В интернет се появиха първите снимки на "наточения+ Opel Astra. Новият горещ хечбек от Рюселсхайм носи традиционното име GSI, който вероятно ще дебютира догодина в Женева, е заснет по време на тестове в Южна Европа, съобщава Motor1.
Напомпаната Astra ще се откроява от стандартния модел по броните, радиаторната решетка и двата ауспуха, макар че разликите няма да бъдат драстични. GSI ще се оборудва с 2.0-литров турбомотор с мощност 250 к.с.
Заснетата модификация няма да бъде най-бързата Astra, а ще бъде позиционирана между обикновените версии и ракетата OPC, която ще разполага с поне 300 коня. За сметка на това обаче GSI ще трупа точки с доста по-скромна цена.
Техническа информация за стандартните модификации на Опел Астра , вижте ТУК
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 опелджия
14:48 15.12.2015
2 Dani
15:01 15.12.2015
3 язе
Коментиран от #4
15:35 15.12.2015
4 VW срещу OPEL
До коментар #3 от "язе":
Не си по темата. Където Фолксваген и Опел си мерят п....те предниците не подавай на Хондата задни..цата, че дълго време ще и е трудно да сяда17:00 15.12.2015
5 ГолфаджияGTI
17:08 15.12.2015
6 ГолфаджияGTI
17:11 15.12.2015
7 Бай Коста
Е, сложих си салатата, че пуканки не ям, ще гледам шоуто. Нека по-добрият победи!
17:29 15.12.2015
8 ГолфаджияGTI
Коментиран от #10
17:36 15.12.2015
9 Corrado
Коментиран от #11, #24
17:55 15.12.2015
10
До коментар #8 от "ГолфаджияGTI":
Пич ти в кой век живееш, от полицейските Астри G нататък няма проблем с корозия, тоест от 98г. имат Астрите 12г. гаранция за корозия. Голф 3 да не би да беше по-малко ръждясала кофа с продънени прагове и предни калници, Астричката поне не приличаше на сандък с колела.Коментиран от #17, #27
18:01 15.12.2015
11
До коментар #9 от "Corrado":
Коментиран от #12
18:05 15.12.2015
12 опсмопсус
До коментар #11 от " ":
А модификациите са клетка, която мисля не сваля кг, а ги качва.Коментиран от #22
18:14 15.12.2015
13 опелист
18:32 15.12.2015
14 Роман Ценов
18:54 15.12.2015
15 Сим
19:07 15.12.2015
16 стар монтьор
19:26 15.12.2015
17 ГолфаджияGTI
До коментар #10 от " ":
Голфове внесени от Италия не гният. Не 3ки не 2ки ами и единици пич.19:38 15.12.2015
18 ГолфаджияGTI
Коментиран от #23
19:56 15.12.2015
19 IVO
21:18 15.12.2015
20 охо
Единият карал Голф по наследство,а Другия изтеглил кредит за Астра (97г.) И голем дебат почнах те ей....
00:54 16.12.2015
21 ГолфаджияGTI
06:09 16.12.2015
22
До коментар #12 от "опсмопсус":
Нали се сещаш че тази клетка прави каросерията по-устойчива на усукване от там и колата става по-устойчива и бърза по завоите, това ако не е сериозна модификация не знам кво друго е......06:59 16.12.2015
23 Azzzzzz
До коментар #18 от "ГолфаджияGTI":
А сега истината:Голфът никога не е има добра возия, напротив не мисля, че съм се возил на кола с по-дървена возия. Представям си каква трагедия пък е със спортно окачване.
Теб щом те кефи карай си го, но недей да хващаш останалите за боядисани врабчета...
10:27 16.12.2015
24 Golf:Astra
До коментар #9 от "Corrado":
9 години карах Aстра H, от 0 до 210 хил. км. Поне 5 пъти ме е оставяла на пътя. Реших следващата да е Голф 7. Карам го вече пет месеца и навъртях 20 хил.км, пак от 0 км. Определено е Голфа по-добрата кола в много отношения.11:01 16.12.2015
25 хондаЖия
13:08 16.12.2015
26 мм84
Голф 3 е най-голямата пародия направена от рециклирани материали. Спирачна система = 0, маневреност - трагична, селско излъчване - 6+. На мен лично от новите модели астрата ми допада повече от Голф 7, поне визуално. За всеки влак си има пътници. Хайде да не намесваме някакви 20 годишни подобия на коли в статията за нови такива :)
15:18 17.12.2015
27 Кобрата
До коментар #10 от " ":
Имам един приятел дето има Golf 3-ка и въпреки, че са вече е на 20 и косур години праговете му са здрави, а за калниците от теб чувам, че не са сполучливи... Просто на праговете на Golf 3 има едни черни пластмаси, които трябва да се премахнат още в началото и праговете да се боядисат с хубава черна боя и няма мърдане... иначе тези пластмаси задържат вода и боклуци и затова праговете гният, но иначе 3-тата генерация като цяло излезе сполучлива.Тези новите да не мислиш, че ще издържат по 20 години с тези електроники? Сега ги правят еднодневки, караш 3-5 години и хвърляш, след време вторичният пазар ще е само купчина изгнили ламарини и скапана електроника...
От 2000 година нататък, всичко взеха да го правят само модерно и с много електроники, но качествените коли бяха до 2000-2001 година.
16:45 18.12.2015