25 51955

Тест на седемместното BMW

  • bmw-
  • 2er-
  • gran tourer-
  • тест
Тест на седемместното BMW - 1

BMW с предно предаване и на всичкото отгоре миниван?! Това вече не е сензация - всички митове за баварската марка се сгромолясаха още преди година, когато беше представен BMW 2er Active Tourer. Сега този Tourer стана Gran, което ще рече голям. И при това не само на габарити. Автомобилът вече изглежда по-добре и стъпи на територията на седемместните миниванове. Още от първо впечатление може да му бъде прикачена титлата "Най-дръзкият седемместен миниван", още повече, че Opel Zafira OPC е вече в историята.

Екстериор

Когато видиш BMW 2er Gran Tourer в огледалото, веднага ти идва да се прибереш вдясно, след което виждаш, че те изпреварва "автобус", но в повечето случаи той изглежда по-спортен от твоето купе, например. С други думи баварците са успели да запазят спортната осанка и в същото време да направят семеен седеместен ван. Ако към допълнителните опции е добавено и спортното М-окачване, баварското ванче изглежда още по-спортно. Такова изпълнение обаче не е за родните пътища, защото возията става значително по-твърда, а клиренсът - по-нисък. Иначе в сравнение с Active Tourer междуосието е увеличено с 11 см, а общата дължина - с 21.4 см. Всичко това прави каросерията по-пропорционална и по-хармонична. Gran Tourer изглежда едновременно и солидно, и стремително.

Интериор

В сравнение с по-малкото еднообемно BMW с предно предаване, Gran Tourer е по-стабилен и по-вместителен. С това обаче разликите се изчерпват и все още е странно защо от компанията ги разделят като два модела. И ако Active Tourer е адресиран към млади хора с активен начин на живот, Gran Tourer е вариант за онези, които са със същия дух, но вече женени с деца. Всъщност моделът може да се поръча и в петместен вариант и тогава печелите багажник с обем 645 литра. В седемместната версия той става 560 литра, но също е предостатъчен. При свален и втори ред седалки обемът нараства до впечатляващите 1 820 литра, което автоматично превръща Gran Tourer в най-вместителното BMW. Всичко останало, отнасящото се до арматурно табло, седалки и т.н., си е като в стандартно BMW. Допълнителните кресла не предлагат същия комфорт като предните два реда, но стават и за възрастни пасажери. Като цяло салонът е просторен, а височината му позволява на средно ръстови пасажери да се настанят дори и с официален цилиндър на главата.

Двигател и ходови характеристики

Както вече стана ясно, седемместното BMW е стандартно с предно предаване, но може да се поръча и с фирмената xDrive система. Някои от системите са поопростени, като например скоростният лост на осемстепенната автоматична трансмисия е механичен, а Head up дисплеят се проектира на допълнителен екран пред водача, а не на предното стъкло. Иначе воланът е стандартен и информативен, окачването клони към твърдо, но пък за сметка на това стабилността в завои е много добра. Версията 220d, която ни бе предоставена за тест, се появи последна, но всъщност е един от оптималните варианти за Gran Tourer. Този мотор е идеалното съчетание от динамика и икономичност, като дори и при по-екстремна езда не превишава разход от 6.5 литра на 100 километра пробег.

Подробни технически характеристики за BMW 2er Grand Tourer  , всички модификации  ВИЖ


Поставете оценка:
Оценка 1 от 1 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Турбото

    1 0 Отговор
    Добра изглежда първият ван на БМВ, но третият ред седалки доста така тънкана изглеждат.
  • 2 Аз

    0 2 Отговор
    Не става! В този сегмент за мен лидери са френските производители.

    Коментиран от #4, #16

  • 3 копеле

    1 1 Отговор
    Ееее браво на баварските к....та, супер изглежда, кефи ме максимално. Не виждам само подлакътника между предните седалки което си е екстричка за удобството..... и чакаме другите критики сега.
  • 4 Стоян Стоянов

    1 1 Отговор

    До коментар #2 от "Аз":

    и според мен лидери са французите в този сегмент, но и това БМВ ми допада адски много. В смисъл, развалят си имиджа, но това е доста по-практично (лично мнение) от повечето им модели. За семейни хора с деца е перфектно!

  • 5 Караиванов

    2 1 Отговор
    Видях го на живо в Банско. ТГе май и от там са снимките. Много добре изглежда колата. Поздравления за баварците. Разширяват гамата си с характерния си стил, като не отстъпват и от традиционните си модели.
  • 6 танашиба танахака

    1 1 Отговор
    сега иде ред на БМВ баничарка,БМВ микробус товарен/пътнически/товаро-пътнически и камион БМВ....в близко бъдеще и автобус БМВ щом и евтинджас седалки имат....нищо лично де....

