Лисабон, Португалия. Наш екип от мястото на събитието.
Феновете на най-бързите серийни коли с предно предаване добре знаят, че в момента рекорда при тези автомобили се държи от новата Honda Civic Type R с време за обиколка на "Нюрбургринг" от 7:50.63 мин. Японците успяха да детронират Megane RS Trophy, но най-бързия Civic бе оборудван с предпазна клетка и други подобрения, докато постижението на Megane беше с изцяло стоков вариант на RS.
Въпреки това французите непременно ще се опитат да си върнат този рекорд, като това най-вероятно ще стане с новото поколение на най-наточения Megane. По време на първите тестове на Megane и на Megane GT, които се проведоха в Португалия, Лоран Доре, представител на подразделението Renault Sport, разкри пред нас някои интересни подробности относно следващата генерация на Megane RS.
Според тази предварителна информация новото поколение, което се очаква да се появи през 2017 година, ще разполага с агрегат с мощност от порядъка на 300 конски сили. По-интересното обаче е, че новия мотор няма да е с работен обем от два литра. Хората от Renault Sport заявиха, че предвид строгите мерки за екология и разход на гориво, досегашния агрегат вече е изчерпал потенциала си.Те не уточниха с какъв точно обем ще е новия мотор на Megane RS. Той баче ще е по-малък, като очакванията са работният му обем да е 1.6-литра. Турбо моторът може би ще е еволюция на четирицилиндровия агрегат от Megane GT и Clio RS, които разполагат с 205 и 220 конски сили, съответно. Не е изключено, освен форсирането с конски сили, които ще достигнат 300, да бъде увеличен и работният обем от 1.6 до 1.8 литра.
Със същия "напомпан" мотор ще се оборудва и първия спорткар от възродената марка Alpine, като там по всяка вероятност мощностните му характеристики ще са 250, 275 и 300 конски сили. От представителите на Renault Sport разбрахме още, че мощността на двигателя не е главен приоритет за компанията, защото и настоящия Megan RS не е с най-високата мощност (275 к.с.) спрямо преките конкуренти, но въпреки това е най-бърз.
Идеята е самата кола да е по-бърза от претендентите Volkswagen Golf R, Honda Civic Type R и Ford Focus RS. Най-вероятно следващото поколение на Megane RS ще разполага и с усилена роботизирана EDC трансмисия с два съединителя. А що се отнася до стандартните версии на новото компактно Renault, то първи впечатления от теста на Megane и Megane GT очаквайте следващата седмица.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Марто
13:02 17.12.2015
2 Megane
14:16 17.12.2015
3 ххх
Всъщност, Да, има - в камионите ги бива. Уф-ф-ф, чакай, чакай малко... те там са собственост на Volvo.
Сега малко по-сериозно: Хора, които искат бърз хеч наистина ще и купят Golf R, Civic Type R и Focus RS, а не Megane RS.
14:20 17.12.2015
4 Skier
14:22 17.12.2015
5 Гост
Мисля че нещо си в заблуждение. 1999 година Рено продаде дяла си в ВОЛВО от ликите автомобили, а 2009 продаде дяла си във Волво от товарните автомобили. До тези години Волво ползваха двигатели на Рено във всички модели и леки и товарни. Така че нямя как Волво да дава нещо на Рено. А от 2000 година Рено оттърваха Нисан от фалит и имат 44% собсвеност от Нисан. Двигателите в момента на Мерцедес на всички малки модели до 1800 кубика са на Рено. Може би незнаеш че Рено е френска държавна фирма и те не вземат нищо от никой а са една от водещите в автомобилостроенето, не случайно в Европа ги наричат Реджията.
