Соичиро Хонда стартира бизнеса си в следвоенна Япония с мотопеди, но днес всички свързваме името Honda повече с автомобилите. Моторите също не са лоши, но тук обикновено си говорим за коли. Тъй като е лято и младежкият дух е навсякъде, подбрахме 5 достъпни двуврати Хонди с цени до 5 000 лв., в които наистина ще се влюбиш.
Източник: blog.autocredit.bg
Поставете оценка:
Оценка 2 от 1 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Invisible Kid
Коментиран от #3
12:04 18.08.2015
2 gost
13:30 18.08.2015
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Момчил
HRV има доказани проблеми с неговия 1,6 105 коня (D16W1) мотор - почти няма такова HRV което да не е с проблемен/ремонтиран двигател. Сивиците 7-а ген. имат ужасно калпави кормилни рейки (всичките Сивик 7-а генерация с изключение на Тайп Ер модела са с електрически рейки). Отделно колата е адски неманеврена - по принцип и като се вземе факта, че това е къса кола направена за града.... ужас. Тези двете (ХРВ и Сивик 7) са такива пластмасови клозети, че не е истина. ЧИсто като материали старите хонди от 80-те и началото на 90-те бяха доста по-добре като сглобка и материали за салона (пак пластмасови, но не чак толкова фрапиращо). Прел
да.... никога не е бил бегачка, никога ! Затова и се спря тази кола от производство - хем дълга, а от вътре тясна, хем си погорва, но не върви кой знае колко повече, спрямо един скучен и обикновен 4 врат Акорд (който е дефакто същата кола на практика).
От тия хонди които сте изброили в статията, единствената мания която заслужава са CRX-ите - дали ще е 1-ва, 2-ра или 3-тата генерация (таргата Дел Сол), това са коли мания. И са здрави. Но проблема им е, че станаха по на 30 години и е практически невъзможно да намериш такава кола която да не е прогнила до основи, да не и е ебана майката на мотора (разбирайте да гори масло повече, от колкото бензин), да не е удряна или най-малко - да няма пернишки тунинг по нея (нищо против Перник и хората от там, напротив). Просто тези коли са масово карано от ОЛИГОФРЕНИ - бивши голфаджии, комплексирани чекиджии и тем подобна паплач която се е качила на такава иначе готина количка, да си избива комплексите.
Единствените 2/3 врати хонди които си заслужават, са именно CRX-ите и Сивиците до 1995-а (до Сивик 5-а генерация), айде донякъде и 6-а генерация са готини коли (1995-2000), но да са японските модели, а не отвратително грозните и безлични английски 5 врати хечбеци/комби. Това е.
Коментиран от #16, #32
15:34 18.08.2015
5 опонент
16:21 18.08.2015
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 кокото
18:02 18.08.2015
8 Invisible Kid
@"опонент" - кога по-точно философията на Хонда е била това което описваш? Имам предвид това за малките коли. Хонда, както и всяка друга марка произвежда коли за различните категории на търсене и потребление. Още от края на 70-те и началото на 80-те си има големи модели като Акорд, Прелюд, дори Ледженд V6 от 1985-та нататък...
За финал, бих обобщил че в България хората твърде много се водят от предразсъдъци, слухове и чуждо мнение. Това генерира много лоши преценки. Резултатите от това са видни по нелепия избор на модели в родния автопарк. Не искам да засягам в момента другите марки, но говорейки за Хонда - НИКОГА няма да разбера защо например Civic 5-ген е толкова по-тачен и купуван от 4-ген, който е В ПЪТИ по-кола, или защо се харесва толкова споменатия вече (вкл. и в статията) Прелюд 4-ген, вместо уникалния 3-ген, или Акорд 5-ген, вместо милионника в мили 4-ген и т.н. и т.н.
А относно съвременните модели не ми се коментира, за мен всичко приключва около 2000г. След това повечето автомобили са предимно пластмасов механизъм за цедене на наивни и невежи в сферата на автомобилостроенето хора, така наречените потребители.
