Last news in Fakti

10 Февруари, 2015 11:01 29 382 85

10 коли, които се купуват на кредит

  • кредит-
  • автомобили

Честваме първия си рожден ден с класация на най-популярните модели автомобили, купувани с AutoCredit

AutoCredit навършва 1 година! Първата услуга за бързо финансиране на покупка на употребявани автомобили е от 1 година на българския пазар. За това време подкрепихме стотици наши клиенти в покупката на желания от тях употребяван автомобил. Именно това ни провокира да извадим от дебелите папки десетте най-популярни модела сред потребителите на AutoCredit и ето какво показаха резултатите за изминалата 1 година.

Volkswagen Passat

10 коли, които клиентите на AutoCredit обичат

 

Няма как модел на Volkswagen да не присъства, в която и да е класация за продажби. Необичайното в случая е, че най-популярен сред нашите клиенти, както и убедителен водач по сключени сделки, е Passat, а не Golf. Изглежда хората търсят все повече практичност, без да жертват добродетелитe на Golf, а именно достъпни цени на резервните части, издръжливо окачване и здрави двигатели.

Виж обяви заVolkswagen Passat от 1600 лв. при нашите партньори Mobile.bg и купи на изплащане с AutoCredit.

Audi A4

10 КОЛИ, КОИТО КЛИЕНТИТЕ НА AUTOCREDIT ОБИЧАТ

 

Още един сред обичайните заподозрени. A4 е предпочитан избор за много хора, тъй като предлага най-различна комбинация от двигатели, скоростни кутии и версии на купето. Интересно е, че A4 е по-купуван от по-малкия и по-евтин А3. Това се дължи на факта, че Audi A3 е на практика идентичен с VWGolf 4, но пък е малко по-скъп.

Виж обяви заAudi A4 от 1800 лв. при нашите партньори Mobile.bg и купи на изплащане с AutoCredit.

Peugeot 206

10 коли, които клиентите на AutoCredit обичат

 

Peugeot 206 e първият в класацията ни, който разцепва германската хегемония. Това е колата, която промени изцяло Peugeot като марка. Достъпна, свежа, забавна, унисекс. Почти няма причина да не я харесваш. Освен с дизайн, колата печели доста фенове и с удобните си седалки, както и с комфортното си окачване.

Виж обяви заPeugeot 206от 1500 лв. при нашите партньори Mobile.bg и купи на изплащане сAutoCredit.

BMW 3-Series

10 коли, които клиентите на AutoCredit обичат

 

Абсолютен великан на българския пазар за употребявани автомобили. Феновете на BMW 3-Series могат да се сравняват като бройка единствено с тези на Volkswagen Golf. И в това няма нищо лошо. Няма нищо по-логично в това добрите за парите си автомобили да бъдат и най-комерсиалните. Забелязва се най-голямо търсене на моделите E36 и Е46, които се произвеждат от 1991 – 2006.

Виж обяви заBMW 3-Series от 1300 лв. при нашите партньори Mobile.bg и купи на изплащане с AutoCredit.

Mercedes C-Class

10 коли, които клиентите на AutoCredit обичат

 

Нямаше как да се разминем без представител на третата германска премиум марка – Mercedes. C-Class e най-популярният модел на компанията сред нашите клиенти. Те го предпочитат заради по-зрелия му характер спрямо BMW 3-Series и Audi A4. Пък и все още има доста хора, които смятат, че автомобилите се делят на две основни групи – Mercedes и всички останали.

Виж обяви заMercedes C-Class от 1300 лв. при нашите партньори Mobile.bg и купи на изплащане с AutoCredit.

Opel Astra

10 коли, които клиентите на AutoCredit обичат

 

Поредният германец в класацията ни. Заедно с VW Golf,Opel Astra е другият особено популярен хечбек у нас. Изборът е огромен, но за предпочитане са моделите след 2000 година. Всички знаем за пословичната склонност към корозиране на деветдесетарските модели.

Виж обяви заOpel Astraот 1666 лв. при нашите партньори Mobile.bg и купи на изплащане сAutoCredit.

Citroen C3

10 коли, които клиентите на AutoCredit обичат

 

Царството на френските компактни модели нямаше да е същото без някой Citroen. В случая става въпрос за C3, който е на пазара от повече от 10 години, но въпреки това носи типичната за френската компания свежест. Високият таван го прави перфектен за майки с деца и млада двойка с приятели, които са принудени да седят на задната седалка.

