Last news in Fakti

18 Август, 2015 11:15, обновена 21 Август, 2019 14:31 28 686 37

Двувратки Honda до 5000 лв., в които (обещаваме ти) ще се влюбиш

  • honda

Соичиро Хонда стартира бизнеса си в следвоенна Япония с мотопеди, но днес всички свързваме името Honda повече с автомобилите. Моторите също не са лоши, но тук обикновено си говорим за коли. Тъй като е лято и младежкият дух е навсякъде, подбрахме 5 достъпни двуврати Хонди с цени до 5 000 лв., в които наистина ще се влюбиш.

Източник: blog.autocredit.bg


Поставете оценка:
Оценка 2 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Invisible Kid

    4 0 Отговор
    Статията не е лоша, единствено не разбрах защо въпросното Акорд купе "никой не го приемал на сериозно", при положение че има ужасно много почитатели и ентусиасти точно на този модел от цял свят? Дори бих казал че няма по-популярен Акорд купе от този като цяло.

    Коментиран от #3

  • 2 gost

    2 1 Отговор
    Не им били лоши моторите. Хонда са, най-големият производител на мотоциклети в света.
  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Момчил

    2 7 Отговор
    Точно тоя акорд купе е такъв клозет че няма накъде повече. Противна и извратена задника като дизайн. Куци и неадекватни мотори - един двулитров който не може да удуши глист и един трилитров V6 предлаган с допотопка 4 степенна автоматична кутия - комбинация с която няма динамика като за 3,0 200коня мотор, а разхода е 20 в града. А това че хонда е най-големия производител на двигатели с вътрешно горене (което е факт не оспорим), далече не я прави най-качествения такъв. Почти всяка хонда мотоциклет или автомобил гори масло - проблеми със сегментите, буталата - чисто архитектурно. Чисто нова купена от бултрако сивик 7-а ген. тайп ер с К20А2 мотор (2,0 200 коня) си гори масло като чисто нов автомобил. Масово старите хонди горят масло. Мощните и силни мотоциклети като CBR1000RR също горят масло. Това е истината.

    HRV има доказани проблеми с неговия 1,6 105 коня (D16W1) мотор - почти няма такова HRV което да не е с проблемен/ремонтиран двигател. Сивиците 7-а ген. имат ужасно калпави кормилни рейки (всичките Сивик 7-а генерация с изключение на Тайп Ер модела са с електрически рейки). Отделно колата е адски неманеврена - по принцип и като се вземе факта, че това е къса кола направена за града.... ужас. Тези двете (ХРВ и Сивик 7) са такива пластмасови клозети, че не е истина. ЧИсто като материали старите хонди от 80-те и началото на 90-те бяха доста по-добре като сглобка и материали за салона (пак пластмасови, но не чак толкова фрапиращо). Прел
    да.... никога не е бил бегачка, никога ! Затова и се спря тази кола от производство - хем дълга, а от вътре тясна, хем си погорва, но не върви кой знае колко повече, спрямо един скучен и обикновен 4 врат Акорд (който е дефакто същата кола на практика).

    От тия хонди които сте изброили в статията, единствената мания която заслужава са CRX-ите - дали ще е 1-ва, 2-ра или 3-тата генерация (таргата Дел Сол), това са коли мания. И са здрави. Но проблема им е, че станаха по на 30 години и е практически невъзможно да намериш такава кола която да не е прогнила до основи, да не и е ебана майката на мотора (разбирайте да гори масло повече, от колкото бензин), да не е удряна или най-малко - да няма пернишки тунинг по нея (нищо против Перник и хората от там, напротив). Просто тези коли са масово карано от ОЛИГОФРЕНИ - бивши голфаджии, комплексирани чекиджии и тем подобна паплач която се е качила на такава иначе готина количка, да си избива комплексите.

    Единствените 2/3 врати хонди които си заслужават, са именно CRX-ите и Сивиците до 1995-а (до Сивик 5-а генерация), айде донякъде и 6-а генерация са готини коли (1995-2000), но да са японските модели, а не отвратително грозните и безлични английски 5 врати хечбеци/комби. Това е.

