ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
колата е уникална, но на практика какво направиха? офроуд доработки, по-малък двигател и искат пари колкото G63??? макар че за тази кола е глупаво да се говори за цена - колкото и да струва ще се продава като топъл хляб
Тая машина ми е толкова банална и изтъркана вече че направо ми се повдига като видя поредният глиган да я търкаля по улицата. Като капак на всичко не съм карал G-модел но съм се возил и никак не останах впечателн - през цялото време имах усещането че ще се преобърнем при положение че човека изобщо не караше бързо а по-скоро внимателно. Може и да е велика оффроуд машина ма си остава кола от миналият век и толкоз...
Тази G класа няма нищо общо с онези старите в които най-вероятно си се возил...Пък ме съмнява да си се возил в някоя от тези новите, които са спорт пакет, защото цената започва от 83 хиляди евро нагоре и стига до 450 хиляди евро. За тази цена не вярвам да получиш разхлопана G класа с чувство, че ще се преобърнеш каквито са онези старите от 90-те
Аве аз съм на мнение, че тия големи мотори не са добре. Не е ориентирана към истински офроуд фенове. Един 2.5 или 3.0 дизел с разумен разход е истински вариант за истински офроуд. С тия големи бензинки като идеш на по-сериозен преход и ще ти свърши бензина ве.
Фен съм на мерцедес и Г-класата......ама нещо не са го направили добре...според мен..Трябваше да увеличат и големината на купето....не само да е повдигнат и да сложат по големи гуми...и двойно по-стърчащи калници.....
Освен че харчи повече от дизела, бензина е и много по-лесно запалим. Значи за 1 преход пълнищ 100л 98 или 100 октана, за да мяташ резервоара някалко часа из чукарите !?
Мдаа..и като се сетя уазките в Ирак как не можеха да запалят от жегата, щото бензина нагрят и се изпарява от горивната система..... Ся Мерцедеса няма карбуратор, ще запали, ама адските жеги ще се изпарява от отдушника на резервоара.. Интересни работи мисля тия шваби. Те си знаят на кого го продават тоя нов Г-клас, ама не е ориентиран към офроудърите. Може би някви калифорнийски газари или руснаци дето карат на бензин щот е студено в Русия
Какво се обясняваш ? Той има колекция от G-точки в гаража си(задния двор). Колкото и гъбав с пари да си, трябва да знаеш, че това не е истински офроуд. Те са леки(включва лек двигател, различен от 5 литра си n-турбота), с късо междуосие. Това си остава паркетен лъв за комплексари. Морско свинче, което нито е морско нито е свинче.
тази кола струва 230 бона - тя въобще не е офроуд! е, някои луди араби естествено ще си я карат през пустинята от едната петролна вишка към друга... ама те араби могат и с ламборджини да тръгнат из пустинята! ама нормалните хора ще си я държат през повечето време в гаража като 3-4-5-10-20-50та кола
Вие хептен се бъгнахте,пичове.Г-класата не била офроуд машина.Е каква е тогава???Била тежка,била мощна,била висока,ми джип е,не е Фиат Панда.Другите марки ,които имат подобни машини да не са все с къса база и с 1,6 двигатели?
Това,че тук статуса на тази кола е сбъркан не я прави по-малко високо проходима или по-малко джип.Предназначението и тук е грешно,хората на запад си ги карат като джипове,а не като гъзари.
Как разбрахте че не става за офроуд - може би по киселият вкус. Ухахаха.Завистливи разбирачи. А някой да покаже друг сериен модел с такива възможности- 45см клирънси ъгли съответно 52 и 54 градуса и то не от измислени ъпгрейди с части от измислени тунинг фирми които издържат по 1-2 часа каране.
И това е вярно ! На запад няма гъзари. Да, даже е символ на много голяма простотия, хората се опитват да изглеждат скромно и почтено. Ако има некое дебелаче дето форсира или свири без причина в 60 % от случайте е българче, да се чудиш и маеш колко наши "братя" има по света !
