ФАКТИ.БГ

Astra GSI точи зъби за Golf GTI

Публикувана: 15 Декември, 2015 14:18
27 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 12629
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

В интернет се появиха първите снимки на "наточения+ Opel Astra. Новият горещ хечбек от Рюселсхайм носи традиционното име GSI, който вероятно ще дебютира догодина в Женева, е заснет по време на тестове в Южна Европа, съобщава Motor1.

Напомпаната Astra ще се откроява от стандартния модел по броните, радиаторната решетка и двата ауспуха, макар че разликите няма да бъдат драстични. GSI ще се оборудва с 2.0-литров турбомотор с мощност 250 к.с.

Заснетата модификация няма да бъде най-бързата Astra, а ще бъде позиционирана между обикновените версии и ракетата OPC, която ще разполага с поне 300 коня. За сметка на това обаче GSI ще трупа точки с доста по-скромна цена.

Техническа информация за стандартните модификации на Опел Астра , вижте ТУК

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
опелджия
1 Отговор
Това е колата АSTRA голфу е пълен боклук да си ги карат само тези у Перник.

Оценка:
-1 +3

Dani
2 Отговор
Kolkoto i da govorite zle za Golf-ovete vie s astrichkite stoitepo putishtata karam 24 godishten golf i nikoga ne me e ostavql na putq ! Nqma nujda da govorite zle za edna dokazano kachestvena i nadejna kola :) Opel sushto sa dosta kachestveni avtomobili ne me razbiraite pogreshno .

Оценка:
-4 +1

язе
3 Отговор
Не че съм луд, изперкал и ненормален хонда фен, но истината е, че към момента по-добро от Civic Type R няма (за горещ хечбек говоря). Ще има доста дълго да му дишат прахта, а до година - две ще излезе за европа и новия 10-о поколение сивик и неговата тайп ер версия ще е още по-яка и от тази.

Коментиран от #4


Оценка:
-5 +1

VW срещу OPEL
4 Отговор

До коментар #3 от "язе":


Не си по темата. Където Фолксваген и Опел си мерят п....те предниците не подавай на Хондата задни..цата, че дълго време ще и е трудно да сяда

Оценка:
-1 +4

ГолфаджияGTI
5 Отговор
Точи зъби астрата ама пак ще захпе винкела на GTI.

Оценка:
-4 +1

ГолфаджияGTI
6 Отговор
Не казвам,че е лоша,ама голф 7 GTI е произведение на искуството по всички параграфи,здравина,визия,мощност.Уникална кола е един приятел я има и съм я карал даже.

Оценка:
-1 +2

Бай Коста
7 Отговор
Отдавна ми е минало времето за малки резачки, дори не съм чел характеристиките на Голфа и Астрата, но откакто се помня, все някой ще изяде Голфа и все не се случва. Или е много добър, или е религия, на която милиони са верни и все не става.
Е, сложих си салатата, че пуканки не ям, ще гледам шоуто. Нека по-добрият победи!

Оценка:
-1 +3

ГолфаджияGTI
8 Отговор
До първия коментар -опелджия ти докато събереш пари за тая астра ръждата ще я е изяла вече.Те това имам да ти кажа във връзка с твоя Ентелигентен коментар по темата.

Коментиран от #10


Оценка:
-3 +0

Corrado
9 Отговор
Рено Меган RS TROPHY това е най-горещия хечбек стига с тази секта опел и фв.

Коментиран от #11, #24


Оценка:
-4 +0

10 Отговор

До коментар #8 от "ГолфаджияGTI":


Пич ти в кой век живееш, от полицейските Астри G нататък няма проблем с корозия, тоест от 98г. имат Астрите 12г. гаранция за корозия. Голф 3 да не би да беше по-малко ръждясала кофа с продънени прагове и предни калници, Астричката поне не приличаше на сандък с колела.

Коментиран от #17, #27


Оценка:
-1 +4

11 Отговор

До коментар #9 от "Corrado":


Така е, фактите са си факти..... Хондата е бърза но с модификации.

Коментиран от #12


Оценка:
-1 +4

опсмопсус
12 Отговор

До коментар #11 от " ":


А модификациите са клетка, която мисля не сваля кг, а ги качва.

Коментиран от #22


Оценка:
-0 +1

опелист
13 Отговор
То и аз карам 23 годишна астра, с 2 години по дърта от мен, наследство от бащата и никога не НИ е оставяла на пътя вече 12 години :) много е яко че е като едно време - GSi vs GTi. За Astra F GSi C20XE няма кво да говоря, те хората знаят... Fuck OPC, GSi Power :)

Оценка:
-0 +2

Роман Ценов
14 Отговор
Тая бангия gsi не може да се намаже на малкият пръст на vw gti

Оценка:
-4 +0

Сим
15 Отговор
Дали? кога я кара...а за мотора създаден по разроботка от GM съвместно с Cosworth и Lotus, по-късно Kolbenschmidt се включват? А да c20xe, той е легенда. Бе знаеш ги как... Голфа пък каква техника е, мале мале, та цял свят им се подиграва.

