ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Хайде сега Шмекер, започвай да хвалиш ВАГ, колко добро си било автомобилчето и да плюеш Мерц., че са с ретро дизайн и отдавна не са това, което са били (все едно че ти си имал поне 5 нови мерцедеса и от всичките си бил мнооого разочарован).
Пасат говори сам за себе си. Не съм необходим. Това е златната среда - всичко и нищо излишно, най-нисък разход на гориво и доста просторен автомобил за тоя разход. Това е третото поколение със стоманено окачване след алуминиевото.
И какво да му хвали?Той правилно ти е написал оригиналния Шмекер,че Пасат няма нужда от хвалене.Годините производство и продажбите са доказали каквото трябва на когото трябва.Все едно да хвалиш Г-клас или С-клас на МБ.Какво да им хвалиш,всеки знае за какво става въпрос.
Разлика в таблото спрямо новата Skoda Superb е часовникът в средата. Разбирам защо руснаците правеха еднотипни коли. Големите ферми много късно го разбраха.
В момента карам w211 мерс, защото новите Е са Боклуци с голямо Б.
Точно пак с Шмекера съм напълно съгласен за новите Мерцедеси. Нито МЛ нито Е не са направени изобщо като хората. радва единствено и само Г-класа. Това е класиката.
Да, именно, напоследък е преминал и към КИА, колко в правилна посока се развивали и.т.н., изобщо човека е доста ограничен мироглед относно съвременното автомобилостроене, то не е само киа или ваг..........
Не, само че интериора и е по-евтин от на КИА Соренто.
Пластмаса евтина и груба, кожа за 1 година става като на Лада Копейка, а уж "дърво" си е най евтината пластмаса, която си губи цвята за една година експлотация.
Е много ясно че ще имат общи черти. Винаги е било така. Всяка Шкода има черти с ауди/пасат/голф, даже понякога воланите на Шкодите са 1:1 с на ауди или VW, само емблемата е различна. Б4-ките пък имат циферблати подобни на порше 924/944, целите тасове бяха като на Порше 959, ама тва няма как да знаеш.
Като знам W211 къв боклук е и го изкарваш голяма работа, начи след него нещата са брутално зле.
То самата кола W211 с алуминиевите носачи е една интерпретация на излизащия от производство E39, ама е много по-зле от тоя модел на БМВ и като здравина и като изпълнение.
Като w211 за теб е боклук, страх ме е да помисля, каква кола караш.
124, 123 мерцедеси никой няма никога да върне, стига си живял в миналото. БМВ като марка за мен доста зле, да не говоря за е39.
Сега твоето БМВ са с предно предаване и двигател от Пежо. Не съм фен и на мерцедес, но си харесвам 211 точно заради това, че има душа този автомобил, като и 124.
Шмекер, Шмекер, на кой свят живееш, W211 е в пъти много по-хубава от архаизма от средновековието Е39, който между впрочем и ти имаш. Много си интересен, нямаш трица в г.зъ си, ама коментираш марки като Мерцедес и то така че човек като ти чете коментарите ще остане с впечатлението, че още малко и Мерцедес ще са по зле и от лада или дачия. Ясно е че те е яд че никога няма да имаш нов Мерцедес, но проблема си е в теб, а не в марката!
точно пък е39 си е най-долно бмв.
БМВ някога е имало истинска кола и тя бе 8 серия.
БМВ някога е имала спортна кола и тя бе м3 серия.
Сега БМВ има само блясъци от миналото си.
Момче престани да се излагаш, явно е че никога не си се качвал в W211 щом може да го сравняваш с Е39. Не че Е39 е смотан, просто Мерца е доста по-добре от всякъде точно за тези модели.
Ти имаше ли W211? Защото е уникално здрава кола и ще ти кажа, един от малкото и проблеми е, че много бързо се износват накладките, това и е най-сериозния проблем на тази кола. Мога да ти кажа, че това което ме спира да купя W211 е единствно и само екстериора ( не харесвам "очиларките"). Но ти това няма как да го знаеш, нали на село има приказка че "Мерцедес били до 95г. после не ставали за нищо. Само ще ти кажа, че баща ми има голф, аз имах голф/рено/фиат и тези коли буквално ни съсипаха и реално си станах приятел с един механик, който дори миналия месец ми се обади да му дам малко пари на заем. Сега отново се върнах на Мерцедес, какъвто ми беше първия автомобил и вече забравих какво е да ходиш през ден за някакви щуротии.
