19 Февруари, 2015 09:40, обновена19 Февруари, 2015 09:46 20 43084

Passat стана "всъдеход"

  • volkswagen-
  • passat-
  • alltrack-
  • женева 2015

Volkswagen представи "високопроходима" версия на комбито на последното поколение Passat, която получава по традиция получава името Alltrack. Автомобилът ще дебютира пред публика на салона в Женева, а продажбите започват през септември.



Както и досега, модификацията Alltrack ще се отличава по защитния пластмасов пояс в долната част на каросерията и броните с по-голям ъгъл на надвеса. Увеличен с 27.5 мм е и клиренсът на комбито.



"Всъдеходният" Passat има система за двойно предаване с муфа Haldex от последно поколение, която включва задвижването на задния мост в случай на пробуксуване на предните колела. Освен с Eco, Normal и Sport, управляващата електроника разполага и с режим Off Road, който коригира отзивчивостта на двигателя при подаване на газ, спирачното усилие и функцията за подпомогнато потегляне по наклон при движение извън пътя.



От Volkswagen са предвидили общо пет мотора за Alltrack - два бензинови и три дизелови. Първите развиват мощност 150 и 220 к.с., а нафтовите - 150, 190 и 240 коня. Двата най-мощни дизела и бензиновия агрегат с 220 к.с. ще се съчетават с шестстепенна роботизирана трансмисия DSG. Останалите мотори ще работят в комплект с ръчна скоростна кутия с шест предавки.



Оборудването на комбито с повишена проходимост включва имитация на блокируем междуосев диференциал XDS+, система за автоматично паркиране с ремарке, мултимедиен комплекс с поддръжка на Apple CarPlay и Android Auto, както и функция MirrorLink, която дублира някои от приложенията на мобилния телефон.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Шмекер

    1 5 Отговор
    Хайде сега Шмекер, започвай да хвалиш ВАГ, колко добро си било автомобилчето и да плюеш Мерц., че са с ретро дизайн и отдавна не са това, което са били (все едно че ти си имал поне 5 нови мерцедеса и от всичките си бил мнооого разочарован).

    Коментиран от #3, #5, #7

  • 2 Shmeker

    3 1 Отговор
    Пасат говори сам за себе си. Не съм необходим. Това е златната среда - всичко и нищо излишно, най-нисък разход на гориво и доста просторен автомобил за тоя разход. Това е третото поколение със стоманено окачване след алуминиевото.
  • 3 ярослав станчев

    3 1 Отговор

    До коментар #1 от "Шмекер":

    И какво да му хвали?Той правилно ти е написал оригиналния Шмекер,че Пасат няма нужда от хвалене.Годините производство и продажбите са доказали каквото трябва на когото трябва.Все едно да хвалиш Г-клас или С-клас на МБ.Какво да им хвалиш,всеки знае за какво става въпрос.
  • 4 незнайко

    4 0 Отговор
    Разлика в таблото спрямо новата Skoda Superb е часовникът в средата. Разбирам защо руснаците правеха еднотипни коли. Големите ферми много късно го разбраха.

    Коментиран от #13


  • 5 ПравЕ

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Шмекер":

    В момента карам w211 мерс, защото новите Е са Боклуци с голямо Б.
    Точно пак с Шмекера съм напълно съгласен за новите Мерцедеси. Нито МЛ нито Е не са направени изобщо като хората. радва единствено и само Г-класа. Това е класиката.

    Коментиран от #6, #10, #15

  • 6 Пламен Бакърджиев

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "ПравЕ":

    Какъв е този модел w211 не се сещам за него.

    Коментиран от #8

  • 7 некойси

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Шмекер":

    Само трябва да го бутнеш с пръст и почва да пее ода за шир потреба автомобилите в строго сектантски стил :)

    Коментиран от #9

  • 8 Шмекер

    2 0 Отговор

    До коментар #6 от "Пламен Бакърджиев":

    Говори за Mercedes - Benz E-classe W211 (2002 - 2009 година) - втората "очиларка", един наистина хубав и комфортен автомобил.

    Коментиран от #14

  • 9 Шмекер

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "некойси":

    Да, именно, напоследък е преминал и към КИА, колко в правилна посока се развивали и.т.н., изобщо човека е доста ограничен мироглед относно съвременното автомобилостроене, то не е само киа или ваг..........
  • 10 М даа

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "ПравЕ":

    М даа, само дето Е classe W 212 (съвременната и последна засега) - ами много по-здрава е от W211 и несравнимо по-добра, само че ти е скъпичка нали?