18:34 18.08.2015
9 Дошо
19:01 18.08.2015
10 Някой
http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/18595-pylnata-klasaciia-za-nadejdnostta-na-dvigatelite/
И по принцип, не съм слушал за "детски болести" по ходова част, двигатели и скоростна кутия на Хонда. Е, електрическата рейка на 7-ма Сивик се поразхопва на 100000км., но ремонтът е 100-150лв.
Коментиран от #20
19:17 18.08.2015
11 Goo
21:02 18.08.2015
12 пробвал
Двигателят е страхотен карал съм такава 200 000 километра и грам масло не ми е пипала.Не знам форумните многознайковци от къде ги измислят тези глупости.
Но всеизвестен факт е че Хонда има едни от най качествените двигатели в света.
За новите тенденции няма да спорим просто екологията налага малки двигатели с турбини,много по екологични и ефективни са.А в крайна сметка скоро ще се мине на електричество така че забравете за изцепките от близкото минало с двигатели на камиони монтирани на коли.Да впечатляващо е но много станаха маймуните на клона и трябва да се икономисват ресурси.
21:18 18.08.2015
13 ghost navigator
22:36 18.08.2015
14 Jacues Y Moyneau
............а за дизайна на HR-V, няма какво да се коментира....:))))
22:42 18.08.2015
15 az sum
23:23 18.08.2015
16 миседниш накура
До коментар #4 от "Момчил":
много изчерпателно си писал явно разбираш....само не разбрах дали не се бъркаш нещо-хаспел и хонда много си приличат тези думи...обясни на нас невежите за тази разлика пък и с един приятел спорим че се правят на антарктида,а той казва че са в арктика правени....23:56 18.08.2015
17 Джак Бауер
Коментиран от #25
00:23 19.08.2015
18 jdm
Коментиран от #19
03:38 19.08.2015
19 само селяните карат хонда
До коментар #18 от "jdm":
къкъв старт бре това да не ти е състезание а после тия с бмв тата видиш ли били опасни06:48 19.08.2015
20 mediator37
До коментар #10 от "Някой":
Обяснението е просто: Хонда са на първо място в света по производство на ДВГ. Раздават ДВГ на много други фирми.08:05 19.08.2015
21 Момчил
Мога да пиша още много и дълго за Хонда, защото ми е страст и има какво да кажа, но не искам да отегчавам никого с излишни факти. Мисълта ми беше, че хонда далече не е най-великата и перфектна марка за мотори или още по-малко за коли. Това не значи, че са лоши, но моля ви се - не ги прави перфектни и невероятни, както много хора се опитват да и придават като мантра и изкуствен имидж. Просто са просто и лесно проектирани продукти, за относителна спокойна и евтина експлоатация, което си има своята цена. Това е. Добри продукти, но не перфектни.
Коментиран от #26
09:59 19.08.2015
22 Invisible Kid
Вземам си думите назад че нямаш опит с Хонда - вярвам ти за всичките тия коли които си написал. Аз също съм карал Прелюд 3-ген, това ми беше първата Хонда и ми остава най-любимата кола и до момента. Бих казал че такъв Прелюд с 4WS е една от най-добрите коли изобщо като съотношение "стойност-цена", т.е. за малко пари получаваш МНОГО кола, но малко хора го разбират това. Горе долу същото е и с Акорд купето - аз гледам на него като на една по-съвременна версия на същата формула "стойност-цена", защото за 4-6к (колкото е пазарната цена на купето в момента) получаваш много добра кола в сравнителен план за парите си (дори само в рамките на моделната гама на Хонда, да не говорим за други марки...). Това беше всъщност и което исках да кажа със суперлативите си към Акорда в предното ми мнение. А не за да "си хваля моята кола". Дори Ледженда който си имал или дори следващия дето е горе долу от същите години на Акорда, не блести над него с кой знае какво откъм комфорт и екстри, а пазарната цена и цената на поддръжката му е доста по-нагоре.
