ФАКТИ.БГ

Тест на новата Dacia Lodgy Stepway

Публикувана: 11 Май, 2015 09:30
55 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 27641
  • Тест на новата Dacia Lodgy Stepway - 1
  • ШРИФТ ПЕЧАТ
    Вашата оценка:
    Оценка 0 от 0 гласа.

    Официалният дебют на Lodgy се състоя през 2012-а на автомобилното изложение в Женева. Две години по-късно, на салона в Париж, румънците показаха и Stepway версията на новото си MPV. Този автомобил, характеризиращ се с т.нар. всъдеходна визия, вече е на нашия пазар, а екипът ни не пропусна възможността да направи обстоен тестдрайв на Dacia Lodgy Stepway - един седемместен миниван, оборудван с 1.5-литров турбодизелов двигател с мощност 110 конски сили.

    Екстериор

    Външно Lodgy Stepway се отличава със стилно подчертано офроуд излъчване. Тази "всъдеходна" визия се дължи основно на ефектните 16-цолови джанти, както и на защитния пластмасов обвес. Той е изработен от черна пластмаса и покрива долната част на автомобила и надкалниковите "вежди". Целта му е да защити боята от драскотини, причинени от малки камъчета храсти и др. За разлика от Sandero Stepway обаче, миниванът Lodgy Stepway не е получил увеличен клиренс, което може да се отчете като недостатък. Иначе дозата стил е налична благодарение на хромирани детайли по каросерията. Lodgy Stepway впечатлява още с оригинална псевдо подкартерна защита и специален син цвят, който е достъпен само за линията автомобили с повишена проходимост Stepway. Ефектната кросоувърска визия се завършва от практичните релси на покрива.

    Интериор

    Принципно базовото оборудване на Lodgy Stepway е по-богато от това на стандартния модел, което си личи още с отварянето на вратата. Декоративните сини шевове по тапицерията, апликациите по таблото в същия цвят и логата Stepway подчертават ексклузивността на MPV-то. Основното, с което впечатлява салонът на минивана, е неговата функционалност и простор. Всъщност думата lodgy в превод от английски означава малък дом - име, идеално подхождащо на модела предвид неговия простор. Що се отнася до уредите, те са максимално опростени, много информативни, като не липсва нищо от "първа необходимост". Мястото за краката на водача и всички пасажери (включително и тези на третия ред) е повече от достатъчно. Lodgy Stepway предлага товарен обем от 207 литра при наличие на седем места, 827 литра при сгънат трети ред седалки и внушителните 2 617 литра при употреба само предните две седалки. Всички седалки са удобни, като един малък недостатък се явява по-слабо изразената им странична поддръжка. По отношение на удобство на третия ред кресла Lodgy Stepway може да спори за лидерство с абсолютно всички автомобили от този клас.

    Двигател и ходови характеристики

    Разлика между стандартното Lodgy и новата версия Stepway няма нито в окачването, нито в двигателите. Тестваният от нас модел бе оборудван с може би най-добрия двигател на марката - 1.5-литровия турбодизел с мощност 110 к.с. Този агрегат е изключително икономичен, като в същото време предлага доста прилична динамика. Смесеният разход, който отчете борд компютърът след изминатите от нас 800 километра в смесен режим, беше 5.1 литра на 100 километра. По-големите джанти на Lodgy Stepway, които са "обути" с по-нископрофилни гуми, правят возията с една идея по-твърда, но пък стабилността в завои е по-добра.

    Цена

    Вече споменахме, че оборудването на Lodgy Stepway е най-богатото от гамата и не е странно, че и цената е по-висока. Най-евтината модификация на румънския миниван стартира от 18 900 лв с ДДС, а версията Stepway се предлага за 30 290 лв с ДДС. Ето и пълната ценова листа на Lodgy.

    Подробни технически характеристики за Dacia Lodgy -  ТУК

    Поставете оценка на статията:
    Оценка 0 от 0 гласа.

    Въвеждане на коментар към статията
    Име :


    Напишете кода от картинката
    Визуална кептча
    Коментар:
    Коментари към статията
    Красимир
    1 Отговор
    Това е колата мечта за риболовец като мен. Мястото за снимките не случайно е подбрано точно на такова езеро с черни пътища до него. Да не говорим, че се превръща в идеална спалня и палатка не ти трябва. Поздравления за Дачия.