    Коментиран от #16, #32

  • 5 опонент

    3 2 Отговор
    сега някой ще каже: виж го пък тоя Момчил фен на бмв или пежо какви ги плещи ... дааа обаче Момчил е прав . аз съм фен на хонда (по- скоро бях) и също твърдя че моделите след crx и сивик 5-та генерация (хард кор феновете даже 5-та сивик не признават) са боклуци ! а най-новите турбо -свинщини са направо безлични кенефи и гавра със цялата философия на хонда досега , а тя БЕШЕ : малко тегло ,пъргав бързооборотен двигател , сравнително ниска цена , здравина, стабилност . е кое от тия неща виждаме в новите турбо боклуци не само у хонда а и навсякъде вече е зле?? а за новата мода даунсайзинг + турбо просто няма да коментирам - това си е жива идиотщина и гавра! да сложиш ти машинка със 1,6 кубика с 3 цилиндъра и 2 турбини на кола която тежи 1,7 че и 2 тона?!?!?! ама вие сериозно ли ?? и колко мислите ще издържи тоя изнасиленият агрегат ? и бабите ви ще стоплят че машина работеща с такива налягания и температури ще се износва бързо и няма да има никакъв шанс срещу един кадърно изпипан 3.0 - 5.0 литра агрегат - спокоен , стабилен, могъщ като мечка с огромен ресурс, вечен...
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 кокото

    4 0 Отговор
    Колеги, имах CRV 2006-2007 почти 6 години и в момента си карам Сивика, който е над 30 годишен. От джипа бях много доволен, все едно караш лека кола, за Картинга :) сивика де, нямам думи, на пътя не ме е оставял, гори 6-7 лева газ на 100 км. Мина 400 000 км, моторетката е пушка, желязна кола. От по новите модели имам от първите Акорди Дизел Спорт. На пълна газ, разход 8 на 100. Нафта. Железен, никакви грижи, вече е на 200 000 км. 2005 набор. Навъртял съм над 1/2 милион км само на Хонди. Е ..... такава кола НЕМА :)
  • 8 Invisible Kid

    3 0 Отговор
    Ами аз ще кажа за Момчил че много е чел, но малко е карал. А опит и знания се придобиват с второто. Форумни и гугъл многознайковци - бол. Аз имам такъв Акорд купе V6 и веднага ще го оборя - 20/100 градско е абсурд, освен ако не пълни оборотомера на всеки светофар. Реалността е 13/100 нормално каране в София с вкл. климат, в темпото на стадото, но ако карам с до 3000 об. тоест под vtec-a, слиза на 10-11. Извънградско на магистралата със 140 пада на 8/100, заради дългите скорости на автомата и големия въртящ момент, което си е характерно по принцип за двигателите с по-голям обем, но ако говорим за динамика - рязко педала долу, връща предавките, vtec-a отваря и кик-а наистина залепва за седалката. 200 коня са си 200 коня. Никога не съм изпитал липса на мощност или пъргавина, например при изпреварване, вкл. по баири и т.н. Та "това е истината", ако трябва да цитирам израза на Момчил. И точно по логиката на "опонент" - J30 е супер спокоен, балансиран, същевременно достатъчно мощен двигател. Това не е кола за мерене на пишки по светофарите. За тази цел има CRX и Civic. Както са написали в статията - това е крузър, комфортна кола за дълго. Относно външния вид не искам да влизам в спорове, тъй като това както всички знаем е субективно, но лично за мен това е най-красивия Акорд изобщо. Само ще кажа че много хора, притежаващи далеч по-нови и по-луксозни автомобили се впечатляват искрено когато видят и се повозят на Акорда ми, да не говорим за кривенето на вратове по улиците от мъже, жени и лапета. Типично по американски е тъпкана до козирката с екстри, супер тиха е за разлика от повечето други Хонди, като цяло много напред за времето си е и изобщо ми е много трудно да си представя защо и как в главата на Момчил е изникнало сравнението на тази кола с клозет... Стереотипи, говорене наизуст и предразсъдъци. Особено пък тая глупост за маслото. Това ми е 3-та Хонда и никога не съм имал проблем със загуба на масло. Любопитно ми е също така Момчил каква красавица кара, щом тоя Акорд е грозотия, освен че е и клозет, нали.
    @"опонент" - кога по-точно философията на Хонда е била това което описваш? Имам предвид това за малките коли. Хонда, както и всяка друга марка произвежда коли за различните категории на търсене и потребление. Още от края на 70-те и началото на 80-те си има големи модели като Акорд, Прелюд, дори Ледженд V6 от 1985-та нататък...
    За финал, бих обобщил че в България хората твърде много се водят от предразсъдъци, слухове и чуждо мнение. Това генерира много лоши преценки. Резултатите от това са видни по нелепия избор на модели в родния автопарк. Не искам да засягам в момента другите марки, но говорейки за Хонда - НИКОГА няма да разбера защо например Civic 5-ген е толкова по-тачен и купуван от 4-ген, който е В ПЪТИ по-кола, или защо се харесва толкова споменатия вече (вкл. и в статията) Прелюд 4-ген, вместо уникалния 3-ген, или Акорд 5-ген, вместо милионника в мили 4-ген и т.н. и т.н.
    А относно съвременните модели не ми се коментира, за мен всичко приключва около 2000г. След това повечето автомобили са предимно пластмасов механизъм за цедене на наивни и невежи в сферата на автомобилостроенето хора, така наречените потребители.
  • 9 Дошо

