27 51460

Opel Insignia измина 2 111 км с един резервоар

  • opel-
  • insignia-
  • рекорд
Opel Insignia измина 2 111 км с един резервоар - 1

Феликс Еголф бивш пилот на пътнически Airbus и група ентусиасти си поставят за цел постигането на най-ниския разход на гориво при управлението на Opel Insignia. Една бърза справка в официалния сайт на Opel показва, че заводските данни за средния разход на гориво на Insignia сочат стойности от 3.9 до 3.8 литра в зависимост от оборудването на седана с пакет EcoFlex и задвижван от "шептящия дизел" с работен обем 1.6 литра и мощност 136 к.с. 

Всички обаче знаем, че заводските данни се мерят при идеални условия, колата е максимално олекотена откъм товари, а гумите са с ниско съпротивление. Освен това тези норми се измерват на абсолютно равно шосе при липса, на какъвто и да е вятър, което никога не може да бъде постигнато в реални условия. Оказва се обаче, че последното твърдение съвсем не е вярно.

По време на своето пътуване от Алпите до брега на Северно море и обратно, Феликс Еголф регистрира среден разход от едва 3.46 литра дизелово гориво на 100 километра. Като цяло, той е успял да измине пробег от 2 111 километра с един резервоар, което е нов рекорд за икономичност на автомобили от средния клас.Opel Insignia измина 2 111 км с един резервоар

Пътешествието на Еголф е започнало от Люцерн на 6 април. Оттам той се насочва през планината Шварцвалд към централата на Opel в Рюселсхайм, където спира за кратка беседа с Кристиан Мюлер, вицепрезидент на GM Global Propulsion Systems – Europe. “Индикаторът на нивото на горивото все още показваше, че резервоарът е почти пълен в момента, в който Феликс Еголф пристигна в Рюселсхайм.

Той беше успял да измине първите 429 километра със среден разход на гориво едва 3.2 литра. Великолепно е, че накрая той успя да прекрачи границата от 2 000 километра,” споделя Мюлер. След това маршрутът на маратона отвежда Еголф до Мюнстер, минава през Олденбург и достига до Куксхафен на брега на Северно море. На връщане рекордьорът минава през Хановер, Касел и Сейнт Гален, преди да финишира успешно в Цюрих на 8 април.

Въпросната Insignia, оборудвана с новия "шептящ дизел" се продава и у нас, като цените и стартират от 41 815 лв с ДДС.Opel Insignia измина 2 111 км с един резервоар


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 2 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 hahaha

    1 3 Отговор
    Мноого важно. Като се е спускал по нанадолнището и е изключвал от предавка. И аз така правя ;().
  • 2 ддд

    2 0 Отговор
    аз имах мотор хонда ВТР 1000
    харчеше великолепната седморка
    веднъж се връщам от шабла и карах с 90
    без да превключвам предавки без засилване без намаляне
    на 3500 оборота
    ами даде ми 3.600 на 100
    но по пътя ми идваше да сляза и да бягам отстрани
    като 90 е добра скорост но то е направено
    да вдига 250 и при 90 беше доста тягостно
  • 3 Косматия

    1 1 Отговор
    Амин!
    Аз пък мога и повече да мина!
    И при това пеш!
  • 4 гост

    4 1 Отговор
    Миналата седмица прекосих от Север на Юг страната, което включваше преминаване на Шипка, зимни гуми и натоварен със семейството и багаж. И понеже децата спяха, карах плавно и равномерно без резки маневри, изпреварвания, поддържана скорост от 90км/ч. Кола Лагуна 2001, 1,9дци 6ск. Среден разход 4,2л. Ако съм празен, с летни гуми с високо налягане и ниско съпротивление, хубаво гориво и умишлено старание да постигна нисък разход то стойности от 3,5 до 4.0л са напълно реални. Уточнявам, че това е по бордкомпютър. Защо този с последна дума на техниката да не постигне 3,2л щом моята може 4,2л.