    Оценка:
    -0 +4

    6akata
    2 Отговор
    Много е красива, и както пише - икономична. И за тези пари, какво повече да иска човек. Еваларка. Само степуей изпълнението идва малко скъпичко, но пък вътре навигацийки едно друго...

    Оценка:
    -0 +2

    СамоСелянитеКаратБМВ МустангаЕномерЕдно
    3 Отговор
    Абе....функционална е, ама...много е грозна бе хора и от вътре и отвън..

    Оценка:
    -2 +4

    Димитър
    4 Отговор
    Доста полезна статия поздравления за автора. Колата е много хубава а и като гледам цените са много конкурентни. Замислям се дали следващата ми кола да е тази Дачия

    Оценка:
    -0 +2

    Сф
    5 Отговор
    Не е лоша, след 10 години обикновения българин може и да може да си я позволи, като изгние и и падне цената.

    Оценка:
    -2 +3

    Помогнете
    6 Отговор
    Моля хора, помогнете. Може ли някой да ми обясни как е възможно в България, по форумите, винаги когато има статия за Мерцедес, БМВ, Ауди, почти всички с фанатизирана жестокост яростно да плюят по тези марки, а когато има статия за нещо, което трудно би могло да се нарече кола, всички здраво да го хвалят и да му се възхищават, някакво разумно обяснение??

    Коментиран от #7, #9, #55


    Оценка:
    -7 +3

    кара Лада
    7 Отговор

    До коментар #6 от "Помогнете":


    И аз това се чудя. Обаче нашенеца и друго не схваща че премиум колата не е за ганьо с цървулите дори след като стане на 20 години. А Дачията принципно е евтино купено Рено, което само че не е и точно Рено, защото не е и сглобено от същите части, но частите струват същите пари. Иначе си е обикновена каричка с кон, почти такива седалки и почти такава возия. За толкова пари толкова, няма какво да се превъзнасят че била супер чак. А този степвей ми е смешно малко с тая броня как ще минава зимата и по черене кален път или ливада с по висока трева. По добре обикновеното Лоджи...

    Оценка:
    -1 +2

    гост
    8 Отговор
    На тази цена може да се закупи и Меган комби, а конкретната модификация е напълно без смисъл: за 1300лв получаваш едни пластмаси и нищо друго спрямо стандартната версия. Изгодни са може би евтините версии за около 20х.лв, другите не. Но като знам, че климатика се доплаща 1500 лв и всички други екстри, които са приети като стандарт в базовото ниво на другите марки, пак трябва да се доплащат, не ми се иска хич да се доближавам до Дачия. Карал съм, гледал съм и смятам, че едно 20г, добре поддържано Рено е по-добро от нова Дачия, и то за 10% от цената.

    Оценка:
    -4 +3

    помагам
    9 Отговор

    До коментар #6 от "Помогнете":


    Когато човек има предпочитания но не може да си ги позволи, автоматично, дори може би несъзнателно ги намразва, задоволявайки се с нещо по-достъпно и не толкова качествено. Такива хора заблуждават само и единствено себеси и всичнко това го правят за да се успокоят и да не се замислят как биха могли да се доберат до заветните желания. С др. думи се самоизлъгват за да са спокойни. :)) Глупавото е само това, че се опитват да убедят и др. хора да мислят като тях.

    Коментиран от #11, #15


    Оценка:
    -0 +5

    Иво
    10 Отговор
    Пластмасов кош.

    Оценка:
    -3 +4

    Помогнете
    11 Отговор

    До коментар #9 от "помагам":


    Мерси за коментара, и аз съм на същото мнение, но исках да чуя и другите какво мислят по този въпрос. Като не могат да си го позволят (аз също не мога), поне да си мълчат и да не плюят, иначе стават доста жалки и смешни.

    Оценка:
    -0 +1

    николинка
    12 Отговор
    ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    Оценка:
    -0 +0

    без комплекси
    13 Отговор
    Браво, страхотен автомобил,красив,практичен,икономичен,надежден.Автомобил за истински познавачи и ценители.

    Коментиран от #14


    Оценка:
    -2 +4

    Психо
    14 Отговор

    До коментар #13 от "без комплекси":


    Пий си хапчетата!!!