    0 2 Отговор
    Аз имам Хонда и няма по бърза кола .Вярно ,че Хонда не са бързи колкото немските, че няма коя да ви върже с нея ,но все пак за тия работи си имаме РЪЦЕ .
  • 10 Някой

    1 0 Отговор
    Когато се спомена по-долу за двигателите на Хонда, как си обяснявате резултатите от проучването от общо 20 автомобилни компании. Едва 1 проблем на всеки 344 произведени двигателя от Хонда, или ако гори масло, тава не е проблем?!
    http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/18595-pylnata-klasaciia-za-nadejdnostta-na-dvigatelite/
    И по принцип, не съм слушал за "детски болести" по ходова част, двигатели и скоростна кутия на Хонда. Е, електрическата рейка на 7-ма Сивик се поразхопва на 100000км., но ремонтът е 100-150лв.

    Коментиран от #20

  • 11 Goo

    0 6 Отговор
    Няма как да се влюбя в който и да е кош на Хонда
  • 12 пробвал

    4 0 Отговор
    Accord 7 генерация е истината.Кола с верига i vtec достатъчно пространство и комфорт,мултилинк окачване отзад уникално добро.Слабост на Хонда е че в Европа не я предлагаха с 3,5 двигател или поне с 2 литровия K20 A с 220 коня.С подходящо окачване и 4х4 система този звяр щеше да бие 90% от конкуренцията.
    Двигателят е страхотен карал съм такава 200 000 километра и грам масло не ми е пипала.Не знам форумните многознайковци от къде ги измислят тези глупости.
    Но всеизвестен факт е че Хонда има едни от най качествените двигатели в света.
    За новите тенденции няма да спорим просто екологията налага малки двигатели с турбини,много по екологични и ефективни са.А в крайна сметка скоро ще се мине на електричество така че забравете за изцепките от близкото минало с двигатели на камиони монтирани на коли.Да впечатляващо е но много станаха маймуните на клона и трябва да се икономисват ресурси.
  • 13 ghost navigator

    0 2 Отговор
    А с тоя ЦРХ лек като перце и с нервен двигател ако се мелнеш някъде от тая хонда нищо няма да остане,защото е като компотена капачка
  • 14 Jacues Y Moyneau

    0 1 Отговор
    Моите уважения към автора на статията, и към автомобилите на Хонда, но хората интересуващи се от мотоциклети все още свързват името на фирмата с мотоциклетите!!!!!!!! Те са номер 1 (и дори за не-почитателите на марката, са сред челната тройка).

