17 Юни, 2016 05:30 35 633 21

Лесно ли се прави основен ремонт на V8?

  • v8-
  • ford-
  • основен ремонт-
  • двигател
Лесно ли се прави основен ремонт на V8? - 1

Клипчето, което ви показваме дава нагледна представа за това, как се прави основен ремонт на стар V-образен осемцилиндров двигател от пикап Ford.

По време на работата са обновени всички детайли, като се монтира и нова всмукателна система Edelbrock Slingshot с два карбуратора Holley 94, както и алуминиева цилиндрова глава Edelbrock.

Оказва се, че това съвсем не е проста работа. Шест дни и 40 000 фотографии доказват това. Вижте.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Експерт

    4 0 Отговор
    Добра работа!
  • 2 Капота

    4 1 Отговор
    Този двигател сигурно е от 60 или 70те години, американците са имали златно автомобилостроене - джипове, лимузини, и всичко с огромни и надежни двигатели, форд, крайслер, шевролет, кадилак, додж, понтиак ....... все икони, за автомобил от онова време 200 коня е било нещо невероятно
  • 3 Ivan S

    4 0 Отговор
    Ей как ми се радва сърцето като видя инженери със златни ръце.
  • 4 коки

    2 0 Отговор
    Хареса ми как наляха маслото :-)
  • 5 Фино

    2 0 Отговор
    Хубаво, обаче не виждам смисъла от толкова много труд, за да направят двигателя нов, а да оставят пикапа така ожулен и омачкан. Една боя нямаше да му дойде зле:)
  • 6 Краси

    4 0 Отговор
    Наистина звукът на V8 е несравнимо по-хубав от този на всички останали двигатели...
  • 7 656

    2 1 Отговор
    Странно е, че уж е V8 а изпускателните отвори за изгорелите газове са по 3 на страна, все едно че е V6. Това се вижда на 4:35 минута от видеото.....интересно ????

    Коментиран от #8, #20

  • 8 Васкича

    2 0 Отговор

    До коментар #7 от "656":

    Майтап няма така е, а и изпускателните колектори са свързани към блока а не към главата ??????? Е нали изгорелите газове минават през изпускателните клапани на главата и от там към из. колектори

    Коментиран от #16

  • 9 Лотус

    0 1 Отговор
    и за какво му това - е как за какво трябва 8мак да оре нивата и да кара по магистралите и да гори 30 на сто.
    Ремонта е няколко хилядарки, на варел от преди 50 год с технология отдавна отречена - карбуратор...
    А в европа - ми караме по икономични коли, лесни за ремонт и не сме грандомани.
    И тая кола като запали все едно запали трактор, бе курник, ама нали е в8.
  • 10 Марто

    2 0 Отговор
    Ford flathead engine. От 50-те години. Изгорелите газове странно обикалят цилинтрите. Предполагам, че двата вътрешни цилиндъра изхвърлят изгорелите газове през средната тръба.

    Коментиран от #13

  • 11 xxx

    2 0 Отговор
    Че е интересно- интересно е, ама кому е нужно това упражнение?!?

    Коментиран от #12

  • 12 656

    2 0 Отговор

    До коментар #11 от "xxx":

    Тук говорим да върнеш духът на старото и забравеното, това си е слабост на американците и те го оценяват достойно....има на кого да е нужно но не и за теб, то е ясно.
  • 13 Прост

    2 0 Отговор

    До коментар #10 от "Марто":

    Да, доста интересно инженерно решение! Клапаните са на обратно и главата е изкопана над тях. Предполагам че идеята е за да е компактен, но не е разпостранен заради сложната поддръжка.
    И все пак уникално решение!
  • 14 Прост

    2 0 Отговор
    Ха, ха, още нещо, това чудо няма ангренаж а е със зъбно колело.
    Освен това клапаните няма как да се срещнат с буталата :)
  • 15 qqqqqqq

    2 0 Отговор
    Явно коментаторите сте доста млади и несте виждали такива двигатели. Този двигател е със стоящи клапани, всички двигатели преди 60 те са такива. Главата е дебела два пръса аломиниева плоча. смукателния и изпускателният колектор са на блока. Такъв двигател леко да прегрее, веднага гори гарнитура и криви глава слабо място е .
  • 16 Bat Sande

    2 0 Отговор

    До коментар #8 от "Васкича":

    Мотора е стар и е със "стоящи клапани" и съвсем не е уникален. Преди около 50-60 години са ги правили така. Конструкцията си има своите приимущества и недостатъци.Ще ми излязат мазоли на пръстите да ги разяснявам, а може и да пропусна нещо. Потърсете- в нета има достатъчно инфо.
  • 17 Bat Sande

    1 1 Отговор
    П.С. .. не съм привърженик на идеята да си купиш камион за да го ползваш като лека кола пък ако ще и бензина да го плащам на водомер, но така направен този мотор ще надживее все още непроектираните возила (при правилна експоатация разбира се). За малките специалисти на 20 и по-малко години да кажа, че това на филмчето е точното определение за "основен ремонт", а не смяна на сегменти, гумички на клапани...или свещи примерно.
  • 18 зА 80ГОД

    2 0 Отговор
    И разбира се за хората на 80 + год,които милеят за волгата с 3 скорости и страшно разбират от бегачки за ремонта на които трябва цял хангар с 15 човека персонал - това филмче поражда гордост. Няма такава купчина тор - ама какво да се очаква от американци, да създадат нещо икономично, сравнително евтино за ремонт и здраво,ммне...
    Какво да очакваш от българин - може да е всякакъв,но преди всичко е практичен.

    Коментиран от #19

  • 19 някой си там

    1 0 Отговор

    До коментар #18 от "зА 80ГОД":

    добре де ясно да е здраво да върви яко ама стая пуста икономия вече стана смешно всеки само за това дрънка а си няма идея как да го постигне
  • 20 незнайко

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "656":

    На 4 цилиндъра или коквото и да е друго колко междини има? Те са ТРИ, но трябва да се мисли преди да се пише. Няма нищо особено.
  • 21 човек

    0 0 Отговор
    Може и по бързо: https://youtu.be/55TY4fuJCTA