ТЕМА: Автосалон
Новини

S-Klasse свали покрива преди Франкфурт

Публикувана: 2 Септември, 2015 15:30
26 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 5667
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Mercedes-Benz представи предпремиерно откритата версия на S-Klasse в навечерието на автосалона във Франкфурт. След цели 35 години най-големият и луксозен модел на марката ще може отново да се похвали с кабрио модификация. Според компанията нивата на усикване на шасито са намалени значително и гонят тези на купе версията. 

Теглото също е много близко до това на закрития модел. Това се дължи на използването на много алуминий и магнезий в задната част на автомобила. Масата на кабриолета е само 1.814 килограма за върховата версия Mercedes-AMG S63 S 4MATIC, която ще бъде задвижвана от 5.5-литров V8 с два турбокомпресора. Мощността достига 585 конски сили, а въртящият момент - потресаващите 900 Нм. Ускорението от място до 100 км/ч отнема 3.9 секунди.

Флагманският кабриолет на Mercedes-Benz естествено ще бъде натъпкан със всевъзможни удоволствия, като Airscarf отоплителната система. Друга новост е, че гюрукът се прибира в отделно помещение и не засяга багажното пространство. Отварянето и затварянето на тавана отнема около 20 секунди и може да се извършва до скорост от 60 км/ч.

По-детайлна информация ще бъде разкрита след официалната премиера, която ще се състои след около две седмици във Франкфурт. 

 

Научете повече за генерациите на S-Klasse от  ТУК

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
GL5
1 Отговор
ШЕДЬОВЪР!!!!!!

Коментиран от #2


Оценка:
-0 +2

ПОЛУДЯЛ
2 Отговор

До коментар #1 от "GL5":


ГРОЗНО...

Коментиран от #3


Оценка:
-2 +0

3
Този коментар е премахнат от модератор
даймлера
4 Отговор
Много е грозна... :)

Оценка:
-0 +0

незнайко
5 Отговор
Аз ли недовиждам или наистина няма място за краката на седналите отзад. Това е смешно за този класен автомобил. Само деца със столчета ли ще се возят отзад? За грамадния двигател обаче са намерили място.

Коментиран от #10


Оценка:
-2 +0

гост
6 Отговор
Напоследък Немците пускат много измислени коли. Тази е предвидена само за двама, без място за краката. А това е С класа, най-широкото от гамата.
Наред с мижавите А и ЦЛА, ГЛА, все някакви измислени колички, които не са само скъпи, но и малки. На снимка изглеждат добре, но като седнеш или се премериш до тях стават супер смешни. Немците да не се смаляват, че така се гаврят с клиентелата или са се насочили основно към китайците.
Отвратителна политика: плюе се против Китай, а сега те диктуват на европейските производители какво да се прави и европейците, трябва да караме това, което китайците са предпочели?!? Това го допускат концерните само заради пари, не за друго.

Коментиран от #7


Оценка:
-2 +1

tupkitaec
7 Отговор

До коментар #6 от "гост":


Всъщност за китайския пазар мястото за краката е от особено важно значение при лимузините.

Оценка:
-0 +1

ПОЛУДЯЛ
8 Отговор

До коментар #3 от "Нормален":


Защо всичко трябва да опира до парите? Щом е скъпо и някой не го хареса веднага е беден или селянин и пр. Наистина не ми харесва, мое мнение!

Оценка:
-1 +0

Турбото
9 Отговор
Супер салон и мощност като на самолет.

Оценка:
-0 +2

CL 500
10 Отговор

До коментар #5 от "незнайко":


Не забравяй, че това си е спортно купе, поне на снимката. Имам CL 500 от 2008-ма и така погледнато отзад не се вижда място, защото има опцията за улесняване на слизането, при отваряне на вратата, седялката да се изтегля автоматично назад и волана да се вдига. Така, когато няма никой в колата и предните седялки си остават изтеглени силно назад. Като я свалиш да влезе човек отзад, тя автоматично се плъзга напред, както и като запалиш двигателя. Много подробно стана да пояснявам, но както и да, отзад наистина мястото е по-ограничено, но не и чак толкова :-) А който иска повече място, просто не си взема купе :-)

Оценка:
-0 +2

Излагация
11 Отговор
Я, това новата 6-та серия ли е ?😉

Оценка:
-1 +0

124ка
12 Отговор
Абе, стани да седна...