    ............а за дизайна на HR-V, няма какво да се коментира....:))))
  • 15 az sum

    2 0 Отговор
    Момчилчо, си седнал да изпишеш един тон глупости за Хонда мойто момче.Имам ХР-В и да ти кажа-Масло НЕ гори!За осем години не сам правил нищо по мотора защото е един от най-здравите двигатели и осма година зиме-лете пали на четвърт.К'во се обясняваш все едно си ги имал всичките модели.Може да са ти дали някоя добита Хонда дето гори масло,ма това ще е защото боклуците ги пробутват на невежи,а ти си от тях.По скоро, мисля че никаква хонда не си притежавал, просто си от хейтърчетата.
  • 16 миседниш накура

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "Момчил":

    много изчерпателно си писал явно разбираш....само не разбрах дали не се бъркаш нещо-хаспел и хонда много си приличат тези думи...обясни на нас невежите за тази разлика пък и с един приятел спорим че се правят на антарктида,а той казва че са в арктика правени....
  • 17 Джак Бауер

    1 4 Отговор
    Само цитирам една друга статия на факти.бг : "Коя е най-малката част в една Honda? Мозъкът на собственика."

    Коментиран от #25

  • 18 jdm

    0 1 Отговор
    само хонда там е истината карам conerto с d16a9 двувалка 1.6 130 коня и съм много фрешшшшшш радва душата от старта до финала постоянно да не кажа ама почти винаги я цедя да опре осмицата на обортомера не мога да се въздържа все си казвам няма да карам силно да пестя гориво ама немога който има хонда високооборотна знае за какво става въпрос за маслото споделям на 10 хил.км 1 литър си го пие което не е никъкъв проблем при високооборотните двигатели и то при такова каране като мойто.те и бмв и голфове и мерцедеси цетки метки и тнт. и те горят масло само за една кола ще повярвам че за 10хил км и грам масло няма да бутне и това е nissan primera 1.6 slx p10.ама да си додим на думата хонда си хонда без витек със витек хонда да е друга не купувам мечтата мие civic ej8 със b16a2 и най новият акорд комби нека да ги имам тез двете пък момчил нека ги плюй мъж който не обича хонда е като мъж който не обича п.т.а чаоооо момчилейййййй

    Коментиран от #19

  • 19 само селяните карат хонда

    0 3 Отговор

    До коментар #18 от "jdm":

    къкъв старт бре това да не ти е състезание а после тия с бмв тата видиш ли били опасни
  • 20 mediator37

    3 0 Отговор

    До коментар #10 от "Някой":

    Обяснението е просто: Хонда са на първо място в света по производство на ДВГ. Раздават ДВГ на много други фирми.
  • 21 Момчил