    Коментиран от #11

  • 11 ПравЕ

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "М даа":

    Не, само че интериора и е по-евтин от на КИА Соренто.
    Пластмаса евтина и груба, кожа за 1 година става като на Лада Копейка, а уж "дърво" си е най евтината пластмаса, която си губи цвята за една година експлотация.
  • 12 Паркетник

    0 0 Отговор
    Как може да направят толкова грозен интериора, тази линия на таблото е отвратителна. Изглежда евтино и не подхожда на сегмента в който се намира.
  • 13 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "незнайко":

    Е много ясно че ще имат общи черти. Винаги е било така. Всяка Шкода има черти с ауди/пасат/голф, даже понякога воланите на Шкодите са 1:1 с на ауди или VW, само емблемата е различна. Б4-ките пък имат циферблати подобни на порше 924/944, целите тасове бяха като на Порше 959, ама тва няма как да знаеш.
  • 14 Пламен Бакърджиев

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "Шмекер":

    Благодаря за точния отговор.

  • 15 Shmeker

    1 1 Отговор

    До коментар #5 от "ПравЕ":

    Като знам W211 къв боклук е и го изкарваш голяма работа, начи след него нещата са брутално зле.
    То самата кола W211 с алуминиевите носачи е една интерпретация на излизащия от производство E39, ама е много по-зле от тоя модел на БМВ и като здравина и като изпълнение.

    Коментиран от #16, #17, #32

  • 16 ПравЕ

    2 1 Отговор

    До коментар #15 от "Shmeker":

    Като w211 за теб е боклук, страх ме е да помисля, каква кола караш.
    124, 123 мерцедеси никой няма никога да върне, стига си живял в миналото. БМВ като марка за мен доста зле, да не говоря за е39.
    Сега твоето БМВ са с предно предаване и двигател от Пежо. Не съм фен и на мерцедес, но си харесвам 211 точно заради това, че има душа този автомобил, като и 124.
  • 17 Шмекер

    0 3 Отговор

    До коментар #15 от "Shmeker":

    Шмекер, Шмекер, на кой свят живееш, W211 е в пъти много по-хубава от архаизма от средновековието Е39, който между впрочем и ти имаш. Много си интересен, нямаш трица в г.зъ си, ама коментираш марки като Мерцедес и то така че човек като ти чете коментарите ще остане с впечатлението, че още малко и Мерцедес ще са по зле и от лада или дачия. Ясно е че те е яд че никога няма да имаш нов Мерцедес, но проблема си е в теб, а не в марката!

    Коментиран от #19

  • 18

    0 1 Отговор
    mmmm shte go smenqm moq mai dogodina.... :)
  • 19 Shmeker

    2 0 Отговор

    До коментар #17 от "Шмекер":

    Глупости. Е39 е с много по-добро шаси и двигатели от тоя мерцедес, да не говорим колко е по-здрава. И оня смешен балон на АБС-а на W211 дето се пука

    Коментиран от #21, #23

  • 20 bibendum

    1 0 Отговор
    Какво е това недоразумение на снимките, Alltrack било. Хаха. Моята w209, дето се води спортно купе, има по-голям клиренс от този автомобил.
  • 21 Шмекер

    1 1 Отговор

    До коментар #19 от "Shmeker":

    Шмекер, гроздето Мерцедес е много кисело, налиии???/

    Коментиран от #22

  • 22 Shmeker

    1 1 Отговор

    До коментар #21 от "Шмекер":

    Направо нагарча. Още като седна в W211 ми става отвратително как стърчи капака над долния ръб на джама с 4 пръста. Супер грозно
  • 23 ПравЕ

    2 1 Отговор

    До коментар #19 от "Shmeker":

    точно пък е39 си е най-долно бмв.
    БМВ някога е имало истинска кола и тя бе 8 серия.
    БМВ някога е имала спортна кола и тя бе м3 серия.
    Сега БМВ има само блясъци от миналото си.

    Коментиран от #25

  • 24 БМВ

    0 0 Отговор
    Аз карам Е39 2003 525 dA и съм много доволен.Прав е Шмекер.

  • 25 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "ПравЕ":

    Самата фраза НАЙ-ДОЛНО БМВ не не съвместима.
  • 26 ПравЕ

    1 0 Отговор
    Да сте живи и здрави. Стига всички плюли, явно имаме различно мнение.

    Коментиран от #27

  • 27 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "ПравЕ":

    Няма как да говориш глупости за Е39.

