ФАКТИ.БГ

Opel Insignia измина 2 111 км с един резервоар

Публикувана: 14 Април, 2016 09:55
60 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 24409
Opel Insignia измина 2 111 км с един резервоар
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.

Феликс Еголф бивш пилот на пътнически Airbus и група ентусиасти си поставят за цел постигането на най-ниския разход на гориво при управлението на Opel Insignia. Една бърза справка в официалния сайт на Opel показва, че заводските данни за средния разход на гориво на Insignia сочат стойности от 3.9 до 3.8 литра в зависимост от оборудването на седана с пакет EcoFlex и задвижван от "шептящия дизел" с работен обем 1.6 литра и мощност 136 к.с. 

Всички обаче знаем, че заводските данни се мерят при идеални условия, колата е максимално олекотена откъм товари, а гумите са с ниско съпротивление. Освен това тези норми се измерват на абсолютно равно шосе при липса, на какъвто и да е вятър, което никога не може да бъде постигнато в реални условия. Оказва се обаче, че последното твърдение съвсем не е вярно.

По време на своето пътуване от Алпите до брега на Северно море и обратно, Феликс Еголф регистрира среден разход от едва 3.46 литра дизелово гориво на 100 километра. Като цяло, той е успял да измине пробег от 2 111 километра с един резервоар, което е нов рекорд за икономичност на автомобили от средния клас.Пътешествието на Еголф е започнало от Люцерн на 6 април. Оттам той се насочва през планината Шварцвалд към централата на Opel в Рюселсхайм, където спира за кратка беседа с Кристиан Мюлер, вицепрезидент на GM Global Propulsion Systems – Europe. “Индикаторът на нивото на горивото все още показваше, че резервоарът е почти пълен в момента, в който Феликс Еголф пристигна в Рюселсхайм.

Той беше успял да измине първите 429 километра със среден разход на гориво едва 3.2 литра. Великолепно е, че накрая той успя да прекрачи границата от 2 000 километра,” споделя Мюлер. След това маршрутът на маратона отвежда Еголф до Мюнстер, минава през Олденбург и достига до Куксхафен на брега на Северно море. На връщане рекордьорът минава през Хановер, Касел и Сейнт Гален, преди да финишира успешно в Цюрих на 8 април.

Въпросната Insignia, оборудвана с новия "шептящ дизел" се продава и у нас, като цените и стартират от 41 815 лв с ДДС.

Поставете оценка на статията:
Оценка 5 от 1 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
hahaha
1 Отговор
Мноого важно. Като се е спускал по нанадолнището и е изключвал от предавка. И аз така правя ;().

Оценка:
-3 +1

ддд
2 Отговор
аз имах мотор хонда ВТР 1000
харчеше великолепната седморка
веднъж се връщам от шабла и карах с 90
без да превключвам предавки без засилване без намаляне
на 3500 оборота
ами даде ми 3.600 на 100
но по пътя ми идваше да сляза и да бягам отстрани
като 90 е добра скорост но то е направено
да вдига 250 и при 90 беше доста тягостно

Оценка:
-0 +2

Косматия
3 Отговор
Амин!
Аз пък мога и повече да мина!
И при това пеш!

Оценка:
-1 +1

гост
4 Отговор
Миналата седмица прекосих от Север на Юг страната, което включваше преминаване на Шипка, зимни гуми и натоварен със семейството и багаж. И понеже децата спяха, карах плавно и равномерно без резки маневри, изпреварвания, поддържана скорост от 90км/ч. Кола Лагуна 2001, 1,9дци 6ск. Среден разход 4,2л. Ако съм празен, с летни гуми с високо налягане и ниско съпротивление, хубаво гориво и умишлено старание да постигна нисък разход то стойности от 3,5 до 4.0л са напълно реални. Уточнявам, че това е по бордкомпютър. Защо този с последна дума на техниката да не постигне 3,2л щом моята може 4,2л.

Оценка:
-1 +4

гост
5 Отговор
Гениален си. Да си чувал за принудителен празен ход?