  • 5 гост

    0 1 Отговор
    Гениален си. Да си чувал за принудителен празен ход?
  • 6 Турбомания

    2 0 Отговор
    Мда, технологиите БИ ТРЯБВАЛО да напредват, но въпроса е в реални условия, аз, като и ДДД(2) и ГОСТ(4) съм си правил експеримент София-Варна-София със citroen saxo 1.5D, със 90km/h до 2200 оборота, на 5-та предавка ... и на мене ми идваше да слезна и да си ходя пеш, но за опита устисках, ми от пълно до пълно ми даде разход 3,5/100.
    Хубаво е да караш голям и мощен автомобил и да знаеш, че можеш да стигнеш икономично от точка до точка извънградско, за града вече е друга бира, там ще си взимаме електрички *^_^*
  • 7 един

    4 0 Отговор
    В БГ освен че плащаме най скъпо за горивото, също така нафтата няма нищо общо с нафтата от западна европа! С тукашната нафта колите спират да вървят така добре така, че правете си изводите.
  • 8 ДЕДИ

    2 0 Отговор
    hahaha, ще спестиш повече (0 л./100км) ако си на скорост без да натискаш газта и се спускаш. При празен ход разхода е по голям от 0 литра питай ако не вярваш (но не комшо всезнайко).
  • 9 йордан иванов

    0 6 Отговор
    Този опел е бил олекотен, понеже го е изяла ръждата..
  • 10 Анастас Анастасов Хх

    1 2 Отговор
    Ръждата е изяла баба ти, щото проблеми при опел с ръждата са горе долу от преди толкова време и доста отдавна са решени! Аз с моята зафира турър 2.0 дизел 165 коня автомат без да си поставям за цел да правя икономий си ми е извънградския разход 6/100 при пълен /пълен и това е автомобил над тон и половина с трима души и багажа...
  • 11 ауди фен

    1 5 Отговор
    той опелът докато е изминал тези километри със сигурност е изгнил до стъклата
  • 12 112

    0 0 Отговор
    В понеделник пътувах Бургас - София - Бургас. На отиване по магистралата със 100 км/ч без круиз контрол направо ми се схвана кракът. За това на връщане по под-балканския път ми беше по леко. Mazda 3 BK (2008г.) 1.6L - разход 6.8 л/100км с 95 бензин.
  • 13 ОПЕЛ ФЕН

    1 1 Отговор
    Проблемите с ръждата на опела свършват до 1997 г. Следващият ми автомобил ще е Опел Инсигния!

    Коментиран от #14

  • 14 ооооо

    2 3 Отговор

    До коментар #13 от "ОПЕЛ ФЕН":

    и веднага ти почват проблемите.. :D:D:D
    Разберете го веднъж за винаги - Опел си остава завинаги Опел! .. Както и Форд-а!

    Коментиран от #15, #24


  • 15 uuuu

    1 1 Отговор

    До коментар #14 от "ооооо":

    И какви проблеми почват, професоре ?
  • 16 гост1

    4 1 Отговор
    Само хейтърчета тук.... Insignia е уникален автомобил.
  • 17 БГБГ

    1 1 Отговор
    Това да не е ауди бе, да е изпушило маслото, изпило антифриза и изяло скоростите. ХХахха
  • 18 ОПЕЛ ФЕН

    8 3 Отговор
    Какви проблеми бе ооооо? Имам втори опел, първият 1.8 бензин 1993 г и съм минал 220 000 км на газ за 10 години, никакви проблеми, само консумативи, продадох го, взех си вектра 2.2 147 коня, сложих и газ, карам я 7 година, само консумативи, всичко е евтино, изобщо не се замислям колко пари давам за гориво, минавам по 100 км на ден и около 30 000 км на година, досега не съм закъсвал на пътя, смачквам ги от каране, здрави коли! Какво- да си взема БМВ, МБ, АУДИ /мога да си го позволя/- първите два отпадат заради задното предаване, зимата само мерцедеси и бмв хвърлени в канавките, ауди-много скъпи проблеми! Не робувам на марки! И не карам дизели заради лошата нафта у нас, защото дюзите, турбото, демпферни маховици и т.н са един куп пари! И защо - да ме види някой че съм с еди-каква си кола!

