16 Септември, 2015 08:53 32 941 104

Alfa Romeo Giulia отвя и BMW M5

  • alfa romeo-
  • giulia-
  • bmw-
  • m5-
  • нюрбургринг-
  • quadrifoglio verde

Представители на Alfa Romeo на салона във Франкфурт се похвалиха, че напомпаната версия на Giulia Quadrifoglio Verde е успяла да завърти обиколка на Северната дъга на "Нюрбургринг" за 7 мин. и 39 секунди. Видео, документиращото постижението на "Четирилистната детелина", все още не е разпространено.



Ако бъде потвърдено, времето на Giulia в "Зеления ад" ще стане абсолютен рекорд сред серийните седани. Най-бързият модел до този момент бе BMW M5, който измина 20-километровата отсечка в планината Айфел за 7 мин. и 52 сек. през 2005 г.



Във Франкфурт бяха обявени и цените на Giulia в Италия. Базовата модификация ще струва 79 000 евро, а Quadrifoglio Verde - 95 000.



Alfa Romeo представи наследника на 159 през юни. Giulia дебютира директно с най-мощната си версия Quadrifoglio Verde. Анаболният седан има 2.9-литров турбиниран V6 с мощност 510 к.с., който може да се комбинира с шестстепенна ръчна скоростна кутия или автомат с осем предавки. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 3.9 сек., а максималната скорост достига 307 км/ч.



Останалите двигатели в гамата на Giulia все още не са обявени. Продажбите започват към края на годината.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ев

    6 1 Отговор
    велик автомобил
  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Петър

    1 4 Отговор
    Отвя М5 от 2005? е60? Голяма новина...

    Коментиран от #6

  • 4 Powa

    9 2 Отговор
    Като цяло нищо неочаквано Джулия да мачка Бееенве 5 ... това някога го правеха и 156, а след това и 159 ... Страхотен запомнящ се автомобил ! Евала на Италианците ! =Р

    Коментиран от #8

  • 5 Иво

    4 1 Отговор
    Базова алфа 80000 евро? Да няма грешка? Това е повече от базова 5-ца или Е класа. До кога Алфа ще залагат на заклетите си фенове? Да не говорим , че на старо цената и е 4 пъти по-ниска и обезценяването в пъти повече от колкото на "аналога" Е- клас или 5- а серия

    Коментиран от #9

  • 6 Мергела

    3 0 Отговор

    До коментар #3 от "Петър":

    Cheti malko po - vnimatelno Най-бързият модел до този момент бе BMW M5, "... през 2005 г." Predstavi si shtom toi e nai - barzia za kakvo govorim za modelite sled e60(prekrasna kola, imal sam udovolstvieto da karam 535).
  • 7 M Power

    1 0 Отговор
    Dream on
  • 8 M Power

    2 2 Отговор

    До коментар #4 от "Powa":

    И аз харесвам малко или много алфите, но се изхвърляш. Не мисля, че 156 е по-добра от Е39, камо ли, че 159 е по-добра от Е60

    Коментиран от #11, #21

  • 9 незнайко

    7 1 Отговор

    До коментар #5 от "Иво":

    Обезценяват се наистина, но са по хубави и стилни. Двигателите им са резачки, но искат добро гледане. На хубавото не може да се каже лошо.
  • 10 johndoe

    6 1 Отговор
    красота
  • 11 Powa

    1 1 Отговор

    До коментар #8 от "M Power":

    Точно за това всеки има мнение и има различни коли и вкусове. За 159 и e60 си прав и според мен, но аз говорих за предишните 2 серии. Вече за 156 не мога да се съглася ...

    Коментиран от #73

  • 12 кАЛФА

    1 3 Отговор
    Чудя се къде изчезнаха Алфа 147 - няма ги по пътищата и по моргите дори. Отговорът е ""Качество"" /в двойни кавички/.
  • 13 Maurice

    3 0 Отговор
    Само идиот може да сравнява 156, 159 с Е39 и Е60. Алоу, това не са коли от един клас бе! Алфа 166 беше в класа на Е39, след това Алфа нямаха пари, за да изкарат нов модел в сегмента. А до колкото това, че рекорда на дъгата бил от старата М5, ами много просто. Говорим за седан! Не за спортни купета. БМВ никога не са се целили в обиколката на дъгата. Те се целят в пазара, а там се справят много по-добре от Фиат, Алфа и всички производни, барабар с американските си покупки като Крайслер, Додж и т.н. Относно Алфата, поредното божествено творение на дизайнерите и убеден съм, поредното разочарование на инженерите.
  • 14 Bravo

    3 5 Отговор
    Тези пък с техните жалки опити. Да се сравняват с тойота, хонда, дачия, рено, фиат, киа, хюундай, нещо на тяхното ниво. И каква е тази цена ? - 80 000 евро ???? Не всички сме дизайнери, да обръщаме внимание само на външния вид, някои хора също държат колата им да е качествена и здрава и също така след 5 години да не струва 1/8 от първоначалната цена.

    Коментиран от #16

  • 15 Julio

    2 0 Отговор
    Ако няма грешка в статията за базовата цена на колата това ще бъде един безкрайно (ама много безкрейно) бутиков автомобил.
  • 16 Дошо

    1 2 Отговор

    До коментар #14 от "Bravo":

    Колата е проектирана съвместно с Ферари, а двигателя си е правен изцяло от Ферари.Виж в салона какви мателиали са ползвани.Колко да струва?Колкото BMW сглобявано от араби с китайски части?Еми няма как да стане.

