Opel Insignia се предлага с нови авангардни подобрения както по отношение на задвижването, така и в интериора. По-интересното обаче е свързано с новите турбодизелови двигатели с по-малък работен обем, които се включват за първи път в гамата на флагмана на Opel. И двете версии на "шептящия дизел" предлагат солидния въртящ момент от 320 Нм, наличен от 2 000 об./мин и може да бъдат поръчани на базови цени от 40 095 лева и 40 875 лева, съответно.
Двата варианта на новия 1.6 -литров CDTI дизелов двигател на Opel демонстрират във флагмана факта, че двигателите с малък работен обем и висок въртящ момент могат да не оставят място за забележки. Агрегатите с мощност 88 кВт/120 к.с. и 100 кВт/136 к.с. заменят своите събратя с работен обем от 2.0 литра и са разработени, за да осигурят отлична реакция при подаване на газ и нисък разход. Всичко това е съчетано с невероятно балансирана работа.

Оборудван с шестстепенна механична трансмисия и Start/Stop система, турбодизелът с мощност 88 кВт/120 к.с. ускорява автомобила от нула до 100 км/ч за 11.9 секунди, което е на нивото на предшественика му. За ускорението от 80 до 120 км/ч на пета предавка той се нуждае от едва 10.4 секунди, което е с над две секунди по-бързо от това на предшественика му. Ниският разход на гориво от 3.9 литра на 100 километра съответства на емисии на CO2 от 104 грама на километър (с гуми с ниско ниво на съпротивление при търкаляне в комбиниран цикъл).
При турбодизеловия агрегат със 100 кВт/136 к.с. разходът на гориво се намалява с още 0.1 литра до 3.8 литра на 100 километра. Това от своя страна снижава нивото на емисиите на CO2 до пословичните 99 грама на километър, прекрачвайки границата от 100 грама, която е особено важна при покупка на автомобил за корпоративните паркове. Без каквито и да било компромиси по отношение на динамиката, двигателят добавя пет км/ч към максималната скорост на своя предшественик, достигайки 210 км/ч. Insignia седан ускорява от нула до 100 км/ч за 10.9 секунди, а от 80 до 120 км/ч за 10.4 секунди.
Подробни технически характеристики за Opel Insignia , вижте ТУК
Поставете оценка:
Оценка 2 от 1 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 при изпреварване
08:51 15.07.2015
2 Бо
09:26 15.07.2015
3 гост
Коментиран от #4, #12
09:54 15.07.2015
4 при изпреварване
До коментар #3 от "гост":
Точно това казвам, колкото и грижа да съм полагал за нея, 100% е изгубила коне, но знам как се държи на пътя и при изпреварване. Ще засека през уикенда на извънградско, но може би така ми се струва, понеже изпреварвам на 4та при тези условия и отива в много високи обороти (5000-6000, по документи макс мощност е на 6300).10:09 15.07.2015
5 гого
11:29 15.07.2015
6 Toko
13:35 15.07.2015
7 Новости
13:43 15.07.2015
8 Не съм съгласен
13:55 15.07.2015
9 Старости
14:38 15.07.2015
10 PlimP
Коментиран от #11
19:51 15.07.2015
11
До коментар #10 от "PlimP":
Някои не са карали истинска кола и с 50к.с.,а Поршета са карали, ама на компютъра.........20:03 15.07.2015
12 Миро У😁я
До коментар #3 от "гост":
И къде е проблема?! Ще минат 11 секунди за това доускорение, а колата иначе си върви добре. Да не сме автомобилни състезатели, че да ни зависи бизнеса от секунда-две повече?!Дори мога да ти кажа, че в повечето случаи колкото и да гониш, колата все с час-два да пристигне максимално - колко пъти ще ти се наложи да търсиш такива срокове?! Един път за цял живот? Два пъти?
Идеално си е опелчето, пожелавам си да си купя едно новичко, а на завистниците и хейтърите мога да кажа, че са твърде капризни и претенциозни, все едно карат Порше, а в действителност търкалят кой знае какъв боклук.
20:18 15.07.2015
13 Минаващ
20:55 15.07.2015
14 подминаващ
21:16 15.07.2015
15 Maurice
21:59 15.07.2015
16 onq s konq
Коментиран от #18, #19
23:10 15.07.2015
17 Ouu
23:32 15.07.2015
18 xXx
До коментар #16 от "onq s konq":
Хайде батенце, кажи къде и кога, за да ти взема джобните, че да спрем да ти гледаме идиотските "творби" тук.00:02 16.07.2015
19 iztarvahme konq
До коментар #16 от "onq s konq":
браво наборе това е истината пикая на 4 цилиндровите миксери добра кола с 4 цилиндъра е само хонда останалото е сурватка сиренето го няма вътре02:23 16.07.2015
20 Мондео
Коментиран от #22
08:36 16.07.2015
21 Киро
10:21 16.07.2015
22 Maurice
До коментар #20 от "Мондео":
А една 6 цилиндрова 330д и 204к.с. как ти се струва. Доста далеч от 2 тона е количката и хич не гори като камион. По твоята логика едно ФВ Поло 1.9 ТДИ с 130 к.с. ще е по-добре от Форда ти, защото хем е по-икономична, хем по-динамична. Е да, ама не.Щом си доволен от Мондеото, да си го караш със здраве!10:25 16.07.2015
23 ДАДА
11:22 16.07.2015
24 Gosho Vectrata
11:49 16.07.2015