ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Муахахахаа и какво е това послание? Нямам пари за БМВ ли?
То БМВ и Мерцедес са по-скъпи, но поддръжката им е в пъти по-евтина от повечето коли в статията
Е това ли трябва да кара младия предприемач? Старчески бараки? Може да не е оригинално, но моделите на Мерцедес, БМВ и Ауди са значително по-добри, ако си решил да се правиш на раздут гъзар... Това са точно най-неподходящите модели според мен! За някой чичка, дето няма много пари пък иска да кара нещо по-едро - може!
Ти уред ли си? Каква представителна кола за 15000 ще вземеш?
Представителна кола, нова на лизинг би могла да бъде: Mercedes Benz E Classe/ BMW 5-er/Audi A6/Jaguar XF - Всичко останало е далеч от "представително". А сега им погледни цените - чисто нови и сам си прави извода от къде ще измъдриш 140 000 за чисто нова представителна лимузина.
По добър имидж се прави с нова кола за 30 бона на лизинг отколкото за 10г. курник мерцедес, бмв или ауди, които като нови са били на по 150 бона а сега са на 25.А когато спечели младия меринджей достатъчно пари може да си купи чисто нов мерц за 160 бона при условие, че това са максимум 5% от капитала му.
Поредната седмица в която рекламират стари бараки - дали пък средностатистическият българин не почва да поумнява че е далеч по-представително и смислено да идеш някъде с такси или с по-евтина но нова кола, от колкото с няква изтърбушена каруца...
Момчета, тук става въпрос не да покажеш колко пари имаш, а малко стил и вкус.
Става дума и за млад предприемач (т.е. без много пари, а тези които изкарва е най разумно да инвестира в основни средства, не в престижни коли) и е смешно да давате акъли на някой да купува Мерцедес (или подобни) за 150 хил. а да живее в панелка и да се чуди как да плаща заплатите на работниците.
Какво си купува средният "баровец" от цигански произход за толкова пари? Мерцедес......
Какво си купува средният мутреещ келеш от полукриминален (или направо криминален...) произход за такива пари? БМВ........
Какво си купува начинаещия сутеньор (справка - околовръстното привечер...) за такива пари? Ауди.....
Те такива работи........
Точно така си е. В общия случай у нас младия предприемач си купува втора ръка баничарка за 4-6000лв. Или някаква друга непретенциозна кола ако дейността му не е крично свързана с превоз на стоки.
Тия коли не са изтърбушени. Проблемът им е че се поддържат скъпо, сложни са за ремонт и повечето от тия модели горят повечко. Но са удобни и комфортни.
Трай си да не са изтърбушени ако са на 10 и повече години (особенно ако са докарани от Германия където експлоатацията е повече от жестока)...
Ако е купувано тук ново може и да е читаво щото все пак е на някви прилични километри ( 150-200 хил) - немско ли е, е от 400-500 хил нагоре...
За 10-15 хил купуваш 3-4 годишни, и30, Пежо308, Фокус, Киа Сийд, Фабия и подобни, и то афтърмаркета на вносителя като някой от тях са още с фабричната си гаранция. Питай ме дали ще ида да си купя някои от тия 10 годишни дараци...
Апропо ако видя млад човек в Ситроена ще си помисля че е шофьора на застаряващ шеф. Във Волвото и Шкодата ми стои като "взел колата на баща си". Само Хондата и Сааб-а ми се вписват за млад човек но ни най-малко бих ги квалифицирал като "млади предприемачи". По-скоро служители с приличен доход които имат нужда от нещо да търкалят за начало ...
И отново в коментарите само МБ,БМВ и Ауди. Качете се в един Сааб и тогава казвайте кое е добре. Относно Ц6, дизайна не е никак хубав, но тази кола предостава комфорт наравно с С-класа
Един "млад предприемач" ако иска да си развива бизнеса ще инвестира в него, а не в скъп "нов внос" със скъпи ремонти. Ако пък бизнеса му е толкова развит, пак няма да си купи нов внос а ще си купи нещо ново. Тия коли са за синчето на стар предприемач да го спре пред чалготеката.
Аз ако съм някой паралия и дойде при мене "млад предприемач" с нова кола на лизинг, особено пък някоя луксозна за над 100 хил., да ми предлага да инвестирам в него и бизнеса му, направо ще му покажа вратата - ясно е, че не влага разумно парите си и е дошъл да търси някой балък да му финансира прищевките и луксозния живот.
