24 76522

Нов рекорд от G-Power и BMW M3

  • g-power-
  • bmw-
  • m3

 

Докато папараци се надпреварват да снимат маскирани мулета на новото BMW 3er, G-Power продължава да удивлява феновете на баварските автомобили. Новата разработка на известното тунинг ателие е базирана на сегашната M-тройка.
 
Момчетата от G-Power по традиция са подходили безкомпромисно към четирилитровия V-образен осмак на фабричното М3 с мощност 420 к.с. и максимален въртящ момент 400 Нм. Основната разлика се крие в интегрирания компресор ASA T1-723.
 
Доработките включват нова ауспухна система от титаний, модернизиран колянов вал и основно препрограмиране на електронния блок. Работният обем на агрегата нараства до 4.6 литра. Резултатът е повече от впечатляващ. Максималната мощност вече е 720 к.с., а въртящият момент достига 700 Нм. 
 
Тези уникални изменения струват точно 41 650 евро, като от тунинг студиото предлагат и допълнителен оптичен тунинг. Той не е толкова сериозен както силовия и се изчерпва с нов преден капак, изработен от въглеродни сплави (3 600 евро), сплитер в предната броня (1 800 евро) и трисекционно задно антикрило (3 300 евро).
 
Освен тези промени цялостната доработка включва и подмяна на стандартното окачване. Новото е G-Power Clubsport и се характеризира със значително по-твърди пружини и амортисьори. Спирачните апарати са въглеродно-керамични, а дисковете са с размер 396 мм отпред и 380 отзад.
 
Картинката се допълва от кованите черни джанти с размер 20 цола и нископрофилните високоскоростни гуми Michelin Super Sport с размери 255/30 отпред и 295/25 отзад. Всички тези изменения оказват и съществено влияние на динамичните характеристики на автомобила.
 
G-Power BMW M3 Tornado RS ускорява до 100 км/ч за 3.7 секунди, а до 200 км/ч - за 9.7 секунди. Максималната скорост е 330 км/ч. Тези показатели причисляват G-Power BMW M3 Tornado RS по-скоро в категорията на суперавтомобилите, на чийто фон цената му изглежда по-скоро скромна.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 skier

    4 3 Отговор
    Няма GT-R-и, нито Ferrari-та. ето тук е истината. Тунингована баварска машина кърти всичко и чупи рекорди.
  • 2 мирослав борисов

    4 5 Отговор
    gtr-ra ще го направи спрял .........иначе баварката сие доста добра :))))))))
  • 3 ВИП АМГ

    6 2 Отговор
    ne sravniavaite iaponskite grozotii s nemskite mashini,mercedes i bmw sa kolite,zapomnete.
  • 4 ВИП АМГ

    5 2 Отговор
    ne sravniavaite iaponskite grozotii s nemskite mashini,mercedes i bmw sa kolite,zapomnete.

  • 5 Даниел Петков

    5 1 Отговор
    Малеее... това е ебаси и изрода!Пък и на добра цена...
  • 6 520 zender

    4 2 Отговор
    За мен е учудващо че все още от бмв не вземат на сериозно гт-р.Сигурен съм че ако имаше двойно и лънч контрол стотачката щеше да я взима за 3сек.

    Коментиран от #7

  • 7 Easy ryder

    1 3 Отговор

    До коментар #6 от "520 zender":

    @6 Да бе ама нещо не могат да го направят още това двойно и Launch .За сега само тунерчета показват отдавна известни неща.Слагат компресор и вдигат мощност и максимална скорост.
    Това го могат доста хора. БМВ явно е далеч още от нивото на коли като Порше,Нисан и естествено Ферари.
    За сведение Нисан ГТР за същите пари ще изкърти бавареца без проблеми. БМВ явно още се чудят как да направят подобна кола.
  • 8 Easy ryder

    2 2 Отговор
    Ето ви звяр с 800 коня и 915 NM. Отдавна го има няма нужда да откриваме топлата вода.И не струва повече от БМВ а със сигурност е много по добър.
    Порше и Ферари също имат такива изпълнения но са доста по скъпи.

