24 Март, 2016 07:15 6 796 37

Представиха обновения Nissan GT-R

  • nissan gt-r-
  • фейслифт

Японският производител Nissan представи обновената версия на своята "Годзила" - GT-R. Този фейслифт е претърпелият най-много промени от пускането на R35 през 2007-ма година. Обновленията външно започват от предницата, където автомобилът се е сдобил с нова решетка във V форма, нова броня и нов усилен преден капак. Праговете също са с нов дизайн, а най-явната промяна е в задната част с нови стопове и нова задна броня, която седи малко по-високо, а новите 20-инчови черни джанти завършват много добре картинката.

Едно от нещата, за които най-остро бе критикуван автомобила - салона, също е претърпял нужното облагородяване, което включва нова светлокафява кожа и изгледа наистина стилно, за разлика от черно-червената комбинация, в която сме свикнали да го виждаме. Мултимедийният дисплей също е нараснал до 8 инча, а и копчетата по таблото са намалели от 27 на 11. Перата за превключване на скоростите вече са монтирани директно за волана, като това улеснява превключването в завой. Шумът в купето - типичния проблем за японските автомобили също е намален благодарение на Active Noise Cancellation - нов шумоизолиращ материал.

Мощността е нараснала с 20 конски сили до 565 и 633 нютонметра и скоростната кутия е рафинирана и превключва по-плавно и нивата и на шум са намалени. Стандартна за новия модел вече е титаниевата изпускателна система. Окачването е получило нови настройки и твърдостта на шасито също е повишена.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Lisan

    1 4 Отговор
    хайде сега да видим коментарите за колата дето пребива наред цялата немска техника гдето съществува по широкия свят

    Коментиран от #4

  • 2 Мани

    1 4 Отговор
    Някой беше се изказал преди че германците отдавна можели да направят подобен автомобил ,но не искали :)!Дали?Ако сравним колите с най-бързи обиколки на Нюрбургринг,най-евтината най-напред си остава ГТР-а Низмо,без да броим онова чудо "Радикал".
  • 3 Momchil

    2 1 Отговор
    Имал съм само два пъти удоволствието да покарам тази кола. Старата версия разбира се и всеки път, когато се сетя за тези моменти не мога да кажа друго освен инженерно съвършенство.
  • 4 опсмопсус

    2 3 Отговор

    До коментар #1 от "Lisan":

    Пребива всичко немско и английско!
    Кола която от 2007г. не могат да стигнат!
    10г. GTR е недостигнато серийно предизвикателство за по-мощни от 600к.с. коли.
    А на писта ги прави яко смешни!

    Коментиран от #6

  • 5 укиоп

    3 3 Отговор
    "Перата за превключване на скоростите вече са монтирани директно за волана, като това улеснява превключването в завой.".....голяяяяяма иновация, карам 14 годишно БМВ с такава опция, а те сега се сетили! Пластмасов оризарник директно от левче-магазинче

    Коментиран от #7, #11

  • 6 ромпс

    3 1 Отговор

    До коментар #4 от "опсмопсус":

    Ти нали писа, че нямаш собствена кола, а караш само служебни.
    Щом е така, какви мнения въобще можеш да даваш след като нямаш опит с поддръжката на автомобил? Или си поредния комплексар с налепени плакатчета по стените на детската.
  • 7 Румен Янев

    2 3 Отговор

    До коментар #5 от "укиоп":

    За вас беенвистите всички знаем!!!От Витоша по-високо нема и от Искъро по длибоко нема!!!А в зоопарка пред жирафа-"тц тц тц е текъв дзвер нема"

    Коментиран от #9

  • 8 Пламен

    2 1 Отговор
    Ей опасни хора сте !!!
    Никой няма да се допре в живота си до тази кола ,нито се е допирал до предишната ....ама я виж ти как знаете само ! ......ПроЗ народ сме си ...

    Коментиран от #13

  • 9 укиоп

    3 1 Отговор

    До коментар #7 от "Румен Янев":

    Когато фактите говорят, можете да пишете само тъпоумни клишета!
  • 10 Julio

    1 2 Отговор
    Gt-R-а е един от най-важните модели за индустрията. Директно показва колко реално плащаш за техника и колко за емблема като говорим за супер спортни коли.
  • 11 гостЪ

    1 3 Отговор

    До коментар #5 от "укиоп":

    що не вземеш да кажеш 15 годишния ти вурст кво друго има а? Да не вземеш да се засрамиш...

