Last news in Fakti

18 Февруари, 2016 11:56 72 827 98

5-те най-бързи дизелови коли

  • дизел-
  • динамика-
  • audi-
  • bmw
5-те най-бързи дизелови коли - 1

Тези, които са на мнение, че дизеловите автомобили са бавни и тромави, може би не са чували за съвременните разработки на немското автомобилостроене. Бегъл поглед над предложенията на пазара на нови коли показва, че сега човек може да си купи доста бързи и динамични дизелови коли. Интересното е, че в топ 5 на най-бързите дизелови коли влизат само две марки - Audi и BMW. Редно е да поясним, че класацията третира само дизелови автомобили, които са масово производство.

Класацията засяга не най-мощните дизелови предложения, а тези, които ускоряват от 0 до 100 км/ч най-бързо. Още нещо любопитно е, че четири от петте предложения са трилитрови шестцилиндрови мотори и само един е V8 с обем 4.2 литра. И при петте въртящият момент се предава и на четирите колела. Вижте ги.

BMW 740d xDrive5-те най-бързи дизелови коли

Ускорение от 0 до 100 км/ч - 5.2 секунди. Това е най-мощната дизелова модификация на седмата баварска серия. Високотехнологичният двигател на дизеловата седмица разполага с два турбо компресора и мощ от 320 конски сили.


Audi SQ5 TDI CompetitionУскорение от 0 до 100 км/ч - 5.1 секунди. Първият и единствен кросоувър в нашия списък. Дизеловата S-версия на Q5 е с трилитров V6 TDI, който разполага с мощност от 326 конски сили, достигащи се в диапазона 4 000 - 4 500 об/мин.

BMW 335d xDrive5-те най-бързи дизелови коли

Ускорение от 0 до 100 км/ч - 4.8 секунди. Второто BMW в нашата класация отново има под капака си трилитров шестцилиндров дизел. Максималната му мощност е 313 конски сили, а въртящият момент - 630 Нм.

Audi A8 4.2 TDI Quattro5-те най-бързи дизелови коли

Ускорение от 0 до 100 км/ч - 4.7 секунди. Флагманът на Audi e безумно бърз, въпреки немалката си обща маса. Той е и единственият в класацията, разполагащ с осемцилиндров двигател, мощността на който е 385 к.с.

BMW M550d xDrive5-те най-бързи дизелови коли

Ускорение от 0 до 100 км/ч - 4.7 секунди. Това е най-мощният шестцилиндров дизел в света. Мощността му е 381 к.с., като те идват благодарение на трите турбо компресора. Максималният въртящ момент е 740 Нм.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Vasik Atanasova

    6 17 Отговор
    Стига ни занимавахте с тия коли,ние няма какво да ядем коли ни пишат.

    Коментиран от #5

  • 2 Бай Коста

    3 5 Отговор
    Браво, яки печки!
  • 3 Край

    21 2 Отговор
    До васик Атанасова - Ти па като немаш какво да ядеш чии го дириш на компа - върви да изкараш за леб.

    Коментиран от #12

  • 4 удо

    9 4 Отговор
    Яки штракачи,но много цапат въздуха.Данните които официално дават за емисиите при НЕтестови условя се овеличават до 10 пъти в зависимост от марка и модел .Дишайте дълбоко.
  • 5 ооооо

    4 1 Отговор

    До коментар #1 от "Vasik Atanasova":

    Васке, то верно не е за теб тук.
    няма да липсваш на никого.
  • 6 BMW

    1 3 Отговор
    Най - мощният мотор на БМВ не е 4.0 дизел а М-50, 380 кс. с трите големи турбини.

    Коментиран от #98

  • 7 диан

    0 3 Отговор
    ами ще бързат
    аз ли да бързам?
  • 8 onq s konq

    4 9 Отговор
    БМВ-то ми е точно 3 литра и точно 6 цилиндъра.И точно дизел:)Ама защо...ЗАЩОТО СЪМ УМЕН ПО РОЖДЕНИЕ!

    Коментиран от #11, #14, #29, #35

  • 9 france

    1 11 Отговор
    Странно защо не фигурира представител на прехваления в БГ, прословут hdi на франсетата, които има няма са около 40 години назад спрямо вездесъщите, несломими и вечно осъдени да бъдат първи, сега и завинаги, представители на Божествения Немски Пемиум бранд!
  • 10 ШПОРА

    4 1 Отговор
    За неразбралите: "Това е най-мощната дизелова модификация на СЕДМАТА баварска серия." Повтарям: "...СЕДМАТА..."!!
  • 11 гъукб

    4 3 Отговор

    До коментар #8 от "onq s konq":

    ама никой не те пита какъв си
    или видя умряла циганка и реши че е твоята?
  • 12 ПАРИЙОК

    4 1 Отговор

    До коментар #3 от "Край":

    Ми то не е казано, че трябва да използва компютър за да пише тук.
    Може да е намерила безплатен WI-FI и да е влязла от евтин телефон или таблет...Пък като знам в днешно време как се намира работа и колко плащат, от къв зор да ходи да робува на някой за жълти стотинки?
    Ама дето се вика ситият на гладния не вярва! ЖАЛКО...ако и ти закъсаш ще видиш какво е.
  • 13 Vasik Atanasova

    6 4 Отговор
    Да им се радват там в германия,аз тук може и с колело да ходя на работа,не ми пречи,стига да има такава не само за мен но и за останалите сънародници.Писах от едно Lenovo тука до сточна гара хванах Wi-Fi.Хляб трябва не коли,не им ли се нарадвахте вече едни и същи в цяла София?Трябва да си много посредствен за да се радваш на кола.