Оценка:
-1 +0

Турбомания
6 Отговор
Мда, технологиите БИ ТРЯБВАЛО да напредват, но въпроса е в реални условия, аз, като и ДДД(2) и ГОСТ(4) съм си правил експеримент София-Варна-София със citroen saxo 1.5D, със 90km/h до 2200 оборота, на 5-та предавка ... и на мене ми идваше да слезна и да си ходя пеш, но за опита устисках, ми от пълно до пълно ми даде разход 3,5/100.
Хубаво е да караш голям и мощен автомобил и да знаеш, че можеш да стигнеш икономично от точка до точка извънградско, за града вече е друга бира, там ще си взимаме електрички *^_^*

Оценка:
-0 +2

един
7 Отговор
В БГ освен че плащаме най скъпо за горивото, също така нафтата няма нищо общо с нафтата от западна европа! С тукашната нафта колите спират да вървят така добре така, че правете си изводите.

Оценка:
-0 +4

ДЕДИ
8 Отговор
hahaha, ще спестиш повече (0 л./100км) ако си на скорост без да натискаш газта и се спускаш. При празен ход разхода е по голям от 0 литра питай ако не вярваш (но не комшо всезнайко).

Оценка:
-0 +2

йордан иванов
9 Отговор
Този опел е бил олекотен, понеже го е изяла ръждата..

Оценка:
-6 +0

Анастас Анастасов Хх
10 Отговор
Ръждата е изяла баба ти, щото проблеми при опел с ръждата са горе долу от преди толкова време и доста отдавна са решени! Аз с моята зафира турър 2.0 дизел 165 коня автомат без да си поставям за цел да правя икономий си ми е извънградския разход 6/100 при пълен /пълен и това е автомобил над тон и половина с трима души и багажа...

Оценка:
-2 +1

ауди фен
11 Отговор
той опелът докато е изминал тези километри със сигурност е изгнил до стъклата

Оценка:
-5 +1

112
12 Отговор
В понеделник пътувах Бургас - София - Бургас. На отиване по магистралата със 100 км/ч без круиз контрол направо ми се схвана кракът. За това на връщане по под-балканския път ми беше по леко. Mazda 3 BK (2008г.) 1.6L - разход 6.8 л/100км с 95 бензин.

Оценка:
-0 +0

ОПЕЛ ФЕН
13 Отговор
Проблемите с ръждата на опела свършват до 1997 г. Следващият ми автомобил ще е Опел Инсигния!

Коментиран от #14


Оценка:
-1 +1

ооооо
14 Отговор

До коментар #13 от "ОПЕЛ ФЕН":


и веднага ти почват проблемите.. :D:D:D
Разберете го веднъж за винаги - Опел си остава завинаги Опел! .. Както и Форд-а!

Коментиран от #15, #24


Оценка:
-3 +2

uuuu
15 Отговор

До коментар #14 от "ооооо":


И какви проблеми почват, професоре ?

Оценка:
-1 +1

гост1
16 Отговор
Само хейтърчета тук.... Insignia е уникален автомобил.

Оценка:
-1 +4

БГБГ
17 Отговор
Това да не е ауди бе, да е изпушило маслото, изпило антифриза и изяло скоростите. ХХахха

Оценка:
-1 +1

ОПЕЛ ФЕН
18 Отговор
Какви проблеми бе ооооо? Имам втори опел, първият 1.8 бензин 1993 г и съм минал 220 000 км на газ за 10 години, никакви проблеми, само консумативи, продадох го, взех си вектра 2.2 147 коня, сложих и газ, карам я 7 година, само консумативи, всичко е евтино, изобщо не се замислям колко пари давам за гориво, минавам по 100 км на ден и около 30 000 км на година, досега не съм закъсвал на пътя, смачквам ги от каране, здрави коли! Какво- да си взема БМВ, МБ, АУДИ /мога да си го позволя/- първите два отпадат заради задното предаване, зимата само мерцедеси и бмв хвърлени в канавките, ауди-много скъпи проблеми! Не робувам на марки! И не карам дизели заради лошата нафта у нас, защото дюзите, турбото, демпферни маховици и т.н са един куп пари! И защо - да ме види някой че съм с еди-каква си кола!