    1 3 Отговор
    За Invisible Kid и другите които ме нападнаха и ме определиха като "хонда хейтърче" само ще кача, че в хонда за пръв път съм се качил през 1993-а година, от тогава през ръцете са ми минали: Прелюд 2-а генерация с 1,8 карб. мотор ЕТ, Прелюд 3-а ген. с 2,0 два карбуратора ВА4 шаси, СИвик 3-а ген. е EV мотор 1,3 72 коня, Сивик 4-а с D15B2, Сивик 5-а съм имал 3 коли (два с D15B2 и един с D15B7 мотори), Имал съм дел сол вти с ел тарга и B16A2 мотор, CRX 1-ва ген. с ZC1 мотор (уникална кола е това) както и втората генерация много рядък канадски модел с 1,3 карбуратор мотор с 4 (четири) скорости. Имал съм хонда легенд 1993-а година седан, т.нар. КА7 шаси (това бе бившата кола на шефа на Бултрако Костадин Грозданов - през 1999-а година я купих от него лично), имал съм и въпросното Акорд купе 6-а ген. 1998-2002-а година именно с J30 мотор шаси CG2 - тази кола я имах до 2012-а година, която продадох тук именно в мобилето. Моторист съм, имал съм доста мотоциклети, като най-любимите които съм имал и някои от тях все още имам са 2004-а година CRF450, VTR1000 1999-a година и CBR1000RR 2011-а година. Карал съм доста други хонди, вкл. масовите CRV-та и HRV-та. Карал и съм виждал рядки Хонди със статут на рядко екзотики, като двуцилиндрова с въздушно охлаждане N600 от 1969-а година, като Акорд 1-ва ген. от 1976-а година и Хонда NSX 1996-а година ТАРГА автоматик. Карал съм американския офроудер Honda Pilot. Познавам и са ми лични приятели всички механици хондаджии в българия (от София, Дупница, Варна, Бургас, Габрово). Нека да знам какво говоря и до какво съм имал досег. Нещата които казвам са факт, а именно - хонда, въпреки, че е най-големия производител на двигатели с вътрешно горене, въпреки, че основателя Соичиро Хонда преди да основе през Септември 1948-а година Хонда Мотор Ко. се е занимавал именно с направа на сегменти, които е продавал на Тойота...... и въпреки тези факти, масово хондите страдат от разход на масло. Както за мотоциклети, така и за автомобили. Като почнеш от стари модели, та стигнеш до съвременни - масово имат проблеми с разход на масло. Проблема на хондите е, че имат чисто и просто не добре пресметнати и изчислени сегменти и бутала. Разбитайте "тесни" и не уплътняват добре в цилиндровата камера и от там е разхода на масло. Но това не ги прави лоши автомобили и/или мотоциклети. Тези продукти си имат своя чар и положителни качества, смея да кажа че мотоциклетите на Хонда са най-балансираните спрямо ямаха и кавасаки (въпреки, че вторите са винаги по-бързи и нервни). Така са и колите им - сивика е лагерница пълна с недомислици, но като драснеш чертата и отсееш хубавите и лошите неща се вижда, че това е един хубав продукт и добър компромис за градска кола (или такава на относително къси между градски разстояния). Нямам нищо против, че някои хора са като коне с капаци и винаги безвъзмездно хвалят това което имат на всяка цена, но това за мен не е обективно, а типична лоша българска черта. Тръгнало "невидимото хлапе" да ми хвали акорда си колко невероятна кола била - да, не е лоша и има своите добри и силни черти, но има и много глупости, недомислици и проблемни неща в тази кола. Веднага се сещам затова което съм запомнил от моето 2 годишно ползване (и горе долу към 15 000км пробег) с такава кола, е че багажника на тази кола течеше като лейка (разбирай влиза вода при дъжд и автомивка), рейката на волана е много нежна и се разбива, автоматичната трансмисия и е с доказани проблеми и точно тя е като една от най-големите издънки на хонда. Запознатите знаят, но за тези които не са чули ще кажа - Хонда мотор Ко. е един от многото малко автомобили производители, които си правят (разбирайте проектират и произвеждат) сами своите автоматични скоростни кутии ! Може би само Мерцедес, Тойота, Форд и Дженерал Мотърс са другите концерни които също сами си правят автоматиците, всички останали плащат на някой производител като ZF да им направи автоматик. Хонда, въпреки че гледат да са самостоятелни и независими, така и автоматиците им не са били перфекти и и си имат своите особености и проблеми. На този факт може да се каже хем "браво" че са независими и следват свои концепции, но същевременно и "лошо" - че специално автоматите им на 6 цилиндровите модели с J серията мотори (6 цилиндровите им ВЕ образни двигатели с ъгъл между главите 60 градуса) са просто калпави и проблемни.

    Мога да пиша още много и дълго за Хонда, защото ми е страст и има какво да кажа, но не искам да отегчавам никого с излишни факти. Мисълта ми беше, че хонда далече не е най-великата и перфектна марка за мотори или още по-малко за коли. Това не значи, че са лоши, но моля ви се - не ги прави перфектни и невероятни, както много хора се опитват да и придават като мантра и изкуствен имидж. Просто са просто и лесно проектирани продукти, за относителна спокойна и евтина експлоатация, което си има своята цена. Това е. Добри продукти, но не перфектни.

    Коментиран от #26

  • 22 Invisible Kid

    2 1 Отговор
    Момчиле, точно аз никъде не съм те определил като "хонда хейтър" и не съм те нападал. Всичко което ти написах не е излизало от рамките на добрия тон, просто иронизирах доста крайното ти и пресилено първо мнение тук. Все пак от "клозет" по адрес на Акорда, в крайна сметка стигнахме до "кола с добри и силни черти". Така че бъди коректен в оценките си, за да има смисъл изобщо от тази дискусия.

