Last news in Fakti

17 Декември, 2015 12:56 17 660 34

Недискретно за новото най-бързо Renault

  • renault-
  • megane-
  • rs

Лисабон, Португалия. Наш екип от мястото на събитието.

Феновете на най-бързите серийни коли с предно предаване добре знаят, че в момента рекорда при тези автомобили се държи от новата Honda Civic Type R с време за обиколка на "Нюрбургринг" от 7:50.63 мин. Японците успяха да детронират Megane RS Trophy, но най-бързия Civic бе оборудван с предпазна клетка и други подобрения, докато постижението на Megane беше с изцяло стоков вариант на RS.

Въпреки това французите непременно ще се опитат да си върнат този рекорд, като това най-вероятно ще стане с новото поколение на най-наточения Megane. По време на първите тестове на Megane и на Megane GT, които се проведоха в Португалия, Лоран Доре, представител на подразделението Renault Sport, разкри пред нас някои интересни подробности относно следващата генерация на Megane RS.

Според тази предварителна информация новото поколение, което се очаква да се появи през 2017 година, ще разполага с агрегат с мощност от порядъка на 300 конски сили. По-интересното обаче е, че новия мотор няма да е с работен обем от два литра. Хората от Renault Sport заявиха, че предвид строгите мерки за екология и разход на гориво, досегашния агрегат вече е изчерпал потенциала си.Те не уточниха с какъв точно обем ще е новия мотор на Megane RS. Той баче ще е по-малък, като очакванията са работният му обем да е 1.6-литра. Турбо моторът може би ще е еволюция на четирицилиндровия агрегат от Megane GT и Clio RS, които разполагат с 205 и 220 конски сили, съответно. Не е изключено, освен форсирането с конски сили, които ще достигнат 300, да бъде увеличен и работният обем от 1.6 до 1.8 литра.

Със същия "напомпан" мотор ще се оборудва и първия спорткар от възродената марка Alpine, като там по всяка вероятност мощностните му характеристики ще са 250, 275 и 300 конски сили. От представителите на Renault Sport разбрахме още, че мощността на двигателя не е главен приоритет за компанията, защото и настоящия Megan RS не е с най-високата мощност (275 к.с.) спрямо преките конкуренти, но въпреки това е най-бърз.

Идеята е самата кола да е по-бърза от претендентите Volkswagen Golf R, Honda Civic Type R и Ford Focus RS. Най-вероятно следващото поколение на Megane RS ще разполага и с усилена роботизирана EDC трансмисия с два съединителя. А що се отнася до стандартните версии на новото компактно Renault, то първи впечатления от теста на Megane и Megane GT очаквайте следващата седмица.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Марто

    0 0 Отговор
    От Рено спорт са много добри. Явно отново ще направят кола, която ще разбие на пух и прах и немци, и японци.
  • 2 Megane

    3 0 Отговор
    Така е. Рено не може да прави големи коли, но при малките и компактните спортно ориентирани хечбеци с предно предаване са най-добрите, нищо, че все още този клас е познат като "голфов". Редно е да се преименува на "Меганов клас"
  • 3 ххх

    0 4 Отговор
    Не знам ещо в което Рено да са добри през последните годни...
    Всъщност, Да, има - в камионите ги бива. Уф-ф-ф, чакай, чакай малко... те там са собственост на Volvo.

    Сега малко по-сериозно: Хора, които искат бърз хеч наистина ще и купят Golf R, Civic Type R и Focus RS, а не Megane RS.
  • 4 Skier

    3 0 Отговор
    И защо така реши? Според теб въпросните хора са мазохисти и си купуват немски и японски хот-хечове за да може някой с рено да ги накаже на светофара ли? Доказано е, че това е най-бързата кола с предно и само сивика и се опира до някъде. Немците го духат.
  • 5 Гост

    1 0 Отговор
    До - ххх-
    Мисля че нещо си в заблуждение. 1999 година Рено продаде дяла си в ВОЛВО от ликите автомобили, а 2009 продаде дяла си във Волво от товарните автомобили. До тези години Волво ползваха двигатели на Рено във всички модели и леки и товарни. Така че нямя как Волво да дава нещо на Рено. А от 2000 година Рено оттърваха Нисан от фалит и имат 44% собсвеност от Нисан. Двигателите в момента на Мерцедес на всички малки модели до 1800 кубика са на Рено. Може би незнаеш че Рено е френска държавна фирма и те не вземат нищо от никой а са една от водещите в автомобилостроенето, не случайно в Европа ги наричат Реджията.

