Докато папараци се надпреварват да снимат маскирани мулета на новото BMW 3er, G-Power продължава да удивлява феновете на баварските автомобили. Новата разработка на известното тунинг ателие е базирана на сегашната M-тройка.
Момчетата от G-Power по традиция са подходили безкомпромисно към четирилитровия V-образен осмак на фабричното М3 с мощност 420 к.с. и максимален въртящ момент 400 Нм. Основната разлика се крие в интегрирания компресор ASA T1-723.
Доработките включват нова ауспухна система от титаний, модернизиран колянов вал и основно препрограмиране на електронния блок. Работният обем на агрегата нараства до 4.6 литра. Резултатът е повече от впечатляващ. Максималната мощност вече е 720 к.с., а въртящият момент достига 700 Нм.
Тези уникални изменения струват точно 41 650 евро, като от тунинг студиото предлагат и допълнителен оптичен тунинг. Той не е толкова сериозен както силовия и се изчерпва с нов преден капак, изработен от въглеродни сплави (3 600 евро), сплитер в предната броня (1 800 евро) и трисекционно задно антикрило (3 300 евро).
Освен тези промени цялостната доработка включва и подмяна на стандартното окачване. Новото е G-Power Clubsport и се характеризира със значително по-твърди пружини и амортисьори. Спирачните апарати са въглеродно-керамични, а дисковете са с размер 396 мм отпред и 380 отзад.
Картинката се допълва от кованите черни джанти с размер 20 цола и нископрофилните високоскоростни гуми Michelin Super Sport с размери 255/30 отпред и 295/25 отзад. Всички тези изменения оказват и съществено влияние на динамичните характеристики на автомобила.
G-Power BMW M3 Tornado RS ускорява до 100 км/ч за 3.7 секунди, а до 200 км/ч - за 9.7 секунди. Максималната скорост е 330 км/ч. Тези показатели причисляват G-Power BMW M3 Tornado RS по-скоро в категорията на суперавтомобилите, на чийто фон цената му изглежда по-скоро скромна.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 skier
10:54 01.10.2011
2 мирослав борисов
11:02 01.10.2011
3 ВИП АМГ
11:14 01.10.2011
4 ВИП АМГ
11:14 01.10.2011
5 Даниел Петков
11:55 01.10.2011
6 520 zender
Коментиран от #7
16:46 01.10.2011
7 Easy ryder
До коментар #6 от "520 zender":
@6 Да бе ама нещо не могат да го направят още това двойно и Launch .За сега само тунерчета показват отдавна известни неща.Слагат компресор и вдигат мощност и максимална скорост.Това го могат доста хора. БМВ явно е далеч още от нивото на коли като Порше,Нисан и естествено Ферари.
За сведение Нисан ГТР за същите пари ще изкърти бавареца без проблеми. БМВ явно още се чудят как да направят подобна кола.
17:44 01.10.2011
8 Easy ryder
Порше и Ферари също имат такива изпълнения но са доста по скъпи.
Коментиран от #9
18:07 01.10.2011
9 мирослав борисов
До коментар #8 от "Easy ryder":
@8 голямо говедо е за тва говорех по на долу :)))))))))19:31 01.10.2011
10 Светльо Ламбев
20:47 01.10.2011
11 ВИЛИ ПЕТРОВ
08:13 02.10.2011
12 триста итридесети
10:05 03.10.2011
13 триста итридесети
Коментиран от #14
10:23 03.10.2011
14 Easy ryder
До коментар #13 от "триста итридесети":
@13 Много е просто.Винаги когато БМВ или някой техен тунер се изцепи с вдигане на мощност се оказва че преди тях някой го е направил и то по добре.Що се отнася до комплекси БМВ имат такива най вече заради факта че се представят за спортна фирма а в спорта нищо не постигат.
Само си спомни шумният им провал преди няколко години във Формула 1.
Оказва се че на БМВ състезателни коли не им се получават нещо.
Така че имат достатъчно комплекси заради това.
Коментиран от #15, #21
20:57 03.10.2011
15 триста итридесети
До коментар #14 от "Easy ryder":
@14 аз самия не харесвам формулата като спорт от доста време, не за друго ми и там стана за пари работата като футбула и др.ти ако разработваш дадена кола за състезание и естествено трябва да се съобразиш с многобройните забрани, които така или иначе вече са го "скопили" тоз спорт, и в друг момент когато "вкарват" някое ново правило, щото видиш ли било заради еди какво си, а пък истината е, че по тоз начин цялата ти работа отива на кино, и то това е целта на противника, формула 1, беше велик спорт, може би най-великия, щото съчетава много качества, включително и кураж, кураж да седнеш на волана на най-високоскоростното превозно средство по земя, а тази формула ще издъхне на еднин напомпан в някой гараж сериен автомобил, това фомрмула ли е? пфу
Коментиран от #16
21:19 03.10.2011
16 520 zender
До коментар #15 от "триста итридесети":
@15 Пак те питам колега-кажи ми нещо за Е46.Неизправности-дизел.Ти караше320-кажи нещо-братовчед ми е супер навит за Е46320Д.Коментиран от #17
23:25 03.10.2011
17 триста итридесети
До коментар #16 от "520 zender":
@16 първия мотор 136 коня (моят) е с по-слабо гнп, най-много да се наложи да го сменяш (около 600 лв) и турбото и то, иначе моя мотор е около 400 000 км, но не гори масло изобщо, пушка е, мисля че може да мине много повече, аз съм сменил гнп, скъпата дюза, тампони, и тва е,чипосаха ми го и след 5-6 хиляди смених феродото на съединителя, мисля да върна старите настройки,....най-важното според мен е да имаш историята на двигателя (колата) дали му е сменяно маслото навреме) ако е така - скачай смело
е все пак на звук трябва да работи "меко" характерния звук на старите дизели трябва да липсва, ма ти караш дизел аз какво да ти кажа,
ако е много евтина - внимавай, поискай да смениш маслото и да я покараш 200-300 км ако трябва с продавача в колата, ако не ще - бягай, и стааарата поговорка: "на кола,жена и прасе - не се познава"- важи в пълна сила
успех
11:46 04.10.2011
18 520 zender
Коментиран от #19
12:10 04.10.2011
19 триста итридесети
До коментар #18 от "520 zender":
@18 глупостиаз проблеми съм нямал с моста
21:16 04.10.2011
20 Даниел Петков
10:50 20.10.2011
21 Денислав Петков
До коментар #14 от "Easy ryder":
@14 ето какво се случва с големия ГТР излагате се вече с тая японски таралясници!![youtube]http://www.youtube.com/watch?v=hzyLR64-fAw&feature=related[/youtube]
23:50 04.05.2012
22 BMW
12:32 31.08.2012