Мощността на седаните и комбитата от среден клас отдавна премина психологическата граница от 600 к.с. Audi предлага на най-амбициозните си семейни клиенти RS6 Avant performance с 605 коня, а Cadillac CTS-V слага всички в малкия си джоб с 640. От миналата година и BMW M5 си осигури място в този клуб с юбилейната серия 30 Jahre.
Следващото поколение на баварската M-петица ще се включи във войната на конските сили въпреки призивите това безумие да бъде прекратено. Според източници от Мюнхен новото поколение на култовия модел ще изцежда 626 коня от 4.4-литровия си осмак с два турбокомпресора, макар увеличението да не може да се мери със скока от над 100 к.с., който извърши атмосферното десетцилиндрово E60 в сравнение с предшественика си E39.
Ключова новост при следващото M5 F90 ще бъде двойното предаване, което най-сетне ще бъде достъпно като опция за модела. Фанатичните поклонници на задното задвижване от BMW M GmbH явно са променили възгледите си, след като Mercedes-AMG E63 4Matic надмина по продажби версията със задни двигателни колела.
Новата M-петица ще получи олекотена платформа, унифицирана с актуалното BMW 7er G11/G12 и ще се втали с няколко десетки килограма, което може би ще му помогне най-сетне да свали ускорението си от 0 до 100 км/ч под 4 секунди (сегашното поколение лепи стотака за 4.3).
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 MPower
Коментиран от #3
12:00 09.03.2016
2 джигит
12:29 09.03.2016
3 BG-Jivko87
До коментар #1 от "MPower ":
Пазарна икономика,кво да се прави :D.Иначе няма да им ги купуват.12:30 09.03.2016
4 Опсус
Така е опосуме, ти никога няма да караш подобни уникални супер автомобили - само някоя хондичка цвик с гоуемия мотор 1,6 .
12:57 09.03.2016
5 гг2
13:07 09.03.2016
6 BMW
13:14 09.03.2016
7 опсмопсус
Последното изречение е истината.бе ен ве и 800к.с. да стане не може да слезне дори до 3.5сек.
Коментиран от #41
13:43 09.03.2016
8 Опосум
Коментиран от #9, #22
14:02 09.03.2016
9 Трифонов
До коментар #8 от "Опосум":
Е... каква кола карал "опсмопсус"? Ти пък сега. Това не е важно. Важното е, че много разбира от коли. Каква кола карал, та каква кола карал. Кара 20 годишен Сивик с изгнил под и ръждясали калници, който обаче "страшно много върви", да не става дума колко малко гори. И никога не го е оставял на пътя. Това кара. Нова кола в живота си не е карал, да е купувал - да не говорим. Обаче на конзолата, с GTR-а, ако знаеш как ги разкъсва всяк`вите там БМВ-та и Феррарита... луда работа, ти казвам!!! А, да... забравил е да отбележи, че GTR-а е най-яката кола за всички времена - той, разбира се, не е карал истинска кола, просто е на 17 години! Забравил е също да отбележи, че да караш GTR е по-яко и от секс - естествено, той е девствен все още, но това всеки си го знае! И, естествено, прекарва свободното си време в това да следи времената от тестовете на Нюрнбургринг, където, естествено, GTR гази... GTR `да-а! Когато човек умре, всичко свършва! Край! Нищо не може да се направи! Това е абсолютно необратимо... Същото е, когато си ТЪП!Коментиран от #21
14:24 09.03.2016
10 guestt4
след като още не сме си купили сегашната 5 ца те тръгнали да ми говорят за следващата :))))))))) жалка държава
15:16 09.03.2016
11 mediator37
Ама кой ли ме пита.
15:23 09.03.2016
12 опсмопсус
Смешно е 600к.с. едвам да достигат 100 за 4сек.
GTR ви бърка под гръбчетата във входа, никога не можете да го стигнете, немски прехвален бънгии!
Големият рекорд на бе ен ве, скъп, еднотипен електронен боклук!
Всеки месец в сервиза!