    Коментиран от #6

  • 6 биббо

    2 0 Отговор

    До коментар #5 от "Гост":

    Пич в много голяма заблуда си ама много, та понеже работя за двете маарки рено и влво от доста време да те светма малко. Та до 1999 година Рени леки и тежки автомобили са едно, както при Волво. 1999 Волво Груп решава да се фокусира върху тежкотоварните машини и купува от Рено, подразделението им за камиони и от тогава Волво притежава тежката гама на Рено. Също така 2004г. Волво внедрява своите двигатели при камионите Рено. Та така стигаме до 2013 когта новите камиони Рено са изяло тех. копие на Волво камионите. Отново да се върнем през 1999... Леките автомобили Волво отиват при Форд , а по късно при Китйците . Но от 2003 леките автомобили Волво ползват 4 цилиндрови двигатели на Форд а по късно 1.6 HDI на PS Group. И за накая пак от 1999 насам Рено и Нисан при леките авомобили са един концерн!..

    Може да се првери навсякъде тази инфо.
  • 7 мм84

    1 0 Отговор
    Колега биббо,
    Предполагам си прав, аз не влизам в спор за кой какво от кого притежава. Факт е обаче че в почти всеки модел на Мерцедес присъства поне по един двигател на Рено - А,Б,Ц и Е класата използват част от гамата двигатели на Рено. Не карам рено и не съм им фен, но последните години бележат сериозно развитие.
    Колкото до статията - на мен лично предходният модел ми допада повече визуално.
  • 8 Едикой си

    0 3 Отговор
    Гледам тия Рен-а и се чудя защо все по големи п***ки им слагат отпред...
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Fuck Germany

    1 0 Отговор
    Така ли ? Ти пък си голям разбирач и карач .. карал ли си въобще на RS някакъв автомобил та плямпаш ? Имам 2010 Megane RS 265 с K-tec кулер, 'Siemens' големи инжектори , 3'' права генерация без катализатори и чип на 'Digitaltuning'. С този сетъп съм бил лично, на Time Attack всякакви ГТИ-та и починали Фордове. На Драг се получава абсолютно същото, след 130-40 ги оставям в точка. Вземи да покараш малко хечбеци и стига си се компелксирал пред компютъра. :)))
  • 11 Чавдар Войвода

    1 0 Отговор
    Двигателят е 'Нисан', както о при най-бързото клио РС 1.6Т
  • 12 Reno калъвка

    0 1 Отговор
    И идва Mercedes A 45 AMG 4M и на.раното рено умира ! :D :D :D
  • 13 Fuck Mercedes

    0 0 Отговор
    И кво става като дойде ? за 100 000 бона хечбек ??? Ти е.аваш ли се да сравняваш тая Гадулка А класа с най-бързия хечбек ? Да те светна само, че не мощността определя една кола, още повече хечбека, заради каросерия предаване и т.н., ами и много дурги фактори. Не стига че Мерцедес, е може би най-трагичната марка в хечбек класа ама и с тая А класа за 100 бона не можаха да направят голям фурор никъде. Ако те качи в Един Меган РС ще почнеш да пееш друга песен, ама няли нямаш акъл и трябва да коментираш в мобилето, компютърен рейсър, като всички други.

    Коментиран от #15

  • 14 656

    0 0 Отговор
    Двигатели на Рено има само в А и В класа на Мерцедес и то само бензиновите варианти до 1800 кубика. Братчеда бачка в Балкан Стар и ми каза, договора на немците и французите е до края на 2017 пробно

    Коментиран от #21

  • 15 Росито

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "Fuck Mercedes":

    Мерцедес не е за теб, бедняко.
  • 16 redjiata

    0 0 Отговор
    от две години карам рено и съм изненадан колко добри автомобили са,бях скептично настроен като го купувах,но за тези 60000,който му навъртях се убедих,че са много добре направени и по нищо не отстъпват на немските бараки,най важно е задкормилното устройство,колкото до RS-а мисля,че нещо уникално пак ще измайсторят от Рено Спорт,пожелавам им успех пак да са на върха
  • 17 неутрален

    0 0 Отговор
    А ти,"богаташка"...... си карай 123-ата и не се меси там,където не ти е работа !!!