А не, мерси. Колегата в другата стая има, една че втора фейслифтова и много реве и от двете. Едната е Е270, другата е Е320 4матик. И двете са му дошли до гуша и е редовен в БОШ сервиза.
Именно, и двете имат достойнства и проблеми, но Шмекера в момента се прави на интересен и на "оригинален", а в същност яко го е яд, че не може да си позволи по-новия модел на Мерцедес.
Тия Фолксвагени отвътре са по-зле от Дачия. Няма толкова евтина изработка. Един приятел си купи VW PASSAT CC еми сори... Отвън добре, ама таблото толкова евтинджарско, че ти се додрайфва.
Той, човека понеже не му харесва една Е класа и е решил да си вземе още една :::::::::::::::::) Сигуно си прави шега с тебе, това ще да е.
Препоръчвам ти горещо да си купиш фолксваген и да съжаляваш тия с Мерцедесите, колко им е гадно и какви таралясници карат. Даже може да ги сочиш пренебрежително и да им се смееш.
1.Няма как V6 мотор да е по-добър от редови 6-так. Просто няма как.
2.Усещаш как Мерцедеса завива 2 секунди след като си завил волана в сравнение ако се качиш да го караш след като си слезнал от Е39 е много по-добро за каране
3. Гадния преден капак стърчи 4 пръста над долния край на предното стъкло и се вижда под капака.
4. Е39 е много по надеждна и здрава кола. За общо 5-те години в които съм карал Е39-ки съм сменил 1 датчик на АБС, 1 таралеж на вентилатора в купето и останалото е само консумативи. Моя колега познава поименно всички майстори в сервиза БОШ поименно и ги черпи.
Край си Е39 - та (от прастарата 1995 г.), хвали си я, вервай си в нея и остави хората да си карат новите Мерцедеси, горките те, как да не ги оплачеш, ама какво да правиш съдба!
Все тая, едно е сигурно - нямаш нова кола от премиум сегмента, завиждаш на такива хора, които за разлика от теб имат и яко се комплексираш от този факт. Както вече ти казах, карай си там колицата и съжалявай и оплаквай тези с чисто новите Мерцедеси - как са се "прекарали" и каква злощастна съдба ги чака....хахахахаха
W211 нова кола ли е?!?! НЕ знаех. На никой не завиждам, особено на колегата. Оня ден дори му помогнах да си вземе преден носач и биалетка на Е320 4матик на добра цена, щото му искаха 1300 лв. с труда за тва нещо.
Коя година е W211-ката? След фейса през 2006 са доста добри машинки, като цяло. За мотора на 2.0 tdi VW, наистина е така, както ми каза. Имало сериозен проблем с дюзите, а с главите.
Имам едни познати сектанти във фейсбука като тебе, понеже се комплексират, че нямат пари за нови коли и яко се тунинговат Е36ци за по 1500 лева. Като тръгнеш да си говориш с тях, само се чува как са изпреварвали S klasse и Мл-и, макар, че хората не са знаели, че са на състезание. Като ги питаш БМВ е най-великата кола, а Мерцедес е най-лошата, нищо, че карат варели за по 1500 лева и реално се самозалъгват, че карат нещо уникално, но това си е начин да се преодолее депресията - ако питаш психолог ще ти го обясни.
Та по темата - малко ми мязаш на тях :)
E36 според теб заподиграване ли е? И лоша кола ли е? Една от най-истинските коли, която все още може да се намери. Все още нещата са почти чиста физика. С малко пари става и доста по-бърза от много нови, просто щото е лека и балансирана.
И не съм секлтант, щото не робувам на една марка. Харесвам доста марки и модели, сред тях има и Мерцедеси има и японски.
И лисицата казала, че гроздето е кисело като не могла да го достигне.
Незнам какво не ви харесва в новия пасат. Аз имам Б7 и съм супер доволен. Сервиз не е виждал още, освен за смяна на консумативи. Най-вероятно някой ден ще го сменя и с Б8.