Виж обяви заCitroen C3 от 2600 лв. при нашите партньори Mobile.bg и купи на изплащане сAutoCredit.

Ford Focus

10 коли, които клиентите на AutoCredit обичат

 

Когато излезе първият Focus на пазара, това беше един от малкото модели в този клас, който имаше независимо окачване. Със строгите си черти и стабилната си механика колата успя да впечатли доста хора на международните пазари. Оказва се, че толкова години по-късно, славата й сред българските клиенти е съхранена.

Виж обяви заFord Focus от 1500 лв. при нашите партньори Mobile.bg и купи на изплащане сAutoCredit.

Renault Clio

10 коли, които клиентите на AutoCredit обичат

 

Друга градска класика, идваща директно от Франция. Renault Clio се предлага с издръжливи бензинови и доста икономични дизелови двигатели. Не е за пропускане и факта, че на пазара се срещат, макар и рядко, RS версии на Clio, които са готови да разтърсят света на всеки, който твърди, че малките коли са само за жени

Виж обяви заRenault Clio от 1500 лв. при нашите партньори Mobile.bg и купи на изплащане сAutoCredit.

 

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Shmeker

    3 3 Отговор
    То няма нищо японско ве. Що така?

    Коментиран от #2, #74

  • 2 Skier

    4 2 Отговор

    До коментар #1 от "Shmeker":

    :и щото тези с японските са баровци и плащат само кеш :)
  • 3 W222

    2 0 Отговор
    ГОЛЯМ КРЕДИТ НЯМА ЩО МАКСИМУМ 8000 ЛЕВА.ТЕ ЗА ТЕЗИ 8000 ЛЕВА НЕМОЖЕШ ДА СИ КУПИШ НИТО НОВА,НИТО НЯКВА СВЕСТНА КОЛА А НЯКОЯ ПОНЕ 10 ГОДИШНА КОШНИЦА

    Коментиран от #4

  • 4 Миро

    0 1 Отговор

    До коментар #3 от "W222":

    На мен ми стигат идеално
  • 5 lost paradise

    2 1 Отговор
    Да наистина няма нито една японска кола, но то си има и съвсем логично обяснение. Когато теглиш кредит за кола значи нямаш кьорав лев. Защото е безумие да се набуташ с кредит за купчина 10 годишна ламарина, която ако е 7000 лева ще върнеш 11 000 заради лихвите, а колата ти ще струва вече 1 000 лева до като го изплатиш. И по тази причина малолитражките и вагин на първо място. Мита за скъпите японски части обаче е само мит. Да опели и ваг.ни колкото щеш. Читава японска кола втора ръка по-трудно се намира просто защото хората не ги продават, защото са здрави не са влизали по 100 пъти в сервиз и куп други причини.
  • 6 ще припадна

    4 1 Отговор
    ''206 печели клиенти с комфортното си окачване'' всеки ден пътуваме с 206 до училище,може да е всичко друго,но няма и следа от комфорт във возията му......

    Коментиран от #7

  • 7 Shmeker

    1 1 Отговор

    До коментар #6 от "ще припадна":

    Твърдо е, ама в тоя клас може да е най-меко.
  • 8 Стоян Стоянов

    1 3 Отговор
    ми хубаво - изглежда обективна класацията: 6 немски и 3 френски автомобила. Определено в БГ е бъкано с Пасати, Голфове, Астри, БМВ 3-ки, а от френските Пежо 206/207 , Рено - основно Сценик.
    И аз се чудя защо няма Японски, Корейски, Италиански коли в тази класация?!

    Коментиран от #9

  • 9 Shmeker

    2 2 Отговор

    До коментар #8 от "Стоян Стоянов":

    Щото втора ръка вече нямат ресурс като повечето италиански, а пък японските са без ресурс и/или скъпи части, грозни и неудобни, с по-голям разход на гориво, без особено много дизелови варианти и т.н.
  • 10 некойси

    2 1 Отговор
    Момче, пак не си си пил хапчетата :)
    Моя дърт 18 годишен Сивик ще те надживее!
    А пък не е истина колко ваг.ни и изгнили опили е изял, тайната се крие под капака :)
  • 11 subaru

    2 2 Отговор
    До Шмекер.........
    А бе Ти в японска кола возил ли си се, че даваш такива не основателни коментари?!!! Ходи продавай банички!!!!!!!!!!!