Имал съм удоволствието да карам G-500 Всичко е мноо яко докато не стигнах до пътя Асеновград-Смолян !! Тази машина е за Щатите да е караш само на-право . Мое мнение , нека някой горд собственик да каже най-добре СТИГА ХЕИИТ И СПАМ УЕЕЕ
Здравейте.Много добър джип и цената е добра.Доста мощнички двигатели слагат при пресечен терен това е голям минус.Тези редукторни мостове дето са сложили доста подобряват проходимостта, но дали ще издържат колкото нормалните мостове на G-Klasse ,браво за добрия джип .
Ако не можете да си го позволите поне легнете под него,щом го видите някъде! Зслужава си!
Отдолу е произведение на гениално ,инжинерното изкуство.
Нали никой не мисли ,че такъв клиренс се добива с едни пружинки?!
Решението е от 21 век,не се съмнявайте.
Няма такова нещо в досегашната история.
Така ,че лягайте!!!
Уазките може и да не палят веднага, оставени на слънце, но в Ирак има страшно много автомобили (типично боядисани бели с червени калници отпред и отзад), които палят в същите условия без проблем. Масово се карат Тойота, Нисан, Датсун, да се пита човек те как палят :-)
А горе - там, където е Кюрдската автономия, петролът и многото товарни автомобили (няма как да не се види на влизане от Турция), как ли палят тези хора, движещи се не само на дизел, но и на бензин...
Колкото до Г-класата - идеална е за офроуд! Въпреки цената, въпреки, че е Мерцедес ( а може би тъкмо поради това), въпреки оплюванията и съмненията във възможностите и качествата й...
Ходили ли сте някога на екстремен истински офроуд защото аз ги обикалям в страната, Сърбия, Румъния, Гърция и по велико нещо няма от Г- класата по зверските терени, видял съм какво значи 4x4 в лицето на "германеца". Аз лично имам Wrangler 4.0l sport но Г- класата често минава от там където аз не мога......е не винаги де, а двигателя на мерца е железен. Просто повечето от вас като чуят за Мерцедес и умират от завист и злоба......като не знаете нещата не пишете простотии, немските инженери са по умни от вас и целият свят се учи от тях.
Не предполагах, че Г класата може да стане още по-добра и проходима, но германците определено знаят какво правят. Има ли човек нужната сума, не бих се замислил изобщо за закупуването и.
Емблематична за цялата Световна автоиндустрия Марка!!!
Бенц се връщат към най-доброто отново,това е то:№1 във Ф1 и №1 Офроуд!Могъща фирма - само напомнят на какво са способни!
Аз съм далеч от мисълта, че в Ирак не е карат бензинови коли. Но за джип си трябва дизел.
И не се ли сещате, че цялата слава на Г-класата се дължи на 300Д и съответните подобни дизелови изпълнения?
Дизел предимно си трябва не за джип а за трактори и комбайни байно ле.
Славата на G-класата е заради качественото изпълнение и за не достигнатото до сега при никоя друга марка при серийно производство блокиране на трите диференциала което може да се приложи дори и в движение.
Може ли да не спорите за тъпотии, ами ако някой има акъл в главата, да коментира самия джип - окачване и двигател. Щото, все пак това е важното според мен, а не на колко позиции се регулират ел. седалките и т.н. Аз мислех, че всички Г-класи са с цели мостове, но може на по-новите да не е така. А тази, като гледам снимките, не ми прилича да е с портални оси, ами по-скоро с чупещи се полуоски (или т. нар. независимо окачване)! Колкото до двигателя - ми офроуд означава много неща - има офроуд като рали на пресечен терен - там няма проблем да имаш по-тежък и мощен двигател. Има и такъв дето драпаш или се спускаш бавно по много трудно пороходими места и няма смисъл от много мощни двигатели. Ама е факт, че повечето офроуд автомобили са къса база - само, че аз до колкото помня, мерцедес спряха от производство късата база на гегата преди време. А това на снимките наистина мяза повече на джипка за гъзареене и едва ли запалените по офроуда ще си го купят с тая цена, ама все пак рекламата продава.