    Оценка:
    -3 +2

    Помагам ти да си помогнеш
    15 Отговор

    До коментар #9 от "помагам":


    Значи казваш, ако имам една мечтЪ и спастрени 30 к лв. да взема да си взема 10 год. Р-ка на Мерцедес или нещо подобно, защото е "марково" 'рийш ли... аре нема нужда! Новото си е ново дори и да мирише на пласмаса. А жИлезото все го копаят от земята - относно техническата част на една кола, ако ме разбираш!
    Споделям от личен опит, откакто минах на ново. Не премиум, но ново! Сервизите ги посещавам само за обслужване, 3-5 год. и 'ааайде пак ново! Карайте си 10+ год. премиум таралясници, правете си ремонтите и си мислете, че карате коли, които в нормална Европа са почти ретро!

    Коментиран от #18, #19, #28


    Оценка:
    -1 +8

    до 15
    16 Отговор
    Според мен не си заслужава чисто нова каручка.
    Предпочитам и така правя кола на 3-4 години, карам още 3 и продавам. Така хем не даваш щура пара на официалните сервизи и караш запазен автомобил (не говорим за италиански нов внос морги).

    Оценка:
    -2 +2

    Иван Господинов
    17 Отговор
    Хич не е лоша колата. За 30 бона си взимаш топ оборудване, получаваш огромно вътрешно пространство, не лош двигател , евтина поддръжка, консумативи и нисък разход. Купуваш си нещо непретенциозно , с гаранция, което няма да мислиш. Идеална работна кола за седмицата с която можеш да си прекарваш комфортно и уикендите със семейството и всичкия нужен багаж. И всичко това на цената на мотоциклет. Изобщо не ме интересува че за тия пари мога да купя опърдения издънен от каране и блъскане премум боклук на някой шваба който иска да си спонсорира следващата покупка с моите пари. И грам не ми пука за общественото мнение на някакви секънд хенд хора които парадират със стандарта си на старо. Това мога - това си купувам. Дай боже един ден да имам пари за нов Мерцедес ще и купя Мерцедес. Сега имам пари за Дачии, Опели, Фордове, Тойоти и прочее това и ще купувам.

    Оценка:
    -1 +13

    Може и аз да ти помогна
    18 Отговор

    До коментар #15 от "Помагам ти да си помогнеш":


    Човекът не е споменавал за стари коли! Дори и кола от друга марка да вземеш, пак ще можеш да я върнеш там до 5 годишна ли трябваше да бъде не помня и си доплащаш за нова. НО цената не е като на Дачията...

    Оценка:
    -2 +1

    Помогнете
    19 Отговор

    До коментар #15 от "Помагам ти да си помогнеш":


    Няма какво да нападаш човека, той много добре изрази мнението си и абсолютно точно си го каза. Няма как да се хвали автомобил като дачия и да се плюе автомобил като Мерцедес, само защото нямаш пари да си го купиш. Като имаш пари за "ново" - карай си там разни дачии и рена и си вервай че караш кола и остави хората да си се наслаждават на новите си Мерцедеси, БМВ - та, Ауди - та, Ягуари.

    Оценка:
    -1 +3

    немеца
    20 Отговор
    това кола ли е

    Оценка:
    -6 +2

    Помагам ти да си помогнеш 2
    21 Отговор
    Никой не нападам и не плюя по никоя марка! Казвам простичко, че новото си е ново - това е положението! Да дадеш 20-30 хиляди лв. за употребявана кола си е направо кощунство. Всичко друго е типична българска снобарщина! Все едно да отделиш 30-40 лв. за маратонки и вместо нов Рънърс да вземеш на комшията миризливия едногодишен Найк, само защото е Найк! Да, като нов е бил много по-добър, удобен и т. н. Но е на година и е амортизиран, и миризлив бе, това е положението!

    Коментиран от #23


    Оценка:
    -2 +12

    abv
    22 Отговор
    За цени между 19 и 30 бона ще карам комби втора употреба на 4-5 години с 10 класи над това подобие на автомобил

    Оценка:
    -9 +1

    кара Лада
    23 Отговор

    До коментар #21 от "Помагам ти да си помогнеш 2":


    Точно така, предимството е че е нова. Има си своите недостатъци, като за толкова пари ново, толкова. Но в крайна сметка не ново и след 5 години следващото, макар и неставащо за гъзария.
    Въпроса е че много от каращите ги преди това са карали в общия случай избушени 20 годишни кочини дето каквото и ново да си вземат им изглежда като космическа совалка и започват да се првъзнасят прекалено, а то си е просто обикновена колица.