    Коментиран от #20

  • 19 йордан иванов

    3 2 Отговор
    Опел = Хлопел
  • 20 диан

    1 0 Отговор

    До коментар #18 от "ОПЕЛ ФЕН":

    защото вързваш двата края
    и с автобус да ходиш като имаш едни 100 тина лева на ден
    не ти пука
    а някои дето нямат пари
    е там е бедата
    нерви комплекси заеми трудно е
    те вече се хвърлят на скъпото
  • 21 гост

    2 0 Отговор
    За разлика от развитата европейска мисъл, която смята, че след като си позволиш други необходимост, тогава идва ред на кола от премиум марка, у нас мнозинството мисли инак. Дори и да живееш зле, важното е да караш кола немска марка или по-нова японска, гъзарите са с американски, големи коли, а тъпаците карат нови бюджетни френски коли. Това е реалността, мнозинството си казват "гледай го този колко е тъп, да даде 18х.лв за нова дачия, аз за толкова ще си купя джип мерцедес, ланд ровър." Но в България е позволено и кметовете с нагла усмивка да си купуват коли по 300кс за стотици хиляди левове, макар да няма асфалт от дупки по пътя. Законодателството всячески възпрепятства закупуването и облекченията за нови коли, липсват стимули за фирмите да минат на алтернативни горива. Запада и Америка са на десетки години напред, повечето страни дават до 15х.лв субсидия за ел.коли.
    Ние сме друга страна, опюваща всичко ново, макар и добро, всеки предмет е по-добър ако е купен втора ръка, макар и да излиза по-скъпо в дългосрочен план, важното е да не си от тъпаците, а да си подражател на мутренското и чалгарското движение.
  • 22 Пращеней Турлаков

    3 1 Отговор
    Абе да не стане като на Настрадин Ходжа магарето дето таман се похвалил, че го научил да не яде и то взело та умряло.
  • 23 ОПЕЛ ФЕН

    1 1 Отговор
    Само да знаеш Диане, колко трудно свързвам двата края и не мисля за утрешния ден и колко добре си живея! Ама ми е омръзнало от надути малоумници с мерцедеси и беемвета, които си мислят че целият път е техен!
  • 24 гост

    1 2 Отговор

    До коментар #14 от "ооооо":

    И какво ще кажеш за форда че ми стана много интересно?

  • 25 Пешеходец

    3 1 Отговор
    Че кво не Ви харесва в Хлопелчето бре? Ново икономично и с приличен външен вид.С две думи добра колица.Който иска да си кара N-та употреба бенвета алудита и МБ-та и да се чуди как да им насмогва с ремонти.
    Най-смешни са Ми хората дето живеаят в апартамент за 20-30 бона а кара Х5 ML Q7 или Каен и то на лизинг или на кредит.
  • 26 Саабър

    1 0 Отговор
    Аз пък карам СААБ 9-5,бензин,200 к.с. и според АУТОДАТА,гори 16/100 градско,а на бордкомп. ми показва 9,8/100.Вярноче гори много,мае .ахти кефа :)
  • 27 Пино

    1 0 Отговор
    От Германия до Калотина 4,5л /100 км. От Калотина до Бургас 6,5 л. / 100км дизел. Правете си сметката какво горива имаме. Пък този опел в България ще гори 10 л / 100 км
  • 28 Кобрата

    1 2 Отговор
    То сигурно е пускал и по инерция
    Засилва и изключва

    Коментиран от #29

  • 29 Роман Ценов

    1 2 Отговор

    До коментар #28 от "Кобрата":

    Сто процента.Това е реклама на Опел.Плащат на медийте по света да го раздухват.
  • 30 Fen Na BMW

    2 1 Отговор
    Moqta BMW 520D 2000 godina 4.9 na 100 skorost 150 na magistralata samo 4e razhoda e v maslo

    Коментиран от #32

  • 31 не разбрал

    2 1 Отговор
    От никъде не разбрах с колко гориво е тръгнал този опел ... Един резервоар , ама 100л-200л ???
  • 32 onq s konq

    0 0 Отговор

    До коментар #30 от "Fen Na BMW ":

    Явно колата ти плаче за смяна на сегменти.Моята е 2004г-330д,но преди малко като й погледнах навъртяните километри от последната смяна на маслота се оказаха 6000,а маслото е на средата на щеката.И понеже къртера събира 7л масло,махам един литър примерно "санитарен минимум",остават 6.Половината/колкото показва щеката/ са 3литра,делено на 6хил км-идва по ПОЛОВИН ЛИТЪР НА 1000КМ.

