4 Октомври, 2011 13:01 11 791 9

Tesla вади конкурент на BMW M5

  • tesla-
  • model s-
  • bmw-
  • m5

Американската компания Tesla планира да разшири гамата на електическия седан Model S. Новото попълнение ще се превърне и във флагман на компанията, защото ще стане нейният най-бързият и най-мощен автомобил.

По думите на шефа на Tesla Елън Маск наточеният електрически  седан ще има за цел за привлече голяма част от клиентелата на баварската пета серия в изпълнение M. Маск твърди още, че спортната версия на Tesla S ще изминава 480 километра без презареждане.
 
Увеличаването на автономния пробег ще стане възможно след монтирането на нови акумулаторни батерии, които ще бъдат достъпни срещу допълнително заплащане и за стандартните модификации на електрическия седан. Новият флагман на марката ще може да ускорява от 0 до 100 км/ч за 4.6 секунди.
 
За сравнение новото поколение на BMW M5 изпълнява това упражнение за 4.4 секунди, така че наточената Tesla S спокойно може да претендира за основен конкурент на топ-версията на баварската петица.
 
Електрическият суперседан ще разполага и с още една интересна иновация - опционни лети джанти със специална аеродинамика, които ще позволяват на автомобила да измине автономно още 32 километра.
 
Така общият пробег на най-мощната и бърза Tesla S само с едно зареждане може да бъде увеличен до 512 километра. Представители на американския производител подчертават, че тези данни са потвърдени от независимата агенция за опазване на околната среда EPA.
 
Друга от новостите, предвидени за наточения модел, е най-големият панорамен таван, монтиран някога на сериен автомобил. Освен това центърът на тежестта ще бъде по-нисък от този на повечето съвременни автомобили със спортна насоченост от този клас.
 
Комплектът батерии ще разполага с възможност за бърза смяна, която ще се осъществява за по-малко от минута. Елетроседанът ще може да се зарежда и от специална високоволтова станция само за един час.

Акцент в салона на автомобила ще бъде огромен 17-инчов сензорен дисплей, разположен на централната конзола. Мултимедийната система ще има достъп до интернет чрез 4G мрежа и ще използва картите на Google Earth.

На този етап 6 000 бъдещи клиенти на Tesla S са внесли предплата от $5 000 и ще получат своите електромобили през следващата година. Цената на новия седан стартира от $50 000, а най-мощната версия, която ще конкурира BMW M5, ще струва $80 000.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Даниел Петков

    3 2 Отговор
    Бмв м5 ме кефи повече
  • 2 Kobester

    1 1 Отговор
    Невероятно. Отпред дизайна ест е копиран. Тесла прави не лоши модели, от вътре е направо не вероятен, много добре.
  • 3 Стефан Никодимов

    3 0 Отговор
    А отзад не е ли копиран, например от Jaguar...
  • 4 Kobester

    2 2 Отговор
    Да, между другото и аз това си помислих, нещо средно между Лексус и Ягуар(отпред и отзад) но не можеш да отречеш че изглежда добре. А пък и трябва да свикваме, вече много коли си приличат по много показатели, така че нищо ново.
  • 5 медиатор алфа

    1 1 Отговор
    Най-вероятно Тесла ще са едни от лидерите при електромобилите. Външният вид- решетката не е барната добре.
  • 6 skier

    1 2 Отговор
    На мен пък американския електроседан ми харесва повече от БМВ, при това е по-евтин, по-икономичен и по-нестандартен. Да не говорим и, че обслужването му е по-безпроблемно поради простотата на използвания двигател
  • 7 триста итридесети

    2 4 Отговор
    таз грозна муцуна никога не може да бъде конкурент на бмв, а пък за интериора - на снимката бива, а на живо дали е така, и що пък конкурент на м5, по-скоро на пасат или а6

    Коментиран от #8

  • 8 520 zender

    1 3 Отговор

    До коментар #7 от "триста итридесети":

    @7 Ма тва е доста тъпо-да бъде конкурент на М5.Видяла жабата че подковават коня и вдигнала и тя крак......
  • 9 Ц-Ц

    0 0 Отговор
    Неграмотни, с 16 годишни е39 тръгнали да се изказват. Първо вижте защо Тесла правят изобщо спортен седан и тогава коментирайте.