През 2012 година преди да бъде стартирано производството на хибридния модел i8 на автосалона в Пекин бе представен прототип наречен BMW i8 Concept Spyder, който явно ще се придвижи към поточната линия. Това е потвърдил изпълнителният директор на баварската компания Харалд Крюгер.
Прототипът на Spyder се отличава значително от стандартния i8 поради няколко основни причини - Spyder е с две седалки, за разлика от 4-те при купето, конструкцията използва значително количество алуминий и междуосието е по-късо. Най-вероятно промените са били нужни поради запазването на ниското тегло и твърдостта на шасито.
Задвижването на кабриолета си остава същото - трицилиндровия 1.5-литров турбо с 231 конски сили в задната част и електрическия двигател със 131 коня отпред или обща мощност от 362 конски сили. Във вътрешната част също не се предвиждат основни промени, но най-вероятно модела ще бъде с типичните кабриолетски глезотии, като значително по-мощна аудио система и по-добро отопление на седалките. Най-близката дата, на която евентуално ще видим премиера на открития хибрид е автосалона в Женева в началото на март месец. От стартирането на продажбите на i8 до края на третото тримесечие на тази година са продадени 5700 автомобила от модела.
Технически характеристики за БМВ ай-8 - ТУК
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 raptor
Коментиран от #2
12:22 05.12.2015
2 да ама не
До коментар #1 от "raptor":
хаххаааа, .. едно 25 годишно Z1 тръгва от 50 000 лв. и стига до над 100 000лв...защото е неуспешна ли ? или защото целия свят е глупав, а ти си най-големият умник! ..има ли смисъл да ти казвам, че Z8 стигат до 500 000лв...хайде сега цената не била важна ще кажеш, богатите са глупаци нали?...да ама не!Коментиран от #3
13:32 05.12.2015
3 раптор
До коментар #2 от "да ама не":
Цената често се определя от ексклузивността! Изброените от мен таратайки са се продавали ужасно зле, но все пак те са представители на всеизвестната марка БМВ! Слабите им продажби ги правят рядкост в наши дни... всичко което е рядко, принадлежи на известна марка струва скъпо! И това е правило на глупаците! 2те коли не притежават никакви специални качества освен, че са редки и са БМВ! Много са грозни, не са бързи, не са практични... нищо в тях не струва! Не се съмнявам, че един ден и този миксер ще струва много пари на старо! Но той не притежава нищо! Нито адекватен дизайн, нито някакви особени характеристики! Модел на новоизлюпената марка - Тесла в пъти превъзхожда този пернишки концепкар!Коментиран от #4, #8
14:04 05.12.2015
4 да ама не
До коментар #3 от "раптор":
да ама не, тесла е грозно подобие на кола, на която уж новите технологии са вече остарели и е вече доказан боклук,......100 години я правят, а скоро Европейските производители ще я задминат! а за колекционерските модели...колко са грозни и т. н. убеждавай себе си и децата в пясъчникаКоментиран от #6
14:54 05.12.2015
5 Milen
17:01 05.12.2015
6 раптор
До коментар #4 от "да ама не":
Кво да ги убеждавам? Те от БМВ ще ти кажат, че това са най-неуспешните им модели... Предполагам и с тази измислица ще е същото! Тесла си е просто пушка, когато я задминат ще си говорим, но за сега не могат, а това БМВ и диша прахта!00:36 06.12.2015
7 да ама не
02:24 06.12.2015
8 Никой
До коментар #3 от "раптор":
По твоята логика излиза, че Тойота Корола е най-добрата кола на света, защото се продавала най-добре, а Ламборжинитата и Фераритата са неуспешни и жалки подобия на коли държащи цена само заради името си. Само да те светна, че Z1 е единствената серийна кола, чиито врати се прибират в праговете, а за времето си е била доста бърза със 192коня. А Z8 е просто годин роудстър с V8. Ама ти как да ги разбереш тез неща, не всичко е продажби. Карай си масовките и се кефи на прошленското си мислене.Коментиран от #9
10:02 06.12.2015
9 раптор
До коментар #8 от "Никой":
Това не е моята логика, защото това което казах не е абсолютно а за конкретния случай! Провал е модел, който не оправдава очакванията на компанията! z1 и z8 са такива! Какво сложно има? И това ще е сред тях...12:21 06.12.2015