Last news in Fakti

7 Януари, 2016 07:15 19 262 22

Когато скоростта е в повече или как да счупим едно Subaru

  • subaru-
  • forester-
  • тунел-
  • катастрофа

Повечето хора, притежаващи автомобили със завидни звукови възможности, знаят, че тунелите са много приятно място за добра акустика и клипове в тях има навсякъде из мрежата. Една от отявлените машини за тази работа е Subaru с нейния типичен боксеров турбо двигател, който притежава много специфично боботене, което тези с по-трениран слух разпознават от километри.

Собственикът на това модифицирано Subaru Forester обаче явно не е наясно, че тунелите най-често се намират в проходи, където има много завои и поради тази причина ограниченията за скоростта в тях често са големи, за да бъдат предотвратени инциденти. 

След като изрежда няколко възходящи предавки, поради тъмните сенчести тунели, шофьорът на автомобила не обръща внимание на задаващия се завой и при навлизане в него губи контрол и тръгва надолу по склона. За късмет обаче той се разминава от травми, а и колата изглежда сравнително цяла, но това ще му бъде добър за урок. Дано да бъде такъв и за много други.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1

    5 2 Отговор
    Субару е желязна машина

    Коментиран от #11

  • 2 некойси

    1 2 Отговор
    Имаше възможност да компенсира и да я изправи поне 3 пъти, липса опит е водещото в ситуацията.
  • 3 Къдравия

    2 0 Отговор
    По скоро липсата на акъл е водещото в ситуацията.Всички олигофрени които искат да се трепят нека да го правят на специализирани за това места а не по улиците.

    Коментиран от #16

  • 4 гост

    1 1 Отговор
    Само на мен ли ми се струва, че тръгва тъмно синьото Субару, а от канавката вадят бежавото?

    Коментиран от #5

  • 5 юс94

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    зрителна измама , загледай се като тръгва по асфалта
  • 6 копеле

    3 1 Отговор
    Новото Субару Форестер след 2010 което е с дизеловият мотор често чупи колянов вал, в Германия го сменят безплатно с по нов модифициран а в Бг искат майка си и баща си, изложиха се тотално с дизелака но при бензина са корави кучета.

    Коментиран от #7

  • 7 Киро

    1 2 Отговор

    До коментар #6 от "копеле":

    Престани да говориш глупости, бе, чул-недочул нещо и бърза да се изтропа в някой форум!

    Първо - след 2010 няма нито един случай на скъсан колянов вал и второ - "честите" случаи на моделите 2008-ма - 2010-та са при под 1% от колите и това е официална статистика, не дрънканиците ти от кръчмата!

    Коментиран от #9

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 копеле

    2 1 Отговор

    До коментар #7 от "Киро":

    А бе Мен не говоря глупости защото имам авер със сервиз във Варна и то с насоченост към японските коли....за сега са се обадили хора с 2 Форестера със счупени валове и едно Легаси с пукнат цилиндър и също счупен вал (за дизела говорим) , в Пловдив 2 случая, в София 8 случая. И трите (варненски)коли нямали и 90000 км. това малко ли говори, е със сигурност ще оправят проблема джапанките.

    Коментиран от #19

  • 10 Чери Пай

    0 4 Отговор
    Какви са тея малолитражки бе? :D
    Чували ли сте как звучи 5.2 V8 в Jeep Grand Cherokee?

    Коментиран от #12

  • 11 205GTI

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от " ":

    Ама друг да го обслужва!
  • 12 Subaru

    2 1 Отговор

    До коментар #10 от "Чери Пай":

    Чувал ли си, че Grand Cherokee като му направиш ляв-десен и почти се обръща по покрив? Провери в Youtube, страхотна боклучава, пълна с дефекти многолитражка е :D
  • 13 Стефан

    1 1 Отговор
    Абсолютно е прав колегата!! Липса на опит!!! Особено при положението че това е 4x4 турбо!! Още в началото като се подхлъзна можеше да я изправи с контриране и газ, ама се изплаши лемура!!!
  • 14 опсмопсус

    3 0 Отговор
    Панира се клавиатурното рейсърче, ама се отърва с късмета си!
    Изобщо не реагира, лек десен го вадеше от ситуацията!Обзе го страх и крещи обратния му тиквоч, о no, o no!
  • 15 опсмопсус 1

    2 1 Отговор
    Държеше и не пускаше спирачката, искаше да спре, без никакви други реакции.Точно липса на опит и паника!
    Дори можеше още да се завърти и да остане на платното, защото беше доста широко!
  • 16 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "Къдравия":

    ДА - АМЕРИКАНЦИТЕ СА НЕНАДМИНАТИ В ТОВА
  • 17 Гошо

    1 0 Отговор
    С тая висока 'джипка' аз по-скоро бих отишъл вдясно към ниската "ограда" понеже имаше още доста място до нея, вместо да набивам така рязко спирачки и да се въртя към пропастта. В най-лошия случай щях да имам само ожулени десни врати.
  • 18 куку

    0 0 Отговор
    Тоя ръб,ако го вземем на сняг да качва Витоша,колко ли автомобила ще потроши хахахахахха .......Срашен Ръб .... :-)
  • 19 Киро

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "копеле":

    ХАХА, бях сигурен, че си "запознат" точно по тоя начин - от "едно приятелче", дет много ги разбира тия работи!

    Ауу, имало цели 2 Форестъра във варненоския сервиз с проблем, какво огромно число, какво често явление, при положение, че сервизът във Варна обслужва 1/5 от България!

    Коментиран от #20

  • 20 фори

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "Киро":

    Субару и те вече не са стока, щом чупят такива части като колянов вал. Не съм чул скоро някоя марка да е имала такъв мега проблем, за дизела на Форито и аз съм чувал от тук от там поне 5-6 пъти .
  • 21 Ярослав Станчев

    1 0 Отговор
    Типичен пример как самочувствието надхвърля възможностите.Явно и в Америка,както и у нас,тъпанарите са неизчерпаеми.Язък за колата.
  • 22 поршето

    0 2 Отговор
    и колата смотана и шофьора също