Изцяло електрическо купе с четири врати е главната изненада на Porsche за публиката и специалистите на изложението във Франкфурт. Mission E може да се смята за твърда заявка на марката за навлизането в напълно нов сегмент, в който към момента безапелационно доминира Tesla Model S, макар че серийната версия надали ще се появи преди края на десетилетието.
Прототипът разполага с два електромотора с обща мощност над 600 к.с., които са достатъчни за ускорение от 0 до 100 км/ч за 3.5 сек. и до 200 - за 12 секунди. С подобни показатели Mission E превъзхожда 911 Turbo, но леко отстъпва на най-бързата Tesla Model S P85D.
За сметка на това Porsche-то превъзхожда калифорнийския си съперник поне по два параметъра - автономният пробег достига 530 км, а 80% от капацитета на батериите могат да бъдат попълнени за едва 15 минути. За целта е необходимо специално зарядно устройство, разработено специално за прототипа.
Акумулаторите с водно охлаждане за разположени в пода между двата моста и придават на автомобила отличен баланс и много нисък център на тежестта. Говори се, че много от дизайнерските черти на Mission E ще намерят място в оформлението на следващата Panamera.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 некойси
По-добре късно от колкото никога :)
Коментиран от #11
10:07 15.09.2015
2 коки
10:11 15.09.2015
3 stefan
Коментиран от #7
10:34 15.09.2015
4 копеле
10:50 15.09.2015
5 ужас
11:05 15.09.2015
6 гост
11:31 15.09.2015
7 Строше
До коментар #3 от "stefan":
Радваме се за ентусиазма Ви, но ние от Строше смятаме, че сме направили огромен скок в сферата на ел.мобилите, който съвременния потребител няма да може да приеме психически и замразяваме проекта.За да не е голямо разочарованието на феновете ние ще пуснем този модел с дизелов двигател от СОЦваген.Коментиран от #8
12:06 15.09.2015
8 Ярослав Станчев
До коментар #7 от "Строше":
Слаб ти е камуфлажа,Дошееее.И под друго име да се скриеш лошата миризма те издава.Porsche
12:29 15.09.2015
9 гост
Може да си пускат колкото си искат такива прототипи, но реалността е съвсем друга.
Тесла С е на пазара от години и е на достъпна цена за средната класа, като се пресметнат данъчни облекчения и отсъстващите разходи за зареждане.
Дори да го изкарат ще е на такава цена, че само единици ще могат да си го позволят, като че: ето, можем да направим и ние такова, но няма да може да си го купите.
Тесла го направи така, за да може да си го купят хората, не за да се доказва.
А и заряд в рамките на 15мин означава огромно количество ток в минута, не знам това уникално нещо дали е приложимо на практика или колата ще се запали, както става с много поршета.
12:29 15.09.2015
10 Електрик
14:54 15.09.2015
11 незнайко
До коментар #1 от "некойси":
Прав си, новата ера на електромобилите започна с ЕV1 от 2003 година когато нефтените магнати принудиха Дженерал Мотърс да унищожи 400 електромобила. След 2008 година само 5 години по късно се предадоха. Сега всички фирми вървят по стъпките на Tesla Model S P85D. Намерите филма "Кой уби електрическата кола".17:11 15.09.2015
12 Vasik Atanasova
ТОВА Е БРУТАЛНА КОЛА
Коментиран от #18
18:02 15.09.2015
13 Maurice
21:00 15.09.2015
14 strahotiq
относно коментарите: плииз не подценявайте порше за готовността им да я вкарат в производство до 1-2 години... разбира се на подобаваща цена.
относно дизайна: в пъти по-добър от тесла на които въщност това им е много слаб сегмент в всички техни проекти.Доказаха го съвсем скоро с СУВ-а който представиха ...има нещо недовършено и доста чиип в него, дори и на живо.
да живей конкуренцията!
21:22 15.09.2015
15 Електрик
11:04 16.09.2015
16 М1
15:49 16.09.2015
17 Герман
16:49 16.09.2015
18 ддд
До коментар #12 от "Vasik Atanasova":
но не съществува:)а другата е реална
напипваш ли разликата?
и аз предизвиквам тесла с кола
може да измине 100 000 км с едно зареждане
става пикап комби кабрио и спортна
с натискане на едно копче
планирам производство след 147 години
и разбира се тесла сега треперят от страх:)))
21:47 16.09.2015
19 гост
04:28 17.09.2015
20 paltarski
00:27 18.09.2015