Last news in Fakti

9 Март, 2016 11:55 17 803 42

626 к.с. за следващата M-петица

  • bmw-
  • m5-
  • f90

Мощността на седаните и комбитата от среден клас отдавна премина психологическата граница от 600 к.с. Audi предлага на най-амбициозните си семейни клиенти RS6 Avant performance с 605 коня, а Cadillac CTS-V слага всички в малкия си джоб с 640. От миналата година и BMW M5 си осигури място в този клуб с юбилейната серия 30 Jahre.

Следващото поколение на баварската M-петица ще се включи във войната на конските сили въпреки призивите това безумие да бъде прекратено. Според източници от Мюнхен новото поколение на култовия модел ще изцежда 626 коня от 4.4-литровия си осмак с два турбокомпресора, макар увеличението да не може да се мери със скока от над 100 к.с., който извърши атмосферното десетцилиндрово E60 в сравнение с предшественика си E39.

Ключова новост при следващото M5 F90 ще бъде двойното предаване, което най-сетне ще бъде достъпно като опция за модела. Фанатичните поклонници на задното задвижване от BMW M GmbH явно са променили възгледите си, след като Mercedes-AMG E63 4Matic надмина по продажби версията със задни двигателни колела.

Новата M-петица ще получи олекотена платформа, унифицирана с актуалното BMW 7er G11/G12 и ще се втали с няколко десетки килограма, което може би ще му помогне най-сетне да свали ускорението си от 0 до 100 км/ч под 4 секунди (сегашното поколение лепи стотака за 4.3).

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 MPower

    7 0 Отговор
    А едно време M-Дивизията казваха, че няма да правят коли с турбо, автоматик и 4х4.

    Коментиран от #3

  • 2 джигит

    1 2 Отговор
    Така е колега, в днешно време в турбуленцията е истината.
  • 3 BG-Jivko87

    3 0 Отговор

    До коментар #1 от "MPower ":

    Пазарна икономика,кво да се прави :D.Иначе няма да им ги купуват.
  • 4 Опсус

    6 1 Отговор
    Къде е сега опосумът, да започне да хейтва и яко да плюе този шедьовър?
    Така е опосуме, ти никога няма да караш подобни уникални супер автомобили - само някоя хондичка цвик с гоуемия мотор 1,6 .
  • 5 гг2

    0 0 Отговор
    Според мен това с конските сили не му се вижда краят ! Хората са прекалено алчни във всичко и заради това конските сили ще продължат да се качват не ,че имам нещо против ! Според мен алчността започва да преминава всякакви граници ! Вече само парите не им стигат за да си мерят пишките !
  • 6 BMW

    1 1 Отговор
    Едно време и от уличен телефон се обаждахме с монета от 2 стотинки , но къде отидоха тези телефони сега ??? Времената се променят , а с тях и всичко останало . Пораснете 21 век сме все пак.
  • 7 опсмопсус

    2 6 Отговор
    "най-сетне да свали ускорението си от 0 до 100 км/ч под 4 секунди (сегашното поколение лепи стотака за 4.3)"

    Последното изречение е истината.бе ен ве и 800к.с. да стане не може да слезне дори до 3.5сек.

    Коментиран от #41

  • 8 Опосум

    5 1 Отговор
    Абе недъгав опсомопсотропсус шофьорче така и не разбрахме каква кола караш хахахха или е мотриса... и се возиш прав... на летящ старт твоя прехвален сапунер GT-R бива препариран ужасно от луксозна лимузина - М5 въпреки, че не това е основното преимущество на баварците. За цял свят това е емблемата на спортните седани ти обаче критичния комплексиран българан веднага ще му намериш кусури

    Коментиран от #9, #22

  • 9 Трифонов

    5 2 Отговор

    До коментар #8 от "Опосум":

    Е... каква кола карал "опсмопсус"? Ти пък сега. Това не е важно. Важното е, че много разбира от коли. Каква кола карал, та каква кола карал. Кара 20 годишен Сивик с изгнил под и ръждясали калници, който обаче "страшно много върви", да не става дума колко малко гори. И никога не го е оставял на пътя. Това кара. Нова кола в живота си не е карал, да е купувал - да не говорим. Обаче на конзолата, с GTR-а, ако знаеш как ги разкъсва всяк`вите там БМВ-та и Феррарита... луда работа, ти казвам!!! А, да... забравил е да отбележи, че GTR-а е най-яката кола за всички времена - той, разбира се, не е карал истинска кола, просто е на 17 години! Забравил е също да отбележи, че да караш GTR е по-яко и от секс - естествено, той е девствен все още, но това всеки си го знае! И, естествено, прекарва свободното си време в това да следи времената от тестовете на Нюрнбургринг, където, естествено, GTR гази... GTR `да-а! Когато човек умре, всичко свършва! Край! Нищо не може да се направи! Това е абсолютно необратимо... Същото е, когато си ТЪП!