    Коментиран от #16, #19, #21

  • 14 Кобрата

    4 2 Отговор

    До коментар #8 от "onq s konq":

    Хахах да бе много си умен, вчера беше написал в една статия, че се чудиш дали да слагаш изпускателна система на Акрапович на КОНЯ, а днес вече си на BMW Умен бил...умен кат г**а на игумен
    Карай си Магарцедеса с фуражно захранване и камшично запалване и не се прави на богат

    Коментиран от #26

  • 15 ДХ

    3 0 Отговор
    фолксваген лупо 400++ коня на ифидик
    10 секундо на 400метра
  • 16 Кос

    2 1 Отговор

    До коментар #13 от "Vasik Atanasova":

    Думи на някой с много затворен ум. Това, че теб кола не те радва не значи че твоето мнение е единственно. Посредствен/а си ти, ако си мислиш, че си много учен/а като раздаваш присъди които са базирани на твоето мнение.
  • 17 Андреас

    7 1 Отговор
    Аз живея в Амстердам-Холандия.Всички карат велосипеди.Тези автомобили явно са ги забранили за употреба.Пробутват ги в източна Европа където много им се радват и така хората се чувстват по-щастливи-но уви-тук одавна са им се нарадвали.

    Коментиран от #20

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Бай Кор

    5 0 Отговор

    До коментар #13 от "Vasik Atanasova":

    Не си истинската Васик Атанасова, твърде интелигентно пишеш. Мнението ти иначе не е лошо, споделям част от него.

    И все пак БМВ!
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Никой

    6 2 Отговор

    До коментар #13 от "Vasik Atanasova":

    Това че ти не се интерсуваш от дадено нещо не означава, че няма хора, на които точно това има е тръпката. Изключително затворено мислене. Огледай се малко и осъзнай, че хората са различни, всеки се кефи и радва на различно нещо и света не се върти около теб.
    Ти щом се интересуваш от хляб що не гледаш статии за хляб ми седиш тука да ръсиш глупости?
    Не му ли се нарадвахте на тоз хляб все един и същ навсякъде.
  • 22 М еги

    9 0 Отговор
    Франсе, те дизелите французите ги правят с мощност, колкото им трябва, а и ако беше малко по-запознат щеше да знаеш, че в почти всички европейски държави с изключение на някои пътища в Германия макс скоростта е 130 - 140 км/ч. и мощност дори 3 пъти по малка от тези 381 к.с. е достатъчна, всичко останало е като при жените за размера на м. полов член от еди колко си е лакомия.
  • 23 Иванова

    5 0 Отговор
    Аз лично карам Рено 1.9 дизел и съм много доволна.Надявам се и изброените горе да имат подобни качества.
  • 24 Hunter Killer

    7 1 Отговор
    Еййй, изпуснали са третият представител на чалга брандовете!!! "Газ към морето дай-дай, на БМВ-ето, дай-дай... Са-са! Мнооо съм велик бацета! У наше село. Най-великият селяндур! Мноо съм начетен - т'ва БМВ, Мерцедес, Найк и Адидас, а! Ценко Чоков президент, Ценко Чоков президент....
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 onq s konq

    2 3 Отговор

    До коментар #14 от "Кобрата":

    Еееех глупава кобра-Ти шегите ми не разбираш,седнал си умствените ми възможности да оспорваш!:)А случайно да ти минава през ума/ако изобщо е у тебе,а не си си го забравил на пианото/ че И ДРУГИ пишат с моя ник?А това за изп. система "Акрапович" на коня естествено че си е МОЕ ПИСАНЕ,ЗАЩОТО НЯМА КАК ДРУГ ДА ГО ИЗМИСЛИ!Колкото до БМВ-то-естествено че имам със точно такъв обем и цилиндри,но от по-стария модел и е "само" 204коня.И най-важното-от вчера вече си имам винетка:)

    Коментиран от #72

  • 27 опсмопсус

    2 7 Отговор
    Немците 40г. не могат да разберат че дизела не е за коли, но се напъват и хвърлят излишен ресурс и технологии!
    Ако се напънат с LPG & CNG, които изхвърлят вода и СО2 няма да са нужни никакви технологии и филтри!
    VW кади например с метана!