От известно време наблюдавам коментарите ти и ми прави впечатление за крайно негативното ти отношение към колите "втора употреба". Разбирам че всеки си има мнение, но твоето е изключително крайно и да ти кажа доста се поизхвърляш. Колко хора в BG имат пари за нови коли на фона на общото население (сигурно са 1%)? А сега нека да видим колко хора имат пари за чисто нови хубави коли (не изброените от теб пежо 308/ хюндай и30 или някоя шкода - сигурно са 0.001% от населението). Е аджаба сега останалите да мрем ли като нямаме пари? Естествено е че е много по-добре да караш Мерцедес на 10 години отколкото Опел на 10 години, така че е нормално хората които коментират тук да коментират предимно коли втора употреба, нямат пари просто, но те не са виновни за това.
Fluti ви го прасна право в лицето! Една от причините държавата ни да е на това дередже е точно начина по-който разсъждават хората, които са му дали минус. Няма да си правя труда да им обяснявам защо е прав, тъй като дори и да изпиша роман от 1000 думи пак няма да вдянат нищо. Само да ви запозная с едно златно правило. Стойността на автомобила ви не трябва да надвишава 20% от годишния ви доход. Ако правите по 1 милион на година ходете и си купувайте S класи, бмв-та, аудита, ферарита, ламбогинита и т.н. В противен случай всичко това е една позьорщина и избиване на комплекси. Вижте ме колко съм велик правя по X. лв на месец, колата ми е по-скъпа от жилището и бизнеса ми не върви нагоре, а си седи в застой, щото вместо да инвестирам в него по-добре да се правя на гъзар пред коврите и пъпчасалите тийнове дето, като ме видят с новата S класа ще си мечтаят да станат като мен!
В Германия стойността на МПС-то не надвишава 5% от личното богатство (пари, имоти, др. ценности) на човека. Това показва статистиката.
А в България инж. Ганев с кръпките на г.за, чехлите му ипотекирани, обаче като се изтряска с едно Ауди А8 и ... на бензиностанцията : - Сипи бензин за 10 лева !?
Аз имам пари но не обичам да ги пилея. Затова винаги търся премиум марка на 2-3 години върната от лизинг, реални проверени километри, плащам кеш, карам я 3-4 години и си свиркам, и така до следващата.
с изключение на волвото което е горе долу прилично друго не става тоно саб и ситроен са бати кочините извинявай боклуци с главно б ако искаш представителна кола или мерцедес или бмв или с клас или 7 ца не някой японски или френски кош ако искаш да те помислят за сериозен
Добрия имидж може да бъде изграден от добре поддържана и чиста кола... Не е задължително да караш кола на лизинг(защото повечето коли в България се купуват така) и плащаш за нещо по 500лв. на месец при положение че взимаш 1000 и пестиш после от храна и се ограничаваш с всичко ама нали си возиш г.за в нещо лъскаво...
Ако от гореизложените автомобили на приблизително еднаква цена, трябва да избирам един, то несъмнено без каквито и да е било размисли, бих избрал Хондата.
Какви са тези млади предприемачи готови да предприемат нещо , млади хора и какво например ДА ПРЕДПРИЕМАТ , ако не един основен ремонт на някоя от гореизброените 10 г. бараки.
Виждам че тук пишат хора, които дори не са виждали сигроен с6 на снимка, а да не говорим на живо. И тъй като карам такава, ще ви напиша само, че това е единствената кола, която има возия сравнима с новия модел на мерцедес s класа, а да не говорим и за лукса който предлага. Тествал съм лично новото ауди s8, много е луксозно вътре, возията му е близка до с6, но обслужването му е десетократно над ситроена. Вие си правете изводите.
Ако съм млад предприемач, демек стартиращ, бих помислил за Инсигния втора ръка. Хем е младежка и надеждна, хем е горе-долу в тоя ценови клас, хем е свежа и напориста, но най-важното - актуална. Идеалната за случая.
като се има предвид, че караш това достатъчно грозно возило,че наистина може да се запомни от пръв поглед без много премисляния, не ми се струв някога да си се качвал в новата с класа нито в с8, просто човек които кара кола като твоята има различно виждане от тези които търсят с8, ти ако си бил мераклия на някав огромен, мощен и луксозен модел и харесваш новото с8 ще си купиш по старото а не ситроен ц6
абсолютно прав! Междо другото имам чувството ,че нарочно мерцедес, ауди, бмв и фв не са в тази класация, просто ако ги има класацията няма да буди толкова смут и коментари, едното си има с класа, другото 7ма серия, а8 и файтона и класацията е готова
Да мнението ми за старите коли е крайно негативно защото те са основният виновник за катастрофите и жертвите. Нито спират както спират новите коли, нито са обезопасени както новите коли, да не говорим за тракшън контроли и други електронни защити. 80% от 90-тарските коли коли които се карат дори не са и чували за ЕйБиЕС.
