23 43038

Passat CC се изправя срещу Mercedes-Benz CLS

  • volkswagen-
  • passat-
  • passat cc-
  • женева 2015

Пресслужбата на Volkswagen разпространи първите изображения на предсерийната версия на новия Passat CC. Премиерата на прототипа ще се състои на 3 март на изложението в Женева.

Немците е съобщават нищо за техническите параметри на купето с четири врати. През есента в няколко европейски издания се появи информация, че следващото поколение на CC ще бъде 100-ина милиметра по-дълго от седана Passat, от който ще заеме и гамата от двигатели. В гамата ще има и хибридна версия с два електромотора и "иновативна система за задвижване на четирите колела".

Ако се съди по илюстрациите, следващата генерация на модела ще следва стилистиката на последния Passat с неговата преливаща във фаровете радиаторна решетка, а скосената линия на покрива и раздутите калници ще останат отличителни черти на автомобила.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Shmeker

    1 1 Отговор
    Ми кво още добри автомобили в този клас. Може би Ауди трябваше да имат нов модел тук, не Пасат. Ама може и те да са се сетили.
  • 2 Стоян Стоянов

    2 3 Отговор
    ... ще го видим - като излезе реално. VW се опитват да се дръвчат на МБ , ама едва ли ще им се получи. Да си правят малките и ефтинки колички (Голф, Поло) където им е power-а, и където реализират основните си продажби - там им е силата. И Пасат не е лош автомобил по принцип (не съм притежавал лично), но и той се обезсмисля в частност, заради вътрешната конкуренция на Шкода и Ауди. Абе - ще видим.

    Коментиран от #3, #5

  • 3 Мнение

    2 2 Отговор

    До коментар #2 от "Стоян Стоянов":

    Според мен автора на статията малко е попрекалил, относно това че Пасат се изправя срещу CLS, те са различни класове най-малкото, ценово също доста се различават.........

    Коментиран от #7

  • 4

    3 3 Отговор
    Вагоните срещу Бенц, слабо.

  • 5 Shmeker

    3 1 Отговор

    До коментар #2 от "Стоян Стоянов":

    Всичко започва когато излиза A-klasse и това обърква сметките. В отговор VW правят PHAETON, който се прави на линията на Бентли и се прави на загуба. Много хора смятат, че е по-добре направен от А8.

    Коментиран от #12

  • 6 керпедена

    4 4 Отговор
    на мен лично CLS- не ми харесва при сядане отзад е ужас не е удобно тесен кош и визията не ми дапада това че е МЕРЦЕДЕС не е от значение ПАСАТА Е СУПЕР това е мое мнение

    Коментиран от #9, #10

  • 7 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Мнение":

    Ще видим.
  • 8 ами да

    0 2 Отговор
    Подкрепям за CLS! Пък и за Пасат-а, де!
  • 9

    2 2 Отговор

    До коментар #6 от "керпедена":

    Прав си бате, абсолютен керпеден си......

    Коментиран от #18

  • 10 ами да

    0 1 Отговор

    До коментар #6 от "керпедена":

    Подкрепям за CLS! Пък и за Пасат-а, де!
  • 11 тошибиян

    2 6 Отговор
    този пасатор ще е къде по хубав и евтин и технологи4ен от бараката мерцедес

    Коментиран от #25

  • 12 Ицо

    3 0 Отговор

    До коментар #5 от "Shmeker":

    Бентли се прави на базата на Фаетон,не обратното

    Коментиран от #14

  • 13 гост

    4 3 Отговор
    абе пичове що бъркате СС с обикновен пасатор. Мой много близък приятел има такъв 300 к.с. звяр от последния модел, возил съм се и съм го карал безброй пъти и мога да ви кажа, че е абсолютно изумителен автомобил по всички показатели. И мястото му е точно там - в конкуренция с бенца.

    Коментиран от #33

  • 14 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #12 от "Ицо":

    Написал съм на чист български език че се прави на линията на Бентли, нищо не говоря за това на каква база какво се прави.


    Относно базата или така наречената платформа - тя е обща, не е нито на бентли нито на пасат, а на VAG.