    Коментиран от #28

  • 28 любител

    0 2 Отговор

    До коментар #27 от "Shmeker":

    Момче престани да се излагаш, явно е че никога не си се качвал в W211 щом може да го сравняваш с Е39. Не че Е39 е смотан, просто Мерца е доста по-добре от всякъде точно за тези модели.

    Коментиран от #30

  • 29 CCCP

    0 0 Отговор
    Кочинка
  • 30 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #28 от "любител":

    кое му е по-доброто?
  • 31 борислав

    1 0 Отговор
    Всъдеход да разбирам -ще посещава всички сервизи.
  • 32 МSux

    1 1 Отговор

    До коментар #15 от "Shmeker":

    Ти имаше ли W211? Защото е уникално здрава кола и ще ти кажа, един от малкото и проблеми е, че много бързо се износват накладките, това и е най-сериозния проблем на тази кола. Мога да ти кажа, че това което ме спира да купя W211 е единствно и само екстериора ( не харесвам "очиларките"). Но ти това няма как да го знаеш, нали на село има приказка че "Мерцедес били до 95г. после не ставали за нищо. Само ще ти кажа, че баща ми има голф, аз имах голф/рено/фиат и тези коли буквално ни съсипаха и реално си станах приятел с един механик, който дори миналия месец ми се обади да му дам малко пари на заем. Сега отново се върнах на Мерцедес, какъвто ми беше първия автомобил и вече забравих какво е да ходиш през ден за някакви щуротии.
  • 33 Shmeker

    3 0 Отговор
    А не, мерси. Колегата в другата стая има, една че втора фейслифтова и много реве и от двете. Едната е Е270, другата е Е320 4матик. И двете са му дошли до гуша и е редовен в БОШ сервиза.

    Коментиран от #37

  • 34 Един

    1 0 Отговор
    Е39 е кола от 1995год. няма как да е конкурентна на модел 2002-w211. И двете са добри машини.И двете имат кусури...

    Коментиран от #35

  • 35 Шмекер

    0 0 Отговор

    До коментар #34 от "Един":

    Именно, и двете имат достойнства и проблеми, но Шмекера в момента се прави на интересен и на "оригинален", а в същност яко го е яд, че не може да си позволи по-новия модел на Мерцедес.

    Коментиран от #39

  • 36 ЯПОНЕЦ

    1 1 Отговор
    Тия Фолксвагени отвътре са по-зле от Дачия. Няма толкова евтина изработка. Един приятел си купи VW PASSAT CC еми сори... Отвън добре, ама таблото толкова евтинджарско, че ти се додрайфва.
  • 37 МSux

    1 0 Отговор

    До коментар #33 от "Shmeker":

    Той, човека понеже не му харесва една Е класа и е решил да си вземе още една :::::::::::::::::) Сигуно си прави шега с тебе, това ще да е.
    Препоръчвам ти горещо да си купиш фолксваген и да съжаляваш тия с Мерцедесите, колко им е гадно и какви таралясници карат. Даже може да ги сочиш пренебрежително и да им се смееш.

    Коментиран от #38

  • 38 Шмекер

    0 0 Отговор

    До коментар #37 от "МSux":

    Много точно му го каза!!! Браво!
  • 39 Shmeker

    1 1 Отговор

    До коментар #35 от "Шмекер":

    Ми гледайте сега:

    1.Няма как V6 мотор да е по-добър от редови 6-так. Просто няма как.
    2.Усещаш как Мерцедеса завива 2 секунди след като си завил волана в сравнение ако се качиш да го караш след като си слезнал от Е39 е много по-добро за каране
    3. Гадния преден капак стърчи 4 пръста над долния край на предното стъкло и се вижда под капака.
    4. Е39 е много по надеждна и здрава кола. За общо 5-те години в които съм карал Е39-ки съм сменил 1 датчик на АБС, 1 таралеж на вентилатора в купето и останалото е само консумативи. Моя колега познава поименно всички майстори в сервиза БОШ поименно и ги черпи.

    Коментиран от #40

  • 40 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #39 от "Shmeker":

    Между другото датчика и таралежа си ги смених сам. Елементарно се подменят. Както и всички филтри на този автомобил се подменят за 2 минути.

    Коментиран от #41

  • 41 ШМЕКЕР

    0 0 Отговор

    До коментар #40 от "Shmeker":

    Край си Е39 - та (от прастарата 1995 г.), хвали си я, вервай си в нея и остави хората да си карат новите Мерцедеси, горките те, как да не ги оплачеш, ама какво да правиш съдба!

