13 28327

Astra GSI точи зъби за Golf GTI

  • opel-
  • astra-
  • gsi-
  • женева 2016

В интернет се появиха първите снимки на "наточения+ Opel Astra. Новият горещ хечбек от Рюселсхайм носи традиционното име GSI, който вероятно ще дебютира догодина в Женева, е заснет по време на тестове в Южна Европа, съобщава Motor1.

Напомпаната Astra ще се откроява от стандартния модел по броните, радиаторната решетка и двата ауспуха, макар че разликите няма да бъдат драстични. GSI ще се оборудва с 2.0-литров турбомотор с мощност 250 к.с.

Заснетата модификация няма да бъде най-бързата Astra, а ще бъде позиционирана между обикновените версии и ракетата OPC, която ще разполага с поне 300 коня. За сметка на това обаче GSI ще трупа точки с доста по-скромна цена.

Техническа информация за стандартните модификации на Опел Астра , вижте ТУК


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 опелджия

    3 1 Отговор
    Това е колата АSTRA голфу е пълен боклук да си ги карат само тези у Перник.
  • 2 Dani

    1 4 Отговор
    Kolkoto i da govorite zle za Golf-ovete vie s astrichkite stoitepo putishtata karam 24 godishten golf i nikoga ne me e ostavql na putq ! Nqma nujda da govorite zle za edna dokazano kachestvena i nadejna kola :) Opel sushto sa dosta kachestveni avtomobili ne me razbiraite pogreshno .
  • 3 язе

    1 5 Отговор
    Не че съм луд, изперкал и ненормален хонда фен, но истината е, че към момента по-добро от Civic Type R няма (за горещ хечбек говоря). Ще има доста дълго да му дишат прахта, а до година - две ще излезе за европа и новия 10-о поколение сивик и неговата тайп ер версия ще е още по-яка и от тази.

    Коментиран от #4

  • 4 VW срещу OPEL

    4 1 Отговор

    До коментар #3 от "язе":

    Не си по темата. Където Фолксваген и Опел си мерят п....те предниците не подавай на Хондата задни..цата, че дълго време ще и е трудно да сяда

  • 5 ГолфаджияGTI

    1 4 Отговор
    Точи зъби астрата ама пак ще захпе винкела на GTI.
  • 6 ГолфаджияGTI

    2 1 Отговор
    Не казвам,че е лоша,ама голф 7 GTI е произведение на искуството по всички параграфи,здравина,визия,мощност.Уникална кола е един приятел я има и съм я карал даже.
  • 7 Бай Коста

    3 1 Отговор
    Отдавна ми е минало времето за малки резачки, дори не съм чел характеристиките на Голфа и Астрата, но откакто се помня, все някой ще изяде Голфа и все не се случва. Или е много добър, или е религия, на която милиони са верни и все не става.
    Е, сложих си салатата, че пуканки не ям, ще гледам шоуто. Нека по-добрият победи!
  • 8 ГолфаджияGTI

    0 3 Отговор
    До първия коментар -опелджия ти докато събереш пари за тая астра ръждата ще я е изяла вече.Те това имам да ти кажа във връзка с твоя Ентелигентен коментар по темата.

    Коментиран от #10

  • 9 Corrado

    0 4 Отговор
    Рено Меган RS TROPHY това е най-горещия хечбек стига с тази секта опел и фв.

    Коментиран от #11, #24

  • 10

    4 1 Отговор

    До коментар #8 от "ГолфаджияGTI":

    Пич ти в кой век живееш, от полицейските Астри G нататък няма проблем с корозия, тоест от 98г. имат Астрите 12г. гаранция за корозия. Голф 3 да не би да беше по-малко ръждясала кофа с продънени прагове и предни калници, Астричката поне не приличаше на сандък с колела.

    Коментиран от #17, #27

  • 11

    4 1 Отговор

    До коментар #9 от "Corrado":

    Така е, фактите са си факти..... Хондата е бърза но с модификации.

    Коментиран от #12

  • 12 опсмопсус

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от " ":

    А модификациите са клетка, която мисля не сваля кг, а ги качва.

    Коментиран от #22

  • 13 опелист

    2 0 Отговор
    То и аз карам 23 годишна астра, с 2 години по дърта от мен, наследство от бащата и никога не НИ е оставяла на пътя вече 12 години :) много е яко че е като едно време - GSi vs GTi. За Astra F GSi C20XE няма кво да говоря, те хората знаят... Fuck OPC, GSi Power :)
  • 14 Роман Ценов

    0 4 Отговор
    Тая бангия gsi не може да се намаже на малкият пръст на vw gti

  • 15 Сим

    2 1 Отговор
    Дали? кога я кара...а за мотора създаден по разроботка от GM съвместно с Cosworth и Lotus, по-късно Kolbenschmidt се включват? А да c20xe, той е легенда. Бе знаеш ги как... Голфа пък каква техника е, мале мале, та цял свят им се подиграва.
  • 16 стар монтьор

