ФАКТИ.БГ

Дизеловият атлет Opel Astra BiTurbo

Публикувана: 17 Юни, 2016 14:18
13 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 8999
Дизеловият атлет Opel Astra BiTurbo
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Ако сте фенове на дизеловите спортно ориентирани автомоби, то Opel Astra с напълно новия 1.6-литров BiTurbo дизел е едно от интересните нови предложения(комбиниран разход на гориво по NEDC: 4.1-4.0 л/100 км; 109-106 г/км CO2). Петместната Astra 1.6 BiTurbo CDTI ускорява от нула до 100 км/ч за 8.6 секунди, от 80 до 120 км/ч за 7.5 секунди и продължава така до максималната скорост от 220 км/ч.

Независимо от приличните динамични показатели, Astra с каскадно пълнене с два турбокомпресора е един от най-ефективните автомобили в компактния клас с изключително ниския разход от едва 4.2-4.1 л/100 км дизелово гориво (емисии на CO2: 111-108 г/км) в комбинирания цикъл NEDC.Дизеловият атлет Opel Astra BiTurbo

В допълнение към ефективността, нисък разход на гориво и гъвкавост, теглителната сила е основното преимущество на двигателя с мощност 118 кВт/160 к.с. Максималният въртящ момент от 350 Нм е налице още при 1 500 об./мин.

В комбинация с ниското тегло – новата Astra е с до 200 кг по-лека от предишния модел – и добрата реакция при подаване на газ, BiTurbo ускорява бързо още от ниски оборотни режими.

Оборудван с шестстепенна механична трансмисия, четирицилиндровият двигател с каскадно пълнене с два турбокомпресора набира обороти гладко и прогресивно до достигане на максималната мощност на ниво от 4000 об./мин. Двигателят работи балансирано и рафинирано, осигурявайки на пътниците в просторния интериор на Astra много добър комфорт.

Подроб данни за всички генерации на Astra  ТУК

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Ролинс
1 Отговор
обикновен чуплив немски варел

Коментиран от #12


Оценка:
-4 +0

осама
2 Отговор
изпуснали сте да напишете най-важната хартеристика на опела: с колко килограма олеква на седмица! от ръждата спасение няма

Оценка:
-5 +0

Кобрата
3 Отговор
По принцип не харесвам Opel-ите, но тази Астра ми харесва
Е Opel е, но пак е нещо!

Оценка:
-2 +2

Димо
4 Отговор
Кажи му Опел и не го обиждай повече.

Оценка:
-5 +0

mediator37
5 Отговор
Те самите германци имат подигравки за всяка марка, дори за мерцедес, обаче като се е утвърдило клишето, че опелите ръждясват и край. А никой не говори за цена/качество.
Въртящият момент е потресаващ (много джипове нямат такъв);
Колата е изключително красива;
Разходът е нисък;
Цената е ниска.
И ша ва замоля , който не е притежавал Опел, да не ми се изразходва неподготвен.

Оценка:
-2 +4

Десислав Попов
6 Отговор
Абе спортен Опел още не съм видял,ама както и да е.Пишете си статийките,това ви е работата.

Оценка:
-5 +0

atlet
7 Отговор
От кога 160 к.с. станаха нещо значимо? Дори наричат недоразумението от статията, атлет! Странни хора! Или може би безкрайно бедни и свръх ограничени!
Нормално е кола с 560 к.с. да бъде наричана атлет, а тази шир потреб въобще не бива да бъде споменавана - никъде!!!

Коментиран от #9


Оценка:
-3 +1

8
Този коментар е премахнат от модератор.
пич
9 Отговор

До коментар #7 от "atlet":


И Лотус Елис и близнака му Опел Спийдстър имат малки кубатури двигатели също, но ускорението им е страхотно. Теглото им е по 660-700 кг, аллуминиево шаси, което при двулитровият малък двигател и 120 к.с. първата серия на Елис води до чудовищните 100-120 к.с. на литър. Смятай за какво иде реч. Това го прави конкурент дори на Феррари, с неговото Ви12... разбира се, при по-дълга надпревара няма как слабият двигател да устои и издържи на чудовището с 500 коня. Но за градско и за къси стартови отсечки, вероятността чеането на собственник на Феррари да увисне, гледайки задника на Елиса пред него не е никак за подценяване.... Така, че никой не оспорва че мощността и кубатурата турбото и останалото си оказват влиянието. Но въпроса е - НА КАКВА ЦЕНА??? Ако говорим в пари и екология, един двигател на този Опел със 160 коня и 4-5 литра на сто разход е в пъти по-добър от горелките, харчещи по 15 на сто и струващи хиляди и милиони евро. Защото е икономичен, достатъчно пъргав и мощен за всякакви терени пътуване и няма просто липса на мощност и нужда от повече.... така, че наистина е атлет модела - има добра еластичност на ускорението и отлични качества. Повече от това може да даде само по-нисък разход на гориво....

Оценка:
-0 +3

10
Този коментар е премахнат от модератор.
Ръси ръжда като пърхут
11 Отговор
С нула. От осем години, чакам бричката да ръждяса там където е чукнато и няма ръжда, ама гнусните изверги от Опел, взели че я поцинковали за да ми е гадно. Astra G.

Оценка:
-0 +2

12 Отговор

До коментар #1 от "Ролинс":


Тва да не ти е ваг.н-груп.....

Оценка:
-0 +1

Далече
13 Отговор
Тоя Опел ша направи смешни 80% от баварците у нас. Като знам масата кви продънени кораби са. Надупчил му гърнето с дрелката и си мисли че има спортна генерация.

Оценка:
-0 +4

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Ангел Джамбазки
Водачът на листата на ВМРО Ангел Джамбазки коментира предстоящите избори за Европейски парламент
Или Европа на ишиаса, или Европа на отечествата"

Още бисери
ТОП 5