Last news in Fakti

6 Май, 2015 10:10 18 824 35

Тест на обновената Honda CR-V

  • facelift-
  • 2015-
  • тест-
  • honda-
  • cr-v
Тест на обновената Honda CR-V - 1

Honda CR-V се произвежда от 1995 година и на практика се явява един от основоположниците на т.нар. кросоувъри. Широкото приложение на този вид автомобили бързо ги превърна в голяма пазарна ниша с много силна конкуренция. Сега ще ви представим обновената версия на четвъртото поколение на CR-V, чието производство стартира през 2011 година. Рестайлинг версията дебютира преди два месеца в Женева, а сега вече стъпи и на родна земя. Тя е оборудвана с напълно нов дизелов двигател със 160 конски сили и 350Nm въртящ момент, както и интелигентната 4х4 система. Очаква се към новата дизайнерска линия, в която влиза CR-V, да се присъединят и другите модели на марката. Ето и впечатленията ни от обновеното CR-V.

Екстериор

В екстериора промените са видими, предницата е с изцяло нов дизайн, както и задната част на автомобила. Впечатление прави голямото количество хромирани детайли - декоративната решетка, която контактува с предните светлини, обръчите на халогените и голямата декоративна лайстна на багажника. Още от промените включват подобните на алуминиеви детайли в долната част на броните, като предният "нож" е много по-издаден, отколкото при предшественика, и придава малко по-спортна визия. Светлините са претърпели пълна промяна - изцяло нови стопове, фарове с дневни LED и нови халогени. Картината завършват 17- и 18-цоловите джанти с два напълно нови дизайна.

Интериор

Външните промени към по-премиум вид са се пренесли и във вътрешната част на автомобила, където са използвани по-качествени материали. Най-голямо впечатление обаче прави новата информационно-развлекателната система Honda Connect със 7-инчов дисплей, която е директно свързана към интернет. Операционната и система е Android 4.0.4, а навигацията е разработена от Garmin, откъдето спокойно може да обновявате и получавате карти. Със системата се работи изключително лесно и свързването на телефон с Bluetooth става много бързо, но само при спрял автомобил поради мерки за сигурност. Запалването вече става безключово със Start/Stop бутон от таблото на CR-V. Големият вътрешния обем е това, което го отличава от конкурентите. За безпроблемното пътуване се грижи Adaptive Cruise Control.

Двигател и ходови характеристики

Освен другите обновления CR-V вече има и нов дизелов двигател с Earth Dreams технология. Той е 1.6-литров битурбо с каскадно пълнене и разполага с 350Nm. Така липсва известната "турбодупка". Другите два агрегата са бензинов 2.0 i-VTEC със 155 конски сили и старият дизелов 1.6 със 120 конски сили и 300Nm. Скоростните кутии са шестстепенна ръчна и петстепенна автоматична, като до няколко месеца се очаква премиерата на изцяло нова 9-степенна автоматична кутия.

Окачването е претърпяло много промени за по-добро усещане и контрол - пипната геометрия, нови предни амортисьори, намален клиренс и по-бързо предавателно число на кормилната система. Автоматичната Real time AWD системата също е обновена, като при потегляне, голям наклон и при нужда от сцепление се активизират и задните колела. Наблегнато е много на безопасността при шофиране и са налице две системи. По-опростената Advanced Driving Assist System или накратко ADAS и по-сложната Honda SENSING, включена в най-високото ниво на оборудване, в която в синхрон работят и радар и камера.

Идва ред и на цената на този обновен кросоувър. С бензиновия i-VTEC тя стартира от 44 990 лв. за базовия вариант, който е само с предно задвижване, и стига до 70 990 лв. за най-богато оборудваната версия. При дизеловите модификации цената започва от 51 990 лв. при варианта със 120 конски сили и предно предаване и стига до 78 490 лева за новия дизелов двигател, 4х4 задвижване и най-доброто оборудване и материали. Така новото CR-V си остава позиционирано малко над "златната среда" на компактните кросоувъри. Honda-та е по-скъпа от бюджетните предложения, но пък е по-евтина от т.нар. премиум SUV-та.