Относно автоматика на Акорд CG2 си в голяма грешка. До този модел, всички автоматици наистина са си на Хонда и са напълно безпроблемни, доколкото изобщо съществува такова животно "напълно безпроблемен автоматик". Това е първата Хонда изобщо, която действително се води че има капризен и проблемен автоматик и причината за това е че тази скоростна кутия НЕ Е проектирана и създадена от Хонда, а от американското подразделение на GM, които традиционно са се осрали като пичове. Въпреки това, с правилното масло и по-честата му смяна, не създава ядове. Забележи че хората които реват по форумите от тоя автоматик са предимно зад океана - от Европа почти няма закъсали. Има конкретна причина за това... но няма да я споделя сега :)
Другите проблеми които си изредил не мисля че са характерни за модела - нито ми тече в багажника, нито имам проблеми с кормилната рейка. Колата има други фабрични "дефекти" (силна дума за тия дреболии), за които можеш да се информираш подробно тук например: http://honda-tech.com/honda-accord-1990-2002-2/faq-6th-gen-1998-2002-a-1502084/
Съответно, отново ти обръщам внимание - прекалено си краен и самоуверен че всичко ти е ясно. Очевидно си врял и кипял сред много Хонди, не го оспорвам, но просто крайните ти изказвания и обобщения ти вършат лоша услуга понякога. А в интернет никога не знаеш кой стои на другия край на кабела :) Нищо лично разбира се.
ps. Не каза какво караш в момента (кола)?
13:54 19.08.2015
23 Роки
19:42 19.08.2015
24 бай Иван
08:35 20.08.2015
25 читател
До коментар #17 от "Джак Бауер":
Това беше за БМВ статия бъркаш се .11:26 20.08.2015
26 Агента
До коментар #21 от "Момчил":
що караш HONDA тогава ми не минеш на друга марка?Теб те знам от форума А ДЕ ХАШ!?
11:36 20.08.2015
27 Момчил
Коментиран от #28
13:15 20.08.2015
28 шофьор
До коментар #27 от "Момчил":
Смени си професията като не си доволен.Нещата са прости,когато нещо не ти харесва го сменяш с по добро.Ти с какво по добро ще смениш хондата,чакам с нетърпение да кажеш след като изля доста помия тук.Коментиран от #30
14:14 20.08.2015
29 Момчил
Коментиран от #31
15:37 20.08.2015
30 Invisible Kid
До коментар #28 от "шофьор":
Е то гледам доста хора това чакаме да ни каже ама нещо отговор няма... Май извънземната кола, която да е успяла да удовлетвори височайшите изисквания на Момчил все още не е измислена.15:44 20.08.2015
31 шофьор
До коментар #29 от "Момчил":
Точно БМВ да даваш за пример като издържливост те прави смешен.А служебни коли Хонди се карат в много малко фирми в България и най малко са стотици както ти твърдиш че си сменял.
Ако беше казал Тойота по можеше да ти повярваме.
А да минеш от Хонда на БМВ ти е най голямата изцепка за толкова години съм виждал хора да сменят марки но от Хонда на БМВ ти ще си феномен.
19:31 20.08.2015
32 111
До коментар #4 от "Момчил":
Само за справка, бухал:Прелюд 4-та ген.2.2 Vtec/185 кс/ 0-100 за 7,1сек
2.3 /163 кс/ 0-100 за 7,7 сек
2.0 /133 кс/ 0-100 за 9,2 сек, справка БМВ 1.8 is със 143 кс 0-100 за 9,9сек.
Кажи отново, че не е бегачка
09:45 21.08.2015
33 орела
Да не говорим че една кола не е само разгон до 100км/ч, а много по-комплексно бе. В бавареца имаш и голям багажник и на задните седалки възрастни хора седят относително добре а в приюта отзад може да се качи само някое неденосено бебе :)))
Коментиран от #37
10:28 21.08.2015
34 vr6
15:00 21.08.2015
35 fastest
15:41 21.08.2015
36 Батката
19:14 21.08.2015
37 111
До коментар #33 от "орела":
Добре, ето сравнявам ти 325 /192 к.с./ - 0-100 за 8 сек. , 2.2 прелюд /185 к.с./ 0-100 за 7.1 сек.. Спора приключва. А и прелюда не е за дебеланите, които ти връзват за да ги качваш, ако ме разбираш..10:08 24.08.2015