    Оценка:
    -1 +5

    Иво
    24 Отговор
    От личен опит да споделя - обходих доста от местните дилъри, защото имам желание да си купя автомобил на прилична цена, нов.Дачията хич не е евтина, като се вземе в предвид какво предлага, на мен лично не ми хареса. В моята работа ми е нужен нормален седан. Убедих се , че излиза по на сметка да си купя автомобил от Германия нов, от колкото от местен дилър. Така и ще направя.
    А що се касае до употребяваните автомобили, които се внасят тук, 95% от тях са милионници с въртяни километражи. Разберете, в Европа се кара 60 - до 200К километра на година средно. Сметнете една кола на 5 години на колко реални километра е и дали си заслужава 20 хиляди и нагоре за така наречените 'премиум" клас автомобили...

    Оценка:
    -1 +4

    Гост
    25 Отговор
    Айде сега всички фенове на дъртите немски премиуми могат да си излеят л..ната тук.Само,че си нямат никаква представа как точно вози тая кола,не си дават сметка,че един ВАГ за 70-80хил.км. вече се е разхлопал отвсякъде/нищо че заклетите фенове не го признават,но го знаят,че е така/,излющил му се е тъпия софт-лак по интериора и двигателя по книжка си гори 1-2л. масло на 10хил.км.А и ангренажната верига се е разхлабила за тоя пробег.
    Разумни хора,мога да ви кажа,че автомобилите от тая марка са най-рентабилните-здрави,МНОГО икономични и при продажба губят по-малко от първоначалната си стойност.Интериорите им може да са по-скромни,но по-важното е ,че се запазват много добре с времето.
    Това ви го казвам като човек,карал много различни коли по много километри.Да,чисто ново БМВ или Бенц са много удобни и т.н.,НО САМО КОГАТО СА Н О В И!!!!!!!Не когато са на 500хил.км. внесени от някоя морга.Тогава са радост,ама не за вас,а за майстора ви.
    Купувайте НОВИ автомобили и няма да съжалявате.

    Коментиран от #27


    Оценка:
    -2 +10

    Лудия
    26 Отговор
    Пфу , отново таралясник и половина от СКАПАНЧИЯ.

    Оценка:
    -5 +1

    Хитлер
    27 Отговор

    До коментар #25 от "Гост":


    Що бе Гостенино си изливаш злобата тук? Карал ли си един дърт Мерцедес примерно?Едва ли щото ако беше карал нямаше да .ер..ш такива л....а за немските коли. Какво му харесваш на този боклук?Че това кола ли е трактор ли е?Ти даваш ли си сметка празноглавецо колко качествено е изработен един Мерцедес за разлика от твоята неудачия?Дачията е кола за работници във фирми и за бедни!По точно въшкари.Онази част от обществото която е обречена да бъде аутсайдер завинаги.Там ти е мястото и на теб!

    Оценка:
    -10 +1

    Помагам
    28 Отговор

    До коментар #15 от "Помагам ти да си помогнеш":


    Човека ме попита "как може някой да харесва автомобил като Дачията и в същото време да проявавя неодобрение към автомобили като Ауди Бмв Мерцедес.."
    Аз се опитах да му обясня, че хората може би, несъзнателно дори, се опитват да не харесват Ауди, Бмв.. за да се почувстват оправдани пре самите себе си, че не притежават такъв автомобил. Вместо да се замислят, как да стигнат до него.
    Никой не оспорва преимуществата на новия автомобил пред стария. Всеки сам си решава на какво ще се вози. :))

    Оценка:
    -1 +1

    Gost
    29 Отговор
    kak moje da haresvate BMW , MER i drugi i da plyete dachiq ???

    Коментиран от #33, #34


    Оценка:
    -1 +0

    gost
    30 Отговор
    Za6to BG mi6kite ne haresvat Dachia ? Ami za6toto nemogat da orat na nivata s neq , za tova .