Подробни технически характеристики за всички генерации на Honda CR-V  -  ВИЖ

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ярослав Станчев

    2 1 Отговор
    Не е лоша колата.Повече са се постарали да я приближат към премиум класата.Ако си е запазила и пословичната здравина,като предишните поколения ще си струва парите.Обаче цената е доста притеснителна.Тази "златна среда" по-скоро ми се струва достъпна за средната европейска класа,а за нас....ще се наложи да почакаме едни десетина години,за да се сдобием с подобен автомобил.
    В един друг сайт под статията за ЦРВ се изписаха над 200 коментара и то главно обиди и простотии.Ако и тук стане така.....не знам.Нека да сме по-толерантни дори и към една кола.Все пак японците са се постарали да направят един много добър автомобил и заслужават уважение.А всеки може да си кара каквото иска.

    Коментиран от #9

  • 2 Мето

    3 0 Отговор
    Хубава е, но е скъпа и ниска.
  • 3 ХМ

    1 2 Отговор
    много пари за това дърво.
  • 4 Мирката

    2 2 Отговор
    най-добрия кросоувър - евър.
  • 5 гост

    2 0 Отговор
    В интерес на истината,модела с най-много продажби в този клас в света по статистика,колкото и да е неприятно за някои.И поради тази причина не смеят и да пипат по радикално по него,но има разработени и водородна и чисто електрическа версия,така че са готови,ако видят,че пазара се обръща.
  • 6 PlimP

    1 2 Отговор
    SUV само с предно и то за 45 000, смях в залата, доно поне да са и сметнати добре дифа и предавателните числа, щотото на кофти настилка ще е мнооооооооого зле

    Коментиран от #7

  • 7 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "PlimP":

    Посочи модел от този клас ,който се предлага само с 4Х4 задвижване за тази цена,освен китайски.А който иска да се движи по кофти настилка ще си вземе естествено пълно задвижване.

    Коментиран от #8

  • 8 Dacia

    0 2 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    Dacia Duster е 32 бона във най-високото си ниво на оборудване 4х4, а отдолу е системата от Terano II. Така че ето ти едно доста по-евтино и по-проходимо предложение. Верно, румънско и с по-лош комфорт и возия ама пък и по-евтино.

    Коментиран от #11, #13

  • 9 ждяш

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "Ярослав Станчев":

    не си губи времето да им даваш акъл на хейтърчетата , няма да го оценят . виж колко минуси ти на цакаха за нула време . само истински ценител на автомобилите , може да оцени чуждия труд и постижения . да хейтваш в бг е професия :(
  • 10 Honda

    0 0 Отговор
    При Дъстъра единствената цел е евтин продукт за което естествено си има купувачи .Ама защо я навря в класа на ЦРВ? Дъстър си е Кашкай което от Хонда ще е новото ХР-В ,което пак ще е по-скъпо ама има защо

    Коментиран от #30

  • 11 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #8 от "Dacia":

    Ако си виждал Терано 2,не знам какво общо видя.Терано 2 е с рама,надлъжен двигател,ръчно включване на предния мост и понижаващите предавки,както и блокаж на задния мост.Нищо от това го няма в Дъстер,който е с напречен двигател,самоносеща каросерия,без понижаващи предавки и блокажи и автоматично превключване предно,пълно предаване с виско муфа.Не че е толкова зле,но изобщо не е в класа на ЦР-В ,най-малко отвътре е два пъти по-малка,а и оборудването и в най-високия вариант не е и половината от Хондата и материалите са два пъти по-евтини.
  • 12 мнение

    2 0 Отговор
    За 40 000 лева си я купуваш нова в Германия.Бултрако си добавят 5000 лева отгоре.Който иска да си купи нова Хонда няма да отиде в скапания български дилър.Влизаш вътре една мацка ти се усуква и ти обяснява какви модели имат налични,на въпроса какво може да се направи с цената ми се отговаря че шефа не обичал да дава отстъпки и някакъв руснак едвам успял да му изкрънка 2% а купил 3 коли.Нали се сещате ако отида в Германия и кажа че купувам 3 коли как ще си говорим....
    Абсолютни профани,знаят по малко за марката от клиентите които уж трябва да убеждават.Мога много още да ви говоря за господата "дилъри" ,но няма смисъл
    А колата е много добра пробвал съм я както и дъстъра.
    НЯМАТ НИЩО ОБЩО.
    Дъстъра е такова дърво и във возия и в стабилност че няма място за сравнение.Естествено за хора,които искат нова кола за 25-30 хиляди е решение. Хондата е позиционирана някъде в средата между надутите цени на Q5 и евтините китайки и румънки.
    Определено колата си струва парите,цена качество при Хонда може би е в най добро съотношение.

