager, padnah ot smjah.21:14 07.02.2015
82 hienata
До коментар #74 от "Кос":
Ха, виж ти нещо интересно ,не съм сигурен, че е тук мястото за подобни дискусии (на по бира по му отива), но какво пък. Лоста на актуатора се регулира като отвиеш контра гайката , мисля че беше М6,след което с врътката се регулира дължината на лоста. Идеята е да няма "пренадуване" или недостиг. Официално няма данни за хода на лостчето (или има , но майсторите на турбини не ги казват) и цялата настройка е въртиш един оборот и караш, докато не уцелиш. Ваг-ком нямам, имам си комшия занимаващ се професионално с диагностика.N75, N18, N239 система от клапани целяща създаването на оптимално работно налаягане. EGR измишльотина на еколозите. НДИ сигурно си имал в предвид HDI - комън рейл. Постоянно работеща помпа за високо налягане нагнетява горивото в една тръба (рейл) и от там в дюзите, отварят се с команда от компютъра. Дюзите впръскват директно в цилиндъра ,няма бренери като при старите дизели. TDI сигурно визираш помпа-дюза на ВАГ същaта работа,но помпите са интегрирани с дюзите, т.е. колкото дюзи толкова помпи.Сега като чета всичкитв ти въпроси ,аз ще ти задам един. Случайно да караш Голф 4 1,9 ТДИ. Основно въпросите са ти свързани с проблемните места на този мотор. До този извод стигнахме с комшията (компетентната подкрепа, и бира си носи). Би-турбо не съм запознат, но мисля че е две турбини, по една за половината цилиндри, има го при по-големите мотори. Виж за каскадното попрочетох доста ,исках да си купувам Инсигния CDTI с такова. Най-просто казано две турбини малката работи при ниски обороти, при средни голямата надува малко и после малката го донадува, при високи работи голямата.BMW пуснаха такова с три турбини. Технологията е нова и все още не съм виждал разглобено на живо.Не работя в сервиз и не си изкарвам парите с ремонти на коли, но имам добре оборудван гараж и сам си ремонтирам колите. Давай за газовите, че с тия дизелаци досадихме на аудиторията. На твойте въпроси може да отговори всеки грамотен човек. Моя въпрос е понеже явно си Голфаджия (или поне възпитанието ти е такова) .Каква дебелина гарнитура ти е необходима за KR мотор за да го надуеш 1,5 - 2,0 bar
21:40 07.02.2015
83 hienata
До коментар #80 от "Кос":
Итересно ,дали колегата "|миседниш накура| може да ти отговори на някой от въпросите. Например, какво се случва ако неработи EGR.Към теб имам още питанки. Какво означават цветовете на газова рейка STEFANELLI, на колко Ома работят бобинките и. По какво се различават мултиклапани 200/0 и 200/30 По какво се различават газови рейки Metis от газови рейки Romano. Това за начало,все пак 10г газови уредби. След което може да поумувате с колегата със странното име коя система е по-добра TDI или HDI. Лично за мен помпа-дюза е по-балансирана и по-добра,но по-скъпа и сложна за обслужване,вие може и да сте на друго мнение и може да го споделите. Бирата е тъмно Bernard, карофкикте със сиренце. А наздраве!
Коментиран от #90
22:26 07.02.2015
84 Кос
Ако тръгнеш да регулираш турбо с ПГ ще стане страшно. И най малкият ти проблем ще е лоста на актуатора там.
Голф никога не съм карал и мисля че няма да карам -не ме кефи !
А и ТДИ системата не се монтира само на голфове.
Както виждаш Аз не сънувам конете че ми стават повече и не се дърпам по светофарите с бегачките с моя Поло-голфов самолет-газов !
Бобинките не съм ги мерил-не ми е трябвало- но имам 5 мултицета и едни амперклещи за 100 лева, та ако трябва ще разбера. Това са омове някакви- 20 и тнт.