    Вземам си думите назад че нямаш опит с Хонда - вярвам ти за всичките тия коли които си написал. Аз също съм карал Прелюд 3-ген, това ми беше първата Хонда и ми остава най-любимата кола и до момента. Бих казал че такъв Прелюд с 4WS е една от най-добрите коли изобщо като съотношение "стойност-цена", т.е. за малко пари получаваш МНОГО кола, но малко хора го разбират това. Горе долу същото е и с Акорд купето - аз гледам на него като на една по-съвременна версия на същата формула "стойност-цена", защото за 4-6к (колкото е пазарната цена на купето в момента) получаваш много добра кола в сравнителен план за парите си (дори само в рамките на моделната гама на Хонда, да не говорим за други марки...). Това беше всъщност и което исках да кажа със суперлативите си към Акорда в предното ми мнение. А не за да "си хваля моята кола". Дори Ледженда който си имал или дори следващия дето е горе долу от същите години на Акорда, не блести над него с кой знае какво откъм комфорт и екстри, а пазарната цена и цената на поддръжката му е доста по-нагоре.

    Относно автоматика на Акорд CG2 си в голяма грешка. До този модел, всички автоматици наистина са си на Хонда и са напълно безпроблемни, доколкото изобщо съществува такова животно "напълно безпроблемен автоматик". Това е първата Хонда изобщо, която действително се води че има капризен и проблемен автоматик и причината за това е че тази скоростна кутия НЕ Е проектирана и създадена от Хонда, а от американското подразделение на GM, които традиционно са се осрали като пичове. Въпреки това, с правилното масло и по-честата му смяна, не създава ядове. Забележи че хората които реват по форумите от тоя автоматик са предимно зад океана - от Европа почти няма закъсали. Има конкретна причина за това... но няма да я споделя сега :)
    Другите проблеми които си изредил не мисля че са характерни за модела - нито ми тече в багажника, нито имам проблеми с кормилната рейка. Колата има други фабрични "дефекти" (силна дума за тия дреболии), за които можеш да се информираш подробно тук например: http://honda-tech.com/honda-accord-1990-2002-2/faq-6th-gen-1998-2002-a-1502084/
    Съответно, отново ти обръщам внимание - прекалено си краен и самоуверен че всичко ти е ясно. Очевидно си врял и кипял сред много Хонди, не го оспорвам, но просто крайните ти изказвания и обобщения ти вършат лоша услуга понякога. А в интернет никога не знаеш кой стои на другия край на кабела :) Нищо лично разбира се.
    ps. Не каза какво караш в момента (кола)?
  • 23 Роки

    3 1 Отговор
    Стига да не гниеха толкова!
  • 24 бай Иван

    0 0 Отговор
    Чудя ви се защо си губите времето да ги пишете тези дълги резюмета, мислите ли че някой ги чете по надалеч от втория ред?
  • 25 читател

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "Джак Бауер":

    Това беше за БМВ статия бъркаш се .
  • 26 Агента

    1 0 Отговор

    До коментар #21 от "Момчил":

    що караш HONDA тогава ми не минеш на друга марка?
    Теб те знам от форума А ДЕ ХАШ!?
  • 27 Момчил

    0 1 Отговор
    Карам и се занимавам с хонда защото професията ми е свързана с това. Форуми глупави в които влизат само дечурлига като теб да си мерят "конете" не ползвам. Карам и се занимавам с хондите в реалния живот.

    Коментиран от #28

  • 28 шофьор

    0 0 Отговор

    До коментар #27 от "Момчил":

    Смени си професията като не си доволен.Нещата са прости,когато нещо не ти харесва го сменяш с по добро.Ти с какво по добро ще смениш хондата,чакам с нетърпение да кажеш след като изля доста помия тук.

