3 5208

Зад волана на предшественика на Bugatti Veyron

  • bugatti-
  • eb110 ss

Този култов автомобил Bugatti EB100 е създаден в началото на 90-те години, а това е по-мощната му версия SuperSport с 612 конски сили. Автомобилът е задвижван от 3.5 литров V12 двигател с четири турбокомпресора изпращащ мощност към четирите колела. Ускорението от 0 до 100  отнема само 3.2 секунди, а максималната скорост е 348 км/ч и всичко това се е случвало в началото на 90-те.

Много фенове най-вероятно ще го разпознаят и ще ги върне към величествените дни на автомобилостроенето, но за голяма друга част той е неизвестен. Причината в това е, че тогава се появява McLaren F1 и отнема цялото внимание. От своя страна и производителя попада във финансова безизходица, преди да бъде закупен от Volkswagen Group. Зад волана е известният блогър Крис Харис. 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 миседниш накура

    1 1 Отговор
    това е последното истинско бугати
  • 2 Toko

    0 0 Отговор
    Имах го на картинка Турбо-син
  • 3 Ivan

    0 0 Отговор
    Може да е стара, но все още си я бива.
  • 4 Медвежа кровь

    0 0 Отговор
    Всъщност, доста фирми си сменят собствеността върху Бугати и съответно доста модели се появяват, но преди Фолксваген груп всички изпадат в безизходица с финансите. ЕВ100 и последвалите го няколко модела не са лоши, но няма как да се сравняват с Вейрон. Обаче и те не са истински бугатита, защото бугатитата се провалят с продажбите далеч преди ЕВ100.

    Е, хубав автомобил е, със страхотно ускорение, невероятна динамика, добра визия, но при всички положения бих избрал Вейрон!
  • 5 -_-

    2 0 Отговор
    Точно това си е истинското Бугати : Натурално с ръчна трансмисия и с 300кг по-лек от наследника си . Вейрон е голямо постижение, но никой не може да избяга от факта, че това си е тежък Volkswagen. За пореден път се убедих, че българите не разбират от автомобили, доколкото знам никога не е съществувало Bugatti с названието EB100, моделът е EB110.

    Коментиран от #6, #7

  • 6 Цветомир Попов

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "-_-":


  • 7

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "-_-":

  • 8 xaxa

    0 0 Отговор
    Красота за окото.Не мога да си представя какво удоволствие е да го караш.