Коментиран от #20


Оценка:
-3 +7

йордан иванов
19 Отговор
Опел = Хлопел

Оценка:
-2 +3

диан
20 Отговор

До коментар #18 от "ОПЕЛ ФЕН":


защото вързваш двата края
и с автобус да ходиш като имаш едни 100 тина лева на ден
не ти пука
а някои дето нямат пари
е там е бедата
нерви комплекси заеми трудно е
те вече се хвърлят на скъпото

Оценка:
-0 +1

гост
21 Отговор
За разлика от развитата европейска мисъл, която смята, че след като си позволиш други необходимост, тогава идва ред на кола от премиум марка, у нас мнозинството мисли инак. Дори и да живееш зле, важното е да караш кола немска марка или по-нова японска, гъзарите са с американски, големи коли, а тъпаците карат нови бюджетни френски коли. Това е реалността, мнозинството си казват "гледай го този колко е тъп, да даде 18х.лв за нова дачия, аз за толкова ще си купя джип мерцедес, ланд ровър." Но в България е позволено и кметовете с нагла усмивка да си купуват коли по 300кс за стотици хиляди левове, макар да няма асфалт от дупки по пътя. Законодателството всячески възпрепятства закупуването и облекченията за нови коли, липсват стимули за фирмите да минат на алтернативни горива. Запада и Америка са на десетки години напред, повечето страни дават до 15х.лв субсидия за ел.коли.
Ние сме друга страна, опюваща всичко ново, макар и добро, всеки предмет е по-добър ако е купен втора ръка, макар и да излиза по-скъпо в дългосрочен план, важното е да не си от тъпаците, а да си подражател на мутренското и чалгарското движение.

Оценка:
-0 +2

Пращеней Турлаков
22 Отговор
Абе да не стане като на Настрадин Ходжа магарето дето таман се похвалил, че го научил да не яде и то взело та умряло.

Оценка:
-1 +3

ОПЕЛ ФЕН
23 Отговор
Само да знаеш Диане, колко трудно свързвам двата края и не мисля за утрешния ден и колко добре си живея! Ама ми е омръзнало от надути малоумници с мерцедеси и беемвета, които си мислят че целият път е техен!

Оценка:
-1 +1

гост
24 Отговор

До коментар #14 от "ооооо":


И какво ще кажеш за форда че ми стана много интересно?

Оценка:
-2 +1

Пешеходец
25 Отговор
Че кво не Ви харесва в Хлопелчето бре? Ново икономично и с приличен външен вид.С две думи добра колица.Който иска да си кара N-та употреба бенвета алудита и МБ-та и да се чуди как да им насмогва с ремонти.
Най-смешни са Ми хората дето живеаят в апартамент за 20-30 бона а кара Х5 ML Q7 или Каен и то на лизинг или на кредит.

Оценка:
-1 +3

Саабър
26 Отговор
Аз пък карам СААБ 9-5,бензин,200 к.с. и според АУТОДАТА,гори 16/100 градско,а на бордкомп. ми показва 9,8/100.Вярноче гори много,мае .ахти кефа :)

Оценка:
-0 +1

Пино
27 Отговор
От Германия до Калотина 4,5л /100 км. От Калотина до Бургас 6,5 л. / 100км дизел. Правете си сметката какво горива имаме. Пък този опел в България ще гори 10 л / 100 км

Оценка:
-0 +1

Кобрата
28 Отговор
То сигурно е пускал и по инерция
Засилва и изключва

Коментиран от #29


Оценка:
-2 +1

Роман Ценов
29 Отговор

До коментар #28 от "Кобрата":


Сто процента.Това е реклама на Опел.Плащат на медийте по света да го раздухват.

Оценка:
-2 +1

Fen Na BMW
30 Отговор
Moqta BMW 520D 2000 godina 4.9 na 100 skorost 150 na magistralata samo 4e razhoda e v maslo

Коментиран от #32


Оценка:
-1 +2

не разбрал
31 Отговор
От никъде не разбрах с колко гориво е тръгнал този опел ... Един резервоар , ама 100л-200л ???

Оценка:
-1 +2

onq s konq
32 Отговор

До коментар #30 от "Fen Na BMW ":


Явно колата ти плаче за смяна на сегменти.Моята е 2004г-330д,но преди малко като й погледнах навъртяните километри от последната смяна на маслота се оказаха 6000,а маслото е на средата на щеката.И понеже къртера събира 7л масло,махам един литър примерно "санитарен минимум",остават 6.Половината/колкото показва щеката/ са 3литра,делено на 6хил км-идва по ПОЛОВИН ЛИТЪР НА 1000КМ.

