BMW с предно предаване и на всичкото отгоре миниван?! Това вече не е сензация - всички митове за баварската марка се сгромолясаха още преди година, когато беше представен BMW 2er Active Tourer. Сега този Tourer стана Gran, което ще рече голям. И при това не само на габарити. Автомобилът вече изглежда по-добре и стъпи на територията на седемместните миниванове. Още от първо впечатление може да му бъде прикачена титлата "Най-дръзкият седемместен миниван", още повече, че Opel Zafira OPC е вече в историята.
Екстериор
Когато видиш BMW 2er Gran Tourer в огледалото, веднага ти идва да се прибереш вдясно, след което виждаш, че те изпреварва "автобус", но в повечето случаи той изглежда по-спортен от твоето купе, например. С други думи баварците са успели да запазят спортната осанка и в същото време да направят семеен седеместен ван. Ако към допълнителните опции е добавено и спортното М-окачване, баварското ванче изглежда още по-спортно. Такова изпълнение обаче не е за родните пътища, защото возията става значително по-твърда, а клиренсът - по-нисък. Иначе в сравнение с Active Tourer междуосието е увеличено с 11 см, а общата дължина - с 21.4 см. Всичко това прави каросерията по-пропорционална и по-хармонична. Gran Tourer изглежда едновременно и солидно, и стремително.
В сравнение с по-малкото еднообемно BMW с предно предаване, Gran Tourer е по-стабилен и по-вместителен. С това обаче разликите се изчерпват и все още е странно защо от компанията ги разделят като два модела. И ако Active Tourer е адресиран към млади хора с активен начин на живот, Gran Tourer е вариант за онези, които са със същия дух, но вече женени с деца. Всъщност моделът може да се поръча и в петместен вариант и тогава печелите багажник с обем 645 литра. В седемместната версия той става 560 литра, но също е предостатъчен. При свален и втори ред седалки обемът нараства до впечатляващите 1 820 литра, което автоматично превръща Gran Tourer в най-вместителното BMW. Всичко останало, отнасящото се до арматурно табло, седалки и т.н., си е като в стандартно BMW. Допълнителните кресла не предлагат същия комфорт като предните два реда, но стават и за възрастни пасажери. Като цяло салонът е просторен, а височината му позволява на средно ръстови пасажери да се настанят дори и с официален цилиндър на главата.
Двигател и ходови характеристики
Както вече стана ясно, седемместното BMW е стандартно с предно предаване, но може да се поръча и с фирмената xDrive система. Някои от системите са поопростени, като например скоростният лост на осемстепенната автоматична трансмисия е механичен, а Head up дисплеят се проектира на допълнителен екран пред водача, а не на предното стъкло. Иначе воланът е стандартен и информативен, окачването клони към твърдо, но пък за сметка на това стабилността в завои е много добра. Версията 220d, която ни бе предоставена за тест, се появи последна, но всъщност е един от оптималните варианти за Gran Tourer. Този мотор е идеалното съчетание от динамика и икономичност, като дори и при по-екстремна езда не превишава разход от 6.5 литра на 100 километра пробег.
Подробни технически характеристики за BMW 2er Grand Tourer , всички модификации ВИЖ
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Турбото
10:34 31.08.2015
2 Аз
Коментиран от #4, #16
10:55 31.08.2015
3 копеле
11:01 31.08.2015
4 Стоян Стоянов
До коментар #2 от "Аз":
и според мен лидери са французите в този сегмент, но и това БМВ ми допада адски много. В смисъл, развалят си имиджа, но това е доста по-практично (лично мнение) от повечето им модели. За семейни хора с деца е перфектно!11:35 31.08.2015
5 Караиванов
11:36 31.08.2015
6 танашиба танахака
Коментиран от #22, #45
11:41 31.08.2015
7 Същия
11:55 31.08.2015
8 Гост
12:09 31.08.2015
9 Съдран българин
12:39 31.08.2015
10 Gosho
12:43 31.08.2015
11 Гост7
Традициите не са това което бяха.Успех юнаци.