Лесно е да хвърлиш вината в/у пътищата (а те винаги са били скапани и това не оправдава никой), или пък на задволанното устройство което е решило да докаже че 15 годишната му каруца върви повече от някоя нова кола и се е нахакало в крайпътното дърво но истината е че всичко опира до качеството на масовият автопарк.
А относно "да мреме ако нямаме пари" - ми няма нужда да го казвам. То така и така се случва според статистиките.
Отделен е въпроса че колата не е за човек без пари. Щото наличието на кола без наличието на пари значи кола с лоши гуми, кола със скапани спирачки, кола със скапани светлини (или дори без), кола с износена кормилна уредба и това са абсолютни факти от ежедневието.
И м/у другото не става въпрос за сравнение на 10 годишен Опел с 10 годишен Мерцедес. Става въпрос за това че на парите на 10 годишен Мерц може да си купиш 5 годишен Опел. И моя съвет е да си купиш Опела. Щото и 1 метър да му е по-къс спирачният път от този на Мерцедеса вече е достатъчно основание да избереш Опела.
Купувал съм си стари коли, последната беше А6-4,2 БЕНЗИН, взех я на 9г. за 16 бона.Колата беше трепач с всички възможни екстри и летеше на пътя.Обаче почна да дава леки малки проблеми, но всеки от тях по минимум 300лв.Замислих се продадох я и си купих чисто нов голф 5 карах го няколко години и го продадох пари за ремонти не давах.Сега си взех чисто нова Киа Сийд на лизинг.Пари за ремонти не давам и колата е сигурна абе ЧИСТО НОВА.
Трябва да си луд за да дадеш по вече от 3000 лева за автомобил втора употреба особено произведен след 2000 год. Тенденцията е, колкото една кола е по нова толкова по вече се чупи. Един рециклиран автомобил от 90-те е много по сигурен, от колкото един чисто нов. Не става въпрос за екстри и разни гевезелъци.
За 15 000 ще взема Мерцедес W140 или W220,който са много по-луксозни и представителни,а да не говорим колко повече КОЛИ са спрямо горе изброените.Шкода или Мерцедес или Ситроен срещу Мерцедес,много ясно,че БЕНЦА Mercedes-Benz das beste oder nichts!
Същото се случи и при мен, взех луксозна кола на 6-7 години, и след време се почнаха проблемите, като най-големия ремонт беше 2700лв. Сега си карам нов автомобил и вече 3 години и 97к км и не съм сменял нищо. В момента почнаха да дават проблеми съединителя и климатика и ще я сменям скоро. Взимам нова и връщам тази, за да ползвам около 15к лева. отстъпка (part exchange)
Хонда....който разбира от автомобили.Сутиена е безумно грозен,Сааб отдавна са минало,страхотни коли с безумна подръжка.Шкодата е добър автомобил,но с никакъв имидж(незаслужено).Волво също е добра кола но с покъртителна подръжка.Мой близък караше 5 години служебна -12 бона похарчени за ремонти за 200к км.Хонда е правилният избор,БЕЗУМНО ЗДРАВ АВТОМОБИЛ.Витек моторите са икона в автомобилостроенето,здрави и икономични,като подръжка са по-евтини от всички други в тая класация.Дизел-а на Акорд стана мотор на годината преди време,дълго беше най-доброто в своя клас.Много приятна кола за каране,стегнато окачване,салона е отличен и с много глезотии серийно.Мотори с верига...Просто страхотен автомобил...
Ситроена е толкова здрав , че няма да ви се наложи да смените нищо .... Оппа ! 1 - ви април .... Точната дума е СУТИЕН . Прилича на диван за хол ама не и на кола . Това C6 е за Франция , не и за България ..... там където хората получават нормални заплати . Относно здравината Не съм чувал поне досега модел на Ситроен да е надживял , Волво или Хонда . Колко такива C6 има в България ? Сигурно 10 . Еми карайте си ги със здраве . Това не е моят избор . Хонда и другите след нея ...
Хора без технически познания и разбиране по добре да не пишат , че стават смешни. Хора които не са развили и завили един болт (правилно) през живота си също . Хонда беше и сега отново влезе във F1 . Не е далече времето когато ще започне да наказва другите ..... Който не е карал Хонда не знае какво е Хонда ....
хаха а е нема бира намери си бира и недей да коментираш лимузина в която като оставиш халба бира на седалката и минеш през най големите дупки в Дупница няма да разлееш и капка.Айде помечтай си някога някой да те повози на подобна френска бангия...