    Коментиран от #32, #34

  • 28 Роман Ценов

    4 2 Отговор
    Какво го пишат това Бмв може да е най-бързия дизел но колко време ,ще е така.Защото четох в списание Auto Bild за някакво Бмв дизел чисто ново ,че е блокирало на 10000 километра.
  • 29 tost

    4 3 Отговор

    До коментар #8 от "onq s konq":

    ДА се хвалиш с 15 годишно БМВ на 450 000 км. ,което пуши като Марица Изток,си голям експерт,вижда се.Исках да те питам нещо,като специалист по колите:
    „Кон боб яде ли ?“ ;)

    Коментиран от #33

  • 30 S1000R

    1 1 Отговор
    Дизелите изобщо не са бавни, но брнзиновите просто са по-бързи. Плюс това дизела без турбо не струва. Друго си е миризмата на бензин и звука при 13 000 об./мин

    Коментиран от #31

  • 31 Никой

    4 2 Отговор

    До коментар #30 от "S1000R":

    Да и друго си е да ти е двойно по-голям разхода. При по-малко въртящ момент и по-лошо представяне на ниски обороти.
  • 32 Никой

    4 1 Отговор

    До коментар #27 от "опсмопсус":

    Ей големи разбирачи, голямо нещо. Карай си слабата бензинка с бомба в багажника, па нека отзад да вони на неизгорена гас докато тя ти съсипва двигателя и уплътненията. Света се развива през това време обаче. Това, че японците не ги бива в дизелите не значи, че не струват. Ако беше притежавал немски дизел щеше да го знаеш.
  • 33 onq s konq

    4 1 Отговор

    До коментар #29 от "tost":

    Тостере,...ща почеша и тебе зад ушите:)Колата ми е 2004г,което не прави 15г както казваш.Километрите са 175хил,о не са 450хил както казваш.Отзад на ауспуха пушек не се вижда ИЗОБЩО,както ти твърдиш...Което значи,че ти УМИШЛИНО завишаваш нещата ДРАСТИЧНО.А защо?Ами логично е- ОТ ЗЛОБА И ЗАВИСТ А кой завижда а нещо на някого?АМИ КОЙТО ГО НЯМА!А на въпросът ти какво яде коня ще ти отг с въпрос -ТИ...ОТКОГА НЕ СИ ЯЛ?!

    Коментиран от #37

  • 34 Бат Саше

    1 0 Отговор

    До коментар #27 от "опсмопсус":

    Тук вече съм съгласен и сме на едно мнение. Като гориш гуми, свеж планински въздух няма как да получиш. Най-съвременните и високотехнологични системи за впръскване, се опитват и то неуспешно, да направят едно единствено нещо- опримално смесообразуване и изгаряне. А това нещо е характерно свойство на газта, което се постига дори и с най-простия изпарител. И остатъчните продукти си ги споменал точно, та и нужда от филтри няма.
  • 35 Румен Янев

    2 1 Отговор

    До коментар #8 от "onq s konq":

    Нафтата е гориво за отопление и за кораби трактори и валяци !!!На мен ми е влязъл бензин в кръвта и така ще си остане!!!Карал съм доста турбо-дизели но съм карал и турбо-бензинови и повярвай турбо-бензин с турбина гарет 4 и вместо бензин етанол прави чудеса!!!!Очите ти започват да надничат през ушите....но трябва да го изпиташ за да разбереш за какво иде реч

    Коментиран от #38

  • 36 99999

    1 2 Отговор
    da ste videli bentli rols-rois ferari maibah pagani mercedes s65 g63 i t.n. na dizel e nqma i da vidite dizela e hubav ama za kamioni busove traktori i za po-bogatoto prostoludie v toq slu4ai za bednite nqma da govorim

    Коментиран от #41

  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 onq s konq

    0 2 Отговор

    До коментар #35 от "Румен Янев":

    Уважавам мнението ти,но и разбирам ЗАЩО ТАКА СИ МИСЛИШ-защото не си се качвал в МОЕТО БМВ!Верно че 204 коня не са 300,нито пък 400 или 507 / като при 6-тицата бензинка/,но...6,6л/100 срещу близо 15л/100...Независимо колко са евтини горивата...За инфо-240км/ч ги стига БЕЗПРОБЛЕМНО и намам случай някой да ме е задминал на магистрала!Иначе по "Хемус"-ДА-разни джипове със 120км/ ч ме ядат като топъл хляб по неравностите,където пише 90км/ч,а аз карам даже с 80 защото си пазя окачването.На гладкото обачееее...

    Коментиран от #39

  • 39 Hunter Killer

    3 0 Отговор

    До коментар #38 от "onq s konq":

    Ай с....р с т'ва БМВ бе пич! Кой/кой,кой/ те излъга, че БМВ е еваси и великата марка? Знаеш ли колко знайни /и незнайни/ бегачки, бЕгат повече от нафтовата ти кранта, при това с петдесет коня по-малко! А на хора, които са поддържали и шофирали нафтова баварска печка с мощност над 150 к.с. не излизай с лафа "6.6 л/100 км" - ставаш за смях! Може единствено с постоянна скорост 110-120 км/ч извън града, без баири и резки ускорения! Вземи се скрий най-накрая с твоята чалга-антика, че разсмя освен европейците и онези, от Диарбекир на изток!