12:45 31.08.2015
12 comment
12:53 31.08.2015
13 Gosho
13:08 31.08.2015
14 Гост
Коментиран от #15
13:12 31.08.2015
15 любител
До коментар #14 от "Гост":
Не е Галакси, това си е ЧИСТА Зафира!13:23 31.08.2015
16 stenly
До коментар #2 от "Аз":
Приятелю, ти честно ли си мислиш че французите са пионерите в пройзводството на мини ванове...я се сети къде са Американците и Японците тогава...Коментиран от #25
14:17 31.08.2015
17 kkфс
14:18 31.08.2015
18 Капитана
14:23 31.08.2015
19 Гост
14:56 31.08.2015
20 Фен На BMW
15:21 31.08.2015
21 бмв е61
15:47 31.08.2015
22 нереален
До коментар #6 от "танашиба танахака":
От БМВ, като направиха електрически камион, да не би да са го пуснали в производство? - Обявиха, че ще си вършат работа в завода им (пренасяне на материали)!15:47 31.08.2015
23 ivo
Коментиран от #24
16:05 31.08.2015
24 нереален
До коментар #23 от "ivo":
Двигатели? - Виж Макларън Ф1 и после говори за двигател, скоростни кутии? - Има си фирми за тази работа, защо трябва да се мешат в тази област, след като ZF кутиите са най-добрите с двоен съединител кутии!?ПП: Единственото, което бълва в теб е злоба и завист, напластена от безпаричието!
Коментиран от #43, #44
16:33 31.08.2015
25 Стоян Стоянов
До коментар #16 от "stenly":
"The Renault Scénic is a compact multi-purpose vehicle (MPV) produced by French automaker Renault, the first to be labelled as such in Europe." източник: https://en.wikipedia.org/wiki/Renault_Sc%C3%A9nicНищо лично - уважавам и американските и японските автомобили, но не бива да подценяваме и френското производство - хайде да сме обективни!
Коментиран от #26
17:00 31.08.2015
26 stenly
До коментар #25 от "Стоян Стоянов":
Ами точно за това говоря-нека сме обективни. И от мен нищо лично, ама виж какви и от колко години ванове пройзвеждат Хамериканците и Япончетата и после нека пак да си говорим за рено еспас и тн....за качество и визия изоообщо не става дума защото тук вече франсетата съвсем ще я овапцат. Жив и здрав.17:06 31.08.2015
27 Morgoth
От БМВ би трябвало да почерпят от опита на колегите си от Мерцедес, които от първа ръка научиха, че хората с пари не си купуват R класа, а тези без пари не си купуват Мерцедес.
17:14 31.08.2015
28 До Morgoth
17:28 31.08.2015
29 реп
18:05 31.08.2015
30 Иван
18:27 31.08.2015
31 дженев
Уважавам и двете марки, но и за тях парите са важни.А на stenly
само да му напомня,че Матра и Рено пуснаха първия еднообемен ван,който стана еталон в класа си.
Коментиран от #32, #35, #36, #37
18:39 31.08.2015
32 Фанети Мазакура
До коментар #31 от "дженев":
Не знам какво сте спорили и как точно и за какво си излизал прав, но източникът не говори за загуби:http://www.daimler.com/Projects/c2c/channel/documents/2590210_Daimler_FY_2014_Annual_Report.pdf - предполагам знаеш какво да гледаш
http://www.bmwgroup.com/e/0_0_www_bmwgroup_com/investor_relations/finanzberichte/ueberblick.shtml
На производители като BMW, Mercedes и Audi може да им повлияят сътресения в големите икономики, като в случаят Китай. Глупости от типа на дали имали или нямали ванове са в сферата на научната фантастика. Развитието на маловажни сегменти е единствено с цел да имат най-голямата възможна гама, за да си продават печелившите продукти, което е основен принцип при разработката на всеки пазар, без значение дали продаваш бонбони или Мерцедеси. И нали знаеш за майстора - "аз бракми с емблема на мачка, п.чка и елхичка на правА"...
19:52 31.08.2015
33 ссс
21:22 31.08.2015
34 бмв е61
22:01 31.08.2015
35 Този коментар е премахнат от модератор.
36 Симеон Тасев
До коментар #31 от "дженев":
22:03 31.08.2015
37 Симеон Тасев
До коментар #31 от "дженев":
изтепа рибата22:03 31.08.2015
38 sspp
Коментиран от #39, #50, #51
22:16 31.08.2015
39 Този коментар е премахнат от модератор.
40 555
22:32 31.08.2015
41 sspp
До коментар #39 от "Симеон Тасев":
Ако си от Пловдив и караш такава тромава барака искам да те сложа на черата аз ще съм с 100 к.с. на друга марка или казано с моето Поло и просто знам къв ще е резултата ще си точка в моето огледало! Слагам и 500 лв за да е по интересно ???22:33 31.08.2015
42 диан
беззаконие е
и като видиш тия намръщени фарове
си мислиш кои знае кои кара
ама и те имат кредити
тука и на пиедестал да са да им се кланяме
ние не сме основен пазар
защото сме МИШКИИ
Коментиран от #49
22:42 31.08.2015
43 ivo
До коментар #24 от "нереален":
Ей каква злоба каква завист ми говориш.Аз имах две Е60-3ка дизел и Х5 пак 3ка На 5ца и правих мотора два пъти за 0 хиляди километра.Аз си го докарах от Германия на 268 хиляди с скъсана ангренажна верига а после си глътна пеперудите ако ти говори нещо. А Хса ме остави на път .Какво да ти обяснявам .Пълни боклуци саКоментиран от #47
22:59 31.08.2015
44 ижо
До коментар #24 от "нереален":
И ела до Враца да ти покажа как живея и какво карам .Що ме караш да се нервя.ела бе ,ела да видиш и да плачеш не обиждай сънародниците си заради такива глупости .Ще ти дам и адреса ако дойдеш23:04 31.08.2015
45 Лайняно БМВ
До коментар #6 от "танашиба танахака":
6.5 литра на сто какво масло ли , е.ати и тъпотията ние да не сме идиоти бе - 16.5 по му ходи23:34 31.08.2015
46 Marieta Marinova
сложи им едни кръгли като на порше
и да видим кои ще ги купи
защото са евтини или
защото са надеждни
или може би икономични?
Коментиран от #48
00:39 01.09.2015
47 тъй
До коментар #43 от "ivo":
Ивооо, Иво....на баламурниците продават счупени коли без значение каква е марката! От Бмв по-добра марка няма...грижиш ли се за нея ...и тя за теб01:31 01.09.2015
48 Този коментар е премахнат от модератор.
49 дабе
До коментар #42 от "диан":
Точно така бъдете мишки, а ние които караме БМВ имаме пи.ки01:36 01.09.2015
50 bvb
До коментар #38 от "sspp":
Аз ще ти дам 500 милиона ако ми покажеш БМВ V6 150 коня!!! Младеж не ти е ясна тая материя, ако някой е фен на БМВ и му трябва ван а те нямат такъв какво следва купува друга марка. Е сега има и БМВ ван и клиента е задоволен. Друг е въпроса, че традициите се нарушат ама всичко се върти около парите...02:58 01.09.2015
51
До коментар #38 от "sspp":
Пич изби рибата, БМВ и V6, иначе си прав тромава и лакома история.....06:58 01.09.2015
52 факт
Коментиран от #54
13:49 01.09.2015
53 тъй
01:32 02.09.2015
54 сап
До коментар #52 от "факт":
Точно така БМВ, не е за чалгаджии!01:36 02.09.2015
55 BMW
00:58 03.09.2015