Щом правя такива сравнения между автомобилите, би трябвало най малко да съм ги тествал - как мислиш. Тествал съм ги и още как и то след като съм карал ситроена. Така че моля те, не се изказвай неподготвен. Относно големината - ситроена е голям точно толкова, колкото s 320- не говоря за дългата версия и s 8. И също толкова комфортен, колкото тези два автомобила. Но ти няма как да прецениш това, защото съм убеден,че дори не си се качвал в такава кола. За визията не споря,всеки си избира това което му харесва. Ще ти кажа защо си купих и ситроен с6 - неповторим дизайн, не отстъпва по комфорт, обслужването е в пъти по евтино от другите два автомобила, изработен от много качествени материали и много рядко се разваля, а пък е доста по икономичен. Всичко това е достатъчно, да го избера пред другите два. Но всичко това не означава, че не харесвам мерцедес и ауди.
Значи си мислиш ,че един Мерцедес Sкласа на 10 години е по несигурен от твоята смешна нова Дачия така ли?А бе смешко ти кола имаш ли въобще?Някога сядал ли си в истинска кола или само се возиш на тези лизингови кашони за по 10000лв направени от рециклирана пластмаса?Повечето от катастрофите били ставали заради това ,че колите били стари.Това е пълна глупост.Повечето от катастрофите стават заради нафуканите л..нари по улиците които не спазват правилника за движение и не спазват ограниченията на скороста!И ако не си правите сметката как карате никакъв спирачен път няма да ви помогне!Виждал ли си смачкан Шевролет Авело?Аз съм виждал и ти пожелавам никога да не ти се наложи да те вадят от такъв кашон.Американците дори не знаят ,че се произвежда тази смехория.Не може да се сравнява луксозен автомобил пък бил той и на 15 години с една нова баничарка която струва 10000лв.Карайте си новите кашони и си мислете ,че сте голяма работа
.
Взел си втора ръка и си направил ремонт за 2700 лева - това го казваш. После взе чисто нова и за три години й плати каско 5400 лева- ама това го мълчиш. Да не би каското да го плащаш с джанки или круши-петровки?
На старата кола сменяш масло и маслен филтър за 42 лева, а на "новата" за 152 лева, дране кожи във фирмен лизингов сервиз - ама и това го мълчиш.
За 5% оскъпяване по лизингов договор също мълчиш.
Амчи , разприказвай се, де! Да ти олекне.
"Смешката" кара вече 5-а (пета) поред кола купена от магазина. М/у тях имаше и много достъпна (цена малко над 20 хил), имаше и такава за 105 хил. А настоящата кола на "смешката" струва около 80 хил е на по-малко от година и на 8 хил км. Общото м/у тези коли на "смешката" е че нито за момент не е съжалил че е избрал кола от магазина и за миг.
Ай сега пак ми обясни за 10-годишната S-класа и си представи къв смях пробужда в мен "бизнесмена" с 10 годишният таралясник...
Между другото Волвото има много здраво окачване, само като го гледаш как е направено ти идва да забравиш за оризарника. Не че не ме кефи хондата, обаче няма как да си затвори човек очите за истински здравата предница и окачване като цяло на VOLVO.
На 6г. луксозна кола същи се прави всяка година каско за по 1000лв. на година и парите дадени за нея също носят лихва.Говорим за следното луксозна кола 5-8г. за 30 бона или чисто нова "не луксозна" за 30 бона.Каско, лихви и т.н. ги има и при двете, но при новата няма ремонти за които да плащаш.Ето това е разликата.Стар кошник може да е на сметка, но до 3000лв.
Не съм фанатик на тема Мерцедес, просто така се случи, купих добре поддържана кола изгодно, но като цяло харесвам по динамично настроени коли, CLK не е такава, но пък не е лоша кола, стабилна е, комфортна, и изглежда доста добре според мен....