    Коментиран от #18

  • 18 Росито

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "неутрален":

    грубиян, аз вече карам W219, ако знаеш какво е това де

    Коментиран от #25, #34

  • 19 опсмопсус

    0 0 Отговор
    Само компютърен рейсър без опит може да плюе това постижение на Рено!Фен съм на японското, но и Volkswagen Golf R, Honda Civic Type R и Ford Focus RS са уникални коли!
    Така че, гроздето винаги е кисело за някой комплексари!

    Коментиран от #32

  • 20

    0 0 Отговор
    Не съм фен на Рено, но уважавам това постижение не е за подценяване.
  • 21

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "656":

    Дизелите CDI на Мерцедес са разработка на Рено.
  • 22 Петьр Петров

    0 0 Отговор
    Защо в Русия. Англия.Германия и др .дьржави е така добре приета тази марка .а у нас не .а можеби не приета от кометиращите собственици на други немски марки .Да ви кажа и старите англиски марки не са лоши .но те бяха убити от немските чрез измама на което не всеки вярва . но както и да е друга тема . Рено е дьржавна фирма което означава .че се спонсорира от дьржавата нали така и има доста успешни автомобили и сьщо така доста и неясни по прдедназначение автомобили поне за мен като всички марки .Но главния проблем според мен в този автомобил за бьлгарина е ЕМБЛЕМАТА – която символизира диамант но за нас е жн полов орган .а за сьрбите мачка пи к и борче е сьщото . но то е еднакво защото те са неосьзнати бьлгари и тн .Та фирмата се рзвива доста добре в компактния клас автомобили и аз и давам само плюсове само и моля ама моля не ми хвалете нищо немско благодаря
  • 23 Дядо поп

    0 0 Отговор
    Ако спазват традицията,всеки нов модел да е с повече и
    по-калпава пластмаса и по-труден за поддръжка,този
    модел би следвало да е полупластмасов да се разтича от
    силно слънце и за да смениш свещите на двигателя
    освен да го свалиш сигурно ще трябва пребоядисване на
    купето.
  • 24 анти тъпизми

    0 1 Отговор
    На кратко Рено се римува с л......................но
  • 25 PlimP

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "Росито":

    18, аз пък миналата седмица одрах и счупих ляво огледало на F430, ако изобщо знаеш кво е тва, кво да направя, на SPORT е нещо ужасно :D, в добрия смисъл на думата де и рено винаги са знаели как да правят бързи коли, друг е въпросът дали искат да ги правят
  • 26 аз

    0 0 Отговор
    nakratko se vozix vuv taxi i popitax shofiora za avtomobila koito karashe kak e ot kum poddrujka specialno za dvigatelq 500 000 km izminati samo sus smqna na konsymatiwi i vuprosnoto reno symbol ot 2005 taka se dokazva ce ne e l..no....
  • 27 Dolu frenskite bangii

    0 0 Отговор
    Да фалират дано всички френски компании за автомобили!!

    Коментиран от #30

  • 28 Баце

    0 0 Отговор
    Само една поправка.Рено не е държавна компания.Частна публична е.Държавата има едва 20% дял.
  • 29 М еги

    0 0 Отговор
    Ами чуди се,ама то ти ще си май най-голямата,защото емблемата на Рено ако не знаеш е шлифован диамант с правилни форми, а това което определяш е кожна цепка сравнима евентуално с плод.Ограмоти се!
  • 30 XaXa

    0 0 Отговор

    До коментар #27 от "Dolu frenskite bangii":

    А такива като теб да не могат и френско да си позволят ... Голфаджия....
  • 31 бавареца

    0 0 Отговор
    Хахааа рено и бързи коли вица е голям !!!!!!!!!

    Коментиран от #33

  • 32 сус

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "опсмопсус":

    как мислиш по въпроса с маслото?
  • 33 iii

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "бавареца":

    Имаш ли нещо по-добро, защото единствения баварски конкурент на Реното е 135, което е доста по-бавно.
  • 34 iii

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "Росито":

    Поздравления! Караш старичък, непрактичен, тежък автомобил със скъпи части и проблемна електроника.