    Коментиран от #14

  • 13 ха ха ха

    1 0 Отговор

    До коментар #8 от "Dacia":

    Колега въобще не си в час.Терано няма нищо общо с Дъстър.Само като погледнеш кекавото окачване на румънката ще ти стане ясно.Рено направиха тези коли за бедняци като нас с толкова компромиси във всичко че няма на къде повече.
    Не се излагай да сравняваш това творение с Хонда или някоя нормална европейска или японска марка.
  • 14 ха

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "мнение":

    За 40 х.лв. в Германия ще ти дадат само да се снимаш с нея, я не пиши глупости!

    Коментиран от #15

  • 15 мнение

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "ха":

    За разлика от теб аз съм проверил нещата за които говоря.
    Понеже явно не си влизал в германски дилър на Хонда най лесния начин да провериш е mobile.de.
    Пусни едно търсене да видим няма ли да намериш CRV с предно за 20 000 евро.От там нататък сам си го сметни.А ако искаш да се снимаш с CRV може да отидеш на Ботевградско шосе там стоят онези за 45000 и нагоре.

    Коментиран от #17, #23

  • 16 Бай Иван

    1 0 Отговор
    http://suchen.mobile.de/auto-inserat/honda-cr-v-2-0i-vtec-2wd-elegance-sd-navigation-pdc-augsburg/208613222.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=9&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelId=5&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=2015-01-01&features=NAVIGATION_SYSTEM&negativeFeatures=EXPORT&noec=1

    Тази даже с навигационна система е по евтина от нашите кожодери.Вярно казва човека 5 хиляди за нищо ги нямат.
  • 17 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "мнение":

    А после 5 години за сервизно обслужване до Германия ли ще ходиш,или ако идеш в Бултрако как ще се отнасят с тебе.Или направо ще се откажеш от гаранцията,щото не ти пука.Или не си купувал нова кола,или не си влизал в сервиз,за да го раздаваш разбирач.

    Коментиран от #18

  • 18 мнение

    2 0 Отговор

    До коментар #17 от "гост":

    За твое сведение гаранцията на повечето производители е международна.Така че ако въобще реша да отида при Бултрако те са длъжни да ми отстранят всичко което влиза в гаранцията която стандартно за Хонда е 3 години или 100 000 километра.
    Явно не си карал гаранционни коли и не си излизал от България за да са ти ясни тези неща.
    Що се отнася до Бултрако на един балък с Акорд закупен от тях му бяха одрали кожата за смяна на накладки и дискове на 20 000 километра при първата смяна на масло.
    Първото обслужване му излезе към 800 лева.
    Така че внимавайте колеги,дори да ви съветва оня с мантата не се поддавайте.На мен се опита през 2008 ма за Акорд купен в чужбина да на 50 000 обслужване да ми сменя дискове.А з естествено ги бях проверил и му отказах.После се опита да ми пробута фактура за дизелов Акорд с по скъпи филтри а когато го забелязах каза че просто бил сбъркал документите.Накрая реши да се заяжда че не ми били редовни документите за гаранцията понеже били попълнени некадърно.След като го помолих да си каже имената за да мога да го цитирам в официално писмо до централата на Хонда в Белгия направо прежълтя и каза че нямало да издребнява.Така приключи гаранционното ми обслужване в Бултрако.
    Това между другото не е само при Хонда дилърите в България има го и при други.
    Така че колеги бъдете внимателни.Колите на Хонда са страхотни не съм имал никакви проблеми с тях.Проблемите са с некадърни и алчни дилъри.

    Коментиран от #19, #20, #21

  • 19 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "мнение":

    Много добре знам,че гаранцията е международна,но както сам признаваш,трябва да се изпълнява при оторизиран дилър,а в България това е само Бултрако.И ако си имал проблеми за такива дреболии,познай какво ще се случи при истински проблеми,а не дай си боже при катастрофа.Ще ти се прище тия 5000 спестени да си ги дал два пъти,вместо да плащаш ремонтите.Да не говорим за застрахователите,или и застраховка ще си купиш от Германия.
  • 20 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "мнение":

    И забравих да спомена,няма да решаваш дали да идеш при Бултрако,а си длъжен да отидеш на определените километри и време за техническо обслужване,включително смяна на масла,и ако закъснееш имат право да ти откажат гаранция.
  • 21 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "мнение":

    А случайно да ти е идвало наум,че тия 45000 са с ДДС и ако се купи на фирма всъщност ще излезе 37500 и то без разходки до Германия,докарване и транзитни документи и застраховки и куп други разправии които не са безплатни