    Коментиран от #21

  • 10 guestt4

    2 1 Отговор
    Какъв е смисъла да пишете в БГ тези новини
    след като още не сме си купили сегашната 5 ца те тръгнали да ми говорят за следващата :))))))))) жалка държава
  • 11 mediator37

    3 1 Отговор
    Аз, това плюене един друг хич не ми харесва.
    Ама кой ли ме пита.
  • 12 опсмопсус

    2 5 Отговор
    Виждам, че са налазили разни въздухарчета форума.
    Смешно е 600к.с. едвам да достигат 100 за 4сек.
    GTR ви бърка под гръбчетата във входа, никога не можете да го стигнете, немски прехвален бънгии!

    Големият рекорд на бе ен ве, скъп, еднотипен електронен боклук!
    Всеки месец в сервиза!

    Коментиран от #42

  • 13 M 4ever

    0 3 Отговор
    Fani mlukni.Sedmica ot 2016 vdiga 100 za 3.6-3.7sec i ti mi govorish za GT-R.Novata M5 she e.ava .... i na GT-R i na E klasi i na sichko.Samo ne zabravqi che M5 oshte ot pokolenieto E39 sa sposobni da vdigat 300+ a E klasata i GT-R edvam vdigat 300 i sa do tam.Edna E39-ka vdiga 300 a e 2003g. nai-nova a GT-R ot 2008 se muchi E klass ot 2014 pak se muchi!

    Коментиран от #15

  • 14 Кобрата

    1 1 Отговор
    Хубав е Бавареца
  • 15 Msux

    2 3 Отговор

    До коментар #13 от "M 4ever":

    Не се излагай бе, Е класата е в пъти по-добър автомобил от 5цата, не ги сравнявай, че направо са несравними. Знаеш ли как вози една 5ца като зазка в сравнение с Е клас, видя ли интериора на new Е клас по-луксозна от 7цата, а уж е по-нисък клас. И не на последно място можеш да видиш заводските характеристики на Е и на 5сер и от 0-100 е по-бърза от бмвто със 0.8 секунди. ФАКТИ БРАТЧЕД можеш да го провериш колко си искаш.
    Специалистите на AMG предлагат и по-силна модификация -
    E63 AMG 4MATIC S-Model, която се изстрелва от място до 100 км/час за само 3.6 секунди (3.7 сек при комбито). Тази версия е налична както за седана, така и за комбито, като е оборудвана с по-мощен агрегат, доставящ 585 к.с.
    За справка, Audi RS6 Avant ускорява от място до 100 км/час за 3.9 секунди, а BMW M5 - за 4.4 секунди.

    Коментиран от #16, #23

  • 16 лелемале

    2 3 Отговор

    До коментар #15 от "Msux":

    Абе смешко, в кой клуб ги разказваш тези вицове?

    Коментиран от #17

  • 17 МSux

    1 2 Отговор

    До коментар #16 от "лелемале":

    http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/18489-e63-amg-dostiga-100-km-chas-za-samo-3-6-sekundi/ всичко което говоря е с факти, дай ми твойте факти? Или нещо не ти изнася, че великите БМВ изостават и почва да обиждаш на лична основа..
    дай ми фактите не ми говори други глупости????

    Коментиран от #18, #29

  • 18 BMW ФЕН

    1 4 Отговор

    До коментар #17 от "МSux":

    Ква кола имаш бе...специалиста с фактите?

    Коментиран от #19

  • 19 Някой

    1 3 Отговор

    До коментар #18 от "BMW ФЕН":

    Няма никакво значение какви коли имате с изложените факти от МSux! Ако имаш нещо да кажеш по въпроса, хубаво, ако не, не е необходимо да спамиш!
  • 20 До Msux

    1 4 Отговор
    фактите са ,че на всяко сравнение с еднакви мотори Бмв бие Мерцедес....ето гледай как новата 7ма серия е по-добра според Ауто Билд от ес клас.
    https://www.youtube.com/watch?v=EMjE93fhrWQ

    Гледай, Ауто Билд казват ,че Бмв то е по-добро от Ес клас във всички категории.