    Коментиран от #20

  • 12 Въййй

    3 2 Отговор
    Взимаш си германец и живееш по-сервизите. Ставаш пръв приятел с автомонтьорите. И така до като не си купиш японец и забравяш за всичко. Няма по-надеждни от тях. Едва ли някога швабите ще стигнат боговете на пътя.

    Коментиран от #16

  • 13 скар фейс

    0 1 Отговор
    Златкоо, виж какви ги плещят тук. Къде си, за да им кажеш на тях "невежите" за качествата на гиганта "лада-бенц". Това vw, audi, opel... коли ли са?!

    Коментиран от #14

  • 14 C20XE

    0 1 Отговор

    До коментар #13 от "скар фейс":

    Невеж си мойто момче до безбожие- голем си-Разбирач ....ха-ха-ха

    Коментиран от #19

  • 15 гост

    3 2 Отговор
    бъркаш, всичко е до кола...питай ме със сегашното ми субару дали не станах пръв приятел със всички майстори на марката в София и колко ремонта още изплащам. За сравнение, преди това карах А4 от оня с алуминиевите носачи и за 4 години и 60 х.км. съм стъпвам 3 пъти в сервиз-за лагер и за 2 носача.

    Коментиран от #17

  • 16 C20XE

    4 1 Отговор

    До коментар #12 от "Въййй":

    Те са богове от давна неграмотен,Карай си смешния Хондакис или кот било там и не се обаждай като не си в час......аре вари сварши малко работа.Големи сте авто разбирачи-сигурно продавате половината дето коментирате краставици на пазара,Като не те вълнуват тея марки не оплювай неграмотнико ...........аре бегай да си играеш из махлата,ВЪЙЙЙЙ че си смотан!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 17 Shmeker

    2 1 Отговор

    До коментар #15 от "гост":

    Абе субару имат доста ниска надеждност на някои модели. Трансмисията им се прецаква в един етап, щото централния диф не е сериозен - лиги или съединители, в зависимост от модела.

    Мисля, че субарутата може да се разделят на две - едните са здрави и гният, другите не гният ама не са здрави.

    Коментиран от #41

  • 18 C20XE

    1 0 Отговор
    Ало състезателчето,сигурно си се замервал с некой KADETT 1.3s
  • 19 скар фейс

    2 0 Отговор

    До коментар #14 от "C20XE":

    Както се казва, хуморът е за интелигенцията, а не за глупци, които се имат за умни. А, ако трябва да съм "твое момче", ти би трябвало да си гадулка. тарикат. Кой те знае какъв , ама тука си играч :)
  • 20 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #11 от "subaru":

    Да.

    Коментиран от #22

  • 21 C20XE

    2 1 Отговор
    Българино загубен,като не харесвате дадена марка аре моля да не я оплювате,стига тъпи коментарчета.Карайте си там кот карате и стига сте простяли-Работа за вас няма ли???За тва България е на тоя хал.Преди много лета е казано.............Прост народ слаба държава,е тва сте стадо овце!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Коментиран от #23

  • 22 MSux

    0 1 Отговор

    До коментар #20 от "Shmeker":

    Кратко и ясно, Да !
  • 23 скар фейс

    1 1 Отговор

    До коментар #21 от "C20XE":

    Самият факт, че обиждаш хората тук и ги наричаш с всемъжможни епитети, означава, че си доста комплексиран. Колкото до коментарът ми по-долу, той беше насочен към конкретна форумна персона, с изцяло хумористичен подход. Харесвам немските автомобили и то много, както и японските. Колкото до заетостта на останалите, никак не ти отива точно ти да намекваш за нея, защото твоите коментари са най-много. Остави хората да си пишат.





  • 24 comment

    3 4 Отговор
    Един Форд успял да запали при -1 по Целзий и от фирмата производител го кръстили "Фокус"
  • 25 гггг

    3 0 Отговор
    Ужас какви коли и то с кредит. Направо живеем в мизерна държава...

    Коментиран от #26

  • 26 Shmeker

    1 1 Отговор

    До коментар #25 от "гггг":

    Даже голф няма
  • 27 Vasik Atanasova

    3 1 Отговор
    МНОГО СТЕ ЗАБАВНИ
    ВСЕКИ ПЪТ ЕДНО И СЪЩО ХА ХА ХА ХА
    ОБИЧАМ ВИ ВСИЧКИ
  • 28 MSux

    5 0 Отговор
    Карат се коли които са ти по дожоба, няма 2 лева в банковата сметка пък кредит тегли и то за 8-9хил. за да си купи кола и да се тарикати пред панелката. Нали е успял човека та ще си купи 3сер/C/A4/passat, после няма пари за ремон и гуми и обслужване и защо стават катастрофите - всичко е навързано.