Не виждам с какво са заслужили място тук Шкодата и Шведският Хлопел-кола лежаща на стари лаври.Хондата е качествано изработена ,но е евтина като усещане за материали и лукс.Аз бих добавил Пежо 607-визия ,возия лукс, скъпи материали в салона
Абе ходи при Наско в Княжево и си се целувайте в тия умърляци. Нормалните хора не пият бира в колите си. Групи такъв... Супер пример даде. И ще правиш старовремски сфери до гроб и ще лееш масла по пътищата. Умрели са ситроените. Точка и лека вечер.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Петко
Коментиран от #37, #40, #73
10:11 31.03.2015
2 Shmeker
То БМВ и Мерцедес са по-скъпи, но поддръжката им е в пъти по-евтина от повечето коли в статията
10:18 31.03.2015
3 монтьора
Коментиран от #4, #8, #119
10:21 31.03.2015
4 Skier
До коментар #3 от "монтьора":
Ми нова кола до 15 000 лв е само дачия, която не лоша, но не е и съвсем представителна.Коментиран от #7
10:24 31.03.2015
5 раптор
Коментиран от #61
10:27 31.03.2015
6 mediator37
10:30 31.03.2015
7 джизъса
До коментар #4 от "Skier":
Ако няма 7-8 бона за първоначална вноска за чисто нова кола от 30 бона с 400лв. вноска на месец какъв имидж мисли да гради на "голтак измамник".10:30 31.03.2015
8 Уред ли си
До коментар #3 от "монтьора":
Ти уред ли си? Каква представителна кола за 15000 ще вземеш?Представителна кола, нова на лизинг би могла да бъде: Mercedes Benz E Classe/ BMW 5-er/Audi A6/Jaguar XF - Всичко останало е далеч от "представително". А сега им погледни цените - чисто нови и сам си прави извода от къде ще измъдриш 140 000 за чисто нова представителна лимузина.
Коментиран от #10
10:30 31.03.2015
9 хаха
10:38 31.03.2015
10 джизъса
До коментар #8 от "Уред ли си":
По добър имидж се прави с нова кола за 30 бона на лизинг отколкото за 10г. курник мерцедес, бмв или ауди, които като нови са били на по 150 бона а сега са на 25.А когато спечели младия меринджей достатъчно пари може да си купи чисто нов мерц за 160 бона при условие, че това са максимум 5% от капитала му.Коментиран от #12
10:51 31.03.2015
11 AMG
Коментиран от #14
10:58 31.03.2015
12 Уред ли си
До коментар #10 от "джизъса":
Така е, но тук става на въпрос, че нова кола за 15 000 не можеш да си купиш, още повече пък да прави и добро впечатление и да е представителна.11:00 31.03.2015
13 Николай Попов
Коментиран от #15
11:07 31.03.2015
14 Shmeker
До коментар #11 от "AMG":
Ами да, не е зле. Ако имаш повечко късмет да намериш свеж на под 1 милион км.11:08 31.03.2015
15 Shmeker
До коментар #13 от "Николай Попов":
Не си чел статията11:08 31.03.2015
16 Julio
Коментиран от #32
11:10 31.03.2015
18 ххх
Става дума и за млад предприемач (т.е. без много пари, а тези които изкарва е най разумно да инвестира в основни средства, не в престижни коли) и е смешно да давате акъли на някой да купува Мерцедес (или подобни) за 150 хил. а да живее в панелка и да се чуди как да плаща заплатите на работниците.
Какво си купува средният "баровец" от цигански произход за толкова пари? Мерцедес......
Какво си купува средният мутреещ келеш от полукриминален (или направо криминален...) произход за такива пари? БМВ........
Какво си купува начинаещия сутеньор (справка - околовръстното привечер...) за такива пари? Ауди.....
Те такива работи........
Коментиран от #24
11:14 31.03.2015
19 Zlati zlatistia
Коментиран от #29, #116
11:16 31.03.2015
20 ххх
11:17 31.03.2015
21 BENZ
Коментиран от #30, #43
11:26 31.03.2015
22 BENZ
Коментиран от #63
11:27 31.03.2015
23 Вълев
11:28 31.03.2015
24 селянин
До коментар #18 от "ххх":
Точно така си е. В общия случай у нас младия предприемач си купува втора ръка баничарка за 4-6000лв. Или някаква друга непретенциозна кола ако дейността му не е крично свързана с превоз на стоки.11:40 31.03.2015
25 Johny
Audi A4, A6 и A8
Mercedess C-class, E-class и S-class
Коментиран от #65
11:41 31.03.2015
26 млад гъзар
11:44 31.03.2015
27 гост
11:59 31.03.2015
28 Жабокрът
12:11 31.03.2015
29 Златко Пердашиян
До коментар #19 от "Zlati zlatistia":
oh pak toia s fiataКоментиран от #117
12:16 31.03.2015
30 Златко Пердашиян
До коментар #21 от "BENZ":
prav si12:17 31.03.2015
31 Ясен
Коментиран от #36, #66
12:20 31.03.2015
32 Shmeker
До коментар #16 от "Julio":
Тия коли не са изтърбушени. Проблемът им е че се поддържат скъпо, сложни са за ремонт и повечето от тия модели горят повечко. Но са удобни и комфортни.12:22 31.03.2015
33 Julio
Ако е купувано тук ново може и да е читаво щото все пак е на някви прилични километри ( 150-200 хил) - немско ли е, е от 400-500 хил нагоре...