Трудничко ще си намери място, там са модели като Волво XC70 (комфорт) и Subaru Outback(проходимост и динамика), че и прехваленото и недоносено, но много красиво Ауди Allroad A4/A6(престиж за кифли, батки и чалга вампири). При положение, че ползват халдекс 5-то поколение, ще успеят да грабнат от клиентите на Волво, които са с 3-то. Рядко обаче човек седнал във Волво, ще се забие в .... Немските автомобили са прекрасни, но за съжаление в България са предпочитани от провинциални чобани, които са о.рали тотално името на марките с арогантно поведение и ниска култура на възпитание. "Караш ли немско значи си т@п@к" в 99% от случаите оправдава поговорката, когато става дума за България...
Кажи Викторе как стои въпроса с носачите на В6 и В7, чупят ли се като на В5, че се оглеждам за нещо и аз ги харесвам, но носачите ме стряскат с този алуминий.
БМВ най-лошата, най скапаната абе хора вие чувате ли се какво говорите съвземете се- каймакът на европейското производство - вижте на какви коли се возят ВИП персоните в ЕС
Много миъове си слушал за ходовата на б5 и б5.5 Нищо не се чупи и не се сменя какъо го изкарват на 10 000км. Имам приятели с турски носачи Беса и са им навъртели по 40-50 000км а нпсача не е мръднал. Аз съм с трв и вече около 110 000км съм сменил само ефин накрайник за 50лв(беса сложих). Б6 са със желязна ходова, но пък други неща не ми харесват там.
Колата я видях още преди Коледните празници, тука ги продават, от тогава. Хубав автомобил за хора над 40г. Скучновата и безлична стои. Мазда 6 е добър пример за дизайн(интериор/екстериор) Имах щастието да седна в една 6-ца, карал сам и предния пасат, отвътре е нищо особено. Що се отнася до споровете Ви за качество. Германците казват следното за Пасат Б6- вечния пациент. БВМ, Мерцедес, АУди са назад на тестовете на ТЮФ в Германия. Хората казват здрава кола- японска или Порше. Пък да си праите изводи от коли внос от Италия, дето само са доливали и след това с по 5-6 собственика в БГ не е показателно за марките
Эа какво ми е "эдрава кола",след като не ми е на сърцето?!А БМВ-то ми е точно от Италия/нов внос/ и го купих само и единствено эаради двигатела-така ме эалепи в седалката при демонстрацията в автокъщата,че нямаше как да откажа на предложението.И не ми е ясно эащо хората бъркат колите эа работа с колите эа эабавление!
Не си мисли че тия пасати не лепят за седалката. Много добро ТДИ имат и от край време е почти аналогово усещането. Леката конструкция и огромния въртящ момент радват доста, и не е никак скучна.
"Вечния пациент" казват на Пасат б6 2,0 ТДИ.И то не заради лош мотор,а заради калпавата електроника,която управлява мотора.Прочети целия тест на АБ,не само "представителна извадка".Скоростната кутия ДСГ също е била проблемна,заради задната скорост.Като цяло е проблемен този модел.И много се учудих,когато прочетох в теста на АБ,че проблема с двигателя е се е получил заради неправилно диагностициране.Сменили са дюзи,датчици,софтуери и накрая излиза,че един датчик прави цялата мизерия.Ето цитат от теста:
"За съжаление повечето намеси се дължаха на грешна диагноза – на финала стана ясно, че причината за неприятностите е температурният датчик на турбокомпресора.С фатални последици – отказът на този сензор е често явление при двулитровия TDI. Проблемът е, че причинените от това дефекти не могат да бъдат установени с диагностичната апаратура. Това би могло да се разглежда като мъъъъничко оправдание за сервиза, който отговаряше за автомобила в продължителния тест и толкова се затрудни с установяването и отстраняването на проблемите."
Май и в дойчланд майсторите са като нашите.Давай да сменяме пък каквото стане,докато се оправи.Нали клиента плаща.
Еми незнам колко са здрави, аз пасата го зех на 15к км сега е на 40к и още са здрави, но карам предимно в Германия и по магистралите от Германия до България. В България се кара малко по дупките само като си дойда през отпуската.....
не знам в Италия как са колите, ама в Германия ги съсипват толкова сол хвърлят тея хора по пътя, че си нямате и идея. Всички коли побеляват от сол през зимата.....