    Коментиран от #45

  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Никой

    0 0 Отговор

    До коментар #36 от "99999":

    Да щото всеки може да си позволи Ферари. Тука говорим за коли, използваеми в истинския свят не в детските ти мечти.
  • 42 Ей Бакшиши

    0 0 Отговор
    Кви сте пешеходци тука....... :ДДДДДДДДДД
  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 Никой

    0 0 Отговор

    До коментар #39 от "Hunter Killer":

    А ти каква нафтова баварска печка си притежавал, че изказваш такова компетентно мнение? Интересно ми е просто. Защото тука взе да се заформя голям спор между здраво и рационално мислещите хора и неизвестни инженери и учени, които спорят против факта, че голям процент от продадените коли в Европа са дизели.
  • 46 dhcp

    1 4 Отговор
    Ускорение от 0 до 100 км/ч - 4.7 секунди. Това е най-мощният шестцилиндров дизел в света. Мощността му е 381 к.с., като те идват благодарение на трите турбо компресора. Максималният въртящ момент е 740 Нм""

    Тва 5.0 ли трябва да е? Баси и мощноста, баси и дизела... 5000 кубика , три турбини и само 380 коня?! Затва предпочитам да си карам дъртия турбиниран шестак :>

    Коментиран от #50, #52

  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 Plodviv

    2 0 Отговор
    Голямата работа е, че накараха грамадни дизелови агрегати по 200-300 кс да паднат до 6-5/5-4 л гр./извгр. Това е наистина невероятно постижение.

    Коментиран от #49, #51

  • 49 jp power

    2 0 Отговор

    До коментар #48 от "Plodviv":

    200 к.с.кола, тежаща 2 тона, с розход 6 литра градско няма, даже и по каталожните данни на производителя.

    Коментиран от #53

  • 50 Никой

    1 0 Отговор

    До коментар #46 от "dhcp ":

    3.0 литра е.
  • 51 Никой

    1 0 Отговор

    До коментар #48 от "Plodviv":

    Не разбирам кое му е грамадното на 3.0 литра.
  • 52 BMW ФЕН

    3 0 Отговор

    До коментар #46 от "dhcp ":

    5000куб.е на баба ти хвърчилото.....ей много смотан народ има!
  • 53 onq s konq

    1 1 Отговор

    До коментар #49 от "jp power":

    Съвсем добронамерено щи кажа,че е вредно за здравето САМ ДА СЕ ВКАРВАШ В РАЗНИ ФИЛМИ и после ...да вземеш,че да си повярваш тотал:)Посочвам ти пресен пример с БМВ-3-ка,204коня-пишеш че е 2 тона,а тя е 1580кг по каталожни данни С ПЪЛЕН РЕЗЕРВОР/63литра/ И 2 ДУШИ НА БОРДА/по 75кг/.Аз карам сам и ПРИНЦИПНО С ПОЛОВИН РЕЗЕРВОАР.Фабрично смесен разход е 6,6л/100.Меря го "пълно -пълно" по резервоар на 1000км извънградско /+100км градско/-ТОЧНО ТОЛКОВА Е при скорост между 130 и 220км/ч в зависимост от ситуацията на пътя.Е и?!Но...понеже съм възпитан и тактичен ще ти кажа,че не съм циганин,а БЕЖАНЕЦ.От Афганистан,представящ се за Сириец.И нека това донесе мир на изтерзаната ти душа!Амин.

    Коментиран от #54, #75, #86

  • 54 jp power

    0 0 Отговор

    До коментар #53 от "onq s konq":

    Казах ти ,че не пиша на теб. Визирам колите от статията, като най леката е 1.7 тона без шофьора, а тия коли се движат с шофьори, поне тия от статията. Като добавим 4х4 и автоматик ,ела пак и ми обяснявай за 6 литра на 100 градско. А ти си бежанец от съсзвездието Сириус. Нека силата бъде с теб.
  • 55

    1 0 Отговор
    Тия допотопни тракторни двигатели няма ли да ги забраняват за леки коли вече, докога ша бълват сажди и ша ни тровят.....

    Коментиран от #57, #58

  • 56 Алекс

    0 0 Отговор
    Много обичам да чета коментарите тука. :D :D .ахти скандалджиите.
  • 57 papur

    1 0 Отговор

    До коментар #55 от " ":

    Мите ти да не си паднал на главата си като малък карал ли си дизел
  • 58 ТОПУЗА

    1 0 Отговор

    До коментар #55 от " ":

    МУИЛЬООО КАЧВАЛЛ ЛИ СИ СЕ ОТ ФИЯТ РЕГАТА ПО НАГОРЕ НЕ БЪЛВАИ ПРОСТОТИИ БЕ НЕМАШ 18 ГОДИНИ И ВЗИМАШ ОТНОШЕНИЕ ПО ВЪПРОСА БЕГАИ ДА КОПАШ ДОМАТИТЕ........
  • 59 Stef

