ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Претоплена манджа си е от всякъде - нищо ноево от към дизайн! Но каквото и да си пишем ВАГ са си добре - малки инвестиции, големи продажби, пък ние тука нека си плюем!
Ауди не е лош автомобил,но е доста трошлива кола със доста скъпа поддръжка.Нека тези които не са запознати по отблизо със марката да прочетат във форумите за да видят за какво става на въпрос,особено със хилядите съпътстващи проблеми на дизеловите модификации на на марката и със огромния харч на масло при бензиновите мотори.Съжалявам за феновете на Ауди но това е самата истена,казвам го и от опит със такъв автомобил,сори за което.
Ауди не е по-трошлива от всяка друга кола по българските пътища. В момента карам А6 Allroad (C6) от 2009г, предната беше А4 Авант от 2002г. Имам и едно 80 от 94г, което стои на село. И трите са купувани от Германия, от първи собственици, с пълна сервизна история - проблемите почват като се покарат година и половина, две в България. Поддръжката спрямо стандарта в България наистина е малко по-скъпа, но пък с дизела никога не съм имал проблем, по-скоро с окачването и то само на А4-то...
Вярно е, обаче, че осемдесятката е най-здрава!
За дизайна - B8 повече ми харесва, тъпото е че дизайна на Ауди го прехвърлиха и на Фолксвагените, и на Шкодите
Г-н Капитан, имате грешни представи. Това, което го пише по форумите в БЪЛГАРИЯ въобще няма влияние върху реалната здравина на автомобилите. Не може събрали се 100-ина човека, каращи Аудита на 10-15-20 години и на поне 300 000 км минали през 5 собственика да имат обективно мнение за автомобила. Отидете в Германия и вижте какви коли се карат, прочетете малко статистика за автомобилите до 10 години и тяхната здравина. Това че тук сме държава от третия свят и караме трошки не означава, че автомобилите от дадена марка са "трошливи". Всичко е до поддръжка и начин на експлоатация! И все пак като си купувате премиум марка не очаквайте поддръжката да ви е като на рено :) Един Мерцедес не е по-евтин, а дори обратното.
Колко са трошливи? предната ми кола и смених окачването с оригинално, карах я 5 години(90 000км) и я продадох като само биалетки бях сменял. Харча на масло... отваряш двигателя и проблема се решава. За поддръжката... зависи каква е моторизацията, защото има няколко мотора с "уникални" части които са произвеждани за тях конкретно и си държат цена. Сегашното ми 2.7 битурбо примерно има EGT датчици по 250$ парчето, а те са два. Иначе другото си е универсално. Харча на масло (при реални 190 000км) е под литър за 10 000км което си е напълно нормално за турбо кола, а моята спаска е с две турбини... 80ката е наистина уникална кола и се замислям дали да не си взема една за спорта :)
Мистър Дойчланд, ти за здравината по новите автомобили ли съдиш?
Че те ако на по 5 години се чупят, тогава за каква здравина изобщо се опитваш да говориш?
За мен здрава кола е такава, която да не дава дефекти до 20тата си година! Явно ти имаш друга база на сравнение.
Хората са ви сложили снимките една до друга да ви вадят очите, обаче фанатиците си знаят тяхното - Азис и Кондьо са дъ бест, по-добро от тях е само шкембе чорбата... Зяяян бацее има чужди топки зад мойте!
Като цяло и двата модела на A4 са добри, но едно не харесвам на по-новите модели автомобили като цяло, че не запазват вградената в таблото навигация, а я изкарват като евтин екран върху таблото.
Жена кола и телевизор, било на късмет - к'вото ти се падне! Чувал ли си? 8 години, 160 000км(без да знаем на колко е в действителност) - само един ротор на генератор! Така, че "чупливи"... някой път!
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Манджа
16:08 30.06.2015
2 Капитана
Коментиран от #15
16:28 30.06.2015
3 Митко
16:42 30.06.2015
4 Станчо
Вярно е, обаче, че осемдесятката е най-здрава!
За дизайна - B8 повече ми харесва, тъпото е че дизайна на Ауди го прехвърлиха и на Фолксвагените, и на Шкодите
18:55 30.06.2015
5 Deutschland
Коментиран от #7
19:21 30.06.2015
6 dhcp
19:51 30.06.2015
7 Име:
До коментар #5 от "Deutschland":
Мистър Дойчланд, ти за здравината по новите автомобили ли съдиш?Че те ако на по 5 години се чупят, тогава за каква здравина изобщо се опитваш да говориш?
За мен здрава кола е такава, която да не дава дефекти до 20тата си година! Явно ти имаш друга база на сравнение.
Коментиран от #8
20:00 30.06.2015
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Ретро НЕ фен
Коментиран от #10
21:35 30.06.2015
10 dhcp
До коментар #9 от "Ретро НЕ фен":
Бе виждам с какво може да те дразни това, че съм писал някои цени на части. Ако искаш мога да пиша и за на комшията 2.5то за да не те дразня21:44 30.06.2015
11 чалгаджи Пацо
Коментиран от #13
00:49 01.07.2015
12 Бълхартур
01:01 01.07.2015
13 гостенино
До коментар #11 от "чалгаджи Пацо":
и ти ако не виждаш няква разлика в интериора не знам... иди да се прегледаш едно хубаво23:18 01.07.2015
14 Кобрата
10:47 02.07.2015
15 Жен
До коментар #2 от "Капитана":
Жена кола и телевизор, било на късмет - к'вото ти се падне! Чувал ли си? 8 години, 160 000км(без да знаем на колко е в действителност) - само един ротор на генератор! Така, че "чупливи"... някой път!21:29 10.01.2021