Брат ми кара А4,Б6 2002г. и няма проблеми с ходова част.Колата се кара в България,но е попътувала доста и в Полша и в Германия и с ремарке и без.Проблеми няма.Само дето една за смяна на ремък трябва да се разглоби половината кола. Соленичко излиза.
Харесва ми начинът на изработка, материалите са много добре разположени и арматурното табло изглежда приветливо и подредено. Часовникът също прави добро впечатление
Колега не ги слушай тия дето ти обясняват, че кекавата предница на Алуди е мит.Чиста истина си е.Няма такъв боклук.И други марки са с алуминиево окачване, но е направено както трябва за разлика от некадърно направеното окачване на Алди.Аз като бивш собственик най-отговорно мога да заява, че това е колата с най-слабото окачване.Б5, Б6 - все един дол дренки.
Стига лъгал човека!Не го набутвай от едната ти тъпа фенщина.Сега пък и Б5 ли имаш?Хайде стига си насмитал.Аз когато съм карал Б5 ти още си се захласвал по осемдесетките.Б5 не само на окачване ами и на всичко останало е боклука на боклуците.Толкова чуплива кола рядко се намира.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Шмекер
Коментиран от #3, #5, #7
09:49 19.02.2015
2 Shmeker
09:54 19.02.2015
3 ярослав станчев
До коментар #1 от "Шмекер":
И какво да му хвали?Той правилно ти е написал оригиналния Шмекер,че Пасат няма нужда от хвалене.Годините производство и продажбите са доказали каквото трябва на когото трябва.Все едно да хвалиш Г-клас или С-клас на МБ.Какво да им хвалиш,всеки знае за какво става въпрос.09:59 19.02.2015
4 незнайко
Коментиран от #13
10:03 19.02.2015
5 ПравЕ
До коментар #1 от "Шмекер":
В момента карам w211 мерс, защото новите Е са Боклуци с голямо Б.Точно пак с Шмекера съм напълно съгласен за новите Мерцедеси. Нито МЛ нито Е не са направени изобщо като хората. радва единствено и само Г-класа. Това е класиката.
Коментиран от #6, #10, #15
10:07 19.02.2015
6 Пламен Бакърджиев
До коментар #5 от "ПравЕ":
Какъв е този модел w211 не се сещам за него.Коментиран от #8
10:18 19.02.2015
7 некойси
До коментар #1 от "Шмекер":
Само трябва да го бутнеш с пръст и почва да пее ода за шир потреба автомобилите в строго сектантски стил :)Коментиран от #9
10:19 19.02.2015
8 Шмекер
До коментар #6 от "Пламен Бакърджиев":
Говори за Mercedes - Benz E-classe W211 (2002 - 2009 година) - втората "очиларка", един наистина хубав и комфортен автомобил.Коментиран от #14
10:24 19.02.2015
9 Шмекер
До коментар #7 от "некойси":
Да, именно, напоследък е преминал и към КИА, колко в правилна посока се развивали и.т.н., изобщо човека е доста ограничен мироглед относно съвременното автомобилостроене, то не е само киа или ваг..........10:26 19.02.2015
10 М даа
До коментар #5 от "ПравЕ":
М даа, само дето Е classe W 212 (съвременната и последна засега) - ами много по-здрава е от W211 и несравнимо по-добра, само че ти е скъпичка нали?Коментиран от #11
10:28 19.02.2015
11 ПравЕ
До коментар #10 от "М даа":
Не, само че интериора и е по-евтин от на КИА Соренто.Пластмаса евтина и груба, кожа за 1 година става като на Лада Копейка, а уж "дърво" си е най евтината пластмаса, която си губи цвята за една година експлотация.
10:39 19.02.2015
12 Паркетник
10:46 19.02.2015
13 Shmeker
До коментар #4 от "незнайко":
Е много ясно че ще имат общи черти. Винаги е било така. Всяка Шкода има черти с ауди/пасат/голф, даже понякога воланите на Шкодите са 1:1 с на ауди или VW, само емблемата е различна. Б4-ките пък имат циферблати подобни на порше 924/944, целите тасове бяха като на Порше 959, ама тва няма как да знаеш.10:50 19.02.2015
14 Пламен Бакърджиев
До коментар #8 от "Шмекер":
Благодаря за точния отговор.10:53 19.02.2015
15 Shmeker
До коментар #5 от "ПравЕ":
Като знам W211 къв боклук е и го изкарваш голяма работа, начи след него нещата са брутално зле.То самата кола W211 с алуминиевите носачи е една интерпретация на излизащия от производство E39, ама е много по-зле от тоя модел на БМВ и като здравина и като изпълнение.