Коментиран от #40


Оценка:
-0 +0

Fake
33 Отговор
Айде сега мишките с немските премиум кенефи почват да плюят Опел защото не им изнася ... Опел пък хич не са лоша марка

Оценка:
-3 +3

ТОМА
34 Отговор
Може само,ако го дърпа някой.

Оценка:
-1 +2

борислав
35 Отговор
Хубаво ,но да напишат с каква скорост е карал и колко часа е пътувал.Да не се е движил с 30-40 км. средна скорост по разкошни пътища.Жалко за 42000лв.

Оценка:
-0 +2

GM Global POLUTION Systems
36 Отговор
Браво за теста и резултатите, без значение дали е реклама или не!

Оценка:
-2 +1

ох ох ох
37 Отговор
Форд и циганин зимата не работят..
Същото е и за тия гнилочи със Z на емблемата.
Изостанаха и с разработката на двигатели, никакви иновации, същите болести от 30г. по ел.запалителна система, също дефекти на ел.повдигането, парното, моторчетата, бензиновите помпи горят на поразия..
Вдигенете капака на един Опел - от 20 г. гледката е същата - постно, постно..
Бюджетни коли с много, много компромиси в качеството.

Коментиран от #38


Оценка:
-2 +2

СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ
38 Отговор

До коментар #37 от "ох ох ох":


Лекарствата моето момче...пий си лекарствата. Не знам в коя год. живееш или в кое село от България, но по-добре си стой там.

Оценка:
-0 +3

Пешеходец
39 Отговор
бориславчо сложи си очилата не е срамно а е полезно.На борд дисплея пиши 76 км/ч това е средна скорост за изминатите 428.8км растояние.Никак не лоша скорост макър че е близка до тая на камионите.
А за не разбрал-ия ще Му кажа че при тоя разход е тръгнал със стандартен 65-70 максимум 75 литров резервоар.
ТОМА.....неверни възможно е.Това е нов автомобил нов модел а не ноф фнос каран от пенсионер.И човека доколкото разбирам е пътувал в колата сам.
Карал Съм на един приятел Голф 3 1.9TDI та колкото и да не обичам тая марка и немските "премиум" масовки не мога да не сваля шапка пред икономичността на тия коли.1350км като повечето километри магистрала с 150-160-180км/ч по GPS два дни градко каране в Пловдив и Варна и накрая накрая по зареденото на бензиностанцията 58.7 литра гориво смятай какъв Му беше разхода.
И това за дръгел от 1994г с трима човека едва сместващи се в купето от багаж.

Оценка:
-2 +0

tost
40 Отговор

До коментар #32 от "onq s konq":


А бе Онзи,коня ти пак ще е пасъл марихуана :) ,ако имаш в предвид че колата ти гори 5л. масло на 10 000 км. и не пуши,то аз стигам до извода че Ти си се „напушил“ здравата ;)

Оценка:
-0 +1

onq s konq
41 Отговор
Наистина сметката ти е вярна-5л масло на 10000км.Ще ти кажа и за разхода на нафта-6,6/100 при "здраво" каране извънградско в диапазон 130-220 КМ/Ч на 800км разстояние-МЕРЕНО ПО РЕЗЕРВОАР.Казах не веднъж че колата я купих най-вече заради двигатела,който при пробата вървеше като бесен...както и сега.Както виждаш не крия нито годината на производство,нито факта,че до тук съм вкарал около 6000лв за подмяна на основни възли и детайли по ходова част и трансмисия,но НИЩО ПО ДВИГАТЕЛА.Така че само масло "Кастрол" за 6-цилиндровия двигател,каране само по централни пътища ,никакъв сняг и респективно палене на двигатела при минусови температури и като резултат-НЯМА ГРАМ ПУШЕК ИЛИ ТРАКАНЕ ПОД КАПАКА.И стига с това "пушене" и "трева" -разбери че с теб нито сме от "една черга",нито пък ще бъдем:)

Коментиран от #57


Оценка:
-2 +0

CuMo
42 Отговор
Като ви гледам тук колко сте зле, направо ми се повръща... правим се на много знаещи, пък понятие като "средна скорост" не знаем какво означава... всеки да си кара премиум салмата и да се прави на луд като го питат колко масло му гори ;)

Коментиран от #60


Оценка:
-0 +0

Киро
43 Отговор
Ако ще и 3 хил.километра да измине, все си остава кошник, вонящ да пластмаса 8-мо качество отвътре и с комфорт на тапицирана каруца!