    Коментиран от #19, #75

  • 17 страаааах

    3 1 Отговор
    Нещо се оакахте БМВ фенчетата , а ?Тая кола ще я гледате само в едно положение -отзад и бързо отдалечавайки се от вас , докато псувате в неистови опити да накарате талигите ви поне да не изостават толкова обидно!
  • 18 ххх

    2 0 Отговор
    Това е ненормална цена за Алфа!
    Колата е хубава (спор няма), качеството е под въпрос, ОК- бърза е, но как смятат да я продават при тази цена?
    Та нали на този модел се разчиташе да ги измъкне и тръгнат пак нагоре. Не казвам че трябва да е бюджетен, все пак е Алфа, но това наистина ще стане бутикова кола, както беше написал някой по-долу.
    Ако не успеят с този модел и като знам как през 10 години вадят нов, то ще последват съдбата Ланчия...
  • 19 Bravo

    3 5 Отговор

    До коментар #16 от "Дошо":

    Братле, за разлика от останалите тук във форума, аз няма да те нареждам или псувам. Но чувал ли си за Питагор ? Вероятно, да. Знаеш ли какво е казал ? Казал е следното : "Ако си орел, не е нужно да изпъкваш сред гаргите." Тоест на БМВ битката им е с Ауди и Мерцедес, а това че разни "гарги" се опитват да се пробутат сред орлите, дреме им на ... ;)

    Коментиран от #29

  • 20 v1per

    2 0 Отговор
    Оправете си статията и научете английски, като превеждате!
    Базовата цена на QV е 79000EUR, с всички екстри отива на 95000.

    То е ясно, че ако базовата е толкова няма да има продаване тази кола...
    БМВ да вземат мерки серийно да слагат водоустойчеви седалки в случай на подмокряне когато видят Giulia да ги настига.
  • 21 Xexe

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "M Power":

    Alfa 156 dori ne e v klasa na e39 tam e 166 a v klasa na 7-ma seriq alfa nqmat nishto!
  • 22 Powa

    4 0 Отговор
    Много хейт ... за пореден път се убедих, че БМВ е диагноза в България, от късо постригани, леко брадясали индивиди с татуировки, каращи изнемогващи баварски еднотипни коли с всеки следващ модел за средно 3-5к и не виждащи по - далече от носа си. Обаче всички знаем как ще извиват вратове по тази Алфа кога я видят. :) Ай със здраве !
    P.S.: "По - добре палава италианка, отколкото скучен германец!"

    Коментиран от #77, #101

  • 23 аха

    3 0 Отговор
    Сега ми се изясни защо е припаднал новия шеф на БМВ вчера.Явно човека е видял алфата и е разбрал , че мача е свършил преди да почне!
  • 24 Кольо Камиона

    2 0 Отговор
    Моля някой от специалистите да обясни защо и кьораво и кьопаво като се готви да пусне нов таралясник с претенции за спортно поведение го сравнява с БМВ М и се хвали че са по-добри? Купувачите (тези който купуват нови автомобили а не 20-годишни бангии на по 780,000 км "нов внос") ги подминават с любезна, леко подигравателна усмивка, и така до следващите мераклии за 80% обезценяване за три години

    Коментиран от #25, #31

  • 25 Гошо

    2 0 Отговор

    До коментар #24 от "Кольо Камиона":

    Кольо карай си камиона и не мисли.За такива като тебе е противопоказно и непосилно да мислят.Върти геврека и контактувай с труженичките покрай пътя , там ти е "силата". И като слезеш от камиона да юркаш немския кенеф в желание да станеш Шумахер , да знаеш , че пак си прецакан. Човека караше Ферари.

    Коментиран от #26

  • 26 Кольо Камиона

    1 1 Отговор

    До коментар #25 от "Гошо":

    Гоше, бат ти Кольо караше камион преди 35 години и оттогава му остана прякора. Тогава Алфа бяха яки, но вече не са, сори. Сега други карат камионите на Бат ти Кольо а той си върти синджирчето. Шумахер, въпреки многото му титли (и дай Боже да се оправи) никога не е бил мой идол, най-великият отдавна изгни в гробищата и с тези смешни Ф1 правила едва ли някой ще повтори това което съм имал щастието да гледам докато ти си седял в Москвича (412-двигател БМВ, ха-ха-ха) на вуйчо си и си мечтал да вземеш книжка за мотопед

    Коментиран от #38

  • 27 Николай

    0 4 Отговор
    както казва Володя Стоянов:
    - Продава ли се новата Алфа?
    - Продава се, но не се купува!
  • 28 р0ск0

    3 0 Отговор
    Не знам тия бмвта ... но като гледам ускорението и от 0-до 100 та тя е по бърза и от новите М-ки бмвта (Ф80 и Ф10). За пореден път доказаха италиянците че не е нужно да изкарват различни модели в отделни класове, те изкарват един модел и който е по добър от всички модели и класове на бмвтата!!!
  • 29 Driver

    4 1 Отговор

    До коментар #19 от "Bravo":

    Братле, брато, брат, брат ми, братленце
    Алфа са били спортната марка докато Ауди и БМВ не са правили коли още.
    Не говори глупости плийййс, а почети малко история преди да съдиш със споменати мнения чути от пейката ти пред блока.

    Коментиран от #37

  • 30 некойси

    2 1 Отговор
    Както винаги италианците изскачат със страхотен дизайн, браво ... добре изглеждаща кола.
    Дано поне този път да е добре направена ... имам гаражни спомени от старата алфа на един познат :)
  • 31 v1per

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "Кольо Камиона":

    Коле ами щото М3 са аналог в класа си и имат репутацията за най-големите бегачки. Нормално е като си изкарал нов продукт който на хартия и вече на практика (7:39) е по-добър от конкурента си (М3). Опитваш се да мислиш, но вкарай и малко логика!
  • 32 kiko

    0 5 Отговор
    винаги са ми били смешни тия алфи с тоя триъгълник отпред
  • 33 W222

    3 0 Отговор
    ДА НЕ ЗАБРАВЯМЕ ЧЕ ТОВА НЕ Е ОБИКНОВЕННА АЛФА А ТАКАВА ВЕРСИЯ СЪС ДВИГАТЕЛ СЪЗДАДЕН ОТ ФЕРАРИ И ЗАТОВА ИМА ТАКИВА ХАРАКТЕРИСТИКИ И Е С ТАКАВА ЦЕНА.СЛЕД ДОПЪЛНИТЕЛЕН ТУНИНГ НА НЯКОЯ ФИРМА ЗА ТУНИНГ НА ФЕРАРИ И МАЗЕРАТИ ДВИГАТЕЛЯ ЩЕ ИМА ОКОЛО 600 КОНЯ И ТОГАВА НИКОЙ СЕДАН НЯМА ДА МОЖЕ ДА ГО БИЕ ПО УСКОРЕНИЕ И МАКСИМАЛНА СКОРОСТ
  • 34 хахаха

    3 1 Отговор
    Хахаха - къде са немските поклонници?-:)))))
  • 35 Челинджър

    1 0 Отговор
    Да бе хората правят фабрични седани по 700 кс...
  • 36 ТАКАШИСАН

    2 7 Отговор
    ИТАЛЯНСКИ КУРНИК КАТО ВСЯКА АЛФА ЩЕ СТОИ ПОВЕЧЕ В АВТОСЕРВИЗА ОТКОЛКОТО НА УЛИЦАТА !! ПЪЛЕН КЕНЕФФФФФФ !!!!!! ТЕЯ ЖАБАРИ НЕ СЕ НАУЧИХА КАК ДА ПРАВЯТ КОЛИ !!!! С ТАЗИ ЦЕНОВА ПОЛИТИКА НЕ ГИ ВИЖДАМ СКОРО ДА ИЗЛЯЗАТ ОТ КАЛТА !!! ТОВА ТРЕБЕ ДА Е МАСОВА КОЛА КАКВАТО БЕШЕ 159 А НЕ МЕГАСКЪПОТИЯ !!!! ЗА ТЕЗИ ПАРИ 1000 ПЪТИ ПРЕДПОЧИТАМ НИСАН ГТР ОТКОЛКОТО ТОЗИ КЕНЕФ !!!!!!!! ТЕЯ ПРОСТИ ЖАБАРИ АКО ПРОДАДАТ И 500 БРОЙКИ ОТ ТОЗИ МОДЕЛ ЩЕ СЕ ПРЕКРЪСТЯ !!!!!! С ТЕЗИ ЦЕНИ АЛФА СЕ ЗАСТРЕЛЯ САМА !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 37 Георги Бимера

    1 0 Отговор

    До коментар #29 от "Driver":

    Карай Алфа сега, защото вчера вече мина, а утре БМВ пускат нова М-ка!
  • 38 Гошо

    1 0 Отговор

    До коментар #26 от "Кольо Камиона":

    Виж сега Кольо , ако си карал камион преди 35години значи си приключил на някой ЗИЛ или МАЗ и сега си глас от гробищата и то много измъчен при това.Синджира дето го въртиш , вероятно е останал от кандилницата на попа дето те е опял.За алфа не ми говори кога , какво е била , просто си много босичък на тая тема . Сънувай си камионите дето ги имаш , като ти чета излиянията , най-много да си "управител" на някое ТКЗС . За мен не се безпокой , аз съм човек от друго ниво ,който не контактува с хлебарки като тебе , но по изключение сега се развличам с това да ти обръщам внимание .Явно добре си запознат с Москвичите и горе долу там си останал , като умствен багаж .Дерзай Кольо , аудиторията заслужава и да си почива и весели от време .
  • 39 р0ск0

    3 0 Отговор
    Ти сигурно си някой горд собственик на някой немски пикоч. Аз имам алфа и не стои в сервиза, а нон стоп се движи по пътищата на БГ. Относно цените- мисля че цената е наистина голяма,но си заслужава. Аудита и бмвтата те не са ли скъпи!? Хейтъри разберете италиянците когато са правили коли, немците са правили шевни машини!!!!!

    Коментиран от #46, #74

  • 40 гост

    1 1 Отговор
    The 503-hp Giulia Quadrifoglio will require somewhere in the neighborhood of $75,000. At the other end of the spectrum, we’re guessing that the four-cylinder version will check in at just under $40,000 and the non-turbo V-6 at about $50,000.
  • 41 Disco Volante

    1 0 Отговор
    Красота! Алфите винаги са били най-красивите коли.
  • 42 Реалист

    0 4 Отговор
    318 is на газ е по-бърза от тоя италиански кенеф
  • 43 Гледай ти

    2 0 Отговор
    На базата на Мазерати с двигател на Ферари, колко искате да струва! И какво ви учудва, че е по-бърза от БМВ. Я вижте 8Ц. Разбира се, че ще е кола, която трябва да се отличава. Иначе как ще я плюете толкова много. Явно ви дразнят хубавите неща. Посредствеността очевидно е мечтата на много българи.
  • 44 vassseto .

    1 0 Отговор
    Изглежда уникално и със сигурност ще бъде много бърза и добра за каране.
    Това, че се прави сравнение, между времената на Джулия и Е60 (което е с идентична мощност и размери) може само да говори добре за нея. F10 М5 със сигурност ще е по-бързо, но то вече е и доста по-голямо от старото.
    Това, че някой притежава модел от друга марка не значи, че трябва да плюе всичко друго, за да оправдае собственият си избор!
  • 45 гост

    0 3 Отговор
    Хубава е до поставяне на регистрационния номер,който ще висне от едната страна на триъгълника -ни в клин ,ни в ръкав :)
  • 46 ТАКАШИСАН

    0 7 Отговор

    До коментар #39 от "р0ск0":

    Слущай пич - алфа няма нищо общо нито с АУДИ нито с БМВ ! Даже и не си помисляй да ги сравняваш защото сравнението ти е НЕУМЕСТНО! Ауди и Бмв са премиум марки и са класи отгоре това техническо ЖАБАРСКО недоразумение носеща името АЛФА ! Може да имат някой и друг спортен модел но това е всичко ! Масовите им модели са доказали се БОКЛУЦИ според техническите статистики на собствениците И Е ФАКТ ! Факт е че се виждат и все по малко по българските пътища - ЗА ЩАСТИЕ ! АЛФА Е ИЗЧЕЗВАЩ ВИД КРЕПЕЙКИ СЕ НА СТАРИ ЛАВРИ И ПРОМИТИ МОЗЪЧНИ МАЗОХИСТИ КАТО ТЕБ !

    Коментиран от #48, #51

  • 47 alfonso

    0 0 Отговор
    не знам за Ф10 М5 колко е бърза, но като гледам ускорението от 0 до 100 и дават за 4.4с, на алфата и дават 3,9с

    Коментиран от #49

  • 48

    3 0 Отговор

    До коментар #46 от "ТАКАШИСАН":

    ...премиум марка с предно предаване...
  • 49 varlok

    0 1 Отговор

    До коментар #47 от "alfonso":

    Тей... ама ускорението не е до 100км/ч единствено! Едно е да разгънеш потенциала на V6 друго е на V8. След 100км/ч разликата става внушителна в полза на М5!
  • 50 alfista

    0 0 Отговор
    До коментар №48 :
    Не е с предно предаване! Не се излагай ,ами чети !
    Това всъщност е по-ефтино Gibli.

    Коментиран от #54

  • 51 Driver

    1 0 Отговор

    До коментар #46 от "ТАКАШИСАН":

    БМВ май наистна е диагноза на обръснати селски глави както спомена един от коментиращитете долу
    Стига си се газирал и се успокой. Колата е хубава и в момента е най-доброто в сегмента си.
    Промити мозъци са хора които не могат до погледнат по-далече от носа си и да признаят нещо друго извадено на пазара различно от БМВ и прочие друго немско.

    Коментиран от #57

  • 52 йода

    0 0 Отговор
    В муцуната прилича на вбесен Дарт Вейдър :))))
  • 53 v1per

    3 0 Отговор
    вижда се, че грам не си в час с автомобилният свят, и тези клишета от кварталните сервизи може да си ги споделяш там с пияниците пред панелката ти. Карам Ауди и съм луд фен на Алфа и по качество може да няма общо, но един фактор удоволствие от шофирането - който за теб е не понятен е много по важен от това кое как е направено.
  • 54 vassseto .

    0 0 Отговор

    До коментар #50 от "alfista":

    Аз съм отговорил за Ауди на коментар #46
    Браво на Алфа Ромео, за това че преминават към задно
  • 55 mediator37

    4 0 Отговор
    Да нацепиш канчето на баварец-М е най-щастливо събитие за дадена марка коли. Поздравления за Алфа, че са го постигнали- силен маркетингов старт. Дано имат добри продажби, за да имаме и ние удоволствието да видим тези Алфи по улиците. Произведение на изкуството на колела.
  • 56 дабе

    1 2 Отговор
    Жалко, че алфа сравнява резултата си с такъв на БМВ от преди 10 години....само по себе си говори, че са десет години назад от инженерите на БМВ

    Коментиран от #62

  • 57 Петър

    0 1 Отговор

    До коментар #51 от "Driver":

    Как разбра, че е най-доброто в сегмента? Тя няма как да е като не се продава още.
  • 58 копеле

    1 0 Отговор
    Ей смешни обитатели на българските земи, колата е супер, с двигател на Феро, какво ми се плющите само. Само мястото на номера където ще кацне и на мен не ми харесва
  • 59 Мончо

    4 0 Отговор
    Алфата е супер,ето това е машина,някой пише че висели само по сервизи,то нали и тъпите бмв-та ама изобщо не влизат у сервиза,ама грам,хахаха,не се излагайте бе,с това пикливо задно,що народ се изтрепа,падат им мостове,аба мани ужас,бмв беше бмв до 91-ва година,всичко насам е пълен т...к.И моля тъмните братя каращи "бързи" бмв-та да не пишат глупости.
  • 60 jp power

    4 0 Отговор
    Италянците са номер едно в спортните автомобили и мотор. Вземи се образовай. Къде сравняваш тази алфа с гтр???? Алфа винаги е била бутикова докато не я купиха фият и омаскариха марката. Дано никой да не я купува, че като и падне цената с 100000000%, да мога да си я позволя. Дано да е с много лоша репутация , че селяните и циганите да не я искат.
  • 61 giulia n1

    6 0 Отговор
    Доста неприятно подвеждате хората с невярно преведената си статия, както отбелязаха и преди мен - 80 000 eu си е QV версията, а тази за 100 ще е още по-олекотена и наточена. А иначе хейтърчетата сте адски нелепи - колата ИЗКЪРТВА m3 с близо 14 секунди на тая писта, времето и е 1 секунда по-бързо от Murcielago LP-640! Oтделно 0-100 за 3.9, максимална 307 км/ч!!! 50:50 разпределение на тежеста и още куп други неща - за визията дори няма да споменавам. Хората им казват, че това е НАЙ-БЪРЗИЯ СЕДАН В СВЕТА, нашите разбирачи обясняват курници мурници хахахах :)

    Коментиран от #68

  • 62 jp power

    2 0 Отговор

    До коментар #56 от "дабе":

    Ами с кой да ги сравнява, с голфо ли. Бмв нали 10год. Се хвали че никой не им бил рекорда. До сега де...
  • 63 be italiano

    0 3 Отговор
    винаги съм се изкушавал от тоз италиански дизайн , но така и не направих грешка да си купя такова нещо. не е лоша колата НО до стоте хиляди километра, и няма как да е друго яче. това е недомислено нещо с готин фасон стремящо се да е малко по бързо от другите в сегмента и малко по-евтино. това е формулата на италианската кола. а това малко по-евтино е всъщност и много по-трошливо. недомслени възли и агрегати. то всъщност пазара на автомобили говори много . не може една алфа да е 2 - 3 000 лева а идентичен немски или японски автомобил на същите години 9 - 10 000 за всеки е ясно , че това нещо толкова лъскаво отвън бързо се скапва и от вътре. не е сериозно за алфа над 100 000 км да пише проверявайте маслото защото може да го глътне ами да ти е**м трошляка. дано това поколение да не е такова но се съмнявам имайки предвид просто начина по който се проектират и сглобяват тези автомобили.
  • 64 Аха до be italiano

    2 1 Отговор
    Ти след като не си направил тази грешка, откъде си така наясно!? Питам защото аз си купих нова италианска кола и знаеш ли каква изненада - не се чупи и не се скапва отвън и отвътре. После взех че си купих и нова кола от ВАГ. И пак изненада - доливам масло, тапицерията на подлакътник вече протрита, ходовата част скърца, във високите обороти се чуди, а в завоите... не ми се говори. И това е след 35 000км и година и половина.
  • 65 Румен Янев

    0 2 Отговор
    Гледам от известно време по пътищата изчезнаха алфа145/146/156...фиат браво/брадва...пунтото и то е на изчезване...Ланчи-всякякви ги няма...Изобщо италианското присъствие на пътя вече почти го няма!!!!Да не говорим за магистралата-там е цяло събитие да видиш фич или алфа...Не казвам че алфата от статията е лоша - дори напротив но така автомобили не се правят!!!Това не е телефон-като се бъгне да го хвърлиш!!!
  • 66 любител

    1 0 Отговор
    Хубава е колата, спор няма!
    Който каже нещо друго ще си изкриви душата :)
    Който има пари ще си я купи и ще и се радва, осталите който "разбират" от алфи от немски и от японски автомобили само плюят :)
    И най-вероятно никога няма и да я помиришат.
  • 67 be italiano

    0 0 Отговор
    каква нова италианска кола си си взел , че ми стана любопитно.
    а това което съм изложил са просто факти. нима цените не са 3 пъти по-евтини от други аналози?за коли втора ръка говоря защото сме в българия все пак. той пазара говори много. а това за доливането имам познат с дърта алфа която да върви , но и много в сервиза стои. той ми е споделял несгоди всякакви. както казах изкушаващи автомобили,но ... аз пък заложих на японското.
  • 68 гост

    0 4 Отговор

    До коментар #61 от "giulia n1":

    отне на всички малко повече от 10 години за да направят седан по-бърз от М5 и сега ми го фалите? това е като при Мкларън Ф1 само 15 години след него успяха да му подобрят рекорда за камсимална скорост а и да видим като излезе афлата дали ще е толкова бърза защото така и за хонда-та говореха,че много бърза и т.н. ама май ще се окаже. че уличната версия няма да е толкова бърза :) същото може да се отнася и за алфа-та а относно, че троши М3 е нормално све пак 510 КС срещу 435 вика има разлика..., но може само да погледнете малко клипчета м3 с окачване само какво време прави там и тогава може пак да говорим
  • 69 Иво

    2 0 Отговор
    До Румен: то и голф 3 изчезва а е сигурно най-внасян автомобил за последните 10 години. Рекорда за максимална скорост на мкларан не е баш рекорд понеже доста автомобили преди него са достигали доста по високи скорости. До колкото за победата на М5- ами те дълго време нямаха сериозна конкуренция (спортен седан) когато нямаш конкуренция е нормално да си номер1 Я виж на М3 колко кубика е м3 и реално колко повече коне има извлечени от малкия в6 на алфетката.
  • 70 Ауди фен

    4 0 Отговор
    До колкото знам, за разработка на новите модели на Алфа са инвестирани 5 милиарда. Неразбирам защо още преди да е излязла на пазара веднага бива заклеймена или сравнявана със стари модели?
    Аз съм заклет фен на Ауди, но честно казано съм склонен на изневяра. Тази Алфа е като красива жена след която всички смотаняци ще си кривят вратовете, но малцина ще "подкарат".
    Ако имам 100,000 Евра, ще си направя кефа, пък после като остарее, и я подкарат чакащите на опашка за 10 годишна кола, нека плюят, че има к..венски характер!
  • 71

    3 0 Отговор
    В историята си Алфа винаги са правили забележителни, красиви и бързи автомобили, които винаги са били по-бързи от БМВ, тази новина не е нещо сензационно. За съжаление в последните години Алфа не се развиваше в правилна посока заради ограниченията на Фиат, но може би това ще се промени.....
  • 72 опсмопсус

    2 3 Отговор
    Ако се чупи като мазерати, ферари и останалите алфи, цената ще и стане 5 000лв. колкото другите кенефи от този производител.
    Примери много, брави, дръжки, браво, аплодисменти обратни, мареи, 159-ки 166-и и 33-ки.Все бързоразвалящи се бараки, НО КРАСИВИ!
  • 73 БМВ

    1 2 Отговор

    До коментар #11 от "Powa":

    Аз мога. НЯМА по-добра кола от 5та серия E39 от нейния клас.
  • 74 Георги Бимера

    0 1 Отговор

    До коментар #39 от "р0ск0":

    То и Daihatsu са доста по-стара марка от Toyota, но точно те ги притежават на 50%! За качеството на автомобила и за неговия успех годината не е критерии! А това, че НЕМЕЦ създава дизеловия двигател как ти звучи?
  • 75 glamav

    0 1 Отговор

    До коментар #16 от "Дошо":

    Аха и ти имаш последна информация кой, с какво и как сглобява БМВ ? И от къде това бре ? И договорите им знаеш с тойота май както си казвал преди ? Да нямаш някой висока позиция в БМВ ? :O
    Няма значение че е правен от ферари, номера е колко пари са отделили и какво са им казали да направят
  • 76 BMW

    1 2 Отговор
    Да оакани сме че след 10 години направиха по-бърза кола от е60 М5, която и без това е с по-ниски показатели :)
  • 77 BMW

    4 1 Отговор

    До коментар #22 от "Powa":

    Сам каза - в България ! Никой в БМВ не му дреме за България, че купуват 10 годишни БМВта за изхвърляне и карат така. Никой не прави специално за България, нито го интересува. Когато започнат тея дето си ги изредил да купуват нови БМВта тогава можеш да говориш нещо за марката. Аз не съм виждал някой с ново БМВ да прави простотии, да блъска хора, да кара като ненормален, да дрифти по улиците и т.н. Може да карат по-бързо ама това го правят всички с нова кола.
  • 78 тамагочи сан

    5 0 Отговор
    Алфата е уникално красива,колкото до мненията че е боклук мога да кажа да не сравнявате нова кола с кенефите които идват 5-та ръка на по 1 000 000 км които после в авто къщите ви продават с километраж 100 000 км за 2-3000лв и после седят в сервиза през ден щото били чупливи-не са,вие сте прости да купувате амортизирани боклуци! И за знаещите Quadrifoglio Verde е 4x4 версия.Колкото до комплексарите с бмв-та не знам какво ги боготворите тея кенефи дето един голям град хора са се избили до сега с тях,като сте големи си купете нещо по така аз под премиум разбирам:Бентли,Бугати,Ягуар,Ролс,Мазерати и прочие марки по качествени и по мощни от Ауди и Бмв ма нали сте големи и манталитета ви е нисък друго си е да гледаш лошо от затъмнения VAG сега за да не ме питате на колко съм и к'ъв съм и к'во карам ще ви спомена че не съм на 18 а на 32 имам син на 6 който мисля да отгледам жив и здрав и няма да му купя бмв като стане на 18,и съм карал и имал бмв и мерцедес както и форд рс турбо и съм карал бързи колици като нисан Z350 примерно или мустанг гт 500 (вярно не са мои но съм ги карал) а сега си карам пенсионерска Зафира дизел която ценя повече от бмв щото ми върши работа а не е кенеф за гъзария дето повече реве отколкото върви и ме боли фара кой какво мисли за нея или за мене 6+ за алфата а хейтърите да го ....

    Коментиран от #80

  • 79 Никой

    0 2 Отговор
    Малко съм разочарован от екстериора. За Алфа, особено при по-фронтален изглед, изглежда зле пропорционирана. Ако ги сравнявам една М3 е с много по-добри пропорции и линии.
  • 80 Марто

    2 1 Отговор

    До коментар #78 от "тамагочи сан":

    Абе ти голям философ излезна нещо? Сам си го каза да не сравняваме нова кола и кенефите, ами дори и кенеф да е колата не може от нищото ей така да се обърне... Като караш като джигит и ферари да караш пак ше се претрепеш ако ще и син на бог да си файдата. Както си го надробиш така ше си го ядеш. Ти голям акънлия за 32 годишен, ми синъти да е жив и здрав и дано поне малко по умен и мислещт да е :) И защо веднага се захващаш за бмв-тата ти си някъв дето си губи времето да плюе това което не може да има, нали знаеш лафа лисицата не можала да достигне гроздето и казала, че е кисело та и ти си същия.

    Коментиран от #82

  • 81 giulia n1

    3 0 Отговор
    Нищо не съм казал за М5 и за М3 - естествено че са уникални машини и евала, че 10 години няма по-бързи от тях. Смешно е обаче да казваш на черното бяло - тази алфа е брутална спортна кола и това е. А всякакви приказки за коли по 2-3 хиляди лв. нямат никакво място тук. Вместо да се кефите че такива коли се пускат на пазара, само плюете. Относно качеството - както казаха преди мен, в марката наляха 6 милиарда евро, така че нека не отписваме преди да видим /да не говорим че дори алфите от последните 10 години са си ок като качество/. Така или иначе качеството никога не е било приоритет на марката - алфата трябва да е с топ перформънс в класа си, нови технологии и добър дизайн - ако има тези неща, това е достатъчно. Кои сте вие /хейтърите/, че да налагате всички коли да са с еднакви /вашите/ приоритети?

    Коментиран от #83

  • 82 тамагочи сан

    2 1 Отговор

    До коментар #80 от "Марто":

    пич,да философ съм щото имам приятели които загубиха близък точно заради такъв като тебе с голямо самочувствие в бмв дето не е философ и в 80% от птп с загинали има др.сльо с бмв дето лети, и за 12 години нямам птп и мога да съм философ и дано синът ми наистина да е по мислещ от мен и да се махне от тази скапана държава дето има такива дето си мерят пишките по форумите жив и здрав бъди а и както съм написал имах бмв - 520 е39 98г като не познаваш човека не му слагай етикети аз поне съм доказал че не съм тук да се заяждам и да обиждам?
  • 83 m1m3m4m5m6

    2 2 Отговор

    До коментар #81 от "giulia n1":

    Да бе ама ама тая Giulia не е кой знае каква красавица.А и колко да е по-бърза.Въобще няма място за сравнение между БМВ и Алфа.Ако ще и последната да се телепортира все тая.

    Коментиран от #85, #88

  • 84 яя

    4 0 Отговор
    Не виждам защо спорите коя марка автомобили е по-добра.Като човек занимаващ се с ремонт на коли от 16 години,мога да кажа че след началото на 90-те години коли с ресурс да изкарат повече от 10год. не се произвеждат.И това е фирмена политика на всички автомобилни производители.Никой не е заинтересуван да произведе здрав автомобил.Ако си мислите че 10год. Мерцедес среден клас се чупи по-малко от 24год. ми Мицубиши жестоко се лъжете.
  • 85 Десислав Попов

    2 0 Отговор

    До коментар #83 от "m1m3m4m5m6":

    То фактите говорят друго,ама ти нали имаш М5 и Джулия и си ги сравняваш на междуселския път...Абе кво ти говорят тия,бе...Ти знаеш най-добре...

    Коментиран от #94

  • 86 немеца

    0 0 Отговор
    има някаде около 10 година алфата да настигне BMW-то ако обърнете внимание предишния рекорд е бил чак в далечната 2005 година
    Alfa Romeo Giulia отвя и BMW M5 помислете и за неправилното изписване на заглавието
  • 87 хис

    1 0 Отговор
    Прилича на Мазда 6, като Мазда има по-добра визия.....старата 159 изглежда много по-добре
  • 88 giulia n1

    4 0 Отговор

    До коментар #83 от "m1m3m4m5m6":

    Дали е кой знае каква красавица е субективно - за теб не е, за мен е. Колко да е по-бърза - ами 14 секунди на Нюрбургринг - СМАЗВАЩА разлика. Въобще няма място за сравнение между БМВ и Алфа - това ДОНЯКЪДЕ е вярно последните 20-25 години - признавам го. За цялата история на двете марки е имало обаче поне 2 такива периода, в които е можело да се каже точно обратното. Ако не си запознат, поинтересувай се повечко. Пълен респект към БМВ - страшно напред са от години, всеки трябва да го признае. Но просто тотално бъркаш, ако смяташ че е невъзможно една Алфа да се окаже достоен съперник или дори по-добра от дадено БМВ /поне по отношение на спортния аспект/. От комерсиална гледна точка съм съгласен с теб и мисля, че поне 15 години им трябват в най-добрия вариант, да се доближат по предлагане и продажби до БМВ. Лично за мен е обречена кауза, защото Алфа просто не може да отговаря едновременно на изискванията за масова кола /вижда се и от коментарите/ и на собствените си ценности. По-голям шанс имат ако правят само чисти спортни екзотики, отколкото тук, но това е друга тема :)
  • 89 асд

    2 1 Отговор
    Това изобщо не е вярно което казваш. Ми не е ли същото с другите марки, внесени на стотици хиляди и върнати ? И те са същото да.
    Освен това алфа не е плювана в българия, ами навсякъде. Обезценява се бързо, на авто предаванията си правят шеги с надежността и, и това в страни и пазари където купуват нови коли.
  • 90 kick

    2 3 Отговор
    Алфа ВИНАГИ са били по-бързи от БМВ...
  • 91 малейййййй Кола за идиоти

    0 3 Отговор
    Дори и, не исках да чета всички писаници да си губя времето.Как можеха да направят толкова грозна предница.Дори и Фиат мултипла по е бива.МАЛЕЕЕЕЙ ТОВА НЕ Е ИСТИНА.Какви са тези лигави фарове като спагети и долу въздуховодите са като патладжани.Тази алфа прелича на стар дядо който пече чушки на село.Копуваш е и след 5 месеца няма продаване.Или може и да е пласираш но не полвин цена.
  • 92 jambazina

    1 1 Отговор
    Къде са VAG троловете?

    Коментиран от #99

  • 93 555

    3 0 Отговор
    Перфектен спортен четириврат седан.Типично италиански дизайн.
    Не съм им фен,но ми харесва.
  • 94 m1m3m4m5m6

    0 0 Отговор

    До коментар #85 от "Десислав Попов":

    Кои факти,бе?Че изкарали някакъв таралясник дето бил по-бърз.Ми хубуу...И?
    Колкото до Джулия-та,нямам и сигурно няма и да имам,ама виж с м-петичка мога да се похваля.Вярно малко старичка(е34) ама имам някаква бегла представа за какво иде реч когато под капака има буквичката М.

    Коментиран от #95, #98

  • 95 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 96 Спиро

    1 1 Отговор
    Без съмнение италианците са дизайнери. Дай им костюм да направят, кола... Но немците са си инженери. Не мога да ги сравнявам двете.
    Нека да побръмчи тая Алфа малко по пътищата, да направи пробег 200 000 или като стане на години да се предлага на вторичният пазар и тогава можем да чуем мнението на новият ѝ собственик. Нова кола всеки може да кара.
  • 97 Foff

    0 1 Отговор
    Алоуу....родна реч омайна сладка..... прЕлича...., кОпуваш.....
    ПокОпка, кОпен ли казваш бе неграмотник....?
  • 98 смях

    0 0 Отговор

    До коментар #94 от "m1m3m4m5m6":

    Ма ти си вярваш , че тая антична коруба е кола и то бърза ли!Браво , направо счупи глупомера!
  • 99

    0 1 Отговор

    До коментар #92 от "jambazina":

    Точно под теб са ВАГ троловете, знаят че никога няма да преживеят такава тръпка с техните курници и пишат пълни глупости.....
  • 100 Аzzz

    1 0 Отговор
    Уникална е Алфата!!!
    Няма германска кола с по добра визия!
  • 101 Бай БрадърВиНаблюдаваВнимавайВКартината

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "Powa":

    Почти позна! Само добави няколко нули след 3-5 хиляди и валута евро, и се доближаваш до картинката за леко брадясалия мускулест тип и бръснатата му глава. То и двете глави са ми голи, де, ама да не се откъсваме от темата!

    Алфата е страхотна, но докато не видя отзивите след петилетка яко шпорене, тази марка не я поглеждам. Струва около 3 пъти по-малко на вторичния пазар, в сравнение с немски автомобил. И има защо! Ще те скъса от ремонти! Но си признавам, че оправят ли качеството и надеждността на Алфа Ромео, с удоволствие ще си взема такава!

    Коментиран от #103

  • 102 Алфата

    1 0 Отговор
    Харесва ми, че публикацията има толкова коментари - явно Алфа Ромео е сериозен дразнител за японско-немските идолопоклонници! Защо ли? Да, аз имам "претенции" към външният вид на този автомобил, по отношение на фацата! И друг път съм го коментирал. Но въобще не смятам, че ТОЧНО тази модификация цели да се заиграва с БМВ - подобряването на пистови времена е просто една статистика за инженерно постижение в момента, което явно също е подобряемо. Тази модификация според мен се цели в сегмента на GTR! Не мислите ли? Всичко води натам - технически данни, плюс цена - точно класа на Нисана! С един първичен плюс за Алфата - четериврата е! Ако в този сегмент това въобще може да се окаже плюс.
  • 103 Powa

    1 0 Отговор

    До коментар #101 от "Бай БрадърВиНаблюдаваВнимавайВКартината":

    Ей бълганира си остава овца и това е. Чул нещо от гаражния майстор пред блока и само разнася. Как пък мойта с 10к на година не ме скъсва от ремонти и е влизала 1 път точно в сервиз малко след като я взех. Но така става като хората взимат нещо от моргата и искат да карат кола. Хубавата Алфа държи цена и никой не я дава на Бай Ганьо само защото са му мили парите!!!

    Коментиран от #104

  • 104 Бай БрадърВиНаблюдаваВнимавайВКартинката

    0 0 Отговор

    До коментар #103 от "Powa":

    Виж сега - 10к километра годишно е нищо за автомобил. Това обяснява защо нямаш ремонти - какви ремонти, като дори нямаш пробег. Та ти си в ролята на прочутата бабичка, която ходи само в неделя на църква с тази Алфа. Даже бастунката си е забравила отзад в багажника :-). Впечатлението ми е лично, а и доста познати са ми ревали от своите италиански колесници - паднало му на един копче, което струва 200 лева, на друг му блокирал двигателя, на трети непрекъснато дава аварии и виси пред сервиза. Има, има защо цената на една Алфа да е 3 пъти по-ниска в сайтовете за продажба на автомобили.

    Да ти разкажа поне - ти се хвалиш, че един път твоята кола е влизала в сервиза. Ами, то и моето БМВ беше един път в сервиз, като причината бе в мен - спукан разширителен съд, за който много добре знаех, но не ми се ремонтираше и двигателят влизаше в много високи температури. Накрая ми изгасна точно в задръстена централна улица в Берлин - нали изтича охладителната течност и бордовият компютър изключва мотора преди да е прегрял. Сменихме разширителния съд, което бе голямо парти, но това е друга тема и колата стана като нова! Ремонт за 200 лева, защото разширителен съд търсехме спешно. Ако не беше спешно и до 50 лева можеше да падне!

    Предполагам, че добра Алфа Ромео няма да влиза в сервиз по-често от БМВ, но все си мисля, че ти просто не я караш и капризите й не се проявяват, докато аз моето БМВ го карам на всякакви терени, по всяко време на годината и въртя годишно не 10к, а минимум 35к. Освен това, ти си вероятно доста грижлив към автомобила си, а аз карам малко като италианец - отвън лъснато, та свети, отвътре само бутилки бърбън не се търкалят! Абе, признавам, че тази Алфа Ромео е хубава!