Коментиран от #16, #17, #32
10:55 19.02.2015
16 ПравЕ
До коментар #15 от "Shmeker":
Като w211 за теб е боклук, страх ме е да помисля, каква кола караш.124, 123 мерцедеси никой няма никога да върне, стига си живял в миналото. БМВ като марка за мен доста зле, да не говоря за е39.
Сега твоето БМВ са с предно предаване и двигател от Пежо. Не съм фен и на мерцедес, но си харесвам 211 точно заради това, че има душа този автомобил, като и 124.
11:03 19.02.2015
17 Шмекер
До коментар #15 от "Shmeker":
Шмекер, Шмекер, на кой свят живееш, W211 е в пъти много по-хубава от архаизма от средновековието Е39, който между впрочем и ти имаш. Много си интересен, нямаш трица в г.зъ си, ама коментираш марки като Мерцедес и то така че човек като ти чете коментарите ще остане с впечатлението, че още малко и Мерцедес ще са по зле и от лада или дачия. Ясно е че те е яд че никога няма да имаш нов Мерцедес, но проблема си е в теб, а не в марката!Коментиран от #19
11:15 19.02.2015
18
11:16 19.02.2015
19 Shmeker
До коментар #17 от "Шмекер":
Глупости. Е39 е с много по-добро шаси и двигатели от тоя мерцедес, да не говорим колко е по-здрава. И оня смешен балон на АБС-а на W211 дето се пукаКоментиран от #21, #23
11:20 19.02.2015
20 bibendum
11:21 19.02.2015
21 Шмекер
До коментар #19 от "Shmeker":
Шмекер, гроздето Мерцедес е много кисело, налиии???/Коментиран от #22
11:29 19.02.2015
22 Shmeker
До коментар #21 от "Шмекер":
Направо нагарча. Още като седна в W211 ми става отвратително как стърчи капака над долния ръб на джама с 4 пръста. Супер грозно11:32 19.02.2015
23 ПравЕ
До коментар #19 от "Shmeker":
точно пък е39 си е най-долно бмв.БМВ някога е имало истинска кола и тя бе 8 серия.
БМВ някога е имала спортна кола и тя бе м3 серия.
Сега БМВ има само блясъци от миналото си.
Коментиран от #25
11:32 19.02.2015
24 БМВ
11:46 19.02.2015
25 Shmeker
До коментар #23 от "ПравЕ":
Самата фраза НАЙ-ДОЛНО БМВ не не съвместима.11:47 19.02.2015
26 ПравЕ
Коментиран от #27
11:50 19.02.2015
27 Shmeker
До коментар #26 от "ПравЕ":
Няма как да говориш глупости за Е39.Коментиран от #28
11:54 19.02.2015
28 любител
До коментар #27 от "Shmeker":
Момче престани да се излагаш, явно е че никога не си се качвал в W211 щом може да го сравняваш с Е39. Не че Е39 е смотан, просто Мерца е доста по-добре от всякъде точно за тези модели.Коментиран от #30
12:05 19.02.2015
29 CCCP
12:08 19.02.2015
30 Shmeker
До коментар #28 от "любител":
кое му е по-доброто?12:10 19.02.2015
31 борислав
12:39 19.02.2015
32 МSux
До коментар #15 от "Shmeker":
Ти имаше ли W211? Защото е уникално здрава кола и ще ти кажа, един от малкото и проблеми е, че много бързо се износват накладките, това и е най-сериозния проблем на тази кола. Мога да ти кажа, че това което ме спира да купя W211 е единствно и само екстериора ( не харесвам "очиларките"). Но ти това няма как да го знаеш, нали на село има приказка че "Мерцедес били до 95г. после не ставали за нищо. Само ще ти кажа, че баща ми има голф, аз имах голф/рено/фиат и тези коли буквално ни съсипаха и реално си станах приятел с един механик, който дори миналия месец ми се обади да му дам малко пари на заем. Сега отново се върнах на Мерцедес, какъвто ми беше първия автомобил и вече забравих какво е да ходиш през ден за някакви щуротии.12:47 19.02.2015
33 Shmeker
Коментиран от #37
12:57 19.02.2015
34 Един
Коментиран от #35
14:44 19.02.2015
35 Шмекер
До коментар #34 от "Един":
Именно, и двете имат достойнства и проблеми, но Шмекера в момента се прави на интересен и на "оригинален", а в същност яко го е яд, че не може да си позволи по-новия модел на Мерцедес.Коментиран от #39
15:16 19.02.2015
36 ЯПОНЕЦ
15:19 19.02.2015
37 МSux
До коментар #33 от "Shmeker":
Той, човека понеже не му харесва една Е класа и е решил да си вземе още една :::::::::::::::::) Сигуно си прави шега с тебе, това ще да е.Препоръчвам ти горещо да си купиш фолксваген и да съжаляваш тия с Мерцедесите, колко им е гадно и какви таралясници карат. Даже може да ги сочиш пренебрежително и да им се смееш.