Оценка:
-1 +1

Бай Този
44 Отговор
Карам чисто нова 163 коня,на 26000 сме със среден разход 6,2 л дизел на общо каране,градско селско извънградско яко каране.Никакви проблеми до сега.Пишете колкото си искате и каквото искате.Това е реалността.

Оценка:
-2 +1

Gosho Vectrata
45 Отговор
Един пилот на Airbus, макар и бивш, има достатъчно умения как да шофира автомобил, дори в случай постигане на минимален разход на гориво. Инсигнията е с новия дизел 1.6 / варианта с мощност 136к.с. т. е. средната мощност, защото има такива с по-ниска и по-висока / плюс пакет ЕкоФлекс. Средната скорост по показание на борда е 76 км/ч за дистанция 429км, но вероятно цялото разстояние е изминато с подобна скорост. Ползва се качествено гориво. Така че посоченият разход е възможен, но само конкретния случай.

Оценка:
-0 +0

Никито Иванов
46 Отговор
хонда БТР, нов модел ще да е :)

Оценка:
-0 +0

гост
47 Отговор
За да е икономична една кола тя трябва да има достатчно голям двигател и въртящ момент, който да не позволява максимално натоварване и каране с повече настъпена газ. Затова и дизелите са икономични: имат много въртящ момент позволяващ каране до 1500-2000 оборота, като може да се карат един вид само с галене на педала, без силно натискане. Ако карате дизел по-бързо, разхода се покачва например от 5л на 7-8л на сто.
Проблема у нас е,че за разлика от чужбина където дизелите са оборудвани задължително с катализатори и фап, тук се изрязват още след границата, всеки масово премахва егр и почти всяка кола или камион бълват чиста отрова. Замерването при преглед е чиста измама, дори да показва някакви стойности, нищо не следва, което е пародия основно със здравето. А както се вижда масово се преминава на дизел и в близките години очаквам силно увеличаване на ракови и респираторни заболявания от тежките канцерогени.

Оценка:
-0 +1

Реална гледна точка
48 Отговор
В БГ. повечето хора са комплексари и карат таралясници на по 10 -15 години, НО бмв ауди мерцедес..... После не могат да ги обслужват както трябва и им слагат евтини части и газова. Поне ги снимат след авто мивка за да си вдигат и без тва високото его. Също може и да плюят по марки като Опел - били евтини пластмасови......но реално инсигния не отстъпва по дизайн, технологии и качество. Просто комплексирани каращи 3ка от 2001ва....

Оценка:
-0 +0

Dada
49 Отговор
Имам VOLVO на 35 години в перфектно състояние, без ръжда, всичко оригинално, не е удрян и ще надживее и този Опел. Защо не вземете малко да стъпите по-сериозно на земята? Карал съм Опел Астра и Фолксваген от еднакви години. Ми той Опела е тотално дърво сравнен с Фолксваген, пък вие ми го сравнявате с Audi, BMW Mercedes-Benz, ВИЕ НОРМАЛНИ ЛИ СТЕ???? Сигурно ще кажете, че са по-добри от Порше! Където стъпи GM нищо хубаво не НИКНЕ-СПРАВКА SAAB!

Оценка:
-2 +0

име
50 Отговор
да на тва волво не си му сменял нищо сигурно :D
35 годишния кошник може да си го караш с кеф и да си мислиш, че наистина си No 1.

Оценка:
-0 +0

ОПЕЛ ФЕН
51 Отговор
Аз пък познавам един с ново волво и сега от нашата нафта ремонта му струва 13 х лв.

Оценка:
-0 +1

Георги
52 Отговор
Възможно е.Навремето имах ново Пежо 307 дизел,110к.с. и Бургас-Сливен ми даде 3,6/100 разход, но със скорост не повече от 100км/ч.Бях решил да пробвам колко може минимално да изхарчи ,но ми стигнаха нервите само до Сливен.

