8 50527

Новият Citroën C5 няма да се продава в Европа

  • citroën-
  • c5-
  • линда джаксън

Наследникът на най-големия модел на Citroën най-вероятно няма да се предлага на европейския пазар, съобщава Autonews.com. Сайтът цитира изпълнителния директор на компанията Линда Джаксън, според която съдбата на следващия C5 на Стария континент зависи много от прогнозите за продажбите на марката в сегмент D, които се свиват постоянно заради все по-отчетливото преориентиране на купувачите към SUV-та.

Неотдавна Citroën потвърди официално слуховете, че разработва нов голям седан. Французите обявиха, че с цел икономии се отказват от хидропневматичното окачване, което се превърна в една от емблемите на марката. Следващите автомобили от гамата DS ще бъдат снабдени с авангардна ходова част, подробности за които все още липсват.

Линда Джаксън не посочва срокове за излизането на новия C5. Сегашният модел обаче се продава от 2008 г., което означава, че продажбите на наследника му в Китай най-вероятно ще започнат до две години.

Подробни технически характеристики за генерациите на Ситроен С5   -  ВИЖ


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Kenef

    3 13 Отговор
    То цялата марка ситроен е един огромен гнусен кенеф!!! Да се закрие ще е идеалния вариант за всички. Една гнусот по-малко по пътищата!!!!

    Коментиран от #27

  • 2 ulcho

    10 2 Отговор
    Толкова ти разбира ........ и на тебе като те гледам...По-добре не пиши глупости, че се излагаш много.
  • 3 гост

    3 10 Отговор
    Няма да е голяма загуба.Ще спестят доста нерви на европейския шофьор.
  • 4 Жеко французина

    8 5 Отговор
    ей Kenef ти немски вагин ли караш фолксВАГ.НА? Пета година не мога да се отърва от скапаната C5 дето имам никакъв сериозен дефект не е дала,че да ми даде повод да я сменя с някой прехвален немски боклук....

    Коментиран от #11


  • 5 ДоЖеко

    3 7 Отговор
    а ти пък некой мюсю с цайсите ли си бе с тоя Ц5 лие АЦЦ...ли е и аз незнам тва кво е... Абе "ваг.ните" ги продават и в US! А френски крака едвали пак ще стъпят там... И като мъжете си говорят за коли - не се бъркай др. път! Става въпрос за КОЛИ, а не някви там ц...б...зее 5!

    Коментиран от #7, #16

  • 6 Лудия Макс

    2 9 Отговор
    "Новият Citroën C5 няма да се продава в Европа" - много добра новина за нас!
  • 7 Аз

    7 1 Отговор

    До коментар #5 от "ДоЖеко":

    Да си жив и здрав и ти, и другите подобни на теб "разбирачи", дето давате луди пари за дръгливи немски трошляци, та да можем ние, ценителите, да си купуваме готини френски и италиански коли на безценица.
  • 8 Краси

    8 1 Отговор
    Жалко. Ц5 е много добър автомобил
  • 9 тошибиян

    1 10 Отговор
    ситроен,пежо,рено,алфа ромео,фиат,ланция,ровер, форд (леките коли) тотални боклуци и недомислици никога не си купувайте който и модел да е от тез марки
  • 10 По полека ало

    6 0 Отговор
    До коментар #59 от " тошибиян":

    Пий си хапчетата ве. Да не ми изкарваш парите ти, че ще ми казваш какво да купувам.

    Ще си купувам каквото ми е кеф

  • 11 госта на госта

    6 2 Отговор

    До коментар #4 от "Жеко французина":

    Не им обръщай внимание на ваг.ните.Те са за е..не:-) Щом autobild писаха преди време,че сза 100К км почти не се еналагало да влиза в сервиз смятяй.За wv писаха-живот в сервиза.Да им е честита покупката.И да знаят тези с ваг автопарка-колата не добавя см в областа под пъпа:-)

    Коментиран от #19

  • 12 кАЛФА

    1 4 Отговор
    Като му гледам страничното огледало - с кеф да го пробвам с крак.
  • 13 Четец

    5 0 Отговор
    Става дума за DS-5! Разбрах те ли?На старо тези коли вървят по 35000 лева и са уникални като разход, возия и ресурс !Какво да се прави? Хората искат да карат емблеми а не автомобили!Почти същата съдба е имало и Ламборджини-Хамър и т.н.
  • 14 ЦЕНИТЕЛ

    3 3 Отговор
    ГОЛФ 3 ЗА ВСИЧКИ
    СИТРОЕН НЕ ЗАСЛУЖАВАТ

  • 15 S Doichinov

    4 0 Отговор
    Да,става въпрос за DS 5.Марката вече е самостоятелна и се опитва да се наложи в Китай.Любителите на немските машини да си ги коментират в техните си статии,че примери много мога да дам колко са коли немските коли.
  • 16 оня същия

    6 1 Отговор

    До коментар #5 от "ДоЖеко":

    продават дедовия твойте любимци в US... там царе са японците колкото и да ви е криво
  • 17 Гост

    6 1 Отговор
    Каква по-добра реклама от световния рали шампионат, където ц4 и ксара доминират вече почти десетилетие. В комфортния клас са отдавна признати. Имал съм ситроен ксара - абсолютно безпроблемна кола. Имал съм и немски автомобили от същия клас - ситроена ги бие с цена/качество. Но кидинг и ноу хейт.
  • 18

    1 1 Отговор
    Много добре изглежда колата......
  • 19 Неееее

    0 4 Отговор

    До коментар #11 от "госта на госта":

    Не ми дава екстра см. под кръста! Но ми дава самочуствие , като някой малумник с френско-итало кенфче се опита нещо да направи...И остане в точка! Но ти едвали знаеш чуството! А относно ценителите ...къв ще е този коликционер да събира пумия?!