    Коментиран от #24

  • 22 Иво

    0 0 Отговор
    Пичове, не спорете, Бултрако са пословични "censored".Гърция е само на 300 километра. Казвам го, защото ме отказаха - смятах да си купя нов Сивик и като видях колко са склонни да се пазарят, се отказах. Аз им искам дизел (вкл. и за тест) те ми викат имаме само бензин - ами карайте си ги...Цените са им без коментар - те затова и толкова продават.....Има няколко дилъра в БГ, за които ми се иска марките да си отворят очите, че 100 пъти повече вредят на имидж и позиции, от колкото помагат!
  • 23 ха

    0 1 Отговор

    До коментар #15 от "мнение":

    Пак повтарям - не е на далавера кола, закупена от вън. Нито съм дилър, нито хейтър..
    Имам опит с Хюндай и30, който закупих в Австрия. Добре, че често пътувам в това направление, та си оправям гаранционното обслужване.
    Но, всеки си решава..

    Коментиран от #25

  • 24 мнение

    1 0 Отговор

    До коментар #21 от "гост":

    Ти явно се правиш на глупав.
    http://suchen.mobile.de/auto-inserat/honda-cr-v-2-0i-vtec-2wd-s-kreuztal/197227852.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=37&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelId=5&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=2015-01-01&negativeFeatures=EXPORT&noec=1

    19890 евро с ДДС
    16714 без
    Чети внимателно и не говори повече глупости.Хора като теб които си нямат представа или защитават некоректни дилъри не помагат за имиджа на марката.
    И аз решавам дали ще отида при Бултрако.Дилър има и в Румъния и в Гърция и на много други места.
    Отделно както ти казах през 2008 ма отидох точно с такава кола купена от чужбина и още в гаранция.Бултрако прави номера на всички независимо дали са купили кола от тях или от друг.
    Когато ги държиш изкъсо и не им позволяваш да сменят каквото си искат нямаш грижи.
    Що се отнася до катастрофа там нещата са съвсем други но сега не ми се обяснява кое и как се прави.Но ако си мислиш че Бултрако ще ти направи по бързо колата защото си я купил някога от тях си в грешка.
    Просто казвам на всички които искат нова Хонда не си харчете парите преди да сте проверили колко ще ви струва това при нормални ЕВРОПЕЙСКИ дилъри.

    Коментиран от #26

  • 25 мнение

    1 1 Отговор

    До коментар #23 от "ха":

    Пак повтарям,значително по евтино излиза кола от европейски дилър.Гаранцията е международна и нямат право да ти откажат гаранционен сервиз.Всеки да си прави неговата сметка но в случая да дам 5000 лева само защото някой щял да ми смени 5 пъти маслото а в другия случай можел да се мръщи е смешно.
  • 26 гост

    0 1 Отговор

    До коментар #24 от "мнение":

    Супер,дерзай.В Румъния и Гърция те очакват с нетърпение.Само да те светна ,че в Германия няма кой да ти извади сертификат N 1 ,така че дори да я вземеш без ДДС,в България ще си го платиш като поп.
  • 27 мнение

    2 0 Отговор
    Първо ако реша да взема ДДС има как да го направя бъди спокоен.Обслужването ще си го правя където на мен ми е удобно.До сега съм притежавал четири хонди под 100 000 и както ти казах само едната мина през онези смешници.Много ги беше яд че можаха да ми вземат "само" около 200 лева но си го преглътнаха.
    Явно много те е грижа за Бултрако сигурно там работиш.
    Можеш да предадеш на шефа си че докато продължава в този дух Хонда ще е най слабо продаваната марка в България.

    Коментиран от #28

  • 28 гост

    0 1 Отговор

    До коментар #27 от "мнение":

    "Четири хонди под 100 000" няма нищо общо с нова кола,както и няма луди да ходят на сервиз в Румъния и Гърция,но всеки луд си има номер,а за Бултрако не се тревожи,ще ги има и без теб и твоите мъдри съвети.Както казва Ганчев: Ти къщичка за пиленца правил ли си!
  • 29 brake point

    2 0 Отговор
    Добра кола заслужава си човек да я пробва.
    Що се отнася до дилъра на Хонда в България напълно съм съгласен,че са под всякаква критика.
    Алтернативата да си купиш кола от Германия,Италия или където и да е в нормална държава от ЕС я има и не е за подценяване.

    Бултрако са длъжни да ти обслужат колата и не могат да мръднат.Тук прочетох доста глупости явно от хора работещи там.
    Фактите са си факти,повечето хора с хонди,които познавам не са доволни от този дилър,но са много доволни от колите си.
    Сами си отговорете на въпроса защо е така.