    Коментиран от #30

  • 29 Момчил

    0 1 Отговор
    Хонди все още имам и карам - мотоциклет CRF450. Страхотен кросак, макар и вече стар, но като че ли за кросаци уважавам повече КТМ-ите. Имам в момента и кола хонда, но реално я кара само съпругата - джазз 2011-а година 1,2 с ай шифт кутията. Карам предимно служебни коли (99% от които са хонди). Ако трябваше да си купувам лична кола сега, с това ми темпо на каране 90% извънградско каране, бих взел БМВ с N57 3.0 дизел мотор, без значение дали е с една, две или три турбини, според зависи с какви финанси човек разполага може да е бмв 3-ка, 5-ца или 7-ца. Хонда с такъв двигател, който осигурява такава динамика и същевременно разход, гавра на напън /разбирай издръжливост/.... и като цяло кола с такова поведение и усещане за лукс, комфорт - не е имала, няма и да има. Но не искам да пораждам спор хонда срещу бмв или нещо от сорта. Статията не е затова.

    Коментиран от #31

  • 30 Invisible Kid

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "шофьор":

    Е то гледам доста хора това чакаме да ни каже ама нещо отговор няма... Май извънземната кола, която да е успяла да удовлетвори височайшите изисквания на Момчил все още не е измислена.
  • 31 шофьор

    1 0 Отговор

    До коментар #29 от "Момчил":

    Точно БМВ да даваш за пример като издържливост те прави смешен.
    А служебни коли Хонди се карат в много малко фирми в България и най малко са стотици както ти твърдиш че си сменял.
    Ако беше казал Тойота по можеше да ти повярваме.
    А да минеш от Хонда на БМВ ти е най голямата изцепка за толкова години съм виждал хора да сменят марки но от Хонда на БМВ ти ще си феномен.
  • 32 111

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "Момчил":

    Само за справка, бухал:
    Прелюд 4-та ген.2.2 Vtec/185 кс/ 0-100 за 7,1сек
    2.3 /163 кс/ 0-100 за 7,7 сек
    2.0 /133 кс/ 0-100 за 9,2 сек, справка БМВ 1.8 is със 143 кс 0-100 за 9,9сек.
    Кажи отново, че не е бегачка
  • 33 орела

    0 1 Отговор
    Ма защо сравняваш хонда приют (за бездомни) с 1,8 литрово бмв ?!?! Защо не го сравниш с 325 или 328, който вървят много повече и горят еднакво, да не кажем и по-малко сравнени с 4 цилиндровите 2,2 и 2,3 мотори. И защо не даваш сравнение с приют след 96-а с гнусните фарове което е е.аси грозния кокъл и не може да върви хептем ?!?!
    Да не говорим че една кола не е само разгон до 100км/ч, а много по-комплексно бе. В бавареца имаш и голям багажник и на задните седалки възрастни хора седят относително добре а в приюта отзад може да се качи само някое неденосено бебе :)))

    Коментиран от #37

  • 34 vr6

    0 1 Отговор
    be kvo ni zanimavate s tezi kenefi gnieshti sa skarcashti plastmasi beee.
  • 35 fastest

    0 1 Отговор
    КОГАТО СИ НАПРАВАТ ВИЛИЦИ ЗА ЯДЕНЕ А НЕ ДА ЯДАТ С ПРЪЧКИ ТОГАВА ТИА С ДРАПНАТИТЕ ОЧИ ТОГАВА ЩЕ СЕ НАУЧАТ И ДА ПРАВАТ КОЛИ!!11!!! ДО ТОГАВА МОГАТ ДА СИ ЗАВРАТ ПРАЧКИТЕ В Г.ЗОВЕТЕ !!!
  • 36 Батката

    0 1 Отговор
    А защо сравняват всички с BMW ? Дали защото са еталон в автомобилостоенето ?
  • 37 111

    1 0 Отговор

    До коментар #33 от "орела":

    Добре, ето сравнявам ти 325 /192 к.с./ - 0-100 за 8 сек. , 2.2 прелюд /185 к.с./ 0-100 за 7.1 сек.. Спора приключва. А и прелюда не е за дебеланите, които ти връзват за да ги качваш, ако ме разбираш..