    1 3 Отговор
    Ако търсите кола която да не ви оставя на пътя си вземете ТРАБАНТ, а ако търсите нещо по-така само МЕРЦЕДЕС - другите са за тези дето искат да не останем без хляб в сервизите.
  • 17 ГолфаджияGTI

    5 0 Отговор

    До коментар #10 от " ":

    Голфове внесени от Италия не гният. Не 3ки не 2ки ами и единици пич.
  • 18 ГолфаджияGTI

    3 1 Отговор
    Имате много грешна представа за Фолксваген,първо незнам как можеш да кажеш на Голф 3 съндък с колела, немеца го е направил аеродинамичен има линии отстрани които отвеждат въздушната струя назад отзад на задната врата ГТИ има леко извит спойлер,преден капак нож под броня и тн, по старитеимат също аеродинамичност,но в по малка степен разбира се.Друго кой се подиграва на ФауВе?Хора които не разбират от автомобили и се водят по чуждо мнение на такива които по една или друга причина мразят марката защото е по добра от тая с която са се прецакали примерно.Как в цял свят Фолксваген и колите от ВАГ групата имат най многобройна маса фенове за фестивали като Вйортерзее знаеш ли?Аз карам Голф 3 ГТИ и съм доволен,с пружини кони съм спортно окачване, вози добре с красиви лети джанти изглежда добре и с супер хубава запазена лъскава боя,не харчи много кефи ме добре ми е да карам голф.

    Коментиран от #23

  • 19 IVO

    0 3 Отговор
    glupacsi WV E NOMER 1 .NQMA NIHTO OBHTO S BOKLUKA OPEL
  • 20 охо

    0 0 Отговор
    Как само ви подхлъзнаха и ще се избиете ей...

    Единият карал Голф по наследство,а Другия изтеглил кредит за Астра (97г.) И голем дебат почнах те ей....
  • 21 ГолфаджияGTI

    1 1 Отговор
    Само си коментираме :)
  • 22

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "опсмопсус":

    Нали се сещаш че тази клетка прави каросерията по-устойчива на усукване от там и колата става по-устойчива и бърза по завоите, това ако не е сериозна модификация не знам кво друго е......
  • 23 Azzzzzz

    1 0 Отговор

    До коментар #18 от "ГолфаджияGTI":

    А сега истината:

    Голфът никога не е има добра возия, напротив не мисля, че съм се возил на кола с по-дървена возия. Представям си каква трагедия пък е със спортно окачване.

    Теб щом те кефи карай си го, но недей да хващаш останалите за боядисани врабчета...
  • 24 Golf:Astra

    0 1 Отговор

    До коментар #9 от "Corrado":

    9 години карах Aстра H, от 0 до 210 хил. км. Поне 5 пъти ме е оставяла на пътя. Реших следващата да е Голф 7. Карам го вече пет месеца и навъртях 20 хил.км, пак от 0 км. Определено е Голфа по-добрата кола в много отношения.

  • 25 хондаЖия

    0 1 Отговор
    Сивик vtec му е майката а не тези немски таралясници !!!ХОРАТА СА КАЗАЛИ ОТДАВНА ЯПОНСКОТО СИ Е ЯПОНСКО - НАЙ ДОБРОТО !!!!!!!!!!!!!Да не говорим че новия TYPE R мачка всичко в класа си - немските кочини просто нямат никъв шанс за победа !!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 26 мм84

    1 0 Отговор
    Тук само хондаджии, голфаджии и астраджии....няма такъв цирк. Последно време коментарите са по-интересни от статиите. Всички коли са хубави, когато са нови па вие си карайте 30 годишните курници и спорете на кой ГоУфа вози по-добре от на другия Астрата.
    Голф 3 е най-голямата пародия направена от рециклирани материали. Спирачна система = 0, маневреност - трагична, селско излъчване - 6+. На мен лично от новите модели астрата ми допада повече от Голф 7, поне визуално. За всеки влак си има пътници. Хайде да не намесваме някакви 20 годишни подобия на коли в статията за нови такива :)
  • 27 Кобрата

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от " ":

    Имам един приятел дето има Golf 3-ка и въпреки, че са вече е на 20 и косур години праговете му са здрави, а за калниците от теб чувам, че не са сполучливи... Просто на праговете на Golf 3 има едни черни пластмаси, които трябва да се премахнат още в началото и праговете да се боядисат с хубава черна боя и няма мърдане... иначе тези пластмаси задържат вода и боклуци и затова праговете гният, но иначе 3-тата генерация като цяло излезе сполучлива.
    Тези новите да не мислиш, че ще издържат по 20 години с тези електроники? Сега ги правят еднодневки, караш 3-5 години и хвърляш, след време вторичният пазар ще е само купчина изгнили ламарини и скапана електроника...
    От 2000 година нататък, всичко взеха да го правят само модерно и с много електроники, но качествените коли бяха до 2000-2001 година.