    Коментиран от #42

  • 42 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #41 от "ШМЕКЕР":

    Буахаха аз нямам Е39 в момента. Просто ти казвам защо я харесвам повече от W211

    Коментиран от #43

  • 43 Шмекер

    0 0 Отговор

    До коментар #42 от "Shmeker":

    Все тая, едно е сигурно - нямаш нова кола от премиум сегмента, завиждаш на такива хора, които за разлика от теб имат и яко се комплексираш от този факт. Както вече ти казах, карай си там колицата и съжалявай и оплаквай тези с чисто новите Мерцедеси - как са се "прекарали" и каква злощастна съдба ги чака....хахахахаха

    Коментиран от #50

  • 44 Shmeker

    0 0 Отговор
    W211 нова кола ли е?!?! НЕ знаех. На никой не завиждам, особено на колегата. Оня ден дори му помогнах да си вземе преден носач и биалетка на Е320 4матик на добра цена, щото му искаха 1300 лв. с труда за тва нещо.

    Коментиран от #45, #49

  • 45 скар фейс

    0 0 Отговор

    До коментар #44 от "Shmeker":

    Коя година е W211-ката? След фейса през 2006 са доста добри машинки, като цяло. За мотора на 2.0 tdi VW, наистина е така, както ми каза. Имало сериозен проблем с дюзите, а с главите.
  • 46 ВАГ

    0 1 Отговор
    Стига сте хвалили мерцедеса като е най-здрав и т.н. защо тогава най-много се кара на Ваг колите (особено ФВ) ? Пассата си е Н-1 най-красивото комби !

    Коментиран от #48

  • 47 оня същия

    1 0 Отговор
    Е тоя с звучното име "ваг" изби рибата.... защо тогава се карали най-много...да се смееш ли да плачеш ли :))))
  • 48 МSux

    1 0 Отговор

    До коментар #46 от "ВАГ":

    Гледам, че тия Ламборгини и Ферари не ги карат много, сигурно са много гадни?
  • 49 MSux

    2 0 Отговор

    До коментар #44 от "Shmeker":

    Имам едни познати сектанти във фейсбука като тебе, понеже се комплексират, че нямат пари за нови коли и яко се тунинговат Е36ци за по 1500 лева. Като тръгнеш да си говориш с тях, само се чува как са изпреварвали S klasse и Мл-и, макар, че хората не са знаели, че са на състезание. Като ги питаш БМВ е най-великата кола, а Мерцедес е най-лошата, нищо, че карат варели за по 1500 лева и реално се самозалъгват, че карат нещо уникално, но това си е начин да се преодолее депресията - ако питаш психолог ще ти го обясни.
    Та по темата - малко ми мязаш на тях :)

    Коментиран от #51

  • 50

    2 1 Отговор

    До коментар #43 от "Шмекер":

    I spored teb W211 e nova kola ?
  • 51 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #49 от "MSux":

    E36 според теб заподиграване ли е? И лоша кола ли е? Една от най-истинските коли, която все още може да се намери. Все още нещата са почти чиста физика. С малко пари става и доста по-бърза от много нови, просто щото е лека и балансирана.

    И не съм секлтант, щото не робувам на една марка. Харесвам доста марки и модели, сред тях има и Мерцедеси има и японски.
  • 52

    0 1 Отговор
    И лисицата казала, че гроздето е кисело като не могла да го достигне.

    Незнам какво не ви харесва в новия пасат. Аз имам Б7 и съм супер доволен. Сервиз не е виждал още, освен за смяна на консумативи. Най-вероятно някой ден ще го сменя и с Б8.

    Коментиран от #54, #59

  • 53 аслан

    1 0 Отговор
    Трудничко ще си намери място, там са модели като Волво XC70 (комфорт) и Subaru Outback(проходимост и динамика), че и прехваленото и недоносено, но много красиво Ауди Allroad A4/A6(престиж за кифли, батки и чалга вампири). При положение, че ползват халдекс 5-то поколение, ще успеят да грабнат от клиентите на Волво, които са с 3-то. Рядко обаче човек седнал във Волво, ще се забие в .... Немските автомобили са прекрасни, но за съжаление в България са предпочитани от провинциални чобани, които са о.рали тотално името на марките с арогантно поведение и ниска култура на възпитание. "Караш ли немско значи си т@п@к" в 99% от случаите оправдава поговорката, когато става дума за България...
  • 54 wulkan

    1 0 Отговор

    До коментар #52 от " ":

    Кажи Викторе как стои въпроса с носачите на В6 и В7, чупят ли се като на В5, че се оглеждам за нещо и аз ги харесвам, но носачите ме стряскат с този алуминий.