    Коментиран от #14

  • 12 Lisan

    2 0 Отговор
    между другото перата за скоростите за първи път серийно се монтират в алфа 156 още през 90 години а скоростната кутия се казва селеспиид и е взета от Ферари във формула 1 та така че БМВ- то не са му били ясни тези неща
  • 13 гост

    0 3 Отговор

    До коментар #8 от "Пламен ":

    Пич, говори за себе си. Аз съм умен, защото и с клечка няма да го докосна това л...о !
  • 14 укиоп

    3 1 Отговор

    До коментар #11 от "гостЪ":

    Ами има и то много неща има, докато ти само гледаш картинките!

    Коментиран от #15

  • 15 Румен Янев

    0 3 Отговор

    До коментар #14 от "укиоп":

    Явно си решил да засенчиш оня с коня и нафтовото беенве!!!То с вас да спори човек е все едно да спори с радиото но все пак-успех с начинанието
  • 16 Някой

    2 3 Отговор
    По големи смешници от притежатели и фенове на Бе Ен Ве не съм виждал.Рекламите и селския фолклор така са им промили мозъците,че дори да видят нещо няма да повярват,че съществува и ще повтарят мантри как от баварски кош по хубаво нямало.

    Коментиран от #31

  • 17 укиоп

    2 0 Отговор
    .....още един с готово тъпоумно клише! Един коментар не можеш да напишеш без да звучиш, като останалите плювалници! До господин Янев по-долу: не споря, а казвам лично мнение относно оризарника, както вие относно БМВ.

    Коментиран от #26

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 укиоп

    2 0 Отговор

    До коментар #18 от "ауди фен":

    още един папагал, този виц го има на всяка страница тук и оригинално е именно за ауди....ама ти от къде може да знаеш,като само повтаряш... и от къде знам че нямаш дори и книжка ? Никой себе си уважаващ шофьор на каквато и да е марка, няма да напише думата ФЕН след марката, ей по това си личат акнетата тук!
  • 20 ауди ФЕН

    0 3 Отговор
    истината боли

    Коментиран от #21

  • 21 укиоп

    2 0 Отговор

    До коментар #20 от "ауди ФЕН":

    Така е, но ще ти мине!

    Коментиран от #22

  • 22 гост

    0 3 Отговор

    До коментар #21 от "укиоп":

    Да имаш лично мнение е едно , а да отричаш официални статистики и класации е съвсем друго и то не говори нищо хубаво за неща като интелект и ерудиция . Същото важи и за отричането на очевадните постижения на японските марки въобще и в частност на Нисан в области където БМВ не се опитва да пробие . И въобще митовете за популярността на "великите" немци извън Европа са силно преувеличени , да не кажа нещо по-силно. Никой от тях не е бил и няма да бъде иноватор и технологичен лидер , просто защото това не е тяхната философия и начин на развитие . При тях се набляга на "класика и ексклузивност " , разбирай лъскава опаковка на безумна цена за богати сноби , за които по-важно е да не се отличават от колегите в голф клуба , а не какво има зад емблемата на автомобила

    Коментиран от #23

  • 23 укиоп

    2 0 Отговор

    До коментар #22 от "гост":

    Аааа, директоре тук грешиш. В лъскавата опаковка има бижу!...останалото което си писал е бял шум, нищо различно от някое скучно есе...бла...бла и т.н....и аз могада пиша едни романи, ама шЪ прИспим публиката
  • 24 CL 500

    2 0 Отговор
    Евала за подобренията. Дано всичко е така, както казват за шума и интериора и на живо да създава усещане за лукс (поне донякъде).
    Би била супер колицата за високоскоростни разходки през уикенда (разбира се, не за всеки ден и не за 'нощна, градска представителност')!
    Кола само за шофьора и само за кеф, кола да забравиш за фемилито в събота и да издухаш един резервоар с кеф :-)
  • 25 Анастас Анастасов Хх