Джип на бензин е пълен майтап- вие, бучи, трещи, буталата ще изскочат- а не дърпа. Карал ли си някога тежък джип на банзин ? Джипът трябва да е САМО на нафта, иначе става пълна излагация. Виж колко е компресията в цилиндрите при нафта и при бензин, виж и въртящият момент и сам ще си направиш изводите. При джипа Въртящият момент се пише с главна буква, а не конските сили.
Ама за другото си прав- фирма, която изпълнява поръчки за Бундесвера, няма как да не направи здраво това жълто чудовище. То, всъщност, е ширпотреба на военната продукция на Мерцедес.
Ще доразвия последното си изречение от №36
Не знам доколко е известно на колегите, но първообразът на G- класата - Гелендвагена въобще не е заслуга на Мерцедес. Тя е военна германско-австрийска разработка по поръчка на царя на Иран - Мохамад Реза Пахлави- тогава, преди 36 години, акционер в Мерцедес. Той поръчва разработката и производството на 200 хил. бройки военни джипове за Иран и по този начин осигурява развойната дейност. Така че почитателите на култовото возило трябва да са благодарни на шаха на ислямски Иран. Военният първообраз на G-класата няма конкуренция и се продава на всички континенти, понастоящем в над 30 държави.
Така е прав си, с изключение за това че по времето на шаха, Иран е монархия и не е ислямски, последствие американците правят преврат и свалят шаха, който самите те преди години са сложили начело на Иран, за да дойдат ислямисти... позната история до болка!
Колкото до G-то това e един от двата Мерцедеса, в историята на марката, който не се произвежда от завод на Мерцедес! Другия е така нареченото "Чочоне" W124 500E, което се е произвеждало от Porsche, само купетата от обикновени W124 са отивали в Цуфенхаузен където ги преправят и събират колите. А иначе пълното име и донякъде "реално" на G-то е Steyr-Daimler-Puch Geländewagen. Има и други две интересни братчета - Pinzgauer и Haflinger, които както и G-class са много търсени от войските, които искат отлична здравина, проходимост и качество! Като цяло модела има много разновидности, но в България за жалост го свързват само с мутри. Моделите са много W460,W461 и "цивилния", който всички сте виждали - W463. За хората които по-долу се оплакват, че това от снимките било за газарлък и било бензиново (в което аз не виждам нищо лошо, защото всички V8 в G-class са с огромен въртящ момент, нещо което е важно за джип) могат да погледнат и модела W461 G300 CDI Professional (по-ранната модификация е G280 CDI PUR edition, която излезе 2009-а и беше май юбилейна, но двигателя е един и същ).
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 европеец
09:31 24.02.2015
2 незнайко
09:47 24.02.2015
3 пари
09:49 24.02.2015
4 Julio
Коментиран от #5, #6
09:55 24.02.2015
5 Кобрата
До коментар #4 от "Julio":
Тази G класа няма нищо общо с онези старите в които най-вероятно си се возил...Пък ме съмнява да си се возил в някоя от тези новите, които са спорт пакет, защото цената започва от 83 хиляди евро нагоре и стига до 450 хиляди евро. За тази цена не вярвам да получиш разхлопана G класа с чувство, че ще се преобърнеш каквито са онези старите от 90-теКоментиран от #11, #13
10:24 24.02.2015
6 Щастие
До коментар #4 от "Julio":
За щастие повечето хора не "мислят" като теб и както е казал колегата от първия пост - това ще се харчи много добре10:25 24.02.2015
7 Shmeker
Коментиран от #10
10:54 24.02.2015
8 борислав
11:07 24.02.2015
9 Gosta
11:14 24.02.2015
10 Чоки
До коментар #7 от "Shmeker":
Освен че харчи повече от дизела, бензина е и много по-лесно запалим. Значи за 1 преход пълнищ 100л 98 или 100 октана, за да мяташ резервоара някалко часа из чукарите !?Коментиран от #12
12:23 24.02.2015
11 Julio
До коментар #5 от "Кобрата":
Ми май 2003 г. беше... А въпросната возия да е била 2-3 години по-късно... Колата беше относително нова тогава...Няма идея това старо ли е или не...