    Коментиран от #29

  • 29 hfij

    2 0 Отговор

    До коментар #28 от "MSux":

    страхотно описа действителността в нашата мила родина !

    Коментиран от #30

  • 30 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #29 от "hfij":

    Аз мислех, че някоя друга хонда или тойота ще има, явно само някои хора в тоя форум хвалят японското

    Коментиран от #32

  • 31 Bravo

    1 2 Отговор
    Те са сектанти. Пишат тука понеже сървърите на техните форуми са изгнили, по подобие на техните коли.

    Коментиран от #33

  • 32 скар фейс

    2 0 Отговор

    До коментар #30 от "Shmeker":

    Имам и немско и японско - Е класа и паджеро. До сега по митцуто нищо не съм правил. Само наливам и карам. От мерца също съм доволен, като цяло.

    Коментиран от #34, #42

  • 33 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #31 от "Bravo":

  • 34 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #32 от "скар фейс":

    Пажеро е яка работа.
    Относно японците - надявам се да възстановят модели като Галант, Акорд, повечко дизели и комби версии за Европа. Те се съвземат от кризата, Хонда влиза в Ф1, Тойота по ралитата, Нисан в Lemans, така че очаквам да налеят пари и в нови добри модели коли за хората.

    Коментиран от #36

  • 35 aaaaaaaaaaaaaaaaaa

    0 2 Отговор
    оффф като почнете с тези японските коли, дето гният повече и от 30 годишен кадет, били здрави, виждал съм мазда 3, 2005-та година дето от ръжда не и беше останала здрава ламарина ;)
  • 36 скар фейс

    0 1 Отговор

    До коментар #34 от "Shmeker":

    Съгласен съм за нещата, които казваш до голяма степен, но те са глобалисти и гледат най-вече съотношението, цена-качество. Като цяло изостават по отношение на дизелите, защото са се захвани с иновациите, като хибриди и електромобили, а там са на топ ниво.

    Коментиран от #53

  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Сомалийски пират

    1 1 Отговор

    До коментар #17 от "Shmeker":

    2012 бях на оглед в Прага 4 - Ходов на Субару Форестър, двулитров бензин от 2003. На пръв поглед - стойностна машина, атмосферен мотор. Прави ми впечатление тясното пространство за шофьора. Ако те мъчи клаустрофобия - дотам си! Външен вид на по-височко комби с 4х4. Пали от раз на студен мотор. Пространство около мотора - ръжда! Оказва се и сменян, а колата няма и 150 хил. км. пробег по километраж!

    Та, много биват хвалени Субару - качествени, мощни, проходими, с евтина поддръжка, макар и не много популярни в България. Вярно, втора ръка кола е, нормално е да има скрити дефекти и проблеми, като това не би могло да отмине и марка като Субару, но все си мисля, че и като цена, и като съотношение на инвестиция и качество има и друг избор!

  • 42 Сомалийски пират

    1 1 Отговор

    До коментар #32 от "скар фейс":

    Това, че "само сипваш и караш" е така до време! Всичко си има предели и жизнен цикъл, което означава, че ако не ти, то следващият след тебе като му тръгне едно, после всичко ще смени. Ти се радваш, че държи още, а то си има период, на който задължително се подменя...

    Да не говорим, че половината автообяви в мобиле.бг са същите "сипваш и караш", пък са си от автоджамбазите с " ноФЪ ФносЪ", където те чакат автомобили със "само 130 000 километра" и никакви "обещания за приятелство" с автомонтьорите...

    Коментиран от #54

  • 43 Никой

    2 1 Отговор
    За всички, които врещят "вижте какви стари коли си купуват българите с кредит" мога да кажа, че това да дадеш пари за едно А4 или 3ка втора ръка е много по-добра оферта, отколкото да купиш някоя нова кола, двойно по-скъпа, два класа надолу, обезценяваща се с 20-30% още като я изкараш от шоурума и при която като отидеш да ти сменят консумативите ще те одират жив.