    Коментиран от #40

  • 33 Fake

    3 3 Отговор
    Айде сега мишките с немските премиум кенефи почват да плюят Опел защото не им изнася ... Опел пък хич не са лоша марка
  • 34 ТОМА

    2 1 Отговор
    Може само,ако го дърпа някой.
  • 35 борислав

    2 0 Отговор
    Хубаво ,но да напишат с каква скорост е карал и колко часа е пътувал.Да не се е движил с 30-40 км. средна скорост по разкошни пътища.Жалко за 42000лв.
  • 36 GM Global POLUTION Systems

    1 2 Отговор
    Браво за теста и резултатите, без значение дали е реклама или не!
  • 37 ох ох ох

    2 2 Отговор
    Форд и циганин зимата не работят..
    Същото е и за тия гнилочи със Z на емблемата.
    Изостанаха и с разработката на двигатели, никакви иновации, същите болести от 30г. по ел.запалителна система, също дефекти на ел.повдигането, парното, моторчетата, бензиновите помпи горят на поразия..
    Вдигенете капака на един Опел - от 20 г. гледката е същата - постно, постно..
    Бюджетни коли с много, много компромиси в качеството.

    Коментиран от #38

  • 38 СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ

    3 0 Отговор

    До коментар #37 от "ох ох ох":

    Лекарствата моето момче...пий си лекарствата. Не знам в коя год. живееш или в кое село от България, но по-добре си стой там.
  • 39 Пешеходец

    0 2 Отговор
    бориславчо сложи си очилата не е срамно а е полезно.На борд дисплея пиши 76 км/ч това е средна скорост за изминатите 428.8км растояние.Никак не лоша скорост макър че е близка до тая на камионите.
    А за не разбрал-ия ще Му кажа че при тоя разход е тръгнал със стандартен 65-70 максимум 75 литров резервоар.
    ТОМА.....неверни възможно е.Това е нов автомобил нов модел а не ноф фнос каран от пенсионер.И човека доколкото разбирам е пътувал в колата сам.
    Карал Съм на един приятел Голф 3 1.9TDI та колкото и да не обичам тая марка и немските "премиум" масовки не мога да не сваля шапка пред икономичността на тия коли.1350км като повечето километри магистрала с 150-160-180км/ч по GPS два дни градко каране в Пловдив и Варна и накрая накрая по зареденото на бензиностанцията 58.7 литра гориво смятай какъв Му беше разхода.
    И това за дръгел от 1994г с трима човека едва сместващи се в купето от багаж.
  • 40 tost

    1 0 Отговор

    До коментар #32 от "onq s konq":

    А бе Онзи,коня ти пак ще е пасъл марихуана :) ,ако имаш в предвид че колата ти гори 5л. масло на 10 000 км. и не пуши,то аз стигам до извода че Ти си се „напушил“ здравата ;)
  • 41 onq s konq

    0 2 Отговор
    Наистина сметката ти е вярна-5л масло на 10000км.Ще ти кажа и за разхода на нафта-6,6/100 при "здраво" каране извънградско в диапазон 130-220 КМ/Ч на 800км разстояние-МЕРЕНО ПО РЕЗЕРВОАР.Казах не веднъж че колата я купих най-вече заради двигатела,който при пробата вървеше като бесен...както и сега.Както виждаш не крия нито годината на производство,нито факта,че до тук съм вкарал около 6000лв за подмяна на основни възли и детайли по ходова част и трансмисия,но НИЩО ПО ДВИГАТЕЛА.Така че само масло "Кастрол" за 6-цилиндровия двигател,каране само по централни пътища ,никакъв сняг и респективно палене на двигатела при минусови температури и като резултат-НЯМА ГРАМ ПУШЕК ИЛИ ТРАКАНЕ ПОД КАПАКА.И стига с това "пушене" и "трева" -разбери че с теб нито сме от "една черга",нито пък ще бъдем:)

    Коментиран от #57

  • 42 CuMo

    0 0 Отговор
    Като ви гледам тук колко сте зле, направо ми се повръща... правим се на много знаещи, пък понятие като "средна скорост" не знаем какво означава... всеки да си кара премиум салмата и да се прави на луд като го питат колко масло му гори ;)