Коментиран от #13


Оценка:
-1 +0

CL 500
13 Отговор

До коментар #12 от "124ка":


Абе няма стани да седна. Има - 'Идвай си с твойта кола, щото ми тежиш и поведението/вървежа на колата го усещам, че се влошава!' :-) А ако е за децата - сори, ама ще ходим с другата кола, тая е за татко :-)

Коментиран от #14, #16, #17


Оценка:
-0 +2

Mercedes-Benz
14 Отговор

До коментар #13 от "CL 500":


А така!

Оценка:
-0 +0

15 Отговор
Супер грозни седалки, иначе е хубава колата, но стария модел е уникален.

Оценка:
-0 +0

124ка
16 Отговор

До коментар #13 от "CL 500":


Да, ние сме милионери да имаме по 2-3 коли по 200 хил. лева... Ако няма стани да седна за какво са ти задните седалки?

Оценка:
-0 +0

Гост
17 Отговор

До коментар #13 от "CL 500":


Ако си хипопотам, може и да се усеща разлика във вървежа. Но 585 к.с. да се влияят от допълнителни 200 кг, май говори, че нищо не разбираш от коли!

Коментиран от #20


Оценка:
-0 +0

копеле
18 Отговор
Велики са от Мерцедес, ТИТАНИ......!

Оценка:
-0 +0

W202
19 Отговор
Еееееех искам джакпотаааа

Оценка:
-0 +0

CL 500
20 Отговор

До коментар #17 от "Гост":


Както казах, моята е от 2008-а, т.е. е 388 коня. И ако ти не усещаш разлика във вървежа на колата при едни допълнителни близо 90-100 кг., значи по-скоро ти не можеш да усетиш пълно колата. Или караш (си карал) такава кола недостатъчно или само еваш-еваш в града. Не напразно при всяка спортна кола, та дори и с над 600 коня, битката за намаляне на теглото е приоритет! Вярвай ми, една кола и с 200 коня, ама да е 1500 кг., ще дава голям кеф, а ти ми казваш, че 100кила няма да ги усетя :-)

Коментиран от #21


Оценка:
-0 +0

Гост
21 Отговор

До коментар #20 от "CL 500":


388 к.с. не са 585!!! А и ако караш по пътя като джигит, по-добре не ми се хвали!
В държавите, където се правят такива уникални автомобили, всички карат еваш-еваш в града, не се хвалят как нарушават законите и не се правят на безсмъртни, защото отдавна са надживели тези комплекси!
Не знам за държава, където цари пълна анархия като у нас, да произвеждат такива расови автомобили - пък ти обяснявай как 388 к.с. не вървят като на рали!!!

Коментиран от #22


Оценка:
-0 +0

CL 500
22 Отговор

До коментар #21 от "Гост":


Абе човек, що така с някаква агресия :-) Къде видя да съм се хвалел, че карам като джигит. И това за държавите - ами държавата, откъдето произлиза тая кола има едни аутобани, където можеш да караш меко казано по-бързичко. Защо четеш всичко както дяволя евангилието, т.е. виждаш това, което искаш да прочетеш. Никъде не съм писал как карав в града, но и там ускорението от място на тия 2 тона са различни с и без допълнителни 100 кг. И не се заблуждавай като чуеш 388 или повече коня. Както се казва - заменям 100 от тях за 200 кг. по-малко общо тегло :-) , но със запазване на возията и комфорта :-) Пак ти казвам, чети правилно какво ти пиша и дано не се лъжа, но ми се струва, че малко повече теоретик го даваш. Ако не си карал по-мощна кола, пожелавам ти го в най-скоро време и да я притежаваш! :-)

Оценка:
-1 +0

Без Име
23 Отговор
Чисто копие на BMW M6 F12 Cabriolet

Коментиран от #25


Оценка:
-1 +0

Меро Меро
24 Отговор
старата по-широка и става за секс

Оценка:
-0 +0

656
25 Отговор

До коментар #23 от "Без Име ":


Хвани моето копие. Ама нищо общо с BMW, не се излагайте де.

Оценка:
-0 +1

Роман Ценов
26 Отговор
Това е марката

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка