Last news in Fakti

7 Октомври, 2015 08:26 17 283 56

Електрическата Tesla срещу бензинов V8

  • tesla-
  • model s-
  • p85d-
  • драг
В Австралия се проведе едно интересно състезание, представляващо класическа драг надпревара, в което един срещу друг се изправиха електромобилът Tesla Model S и два тунинговани автомобила с бензинови двигатели. Tesla-та участва с най-мощното си изпълнение Model S P85D.
 
Тази модификация разполага с два електромотора. Единият предава въртящият си момент на предните колела и разполага с мощност от 259 конски сили, а вторият отговаря за задния мост и има на разположение 503 коня. С пакет Ludicrous Speed Tesla-та ускорява до 100 за 2.8 секунди.
 
Конкуренция на електрокара в това състезание прави наточен Holden, доработен от отбора Supercheap Auto Racing от сериите V8 Supercars. Моделът е оборудван с двигател с мощност 652 конски сили и ускорява от място до 100 км/ч за 3.4 секунди. Управлява го професионалният пилот Тим Слейд.
 
В надпреварата участва и седана HSV GTS - един автомобил, подготвен от компанията Walkinshaw Performance. Този четириврат автомобил е снабден с 6.2-литров V-образен осемцилиндров двигател с механичен компресор. Максималната мощност на HSV GTS е 680 конски сили, а ускорението до 100 - 4 секунди.
 
Специалистите от CarAdvice правят два старта, като интересното, но не и неочаквано е, че и в двата печели електрическия седан на Илон Мъск. Максималната скорост на P85D достига 250 км/ч. Принципно пълният заряд на батериите стига за изминаването на 443 км, с 16 повече, отколкото при P85. Ето и самото състезание.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 глупаци

    0 3 Отговор
    Е.ати глупаците, сравняват кола с 762 к.с., с коли с по 650 к.с, естествено, че по-мощния автомобил ще спечели!

    Коментиран от #2, #3, #5, #6

  • 2 бай Пет

    2 1 Отговор

    До коментар #1 от "глупаци":

    При ел двигатели на различни мостове конете не се събират сумарно(сиреч 2+3 не прави 5)После за ускорението на един автомобил са нужни много неща,които не могат да се изчислят и в завода.И не на последно място конете си имат порода.Пример:конете на АЛФА са генно модифицирани ,арабски бегачи с 8 крака,конете на немските коли са от коняна Прживалски.Това са магарета с гриви и космати опашки

    Коментиран от #19, #28

  • 3 Електрик

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "глупаци":

    "Глупак" максималната мощността на двата електромора е по различно време и максималната в даден момент е 650кс (500kW). А и Теслата е с 500кг по-тежък.
    Виж малко, ориентирай се.
    https://youtu.be/Gv-90zffPhI?t=2
  • 4 dhcp

    1 1 Отговор
    Точно па теслата скъса втората кола заради лага който имат ДВГ. Интересно ще е какво ще стане ако направят летящ старт от 60-100км/ч. Тогава миксера едва ли ще има шанс.

    Коментиран от #11

  • 5 Електрик

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "глупаци":

    Статията е малко неточна. Пакета Ludicrous Speed е възможен само за Модел S P90D и ускорява до 100 за 3 секунди, а 0-60mph за 2,8сек.
    https://www.youtube.com/watch?v=rqCDmJnvK-c
  • 6 Електрик

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "глупаци":

    Сега очакваме някой да каже, че е нормално електрическото задвижване да е по-бързо в ускорението защо Мерцедес SLS 592кс(3,7сек до 100км/ч) ускорява по-бързо от електрическия с 751кс(3,9сек до 100).
    http://www.cars-data.com/en/mercedes-sls-amg-gt-specs/58772
    http://www.mercedes-amg.com/webspecial/sls_e-drive/eng.php
    Само не ми казвайте, че е заради теглото, защото Tesla Model S P90D сумарно 772кс(реални 650кс) е по-тежка и от два. Теслата с 2270кг срещу SLS с 1600кг и електрическия АМГ с 2132кг. Съотношението конска сила за кг на Модел S е 2,94кг/кс, а на електрическия SLS 2,84кг/кс и за бензиновия 2,7кг/кс. Въпреки по-доброто съотношение за АМГ ускорението е с почти секунда повече до 100км/ч. Защо това разминаване след като максималната скорост и на двата модела е еднаква? Май Тесла имат уникални електромотори.
  • 7 НикиД

    0 2 Отговор
    Стига с тези глупави срвнения в ускорението между електрички и нормални автомобили. Ясно е, че електрическите са по-бързи, такава е спецификата на електродвигателите, нямат скорости т.н.. И какво от това. За всеки е ясно , че по -добро от бензиновия двигател не е измислено. Съвременните технологии позволяват разход на гориво от 5-6 литра градско при мощност от 100-120 коня и автономия от почти 1000 км, за какви електромобили да говорим.

    Коментиран от #9, #13, #21

  • 8 Румен Янев

    1 2 Отговор
    Ако ще и да лети миксера си е миксер !!! Аз пък си имам бензин в кръвта и така ще си остане !!!
  • 9 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "НикиД":

    Ето ти електромобил с пробег над 1000 км , презареждане под 5 минути , мощност 136 к.с. и 4х4 и разход в пари отговарящ на 1,2 л бензин , но без вредни емисии . Съответно за поддръжката разликата е също в пъти , но не в полза на бензиновия . И стига глупости , че ДВГ било най-доброто , че вече и децата ви се смеят :
    http://www.nanoflowcell.com/quant/quantino/

    Коментиран от #14

  • 10 гост

    1 0 Отговор
    И Теслата е абсолютно серийна без никакви доработки и двата старта бяха през няма и две минути , а тези другите са всичко друго но не и серийни , да не говорим , че като цени са 3-4 пъти по-скъпи .
  • 11 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "dhcp ":

    В голяма грешка си , при летящ старт разликата ще е още по голяма , защото тогава по-голямото тегло на Тесла не пречи , а въртящия и момент пак си е много по-голям и наличен при всички обороти и скорости , поразгледай в тубето , има доста примери за това

    Коментиран от #20

  • 13 Електрик

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "НикиД":

    Ех Ники използвай тоя интернет за нещо полезно и виж даже БЪЛГАРИН какъв двигател с вътрешно горене е измислил, с каква ефективност и каква мощност за обем. Определено сегашните тъпи и чупливи ДВГ-та трябва да се сменят с нещо друго. Стига вече 130 години.
  • 14 Краси

    0 1 Отговор

    До коментар #9 от "гост":

    И колко чини въпросният автомобил? Къде им е шоурум-а да направим по едно пробно каране?

    Коментиран от #18

  • 15 Прост

    1 0 Отговор
    И да искате и да не искате, с вас и без вас, бъдещето е на миксерите :)
  • 16 тошибиян

    1 1 Отговор
    ама не така пуснето го с драгстер нали целта е драг?драгстера ускорява до 160 за по малко от 0.8 секунди
  • 17 Дрън дрън

    1 0 Отговор
    Драгстерите по колко коня са, че да ги сравняваме? Драгстерите до 160км/ч за 0,8сек серийни ли са? Кое серийно BMW, Мерцедес, Ауди или VW ще бие Модел S на 400метра?
  • 18 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "Краси":

    Въпросния автомобил чини колкото се спазариш с някой собственик , защото цялото производство е изкупено за две години напред , а на старо е 20-30% по-скъп от новите , така че и за пробно каране също трябва да поговориш с някой вече закупил го, освен ако не искаш да си платиш капарото и да почакаш 1,5-2 години
  • 19 Никой

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "бай Пет":

    По глупав коментар не бях чел в скоро време
  • 20 dhcp

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "гост":

    Абе то и дизела има по-голям въртящ момент от бензина, но го отнася като застане на чертата с равен по мощност бензин. Ако си гледал клипове с летящи стартове на теслата и някоя бегачка, то дай линкове да им хвърля поглед.
  • 21 Morgoth

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "НикиД":

    Адаш, много си в грешка - бензиновия двигател е по-добър единствено от парния. КПД-то му е прекалено ниско, затова съществуват хибридите, които обират енергия не само от спирачките, но и от неоползатворената от бензиновия.
    Защо мислиш дизеловия двигател гори по-малко при условие, че дизела е по-ниско качествено гориво? Защото е по-ефективен. А ефективността на електрическия е значително над тази и на бензина и на дизела.
    Причината поради която бензина е най-разпространен е цената и лесното зареждане, но това лека-полека се променя и скоро електрическите автомобили ще започнат да вземат все по-голям сегмент в пазара.

    Коментиран от #22, #24

  • 22 reeeeee

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "Morgoth":

    Ти чуваш ли се какви ги говориш? Иди прочети малко за параметрите на бензина и параметрите на дизела. Прочети и малко кое е отпадното гориво, на кое гориво производството е по-евтино, а защо се продава скъпо. Ако искаш чети и за вредните емисии.

    Коментиран от #31

  • 23 BMW

    0 0 Отговор
    Така, я сега намери цената на въпросния Quant и я сравни с цени на бензинови коли, с които го сравняваш и ми прати линк от къде и как да си го купя и къде ще го поддържам и поправям ако нещо му стане.
  • 24 НикиД

    2 0 Отговор

    До коментар #21 от "Morgoth":

    това, което казваш е вярно и аз го знам. само че в еволюционното развитие на техниката бензиновият двигател се е появил след електрическия, така че това е един вид крачка назад. единствения начин електричките да изместят бензиновите двигатели е цената на петрола да стане страшно висока или просто да свърши в един момент, което някога ще стане разбира се, но едва ли ще е скоро. грешат и онези, които смятат, че електричките решават проблема със замърсяването, просто един вид замърсяване се заменя с друг вид, нали целият този ток трябва да бъде произведен, освен това батериите се правят от супертоксични и неразградими материали. според мен това е задънена улица в развитието, по-логично ми изглежда търсенето на заместител на бензина, които да е по-чист.

    Коментиран от #32

  • 25 БМВ

    0 0 Отговор
    Я кажи ти коя тесла ще бие серийни BMW, Merc, audi и VW на каквото и да е друго освен 400м. И то причината е че в момента тези марки нямат толкова мощен автомобил. А след около 100км/ч всички мощни модели на изброените от теб марки мачкат яко и то не само теслата а и всичко останало в своя клас.

    Коментиран от #33

  • 26 Волен Сидеров

    0 0 Отговор
    супер за тези електрички-ако са и хибрид още по добре -това ще е бъдещето няма как,нямам нищо против-но да са по джоба и на нашего брата българчето, а не само на немчето...
  • 27 mediator37

    0 0 Отговор
    Ето какво казва Дж.Б. Стробъл, Главен технически директор на Telsa Motors :
    "...колите, които ще правим след 10 г., ще предоставят два пъти по-голям пробег от днешния, а акумулаторният пакет ще тежи два пъти по-малко.""
  • 28 Радев

    0 1 Отговор

    До коментар #2 от "бай Пет":

    2.8 s. е уникално постижение за двутонен седан. Мачка всякакви измислени AMG-та, М5-ци, RS6-ици и пр. немски пръдни! Евала на Мъск! Безспорно най-големия инвентор в днешно време след Джобс.

    Коментиран от #35

  • 29 Atanas Dechev

    0 0 Отговор
    Оказва се, че тази от видеото не е най-мощната Тесла Модел S. Не тази която прави 0-60mph за 2,8сек, a e P85D с 0-60mph за 3,1сек. Е повече щеше да ги унижи P90D с пакета Ludicrous Speed.
    http://www.caradvice.com.au/386305/drag-race-model-s-p85d-v-v8-supercar-v-walkinshaw-w507/?yt_desc
  • 30 NoName

    2 0 Отговор
    Защо не завъртят обиколки на пистата и да видим колко време ще може да кара в този режим? Никой не говори за батериите и за издържливост в по-голяма дистанция...
  • 31 Morgoth

    1 0 Отговор

    До коментар #22 от "reeeeee":

    След като ме пращаш да чета, направих го.
    КПД-та: парна машина 12%, бензин 25-33%, дизел 35-40%!

    Дизела е "отпадно" както го наричаш, с по-лоши характеристики, с по-голямо замърсяване и с по-високи акцизи именно заради замърсяването. Това обаче не променя факта, че дизеловия двигател има по-висока производителност и при еднакви условия гори по-малко от бензина.
  • 32 Morgoth

    1 0 Отговор

    До коментар #24 от "НикиД":

    Погледнато от тази гледна точка - да, бензиновия е по-нов от електрическия. Но в никакъв случай не е по-добър. Той решава невъзможните за времето си проблеми с мобилността на електрическия - батериите и зареждането им. Проблеми, които все още не са напълно решени и затова електромобилите едва прохождат.
    За екологията си прав, но и там има полза - замърсяването макар и да не се премахва ще се изнесе от градовете.
    А бъдещето в момента се гради във Франция с проекта ИТЕР.
  • 33 Електрик

    1 0 Отговор

    До коментар #25 от "БМВ":

    Как да нямат толкова мощен автомобил, ами Мерцедес SLS AMG electric с 750кс, защо е със секунда по-бавен до 100км/ч от Теслата. И от 100км/ч до 200км/ч няма автомобил на изброените 4 марки, който да бие Модел S P90D Ludicrous. Веднага правим сметката с предавателните числа и въртящия момент. За Мерцедес SLS AMG 591кс на 4-та предавка предавателни число e 1,14 и на диференциала 3,67. Максималния въртящ момент е 650Нм при 4750 оборота, а мощността от 591кс е при 6800 оборота. При използването на максимална мощност да кажем, че въртящия момент ще е 630Нм и след предавателните числа към гумите отиват 2635 без загубите. При Модел S предавателното число на задната ос е 9,73. За да е същия въртящ момент на гумите при Модел S електромотора трябва да има 2635/9,73=271Нм. Само задния електромотор до 200км/ч го има този въртящ момент, въпреки че намалява с вдигане на оборотите, защото отслабват магнитното поле. Модел S може и да се озори в тази гонка от 100 до 200, защото SLS-a е с почти 500кг по-лек.
  • 34 Върви на ток

    1 0 Отговор
    Нали се сещате, че при електромобила още с натискането на педала за газта тръгва с всичките си нютон метри...Докато при ДВГ ''идват'' след определени обороти или в случая, когато охлювчето надуе всичко, което може в ДВГ...
  • 35 асдфгххх

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "Радев":

    Не е никакъв инвентор, САЩ го спонсорира здраво. Цяла държава работи зад гърба му.

    Коментиран от #42

  • 36 Гост

    1 0 Отговор
    Защо във всяка тема за Тесла, се пишат едни и същи глупости?
    Нито е иновативна, нито е панацея, нито е екологична.
    И аз искам Тесла, но тя никога няма да е обикновен автомобил, а ще си е екзотика!
    Тези които си купуват Тесла си имат и суперкари на бензин. Толкова много индустрии и държави са свързани с добивът на петрол, че трябва Трета световна война за да се наложат електромобилите!!! Това и Мъск го знае, но не му дреме, защото за него ще има пари макар и от нищожния пазарен дял.
  • 37 histar

    2 1 Отговор
    a bateriite i za kolko starta shte stignat?

    Коментиран от #47

  • 38 Milen

    0 1 Отговор
    Само не се превъзбуждайте по тия тролеи, а сравнявайте поне коли с еднаква мощност. Тази Тесла е 760 коня, а ускорява до 200км/ч за над 15 секунди. Сравнена с един ГТР например, който е 500 и няколко коня, Теслата става само за Чук. Да не говорим за сравнения с по-екзотични автомобили. Както казаха преди мен, Теслата си е екзотика също. Относно марката Холден, Топ Гиър в един епизод изложиха всичко необходимо - биха им най-якия пикап с бус Форд Транзит, освен това тогава беше V8 срещу V8 с приблизителна мощност.

    Коментиран от #41, #45

  • 39 Juli

    1 0 Отговор
    Да отбележа и аз...относно коментарите, че електрическите нямат вредни емисии, но пък при производството им има достатъчно замърсяване. Добре де, а при другите автомобили няма ли замърсяване при производството? Или тях ги правят в еко фабрики, по еко технологии, с енергия от възобновяеми източници.
    Единствено имат едни батерии, а колко други агрегати липсват в сравнение с конвенционалните (бензин и дизел) автомобили? Да не споменаваме и жалките опити на ВАГ групата да крият вредните емисии от автомобилите си...и т.н.
    Карам бензинов автомобил, но ако имах парите и стандарта, бих си купил ТЕСЛА на момента.
  • 40 Milen

    0 1 Отговор
    Аз не искам да твърдя, че колата е лоша, нерентабилна и т.н....Но и не искам да се показва подобен тролей и да се сравнява едва ли не с расови спортисти - защото много хора, като видят тоя шарен Холден, ще си кажат, че тролея е суперкола. Ама не е такава... Поне засега!
  • 41 Иван

    1 0 Отговор

    До коментар #38 от "Milen":

    Този форд транзит беше с двигател на автомобил от LeMans....
  • 42 Гост2

    0 0 Отговор

    До коментар #35 от "асдфгххх":

    Хахаххахах, нито 1 долар няма спонсориран от правителството на САЩ. Докато тръгнат предварителните поръчки, Мъск беше останал с 2-3мил. долара, едвам си покриваше разходите. Пусна компанията на борсата, събра малко работен капитал, след няколко месеца започнаха и поръчките и всичко се оправи. Но стотиците милиони, които ги имаше от Пейпал се изпариха за няколко месеца. На хартия Тесла все още работи на загуба. Но това е заради огромните инвестиции, за нови модели, нова фабрика.
  • 43 Електрик

    0 0 Отговор
    Ето как и за какво се получава субсидия примерно за новата фабрика за батерии на Тесла и Панасоник. Стойността на фабриката се определя на 5 млрд.$, а субсидията след 20год ще стигне 1,2млрд.$
    http://electrek.files.wordpress.com/2014/09/9to5-image-2014-09-04-at-9-28-44-pm.jpg?w=1000&h=899
  • 44 Електрик

    0 0 Отговор
    Не оценявате факта, че целта на производителя е да се посещава сервиз колкото се може по-рядко. И практиката го доказва. Марк някой си от САЩ за 2 години измина 250хил.км и има поправена само една спукана гума. Само не казвайте, че е нормално за тази цена на автомобила, защото струва колкото всеки друг седан с тази мощност, размери и лукс.

    Коментиран от #49

  • 45 Електрик

    0 0 Отговор

    До коментар #38 от "Milen":

    Милене чети коментарите преди да пишеш. Както се вижда от следното видео, Модел S P90D Ludicrous реално не превишава мощността от 480kW(650к.с.) Веднага го сравняваме с друг седан със същата мощност Mercedes S 65 AMG Lang 630кс и 1000Нм въртящ момент, но е с 100кг по-лека от Model S. С 1,4сек е по-бавен до 100км/ч от Тесла-та, защото е само със задно задвижване, но за цена от 311хил. евро да са го направили 4х4. Другия вариант е E 63 AMG (585 Hp) S-Modell 4MATIC AMG SPEEDSHIFT и пак с 0.5сек по-бавен, въпреки че е ПО-МАЛЪК И ПО-ЛЕК С 330КГ. И съотношението тегло за конска сила ще е в полза на мерцедеса.
  • 46 Електрик