    Коментиран от #24, #25

  • 21 Кобрата

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "Трифонов":

    Еее евала за този коментар! Намери се един кадърен човек, който да каже каква е истината! +1 от мен
  • 22 Кобрата

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "Опосум":

    +1
  • 23 Night Rider

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "Msux":

    Не ги гледай снимките от нета!
    Аз съм фен на Мерцедес, но на черното бяло не мога да кажа, то на екрана новите С и Е са почти еднакви, ама като влезеш вътре друго разбираш. Пробвал съм ги повечето модели и с всеки по-висок клас материалите стават по-добри. Изобщо не е вярно, че Е-клас е по-луксозна от 7-цата.

    Коментиран от #26

  • 24 Msux

    4 0 Отговор

    До коментар #20 от "До Msux":

    Тоз пък Ауто Билд са кучета на БМВ и VW - пада яко финансиране. Дай малко по-обективно. Не ми се спори, защото този спор съм го водил вече, аз не казвам, че бмв са лоши. Просто идва някакъв тийнейджър и почва да плюва по Мерцедес, двете марки са близо , независимо какво им се иска на тийнейджърите. Аз мога да обесня защо харесвам повече Мерцедес и това си е чисто субективно, някой точно за това може да харесва БМВ.
    1. Не ми харесва, че БМВ се харесва от хлапаци.
    2. Мерцедес са с по-изчистени линии и са по-стилни, докато БМВ-то е по-агресивно като дизайн. Аз си падам по първото.
    3. Имал съм 3 Мерцедеса и 3те са били много здрави, имам и приятели с Мерцедеси и БМВ-та и мога да кажа, че тези с мерцедесите са били по-доволни от към здравина. След това което съм видял, никой, ама никой не може да ми каже, че бмв са по-здрави от Мерцедес.
    4. За мен нещо много важно - возията на Мерцедес, това нещо го няма никоя друга кола. Ако се замислите за 130 години колите не са се променили много. Почнали са като каруци с двигател, лошото е че почти всички след 130 години все още возят като каруци - Ето това е уникалното на Мерцедес според мен. Имал съм доста марки и модели коли и мога да ви кажа, че не ми е приятно примерно да се возя по някой разбит път (случва се често ) Реното ми, Голфа ми, Фиата ми. Да подскачат и вътре да се друсам и пластмасите да тракат. Това нещо при Мерцедеса го няма, всяка неравност се поема. При БМВ-то не по-различно от изброените коли, просто не скърца толкова, но пак подскачаш което прави дискомфорт.
    Пак казвам това е субективно, на някой може да не му харесва Мерцедес точно заради тези неща.
  • 25 CL 500

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "До Msux":

    Аман вече от тоя безсмислен спор. Разбира се, че всяка марка има модели, които превъзхождат аналогичните от 'другата' марка и обратното. Както и това, че всеки един модел е по-добър в едно отношение и по-слаб в друго. Който не признава това просто е 'обсебен и заслепен'. Да не говорим, че е правилно да се говори не само са ТТ данните и визията, а и за сигурността, не-чупливостта, остатъчната стойност при продажба и най-вече от чувството на удовлетвореност на собственика. Примерно - Аудито дърпа най-много, ама се чува неприятно скърцане, БМВ-то е динамично при всички обороти и условия, но интериорът му е като на кола 2 класи надолу, Мерца вози най-добре, но е малко муден в ниските обороти и т.н. няма оправия, а :-) Затова, ако те кефи дадена марка, вземи си такава. Аз харесвам Мерц, вземам си такъв, а ако ми идва муден си вземам АМГ и пак ще съм над стандартното Ауди и БМВ, като ще се радвам и на 'моята' марка. А това, че нито аз, нито 95% от нормалните шофьори нямат уменията да използват и 60% от възможностите на колата е факт.
  • 26 МSux

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "Night Rider":

    А да ти кажа ли моето субективно мнение за 7серия, не знам какви екстри има, не ме и интересува, но на интерекспо център се качвах в 7серия и видях същия малък дисплей дето са използвали в серия 3 - хайде сравни ги ...... и видях на 75% същото табло от серия 3 само дето беше в бял цвят а не в черен, като при серия 3, което се беше получило добре. Не ме грабна особено, като се качих в S klasse и всичко беше по-изчистено и стилно и големите екрани като застанаха пред мен и си казах това е колата. При БМВ-то все едно някой тийнейджър - хакер им е дизайнера. Със ръка на сърцето казвам, че интериора на S klasse ми харесва много повече. Дори не бих ги сложил и на 2ро място. Ама какво да правим въпрос на вкус, някой ще скочи сега да ме псува, ама какво да направя, че не ми допадна? Екстериора на 7цата е много добър, дори е по-добър от на S klasse, само стоповете са грозни в цялата кола.
  • 27 asdffgg