    Коментиран от #9

  • 9 мирослав борисов

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "Easy ryder":

    @8 голямо говедо е за тва говорех по на долу :)))))))))
  • 10 Светльо Ламбев

    2 0 Отговор
    Доооообре
  • 11 ВИЛИ ПЕТРОВ

    1 1 Отговор
    СУПЕР!!!!
  • 12 триста итридесети

    1 2 Отговор
    ей не се спряхте с тоз кошник
  • 13 триста итридесети

    2 1 Отговор
    що винаги се намира някой да сравнява малко по-мощна кола с даденото бмв, не е никъкъв проблем за бмв да надуят турбото малко повече и тоз ти звяр отива в историята, само че те от бмв компекси като тебе нямат@8

    Коментиран от #14

  • 14 Easy ryder

    0 1 Отговор

    До коментар #13 от "триста итридесети":

    @13 Много е просто.Винаги когато БМВ или някой техен тунер се изцепи с вдигане на мощност се оказва че преди тях някой го е направил и то по добре.
    Що се отнася до комплекси БМВ имат такива най вече заради факта че се представят за спортна фирма а в спорта нищо не постигат.
    Само си спомни шумният им провал преди няколко години във Формула 1.
    Оказва се че на БМВ състезателни коли не им се получават нещо.
    Така че имат достатъчно комплекси заради това.

    Коментиран от #15, #21


  • 15 триста итридесети

    1 1 Отговор

    До коментар #14 от "Easy ryder":

    @14 аз самия не харесвам формулата като спорт от доста време, не за друго ми и там стана за пари работата като футбула и др.
    ти ако разработваш дадена кола за състезание и естествено трябва да се съобразиш с многобройните забрани, които така или иначе вече са го "скопили" тоз спорт, и в друг момент когато "вкарват" някое ново правило, щото видиш ли било заради еди какво си, а пък истината е, че по тоз начин цялата ти работа отива на кино, и то това е целта на противника, формула 1, беше велик спорт, може би най-великия, щото съчетава много качества, включително и кураж, кураж да седнеш на волана на най-високоскоростното превозно средство по земя, а тази формула ще издъхне на еднин напомпан в някой гараж сериен автомобил, това фомрмула ли е? пфу

    Коментиран от #16

  • 16 520 zender

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "триста итридесети":

    @15 Пак те питам колега-кажи ми нещо за Е46.Неизправности-дизел.Ти караше320-кажи нещо-братовчед ми е супер навит за Е46320Д.

    Коментиран от #17

  • 17 триста итридесети

    1 0 Отговор

    До коментар #16 от "520 zender":

    @16 първия мотор 136 коня (моят) е с по-слабо гнп, най-много да се наложи да го сменяш (около 600 лв) и турбото и то, иначе моя мотор е около 400 000 км, но не гори масло изобщо, пушка е, мисля че може да мине много повече, аз съм сменил гнп, скъпата дюза, тампони, и тва е,чипосаха ми го и след 5-6 хиляди смених феродото на съединителя, мисля да върна старите настройки,....
    най-важното според мен е да имаш историята на двигателя (колата) дали му е сменяно маслото навреме) ако е така - скачай смело
    е все пак на звук трябва да работи "меко" характерния звук на старите дизели трябва да липсва, ма ти караш дизел аз какво да ти кажа,
    ако е много евтина - внимавай, поискай да смениш маслото и да я покараш 200-300 км ако трябва с продавача в колата, ако не ще - бягай, и стааарата поговорка: "на кола,жена и прасе - не се познава"- важи в пълна сила
    успех
  • 18 520 zender

    0 0 Отговор
    А задния мост-наистина ли е слаб..

    Коментиран от #19

  • 19 триста итридесети

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "520 zender":

    @18 глупости
    аз проблеми съм нямал с моста
  • 20 Даниел Петков

    0 0 Отговор
    Хора вие наистина ли си мислите,че бмв не могат да сложат 1000 кс 6 литров двигател със 1500 Нм,където от 0 до 100 да прави за 3 сек. и максимална скорост 400 км/ч??Могат,но не са на сметка и нямат никакъв смисъл,защото цената трябва да е 500 000-1 000 000 евро!
  • 21 Денислав Петков

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "Easy ryder":

    @14 ето какво се случва с големия ГТР излагате се вече с тая японски таралясници!!
    [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=hzyLR64-fAw&feature=related[/youtube]
  • 22 BMW

    0 0 Отговор
    Някои критици на БМВ явно никога не са карали БМВ, и никога няма да усетят истинското удоволствие, което може да се изпита в подобна кола. За разлика от ГТР и разни ферарита, тази кола е направена с цел да ви достави максимално удоволствие и точно за това е само със задно предаване. Много добре знаете, че системата X-Drive на БМВ размазва конкуренцията и може да се монтира на тази кола, но удоволствието ще е по-малко. Същата работа е и при М6 G-power, и нормално е коли задвижвани 4x4, с подобни характеристики на двигателя да му "дърпат". Но рекордните продажби на БМВ тази година за пореден път доказват, че BMW е номер 1 автопроизводител.