Last news in Fakti

11 Април, 2015 09:00 5 673 4

VW Passat стана състезателен дрифт автомобил

  • vw-
  • volkswagen-
  • passat-
  • drift-
  • formula drift-
  • tanner foust
Известният американски пилот Танър Фауст се завръща във Формула Дрифт след няколко годишно отсъствие. За завръщането си той е подготвил един доста нетипичен автомобил за целта, а именно семейния седан VW Passat. Защо точно VW, ами защото марката си партнира с пилота в световния раликрос шампионат. В него Танър първо започна с Polo, а след това премина на новия Beetle.

Естествено всичките тези автомобили нямат много общо с оригиналните такива. В рали кроса те са с мощност около 600 конски сили, два задвижващи моста и повечето от охладителите са пренесени в задната част на шасито. Същото се е случило и с този VW Passat подготвен от Papadakis Racing, но тук той е с огромен V8 LSX-R с мощност около 700 конски сили и нитро система, която може да осигури до 200 конски сили.

Заради правилото във Формула Дрифт, че панелът разделящ двигателния отсек от купето не може да бъде реконструиран с цел изместване на двигателя и конструкцията на седана, който по принцип е с предно предаване и напречно разположени двигатели, специалистите подготвящи колата са измислили интересно решение и колекторите се събират в предната част на двигателя в конфигурация 8-1.

Освен тази голяма промяна колата е оборудвана със секвенциална скоростна четиристепенна кутия G-Force с тридисков съединител от Tilton. Геометрията на окачването на двете оси е променена, както и главините. Като всеки дрифт автомобил амортисьорите са заменени с койлоувъри с много възможности за настройки от фирмата RS*R. Спирачките също са заменени със състезателните Afco.

Джантите са създадени специално за този проект, като размерите са 17 цолови отпред и 18 цолови отзад, а гумите са полусликове от Nitto модел NT05 с размери 255/40 отпред и 295/40 отзад. В правилника на състезанието има зададена пропорция между теглото на автомобила и широчината на задните гуми, защото от тях се определя сцеплението и скоростта на автомобила.

Външно оригиналните панели на колата са леко модифицирани, широките калници са приспособени и са от Rocket Bunny, а огромното карбоново задно крило монтирано със захващане наподобяващо лебед е от APR Performance. Автомобилът е облепен в цветовете на Rockstar Energy Drink, които са му дългогодишен спонсор в повечето му начинания.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Владислав Димитров

    0 0 Отговор
    Пасат ? Тези от Papadakis Racing можеха и да не се дребнавят толкова, а направо дрифтов автобус да направят...
  • 2 сс тд

    0 0 Отговор
    Ваг-ина и дрфт, са като астронаФт и художник!
    Толкова си приличат.
    Като шмекер и СУБАРУ!
  • 3 i love wv уаааа ъ

    0 0 Отговор
    хи, хи, хи пасат и дрифт? иди ми да драйфам!!! факваг4евър! :D
  • 4 CarPro

    0 0 Отговор
    Lichno mi haresva zashtoto mi pisha ot qponskite pustinqci tova neznachi che i drugi avtomobili ne sa prigodeni za drift vsichko sas zadno predavane stava