Коментиран от #6
14:48 17.12.2015
6 биббо
До коментар #5 от "Гост":
Пич в много голяма заблуда си ама много, та понеже работя за двете маарки рено и влво от доста време да те светма малко. Та до 1999 година Рени леки и тежки автомобили са едно, както при Волво. 1999 Волво Груп решава да се фокусира върху тежкотоварните машини и купува от Рено, подразделението им за камиони и от тогава Волво притежава тежката гама на Рено. Също така 2004г. Волво внедрява своите двигатели при камионите Рено. Та така стигаме до 2013 когта новите камиони Рено са изяло тех. копие на Волво камионите. Отново да се върнем през 1999... Леките автомобили Волво отиват при Форд , а по късно при Китйците . Но от 2003 леките автомобили Волво ползват 4 цилиндрови двигатели на Форд а по късно 1.6 HDI на PS Group. И за накая пак от 1999 насам Рено и Нисан при леките авомобили са един концерн!..Може да се првери навсякъде тази инфо.
15:16 17.12.2015
7 мм84
Предполагам си прав, аз не влизам в спор за кой какво от кого притежава. Факт е обаче че в почти всеки модел на Мерцедес присъства поне по един двигател на Рено - А,Б,Ц и Е класата използват част от гамата двигатели на Рено. Не карам рено и не съм им фен, но последните години бележат сериозно развитие.
Колкото до статията - на мен лично предходният модел ми допада повече визуално.
15:23 17.12.2015
8 Едикой си
15:36 17.12.2015
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Fuck Germany
16:52 17.12.2015
11 Чавдар Войвода
17:29 17.12.2015
12 Reno калъвка
17:47 17.12.2015
13 Fuck Mercedes
Коментиран от #15
18:13 17.12.2015
14 656
Коментиран от #21
18:15 17.12.2015
15 Росито
До коментар #13 от "Fuck Mercedes":
Мерцедес не е за теб, бедняко.18:19 17.12.2015
16 redjiata
18:30 17.12.2015
17 неутрален
Коментиран от #18
18:40 17.12.2015
18 Росито
До коментар #17 от "неутрален":
грубиян, аз вече карам W219, ако знаеш какво е това деКоментиран от #25, #34
18:51 17.12.2015
19 опсмопсус
Така че, гроздето винаги е кисело за някой комплексари!
Коментиран от #32
18:58 17.12.2015
20
19:24 17.12.2015
21
До коментар #14 от "656":
Дизелите CDI на Мерцедес са разработка на Рено.19:28 17.12.2015
22 Петьр Петров
19:49 17.12.2015
23 Дядо поп
по-калпава пластмаса и по-труден за поддръжка,този
модел би следвало да е полупластмасов да се разтича от
силно слънце и за да смениш свещите на двигателя
освен да го свалиш сигурно ще трябва пребоядисване на
купето.
20:27 17.12.2015
24 анти тъпизми
21:00 17.12.2015
25 PlimP
До коментар #18 от "Росито":
18, аз пък миналата седмица одрах и счупих ляво огледало на F430, ако изобщо знаеш кво е тва, кво да направя, на SPORT е нещо ужасно :D, в добрия смисъл на думата де и рено винаги са знаели как да правят бързи коли, друг е въпросът дали искат да ги правят22:29 17.12.2015
26 аз
22:47 17.12.2015
27 Dolu frenskite bangii
Коментиран от #30
22:52 17.12.2015
28 Баце
09:23 18.12.2015
29 М еги
12:32 18.12.2015
30 XaXa
До коментар #27 от "Dolu frenskite bangii":
А такива като теб да не могат и френско да си позволят ... Голфаджия....12:34 18.12.2015
31 бавареца
Коментиран от #33
13:16 18.12.2015
32 сус
До коментар #19 от "опсмопсус":
как мислиш по въпроса с маслото?16:10 18.12.2015
33 iii
До коментар #31 от "бавареца":
Имаш ли нещо по-добро, защото единствения баварски конкурент на Реното е 135, което е доста по-бавно.13:46 20.12.2015
34 iii
До коментар #18 от "Росито":
Поздравления! Караш старичък, непрактичен, тежък автомобил със скъпи части и проблемна електроника.13:49 20.12.2015