    Оценка:
    -0 +2

    Лудия
    31 Отговор
    А ти сигурно си ,който знае само ГОУФО и нищо друго

    Оценка:
    -1 +1

    NNN
    32 Отговор
    Да ви ....... Дачията!
    Стига ни занимавайте с глупости.

    Оценка:
    -4 +0

    Кобрата
    33 Отговор

    До коментар #29 от "Gost ":


    Mercedes и BMW са на светлинни години по напред от Дачия. Дачията е румънска каруца...

    Оценка:
    -5 +0

    Кобрата
    34 Отговор

    До коментар #29 от "Gost ":


    Е..л съм ви и Дачията, за 30 бона ще си купите чисто нов Golf 7...

    Коментиран от #35, #36, #37


    Оценка:
    -4 +0

    СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ
    35 Отговор

    До коментар #34 от "Кобрата":


    Хахахха, ето го и мозъка на форума : "ще си купите чисто нов гоуф" аххах, а бе я марш с това мислене. За 100 хил. км. тоя гоуф ще прекара три пъти повече време в сервиза от дачията, а ако е дизел може още повече ! Всичко е по-добре от ВАГ !

    Коментиран от #45


    Оценка:
    -0 +4

    Гост
    36 Отговор

    До коментар #34 от "Кобрата":


    Dobre 4e Benz po4naha da kupuvat Dvigateli ot Renault i dizela im stana po dobur , a za Bmw i Citroen prosto nqma da komentiram ... Ti si karai ko6nika i si misli 4e kara6 ne6to pove4e ot Dachia ;))

    Оценка:
    -0 +0

    BENZ
    37 Отговор

    До коментар #34 от "Кобрата":


    Kobreti teb sme te vijdali da se naakva6 mnogo puti , taka4e si trai :D

    Коментиран от #46


    Оценка:
    -1 +0

    Путко Мафани
    38 Отговор
    Честно казано всеки човек си има различно мнение и сам решава какво да прави с парите. Едните - очевидно купуват стари таралясници от Уте и Уве, а другите купуват нови коли като този румънски комбайн. Ама така ще сме българите, докато нямаме пари да се усмихнем... Сами сме си виновни!

    Оценка:
    -0 +1

    S1riUs
    39 Отговор
    скрий се с тези БМВ-та и Мерцедеси ! Ти кво каваш бе , а ? Циганската 3-а ли караш. Ако караш изобщо ?!?

    Оценка:
    -0 +1

    Ivan
    40 Отговор
    Много комлекс, много злоба – дано с .. ВМВтата и Голфу се доказват само на приказки, че всеки ден на пътя се виждат резултатите....

    Оценка:
    -0 +4

    италианеца
    41 Отговор
    След година при нас ще е 5 бона :Д

    Оценка:
    -0 +0

    Бай Шиле
    42 Отговор
    Преди няма и месец Дачия вдигнаха цените на всичките си модели, на някои с цели 1000 лв., и то още от базовата версия. И безвъзвратно ме отказаха от покупка, а бях избрал всичко - модел, двигател, лизинг, даже цвят. Мое мнение, ама на бюджетна кола, на която топ оборудването и е като базовото на други, тези цени са и в повече.

    Оценка:
    -0 +3

    и аз
    43 Отговор
    много пари за нищо.. ама направо за нищо.

    Оценка:
    -3 +1

    сдфа
    44 Отговор
    Дачия е доста добър автомобил за работа, евтин и (странно предвид, че е рено) не се чупи често а като се чупи е нещо елементарно и за малко пари. Доста години как вече ползваме тази марка за служебен автомобил и впечатленията определено са положителни.

    Оценка:
    -1 +6

    Кобрата
    45 Отговор

    До коментар #35 от "СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ":


    Хахах ти ако разбираш нещо от коли аз главата си режа, е..х та в депесарския турчин карай си Isuzu-то и мълчи, никой нито ти е искал мнението нито те е питал за нещо. Карал съм Golf и лично съм притежавал такъв автомобил и до 350 хиляди километра без никакви ремонти и дефекти. Сменял съм само основни консумативи като масла и филтри.... Един приятел имаше Dacia, беше я взел чисто нова на лизинг и на 45000 километра двигателят издъхна, карай си боклуците и не ми давай акъл кво да карам.