    Коментиран от #25

  • 20 Гост7

    3 0 Отговор
    Жалко ,че всички се насочват към Китай и изоставят Европейския пазар.Жалко ,че няма да има хидравлика ,защото който кара С5 иска пак нещо ново с хидравлика.......Хидравликата правеше тази марка уникална и който се е докоснал до това ще ме разбере.Грешка правят тия хора.
  • 21 Жеко французина

    3 0 Отговор
    Точно така много правилно казано добре че и аз съм твърда глава и не разбирам от коли че си взех C5 и то първата серия,че ако слушах приятелите да взема пасат или ауди сега можеше и да съм се обесил някъде от мъка....
  • 22 Creative technologie

    3 0 Отговор
    Аз също много се радвам на мнението, че френските не стават та мога да карам хубав Ситроен за малко пари.
    Досега все Ситроени карам и ядове нямам
  • 23 volvo

    2 0 Отговор
    говорите като малки деца.всеки може да кара каквото му душа иска.само в българския нет има крайни мнения ,емоционални изблици без реални аргументи.погледнете руските сайтове-най 9културно ще ви разкажат за мнението си ,ще ви дадат съвет без излишно плюене.За Ц5 отзивите са само повече от положителни.едва ли има разумно същество което да се седне на двуконтурната седалка ,да се отпусне на вълните на хидроокачването и да каже че ц5 е кенеф.За съжаление тия които учихме руски и можем да прочетем руски сайт сме около 40-те ,а тук пишат само комплексирани недоносчета.имам волво с80 но с удоволствие шофирам фирменият ц5 -ненадминат като усещане и удобство автомобил.Не забравяйте че германците са националисти ,че аутобилд навремето искара шкода супърб 1 по-добра от волво с80 и пежо 607 а Ханс не е много умен и не признава нищо освен фолкщайген. финансовата криза удари по-силно южна европа където по-добре разбират от удоволствия и коли за кеф и затова ц 5 няма продажби.все пак е на пазара от2008г.както знаете фолксваген е като сопствената съпруга.работа върши,но кеф не прави а всеки автомобил един ден се превръща в опел !!!
  • 24 TAKAEEE

    2 1 Отговор
    Абсолютно си прав VOLVO! Ние не сме рекламни лица на никоя марка, за да сме пристрастни! Всички производители правят абсолютни трхнически глупости понякога... А повечето имат страшни иновации - също понякога! Неможем да твърдим за една кола нищо , докато не сме я карали и плащали разходите поне 1-2 години. Харесвам в германците единствено тяхната техничност като нация. Нищо друго, ама нищо! И това , че нямат ограничения по някой части на магистралата- това прави добра услуга на развитието на бързи коли. И ми се ще да вярвам, че MERCEDES е по-добър oт CITROEN...Bosch е повече от VALEO и т.н. За съжеление в релания живот понякога не е така. Наблюдения имам в/у два нови CLS-a ...които се счупиха от сервизи... и една нова ц4-ка... тя не се чупи, НО! Когато завали по-силен дъжд и тавана все едно град вали (няма много много изолация, дебелина на ламарината и т.н.). Голяма работа като има автоматични фарове, преден/заден парктроник, светещи халогени в завой, 220V/ до 120W захранване , USB ПОРТ, Bleuthooth и т.н.
    Просто нито едното , нито др. стават! Съжелявам , но истината е посредата някъде... И понякога не е до марка, а до кола и късмет!
    Който не си признава , че колата му влиза понякога от сервиз- просто лъже!!!

  • 25 госта на госта

    1 0 Отговор

    До коментар #19 от "Неееее":

    Точно така,прав си.Страдаш от ниско самочувствие и на пътя гледаш да изпъкнеш.Като няма с какво друго така е.Поредния комплексар.
  • 26 Геле

    0 0 Отговор
    Когато си купих първия БХ ходих при Наско около Пирогов да му хвърли едно око и по време на разговора каза който се е качил на Ситроен рядко сменя марката. Минах през Ксантия и сега съм на Ц5. Притежавал съм само Ситроени много малко проблеми и никога на път не ме е оставяла кола, но вече 34 години ги карам при това леко ми е удължен десния крак. Може пък да имам късмет с колите. Пожелавам всеки да кара любимата си марка кола и да не слушат разни самозвани майстори и разбирачи че като минеш в сервиз и няма нито една неоплюта марка па макар и да си за смяна на масло. Успех на всички и некарайте пияни и дрогирани.
  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.