Коментиран от #38
15:43 19.02.2015
38 Шмекер
До коментар #37 от "МSux":
Много точно му го каза!!! Браво!15:51 19.02.2015
39 Shmeker
До коментар #35 от "Шмекер":
Ми гледайте сега:1.Няма как V6 мотор да е по-добър от редови 6-так. Просто няма как.
2.Усещаш как Мерцедеса завива 2 секунди след като си завил волана в сравнение ако се качиш да го караш след като си слезнал от Е39 е много по-добро за каране
3. Гадния преден капак стърчи 4 пръста над долния край на предното стъкло и се вижда под капака.
4. Е39 е много по надеждна и здрава кола. За общо 5-те години в които съм карал Е39-ки съм сменил 1 датчик на АБС, 1 таралеж на вентилатора в купето и останалото е само консумативи. Моя колега познава поименно всички майстори в сервиза БОШ поименно и ги черпи.
Коментиран от #40
16:03 19.02.2015
40 Shmeker
До коментар #39 от "Shmeker":
Между другото датчика и таралежа си ги смених сам. Елементарно се подменят. Както и всички филтри на този автомобил се подменят за 2 минути.Коментиран от #41
16:04 19.02.2015
41 ШМЕКЕР
До коментар #40 от "Shmeker":
Край си Е39 - та (от прастарата 1995 г.), хвали си я, вервай си в нея и остави хората да си карат новите Мерцедеси, горките те, как да не ги оплачеш, ама какво да правиш съдба!Коментиран от #42
16:13 19.02.2015
42 Shmeker
До коментар #41 от "ШМЕКЕР":
Буахаха аз нямам Е39 в момента. Просто ти казвам защо я харесвам повече от W211Коментиран от #43
16:18 19.02.2015
43 Шмекер
До коментар #42 от "Shmeker":
Все тая, едно е сигурно - нямаш нова кола от премиум сегмента, завиждаш на такива хора, които за разлика от теб имат и яко се комплексираш от този факт. Както вече ти казах, карай си там колицата и съжалявай и оплаквай тези с чисто новите Мерцедеси - как са се "прекарали" и каква злощастна съдба ги чака....хахахахахаКоментиран от #50
16:22 19.02.2015
44 Shmeker
Коментиран от #45, #49
16:28 19.02.2015
45 скар фейс
До коментар #44 от "Shmeker":
Коя година е W211-ката? След фейса през 2006 са доста добри машинки, като цяло. За мотора на 2.0 tdi VW, наистина е така, както ми каза. Имало сериозен проблем с дюзите, а с главите.16:39 19.02.2015
46 ВАГ
Коментиран от #48
16:43 19.02.2015
47 оня същия
17:13 19.02.2015
48 МSux
До коментар #46 от "ВАГ":
Гледам, че тия Ламборгини и Ферари не ги карат много, сигурно са много гадни?17:19 19.02.2015
49 MSux
До коментар #44 от "Shmeker":
Имам едни познати сектанти във фейсбука като тебе, понеже се комплексират, че нямат пари за нови коли и яко се тунинговат Е36ци за по 1500 лева. Като тръгнеш да си говориш с тях, само се чува как са изпреварвали S klasse и Мл-и, макар, че хората не са знаели, че са на състезание. Като ги питаш БМВ е най-великата кола, а Мерцедес е най-лошата, нищо, че карат варели за по 1500 лева и реално се самозалъгват, че карат нещо уникално, но това си е начин да се преодолее депресията - ако питаш психолог ще ти го обясни.Та по темата - малко ми мязаш на тях :)
Коментиран от #51
17:27 19.02.2015
50
До коментар #43 от "Шмекер":
I spored teb W211 e nova kola ?18:05 19.02.2015
51 Shmeker
До коментар #49 от "MSux":
E36 според теб заподиграване ли е? И лоша кола ли е? Една от най-истинските коли, която все още може да се намери. Все още нещата са почти чиста физика. С малко пари става и доста по-бърза от много нови, просто щото е лека и балансирана.И не съм секлтант, щото не робувам на една марка. Харесвам доста марки и модели, сред тях има и Мерцедеси има и японски.