Незнам защо искаш да надуваш мотор ??? Това да не е балон ? Надува се турбопътя и се мери с МАП сензор ! А и какво отношение има гарнитурата към турбонадува ??? Това да не ти е шлайф на главата бе Голфър ???
Съседа ли те излъга или какво ???
Ходи пии една бира в кафето със съседа ти и продължавай да четеш, но запомни едно- само с гледане не се става добър Голфър ................................
22:50 07.02.2015
85 Кос
22:52 07.02.2015
86 Golf GTI
07:28 08.02.2015
87 hienata
09:02 08.02.2015
88 stenly
До коментар #67 от "Пакман":
Приема се, а относно писането-Българи сме, трябва да пишем на КИРИЛИЦА..нали11:57 08.02.2015
89 Кос
Второ незнам как так искаш да надуваш въобще Бензинов мотор на 2 бара ??? Това да не ти е Дизел бе готин ! С тия 2 бара ще литнеш !Явно е си разбрал основното при турботата- а именно че бензинките се надуват до 1.5 бара, а при дизелите достига до тия бара дето ги изпраскваш ни в клин ни в ръкав !!!
Така че просто това 1.5, 2.0 дето го смесваш е само по себеси некоректно отвсякъде брато !
Аз карам ТДИ, брато е с 1.8 турбо бенз ! Преди карахме монота +газ !
Кво да се гледаме, Аз те видях вече колко си Ти !
Незнам какво точно си ми отговорил според тебе ?!
Единствено на въпросите които са описани в нета си вметнал по нещо, а нещата които са до практическа работа те няма никакъв !!!
Незнам защо смяташ че в магазина ще седна да меря бобини и тнт-вземам и меря после, ако изобщо е необходимо. Ако има проблем връщам !Макар че аз имам навика да проверявам нещата още при купуването и изобщо не ме интересува дали продавача ще ме чака-аз тествам, пазарясе и купувам чак тогава !!!!!
А относно твоите въпроси с газовите инжекциони- какво да ти кажа нищо особено не са- просто общи приказки за разни модели газови и разни подобрения и тнт !
И само едно се чудя - 104.35 коня добре за Полото, ама тоя последният кон дето е с три крака как се впряга в това твоето стадо ?????
14:35 08.02.2015
90 миседниш накура
До коментар #83 от "hienata":
не знам какво значи защото карам кола с карбуратор и делко :) пък за бирата когато кажете и дано съм тук ;)15:38 08.02.2015
91 гост
16:02 08.02.2015
92 Кос
И така и стана просто карам и това е.
А преди с тия газови -само настройки и гърнета се сменяха.
Така че изобщо не съм правил кой знае какви ремонти по ТДИ-то.
Просото старата кола си има някой проблеми които реших още в самото начало и направих леки настройки за да намаля умрелите коне.
Миседниш Накура -Хиената пие бира само със съседа !
Коментиран от #96
16:39 08.02.2015
93 hienata
17:31 08.02.2015
94 hienata
20:01 08.02.2015
95 Кос
Виж че те базикам за тия 104,35 коня бе !
Коя кола- вероятно тази дето е на 70 хил. км. щото е разработена и теоритично всичко се е ошлайфало - мотора работи гладко и отива на основен ремонт. А и при турбините това е вярно- износената турбина преди да извие пак надува много.
Но това няма много отношение към практиката.
Каква кола да карам- Пасат. Но и това какво значение има ?
Важното е да ти се бара по мотора и да имаш сърце за това, пък бил той и на Лада с карбуратор !
Ей и там преди много години бях цар на карбуратора на тая Лада- на жигльорчета го правех.
20:10 08.02.2015
96 миседниш накура
До коментар #92 от "Кос":
поради тази причина и аз съм на дизел и вече не късам нерви с настройки-сипвам нафта,ако ще и червена да е и карам-хич не ми пука :) а хиената ако пие само с съседи да е жив и здрав-аз пия с всеки който има какво да каже и да науча ;)20:22 08.02.2015
97 Гошко
21:45 08.02.2015