    0 0 Отговор
    Nevi znam koi ot kadee i za kakvo se bori no v momenta razvitieto na diseloviq agregat e tochno tam kadeto be benzinoviq v nachaloto na 50 sette godini na minaliqt vek .Poneje nqma tolkova umni hora kolkoto sa tuk vyv foruma i toi netyrpi golqmo razvitie i promeni . Nai zdraviqt disel vseki traktorist go znae chistiqt disel kakto i nai zdraviqt benzinov dvigatel e atmosverniqt ot tam nasetne tehnulogii jichki kabeli kakvo li ne no samo problemi s kakyvto i agregat da si ? Zatova M3 92 e na kosmicheska cena kakto i vseki syvremenen disel s mehanichna rabota bez elektronika . Drug e fakta za KPD koeficentyt na polezno deistvie .V chastnost vankela tam e nai malyk za edinica gorivo dokato se stignee do disela kadeto toi e nai visok za edinica gorivo . Taka disela ima mnogo po malko vredni emisii i zamarsqva v pyti po malko ot benzina . Makar i da posporim zashtoto disela pushi -hygrerod i sqra a benzina pryska osven tiq oshte 10 vredni chastici . Disela ot edno vreme se izpolzva za lotki i tehnika koqto e otgovorna i trqbva da e podlojena na dylgo vreme na natovarvane i exploaTACIQ KAMIONI I t.n. lesnata podryjka pri disela sprqmo benzina i bezotkaznata rabota go pravi prevlekatelen za cql svqt . Minusite sa tejkite agregati i lipsata na dobri specialisti . Fakt za tehnologiq se vodi Citroen C3 Ili reno kadeto tam sa sveli razhoda na gorivo do minimum sys elektronika strat stop sistemi i prochie primen 100 mili s 4,5 litra ili ot seat ibiza 112 mili s 4,5 litra s irech pochti 200 km s s 4,5 litra . a za sega benzinyt e na 200km s 8 litra pri razvitie ot 140 g . Lichen e izboryt na kakvo gorivo shte polzvash i kolko golqma kola imash nujda ! Tova go ostavqm za speciqlistite . Nezabravqite che gorivoto e samo 10% ot probega na 1km ostanaloto e podryjkat . Zavisi koi kak gleda . Upotreba na disel sredno minimalna exploataciq na godina 50 000 km , za benzina ot 20 000 do 50 000 koito e gazificiran A ot 5 000 do 20 000 km godisno nqma smisal ot gazifikaciq na kolata efekta na IOIOIOIO davash za da vzemesh 1/1 . A pod 5 000 km na godina e bezmisleno da si kupuvate kola poglednete kym taxitata .
  • 60 CL 500

    3 0 Отговор
    Най-добре си е бензин + турбина (и). Който няма пари за това, си взема дизел - ФАКТ! Недей, както и други като теб, да се мъчите да обяснявате как дизелът е по-добър или колкото бензина. Не случайно освен на 24-часовите състезания (заради по-ниския разход и по-малкото боксове), няма спортна кола дизел. Нито във Ф1, нито в рали спорта не са чували за такива горива!
  • 61 бмв е61

    0 2 Отговор
    далече си мойто момче от истината дизела си е генениален с повече въртящ момент ако си чувал какво е това

    Коментиран от #62

  • 62 Монго

    1 0 Отговор

    До коментар #61 от "бмв е61":

    Що не го обясниш на американците, колко е добър дизела?
  • 63 CL 500

    2 0 Отговор
    До коментар #61 от " бмв е61":
    Може и да съм чувал за въртящ момент :-) Ама що ли разни Бугатита, Кьонингсег и т.н. с въртящ момент 1000+ Нм са все на бензин, що ли. Не откривай невъзможното с по-долнокачествен продукт като дизела пред бензина, няма да успееш! Дизелът има едно единствено предимство - икономичността. Ако имаш пара, си купи бензин, послушай ме - и зиме, и лете, и звук, и вибрации ако щеш, а за вървеж и пъргавина да не говорим - все ще си мнооого по-доволен. А ако нямаш кеш и си гледаш портфейла преди да отидеш на бензиностанция, спри се на дизела и не се набирай, че някой може да си 'позволи' бензин :-)

    Коментиран от #66

  • 64 99999

    0 0 Отговор
    do gospodin nikoi 41 kazvam prosto 4e istinskite avtomobili na sa dizelovi imam i benzinova kola i dizelova i dvete imat plusove i minusi no benzina si e benzin toi e za ceniteli na avtomobilite pojelavam ti da kara6 makar i malko kakto vmoq slu4ai istinsi avtomobil ta da razbere6 kakvo e benzin i dizel busa mi e wv lt i e dizel ako be6e benzinov mislq 4e 6te6e da e bokluk imam i kamion staer pak dizel ne moga da sigo predstavq da e benzinov imam priqteli s dizelovi leki avtomobili i sa dobri avtomobili s dobra dinamika za nas obiknovenite horica ina4e i az bih karal dizelov lek avtomobil
  • 65 BMW