    Коментиран от #60

  • 43 Киро

    1 1 Отговор
    Ако ще и 3 хил.километра да измине, все си остава кошник, вонящ да пластмаса 8-мо качество отвътре и с комфорт на тапицирана каруца!
  • 44 Бай Този

    1 2 Отговор
    Карам чисто нова 163 коня,на 26000 сме със среден разход 6,2 л дизел на общо каране,градско селско извънградско яко каране.Никакви проблеми до сега.Пишете колкото си искате и каквото искате.Това е реалността.
  • 45 Gosho Vectrata

    0 0 Отговор
    Един пилот на Airbus, макар и бивш, има достатъчно умения как да шофира автомобил, дори в случай постигане на минимален разход на гориво. Инсигнията е с новия дизел 1.6 / варианта с мощност 136к.с. т. е. средната мощност, защото има такива с по-ниска и по-висока / плюс пакет ЕкоФлекс. Средната скорост по показание на борда е 76 км/ч за дистанция 429км, но вероятно цялото разстояние е изминато с подобна скорост. Ползва се качествено гориво. Така че посоченият разход е възможен, но само конкретния случай.
  • 46 Никито Иванов

    0 0 Отговор
    хонда БТР, нов модел ще да е :)
  • 47 гост

    1 0 Отговор
    За да е икономична една кола тя трябва да има достатчно голям двигател и въртящ момент, който да не позволява максимално натоварване и каране с повече настъпена газ. Затова и дизелите са икономични: имат много въртящ момент позволяващ каране до 1500-2000 оборота, като може да се карат един вид само с галене на педала, без силно натискане. Ако карате дизел по-бързо, разхода се покачва например от 5л на 7-8л на сто.
    Проблема у нас е,че за разлика от чужбина където дизелите са оборудвани задължително с катализатори и фап, тук се изрязват още след границата, всеки масово премахва егр и почти всяка кола или камион бълват чиста отрова. Замерването при преглед е чиста измама, дори да показва някакви стойности, нищо не следва, което е пародия основно със здравето. А както се вижда масово се преминава на дизел и в близките години очаквам силно увеличаване на ракови и респираторни заболявания от тежките канцерогени.
  • 48 Реална гледна точка

    0 0 Отговор
    В БГ. повечето хора са комплексари и карат таралясници на по 10 -15 години, НО бмв ауди мерцедес..... После не могат да ги обслужват както трябва и им слагат евтини части и газова. Поне ги снимат след авто мивка за да си вдигат и без тва високото его. Също може и да плюят по марки като Опел - били евтини пластмасови......но реално инсигния не отстъпва по дизайн, технологии и качество. Просто комплексирани каращи 3ка от 2001ва....
  • 49 Dada

    0 2 Отговор
    Имам VOLVO на 35 години в перфектно състояние, без ръжда, всичко оригинално, не е удрян и ще надживее и този Опел. Защо не вземете малко да стъпите по-сериозно на земята? Карал съм Опел Астра и Фолксваген от еднакви години. Ми той Опела е тотално дърво сравнен с Фолксваген, пък вие ми го сравнявате с Audi, BMW Mercedes-Benz, ВИЕ НОРМАЛНИ ЛИ СТЕ???? Сигурно ще кажете, че са по-добри от Порше! Където стъпи GM нищо хубаво не НИКНЕ-СПРАВКА SAAB!
  • 50 име

    0 0 Отговор
    да на тва волво не си му сменял нищо сигурно :D
    35 годишния кошник може да си го караш с кеф и да си мислиш, че наистина си No 1.
  • 51 ОПЕЛ ФЕН

    1 0 Отговор
    Аз пък познавам един с ново волво и сега от нашата нафта ремонта му струва 13 х лв.
  • 52 Георги

    0 0 Отговор
    Възможно е.Навремето имах ново Пежо 307 дизел,110к.с. и Бургас-Сливен ми даде 3,6/100 разход, но със скорост не повече от 100км/ч.Бях решил да пробвам колко може минимално да изхарчи ,но ми стигнаха нервите само до Сливен.
  • 53 7777777