    1 0 Отговор
    BMW 750i ot 2009g. nasam - dvigatel 4.4(sashtiqt kato tozi) mnogo problemen, mnogo nespoluchliv, mnogo NEnadejden. Lichno sam si izpatil, dobreche imashe balaci - meraklii kato men da se kachat na 750 i da tejkareqt.... kola na 130x. km., ne izlizah ot servizite. Maikata si eb_lo !
    Dvigatela sega e sashtiq nooo "PODOBREN I FORSIRAN", znachi oshte po izceden i oshte po chupliv. Kazvam go za BMW fenchetata. Porazpitaite malko i shte znaete, ta da se osaznaete veche i da se preorientirvate kam nekoq druga marka..
    Izlezte ot filmaaa, nezabavno... i ot serviza :D
  • 28 asdffgg

    1 0 Отговор
    Aaa i kolegata tip tarikat s komentar 20. Normalno e AutoBild da hvalqt sega novata sedmica zashtoto e ot 2016 vse pak d'ge. S-kata e model 2013... balkan razlika... Normalno e, gledat, kopirat, podobrqvat.
    Edno neshto ne se promenq- Imidja si ostava MB ;]
  • 29 лелемале

    0 1 Отговор

    До коментар #17 от "МSux":

    Няма лична основа, основата е БМВ и тя е неоспорима! Колкото и глупости да пишеш това е МАРКАТА и затова комплексарчетата нищожни си скъсват дупетата от лаене, ама не важат ...цивилизования свят си е казал думата ...БМВ е номер 1
  • 30 BMW

    0 1 Отговор

    Както и мерцедес имат AMG S вариант, така и М5 има Competition Package с 575к.с. , а разликата на 0-100 идва от 4matic, което помага доста.
    Факти, но не са точно така както ги представяш. И аз мога сега да изредя 5 неща в полза на БМВ, които ъсщо няма да са 100% вярни. Между тези 2 марки няма по-добра.
    Ето един пример. Новата 7ца тежи между 1785 и 2 тона, 600к.с. xdrive, 0-100 3.7 секунди.
    S class със версията купе не могат да стигнат тези данни.
    По лека е от сегашната М5. Ами новата М5 като олекотят и нея и и сложат повече мощност и xdrive ? Ще свали с още няколко стотни. Версията със задно пак ще си прави около 3.9-4.1 сек.
    Е сега мога да ти кажа и аз че БМВ е най-добрата и другото не става нали ? Ама ти веднага ще кажеш че на мерцедес моделите са стари или нещо подобно. Да така е и за това няма по-добра от тях. БМВ винаги ще е по-бързата, мерцедес малко по-луксозната.
    А ето ти реалността. Не много хора могат да направят всеки път точно 3.7сек 0-100 с Е класа, както и най-кратко с БМВ, не е толкова лесно, но като тръгнат от 100 нагоре там от класа на БМВ всичко изостава, дори и ГТР от М6 .
  • 31 БАЙ ГАН4О

    0 0 Отговор
    Голяма новина.От този мотор могат да изкарат и 1200 коня,но вси4ко се прави постепенно за да има новости постоянно това е
  • 32 опсмопсус

    0 2 Отговор
    Каквото и да си говорим и бе ен ве и мерцедес са далеко от рекорда на серийна кола.
    2.7сек за 100км с пренебрежение ги забравяте.
    Но помнете тези цифри, които не може да достигнете още 20г!
    А GTR съществува от 2007г. и тежи също много 1740кг.
    10г. не може да го стигнете, с немските бангии, накичени с електроника и лампички, абсолютно ненужни.
  • 33

    0 1 Отговор
    Хансовете пак се пънат да стигнат GTR на ринга, ама май и с двойно предаване пак не е сигурно, преди тезата беше че баварката е само на задно ся да видим.
  • 34 Гошо

    1 0 Отговор
    Създаването на автомобили от много години насам е комплексно. Демек един автомобил трябва да има много неща и да изпълнява много неща. Nissan GT-R в случая може да изпълнява само две - да бъде бърз направо и на писта, а това са невероятно малко неща, колкото и да ти е странно... Този автомибил няма парктроник, нивото на шум в купето е 20 години назад, интериора е със много ниско ниво на изработка, седалките са неудобни, генерацията изгнива след няколко години поради никаква корозионна защита, таблото трака и пука поради простата причина, че е хванато на точно две места, всеки ремонт по задвижването е невероятно скъп... май няма смисъл да продължавам
  • 35

    1 0 Отговор
    Ясно е че БМВ е семеен седан с малко по-стегнато окачване и по-остро кормилно управление и достатъчен комфорт, не знам що им трябва да се доказват пред истински спортни коли като GTR и други подобни, моето усещане е че имат комплекси по темата.

