10 Декември, 2015 11:34 9 524 13

Новото Tipo пъчи мускули

  • fiat-
  • aegea-
  • tipo-
  • 356 s-
  • tofaş
Новото Tipo пъчи мускули - 1

В интернет се появиха патентни снимки на спортна версия на новия бюджетен седан Fiat Aegea, който ще се продава и под добре познатото име Tipo. Подсилената модификация е маркирана с надписи 356 S. Цифрите обаче не обозначават мощността, а вътрешнозаводския индекс на модела.

Технически подробности за наточения "фич" все още не се знаят. На теория това няма да бъде най-бързото Tipo, защото с модела тепърва ще се захващат инженерите на Abarth. 356 S най-вероятно ще се оборудва с 1.4-литров турбомотор с мощност 138 к.с. и максимален въртящ момент 240 Нм, съчетан с 6-степенна механична трансмисия.

Новото Tipo пъчи мускули

Автомобилът на снимките се отличава от стандартното Tipo по по-агресивните брони и радиаторната решетка. Спортните амбиции подчертават спойлер на капака на багажника, дифузьор и два доста нескромни ауспухни накрайника. Клиренсът на 356 S е видимо занижен, което обикновено означава по-"драйвърски" настройки на окачването, но засега за динамичните му показатели може само да се гадае.

Fiat Aegea и експортната му версия Tipo се произвеждат в завода на Tofaş в Турция. Моделът се предлага с два бензинови (1.4 с 95 к.с. и 1.6 със 110 к.с.) и два дизелови двигателя (1.3 с 95 и 1.6 със 120 коня). Догодина се очаква версия хечбек с пет врати.

 


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Бате Цецо

    1 0 Отговор
    Хечбекът и най-вече комбито ще са интересни.
  • 2 yugfc

    2 0 Отговор
    Браво, много сполучлив фиат
  • 3 Milen

    1 2 Отговор
    Ситроен
  • 4 мухаха

    2 1 Отговор
    Колата радва окото, но с тез 138к.с. да пъчи мускули нещо не се връзва.
  • 5 gost

    0 4 Отговор
    citroen c-elise peugeot 301 s po-mo6ten dvigatel mnogo dobra strategiq za6toto na tezi na citroen sa malko slabi ako cenata i ka4estvoto sa kato na citroen e dobre moje fiat pak da sa konkurenti v evropa i ne samo
  • 6 qqqqqqq

    0 8 Отговор
    Поредната италианска пръдня.
  • 7 pyle

    0 0 Отговор
    Готино е, но има нужда от помощта на лампреди...
  • 8 гост

    1 1 Отговор
    Изглежда доста добре!
  • 9 бмв е65

    0 6 Отговор
    фиат тъпо си беше кофа и преди и сега най-вероятно има един лаф
    не си купувай фиат да не те е яд :Д
  • 10 Румен Янев

    0 3 Отговор
    Те повечето фиатчета събират бурни овации но после нещата се променят!! И брава/браво бяха коли на годината а сега???Изчезнаха от пътя горките...даже в моргите ги няма...
  • 11 Янчо Руменски

    2 0 Отговор
    Ми изчезнаха, защото браво 1 и брава са модели от преди 21г. Бяха кола на годината през 1995г. Последните такива са произведени преди повече от 15г. Колко да ги карат ...
    Иначе FIAT не са лоши автомобили за цената си. Имат добър дизайн и доста иновации, но от към качество не са N1. поне се поддържат евтино.
  • 12 гост

    2 0 Отговор
    Това купе, ако е сходно с това на Ситроен/Пежо е не повече то 1100кг, което прави мощност от 140кс напълно задоволителна за пъргаво пътно поведение. При все че това е турбодвигател с много въртящ момент в ниски обороти.
    Важно е съотношението кг/кс, както е предавателни числа на ск. куптия. Пример Фиат Стило комби с 1,6 атм. бензин ускорява 2 секунди по-бързо до 100 от Голф 1,6 атм. бензин, поради разчета на ск. кутия, въпреки че теглото на Фиат е по-високо.
    Така че ако го направят добре, като качество и визия, и цената не надхвърля 30х. лв, то това би била добра семейна кола.
  • 13 Боромир

    3 1 Отговор
    Грешката на Фиат е ,че не си продължават моделите, за добра разпознаваемост сред публиката. Тойота правви корола от както прави коли(едва ли не). Голфа, един доста посредствен автомобил до кой номер стигна вече? Тъкмо наберат инерция, и сменят модела с нов, непознат на публиката. Иначе колите не само не са лоши, но смея да твърдя точно обратното. На всички любители на гюнтервагените ще напомня, че Фиат, приизвежда Ферари и Мазерати, иначе мечта за всеки собственик на скърцащ гюнтерваген. Естествени не всички модели на Фиат ми хатесват, но има изключителни попадения!