Оценка:
-0 +0

7777777
53 Отговор
До коментар № 37 ох ох ох! За твое сведение всичко в автомобилостроенето след 2000 г е почти изравнено -кооперация между марки, общи платформи, общи двигатели и т.н. На всички нови дизели проблема им е в електрониката, имат много датчици, които следят всичко и т.н. А инсигнията е наистина добър автомобил, чел съм много за него, както всички нови модели трябва да се избегнат първите 2-3 години от производството заради детски болести! Дизела е с гнп бош и дюзи бош, каквито се слагат и на някои модели МБ. Да си чул за шептящият дизел на опел, за 2.0 сдти би турбо 195 коня, за опс, тъпкани с нови технологии! Това, което си писал може и да е вярно, но не е само до опела, такива проблеми имат и други марки! Преди 20-30 години колите бяха едни, сега са други, всеки производител на 5-7 години пуска нов модел с нови технологии, има конкуренция, борят се за пазари и т.н.!

Оценка:
-0 +2

БУМ БАМ
54 Отговор
СИГУРНО СА ВПРЕГНАЛИ КОНЯ ДА Я ВЛАЧИ ????!!!;;

Оценка:
-0 +1

сдфсдг
55 Отговор
На километража пише че [сигурно е това] средната скорост е 76 км този е пътувал доста време едни 3 седмици сигурно колата е била като хотел за да не спират защото пак се хаби гориво .Мерси от такова пътуване по добре да гори 5-6л с скорост 130-140 и да се пристига за нормално време и въобще както си му е реда спиране почивка и пак каране

Коментиран от #58


Оценка:
-0 +0

гост
56 Отговор
красива, елегантна, икономочна

Оценка:
-0 +0

Той
57 Отговор

До коментар #41 от "onq s konq":


Ти наистина си в несвяст, когато пишеш щуротиите си. Я върни лентата и си спомни, лично ти го написа-колко пъти си сменял на прехваления си трактор сегментите? Да ти припомня ли-два пъти. Кога си лъгал не ме интересува. Карай си трактора и да знаещ не само твоята печка върви с над 220 км/ч. но не се хвалим, пък и караме коли с истински, бензинов двигател. пък ти се радвай и простей, че с един капкомер мазут изораваш един декар от нивата си.

Оценка:
-0 +1

гост
58 Отговор

До коментар #55 от "сдфсдг":


Човека е минавал през градове и е спирал и тръгвал. Така че средна скорост от 76км/ч е доста добре, това значи че е карал с над 80км/ч. Една от най-икономичните скорости са последна предавка и константна скорост от 80-90км/ч, след тази скорост въздушното съпротивление се покачва значително и се отразява много сериозно на разхода. У нас разрешените скорости са сравнително високи, визирайки магистрална 140км/ч като в повечето страни е 120км/ч, а в Гърция например междуградските пътища са с 80км/ч. Така че човека е карал напълно нормално.
Подобен манталитет да се кара бързо е разковничето за повечето инциденти, следват лошите пътни условия и лошото състояние на колите. Това че Бойко направи поредната глупост да наложи висока скорост по магистралите, които са по-зле от западни селски пътища, не значи всеки дранголник да се движи с такава скорост. Едно е времето за реакция при 80км/ч, а съвсем друго е при 120км/ч, друга е стабилността на колата, както и последиците.

Оценка:
-0 +0

гост
59 Отговор
Новите опели са страхотни коли, те са едни от малкото производители които правят истински прогрес. Имам опит измежду нови голф и опел и опела е доста по-приятна кола за каране. Ценово също няма сравнение, опел астра седан в момента е на 26х.лв, дори френските са по-скъпи, но опела е добре премислена кола, няма забележими недостатъци и въпреки това е с приятен дизайн.

Оценка:
-0 +1

Пешеходец
60 Отговор

До коментар #42 от "CuMo":


СиМо незнам това със средната скорост дали е насочено към Мен? Но Аз знам какво е средна скорост и как се изчислява тя по формулата за време и изминато разстояние.Мисълта Ми беше че близка или същата като тая снимка на дисплея на Опела с такива цифри мога да Ти покажа от дисплея на няколко от камионите Ми.На Магистрала един от камионите беше докарал до 82км/ч средна скорост на 210км ростояние с 38т тотал и ограничител на 92км/ч.Та човека е карал доста спокойно и умерено за да постигне тоя разход.Това което малко водачи могат да постигнат.

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Арнолд Шварценегер
Актьорът отвръща на нападка от Доналд Тръмп след свалянето от ефир на шоуто "Стажанта"
Трябва да си намериш нов автор на шеги и проверител на факти"

Още бисери