Ако сте фенове на дизеловите спортно ориентирани автомоби, то Opel Astra с напълно новия 1.6-литров BiTurbo дизел е едно от интересните нови предложения(комбиниран разход на гориво по NEDC: 4.1-4.0 л/100 км; 109-106 г/км CO2). Петместната Astra 1.6 BiTurbo CDTI ускорява от нула до 100 км/ч за 8.6 секунди, от 80 до 120 км/ч за 7.5 секунди и продължава така до максималната скорост от 220 км/ч.

В допълнение към ефективността, нисък разход на гориво и гъвкавост, теглителната сила е основното преимущество на двигателя с мощност 118 кВт/160 к.с. Максималният въртящ момент от 350 Нм е налице още при 1 500 об./мин.
В комбинация с ниското тегло – новата Astra е с до 200 кг по-лека от предишния модел – и добрата реакция при подаване на газ, BiTurbo ускорява бързо още от ниски оборотни режими.
Оборудван с шестстепенна механична трансмисия, четирицилиндровият двигател с каскадно пълнене с два турбокомпресора набира обороти гладко и прогресивно до достигане на максималната мощност на ниво от 4000 об./мин. Двигателят работи балансирано и рафинирано, осигурявайки на пътниците в просторния интериор на Astra много добър комфорт.
Подроб данни за всички генерации на Astra ТУК
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ролинс
Коментиран от #12
14:30 17.06.2016
2 осама
15:38 17.06.2016
3 Кобрата
Е Opel е, но пак е нещо!
16:24 17.06.2016
4 Димо
17:03 17.06.2016
5 mediator37
Въртящият момент е потресаващ (много джипове нямат такъв);
Колата е изключително красива;
Разходът е нисък;
Цената е ниска.
И ша ва замоля , който не е притежавал Опел, да не ми се изразходва неподготвен.
17:28 17.06.2016
6 Десислав Попов
17:37 17.06.2016
7 atlet
Нормално е кола с 560 к.с. да бъде наричана атлет, а тази шир потреб въобще не бива да бъде споменавана - никъде!!!
Коментиран от #9
18:26 17.06.2016
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 пич
До коментар #7 от "atlet":
И Лотус Елис и близнака му Опел Спийдстър имат малки кубатури двигатели също, но ускорението им е страхотно. Теглото им е по 660-700 кг, аллуминиево шаси, което при двулитровият малък двигател и 120 к.с. първата серия на Елис води до чудовищните 100-120 к.с. на литър. Смятай за какво иде реч. Това го прави конкурент дори на Феррари, с неговото Ви12... разбира се, при по-дълга надпревара няма как слабият двигател да устои и издържи на чудовището с 500 коня. Но за градско и за къси стартови отсечки, вероятността чеането на собственник на Феррари да увисне, гледайки задника на Елиса пред него не е никак за подценяване.... Така, че никой не оспорва че мощността и кубатурата турбото и останалото си оказват влиянието. Но въпроса е - НА КАКВА ЦЕНА??? Ако говорим в пари и екология, един двигател на този Опел със 160 коня и 4-5 литра на сто разход е в пъти по-добър от горелките, харчещи по 15 на сто и струващи хиляди и милиони евро. Защото е икономичен, достатъчно пъргав и мощен за всякакви терени пътуване и няма просто липса на мощност и нужда от повече.... така, че наистина е атлет модела - има добра еластичност на ускорението и отлични качества. Повече от това може да даде само по-нисък разход на гориво....20:04 17.06.2016
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Ръси ръжда като пърхут
02:08 18.06.2016
12
До коментар #1 от "Ролинс":
Тва да не ти е ваг.н-груп.....04:34 18.06.2016
13 Далече
17:24 19.06.2016