    Коментиран от #47


    Оценка:
    -2 +0

    Кобрата
    46 Отговор

    До коментар #37 от "BENZ ":


    Ти първо си избърши твоите засъхнали л...а и избърши устата си от майчиното мляко и тогава изказвай мнение

    Оценка:
    -1 +0

    СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ
    47 Отговор

    До коментар #45 от "Кобрата":


    Хахаха, ма не се обиждай ! Благодаря ти, че разсея всякакви съмнения с това....да го наречем мнение ! Стар глофаджия !

    Коментиран от #48


    Оценка:
    -1 +0

    Кобрата
    48 Отговор

    До коментар #47 от "СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ":


    Сега имам Mercedes ML320 2010 година ама това не е от значение. Много ясно, че докато си по-млад е по-добре да караш по-евтина кола докато се научиш. Какво му е лошото да се учиш на GOLF? Вие в Турция не ги ли карате? Или само Isuzu и Dacia влачите?

    Коментиран от #49


    Оценка:
    -1 +0

    СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ
    49 Отговор

    До коментар #48 от "Кобрата":


    Вземи се образовай, ника ми е за такива като тебе ! Демек комплексирани ! А ML на плакат ли го имаш или ..... ?

    Коментиран от #50


    Оценка:
    -1 +0

    Кобрата
    50 Отговор

    До коментар #49 от "СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ":


    Хах с депесари като теб не се занимавам, това че завиждаш не е мой проблем. Mercedes-ът си го имам и си знам, че го имам, а ти си мисли каквото искаш през шнурът ми е... Карай си турските и румънски б....ци и трай. Никой не ти е искал мнението...

    Коментиран от #51


    Оценка:
    -2 +0

    СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ
    51 Отговор

    До коментар #50 от "Кобрата":


    OK, ако ти омръзне да гледаш МЛ-а, кажи ще ти дам плакат на друг модел ! Хахаххахаххах

    Оценка:
    -0 +0

    Кличко
    52 Отговор
    ML320 2010г, НЯМА. След фейса вече се води 350 cdi ама карай де, другия път ще ти се получи.

    Оценка:
    -0 +2

    Svezar
    53 Отговор
    Притежателите на такива коли като тази от статията /нови но бюджетни/ баш ги боли какво мислят за тях пишлегарите с баварците на незнайни години и километри дето повече време правят отколкото карат ! Тук единственият ти ангажимент е да напълниш резервоара след което да тръгваш нанякъде със семейството да си изкарате приятно без да се притесняваш дали ще стигнеш ! На премиум марката пета употреба всеки непредвиден шум който чуеш може да струва стотици или хиляди левове,много загубено време и нерви,а спокойствието да караш нов автомобил НЯМА ЦЕНА !

    Оценка:
    -0 +8

    Каращ Лоджи
    54 Отговор
    Колеги, някой от десетките коментиращи да кара Лоджи? Ползвам Лоджи Степуей 1.5 дци на 2 години, колата е на 112 000 км. Перфектна е, ползва се за трансфери на туристи и е возила хора от целият свят. Само добри отзиви до момента. Последното е коментар на собственик на Алфа Жулиета 2012 г., 175 коня, 2000 кубика. Лоджито и особено степуея е перфектно решение за всеки бизнес нуждаещ се от 7 местен ван на добра цена. А тези коментари за 20 годишните рендета колко добри били....смях!

    Оценка:
    -0 +10

    Patko
    55 Отговор

    До коментар #6 от "Помогнете":


    Виж колко си проста кой на запад кара скъпи автомобили нормалните хора карат такива ефтини и практични не може да взимаш заем за кола на 20г щот БМВ и после мъка и простотия карай си Дачийката малко да харчи щайгите да туриш и да си драпаш макарите са разбра ли патицо тия дет се трудим с тези две ръце и това ни е скъпо а такива като тебе са за Белене за да разберат защо хвалим тези колички и да им решат проблема

    Оценка:
    -0 +0

    ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

    АПИ: актуална пътна обстановка
    Ловци на бисери
    Лиъм Галахар
    Вокалистът на Oasis обяснява липсата на брат си Ноел на премиерата на документалния филм за групата в Манчестър
    Зашо го няма на премиератата ли? Вероятно сега си стои у тях, тъпче се с тофу и си прави пилинг на лицето"

    Още бисери