"Женският" прототип Cb, показан на салона в Токио през 2013 г., влиза в серийно производство като специална версия на спортното купе GT86, обявиха от Toyota. Целта на японците е да разширят кръга от потенциални купувачи на модела, което според дизайнерите на компанията налага кардинална промяна във външното оформление на колата.
Cb (от Cool Beauty) има съвсем нова предница с кръгли фарове, различно орелефен преден капак, броня с друга радиаторна решетка и плоски дневни светлини. Изменена е формата на фаровете против мъгла, а на предните калници са се появили три светодиодни ивици.
Японците са си "поиграли" и със задницата на GT86. Стоповете имат по-сложна конструкция, а на капака на багажника се е появил масивен спойлер.
Двигателят на модела не е пипан. Двулитровият опозитен мотор с мощост 200 к.с. може да се комбинира с шестстепенна ръчна скоростна кутия или автоматична трансмисия със същия брой предавки.
В Япония Cb ще струва 4 180 000 йени (около $35 000). Покрай "женската" версия на GT86 от Toyota обявиха и цената на олекотената пистова модификация на спортното купе, подготвена от заводското ателие TRD - 3 767 000 йени ($31 000).
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 незнайко
Коментиран от #3
09:49 11.02.2015
2 Владислав Димитров
Коментиран от #4
09:50 11.02.2015
3 hfij
До коментар #1 от "незнайко":
по скоро може да се каже , че прилича на Ягуар .Коментиран от #7
10:18 11.02.2015
4 stenly
До коментар #2 от "Владислав Димитров":
Според мен мощноста на стоковият вариант е напълно достатъчна(все пак колата е само на задно предаване). В тази концепция се търси цена/удоволствие и според мен не е нужна турбинка макар че една малка IHI която да надува до към 0.6-0.7 бара ще е доста забавна а и стоковите карантйи го позволяват според мен но...Коментиран от #10
10:24 11.02.2015
5 nikitoblend
10:41 11.02.2015
6 nikitoblend
10:42 11.02.2015
7 незнайко
До коментар #3 от "hfij":
И така може да се приеме. Затова пиша, че не можеда се противоречи на аеродинамиката.10:56 11.02.2015
8 Никой
Коментиран от #9
13:23 11.02.2015
9 Име:
До коментар #8 от "Никой":
.... на колелата!20:12 11.02.2015
10 Име:
До коментар #4 от "stenly":
Стоковите карантий са много добри и блока е много за здрав. - За справка crawford performance turbo BRZ. Но колата не и трябват турбина. 160к.с на тон са достатъчни за да се забавляваш. А най-добрия вариант за лек тунинг на това шаси са +30к.с -30кг.Иначе турбо и суперчардж китове има вече една камара за тая кола.
20:16 11.02.2015
11 БайГошо
21:15 11.02.2015
12
10:02 12.02.2015
13 гоуфаджия
20:13 15.02.2015
14 ярослав станчев
19:58 16.02.2015