18:14 19.02.2015
52
Незнам какво не ви харесва в новия пасат. Аз имам Б7 и съм супер доволен. Сервиз не е виждал още, освен за смяна на консумативи. Най-вероятно някой ден ще го сменя и с Б8.
Коментиран от #54, #59
18:15 19.02.2015
53 аслан
19:35 19.02.2015
54 wulkan
До коментар #52 от " ":
Кажи Викторе как стои въпроса с носачите на В6 и В7, чупят ли се като на В5, че се оглеждам за нещо и аз ги харесвам, но носачите ме стряскат с този алуминий.Коментиран от #57, #58, #69, #70, #72, #83
19:46 19.02.2015
55 БМВ ФЕН
19:50 19.02.2015
56 dhcp
Коментиран от #60
20:33 19.02.2015
57 Shmeker
До коментар #54 от "wulkan":
Кво значи да се чупят. Моята B5 e с щампа на носачите 2000 година. Всичките са с годината на колата. Не знам какво им се чупи толкова.Коментиран от #84
20:34 19.02.2015
58 Shmeker
До коментар #54 от "wulkan":
Кво значи да се чупят. Моята B5 e с щампа на носачите 2000 година. Всичките са с годината на колата. Не знам какво им се чупи толкова.20:34 19.02.2015
59 Shmeker
До коментар #52 от " ":
B7 ауди ли?Коментиран от #68
20:38 19.02.2015
60 Shmeker
До коментар #56 от "dhcp ":
И аз съм на това мнение. Б5 пасата е много близо до Ауди А4 Б5.20:47 19.02.2015
61 Никито Иванов
Коментиран от #62
20:49 19.02.2015
62 Shmeker
До коментар #61 от "Никито Иванов":
На цената на Волво. Шкодите са новите фолксвагени, там е евтиното сега20:55 19.02.2015
63 Япончик
00:26 20.02.2015
64 gost
Коментиран от #65, #67
02:31 20.02.2015
65 onq s konq
До коментар #64 от "gost":
Эа какво ми е "эдрава кола",след като не ми е на сърцето?!А БМВ-то ми е точно от Италия/нов внос/ и го купих само и единствено эаради двигатела-така ме эалепи в седалката при демонстрацията в автокъщата,че нямаше как да откажа на предложението.И не ми е ясно эащо хората бъркат колите эа работа с колите эа эабавление!Коментиран от #66, #71
04:28 20.02.2015
66 Shmeker
До коментар #65 от "onq s konq":
Не си мисли че тия пасати не лепят за седалката. Много добро ТДИ имат и от край време е почти аналогово усещането. Леката конструкция и огромния въртящ момент радват доста, и не е никак скучна.08:48 20.02.2015
67 ярослав станчев
До коментар #64 от "gost":
"Вечния пациент" казват на Пасат б6 2,0 ТДИ.И то не заради лош мотор,а заради калпавата електроника,която управлява мотора.Прочети целия тест на АБ,не само "представителна извадка".Скоростната кутия ДСГ също е била проблемна,заради задната скорост.Като цяло е проблемен този модел.И много се учудих,когато прочетох в теста на АБ,че проблема с двигателя е се е получил заради неправилно диагностициране.Сменили са дюзи,датчици,софтуери и накрая излиза,че един датчик прави цялата мизерия.Ето цитат от теста:"За съжаление повечето намеси се дължаха на грешна диагноза – на финала стана ясно, че причината за неприятностите е температурният датчик на турбокомпресора.С фатални последици – отказът на този сензор е често явление при двулитровия TDI. Проблемът е, че причинените от това дефекти не могат да бъдат установени с диагностичната апаратура. Това би могло да се разглежда като мъъъъничко оправдание за сервиза, който отговаряше за автомобила в продължителния тест и толкова се затрудни с установяването и отстраняването на проблемите."
Май и в дойчланд майсторите са като нашите.Давай да сменяме пък каквото стане,докато се оправи.Нали клиента плаща.
11:33 20.02.2015
68
До коментар #59 от "Shmeker":
б7 пасат (тоя на снимката) :)11:34 20.02.2015
69
До коментар #54 от "wulkan":
Еми незнам колко са здрави, аз пасата го зех на 15к км сега е на 40к и още са здрави, но карам предимно в Германия и по магистралите от Германия до България. В България се кара малко по дупките само като си дойда през отпуската.....11:36 20.02.2015
70
До коментар #54 от "wulkan":
В БГ имах б5 от 98ма и на него не съм имал проблеми с носачи11:38 20.02.2015
71
До коментар #65 от "onq s konq":
не знам в Италия как са колите, ама в Германия ги съсипват толкова сол хвърлят тея хора по пътя, че си нямате и идея. Всички коли побеляват от сол през зимата.....11:42 20.02.2015
72 ярослав станчев
До коментар #54 от "wulkan":
Брат ми кара А4,Б6 2002г. и няма проблеми с ходова част.Колата се кара в България,но е попътувала доста и в Полша и в Германия и с ремарке и без.Проблеми няма.Само дето една за смяна на ремък трябва да се разглоби половината кола.Коментиран от #74, #80
12:19 20.02.2015
73 Кобрата
12:44 20.02.2015
74 скар фейс
До коментар #72 от "ярослав станчев":
Това да не е 2.5 мотора, колега?Коментиран от #76
13:57 20.02.2015
75 Даниел
16:38 20.02.2015
76 ярослав станчев
До коментар #74 от "скар фейс":
Не,V6,3.0,30 клапана ASN е мотора.Бензин/газ.Върви си и няма мъки и драми.16:44 20.02.2015
77 Турбото
Коментиран от #78, #79
17:26 20.02.2015
78 Турбото
До коментар #77 от "Турбото":
Коментара е за Ярослав-7217:29 20.02.2015
79 ярослав станчев
До коментар #77 от "Турбото":
Вярно,само половината предница,ама вземат пари все едно разглобяват половината кола.17:03 21.02.2015
80 Shmeker
До коментар #72 от "ярослав станчев":
Б5 и те са така, предницата се разглобява за 15 мин.Коментиран от #81
17:20 21.02.2015
81 ярослав станчев
До коментар #80 от "Shmeker":
Е то след Ауди 80 и Пасат Б4 ги направиха така всичките.Да не можеш сам да си сменяш ремък.Да идеш в сервиз и да ти одерат и кожата на очите за смяна.11:44 22.02.2015
82 Дошo
10:07 23.02.2015
83 Дошo
До коментар #54 от "wulkan":
Колега не ги слушай тия дето ти обясняват, че кекавата предница на Алуди е мит.Чиста истина си е.Няма такъв боклук.И други марки са с алуминиево окачване, но е направено както трябва за разлика от некадърно направеното окачване на Алди.Аз като бивш собственик най-отговорно мога да заява, че това е колата с най-слабото окачване.Б5, Б6 - все един дол дренки.10:22 23.02.2015
84 Дошo
До коментар #57 от "Shmeker":
Стига лъгал човека!Не го набутвай от едната ти тъпа фенщина.Сега пък и Б5 ли имаш?Хайде стига си насмитал.Аз когато съм карал Б5 ти още си се захласвал по осемдесетките.Б5 не само на окачване ами и на всичко останало е боклука на боклуците.Толкова чуплива кола рядко се намира.10:26 23.02.2015