    Съгласен съм изцяло с "мнение".Никой не може да ми казва къде ще си обслужвам колата и от кого ще я купя.Парите са мои аз определям за какво ги давам.Когато човек е с достатъчно мозък знае къде да отиде и как да избегне схемите на такива "дилъри".
    Поздрави на всички фенове на "Хонда".
  • 30 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "Honda":

    Дъстър е съвсем различно нещо: направен е на базата на клио комби.
    Хонда ХРВ се сравнява с Кашкай, их35, спортидж, грейт уол Х6, бмв х3, Тойота РАВ, Мазда 3.
    Лично аз бих се спрял на Маздата като комбинация от иновация, дизайн и шофиране.
    За цените е ясно: в чужбина намаление на цената с 10-15 процента е напълно в реда на нещата. В България като опитам за отстъпка и направо ме гонят, идея си нямат какво поведение трябва да има един дилър, затова нищо не върви.
    Дилърите са също хората, които трябва да лобират за ромени в законите, за да се подпомогне закупуването на нови автомобили, на запад си има сдружения, за да има оеднаквяване на стандартите и да са по-силни при натиск от страна на производители и правителство.
    Ако се вземе чуждия опит и новите коли с евро 5 и 6 бъдат освободени от от данъци за първите 3 години, а не да се заплащат хиляди левове данъчен рекет на хората, способни да си закупят такъв, както е системата у нас.
    Дори и да имам възможност, супер много ще ме дразни съседа да кара дръглив и пушещ голф с данък 15лв, а аз с новата кола да давам по 1000лв. Няма логика да е така, на Запад старите коли си плащат стотици евро и им е по-изгодно да слагат допулнителни филтри и катализатори, като оставим настрана, че тази дейност е допълнително субсидирана.
  • 31 Котоошу

    0 0 Отговор
    Една годината се оглеждах за запазен японски SUV или достъпен нов такъв. Като си дадох сметка, че 4х4 не ми трябва в града при пълната липса на сняг тази година, остана като вариант единствено нов Mitsubishi Outlander - 35 990 лв. Това е 10-15 000 лв надолу от всички други японски. Екстри - колкото искаш, гаранция - 5 год. и 100 000 км. Марката беше в криза, но напоследък са в подем, Имат си сериозен опит и история - бомбардировачите, които са попиляли Пърл Харбър са били производство на Мицибиши. Чакам си моя червен бомбардировач следващия месец.

    Коментиран от #34

  • 32 Jack

    1 1 Отговор
    В никакъв подем не са,отдавна не правят колите които правеха някога.Правят някакви мешавици ползват двигатели от който им падне и т.н.Не бъркай други неща с колите.Втората световна много фирми са правели неща,а вече ги няма.
    Въпрос на усещане е дали да си купиш Субару,Тойота,Мицу или Хонда.Хондите в БГ са по скъпи заради дилъра.Ако говорим за разлики хондата е с по добро окачване и двигател от мицуто.Но хондата е една идея по градска и съответно по стабилна за каране на асфалт.Може да се нарече и малко по женска.
    На мен ми допадат повече Acura MDX там е истинско4х4 с торк векторинг.За съжаление трябва да ги търсиш в щатите.

    Коментиран от #33

  • 33 гост

    0 1 Отговор

    До коментар #32 от "Jack":

    Задвижването на Acura MDX е от Honda Legend,така че също е правено повече за асфалт,но това е нормално,85% от тези коли никога не карат офроуд,така че просто трябва да прецениш къде ще си ползваш колата и който иска истински офроуд,трябва да се примири,че на асфалт няма да е върха.
  • 34 гост

    0 1 Отговор

    До коментар #31 от "Котоошу":

    Просто си хванал разпродажба преди смяна с новия модел,която можеш да намериш за всички марки в определен момент.Хонда също имаха преди известно време СР-В с 4х4 и почти всички екстри за около 20000 евро.

    Коментиран от #35

  • 35 Хонда

    1 1 Отговор

    До коментар #34 от "гост":

    Не е хванал разпродажба,просто Хонда в Германия струва 19 000 евро а Мицубиши 18000.
    В България го е намерил за 35 000 лева което е логично а Хонда 45000 ?????
    Познайте Бултрако с колко са надули цената.
    Що се отнася до системите MDX е много по проходима от CRV но това е отделна дискусия.Естетвено тук не говорим за тежък офроуд с понижаващи предавки блокиращи диференциали и т.н.