    Коментиран от #44

  • 44 Shmeker

    1 1 Отговор

    До коментар #43 от "Никой":

    Ако говориш за дачия - не мисля че се обезценяват

    Коментиран от #57

  • 45 W222

    1 0 Отговор
    ТЕЗИ КРЕДИТИ СА ЗА ХОРА КОИТО НЕ ЗНАЯТ КАК ДА ИЗКАРВАТ ПАРИ,КАКВИТО СА ПО ГОЛЯМАТА ЧАСТ ОТ НАСЕЛЕНИЕТО НА БЪЛГАРИЯ.ЗАТОВА И 70% ОТ РЕГИСТРИРАНИТЕ КОЛИ В БЪЛГАРИЯ СА НАД 15 ГОДИШНИ

    Коментиран от #46, #52

  • 46 Рафи

    2 0 Отговор

    До коментар #45 от "W222":

    Добре, W222...ти сигурно си успял и богат, предполагам и W222 na Mercedes караш. Писнало ми е от такива като теб да си дават некомпетентното мнение! Дори да си постигнал нещо в живота - по-добре е да млъкнеш и да не драскаш глупости!
  • 47 ВИП АМГ

    0 1 Отговор
    karam hubava vaz 2101 i ia karah mn bavno da se vijda koi sam a na magistralata karam s 110

  • 48 БУМЕР КАМОР

    0 2 Отговор
    kakvo proizvodstvo e zehtina?

    Коментиран от #56

  • 49 ghost navigator

    1 1 Отговор
    японски,корейски,индийски,китайски коли.....наслушах се на глупости
    МЕРЦЕДЕС 124 1995г. ДИЗЕЛ в супер състояние за 5-6 бона и елементарна поддръжка е като машината на времето ще надживее всичко изброено досега
  • 50 Златко Тролчев

    1 0 Отговор
    c classa za 1300lv mi e mechta kato se oparicha
  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 53 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #36 от "скар фейс":

    Сега японците имат интересен дизел - от серията Skyactiv на Mazda..

    Коментиран от #55

  • 54 скар фейс

    1 0 Отговор

    До коментар #42 от "Сомалийски пират ":

    Джипарата е в иделано състояние, както техническо, така и външно. Поддъжа се редовно от към консумативи, от които се нуждае всеки един автомобил.

    Коментиран от #69

  • 55 скар фейс

    0 0 Отговор

    До коментар #53 от "Shmeker":

    .. и май ще се окаже много добър :)

    Коментиран от #59

  • 56 скар фейс

    1 0 Отговор

    До коментар #48 от "БУМЕР КАМОР":

    Люлинско :)))
  • 57 Никой

    2 1 Отговор

    До коментар #44 от "Shmeker":

    Всички коли се обезценяват веднага след като ги купиш, освен ако не е някое Ферари. Има Дачии от 2008-9, които се продават за 5-6 бона, което е половината и по-малко от първоначалната цена. При това ако вземеш сега някоя запазена е46ца, е36ца или А4ка с много екстри цената й само ще се вдига. Нова Дачия за 13 000 в която ръчно ще си навивам прозорците и където климатикът е опция? Не, благодаря.
  • 58 Някой

    1 0 Отговор
    Имал съм последователно една френска, две немски и три японски лични автомобила. Служебни съм карал много марки - руски, европейски и японски. И много ми е интересно как някои хора тук се мъчат да си налагат мнението, базирано струва ми се, на пристрастията си. Все едно нямам практика и не знам кои коли са по-здрави, надеждни и икономични, кои са с вечно омаслени двигатели и кои ако видиш и капка масло там, ще е чудо. Служебният ни автопарк е твърде голям, но хората които превеждат парите в автосервизите , както и тези, които бюджетират средства за бъдещите ремонтни разходи знаят кои автомобили са сервизни и кои не. При приблизително еднакъв пробег и години, едните палят в най-големите студове от четвърт, а другите по-трудно. Интересно е, че едната група коли от изброените две, е съставена от европейски марки, другата не.

    Коментиран от #60

  • 59 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #55 от "скар фейс":

    Има само един проблем - дюзите. Скъпи са и капризни на нашата нафта

    Коментиран от #61

  • 60 Shmeker

    1 1 Отговор

    До коментар #58 от "Някой":

    А те кат са нови японките са ок. Като станат на 12-15 години и почнем да ги купуваме за лични тогава е интересното. Ся ако е някоя бензинка - може да няма драми с механиката, обаче за дизел става интересно.
  • 61 скар фейс

    1 0 Отговор

    До коментар #59 от "Shmeker":

    Прав си колега. Това важи общо взето за всички по-новички автомобили. Като фен на ВАГ, имаш ли някакви впечатления за мотора 2.0 TDI - 140 к.с. ?