    3 0 Отговор
    Пичове спорите за глупости , някой ще кажели , колко струва най-евтината кола от въпросната статия ??? Това са доста скъпи коли и за вашите стандарти , колко от коментиращите биха си позволили такъв автомобил , чисто нов ??? Нормално е щом е Немско и е скъпо да е и хубаво. Плащаш повечко и получаваш хубава и много бърза кола. Въпрос на вкус , дизел или бензин.
  • 66 Никой

    1 2 Отговор

    До коментар #63 от "CL 500":

    Искам да ми обясниш какво разбираш под думата "пъргавина". Едно е при дизела, дето се изтрелваш още от ниски обороти, друго е при бензинката да чакаш. И говоря за добре направени " чипнати" дизели. Не кварталното ти HDi. И отново стигаме до въпроса с икономичността. Да, ако всички тука бяхме шейхове щяхме бензинки от по 1000 коня да караме, но не сме. Живеем в реалния свят, където има ограничени ресурси. И е малоумно да спорите с безмислени коментари "Нафтата е за топлене, бензина е за каране" и т.н. Ей такива "баровци като вас си купуват стари умрели бензинки, газифицират ги и после се чудят как чипнато 330д им свива гащите при гонка, при това с много по-нисък разход.

    Коментиран от #70

  • 67 бг

    1 0 Отговор
    до коментар 66 колега ясно е че не можем да си позволим бугати ферари и др. хората се опитват да ти обяснят че истински качествените автомобили са единствено и само на бензин имам голф 4 19 хди колата върви добре брат ми има бмв 325 бензин и върви супер абе направо е удоволствие натискаш педала и колата се истрелва при моя голф натискаш педала и нищо след 2секунди върви супер ама след 2секунди жената има ситроен с5 бензин на гас и за портфейла това е най-добрата кола от предишните две евтини 4асти малък разход голяма и комфортна 2000 кубика е и 136 коня разхода на гас е около 8лв извън града так че бензина е пак по икономи4ен ако е на гас и пак ти казвам истинските автомобили са бензинови аз немога да си представя бентли или ферари на дизел ти можеш ли
  • 68 газове

    4 0 Отговор
    Газ се пише със "З", а не със "с".
  • 69 WRX

    2 0 Отговор
    Тръгнали да ми сравняват бензин с печки ... няма нужда !
  • 70 CL 500

    2 1 Отговор

    До коментар #66 от "Никой":

    до ''66''
    66-ти, кажи ми, че не си сериозен с тоя коментар. Къде се изстрелваш, хаха? Виж ония 'изстрелващите' каква течност използват, хаха! Сравняваш казваш ЧИПНАТИ някакви дизели и някакви СТАРИ бензинки. Ами не знам, как да ти обясня. Моя ЦЛ е 2007, 388 коня, атмосферка, само със задно и меко казано съм доволен от всичко в колата. Следващата някой ден ще е Ес-купето, 63 АМГ, 4 матик, би-турбо. Ускоррение 3.9 сек до 100 са ми достатъчни. А ти си мечтай за дизели, изстрелвания и прелитания. Брат ми има БМВ 530хд, дизелче. Вярно, че е друг клас, ама все пак... Нееееее се мери с бензина. В моята вътре не можеш да разбереш, че двигателя работи, всеки като го кача и се стъписва като тръгна, мисли, че не съм запалил. И от двойния стъклопакет, а и по принцип, не чуваш нищо на празен ход. Ама друго си е дизелака да вибрира и шуми :-) А след 160 км/час до 250, познай какво се случва, доускорението на дизелака е трагедия!
  • 71 99999

    2 0 Отговор
    do 66 bra4eda ima porse 911 idi i go izprevari s nai-barziq dizel koito se istrelva a komentar 67 bg e prav kola na gaz e po-ikonomi4na ot vseki dizel

    Коментиран от #73

  • 72 Кобрата

    2 0 Отговор

    До коментар #26 от "onq s konq":

    Браво на теб, 204 коня, голямо ранчо имаш... печен коняр си...хайде ходи да караш трупе с конете и да ти е честита новата винетка
  • 73 Никой

    0 2 Отговор

    До коментар #71 от "99999":

    https://youtu.be/9ezvAHPMqNQ
    Поздравче за вас двамата.

    Коментиран от #74

  • 74 CL 500

    1 0 Отговор

    До коментар #73 от "Никой":

    Еее, пак ли се изложи, ама стига де :-) Първо да видим къде се търкаля колата - ами на дино. Леко въпросче - на пътя така ли ще е? Жокер - помисли за триене, въздушно съпротивление и т.н. Как можа да не намериш друго по-стойностно видео? :-) И друго - накрая ни пишат - най-бързият дизел, което красноречиво ти казва, че не може да се сравнява с бензин, а само за дизелаците. Дори вече ми става тъпо да обяснявам, че бензинът е по-добър от дизела. Дори вече допускам, че си просто си правиш бъзик с тоя дизел, лаф да става :-)

    Коментиран от #76, #77

  • 75 гостЪ

    1 0 Отговор

    До коментар #53 от "onq s konq":