Коментиран от #42
16:45 09.03.2016
13 M 4ever
Коментиран от #15
17:04 09.03.2016
14 Кобрата
18:02 09.03.2016
15 Msux
До коментар #13 от "M 4ever":
Не се излагай бе, Е класата е в пъти по-добър автомобил от 5цата, не ги сравнявай, че направо са несравними. Знаеш ли как вози една 5ца като зазка в сравнение с Е клас, видя ли интериора на new Е клас по-луксозна от 7цата, а уж е по-нисък клас. И не на последно място можеш да видиш заводските характеристики на Е и на 5сер и от 0-100 е по-бърза от бмвто със 0.8 секунди. ФАКТИ БРАТЧЕД можеш да го провериш колко си искаш.Специалистите на AMG предлагат и по-силна модификация -
E63 AMG 4MATIC S-Model, която се изстрелва от място до 100 км/час за само 3.6 секунди (3.7 сек при комбито). Тази версия е налична както за седана, така и за комбито, като е оборудвана с по-мощен агрегат, доставящ 585 к.с.
За справка, Audi RS6 Avant ускорява от място до 100 км/час за 3.9 секунди, а BMW M5 - за 4.4 секунди.
Коментиран от #16, #23
18:18 09.03.2016
16 лелемале
До коментар #15 от "Msux":
Абе смешко, в кой клуб ги разказваш тези вицове?Коментиран от #17
18:23 09.03.2016
17 МSux
До коментар #16 от "лелемале":
http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/18489-e63-amg-dostiga-100-km-chas-za-samo-3-6-sekundi/ всичко което говоря е с факти, дай ми твойте факти? Или нещо не ти изнася, че великите БМВ изостават и почва да обиждаш на лична основа..дай ми фактите не ми говори други глупости????
Коментиран от #18, #29
20:38 09.03.2016
18 BMW ФЕН
До коментар #17 от "МSux":
Ква кола имаш бе...специалиста с фактите?Коментиран от #19
20:54 09.03.2016
19 Някой
До коментар #18 от "BMW ФЕН":
Няма никакво значение какви коли имате с изложените факти от МSux! Ако имаш нещо да кажеш по въпроса, хубаво, ако не, не е необходимо да спамиш!21:41 09.03.2016
20 До Msux
https://www.youtube.com/watch?v=EMjE93fhrWQ
Гледай, Ауто Билд казват ,че Бмв то е по-добро от Ес клас във всички категории.
Коментиран от #24, #25
21:41 09.03.2016
21 Кобрата
До коментар #9 от "Трифонов":
Еее евала за този коментар! Намери се един кадърен човек, който да каже каква е истината! +1 от мен22:10 09.03.2016
22 Кобрата
До коментар #8 от "Опосум":
+122:11 09.03.2016
23 Night Rider
До коментар #15 от "Msux":
Не ги гледай снимките от нета!Аз съм фен на Мерцедес, но на черното бяло не мога да кажа, то на екрана новите С и Е са почти еднакви, ама като влезеш вътре друго разбираш. Пробвал съм ги повечето модели и с всеки по-висок клас материалите стават по-добри. Изобщо не е вярно, че Е-клас е по-луксозна от 7-цата.
Коментиран от #26
22:32 09.03.2016
24 Msux
До коментар #20 от "До Msux":
Тоз пък Ауто Билд са кучета на БМВ и VW - пада яко финансиране. Дай малко по-обективно. Не ми се спори, защото този спор съм го водил вече, аз не казвам, че бмв са лоши. Просто идва някакъв тийнейджър и почва да плюва по Мерцедес, двете марки са близо , независимо какво им се иска на тийнейджърите. Аз мога да обесня защо харесвам повече Мерцедес и това си е чисто субективно, някой точно за това може да харесва БМВ.1. Не ми харесва, че БМВ се харесва от хлапаци.
2. Мерцедес са с по-изчистени линии и са по-стилни, докато БМВ-то е по-агресивно като дизайн. Аз си падам по първото.
3. Имал съм 3 Мерцедеса и 3те са били много здрави, имам и приятели с Мерцедеси и БМВ-та и мога да кажа, че тези с мерцедесите са били по-доволни от към здравина. След това което съм видял, никой, ама никой не може да ми каже, че бмв са по-здрави от Мерцедес.