    Коментиран от #62

  • 62 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #61 от "скар фейс":

    От 2008-ма нататък е хубав. Преди това има проблем с дюзи, а има и една серия с проблемни глави. Обаче повечето са подменени с други при сервизна акция

    Коментиран от #64

  • 63 Някой

    1 0 Отговор
    Ами колега, основно дизелови са ни колите. А като спомена японките, ще ти кажа, че тях ги експлоатираме най-зверски, по пресечени терени, натоварени със стълби и оборудване, независимо от сезона. Но с ръка на сърцето нямаме оплакване от нито един японски дизелов двигател до сега, повечето са Тойота. Невероятно е, но е факт.
  • 64 скар фейс

    0 1 Отговор

    До коментар #62 от "Shmeker":

    И аз така знам. Новите дюзита са скъпи, но може да се намри 2-ра употреба, защото е често срещам проблем.
  • 65 Ники

    0 1 Отговор
    Доста странен коментар,дълъг и в него само общи приказки.От толкова много опит зад волана някакви по конкретни изводи няма ли?
  • 66 aaaaaaaaaaaaaaaaaa

    2 1 Отговор
    японските като нови са симпатични, футуристичен дизайн, пъргави мотори... И? до там. после само ръжда скапи ремонти и главоболия. здрави мотори имали високи обороти, ок.. аз хонда на 300 000км без основен ремонт не съм виждал :) прехвалената 6-та генерация... като вали слаб дъжд, в купето така дранчи сякаш вали градушка, седялките са правени от плата с на баба ми на дивана от социализма, парното е с плазгачи като на москвич 12-так. как да има японки в класацията за купъвани коли :)
  • 67 TOYOTA

    1 1 Отговор
    Mnogo mi e smeshno kato nqkoi dava mnenie , no nikoga ne e pritejaval suotvetnata kola.Tova kakwo ste cheli po forumite nikoi ne go interesuva.Ama da mi pluete qponskite avtomobili,pri polojenie che dnes (SEGA E 2015 G) dori moga da kaja bez da se zamislq che sa no1,germankite i te stavat no sa mnooogo mnoogo prehvaleni.Da vi kaja imam Audi i toyota i TOYOTA e Milion puti po idrujliv avtomobil.

    Коментиран от #68

  • 68 Shmeker

    1 1 Отговор

    До коментар #67 от "TOYOTA":

    Тук си личи, че не си имал Ауди никога.
  • 69 Сомалийски пират

    2 0 Отговор

    До коментар #54 от "скар фейс":

    Имаше едно хвалене на гръцки Мерцедес Е-класа, дизел, след 2006, таксиметров, който изкарал милион км. И излиза инфо, че всичко е сменяно, щото е консуматив. Моторът също!:-)!

    Да не стане така и при теб?!

    А ми е интересно още за какво го ползваш това Паджеро? Предполагам, никакво сериозно натоварване, само ходиш в неделя с жената на църква, а основно си караш Е-класата?

    Иначе, не е лошо, симпатично автомобилче, приличен офроуд, добър дизелов мотор, държелив, но са и доста евтини, все пак Мицубиши!

    Коментиран от #77

  • 70 Трифонов

    4 1 Отговор
    Така, така,"TOYOTA"... Тойотата е по-издръжлив казваш. ОК, приемам го на доверие. Хайде сега да кажеш, ама имай малко достойнство и отговори честно и искрено на следните въпроси:
    1. Какъв модел е Аудито и какъв Тойотата?
    2. Коя година е производство Аудито и коя е Тойотата?
    3. Какъв е пробегът на едното и на другото?
    4. Как са купувани двете - на старо, нови и ако някоя от тях или и двете са купувани на старо - коя от коя държава е внесена и на колко километра е била, когато си я купил?
    5. И накрая, много важно е да отговориш честно - приемаме, че Тойотата ти отваря по-малко проблеми, но... в коя от двете ти харесва повече - да седиш, да я караш... или иначе казано - коя от двете е по-хубавата кола?
    От отговарянето на тези въпроси има смисъл само ако отговориш честно, разбира се.
  • 71 Трифонов