    пич ако си мислиш че колата ти харчи 6.6 между 130 и 220 искрено те съжалявам...
  • 76 Никой

    1 1 Отговор

    До коментар #74 от "CL 500":

    Ами добре. Ако го беше изгледал докрай щеше да видиш данните от GPS-а. А и шума, сенките и вибрациите определено не говореха за дино. Има доста видеа на 335ци вдигащи 300км/ч, ама то като си нямал личен опит как да повярваш. Карай си ламята и се радвай
  • 77 Никой

    0 1 Отговор

    До коментар #74 от "CL 500":

    То че лафа става, става. И двете си имат минуси и плюсове. Бензинката за мен е честно казано само заради звука, но при нашите условия, в тази забутана страна, алтернативата е дизела. Просто ако си имал, няма как да не му признаеш качествата. Стига да си уцелил на сносен и запазен.

    Коментиран от #79

  • 78 99999

    0 1 Отговор
    zdravno zavedenie karlukovo pozdravqva gospodin Никой s pesenta VARNI SE PAK ama neznam kak da ti obqsnq 4e nai dobrite avtomobili v sveta sa edinstveno i samo benzinovi poradi red pri4ini za koito ti daje ne se i se6ta6 aide sega si predstavi s600 pulman na dizel togava prezidenta na rusiq sigurno 6te kara kolelo za6toto 6te go esram na 4oveka da se ka4i v takava kola

    Коментиран от #83

  • 79 CL 500

    1 0 Отговор

    До коментар #77 от "Никой":

    Що така си мисля, че е на дино. Ами те си я подготвят за стенда хората, после и си показват графиките и т.н.. Отделно доколкото си спомням даваше някакъв разход 8.5 литра, ако не се лъжа. Нали се сещаш, че на пътя за такава скорост няма такъв разход?
    И бензинката както казваш, ама хич не е само до звука, повярвай ми най-сетне :-) А иначе си прав - забутана страна и АЛТЕРНАТИВА, защото 'оригиналът' би бил скъп. Ако не правиш незнам си колко хил. км., вземай бензин, просто съвет!

    Коментиран от #82

  • 80 tost

    1 0 Отговор
    До Кончо вихрогончо:Статията е за „расови“ коне а не за дърти кранти :))))))
  • 81 99999

    1 1 Отговор
    You've Never Seen A GTR Like This! 2100HP pozdrav za GOSPODIN никой mnogo ti e barzo dizel4eto
  • 82 Никой

    2 1 Отговор

    До коментар #79 от "CL 500":

    Въпросният разход не беше моментен, а среден, очевидно след като не се променяше в зависимост дали дава газ или не. Ясно е че и на дизелово Лупо няма как при пълна газ да гори 8 моментно:) А както ти казах, има доста такива видеа на дизели готови да сритат Мките и се съмнявам на абсолютно всички да лъжат.
  • 83 Никой

    2 0 Отговор

    До коментар #78 от "99999":

    Ти първо се научи да пишеш на кирилица, после ми обяснявай за най-добрите автомобили. Особено за големи лимузини дизела е най-подходящ заради големия въртящ момент. Именно бронираната лимузина на Обама е дизелова. Вече от облицовката на купето, цилиндрите и т.н зависи дали ще е плавен и тих.
  • 84 99999

    0 2 Отговор
    do GOSPODIN никой xa xa xa xa toq sravnqvq amerikanska kola s istinski avtomobil ama ti naistina ima6 problemi otnosno pisaneto 6te svikne6 a i da znae6 nai-dobrite amerikanski koli pak sa na benzin limozinata na obama e specialna tq moje i na vodorod da e ama nito ti nito az znaem vij s600 pulman si e na benzin bentli rolls royce amerikanskite lincoln ako mojem da gi slojim v toq klas pak na benzin i edin savet nikoga ne sravnqvai amerikanska kola s nemska ili angliiska ili qponska i t.n.
  • 85 99999

    0 2 Отговор
    do GOSPODIN никой PAK SE IZLOJI limozinata na obama po oficialni danni e na benzin xa xa xa xa kaji kolega ot koq visoko planinska mahala si proverqvai predi da pi6e6 XA XA XA XA XA XA XA XA XA XA

    Коментиран от #87

  • 86 Hunter Killer

    1 0 Отговор

    До коментар #53 от "onq s konq":

    Значи викаш за твоето БМВ законите на физиката и аеродинамиката не важат,а?! При 130 гори 6 и при 220 - пак 6?! Момко да ти обясня нещо: горната скорост на разумно шофиране относно аеродинамиката е около 120 км/ч. Над нея всеки автомобил от среден клас - като твоя, качва горе-долу по литър на всеки 10 км/ч. При високият клас и ес-ю-ви разликата е още по драстична! Нали се сещаш, въздушната струя за преодоляване става все по плътна, така да го кажа. Няма как колата ти при 130 да гори 7 - а тя гори толкова, вЕрвай ми, а при 220 да не консумира 16-18 л/100 км! Всичко друго са рекорди на Гинес и уклон в посока перпетуум мобиле! Ама нямаш кетапи. Така че или спри да дрънкаш небивалици, или се научи да смяташ!
  • 87 Никой

