18 Февруари, 2015 09:30, обновена 18 Февруари, 2015 10:00 10 079 21

Mercedes-Benz подгрява за екстремна G-Klasse

  • mercedes-benz-
  • g-klasse-
  • g63 amg 6x6-
  • g500 4×4²-
  • женева 2015

Изтерзаните хорица, които нощем не мигват от притеснение как да поберат триосния G63 AMG 6x6 в прекалено късия си гараж, могат да отдъхнат. Mercedes-Benz публикува първото официално изображение на четириколесната версия на най-потентната G-Klasse.

Премиерата на G500 4×4² ще се състои на салона в Женева след две седмици. Ако се съди по индекса, новият щутгартски всъдеход ще се оборудва с 5.5-литровия V8 на G500 с 388 к.с. и 530 Нм.

Според слуховете обаче екстремната G-Klasse разполага с 422 коня, което означава, че под предния капак може би се крие 4.7-литров битурбомотор или 4.0-литровият осмак от C-Klasse 63 AMG.

В конструктивен план G500 4×4² може да се смята за карбоново копие на G63 AMG 6x6 без единия мост и легена на пикапа. Всъдеходът има грамадни калникови арки от въглеродни нишки, които приютяват 22-цоловите колела с офроуд гуми с размер 325/55.

Автомобилът на снимката има крещящ жълт цвят. В подобна отровна разцветка, но в зелено, бе боядисан и тестовият прототип, засечен в по време на изпитания в края на миналата година.

Шестколесният Mercedes-Benz G 63 AMG 6x6, представен през 2013 г., е построен на базата на триосен пикап, който служи на въоръжение в австрийската армия. Всъдеходът се оборудва с 5.5-литров V8 с два турбокомпресора, мощност 544 к.с. и пиков въртящ момент 760 Нм. G 63 AMG 6x6 може да изкачва 100-процентови наклони и да гази във вода с дълбочина до 1 метър.

Научете повече за стандартните G-Klasse ТУК


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 незнайко

    0 3 Отговор
    Защо всичките модели от G-Klasse са с ръбати форми като руските? С кокво тази част от шестоъгална форма на калниците е по добра от заоблените? Има мощ на не и финез.

    Коментиран от #2

  • 2 аз

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "незнайко":

    Защото тези форми се харесват от хората повече от 30 години и ще продължат да я правят по план до 2027.Като искаш финес си вземи Х6 да закъсаш на първия песъчлив баир

    Коментиран от #3

  • 3 незнайко

    0 1 Отговор

    До коментар #2 от "аз":

    Тогава защо се плюят руските автомобили?
  • 4 Еди кой си

    1 0 Отговор
    Защото това е G-Klasse. Защото в този джип има история. Защото, ако направят заоблени калници, аз и милоните му фенове ще се изпарят. Ето за това е G-Klasse, затова го има и Land Rover Defender. Защото, ако е Джип да е Джип, а не някоя асфалтова сапунерка ...
  • 5 mediator37

    0 2 Отговор
    Ама, ако решиш да заведеш жена си на ресторант с тоя жълтия крокозабъл, немедлено ще те запука с чантата по главата и ще бъдеш лишен от секс за 6 месеца, а с Х6 напротив- получаваш извънредна свирка в БМВ-то на първия червен светофар.
    Освен това с жълтия крокозабъл много ще се пречкаш по магистралата. Няма МПС с универсални качества, де...

    Коментиран от #6, #7

  • 6 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "mediator37":

    Ще се пречкаш по магистралите.. с 400 коньов, 5,5 литров осмак ще се пречкам викаш :D
    Чудя се колко често ти се пречкат G класи по магистралите :)
  • 7 ШТръб

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "mediator37":

    Тоя "крокозАбел" ще бъде може би с 422к.с.. Не разбирам как ще се пречка на магистралата.. Вярно, че е ръбест, но това е ДЖИП и още се ядосвам защо БМВ не направят един ДЖИП като Г класата. Ще им привлече много клиенти.

    Коментиран от #8

  • 8 аз

    2 0 Отговор

    До коментар #7 от "ШТръб":

    'защо БМВ не направят един ДЖИП като Г класата'-защото не могат
  • 9 грозно пате

    0 1 Отговор
    Е толкова грозно нещо няма!Все едно е дялано с тесла!
  • 10 Венко

    1 0 Отговор
    аеродинамиката е за автомобили с под 400 конски сили ;)

    Коментиран от #15

  • 11 БамБам

    3 0 Отговор
    Не знам защо го плюете "кубчето",джипа е страшен и непроменения от 35 години външен вид му е запазена марка.Пожелавам си един такъв.
  • 12 888

    2 0 Отговор
    Това за наклона не го разбрах!?

    Коментиран от #13

  • 13 незнайко

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "888":

    45% е наклона. 100 процента това са двата равни катета.
  • 14 Любомир Ковачев

    2 0 Отговор
    джи класа е един от малкото добри 4х4та на този свят каквото и да направят винаги ще го подкрепям дори иаз имам джи класа но е много по стара от тази на картинката
  • 15 Гост

    0 1 Отговор

    До коментар #10 от "Венко":

    Ти измисли вица на деня :))))))))
    За това ли моята 15-годишна трошка с едва 200 к.с. вдига с 15 км/ч повече от G класа с 544 к.с.?
    Аеродинамиката моето момче е ИЗКЛЮЧИТЕЛНО важна за скорости над 100 км/ч!!!
    Това е истински джип, но и 1000 к.с. да има, пак не може да вдигне повече от 250-260 км/ч!!!
  • 16 Владислав димитров

    0 1 Отговор
    Нищо ново на G-хоризонта...Е, хакнали му по големи гуми и го боядисали с жълта боя.
  • 17 гост

    1 0 Отговор
    G klasata e samo za nai golemite maniachi......... za koito mercedes G klas e nai savarshennata kola lunoxod koqto ste te izkara ot vsqkade kato ruska voennen kamion.......
  • 18 mediator37

    0 0 Отговор
    Казах няма универсални МПС-та. С висок център на тежестта, тежки, широки оффроуд гуми и пълна липса на обтекаемост на купето, този джип в завоите се обръща като кашон при висока скорост, а по магистрала на прав участък не може да достигне висока скорост, не може да има ряз при потегляне и пр. и пр.
    Ниската му скорост на магистрала е обусловена и от предавателните числа и скоростната кутия - идеята на джипа е да даде висок въртящ момент на ниски предавки и ниските предавки са нагъстени, къси. Конските сили не помагат. Инак формула 1 щяха да си я правят 2 метра висока, че да вижда Хамилтън пет завоя напред какво става.

    Коментиран от #19

  • 19 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "mediator37":

    Абе няма да се обърне много лесно, щото моторите са огромни и тежат. Все едно камион да се обърне

    Иначе си прав, висок е центърана тежестта, но тва не е CRV.
  • 20 Десислава Димитрова

    1 0 Отговор
    време е сега любителите на уазки да ни обяснят как са дърпали г то в големия сняг преди 3 години!иначе тва е джипа без аналог в момента като проходимост и здравина.
  • 21 Кобрата

    2 0 Отговор
    G-класата е перфектна...