Пред вас еVilner’s 20th Anniversary Shelby Mustang GT500 Super Snake. Наименованието е дълго, но проектът го заслужава, защото това е една от най-специалните и знакови коли излизали от ателието, по няколко причини. Една от тях е, че това е първият автомобил, който носи металното печатно клеймо „Vilner Studio 20 Years Anniversary“, първата кола от серия специални изпълнения, свидетелстваща за 20-те години опит, вещина, майсторство и постоянство на Art Studio Vilner.
Внимание е отделено дори на самия печат, който е отлят от алуминиева сплав използвана в самолетостроенето, след което е детайлно фрезован, за да обозначи този значим юбилей и автомобил. Именно вниманието към детайла е причината Vilner не само да съществува вече две десетилетия, но и да е на нивото, което е в момента.
Колата послужила за база на проекта е най-бруталното изпълнение на Ford Mustang правено някога - 2013 Shelby Mustang Super Snake. Тук говорим за 5,8 - литров V8, пълнен от механичен компресор Kenne Bell с водно охлаждане, който стоварва върху задните гуми масивните 747 к.с. Самият мотор генерира колосалните 850 к.с. и 830 Нм. Този автомобил е наистина специален, 57-ят от общо 500 произведени някога от Shelby American.
Собственикът на колата търси специално място, където неговият Super Snake да получи адекватно на специалността му внимание. След няколко месеца отсяване на евентуални места пръснати из Европа, човекът се спира на базираното в София Art Studio Vilner. Колата идва на платформа от Румъния. Товарачът разтоварва Super Snake в ателието и магията „Vilner’s 20th Anniversary“ започва.
Дори кутията на кормилната колона е облицована с алкантара, както и тунелът на трансмисията, част от корите на вратите и седалките. Последните са получили нова „Shelby GT500 Super Snake” бродерия, а над нея – карбон за отворите за спортните колани. Въпросната бродерия е изпълнена в червен цвят, който се повтаря от предпазните колани, ивиците на седалките, контрастиращите шевове по корите на вратите и таблото, както и от централния маркер на волана.
Любопитен метод е приложен при облагородяването на някой от твърдите повърхности в купето. Чрез така нареченото флокиране, Vilner са пременили подлакътника, А-колоните - включително и показателите за налягането на горивото, маслото и на компресора, разположени на лявата колона - пластмасовите повърхности в багажника, субуфера и дори жабката. Ефектът е изключително фин, като същевременно подобната на кадифе повърхност е и изключително износоустойчива.Има обаче и неща, които не могат да се видят от снимките. Като например екстензивната програма по обезшумяване на Vilner’s 20th Anniversary Shelby Mustang GT500 Super Snake. Екипът е положил специални панели и подложки на ключови места по купето, така че да превърне салонът в значително по-комфортно за пътуване място, същевременно обаче допускайки добрите тонове на 5,8-литровия мотор, компресора и изпускателната система. Собственикът споделя, че му е трудно да повярва, че това е същият автомобил.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 656
12:36 18.05.2016
2 автоклиматикBG
12:47 18.05.2016
3 Иван Радев
12:59 18.05.2016
4 незнайко
Коментиран от #5
16:43 18.05.2016
5 Напишете кода от картинката
До коментар #4 от "незнайко":
Ти да не мислиш, че тоя мустанг ще вози бали сено19:02 18.05.2016
6 ЖОРО
1. За мен, както и за много други световно известни дизайнери и изобщо имена в бранша - професионализма личи от факта, че за да тунинговаш една скъпа кола, и да е професионално направено, трябва да всички промени така добре да се сливат с дизайна и първоначалните идеи, че да ти навява веднага на идеята: "да, взет основния дизайн за основа и са го превели на следващото ниво". Кво правят тея индикатори вляво/горе от волана - всеки "РЕЙСЪР" има такива. Къде са изчистените и красиви линии - някви контрастни шарки подходящи за окото на дете търсещо "шареното".
2. Тоя тип щом му харесват тези подобрения, значи и той е толкова ценител на качеството и професионализма - да може дадения тунинг да е направен професионално, но вида му е евтин - части с типичния за уплътнения син цвят в отсека на двигателя (всеки рейсър с някой друг лев в повече, има нещо такова в собствения си двигател). Тва просто не е тунинг на високо ниво, а на някакво средно.
09:29 19.05.2016
7 никола
10:51 19.05.2016
8 нагазаки
09:08 20.05.2016