  • 15 асдфгххх

    5 2 Отговор
    CLS ми допада повече като визия.
  • 16 Alex

    2 1 Отговор
    Пасат дето не може да събира 500 кг картофи не ми го хвали хаха

    Коментиран от #17

  • 17 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "Alex":

    10 чувала все ще ги събере
  • 18 керпедена

    2 1 Отговор

    До коментар #9 от " ":

    че съм ти бате бъди сигурен [ керпеден ] не знаеш на кои казват в институциите тва CLS не му давам такива кинти немаш опит
  • 19 Владислав Димитров

    0 1 Отговор
    Братя близнаци с Аудито...http://fakti.bg/img/news2014/131882/f3299c921a0430212172db918bebdd7d_big.jpg
  • 20 АНГЕЛ ПОПОВ

    2 3 Отговор
    много си е хубава колата.
  • 21 БамБам

    1 3 Отговор
    Мерцедес и всички останали,нема ВАГ нема МАГ.(твърдя това,но имам БМВ и ауди 100 от 1984)
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Vasik Atanasova

    4 4 Отговор
    УБИЕЦ
  • 24 таралеж

    1 1 Отговор
    t1pooo

  • 25 Autohouse Randm

    1 3 Отговор

    До коментар #11 от "тошибиян":

    neshto nesi v chas.VW niama miasto pri caria na patia Mercedes Benz.

    Коментиран от #28

  • 26 фауве

    2 2 Отговор
    И кво, като караш мерцедес се чувстваш, като цар, тъй ли... Много комплекси имаш, сигурно ти е малка за това.
    Най скъпата и бърза серийна кола на пътя Бугати Вейрон е произведена от ВАГ!
    ВАГ е на големия авт. концерн в света!

    Коментиран от #32, #36

  • 27 гост

    1 0 Отговор
    Shmeker имам чувството, че ти плащат от "fakti.bg" само и само да коментираш - и то глупости. Когато отворя статия в раздел "Автомобили" ако не първия, то втория коментар е твой (съдържащ нещо си за ВАГ групата). Добре разбирам, че си фен на Ауди както всеки тук го е разбрал вече от твоите коментари, но ставаш банален! Съвземи се ;)
  • 28 Vasik Atanasova

    0 1 Отговор

    До коментар #25 от "Autohouse Randm":

    ЦАРЯ НА ПЪТЯ Е ФЕРАРИТО
  • 29 Крис

    0 1 Отговор
    фауве маи ти си комплексар като имаш някаква страст към колите както аз например също се чуствам цар като седна зад волана на голям мерцедес а зад волана на БМВ се чуствам като хулиган готов да масажира гумите а зад волана на нешто италианско се чуствам като все едно правя секс (а и не ми е малък 18см)
  • 30 gost

    0 0 Отговор
    Mercedes e carq na serviza.
  • 31 роман ценов

    1 0 Отговор
    Моят мерцедес s280 w140 не е посещавал сервиз от незнам кога (5 години) и то само за обслужване на близо 400 000 километра е и НЕ е имал повреди.

    Коментиран от #37

  • 32 Бай Иван

    0 1 Отговор

    До коментар #26 от "фауве":

    След Тойота.
  • 33 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #13 от "гост":

    Прав си. Но мен ме кефи че имат и от икономичните мотори, това си е голям +
  • 34 lud quatro fen

    0 1 Отговор
    Доста добре добре са докарали тънката изчистена линия на Ауди!
  • 35 гошо

    0 1 Отговор
    Volkswagen otnovo s nov model,evala,caria na patia
  • 36 Autohouse Randm

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "фауве":

    kompleksara si ti.VW e posredstvena marka i niama miasto za sravnenie s Mercedes.Audi se butat ama i te s tia defekti sa mnogo daleche ot caria na patia.
  • 37 Autohouse Randm

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "роман ценов":

    VAG niamat model na godinite na W140 koito da se dviji po patishtata
  • 38 Shmeker

    0 0 Отговор
    Всички пасати, аудита, голфове, тук-там някой сеат...