13:14 31.03.2015
34 бд
13:26 31.03.2015
35 Julio
13:26 31.03.2015
36 Златко Пердашиян
До коментар #31 от "Ясен":
XAXA13:29 31.03.2015
37 iiiiiii!!!!!!!!
До коментар #1 от "Петко":
Петко, това е последният модел 9-5 и е далеч от 15000 лв, за тази цена трябваше да е сложен предишният!13:47 31.03.2015
38 Julio
Коментиран от #48
13:47 31.03.2015
39 Нема Бира
Коментиран от #98
13:49 31.03.2015
40 iiiiiii!!!!!!!!
До коментар #1 от "Петко":
И отново в коментарите само МБ,БМВ и Ауди. Качете се в един Сааб и тогава казвайте кое е добре. Относно Ц6, дизайна не е никак хубав, но тази кола предостава комфорт наравно с С-класаКоментиран от #53
13:52 31.03.2015
41 Този коментар е премахнат от модератор.
42 Този коментар е премахнат от модератор.
43 Toko
До коментар #21 от "BENZ":
Само да и работи SBC-то,че ако не работи,ще те питам как ще спреш после!!!14:20 31.03.2015
44 Alfist
14:31 31.03.2015
45 Жабокрът
14:36 31.03.2015
46 Fluti
15:13 31.03.2015
47 Роман Ценов
15:44 31.03.2015
48 До Julio
До коментар #38 от "Julio":
От известно време наблюдавам коментарите ти и ми прави впечатление за крайно негативното ти отношение към колите "втора употреба". Разбирам че всеки си има мнение, но твоето е изключително крайно и да ти кажа доста се поизхвърляш. Колко хора в BG имат пари за нови коли на фона на общото население (сигурно са 1%)? А сега нека да видим колко хора имат пари за чисто нови хубави коли (не изброените от теб пежо 308/ хюндай и30 или някоя шкода - сигурно са 0.001% от населението). Е аджаба сега останалите да мрем ли като нямаме пари? Естествено е че е много по-добре да караш Мерцедес на 10 години отколкото Опел на 10 години, така че е нормално хората които коментират тук да коментират предимно коли втора употреба, нямат пари просто, но те не са виновни за това.Коментиран от #82
15:45 31.03.2015
49 Истината боли
Коментиран от #50, #54
15:54 31.03.2015
50 Да боли
До коментар #49 от "Истината боли":
Много правилно!!!16:20 31.03.2015
51 656
Коментиран от #69
16:44 31.03.2015
52 Този коментар е премахнат от модератор.
53 Този коментар е премахнат от модератор.
54 mediator37
До коментар #49 от "Истината боли":
В Германия стойността на МПС-то не надвишава 5% от личното богатство (пари, имоти, др. ценности) на човека. Това показва статистиката.А в България инж. Ганев с кръпките на г.за, чехлите му ипотекирани, обаче като се изтряска с едно Ауди А8 и ... на бензиностанцията : - Сипи бензин за 10 лева !?
16:55 31.03.2015
55 аз
Коментиран от #56, #70
17:13 31.03.2015
56 СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ
До коментар #55 от "аз":
Ахаха, на кое си свиркаш на прахосаните пари по сервизи ли ?18:18 31.03.2015
57 Кольо Камиона
18:23 31.03.2015
58 само селяните карат хонда
19:36 31.03.2015
59 Миро
20:02 31.03.2015
60 АЗ
20:09 31.03.2015
61 angelin
До коментар #5 от "раптор":
5 кенефа , с изключение на хондата.Вие за Audi , bmw и mercedes не сте ли чували бе ?
Знаеш ли кога ще имам 15к за кола и ще отида да си купа Citroen :D
Коментиран от #80
20:28 31.03.2015
62 CarPro
20:48 31.03.2015
63 Този коментар е премахнат от модератор.
64 French
20:58 31.03.2015
65 Д.Димов
До коментар #25 от "Johny":
пич,вземи прочети статията,недей гледа само картинките...21:42 31.03.2015
66 Д.Димов
До коментар #31 от "Ясен":
сигнум-а наистина пасва много на класация като тази21:45 31.03.2015
67 Кондолини
21:57 31.03.2015
68 Filip Dimitrov
Коментиран от #88
22:52 31.03.2015
69 ами да
До коментар #51 от "656":
+++++++++23:01 31.03.2015
70 Zlati zlatistia
До коментар #55 от "аз":
i falirash23:02 31.03.2015
71 Някой
23:08 31.03.2015
72 реалното
23:33 31.03.2015
73 citroen c6
До коментар #1 от "Петко":
Виждам че тук пишат хора, които дори не са виждали сигроен с6 на снимка, а да не говорим на живо. И тъй като карам такава, ще ви напиша само, че това е единствената кола, която има возия сравнима с новия модел на мерцедес s класа, а да не говорим и за лукса който предлага. Тествал съм лично новото ауди s8, много е луксозно вътре, возията му е близка до с6, но обслужването му е десетократно над ситроена. Вие си правете изводите.Коментиран от #79
23:50 31.03.2015
74 François Hollande
00:28 01.04.2015
75 Shmeker
04:07 01.04.2015
76
Коментиран от #89
06:08 01.04.2015
77 Димитър
07:13 01.04.2015
78 ххх
Евентуално акорда.