    Коментиран от #36, #38

  • 36 дабе

    0 1 Отговор

    До коментар #35 от " ":

    ххахахаааа аве пич ти изби рибата веее, не разбра ли вече,че БМВ е мярката, според която другите се опитват да се подравнят! Комплексари са всички , които плюят марката, а не обратно!
  • 37 Бмв Фен

    0 1 Отговор
    Откога има ГТР седан? ПАПАГАЛ!
  • 38 Трифонов

    0 1 Отговор

    До коментар #35 от " ":

    Не искам да се заяждам с теб, но недей втори път да правиш подобни изказвания... М5 е еталон в класа на спортните седани с потенциал да се представя по-добре на писта от повечето гранд туъръри, както и от някои общо взело сериозни суперкари... Винаги така е било. До миналага година държеше рекорд за скорост на Нюрнбургринг (старото М5 при това). До миналата година. Да, някаква напомпана Джулия QV, която никога няма да влезе в производство, подобри времената на... старото М5. Но само няколко месеца по-късно БМВ M4 GTS подобри това време и то с много. Със сигурност новото М5 ще подобри и времената на М4 GTS. Не се захващай с М5, това е просто един много, много сериозен спортен седан - всъщност това е колата, с която бе създаден автомобилният клас "спортен седан".

    Коментиран от #39

  • 39 мдаа

    0 1 Отговор

    До коментар #38 от "Трифонов":

    Добре, че не те мързи да обясняваш на бедните душици тук за какво става въпрос в различните статии, браво!
  • 40 hellmaker

    0 0 Отговор
    Когато през 80те и 90те БМВ "къртеше" по писти и шосета и нямаше нет по който да "лаете" си седяхте кротко и оцъклено,нали? Питайте хората от НСО и други спец.служби за специални модели на БМВ ,с които разполагат.. не Хюндай,не Хонда или ГТР.. Как не ви омръзна да ".ерете" и заливате с помия ,машини ,които са на световна почит? Толкова елементарни ли сте,че малко не се въздържате от просташките си изяви? За пореден път се убеждавам ,че тази марка яко комплексира някои хора тук.. Ами как иначе- фактите говорят: най-изцеден двигател в историята-1983г от 1,5л -1250/1400к.с. ; Двигател S70/2 от BMW м8 на Mclaren F1- най-бързата шосейна кола в света за десетилетие,а и все още това е най-бързия атмосферен ДВГ/кола ; М5 Е39 е най-бързата 4врата кола за времето си, последван от Е60 Hurricane на G-Power,която,мисля, все още държи рекорда от 371км/ч за saloon car и не на последно място великата 7ца- Е32: 300км/ч с 300к.с- и това е лимузина от 70те и 80те ..съответно най-бързата.. И..?? Сега трябва ли да започна да плюя по МБ или други??и Ако си най-добрия,не значи ,че останалите са слаби.
  • 41 hellmaker

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "опсмопсус":

    Паляк, не разбра ли ,че пазарния противник на Nissan GT-R e Porsche (911 Turbo и GT-тата). На Мерцедес е БМВ. На Ферари е Ламборгини.И т.н. Това е ОФИЦИАЛНО. Толкова ли си комплексиран от тея БМВта ,че пръскаш ,като настъпано л..но ? БМВ като са имали световни рекорди, Нисан къде е бил? Искаш ли да ти кажа?
    И сега не могат да настигнат БМВ по престиж и цена на бранда,лукс и и .... Хванал си се за ускорението до 100,като удавник за сламка и плещиш простотии, РАЗБЕРИ ВЕДНЪЖ ЗА ВИНАГИ - ускорението от 0 до 100 не е цел №1 на БМВ! Какво трябва да стане да го проумееш? Или просто си трол...
  • 42 hellmaker

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "опсмопсус":

    GT-R е отличителен с това ,че има най-доброто съотношение маса-мощност-ускорение ! Няма друга кола серийно производство(или поне доскоро) която,да тежи над 1700кг, да има 550-570 к.с. и да ускорява под 3 сек. Освен някое Порше..Толкова. С кое друго е повече от БМВ, незнайко ???