    1 1 Отговор
    Браво Браво.! Няма какво да се заблуждаваме, оправили са му интериора и е достигнато едно много добро ниво на комфорт и шумоизолация, а останалите качества на годзила вече са доказани и този шедьовър на японското автомобилостроене няма какво да доказва нито пред бмв нито пред мерцедес, нито пред ауди.единствено конкуренция може да има в лицето на някое от най-мощните поршета, но на цената на едно порше може да се купят два, три нисана така, че и това сравнение се обезсмисля. Ако някой си мисли, че с бг заплата като си кара бмв-то и му е сложил "газово",по същият начин може да се потдържа гтр, много грешите.така, че не се опитвайте дори да сравнявате скрап на10- 15 години с върхови АВТОМОБИЛИ!

    Коментиран от #27

  • 26 WRX

    0 3 Отговор

    До коментар #17 от "укиоп":

    Момче , лекувай се :))
  • 27 пой

    1 0 Отговор

    До коментар #25 от "Анастас Анастасов Хх":

    Шедьовър да, ама на оризодобива! Даже на са си направили труда относно дизайна - предница на 350z , а отзад отсечена задница на 350z!
  • 28 Пепката

    0 0 Отговор
    Откакто излезе R35 никаква промяна във външния вид не съм видял .. всички изглеждат еднакво ... то май и по мотора нищо не е пипано от самото начало (тук вече не съм сигурен)

    Коментиран от #33, #36

  • 29 Ahil

    1 0 Отговор
    Пич когато(оризарниците) са имали император и са били империя,германските племена са имали една единствена хай тек те хнологоя-огън в пещерата.И да, колкото да ти е кофти Gt-R-а е Шедьовър и от немските кухи каски единствено Порше му съперничи.

    Коментиран от #30

  • 30 CL 500

    2 0 Отговор

    До коментар #29 от "Ahil":

    Ахиле, не бъркай Япония и Китай. Прочети малко! Допреди ВСВ Япония барабар с императора е била слаборазвита, аграрна държава. Притежанието на велосипед е било лукс.
    Да не отваряме дума за ренесансова Европа, немските композитори, поети, инженери и прочие. Симпатизирам и на двете нации, всяка със своите особености, но не хиперболизирай японската история ;-)
  • 31 опсмопсус

    0 3 Отговор

    До коментар #16 от "Някой":

    Подкрепям, особенно за селския фолклор!
    Те и така викат на село на бмв, бенвето или беенвето!
    И същите тези едва ли ще видят на живо GTR!
    Недостъпен за БГ с цена от 80 000лв нагоре втора ръка!
  • 32 Някой

    0 0 Отговор
    Страхотна супер кола! Една от най-бързите, всъщност най-бързата от дълго време насам що се отнася за сравнение по мощност.
  • 33 Анастас Анастасов Хх

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "Пепката":

    Колега за непроменените неща има една сентенция, която гласи:
    Когато едно нещо е достатъчно добро то не трябва да се променя,а само да се доусъвършенства.това е гтр, а ако сте забелязали същото се случва в годините и с порше -еволюция и усъвършенстване, пък на тоя с оризите много му здраве-да си патърка на село с бенемвето и да радва момите на мегдана с дрифтинье

    Коментиран от #34

  • 34 Антон

    0 0 Отговор

    До коментар #33 от "Анастас Анастасов Хх":

    Взел си ми думите от устата!!!И понеже тук е пълно с хора с два неврона в черепната област,и няма да разберат какво си написал,аз ще го напиша по-просто.

    НЕЩО КОЕТО РАБОТИ,НЕ СЕ ПИПА!

    Коментиран от #35

  • 35 даамане

    0 0 Отговор

    До коментар #34 от "Антон":

    идеалноооо искам си нафтовата печка!....да ама нафтата вече е скъпа!...нещо което не работи според сегашните стандарти отива на боклука!
  • 36 ромпс

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "Пепката":

    браво Пепка, обективен коментар,...може да си фен, но трябва и да си критик!
  • 37 GTR

    0 0 Отговор
    Ама те за това хората са казали че като нещо върви и се харесва защо да се променя....