08:53 01.04.2015
79 Петров
До коментар #73 от "citroen c6":
като се има предвид, че караш това достатъчно грозно возило,че наистина може да се запомни от пръв поглед без много премисляния, не ми се струв някога да си се качвал в новата с класа нито в с8, просто човек които кара кола като твоята има различно виждане от тези които търсят с8, ти ако си бил мераклия на някав огромен, мощен и луксозен модел и харесваш новото с8 ще си купиш по старото а не ситроен ц609:10 01.04.2015
80 петров
До коментар #61 от "angelin":
абсолютно прав! Междо другото имам чувството ,че нарочно мерцедес, ауди, бмв и фв не са в тази класация, просто ако ги има класацията няма да буди толкова смут и коментари, едното си има с класа, другото 7ма серия, а8 и файтона и класацията е готова09:14 01.04.2015
82 Julio
До коментар #48 от "До Julio":
Да мнението ми за старите коли е крайно негативно защото те са основният виновник за катастрофите и жертвите. Нито спират както спират новите коли, нито са обезопасени както новите коли, да не говорим за тракшън контроли и други електронни защити. 80% от 90-тарските коли коли които се карат дори не са и чували за ЕйБиЕС.Лесно е да хвърлиш вината в/у пътищата (а те винаги са били скапани и това не оправдава никой), или пък на задволанното устройство което е решило да докаже че 15 годишната му каруца върви повече от някоя нова кола и се е нахакало в крайпътното дърво но истината е че всичко опира до качеството на масовият автопарк.
А относно "да мреме ако нямаме пари" - ми няма нужда да го казвам. То така и така се случва според статистиките.
Отделен е въпроса че колата не е за човек без пари. Щото наличието на кола без наличието на пари значи кола с лоши гуми, кола със скапани спирачки, кола със скапани светлини (или дори без), кола с износена кормилна уредба и това са абсолютни факти от ежедневието.
Коментиран от #105
10:09 01.04.2015
83 Julio
10:32 01.04.2015
84 ДАСКАЛА
Коментиран от #90
11:22 01.04.2015
85 yasen
12:16 01.04.2015
86 автомонтьор
Коментиран от #91, #99
13:00 01.04.2015
87 Дрънча
14:50 01.04.2015
88 Shmeker
До коментар #68 от "Filip Dimitrov":
То при тоя доход и вноска е малко спорно дали ще имаш пари за гориво.15:22 01.04.2015
89 Shmeker
До коментар #76 от " ":
Не мисля. Питай Дошо за окачването на таа Хонда..Коментиран от #104
15:24 01.04.2015
90 Венци
До коментар #84 от "ДАСКАЛА":
Същото се случи и при мен, взех луксозна кола на 6-7 години, и след време се почнаха проблемите, като най-големия ремонт беше 2700лв. Сега си карам нов автомобил и вече 3 години и 97к км и не съм сменял нищо. В момента почнаха да дават проблеми съединителя и климатика и ще я сменям скоро. Взимам нова и връщам тази, за да ползвам около 15к лева. отстъпка (part exchange)Коментиран от #106
18:10 01.04.2015
91
До коментар #86 от "автомонтьор":
Като техническа надеждност да, но ката сигурност за пътниците са доста по зле, да пази господ, че моита котура е доста стара.....18:17 01.04.2015
92 STANLEY
19:15 01.04.2015
93 milner
19:22 01.04.2015
94 milner
19:25 01.04.2015
95 milner
19:33 01.04.2015
96 Петко войвода
19:45 01.04.2015
97 Бай Танас
20:56 01.04.2015
98 Ситроен C5
До коментар #39 от "Нема Бира":
хаха а е нема бира намери си бира и недей да коментираш лимузина в която като оставиш халба бира на седалката и минеш през най големите дупки в Дупница няма да разлееш и капка.Айде помечтай си някога някой да те повози на подобна френска бангия...Коментиран от #120
22:17 01.04.2015
99 миседниш накура
До коментар #86 от "автомонтьор":
ето един коментар с акъла си и разбирачите му на нахакали само минуси22:53 01.04.2015
100 citroen c6
23:21 01.04.2015
101 citroen c6
23:34 01.04.2015
102 Маурчи IV
При това прекалено големи!