    0 0 Отговор
    Тесла моторс не били иноватори.
    Погледнете патентите на Тесла и се ориентирайте как функционира колата.
    http://stks.freshpatents.com/Tesla-Motors-Inc-nm1.php
    И сега Порше показа концепцията си Mission E, която под ламарините е абсолютно копие на Модел S. От публичността на патентите им става ясно, че искат да стимулират и други да правят електрокари без затруднения. Определено не гледат само да си пълнят джоба като Фолксваген оценена за над 127млрд.евро се оказа, че имат налични 24млрд.евро свободни средства. Дали не си трупат състояние?
  • 47 Електрик

    0 0 Отговор

    До коментар #37 от "histar":

    Колкото температурата на батерията е по-близо до 40-45 градуса по целзий, толкова по-добре за отдаваната енергия. Използваемата енергията от батерията на Тесла е 90-91% от капацитета, защото батерията има температурни загуби от вътрешно съпротивление и не може да бъде заредена на 100% или разредена до 0%. При по-силен разряд температурните загуби в нея ще са по-големи и използваемата енергия ще намалее с 5-6%. При максимално мощности на автомобила се оказва, че използвания капацитет на батерията е 85% от 90кWh, т.е. 76,5kWh. Като падне капацитета(по конкретно напрежението) на батерията ще намалее и максималната мощност към електромотора, съответно времето до 100км/ч ще се повиши, но използваната енергия ще е мизерно повече заради нищожно по-дългото време за излагане на въздушно съпротивление.
    Да направим една сметка за използваната енергия.
    От показанието на таблото за мощността се вижда, че в първата секунда от ускорението тя достига 240кW или средно 120кW, а за следващите 2сек е на 480кW. Следователно за тези 3сек електрокара е използвал 300Wh. Да приемем, че са 330Wh с някакви други непредвидени загуби.
    След финиша електричката обаче ще натисне леко спирачката и в следващите 150м ще си регенерира около 70% от енергията, заради загубите от ефективност на електромотора, инвертора и въздушното съпротивление.
    Натрупаната енергия в движещ се предмет е = 0,5 х теглото х скоростта^2.
    При тегло на Модел S P90D от 2270кг + шофьор 80кг и натрупаната енергията при 100км/ч е почти 240Wh.
    Разликата идва от 80-85% ефективност на електромотора при максимална мощност, загуби в инвертора, проводници, аеродинамика и скоростна кутия. След регенерацията се получава, че електрокара използва 200Wh за всеки старт. Сега сами може да прецените за колко пъти ще стигне батерията.
    За сравнение друг автомобил със същата големина като Мерцедес седан с 525-585кс или Додж Хелкат SRT(при максимална мощност смуче по 5,6литра/мин) за максимално ускорение до 100км/ч използват по 320-400мл гориво и си изсмукват резервоарите от 66-70литра за макс 200 старта. При максимална мощност на разпространените бензинови мотори ефективността им е 17-18%. Ако това ви учудва сами може да си погледнете на таблото моментния разход при максимална мощност и да пресметнете колко милилитра идват за конска сила.
  • 48 Електрик

    0 0 Отговор
    Tesla Model S P90D Ludicrous 650кс(максимално реални) прави 402м за 10,9сек и бие дори Ауди RS6 700кс, въпреки че електричката е по-тежка с поне 270кг.
    https://youtu.be/6DOS6jd0xqY?t=17
  • 49 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #44 от "Електрик":

    Оценяват и още как , затова е целия рев и помия , "тролей" , "електрокар" и т.н. А истината е ,че целокупното общество на търговци на горива , авточасти и сервизни услуги вижда края на златната си ера и скоропостижно ще трябва да търси друг по-малко измамен начин на препитание
  • 50 El power

    0 0 Отговор
    Името на марката няма значение, важно е съотношението цена-качество. Нали така?
    Тесла моторс предлага 5-те най-важни неща за автомобил – най-висока сигурност за пътниците при катастрофа, ненадмината гаранция на колата, нищожна поддръжка, най-добро обслужване на клиента и комфорт(нисък център на тежестта като на Форд GT).
    Дори да спукате гума при първите 4 години от покупката ви пращат майстор да ви я смени. Ако се повреди идват да я вземат и оставят заместваща. Тук един българин е имал проблем и от Виена са дошли да му я вземат, ремонтират и върнат безплатно.
    http://www.ecars.bg/blogs/581-tesla-model-s-obikolka-bulgaria
  • 51 гост