12:52 24.02.2015
12 Shmeker
До коментар #10 от "Чоки":
Мдаа..и като се сетя уазките в Ирак как не можеха да запалят от жегата, щото бензина нагрят и се изпарява от горивната система..... Ся Мерцедеса няма карбуратор, ще запали, ама адските жеги ще се изпарява от отдушника на резервоара.. Интересни работи мисля тия шваби. Те си знаят на кого го продават тоя нов Г-клас, ама не е ориентиран към офроудърите. Може би някви калифорнийски газари или руснаци дето карат на бензин щот е студено в РусияКоментиран от #23
12:54 24.02.2015
13 Julio
До коментар #5 от "Кобрата":
Като нямаше спорт пакети и некви такива екстри май. Беше мисля някакъв дизелак но на вид докарана (черна и добре измита)...Коментиран от #14
12:55 24.02.2015
14 Maurice
До коментар #13 от "Julio":
Какво се обясняваш ? Той има колекция от G-точки в гаража си(задния двор). Колкото и гъбав с пари да си, трябва да знаеш, че това не е истински офроуд. Те са леки(включва лек двигател, различен от 5 литра си n-турбота), с късо междуосие. Това си остава паркетен лъв за комплексари. Морско свинче, което нито е морско нито е свинче.13:07 24.02.2015
15 европеец
13:35 24.02.2015
16 ярослав станчев
Това,че тук статуса на тази кола е сбъркан не я прави по-малко високо проходима или по-малко джип.Предназначението и тук е грешно,хората на запад си ги карат като джипове,а не като гъзари.
Коментиран от #18
14:21 24.02.2015
17 Бай хой
14:28 24.02.2015
18 Чоки
До коментар #16 от "ярослав станчев":
И това е вярно ! На запад няма гъзари. Да, даже е символ на много голяма простотия, хората се опитват да изглеждат скромно и почтено. Ако има некое дебелаче дето форсира или свири без причина в 60 % от случайте е българче, да се чудиш и маеш колко наши "братя" има по света !14:31 24.02.2015
19 Aco
14:59 24.02.2015
20 Прост
15:07 24.02.2015
21 Колю
Коментиран от #34
15:34 24.02.2015
22 ДАКА
Отдолу е произведение на гениално ,инжинерното изкуство.
Нали никой не мисли ,че такъв клиренс се добива с едни пружинки?!
Решението е от 21 век,не се съмнявайте.
Няма такова нещо в досегашната история.
Така ,че лягайте!!!
15:53 24.02.2015
23 Уахат Уахат Уахат
До коментар #12 от "Shmeker":
Уазките може и да не палят веднага, оставени на слънце, но в Ирак има страшно много автомобили (типично боядисани бели с червени калници отпред и отзад), които палят в същите условия без проблем. Масово се карат Тойота, Нисан, Датсун, да се пита човек те как палят :-)А горе - там, където е Кюрдската автономия, петролът и многото товарни автомобили (няма как да не се види на влизане от Турция), как ли палят тези хора, движещи се не само на дизел, но и на бензин...
Колкото до Г-класата - идеална е за офроуд! Въпреки цената, въпреки, че е Мерцедес ( а може би тъкмо поради това), въпреки оплюванията и съмненията във възможностите и качествата й...
Коментиран от #32
16:52 24.02.2015
24 gost
17:31 24.02.2015
25 gost
17:38 24.02.2015
26 копеле
Коментиран от #31
18:03 24.02.2015
27 байхой
21:21 24.02.2015
28 Niko
22:24 24.02.2015
29 Офроудера
Виждал си Wrangler 4.0l sport само на картинка
22:46 24.02.2015
30 Mercedes-Benz
02:30 25.02.2015
31 НямаАудинямаБМВ
До коментар #26 от "копеле":
Емблематична за цялата Световна автоиндустрия Марка!!!Бенц се връщат към най-доброто отново,това е то:№1 във Ф1 и №1 Офроуд!Могъща фирма - само напомнят на какво са способни!