А коментарите са потресаващи. :)
Коментиран от #103
00:21 02.04.2015
103
До коментар #102 от "Маурчи IV":
Напиши ти нещо по умно.......04:42 02.04.2015
104
До коментар #89 от "Shmeker":
Прекалено много мислиш, Хонда е колата, забрави за Дошо......Коментиран от #108, #110, #113
04:50 02.04.2015
105 Хитлер
До коментар #82 от "Julio":
Значи си мислиш ,че един Мерцедес Sкласа на 10 години е по несигурен от твоята смешна нова Дачия така ли?А бе смешко ти кола имаш ли въобще?Някога сядал ли си в истинска кола или само се возиш на тези лизингови кашони за по 10000лв направени от рециклирана пластмаса?Повечето от катастрофите били ставали заради това ,че колите били стари.Това е пълна глупост.Повечето от катастрофите стават заради нафуканите л..нари по улиците които не спазват правилника за движение и не спазват ограниченията на скороста!И ако не си правите сметката как карате никакъв спирачен път няма да ви помогне!Виждал ли си смачкан Шевролет Авело?Аз съм виждал и ти пожелавам никога да не ти се наложи да те вадят от такъв кашон.Американците дори не знаят ,че се произвежда тази смехория.Не може да се сравнява луксозен автомобил пък бил той и на 15 години с една нова баничарка която струва 10000лв.Карайте си новите кашони и си мислете ,че сте голяма работа .07:04 02.04.2015
106 mediator37
До коментар #90 от "Венци":
Взел си втора ръка и си направил ремонт за 2700 лева - това го казваш. После взе чисто нова и за три години й плати каско 5400 лева- ама това го мълчиш. Да не би каското да го плащаш с джанки или круши-петровки?На старата кола сменяш масло и маслен филтър за 42 лева, а на "новата" за 152 лева, дране кожи във фирмен лизингов сервиз - ама и това го мълчиш.
За 5% оскъпяване по лизингов договор също мълчиш.
Амчи , разприказвай се, де! Да ти олекне.
Коментиран от #111
09:02 02.04.2015
107 Julio
Ай сега пак ми обясни за 10-годишната S-класа и си представи къв смях пробужда в мен "бизнесмена" с 10 годишният таралясник...
Коментиран от #109
10:08 02.04.2015
108 Shmeker
До коментар #104 от " ":
Ами мисля, мисля за да не си плащам после11:21 02.04.2015
109 Shmeker
До коментар #107 от "Julio":
Че то 9 годишната S-класа си е направо актуална. Не знам кво смешно има.А и може да е CLS.
11:24 02.04.2015
110 Shmeker
До коментар #104 от " ":
Между другото Волвото има много здраво окачване, само като го гледаш как е направено ти идва да забравиш за оризарника. Не че не ме кефи хондата, обаче няма как да си затвори човек очите за истински здравата предница и окачване като цяло на VOLVO.11:27 02.04.2015
111 бай Стоян
До коментар #106 от "mediator37":
Беден си затова така мислиш11:39 02.04.2015
112 монтьора
11:43 02.04.2015
113 BENZ
До коментар #104 от " ":
hvalish Honda ama karash Mercedes kato po glupav hihiКоментиран от #114
08:54 04.04.2015
114
До коментар #113 от "BENZ":
Не съм фанатик на тема Мерцедес, просто така се случи, купих добре поддържана кола изгодно, но като цяло харесвам по динамично настроени коли, CLK не е такава, но пък не е лоша кола, стабилна е, комфортна, и изглежда доста добре според мен....04:21 05.04.2015
115 Shmeker
07:50 05.04.2015
116 Златин Славчев
До коментар #19 от "Zlati zlatistia":
mai sa hubavi cromata ama sa s golemi dvigateli za tva ne gi haresvam11:37 05.04.2015
117 Златин Славчев
До коментар #29 от "Златко Пердашиян":
pishesh i si otgovariash sam11:38 05.04.2015
118 Петрич
13:24 05.04.2015
119 Този коментар е премахнат от модератор.
120 Франция тромпетите
До коментар #98 от "Ситроен C5":
Абе ходи при Наско в Княжево и си се целувайте в тия умърляци. Нормалните хора не пият бира в колите си. Групи такъв... Супер пример даде. И ще правиш старовремски сфери до гроб и ще лееш масла по пътищата. Умрели са ситроените. Точка и лека вечер.20:49 03.10.2019