    3 1 Отговор
    Защото, според мен, за коментари и мнения като на "TOYOTA" много често си има доста просто обяснение. Става въпрос за момент от живота на човека, когато е бил относително млад или пък е бил млад шофьор, нямал е пари за нова кола, купуването на кола на старо е било единствената възможност, която е можел да обсъжда със себе си. А в такава ситуация са може би 90 % от българите, при това далеч не само, когато са млади. Та в тази ситуация, когато той има малък или все още почти никакъв опит с поддръжката и обгрижването на една кола, не разбира нищо от коли, няма никакъв опит с "майстори"... сещате се. В тази ситуация в България, той естествено се спира на нещо немско... наречете го народопсихология, ако щете... въпреки че не е, тъй като надписът "made in Germany" е продавал добре винаги и навсякъде по света. Така този човек си купува Ауди А3 дизел на единадесет години. Колата е струвала към 6 - 7 хиляди лева, "била е на 80 хил. км.", "поддържана е била само в официален сервиз", "карана е била от възрастна дама на 70 години" и т.н. и т.н.... стандартните неща. Човекът е с очаквания, че това чудо, дето си го е купил за 6 бона, е едва ли не чисто ново и е с потенциал да го надживее. Истината, разбира се, е съвсем различна: Първо, колата не е била на 11, а на 12 години, не е била на 80 хил., а на 280 хил.км (и това е даже оптимистично), сменила е трима собственици, последните от които в Италия, които изобщо не са сменяли маслото, а само са го доливали, предвид на което, двигателят е работел с масло на 100 хил. км през последните няколко години. Накрая, последният от собствениците я е блъснал челно в стълба на път за вкъщи след тежка нощ в местната La Pastaria... и разбира се, я е продал вместо да я поправя. Българският автоджамбазин, е купил колата за 3 хил. евро... внимавайте сега... заедно с още 12 други аналогични автомобили на редица при италианския джамбазин без дори да ги гледа. Така въпросното Ауди му е легнало на цена от малко повече от 200 евро. След пристигането си в България, Аудито, заедно с останалите коли, е било поверено на Коко (уникално добър "майстор" на... всякакви премиум коли), който го закрепил и понаправил да не личи от пръв поглед, че е блъскано, за сумата от 500 лева... барабар с частите, които е трябвало да се сменят. След това джамбазинът е платил 15 лева за пълно пране на интериора (а както знаем, интериорът на Аудито само с едно качествено пране и почистване, става почти като нов... без значение колко захабен е изглеждал преди това). Така колата се е появила в "автокъщата" на цена от 6500 лева, т.е. с близо 700% надценка. Човекът я е купил за 6 и това, ако не знаете, се води Ауди... премиум автомобил, за който очакванията на новия му собственик са били, че вероятно ще го надживее... Без, разбира се дори да се замисля, че всичко хубаво, което чете и гледа по телевизията за тази марка, се пише и се говори САМО за НОВИ Аудита. И така, след четири и половина много тежки години, в които въпросното Ауди буквално е РАЗШПЛЕНДИЛО нашия герой от всякакви скъпи ремонти при Коко - геният, проведени изцяло по схемата "едно оправяме, пет разваляме", човекът по някакъв повод, се вижда в пари. Премахва с писъци Аудито и насърчен от приятели и близки, с аналогичен на неговия опит, но с БМВ 3-ка, Мерцедес Е клас, а един нещастник пък имаше с Алфа - той стоеше в сервизите повече и от останалите (разбира се, не става дума, че въпросната Алфа е купена за 3000 лева от въпросния човек - никой не мисли какво би могло да е останало от тази кола за 3000 лева) и така, той вече е заклет противник на немските коли, да не говорим пък за италианските. Френските изгарят покрай първите... не е ясно точно защо... по аналогия вероятно, заради географската близост с Италия и Германия. Ето защо, той се насочва към официалния представител на Тойота и купува от него за 15 хил. лв. четири годишна Корола с 1.6 литров атмосферен бензинов мотор с 90 к.с. и на 65 хил. реални километра... И тази кола му става любима, защото в следващите четири години той загубва дирите на автомонтьорите, а на петата година му изгаря една крушка... Той се подсмихва снизходително и със сълзи на очи казва: "Японска работа"! Да, да-а-а-а...