07:42 25.02.2015
32 Shmeker
До коментар #23 от "Уахат Уахат Уахат":
Аз съм далеч от мисълта, че в Ирак не е карат бензинови коли. Но за джип си трябва дизел.И не се ли сещате, че цялата слава на Г-класата се дължи на 300Д и съответните подобни дизелови изпълнения?
Коментиран от #33
09:58 25.02.2015
33 Бай хой
До коментар #32 от "Shmeker":
Дизел предимно си трябва не за джип а за трактори и комбайни байно ле.Славата на G-класата е заради качественото изпълнение и за не достигнатото до сега при никоя друга марка при серийно производство блокиране на трите диференциала което може да се приложи дори и в движение.
Коментиран от #35, #36
13:42 25.02.2015
34 kroko
До коментар #21 от "Колю":
Може ли да не спорите за тъпотии, ами ако някой има акъл в главата, да коментира самия джип - окачване и двигател. Щото, все пак това е важното според мен, а не на колко позиции се регулират ел. седалките и т.н. Аз мислех, че всички Г-класи са с цели мостове, но може на по-новите да не е така. А тази, като гледам снимките, не ми прилича да е с портални оси, ами по-скоро с чупещи се полуоски (или т. нар. независимо окачване)! Колкото до двигателя - ми офроуд означава много неща - има офроуд като рали на пресечен терен - там няма проблем да имаш по-тежък и мощен двигател. Има и такъв дето драпаш или се спускаш бавно по много трудно пороходими места и няма смисъл от много мощни двигатели. Ама е факт, че повечето офроуд автомобили са къса база - само, че аз до колкото помня, мерцедес спряха от производство късата база на гегата преди време. А това на снимките наистина мяза повече на джипка за гъзареене и едва ли запалените по офроуда ще си го купят с тая цена, ама все пак рекламата продава.16:00 25.02.2015
35 Владислав Димитров
До коментар #33 от "Бай хой":
Защо ве байно ле, за джипове не става ли ? То така по твоята логика може и да се каже, че дизела е само за локомотиви и кораби.17:00 25.02.2015
36 mediator37
До коментар #33 от "Бай хой":
Джип на бензин е пълен майтап- вие, бучи, трещи, буталата ще изскочат- а не дърпа. Карал ли си някога тежък джип на банзин ? Джипът трябва да е САМО на нафта, иначе става пълна излагация. Виж колко е компресията в цилиндрите при нафта и при бензин, виж и въртящият момент и сам ще си направиш изводите. При джипа Въртящият момент се пише с главна буква, а не конските сили.Ама за другото си прав- фирма, която изпълнява поръчки за Бундесвера, няма как да не направи здраво това жълто чудовище. То, всъщност, е ширпотреба на военната продукция на Мерцедес.
18:10 25.02.2015
37 mediator37
Не знам доколко е известно на колегите, но първообразът на G- класата - Гелендвагена въобще не е заслуга на Мерцедес. Тя е военна германско-австрийска разработка по поръчка на царя на Иран - Мохамад Реза Пахлави- тогава, преди 36 години, акционер в Мерцедес. Той поръчва разработката и производството на 200 хил. бройки военни джипове за Иран и по този начин осигурява развойната дейност. Така че почитателите на култовото возило трябва да са благодарни на шаха на ислямски Иран. Военният първообраз на G-класата няма конкуренция и се продава на всички континенти, понастоящем в над 30 държави.
Коментиран от #39
18:39 25.02.2015
38 пешо
22:55 25.02.2015
39 Mercedes-Benz
До коментар #37 от "mediator37":
Така е прав си, с изключение за това че по времето на шаха, Иран е монархия и не е ислямски, последствие американците правят преврат и свалят шаха, който самите те преди години са сложили начело на Иран, за да дойдат ислямисти... позната история до болка!Колкото до G-то това e един от двата Мерцедеса, в историята на марката, който не се произвежда от завод на Мерцедес!
Коментиран от #40
02:57 26.02.2015
40 Shmeker
До коментар #39 от "Mercedes-Benz":
В заводите на STEYR се правят много немски коли и не само немски. От по-разпространените е Ауди 80 Авант09:41 26.02.2015