В Bugatti явно не дават пет пари за огъня, на който се пече началството в централата на Volkswagen Group заради скандала с дизеловите двигатели, съкращенията и оптимизирането на разходите. След официалния дебют на Chiron преди броени дни в Молсхайм пак обсъждат разширяване на гамата с втори модел, с който да бръкнат дълбоко в джобовете на предпочитащите возенето вместо шофирането.
"Не мога да си избия от главата идеята за лимузина с четири врати", признава пред Bloomberg шефът на легендарната марка Волфганг Дюрхаймер. "Това е един от вариантите за възможен следващ проект".
Bugatti флиртува с концепцията за практична, разкошна и едновременно с това невероятно бърза кола от самото си завръщане на световната автомобилна сцена в началото на 90-те години на миналия век, макар да се ограничава само с прототипи. През 1993-та бе представен създаденият в сътрудничество с Italdesign EB112, чийто дизайн явно е служил като вдъхновение за Porsche Panamera.
Пет години по-късно, вече под шапката на Volkswagen, Bugatti продължи темата с EB218. Най-пресният засега проект за лимузина бе фастбекът 16C Galibier от 2009 г., чието серийно производство бе осуетено от разчетите на счетоводителите и финансовата криза.
Въпреки че очевидно не се вълнува особено от финансовата бездна, на ръба на която балансира VAG, Дюрхаймер е категоричен в позицията си по друг актуален въпрос - Rolls-Royce и Lamborghini може и да се пускат по пързалката на моментната мода, но всъдеход с емблемата на Bugatti няма да има.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 евтим
16:10 09.03.2016
2 опсмопсус
ваг ще се разпаднат на по-малки фирми в близките 5 години!
Няма как да оцелеят с тази конфекция!
19:36 09.03.2016
3 Роман Ценов
20:08 09.03.2016
4 Николай Венцеславов
21:33 09.03.2016