    2 0 Отговор
    До коментар № 37 ох ох ох! За твое сведение всичко в автомобилостроенето след 2000 г е почти изравнено -кооперация между марки, общи платформи, общи двигатели и т.н. На всички нови дизели проблема им е в електрониката, имат много датчици, които следят всичко и т.н. А инсигнията е наистина добър автомобил, чел съм много за него, както всички нови модели трябва да се избегнат първите 2-3 години от производството заради детски болести! Дизела е с гнп бош и дюзи бош, каквито се слагат и на някои модели МБ. Да си чул за шептящият дизел на опел, за 2.0 сдти би турбо 195 коня, за опс, тъпкани с нови технологии! Това, което си писал може и да е вярно, но не е само до опела, такива проблеми имат и други марки! Преди 20-30 години колите бяха едни, сега са други, всеки производител на 5-7 години пуска нов модел с нови технологии, има конкуренция, борят се за пазари и т.н.!
  • 54 БУМ БАМ

    1 0 Отговор
    СИГУРНО СА ВПРЕГНАЛИ КОНЯ ДА Я ВЛАЧИ ????!!!;;
  • 55 сдфсдг

    0 0 Отговор
    На километража пише че [сигурно е това] средната скорост е 76 км този е пътувал доста време едни 3 седмици сигурно колата е била като хотел за да не спират защото пак се хаби гориво .Мерси от такова пътуване по добре да гори 5-6л с скорост 130-140 и да се пристига за нормално време и въобще както си му е реда спиране почивка и пак каране

    Коментиран от #58

  • 56 гост

    0 0 Отговор
    красива, елегантна, икономочна
  • 57 Той

    1 0 Отговор

    До коментар #41 от "onq s konq":

    Ти наистина си в несвяст, когато пишеш щуротиите си. Я върни лентата и си спомни, лично ти го написа-колко пъти си сменял на прехваления си трактор сегментите? Да ти припомня ли-два пъти. Кога си лъгал не ме интересува. Карай си трактора и да знаещ не само твоята печка върви с над 220 км/ч. но не се хвалим, пък и караме коли с истински, бензинов двигател. пък ти се радвай и простей, че с един капкомер мазут изораваш един декар от нивата си.
  • 58 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #55 от "сдфсдг":

    Човека е минавал през градове и е спирал и тръгвал. Така че средна скорост от 76км/ч е доста добре, това значи че е карал с над 80км/ч. Една от най-икономичните скорости са последна предавка и константна скорост от 80-90км/ч, след тази скорост въздушното съпротивление се покачва значително и се отразява много сериозно на разхода. У нас разрешените скорости са сравнително високи, визирайки магистрална 140км/ч като в повечето страни е 120км/ч, а в Гърция например междуградските пътища са с 80км/ч. Така че човека е карал напълно нормално.
    Подобен манталитет да се кара бързо е разковничето за повечето инциденти, следват лошите пътни условия и лошото състояние на колите. Това че Бойко направи поредната глупост да наложи висока скорост по магистралите, които са по-зле от западни селски пътища, не значи всеки дранголник да се движи с такава скорост. Едно е времето за реакция при 80км/ч, а съвсем друго е при 120км/ч, друга е стабилността на колата, както и последиците.
  • 59 гост

    1 0 Отговор
    Новите опели са страхотни коли, те са едни от малкото производители които правят истински прогрес. Имам опит измежду нови голф и опел и опела е доста по-приятна кола за каране. Ценово също няма сравнение, опел астра седан в момента е на 26х.лв, дори френските са по-скъпи, но опела е добре премислена кола, няма забележими недостатъци и въпреки това е с приятен дизайн.
  • 60 Пешеходец

    0 0 Отговор

    До коментар #42 от "CuMo":

    СиМо незнам това със средната скорост дали е насочено към Мен? Но Аз знам какво е средна скорост и как се изчислява тя по формулата за време и изминато разстояние.Мисълта Ми беше че близка или същата като тая снимка на дисплея на Опела с такива цифри мога да Ти покажа от дисплея на няколко от камионите Ми.На Магистрала един от камионите беше докарал до 82км/ч средна скорост на 210км ростояние с 38т тотал и ограничител на 92км/ч.Та човека е карал доста спокойно и умерено за да постигне тоя разход.Това което малко водачи могат да постигнат.