    Коментиран от #73

  • 72 Дошo

    1 0 Отговор
    Нищо ново - Патас и деривата му А4, с които селските бекове се правят на паралии а същност са скъсаняци
  • 73 Shmeker

    1 1 Отговор

    До коментар #71 от "Трифонов":

    Съвсем реална история, 90% от колите по автокъщите са такива. Иначе читаво да се купи ауди куатро авант с 1.9 тди на над 12 години е почти невъзможно за цена под 5000 лв. освен ако сам не идеш да си го вземеш от Германия, Швейцария и т.н., понеже и там може вече е сменило няколко собственика и реално е почти задължително да иде човек сам да си я види какво представлява и да си я пазари.
  • 74 Дошo

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Shmeker":

    Няма японско защото никой нормален човек не е чак такъв балък та да тегли заем за някакъв умрял германски кенеф.Собствениците на японци са хора с реална преценка и възможности!
  • 75 Shmeker

    0 0 Отговор
    Коя от тия коли е умряла бе дошо? Я кажи коя и дай някой алтернативен японски вариант, който е по-добър за каране, по-икономичен и по-практичен едновременно. НЯМА такива.

    Коментиран от #76

  • 76 ярослав станчев

    1 0 Отговор

    До коментар #75 от "Shmeker":

    Остави го Дошо.Нали знаеш,че е във вихъра си под статии за немски коли.Дори на новия Тип Р на Хонда не може да се порадва от плюене по немското автомобилостроене.
    Добре,че е Дошо да има кой да ни разсмива с хуморески,че с тези санкции ни се такова ....
    Давай Дошо,продължавай да веселиш форума,все повече се доближаваш до Бени Хил.
  • 77 скар фейс

    0 0 Отговор

    До коментар #69 от "Сомалийски пират ":

    Карам го предмно в града, защото не ми се налага да го вкаравам в чукаляците. Не че не се е случвало, но рядко. Истиснките му предимства се усещат зимата и е ясно защо. Ами за 8 години експлоатация, мисля че добре се държи, а това че бил евтин, еми толкова мога да си позволя. Взех го през 2007, а той е 2004 година производство. За църкавата е добро предложение :)
  • 78 Мурджо

    0 0 Отговор
    Много странно! Явно има не малка част бедни хора, които си купуват скъпа немска кола.
  • 79 Prius

    0 1 Отговор
    Разумният избор;
    - Toyota дизел
    - Honda бензин
    - BMW бензин шестак
    - Peugeot 1,9 дизел
    от USA автомобилите аз лично съм огорчен , но това не е крайно мнение. Другари,нека споделим мнения за качествата на американските господари на света.
  • 80 Иво

    0 0 Отговор
    Много забавна история,но доста далеч от истината.За 3000 евро не можеш да купиш 12 скутера,а 15 лева пране на салон е смешно.Евтина кола с челен удар е било вариат за атомобили 93 година без въздушни възглавници.Явно си слушал доста празни приказки.Иди и потърси свестен Buy back разумна цена и после пак пиши.
  • 81 Яхууу

    0 1 Отговор
    Един Форд успял да запали зимата при -10 градуса и го нарекли Фокус.
  • 82 драйвъра

    0 0 Отговор
    Ха ха ха. Хората си изхвърлили боклука, а нашите тарикати ни го препродават, че и лизингови схеми измислили? :)
    Най голямото набутване е да се вземат пари на заем за да се купи кола, на която при повечето случаи предстои РЕМОНТ, който е не никак скъп. И, като сложим и ЛИХВИТЕ по духинга, цената става, колкото една почти нова (нисък клас). И докато я изплатим въпросният гурел, ще е вече за скрап.
    Супер жалка държавица!
  • 83 джамбазина

    2 0 Отговор
    Много ми е смешен тоя спор:"Кой дръгел е по хубав, немският или японският?" :)
    Отговора е : Поддържаният! Стар кенеф се взима на късмет, това са барутници на незнайно колко километри и нормално да се чупят, няма нищо вечно.
    Друг е въпроса, че ние българите нямаме пари за нови коли, като нормалните хора и закупуването на стара такава се е превърнало в "изкуство". Просто евтино и хубаво НЯМА.
    Най тъпото е, когато бедни хора си купуват скъпа кола и започват да я изплащат, за да избиват комплекси или да си вдигат изкуствено статуса. Тогава драмата е най голяма, но това е драма с личността, не с марката на автомобила. :)

    Коментиран от #84

  • 84 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #83 от "джамбазина":

    Правилно! И има още един фактор - коя марка колко кеф дава
  • 85 CarPro

    0 1 Отговор
    Razgledah snimkite Audi A4 ot 2004 a kogato vlezna v mobileto kakvo vijdam Audi A4 ot 1998 ? eha shte vi se da e kato na snimkata