    Коментиран от #22, #45

  • 7 Същия

    1 1 Отговор
    R класата на Мерцедес
  • 8 Гост

    1 1 Отговор
    Кола за турските гастербайтери :-) Какво да му харесвам на това мижаво дизелово двигателче!? Никаква мощ,динамика..... Поредното по.иране и излагация на немските "премиум" марки
  • 9 Съдран българин

    1 0 Отговор
    Колата е много скапана, гадна, отвратителна.Аз просто нямам кинти. :(
  • 10 Gosho

    0 0 Отговор
    Никой може ли да ми каже защо BMW не прави големи превозни средства(бусове, ванове и т.н.)
  • 11 Гост7

    1 0 Отговор
    Честито на BMW маняците.Вече си имат и Ван за дрифт........
    Традициите не са това което бяха.Успех юнаци.
  • 12 comment

    0 1 Отговор
    Меркел правят по-хубави автобуси от този.
  • 13 Gosho

    0 1 Отговор
    Отговор: те не могат коли да правят пък бусове :)
  • 14 Гост

    0 1 Отговор
    Хахахаха Форд Галакси с емблема на БМВ

    Коментиран от #15


  • 15 любител

    0 1 Отговор

    До коментар #14 от "Гост":

    Не е Галакси, това си е ЧИСТА Зафира!
  • 16 stenly

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "Аз":

    Приятелю, ти честно ли си мислиш че французите са пионерите в пройзводството на мини ванове...я се сети къде са Американците и Японците тогава...

    Коментиран от #25

  • 17 kkфс

    0 2 Отговор
    ee kvo razbirash ot koli. Noviq dizelov dvigatel shte napravi na nishto tvoq benzinov v koito povecheto koncheta sa izbqgali
  • 18 Капитана

    1 1 Отговор
    Евала за Бавареца,така ще запълнят и този сегмент.По марката БМВ,плюят и хулят тез,които не могат да си го купят.Дай боже всекиму ново БМВ!!!
  • 19 Гост

    1 2 Отговор
    Отвратителната излагация на алчните немски "премиуми" продължава с пълна сила! След като Мерцедес изкопира Х6 на БМВ ,Ауди копира колегите си от Опел....ред е на БМВ! На това се казва извращение! Нищо от това не е БМВ! Няма динамика,няма агресия,само мижава маркетингова лайнария! Кола за задръстени семейства,които по-далеч от завода не виждат,а от там....както е казал колегата по-долу за гастербайстери,които са винаги между пътищата на изток и запад....в търсене на новата баня за ремонт,баничарница за топли закуски или кренвирши за тезгяха на Али Асан от Мюнхен....
  • 20 Фен На BMW

    0 1 Отговор
    Аз съм фен на BMW но BMW с предно е като каруца без кон за мен :(
  • 21 бмв е61

    0 1 Отговор
    евала колега поне един да чуя да каже нещо смислено дай боже всеки който знае какво иска от един автомобил да може да си купи ново бмв
  • 22 нереален

    0 1 Отговор

    До коментар #6 от "танашиба танахака":

    От БМВ, като направиха електрически камион, да не би да са го пуснали в производство? - Обявиха, че ще си вършат работа в завода им (пренасяне на материали)!
  • 23 ivo

    0 1 Отговор
    Тия смешници трябва първо да почнат да правят двигатели и скоростни кутии. И тогава да почнат да правят нещо друго.....

    Коментиран от #24

  • 24 нереален

    0 2 Отговор

    До коментар #23 от "ivo":

    Двигатели? - Виж Макларън Ф1 и после говори за двигател, скоростни кутии? - Има си фирми за тази работа, защо трябва да се мешат в тази област, след като ZF кутиите са най-добрите с двоен съединител кутии!?
    ПП: Единственото, което бълва в теб е злоба и завист, напластена от безпаричието!

    Коментиран от #43, #44


  • 25 Стоян Стоянов

    0 1 Отговор

    До коментар #16 от "stenly":

    "The Renault Scénic is a compact multi-purpose vehicle (MPV) produced by French automaker Renault, the first to be labelled as such in Europe." източник: https://en.wikipedia.org/wiki/Renault_Sc%C3%A9nic
    Нищо лично - уважавам и американските и японските автомобили, но не бива да подценяваме и френското производство - хайде да сме обективни!

    Коментиран от #26

  • 26 stenly

    0 1 Отговор

    До коментар #25 от "Стоян Стоянов":

    Ами точно за това говоря-нека сме обективни. И от мен нищо лично, ама виж какви и от колко години ванове пройзвеждат Хамериканците и Япончетата и после нека пак да си говорим за рено еспас и тн....за качество и визия изоообщо не става дума защото тук вече франсетата съвсем ще я овапцат. Жив и здрав.
  • 27 Morgoth

    1 1 Отговор
    Разбирам да си купиш скъпо БМВ, защото е бързо и спортно. Разбирам да си купиш скъпо БМВ, защото е комфортно и луксозно. Но не виждам причина да си купя скъп ван!
    От БМВ би трябвало да почерпят от опита на колегите си от Мерцедес, които от първа ръка научиха, че хората с пари не си купуват R класа, а тези без пари не си купуват Мерцедес.
  • 28 До Morgoth

    0 1 Отговор
    Слуеая с R класата е друг тази кола беше направена на базата на ML и струваше колкото ML но хората с възможности препочитат суб пред ван. А това бмв 2 е нисък клас кола и ще струва около 60хил ново, ще ядът от пазарния дял на опел и фолкцваген. Mercedes ако решат мога да пуснат дълга база на В класата с 7 месета ама до тогава колко коли бмв ще са продали, отновно закъснели ще са.
  • 29 реп

    0 0 Отговор
    Браво, инженерите им са вълшебници! Какъвто и клас да правят, винаги е най-доброто!
  • 30 Иван

    0 1 Отговор
    Kia Cedona с нормални врати.
  • 31 дженев

    0 1 Отговор
    преди 3 г. в същия този форум /не да се изтъкна/ но ожесточено спорехмеи излезнах прав,че нито Мерц,нито БМВ ще издържат на френската конкуренция.И двете фирми осъзнаха,че губят като произвеждат автомобили адресирани към тесен кръг клиенти.Мерц скочиха на А класа, после на ванове и т.н.БМВ доста закъсняха,но вече е факт.
    Уважавам и двете марки, но и за тях парите са важни.А на stenly
    само да му напомня,че Матра и Рено пуснаха първия еднообемен ван,който стана еталон в класа си.

    Коментиран от #32, #35, #36, #37

  • 32 Фанети Мазакура

    0 1 Отговор

    До коментар #31 от "дженев":

    Не знам какво сте спорили и как точно и за какво си излизал прав, но източникът не говори за загуби:
    http://www.daimler.com/Projects/c2c/channel/documents/2590210_Daimler_FY_2014_Annual_Report.pdf - предполагам знаеш какво да гледаш

    http://www.bmwgroup.com/e/0_0_www_bmwgroup_com/investor_relations/finanzberichte/ueberblick.shtml

    На производители като BMW, Mercedes и Audi може да им повлияят сътресения в големите икономики, като в случаят Китай. Глупости от типа на дали имали или нямали ванове са в сферата на научната фантастика. Развитието на маловажни сегменти е единствено с цел да имат най-голямата възможна гама, за да си продават печелившите продукти, което е основен принцип при разработката на всеки пазар, без значение дали продаваш бонбони или Мерцедеси. И нали знаеш за майстора - "аз бракми с емблема на мачка, п.чка и елхичка на правА"...
  • 33 ссс

    0 2 Отговор
    тва прилича на лошо копие на корейски автомобил..слава богу от ауди не са се излагали така до сега
  • 34 бмв е61

    0 1 Отговор
    а ти накъде си тръгнал без пари тея марки са за хора който знаят какво търсат и искат от един автомобил не за хора без идеи и празни приказни точно такива марки най-малко губат нещо ама го биваше лафа че губели нещо
  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Симеон Тасев

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "дженев":

  • 37 Симеон Тасев

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "дженев":

    изтепа рибата
  • 38 sspp

    0 1 Отговор
    Хубава кола но обречена на провал! Клиентите на тая марка не търсят такива коли! В Пловдив е пълно със всички нови модели на тази марка ама точно този модел трябва с лупа да го търся иначе новата 5 ца и X5 колкото искаш! Лични впечатления от V6 150 k.s. бензин на БМВ е нещо тромаво и лакомо което дразни и излага тая фирма!

    Коментиран от #39, #50, #51

  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 555

    0 0 Отговор
    симеончо.......ти няма ли да пораснеш вече.Лапай биберона и лягяй,че замърсявяш форумното пространство с детинските си изцепки.
  • 41 sspp

    0 0 Отговор

    До коментар #39 от "Симеон Тасев":

    Ако си от Пловдив и караш такава тромава барака искам да те сложа на черата аз ще съм с 100 к.с. на друга марка или казано с моето Поло и просто знам къв ще е резултата ще си точка в моето огледало! Слагам и 500 лв за да е по интересно ???
  • 42 диан

    1 0 Отговор
    те БМВ само тука вървят
    беззаконие е
    и като видиш тия намръщени фарове
    си мислиш кои знае кои кара
    ама и те имат кредити
    тука и на пиедестал да са да им се кланяме
    ние не сме основен пазар
    защото сме МИШКИИ

    Коментиран от #49

  • 43 ivo

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "нереален":

    Ей каква злоба каква завист ми говориш.Аз имах две Е60-3ка дизел и Х5 пак 3ка На 5ца и правих мотора два пъти за 0 хиляди километра.Аз си го докарах от Германия на 268 хиляди с скъсана ангренажна верига а после си глътна пеперудите ако ти говори нещо. А Хса ме остави на път .Какво да ти обяснявам .Пълни боклуци са

    Коментиран от #47

  • 44 ижо

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "нереален":

    И ела до Враца да ти покажа как живея и какво карам .Що ме караш да се нервя.ела бе ,ела да видиш и да плачеш не обиждай сънародниците си заради такива глупости .Ще ти дам и адреса ако дойдеш
  • 45 Лайняно БМВ

    0 1 Отговор

    До коментар #6 от "танашиба танахака":

    6.5 литра на сто какво масло ли , е.ати и тъпотията ние да не сме идиоти бе - 16.5 по му ходи
  • 46 Marieta Marinova

    0 0 Отговор
    заради фаровете ги купуват
    сложи им едни кръгли като на порше
    и да видим кои ще ги купи
    защото са евтини или
    защото са надеждни
    или може би икономични?

    Коментиран от #48

  • 47 тъй

    0 1 Отговор

    До коментар #43 от "ivo":

    Ивооо, Иво....на баламурниците продават счупени коли без значение каква е марката! От Бмв по-добра марка няма...грижиш ли се за нея ...и тя за теб
  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 дабе

    0 1 Отговор

    До коментар #42 от "диан":

    Точно така бъдете мишки, а ние които караме БМВ имаме пи.ки
  • 50 bvb

    2 0 Отговор

    До коментар #38 от "sspp":

    Аз ще ти дам 500 милиона ако ми покажеш БМВ V6 150 коня!!! Младеж не ти е ясна тая материя, ако някой е фен на БМВ и му трябва ван а те нямат такъв какво следва купува друга марка. Е сега има и БМВ ван и клиента е задоволен. Друг е въпроса, че традициите се нарушат ама всичко се върти около парите...
  • 51

    0 0 Отговор

    До коментар #38 от "sspp":

    Пич изби рибата, БМВ и V6, иначе си прав тромава и лакома история.....
  • 52 факт

    0 0 Отговор
    Преди няколко дни,се събрахме една компания и към Балкана на полянка,по едно време единият пич вика чакай аз да докарам БМВ-то да послушаме музика,до тук добре.След около 1час му викаме,ще падне акумолатор и той ааааа няма нов е,но пък реши все пак да припали за малко но ъцццц няма въртене изобщо.Лампите си светят ярко,всичко си работи няма палене.И като започнахме,бутай,бутай по тази поляна няма,нищо не се случва.Дойде от някъде един човек и вика Ей момчета и до утре да бутате няма да стане.Ние 5 пича го гледаме тъпо,и го питаме защо,а той ами защото всички БМВ-та имали защита като падне до няква степен тока и можеш да ползваш жокер-кабели или друг акумолатор.Да ти еб....м и бемвето.След един час търсене работата стана с кабели.Човека ни каза изобщо да не сваляме този акумолатор и да запалим с друг,че ставало мазало.Пича чак се ядоса и вика ще го продавам това БМВ.Аз на друг автомобил такова нещо не съм виждал.Запалвал съм автомобил с никакъв ток в акумулатора на контакт на втора и газ.Така,че който си копува БМВ-да си купи и кабели задължително, и да си ги закачи на огледалото за обратни виждане.

    Коментиран от #54

  • 53 тъй

    0 0 Отговор
    Браво, инженерите им са вълшебници! Какъвто и клас да правят, винаги е най-доброто!
  • 54 сап

    1 0 Отговор

    До коментар #52 от "факт":

    Точно така БМВ, не е за чалгаджии!
  • 55 BMW

    1 0 Отговор
    По европа се срещат много често вече. Много се харесва и много я купуват. Те не я правят заради техните клиенти, а за да наберат нови клиенти.