Оценка:
-1 +2

стар монтьор
16 Отговор
Ако търсите кола която да не ви оставя на пътя си вземете ТРАБАНТ, а ако търсите нещо по-така само МЕРЦЕДЕС - другите са за тези дето искат да не останем без хляб в сервизите.

Оценка:
-3 +1

ГолфаджияGTI
17 Отговор

До коментар #10 от " ":


Голфове внесени от Италия не гният. Не 3ки не 2ки ами и единици пич.

Оценка:
-0 +5

ГолфаджияGTI
18 Отговор
Имате много грешна представа за Фолксваген,първо незнам как можеш да кажеш на Голф 3 съндък с колела, немеца го е направил аеродинамичен има линии отстрани които отвеждат въздушната струя назад отзад на задната врата ГТИ има леко извит спойлер,преден капак нож под броня и тн, по старитеимат също аеродинамичност,но в по малка степен разбира се.Друго кой се подиграва на ФауВе?Хора които не разбират от автомобили и се водят по чуждо мнение на такива които по една или друга причина мразят марката защото е по добра от тая с която са се прецакали примерно.Как в цял свят Фолксваген и колите от ВАГ групата имат най многобройна маса фенове за фестивали като Вйортерзее знаеш ли?Аз карам Голф 3 ГТИ и съм доволен,с пружини кони съм спортно окачване, вози добре с красиви лети джанти изглежда добре и с супер хубава запазена лъскава боя,не харчи много кефи ме добре ми е да карам голф.

Коментиран от #23


Оценка:
-1 +3

IVO
19 Отговор
glupacsi WV E NOMER 1 .NQMA NIHTO OBHTO S BOKLUKA OPEL

Оценка:
-3 +0

охо
20 Отговор
Как само ви подхлъзнаха и ще се избиете ей...

Единият карал Голф по наследство,а Другия изтеглил кредит за Астра (97г.) И голем дебат почнах те ей....

Оценка:
-0 +0

ГолфаджияGTI
21 Отговор
Само си коментираме :)

Оценка:
-1 +1

22 Отговор

До коментар #12 от "опсмопсус":


Нали се сещаш че тази клетка прави каросерията по-устойчива на усукване от там и колата става по-устойчива и бърза по завоите, това ако не е сериозна модификация не знам кво друго е......

Оценка:
-0 +0

Azzzzzz
23 Отговор

До коментар #18 от "ГолфаджияGTI":


А сега истината:

Голфът никога не е има добра возия, напротив не мисля, че съм се возил на кола с по-дървена возия. Представям си каква трагедия пък е със спортно окачване.

Теб щом те кефи карай си го, но недей да хващаш останалите за боядисани врабчета...

Оценка:
-0 +1

Golf:Astra
24 Отговор

До коментар #9 от "Corrado":


9 години карах Aстра H, от 0 до 210 хил. км. Поне 5 пъти ме е оставяла на пътя. Реших следващата да е Голф 7. Карам го вече пет месеца и навъртях 20 хил.км, пак от 0 км. Определено е Голфа по-добрата кола в много отношения.

Оценка:
-1 +0

хондаЖия
25 Отговор
Сивик vtec му е майката а не тези немски таралясници !!!ХОРАТА СА КАЗАЛИ ОТДАВНА ЯПОНСКОТО СИ Е ЯПОНСКО - НАЙ ДОБРОТО !!!!!!!!!!!!!Да не говорим че новия TYPE R мачка всичко в класа си - немските кочини просто нямат никъв шанс за победа !!!!!!!!!!!!!!!!!

Оценка:
-1 +0

мм84
26 Отговор
Тук само хондаджии, голфаджии и астраджии....няма такъв цирк. Последно време коментарите са по-интересни от статиите. Всички коли са хубави, когато са нови па вие си карайте 30 годишните курници и спорете на кой ГоУфа вози по-добре от на другия Астрата.
Голф 3 е най-голямата пародия направена от рециклирани материали. Спирачна система = 0, маневреност - трагична, селско излъчване - 6+. На мен лично от новите модели астрата ми допада повече от Голф 7, поне визуално. За всеки влак си има пътници. Хайде да не намесваме някакви 20 годишни подобия на коли в статията за нови такива :)

Оценка:
-0 +1

Кобрата
27 Отговор

До коментар #10 от " ":


Имам един приятел дето има Golf 3-ка и въпреки, че са вече е на 20 и косур години праговете му са здрави, а за калниците от теб чувам, че не са сполучливи... Просто на праговете на Golf 3 има едни черни пластмаси, които трябва да се премахнат още в началото и праговете да се боядисат с хубава черна боя и няма мърдане... иначе тези пластмаси задържат вода и боклуци и затова праговете гният, но иначе 3-тата генерация като цяло излезе сполучлива.
Тези новите да не мислиш, че ще издържат по 20 години с тези електроники? Сега ги правят еднодневки, караш 3-5 години и хвърляш, след време вторичният пазар ще е само купчина изгнили ламарини и скапана електроника...
От 2000 година нататък, всичко взеха да го правят само модерно и с много електроники, но качествените коли бяха до 2000-2001 година.

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
ТОП 5