4. За мен нещо много важно - возията на Мерцедес, това нещо го няма никоя друга кола. Ако се замислите за 130 години колите не са се променили много. Почнали са като каруци с двигател, лошото е че почти всички след 130 години все още возят като каруци - Ето това е уникалното на Мерцедес според мен. Имал съм доста марки и модели коли и мога да ви кажа, че не ми е приятно примерно да се возя по някой разбит път (случва се често ) Реното ми, Голфа ми, Фиата ми. Да подскачат и вътре да се друсам и пластмасите да тракат. Това нещо при Мерцедеса го няма, всяка неравност се поема. При БМВ-то не по-различно от изброените коли, просто не скърца толкова, но пак подскачаш което прави дискомфорт.
Пак казвам това е субективно, на някой може да не му харесва Мерцедес точно заради тези неща.
22:37 09.03.2016
25 CL 500
До коментар #20 от "До Msux":
Аман вече от тоя безсмислен спор. Разбира се, че всяка марка има модели, които превъзхождат аналогичните от 'другата' марка и обратното. Както и това, че всеки един модел е по-добър в едно отношение и по-слаб в друго. Който не признава това просто е 'обсебен и заслепен'. Да не говорим, че е правилно да се говори не само са ТТ данните и визията, а и за сигурността, не-чупливостта, остатъчната стойност при продажба и най-вече от чувството на удовлетвореност на собственика. Примерно - Аудито дърпа най-много, ама се чува неприятно скърцане, БМВ-то е динамично при всички обороти и условия, но интериорът му е като на кола 2 класи надолу, Мерца вози най-добре, но е малко муден в ниските обороти и т.н. няма оправия, а :-) Затова, ако те кефи дадена марка, вземи си такава. Аз харесвам Мерц, вземам си такъв, а ако ми идва муден си вземам АМГ и пак ще съм над стандартното Ауди и БМВ, като ще се радвам и на 'моята' марка. А това, че нито аз, нито 95% от нормалните шофьори нямат уменията да използват и 60% от възможностите на колата е факт.22:48 09.03.2016
26 МSux
До коментар #23 от "Night Rider":
А да ти кажа ли моето субективно мнение за 7серия, не знам какви екстри има, не ме и интересува, но на интерекспо център се качвах в 7серия и видях същия малък дисплей дето са използвали в серия 3 - хайде сравни ги ...... и видях на 75% същото табло от серия 3 само дето беше в бял цвят а не в черен, като при серия 3, което се беше получило добре. Не ме грабна особено, като се качих в S klasse и всичко беше по-изчистено и стилно и големите екрани като застанаха пред мен и си казах това е колата. При БМВ-то все едно някой тийнейджър - хакер им е дизайнера. Със ръка на сърцето казвам, че интериора на S klasse ми харесва много повече. Дори не бих ги сложил и на 2ро място. Ама какво да правим въпрос на вкус, някой ще скочи сега да ме псува, ама какво да направя, че не ми допадна? Екстериора на 7цата е много добър, дори е по-добър от на S klasse, само стоповете са грозни в цялата кола.22:48 09.03.2016
27 asdffgg
Dvigatela sega e sashtiq nooo "PODOBREN I FORSIRAN", znachi oshte po izceden i oshte po chupliv. Kazvam go za BMW fenchetata. Porazpitaite malko i shte znaete, ta da se osaznaete veche i da se preorientirvate kam nekoq druga marka..
Izlezte ot filmaaa, nezabavno... i ot serviza :D
23:05 09.03.2016
28 asdffgg
Edno neshto ne se promenq- Imidja si ostava MB ;]
23:18 09.03.2016
29 лелемале
До коментар #17 от "МSux":
Няма лична основа, основата е БМВ и тя е неоспорима! Колкото и глупости да пишеш това е МАРКАТА и затова комплексарчетата нищожни си скъсват дупетата от лаене, ама не важат ...цивилизования свят си е казал думата ...БМВ е номер 101:02 10.03.2016
30 BMW
Както и мерцедес имат AMG S вариант, така и М5 има Competition Package с 575к.с. , а разликата на 0-100 идва от 4matic, което помага доста.
Факти, но не са точно така както ги представяш. И аз мога сега да изредя 5 неща в полза на БМВ, които ъсщо няма да са 100% вярни. Между тези 2 марки няма по-добра.
