В интернет се появиха първите снимки на "наточения+ Opel Astra. Новият горещ хечбек от Рюселсхайм носи традиционното име GSI, който вероятно ще дебютира догодина в Женева, е заснет по време на тестове в Южна Европа, съобщава Motor1.
Напомпаната Astra ще се откроява от стандартния модел по броните, радиаторната решетка и двата ауспуха, макар че разликите няма да бъдат драстични. GSI ще се оборудва с 2.0-литров турбомотор с мощност 250 к.с.
Заснетата модификация няма да бъде най-бързата Astra, а ще бъде позиционирана между обикновените версии и ракетата OPC, която ще разполага с поне 300 коня. За сметка на това обаче GSI ще трупа точки с доста по-скромна цена.
Техническа информация за стандартните модификации на Опел Астра , вижте ТУК
-1 +3
-4 +1
Коментиран от #4
-5 +1
До коментар #3 от "язе":
Не си по темата. Където Фолксваген и Опел си мерят п....те предниците не подавай на Хондата задни..цата, че дълго време ще и е трудно да сяда
-1 +4
-4 +1
-1 +2
Е, сложих си салатата, че пуканки не ям, ще гледам шоуто. Нека по-добрият победи!
-1 +3
Коментиран от #10
-3 +0
Коментиран от #11, #24
-4 +0
До коментар #8 от "ГолфаджияGTI":
Пич ти в кой век живееш, от полицейските Астри G нататък няма проблем с корозия, тоест от 98г. имат Астрите 12г. гаранция за корозия. Голф 3 да не би да беше по-малко ръждясала кофа с продънени прагове и предни калници, Астричката поне не приличаше на сандък с колела.
Коментиран от #17, #27
-1 +4
До коментар #9 от "Corrado":
Коментиран от #12
-1 +4
До коментар #11 от " ":
А модификациите са клетка, която мисля не сваля кг, а ги качва.
Коментиран от #22
-0 +1
-0 +2
-4 +0
-1 +2
-3 +1
До коментар #10 от " ":
Голфове внесени от Италия не гният. Не 3ки не 2ки ами и единици пич.
-0 +5
Коментиран от #23
-1 +3
-3 +0
Единият карал Голф по наследство,а Другия изтеглил кредит за Астра (97г.) И голем дебат почнах те ей....
-0 +0
-1 +1
До коментар #12 от "опсмопсус":
Нали се сещаш че тази клетка прави каросерията по-устойчива на усукване от там и колата става по-устойчива и бърза по завоите, това ако не е сериозна модификация не знам кво друго е......
-0 +0
До коментар #18 от "ГолфаджияGTI":
А сега истината:
Голфът никога не е има добра возия, напротив не мисля, че съм се возил на кола с по-дървена возия. Представям си каква трагедия пък е със спортно окачване.
Теб щом те кефи карай си го, но недей да хващаш останалите за боядисани врабчета...
-0 +1
До коментар #9 от "Corrado":
9 години карах Aстра H, от 0 до 210 хил. км. Поне 5 пъти ме е оставяла на пътя. Реших следващата да е Голф 7. Карам го вече пет месеца и навъртях 20 хил.км, пак от 0 км. Определено е Голфа по-добрата кола в много отношения.
-1 +0
-1 +0
Голф 3 е най-голямата пародия направена от рециклирани материали. Спирачна система = 0, маневреност - трагична, селско излъчване - 6+. На мен лично от новите модели астрата ми допада повече от Голф 7, поне визуално. За всеки влак си има пътници. Хайде да не намесваме някакви 20 годишни подобия на коли в статията за нови такива :)
-0 +1
До коментар #10 от " ":
Имам един приятел дето има Golf 3-ка и въпреки, че са вече е на 20 и косур години праговете му са здрави, а за калниците от теб чувам, че не са сполучливи... Просто на праговете на Golf 3 има едни черни пластмаси, които трябва да се премахнат още в началото и праговете да се боядисат с хубава черна боя и няма мърдане... иначе тези пластмаси задържат вода и боклуци и затова праговете гният, но иначе 3-тата генерация като цяло излезе сполучлива.
Тези новите да не мислиш, че ще издържат по 20 години с тези електроники? Сега ги правят еднодневки, караш 3-5 години и хвърляш, след време вторичният пазар ще е само купчина изгнили ламарини и скапана електроника...
От 2000 година нататък, всичко взеха да го правят само модерно и с много електроники, но качествените коли бяха до 2000-2001 година.
-0 +0