Last news in Fakti

18 Май, 2016 11:59 10 285 8

БГ тунинг на бруталното GT500 Super Snake

  • vilner-
  • тунинг-
  • shelby mustang gt500 super snake
БГ тунинг на бруталното GT500 Super Snake - 1

Пред вас еVilner’s 20th Anniversary Shelby Mustang GT500 Super Snake. Наименованието е дълго, но проектът го заслужава, защото това е една от най-специалните и знакови коли излизали от ателието, по няколко причини. Една от тях е, че това е първият автомобил, който носи металното печатно клеймо „Vilner Studio 20 Years Anniversary“, първата кола от серия специални изпълнения, свидетелстваща за 20-те години опит, вещина, майсторство и постоянство на Art Studio Vilner.
 
Внимание е отделено дори на самия печат, който е отлят от алуминиева сплав използвана в самолетостроенето, след което е детайлно фрезован, за да обозначи този значим юбилей и автомобил. Именно вниманието към детайла е причината Vilner не само да съществува вече две десетилетия, но и да е на нивото, което е в момента.
Колата послужила за база на проекта е най-бруталното изпълнение на Ford Mustang правено някога - 2013 Shelby Mustang Super Snake. Тук говорим за 5,8 - литров V8, пълнен от механичен компресор Kenne Bell с водно охлаждане, който стоварва върху задните гуми масивните 747 к.с. Самият мотор генерира колосалните 850 к.с. и 830 Нм. Този автомобил е наистина специален, 57-ят от общо 500 произведени някога от Shelby American.

Това е абсолютното въплъщение на първоначалната идея на Карол Шелби – огромен, мощен V8 в компактно купе, тогава A/C Ace, която се превръща в A/C Cobra. Тук купето не е толкова компактно, но масивните параметри на мотора приравняват ситуацията. Силна база за Vilner.БГ тунинг на бруталното GT500 Super Snake

Собственикът на колата търси специално място, където неговият Super Snake да получи адекватно на специалността му внимание. След няколко месеца отсяване на евентуални места пръснати из Европа, човекът се спира на базираното в София Art Studio Vilner. Колата идва на платформа от Румъния. Товарачът разтоварва Super Snake в ателието и магията „Vilner’s 20th Anniversary“ започва.

В интериора непроменени остават единствено сребристият панел на таблото, лостчетата на вратите и топката на скоростния лост. Всичко друго получава „20th Anniversary“ внимание, като обаче оригиналната плочка със серийния номер е оставена непокътната. Респект към произхода. Повърхностите са покрити основно с бежова кожа, черна алкантара и лакиран карбон.БГ тунинг на бруталното GT500 Super Snake

Дори кутията на кормилната колона е облицована с алкантара, както и тунелът на трансмисията, част от корите на вратите и седалките. Последните са получили нова „Shelby GT500 Super Snake” бродерия, а над нея – карбон за отворите за спортните колани. Въпросната бродерия е изпълнена в червен цвят, който се повтаря от предпазните колани, ивиците на седалките, контрастиращите шевове по корите на вратите и таблото, както и от централния маркер на волана.
 
Любопитен метод е приложен при облагородяването на някой от твърдите повърхности в купето. Чрез така нареченото флокиране, Vilner са пременили подлакътника, А-колоните - включително и показателите за налягането на горивото, маслото и на компресора, разположени на лявата колона - пластмасовите повърхности в багажника, субуфера и дори жабката. Ефектът е изключително фин, като същевременно подобната на кадифе повърхност е и изключително износоустойчива.Има обаче и неща, които не могат да се видят от снимките. Като например екстензивната програма по обезшумяване на Vilner’s 20th Anniversary Shelby Mustang GT500 Super Snake. Екипът е положил специални панели и подложки на ключови места по купето, така че да превърне салонът в значително по-комфортно за пътуване място, същевременно обаче допускайки добрите тонове на 5,8-литровия мотор, компресора и изпускателната система. Собственикът споделя, че му е трудно да повярва, че това е същият автомобил.

И накрая, подписът на Vilner – специалната чанта. В случая те са две, като втората е комплимент към дамата на клиента. Бежова кожа, контрастни шевове, червена бродерия с логото на Super Snake и карбонови катарами, тези полезни аксесоари няма как да бъдат по-подходящи за този наистина специален автомобил.БГ тунинг на бруталното GT500 Super Snake


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 656

    1 0 Отговор
    БРАВООООООООООООО
  • 2 автоклиматикBG

    1 0 Отговор
    БРАВО!!!
  • 3 Иван Радев

    2 0 Отговор
    много добре изглежда… браво
  • 4 незнайко

    0 2 Отговор
    Всичко това е хубаво, но как се чисти този интериор, не искам да мисля. Все повече хората с пари се самозабравят. Това обаче е добре за Vilner.

    Коментиран от #5

  • 5 Напишете кода от картинката

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "незнайко":

    Ти да не мислиш, че тоя мустанг ще вози бали сено
  • 6 ЖОРО

    0 0 Отговор
    Не ме кефи, за мен е аматьорско изпълнение поради главно две причини:
    1. За мен, както и за много други световно известни дизайнери и изобщо имена в бранша - професионализма личи от факта, че за да тунинговаш една скъпа кола, и да е професионално направено, трябва да всички промени така добре да се сливат с дизайна и първоначалните идеи, че да ти навява веднага на идеята: "да, взет основния дизайн за основа и са го превели на следващото ниво". Кво правят тея индикатори вляво/горе от волана - всеки "РЕЙСЪР" има такива. Къде са изчистените и красиви линии - някви контрастни шарки подходящи за окото на дете търсещо "шареното".
    2. Тоя тип щом му харесват тези подобрения, значи и той е толкова ценител на качеството и професионализма - да може дадения тунинг да е направен професионално, но вида му е евтин - части с типичния за уплътнения син цвят в отсека на двигателя (всеки рейсър с някой друг лев в повече, има нещо такова в собствения си двигател). Тва просто не е тунинг на високо ниво, а на някакво средно.
  • 7 никола

    0 0 Отговор
    а ПЪК НА МЕН НЕ МИ ТРЯБВА ТАКАВА. МАЦКИТЕ ГИ СВАЛЯМ И БЕЗ НЕЯ , А СЕКСА В ТАКОВА Е ДОСТА НЕУДОБЕН.
  • 8 нагазаки

    0 0 Отговор
    Жоре чисто по български искаме да убием всичко в зародиш е за това сме на никъде