Ето един пример. Новата 7ца тежи между 1785 и 2 тона, 600к.с. xdrive, 0-100 3.7 секунди.
S class със версията купе не могат да стигнат тези данни.
По лека е от сегашната М5. Ами новата М5 като олекотят и нея и и сложат повече мощност и xdrive ? Ще свали с още няколко стотни. Версията със задно пак ще си прави около 3.9-4.1 сек.
Е сега мога да ти кажа и аз че БМВ е най-добрата и другото не става нали ? Ама ти веднага ще кажеш че на мерцедес моделите са стари или нещо подобно. Да така е и за това няма по-добра от тях. БМВ винаги ще е по-бързата, мерцедес малко по-луксозната.
А ето ти реалността. Не много хора могат да направят всеки път точно 3.7сек 0-100 с Е класа, както и най-кратко с БМВ, не е толкова лесно, но като тръгнат от 100 нагоре там от класа на БМВ всичко изостава, дори и ГТР от М6 .
01:49 10.03.2016
31 БАЙ ГАН4О
09:23 10.03.2016
32 опсмопсус
2.7сек за 100км с пренебрежение ги забравяте.
Но помнете тези цифри, които не може да достигнете още 20г!
А GTR съществува от 2007г. и тежи също много 1740кг.
10г. не може да го стигнете, с немските бангии, накичени с електроника и лампички, абсолютно ненужни.
09:36 10.03.2016
33
12:53 10.03.2016
34 Гошо
12:56 10.03.2016
35
Коментиран от #36, #38
13:14 10.03.2016
36 дабе
До коментар #35 от " ":
ххахахаааа аве пич ти изби рибата веее, не разбра ли вече,че БМВ е мярката, според която другите се опитват да се подравнят! Комплексари са всички , които плюят марката, а не обратно!13:21 10.03.2016
37 Бмв Фен
14:06 10.03.2016
38 Трифонов
До коментар #35 от " ":
Не искам да се заяждам с теб, но недей втори път да правиш подобни изказвания... М5 е еталон в класа на спортните седани с потенциал да се представя по-добре на писта от повечето гранд туъръри, както и от някои общо взело сериозни суперкари... Винаги така е било. До миналага година държеше рекорд за скорост на Нюрнбургринг (старото М5 при това). До миналата година. Да, някаква напомпана Джулия QV, която никога няма да влезе в производство, подобри времената на... старото М5. Но само няколко месеца по-късно БМВ M4 GTS подобри това време и то с много. Със сигурност новото М5 ще подобри и времената на М4 GTS. Не се захващай с М5, това е просто един много, много сериозен спортен седан - всъщност това е колата, с която бе създаден автомобилният клас "спортен седан".Коментиран от #39
15:18 10.03.2016
39 мдаа
До коментар #38 от "Трифонов":
Добре, че не те мързи да обясняваш на бедните душици тук за какво става въпрос в различните статии, браво!10:53 11.03.2016
40 hellmaker
07:27 17.05.2016
41 hellmaker
До коментар #7 от "опсмопсус":
Паляк, не разбра ли ,че пазарния противник на Nissan GT-R e Porsche (911 Turbo и GT-тата). На Мерцедес е БМВ. На Ферари е Ламборгини.И т.н. Това е ОФИЦИАЛНО. Толкова ли си комплексиран от тея БМВта ,че пръскаш ,като настъпано л..но ? БМВ като са имали световни рекорди, Нисан къде е бил? Искаш ли да ти кажа?И сега не могат да настигнат БМВ по престиж и цена на бранда,лукс и и .... Хванал си се за ускорението до 100,като удавник за сламка и плещиш простотии, РАЗБЕРИ ВЕДНЪЖ ЗА ВИНАГИ - ускорението от 0 до 100 не е цел №1 на БМВ! Какво трябва да стане да го проумееш? Или просто си трол...
21:09 27.07.2018
42 hellmaker
До коментар #12 от "опсмопсус":
GT-R е отличителен с това ,че има най-доброто съотношение маса-мощност-ускорение ! Няма друга кола серийно производство(или поне доскоро) която,да тежи над 1700кг, да има 550-570 к.с. и да ускорява под 3 сек. Освен някое Порше..Толкова. С кое друго е повече от БМВ, незнайко ???21:19 27.07.2018