    Коментиран от #57, #58, #69, #70, #72, #83

  • 55 БМВ ФЕН

    0 1 Отговор
    БМВ най-лошата, най скапаната абе хора вие чувате ли се какво говорите съвземете се- каймакът на европейското производство - вижте на какви коли се возят ВИП персоните в ЕС
  • 56 dhcp

    0 1 Отговор
    Много миъове си слушал за ходовата на б5 и б5.5 Нищо не се чупи и не се сменя какъо го изкарват на 10 000км. Имам приятели с турски носачи Беса и са им навъртели по 40-50 000км а нпсача не е мръднал. Аз съм с трв и вече около 110 000км съм сменил само ефин накрайник за 50лв(беса сложих). Б6 са със желязна ходова, но пък други неща не ми харесват там.

    Коментиран от #60

  • 57 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #54 от "wulkan":

    Кво значи да се чупят. Моята B5 e с щампа на носачите 2000 година. Всичките са с годината на колата. Не знам какво им се чупи толкова.

    Коментиран от #84

  • 58 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #54 от "wulkan":

    Кво значи да се чупят. Моята B5 e с щампа на носачите 2000 година. Всичките са с годината на колата. Не знам какво им се чупи толкова.
  • 59 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #52 от " ":

    B7 ауди ли?

    Коментиран от #68

  • 60 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #56 от "dhcp ":

    И аз съм на това мнение. Б5 пасата е много близо до Ауди А4 Б5.
  • 61 Никито Иванов

    0 0 Отговор
    качъ пара шъ съ харчи ПАСАТОРА !?

    Коментиран от #62

  • 62 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #61 от "Никито Иванов":

    На цената на Волво. Шкодите са новите фолксвагени, там е евтиното сега
  • 63 Япончик

    1 0 Отговор
    Добре е кенефчето, ще събере парите на балъците!
  • 64 gost

    1 0 Отговор
    Колата я видях още преди Коледните празници, тука ги продават, от тогава. Хубав автомобил за хора над 40г. Скучновата и безлична стои. Мазда 6 е добър пример за дизайн(интериор/екстериор) Имах щастието да седна в една 6-ца, карал сам и предния пасат, отвътре е нищо особено. Що се отнася до споровете Ви за качество. Германците казват следното за Пасат Б6- вечния пациент. БВМ, Мерцедес, АУди са назад на тестовете на ТЮФ в Германия. Хората казват здрава кола- японска или Порше. Пък да си праите изводи от коли внос от Италия, дето само са доливали и след това с по 5-6 собственика в БГ не е показателно за марките

    Коментиран от #65, #67

  • 65 onq s konq

    2 1 Отговор

    До коментар #64 от "gost":

    Эа какво ми е "эдрава кола",след като не ми е на сърцето?!А БМВ-то ми е точно от Италия/нов внос/ и го купих само и единствено эаради двигатела-така ме эалепи в седалката при демонстрацията в автокъщата,че нямаше как да откажа на предложението.И не ми е ясно эащо хората бъркат колите эа работа с колите эа эабавление!

    Коментиран от #66, #71

  • 66 Shmeker

    3 0 Отговор

    До коментар #65 от "onq s konq":

    Не си мисли че тия пасати не лепят за седалката. Много добро ТДИ имат и от край време е почти аналогово усещането. Леката конструкция и огромния въртящ момент радват доста, и не е никак скучна.
  • 67 ярослав станчев

    0 0 Отговор

    До коментар #64 от "gost":

    "Вечния пациент" казват на Пасат б6 2,0 ТДИ.И то не заради лош мотор,а заради калпавата електроника,която управлява мотора.Прочети целия тест на АБ,не само "представителна извадка".Скоростната кутия ДСГ също е била проблемна,заради задната скорост.Като цяло е проблемен този модел.И много се учудих,когато прочетох в теста на АБ,че проблема с двигателя е се е получил заради неправилно диагностициране.Сменили са дюзи,датчици,софтуери и накрая излиза,че един датчик прави цялата мизерия.Ето цитат от теста:
    "За съжаление повечето намеси се дължаха на грешна диагноза – на финала стана ясно, че причината за неприятностите е температурният датчик на турбокомпресора.С фатални последици – отказът на този сензор е често явление при двулитровия TDI. Проблемът е, че причинените от това дефекти не могат да бъдат установени с диагностичната апаратура. Това би могло да се разглежда като мъъъъничко оправдание за сервиза, който отговаряше за автомобила в продължителния тест и толкова се затрудни с установяването и отстраняването на проблемите."
    Май и в дойчланд майсторите са като нашите.Давай да сменяме пък каквото стане,докато се оправи.Нали клиента плаща.
  • 68

