Изтерзаните хорица, които нощем не мигват от притеснение как да поберат триосния G63 AMG 6x6 в прекалено късия си гараж, могат да отдъхнат. Mercedes-Benz публикува първото официално изображение на четириколесната версия на най-потентната G-Klasse.
Премиерата на G500 4×4² ще се състои на салона в Женева след две седмици. Ако се съди по индекса, новият щутгартски всъдеход ще се оборудва с 5.5-литровия V8 на G500 с 388 к.с. и 530 Нм.
Според слуховете обаче екстремната G-Klasse разполага с 422 коня, което означава, че под предния капак може би се крие 4.7-литров битурбомотор или 4.0-литровият осмак от C-Klasse 63 AMG.
В конструктивен план G500 4×4² може да се смята за карбоново копие на G63 AMG 6x6 без единия мост и легена на пикапа. Всъдеходът има грамадни калникови арки от въглеродни нишки, които приютяват 22-цоловите колела с офроуд гуми с размер 325/55.
Автомобилът на снимката има крещящ жълт цвят. В подобна отровна разцветка, но в зелено, бе боядисан и тестовият прототип, засечен в по време на изпитания в края на миналата година.
Шестколесният Mercedes-Benz G 63 AMG 6x6, представен през 2013 г., е построен на базата на триосен пикап, който служи на въоръжение в австрийската армия. Всъдеходът се оборудва с 5.5-литров V8 с два турбокомпресора, мощност 544 к.с. и пиков въртящ момент 760 Нм. G 63 AMG 6x6 може да изкачва 100-процентови наклони и да гази във вода с дълбочина до 1 метър.
Научете повече за стандартните G-Klasse ТУК
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 незнайко
Коментиран от #2
10:25 18.02.2015
2 аз
До коментар #1 от "незнайко":
Защото тези форми се харесват от хората повече от 30 години и ще продължат да я правят по план до 2027.Като искаш финес си вземи Х6 да закъсаш на първия песъчлив баирКоментиран от #3
10:58 18.02.2015
3 незнайко
До коментар #2 от "аз":
Тогава защо се плюят руските автомобили?11:05 18.02.2015
4 Еди кой си
11:08 18.02.2015
5 mediator37
Освен това с жълтия крокозабъл много ще се пречкаш по магистралата. Няма МПС с универсални качества, де...
Коментиран от #6, #7
12:04 18.02.2015
6 гост
До коментар #5 от "mediator37":
Ще се пречкаш по магистралите.. с 400 коньов, 5,5 литров осмак ще се пречкам викаш :DЧудя се колко често ти се пречкат G класи по магистралите :)
12:57 18.02.2015
7 ШТръб
До коментар #5 от "mediator37":
Тоя "крокозАбел" ще бъде може би с 422к.с.. Не разбирам как ще се пречка на магистралата.. Вярно, че е ръбест, но това е ДЖИП и още се ядосвам защо БМВ не направят един ДЖИП като Г класата. Ще им привлече много клиенти.Коментиран от #8
13:01 18.02.2015
8 аз
До коментар #7 от "ШТръб":
'защо БМВ не направят един ДЖИП като Г класата'-защото не могат13:22 18.02.2015
9 грозно пате
14:21 18.02.2015
10 Венко
Коментиран от #15
14:56 18.02.2015
11 БамБам
15:49 18.02.2015
12 888
Коментиран от #13
16:31 18.02.2015
13 незнайко
До коментар #12 от "888":
45% е наклона. 100 процента това са двата равни катета.16:49 18.02.2015
14 Любомир Ковачев
18:31 18.02.2015
15 Гост
До коментар #10 от "Венко":
Ти измисли вица на деня :))))))))За това ли моята 15-годишна трошка с едва 200 к.с. вдига с 15 км/ч повече от G класа с 544 к.с.?
Аеродинамиката моето момче е ИЗКЛЮЧИТЕЛНО важна за скорости над 100 км/ч!!!
Това е истински джип, но и 1000 к.с. да има, пак не може да вдигне повече от 250-260 км/ч!!!
19:12 18.02.2015
16 Владислав димитров
19:50 18.02.2015
17 гост
20:26 18.02.2015
18 mediator37
Ниската му скорост на магистрала е обусловена и от предавателните числа и скоростната кутия - идеята на джипа е да даде висок въртящ момент на ниски предавки и ниските предавки са нагъстени, къси. Конските сили не помагат. Инак формула 1 щяха да си я правят 2 метра висока, че да вижда Хамилтън пет завоя напред какво става.
Коментиран от #19
09:10 19.02.2015
19 Shmeker
До коментар #18 от "mediator37":
Абе няма да се обърне много лесно, щото моторите са огромни и тежат. Все едно камион да се обърнеИначе си прав, висок е центърана тежестта, но тва не е CRV.
11:48 19.02.2015
20 Десислава Димитрова
00:17 20.02.2015
21 Кобрата
12:43 20.02.2015