    0 0 Отговор

    До коментар #85 от "99999":

    Дизел е, не те знам къде проверяваш.
    http://www.leftlanenews.com/the-beast-10-things-you-need-to-know-about-the-presidents-limo.html
    И пак не те разбирам ко ми намесваш Пулмани и Бентли-та. Говоря, че за нормалните коли, добре направеният дизел е по-подходящ и статистиките по продажби го потвърждават. Дори на С класите и 7ците най-продаваните спецификации са дизеловите.
  • 88 99999

    0 1 Отговор
    do Никой da be nali tova ti kazvam za obiknovenite i malko po-bogatoto prostoludie dizela e nai-dobre no nai-dobrite avtomobili sa benzinovi i nikakvi drugi ina4e kolite koito sa na gornite snimki sa hubavi ama ne sa nai hubavite e tova se opitvam da ti kaja
  • 89 99999

    0 0 Отговор
    do Никой kolata na obama e na benzin predi nqkolko godini i bqha slojili dizel v izrael i tq be6e sprqla na nqkakvo oficialno pose6tenie nali govorehme za normalni avtomobili sam si protivore4i6
  • 90 БМВ

    2 1 Отговор
    ДО ВСИЧКИ КОЙТО ХУЛЯТ ДИЗЕЛА И БМВ СЛУШАЙТЕ БМВ 535Д Е60 С ЧИП ОТ 270НА 350 КОНЯ ПРИ 140ПО МАГИСТРАЛА РАЗХОД 9,5СЪС 100 РАЗХОД 8ЛИТРА КОЛАТА КАКТО ИСКАТЕ ГО РАЗБИРАЙТЕ Е ЗВЯР НА ПЪТЯ ЩЕ ВЕ МАЧКА КАТО ВАЛЯК

    Коментиран от #91

  • 91 CL 500

    0 0 Отговор

    До коментар #90 от "БМВ":

    Тоя разход е нормален, какво го хвалиш толкова. За такава скорост и дизел с турбо не е нещо малко. Моя при поддържана скорост 170-180 на магистралата дава към 16 л. разход, а е бензин, атмосферка и почти 2 тона. Ако я настъпиш повечко твоята и тя ще отиде към 12-13 л. поне, така че всичко си е в границите на норманлното. А за мачкането - ще мачкаш някои, други теб ще те мачкат, зависи от колата и шофьора ;-)
  • 92 audi A6 tdi

    0 0 Отговор
    Тук липсва още едно ауди А6-ца 3.0TDI - 326к.с. - 0-100км. - 4.9сек.
  • 93 БМВ

    0 0 Отговор
    ЗА РАЗХОДА НЕ СЕ ХВАЛЯ НОРМАЛЕН Е МАЛКО СА КОЛИТЕ КОИТО МОГАТ ДА СЕ ОПРАТ НА КОЛА С ТЕЗИ ПОКАЗАТЕЛИ НЕ ГО РАЗБИРАЙ КАТО ЗАЯЖДАНЕ Е ИМА КОЛИ ПО 500 И НАГОРЕ КОНЧЕТА БЕЗ ЧИП БЕШЕ ЗАЛИПИХ СЕ ЗАД ЕДНО ПОРШЕ НЯМА ДА КАЗВАМ СКОРОСТА Е ПОРШЕТО ПУСНА ДЕСЕН МИГАЧ НА МАГИСТРАЛАТА НЕ СЕ ПЕРЧА НО ТЕЗИ БАВАРКИ СА ЗВЕРОВЕ НА ПЪТЯ

    Коментиран от #94

  • 94 CL 500

    0 0 Отговор

    До коментар #93 от "БМВ":

    Добре де, ама туй накрая защо трябваше да го пишеш :-) Поршето дало десен мигач и те пуснало и после използваш това да си самодокажеш, че БМВ-то е 'звяр' :-) Това, че другият шофьор не е искал да се изтъква и състезава, не значи, че си с нещо по-добро от неговото. Специално с Порше нямаш шанс. Просто е малка лека спортна кола с много нисък център на тежестта. А заредят ли се завои, нямаш шанс, без да знам какъв му е бил модела (освен панамерата, че тя е голяма).
  • 95 qwerty

    0 0 Отговор
    кое му е икономичното на дизела не знам? имам паджеро 3ка 3,2дизел и си гори нормално доволно, лично предпочитам бензин, но от тази марка не се предлагат нещо. поздрави!!!!
  • 96 99999

    0 1 Отговор
    razberete 4.7sek. e moje bi nai-dobroto koeto moje dizela ot tam nagore e edinstveneo i samo benzina za primer Bugatti 16/4 Veyron Super Sport 2.5sek. ot 0-100 koi dizel moje tova
  • 97 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 98 Опса

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "BMW":

    Не е верно!
    Новият M550d е с 4 турбини, 400к.с.- 760nm