    0 0 Отговор
    от летящ старт
    https://www.youtube.com/watch?v=2-SRHxcpG6I

    Коментиран от #52

  • 52 Електрик

    0 0 Отговор

    До коментар #51 от "гост":

    Ясно ми е че Модел S не е съвършената комбинация от бегачка, седан и миниван. И в случая използват по-слабия електромобил. Не вярвам М4 да не е пипано над 431кс. Може и аз да греша и изоставането да идва от голямата разлика в теглото, защото чак при 200км/ч мощността на електричката пада на 420кс.
    https://youtu.be/wJ6AHPpPgqQ?t=24
    Защо примерно времената на SLS AMG 2010г 591hp и Модел S P90D ludicrous max 650кс са еднакви от 100 до 200км/ч със 670кг предимство в теглото за мерцедеса?
  • 53 Електрик

    0 0 Отговор
    Намерих времето на заводски М4. Наистина от 100 до 200км/ч е по-бързо с почти 2 сек от по-маломощния Модел S, но затова има Модел S P90D ludicrous.
  • 54 Електрик

    0 0 Отговор
    Тесла моторс като излязат на + след 3,5год ще почнат да пускат интересни коли. Ако имаха средствата на сегашните производители щеше да е по-скоро. Представете си 900-1000кс на автомобил 1400кг или по 400-500 коня на всяка ос. С тази мощност 0-100км/ч ще е за точно 2сек.
    http://www.digitaltrends.com/cars/2019-tesla-roadster-performance-news-specs/
  • 55 Milen

    0 0 Отговор
    На "Електричката", дето се е превъзбудил, погледни само сравнението на седаните, като единият е 15 годишен: http://fastestlaps.com/models/tesla-model-s-p85d;
    http://fastestlaps.com/models/bmw-m5-e39
    Тролеите са си тролеи - в началото се изстрелват, после припадат. А на теб ако ти харесва толкова, бодни си един щепсел в носа и се кефи колко е яка мрежата...

    Коментиран от #56

  • 56 Teleporter

    0 0 Отговор

    До коментар #55 от "Milen":

    хахахаа
    В деня, в който на "тролеите" им сложат втора скорост, ще настане масовият Армагедон.

    Искаш твоя 15 годишен дръгел да го зацепим само на една предавка и да видиш тогава ГОЛЯМОТО ПРИПАДАНЕ.
    Разликата между електромагнитната и буталната сила е като между планетарен телепортер и каруца.
  • 57 Електрик

    0 0 Отговор
    Чудесно сравнение. И сега се замисли с колко са се променили автомобилите за 17 години. За толкова време BMW са си повишили мощността на супермощния и невероятен седан М5 с цели 185коня. Какво извънземно инженерно постижение за 17 години. :D
    Дори дръшките на вратите не ги променят от 50-60 години и са като от на баба ми хладилника SMEG от миналия век.
    Двигатели с вътрешно горене се произвеждат от 130 години и защо все още тия купчини желязо с по 400кс са по 140 хил. лева.
    Tesla motors само сменят една пластина (като човешки нокът) на бушона и вдигат мощността с 200-300коня.
    Никой не коментира, че Тесла произвежда най-сигурните при катастрофа автомобили. Или привържениците на ДВГ предпочитат да загинат някъде прегърнали го, отколкото да се разделят със шума му.
    Преди Тесла моторс предлагаше награда от 10 000$ за този който успее да им открадне автомобила. Кой друг производител го е правил? И хубавото е че дори и някой да открадне Тесла ще му е трудно да я продаде за части.
    Миленчо, ако беше запознат поне с някои български изобретения и ти нямаше да си привърженик на масовото ДВГ, но за съжаление българския народ деградира с ускорени темпове.