    0 0 Отговор

    До коментар #59 от "Shmeker":

    б7 пасат (тоя на снимката) :)
  • 69

    0 1 Отговор

    До коментар #54 от "wulkan":

    Еми незнам колко са здрави, аз пасата го зех на 15к км сега е на 40к и още са здрави, но карам предимно в Германия и по магистралите от Германия до България. В България се кара малко по дупките само като си дойда през отпуската.....
  • 70

    0 0 Отговор

    До коментар #54 от "wulkan":

    В БГ имах б5 от 98ма и на него не съм имал проблеми с носачи
  • 71

    1 0 Отговор

    До коментар #65 от "onq s konq":

    не знам в Италия как са колите, ама в Германия ги съсипват толкова сол хвърлят тея хора по пътя, че си нямате и идея. Всички коли побеляват от сол през зимата.....
  • 72 ярослав станчев

    0 0 Отговор

    До коментар #54 от "wulkan":

    Брат ми кара А4,Б6 2002г. и няма проблеми с ходова част.Колата се кара в България,но е попътувала доста и в Полша и в Германия и с ремарке и без.Проблеми няма.Само дето една за смяна на ремък трябва да се разглоби половината кола. Соленичко излиза.

    Коментиран от #74, #80

  • 73 Кобрата

    0 0 Отговор
    Харесва ми начинът на изработка, материалите са много добре разположени и арматурното табло изглежда приветливо и подредено. Часовникът също прави добро впечатление
  • 74 скар фейс

    0 0 Отговор

    До коментар #72 от "ярослав станчев":

    Това да не е 2.5 мотора, колега?

    Коментиран от #76

  • 75 Даниел

    1 2 Отговор
    Трошлива работа...
  • 76 ярослав станчев

    1 0 Отговор

    До коментар #74 от "скар фейс":

    Не,V6,3.0,30 клапана ASN е мотора.Бензин/газ.Върви си и няма мъки и драми. 2,5 тди,"душегуб" както му казват в Ауди форума е друга работа.
  • 77 Турбото

    0 1 Отговор
    Половината предница..

    Коментиран от #78, #79

  • 78 Турбото

    0 0 Отговор

    До коментар #77 от "Турбото":

    Коментара е за Ярослав-72
  • 79 ярослав станчев

    1 0 Отговор

    До коментар #77 от "Турбото":

    Вярно,само половината предница,ама вземат пари все едно разглобяват половината кола.
  • 80 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #72 от "ярослав станчев":

    Б5 и те са така, предницата се разглобява за 15 мин.

    Коментиран от #81

  • 81 ярослав станчев

    1 0 Отговор

    До коментар #80 от "Shmeker":

    Е то след Ауди 80 и Пасат Б4 ги направиха така всичките.Да не можеш сам да си сменяш ремък.Да идеш в сервиз и да ти одерат и кожата на очите за смяна.
  • 82 Дошo

    0 1 Отговор
    Той е успял, дрън дрън, всички го очакват, дрън дрън, но тази вечер той няма да дойде защото Патаса пак е счупен.
  • 83 Дошo

    0 1 Отговор

    До коментар #54 от "wulkan":

    Колега не ги слушай тия дето ти обясняват, че кекавата предница на Алуди е мит.Чиста истина си е.Няма такъв боклук.И други марки са с алуминиево окачване, но е направено както трябва за разлика от некадърно направеното окачване на Алди.Аз като бивш собственик най-отговорно мога да заява, че това е колата с най-слабото окачване.Б5, Б6 - все един дол дренки.
  • 84 Дошo

    0 1 Отговор

    До коментар #57 от "Shmeker":

    Стига лъгал човека!Не го набутвай от едната ти тъпа фенщина.Сега пък и Б5 ли имаш?Хайде стига си насмитал.Аз когато съм карал Б5 ти още си се захласвал по осемдесетките.Б5 не само на окачване ами и на всичко останало е боклука на боклуците.Толкова чуплива кола рядко се намира.