Last news in Fakti

9 Март, 2016 15:51 9 264 4

Bugatti пак обмисля лимузина

  • bugatti-
  • chiron-
  • eb112-
  • eb218-
  • 16c galibier-
  • volkswagen group-
  • vag-
  • волфганг дюрхаймер
Bugatti пак обмисля лимузина - 1

В Bugatti явно не дават пет пари за огъня, на който се пече началството в централата на Volkswagen Group заради скандала с дизеловите двигатели, съкращенията и оптимизирането на разходите. След официалния дебют на Chiron преди броени дни в Молсхайм пак обсъждат разширяване на гамата с втори модел, с който да бръкнат дълбоко в джобовете на предпочитащите возенето вместо шофирането.

"Не мога да си избия от главата идеята за лимузина с четири врати", признава пред Bloomberg шефът на легендарната марка Волфганг Дюрхаймер. "Това е един от вариантите за възможен следващ проект".

Bugatti EB112 Prototype, 1993 г.

Bugatti флиртува с концепцията за практична, разкошна и едновременно с това невероятно бърза кола от самото си завръщане на световната автомобилна сцена в началото на 90-те години на миналия век, макар да се ограничава само с прототипи. През 1993-та бе представен създаденият в сътрудничество с Italdesign EB112, чийто дизайн явно е служил като вдъхновение за Porsche Panamera.

Bugatti EB218 Concept, 1999 г. г.

Пет години по-късно, вече под шапката на Volkswagen, Bugatti продължи темата с EB218. Най-пресният засега проект за лимузина бе фастбекът 16C Galibier от 2009 г., чието серийно производство бе осуетено от разчетите на счетоводителите и финансовата криза.

Bugatti 16C Galibier Concept, 2009 г.

Въпреки че очевидно не се вълнува особено от финансовата бездна, на ръба на която балансира VAG, Дюрхаймер е категоричен в позицията си по друг актуален въпрос - Rolls-Royce и Lamborghini може и да се пускат по пързалката на моментната мода, но всъдеход с емблемата на Bugatti няма да има.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 евтим

    2 1 Отговор
    кютук
  • 2 опсмопсус

    1 3 Отговор
    Въпреки че мразя открито ваг, Бугати ме кефи, както и Ламбо!
    ваг ще се разпаднат на по-малки фирми в близките 5 години!
    Няма как да оцелеят с тази конфекция!
  • 3 Роман Ценов

    2 1 Отговор
    Не е добра идея.
  • 4 Николай Венцеславов

    3 0 Отговор
    къкво ще рече RR и Lambo може и да се пускат по пързалката на моментната мода ролс ройс незнам да имат нещо ново примерно от женева, а пък ламборгини винаги действат по 1 начин надали е моменто винаги ще има впечетляващи ламбота, а пък за всъдеход според мен не им е и притрябвал, освен да се радват на chiron-а си няма какво друго да се прави :Д