17 Юни, 2016 14:18 10 202 13

Дизеловият атлет Opel Astra BiTurbo

  • opel-
  • astra-
  • biturbo
Дизеловият атлет Opel Astra BiTurbo - 1

Ако сте фенове на дизеловите спортно ориентирани автомоби, то Opel Astra с напълно новия 1.6-литров BiTurbo дизел е едно от интересните нови предложения(комбиниран разход на гориво по NEDC: 4.1-4.0 л/100 км; 109-106 г/км CO2). Петместната Astra 1.6 BiTurbo CDTI ускорява от нула до 100 км/ч за 8.6 секунди, от 80 до 120 км/ч за 7.5 секунди и продължава така до максималната скорост от 220 км/ч.

Независимо от приличните динамични показатели, Astra с каскадно пълнене с два турбокомпресора е един от най-ефективните автомобили в компактния клас с изключително ниския разход от едва 4.2-4.1 л/100 км дизелово гориво (емисии на CO2: 111-108 г/км) в комбинирания цикъл NEDC.Дизеловият атлет Opel Astra BiTurbo

В допълнение към ефективността, нисък разход на гориво и гъвкавост, теглителната сила е основното преимущество на двигателя с мощност 118 кВт/160 к.с. Максималният въртящ момент от 350 Нм е налице още при 1 500 об./мин.

В комбинация с ниското тегло – новата Astra е с до 200 кг по-лека от предишния модел – и добрата реакция при подаване на газ, BiTurbo ускорява бързо още от ниски оборотни режими.

Оборудван с шестстепенна механична трансмисия, четирицилиндровият двигател с каскадно пълнене с два турбокомпресора набира обороти гладко и прогресивно до достигане на максималната мощност на ниво от 4000 об./мин. Двигателят работи балансирано и рафинирано, осигурявайки на пътниците в просторния интериор на Astra много добър комфорт.

Подроб данни за всички генерации на Astra  ТУК


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ролинс

    0 4 Отговор
    обикновен чуплив немски варел

    Коментиран от #12

  • 2 осама

    0 5 Отговор
    изпуснали сте да напишете най-важната хартеристика на опела: с колко килограма олеква на седмица! от ръждата спасение няма
  • 3 Кобрата

    2 2 Отговор
    По принцип не харесвам Opel-ите, но тази Астра ми харесва
    Е Opel е, но пак е нещо!
  • 4 Димо

    0 5 Отговор
    Кажи му Опел и не го обиждай повече.
  • 5 mediator37

    4 2 Отговор
    Те самите германци имат подигравки за всяка марка, дори за мерцедес, обаче като се е утвърдило клишето, че опелите ръждясват и край. А никой не говори за цена/качество.
    Въртящият момент е потресаващ (много джипове нямат такъв);
    Колата е изключително красива;
    Разходът е нисък;
    Цената е ниска.
    И ша ва замоля , който не е притежавал Опел, да не ми се изразходва неподготвен.
  • 6 Десислав Попов

    0 5 Отговор
    Абе спортен Опел още не съм видял,ама както и да е.Пишете си статийките,това ви е работата.
  • 7 atlet

    1 3 Отговор
    От кога 160 к.с. станаха нещо значимо? Дори наричат недоразумението от статията, атлет! Странни хора! Или може би безкрайно бедни и свръх ограничени!
    Нормално е кола с 560 к.с. да бъде наричана атлет, а тази шир потреб въобще не бива да бъде споменавана - никъде!!!

    Коментиран от #9

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 пич

    3 0 Отговор

    До коментар #7 от "atlet":

    И Лотус Елис и близнака му Опел Спийдстър имат малки кубатури двигатели също, но ускорението им е страхотно. Теглото им е по 660-700 кг, аллуминиево шаси, което при двулитровият малък двигател и 120 к.с. първата серия на Елис води до чудовищните 100-120 к.с. на литър. Смятай за какво иде реч. Това го прави конкурент дори на Феррари, с неговото Ви12... разбира се, при по-дълга надпревара няма как слабият двигател да устои и издържи на чудовището с 500 коня. Но за градско и за къси стартови отсечки, вероятността чеането на собственник на Феррари да увисне, гледайки задника на Елиса пред него не е никак за подценяване.... Така, че никой не оспорва че мощността и кубатурата турбото и останалото си оказват влиянието. Но въпроса е - НА КАКВА ЦЕНА??? Ако говорим в пари и екология, един двигател на този Опел със 160 коня и 4-5 литра на сто разход е в пъти по-добър от горелките, харчещи по 15 на сто и струващи хиляди и милиони евро. Защото е икономичен, достатъчно пъргав и мощен за всякакви терени пътуване и няма просто липса на мощност и нужда от повече.... така, че наистина е атлет модела - има добра еластичност на ускорението и отлични качества. Повече от това може да даде само по-нисък разход на гориво....
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Ръси ръжда като пърхут

    2 0 Отговор
    С нула. От осем години, чакам бричката да ръждяса там където е чукнато и няма ръжда, ама гнусните изверги от Опел, взели че я поцинковали за да ми е гадно. Astra G.
  • 12

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Ролинс":

    Тва да не ти е ваг.н-груп.....
  • 13 Далече

    4 0 Отговор
    Тоя Опел ша направи смешни 80% от баварците у нас. Като знам масата кви продънени кораби са. Надупчил му гърнето с дрелката и си мисли че има спортна генерация.