Last news in Fakti

8 Юли, 2016 17:27 18 489 15

Това ще бъде последният V8 за Audi

  • audi-
  • v8

Според вътрешен източник от компанията на четирите овала, това е последният V8 двигател, който ще се помещава в моделите им. Решението е напълно възможно да бъде истина, защото Audi се кани да електрифицира поне 25-35 процента от моделите си в до 2025-та година. Източникът споделя още, че причината е в приоритизацията на инвестициите, като от компанията не виждат смисъл в големите агрегати срещу хибридните и електрически задвижвания.

"Ще бъде прекалено трудно да пожертваме голям бюджет за нов V8 двигател, вместо да го пренасочим към електрическо задвижване и батерии. Трябва да си зададем въпроса, кой е най-добрия избор за инвестиция." Това е споделил представител на компанията пред Autocar.

Последният V8 двигател, който бе представен от германците бе дизеловият от SQ7 TDI - 4.0-литров с мощност от 435 коня и цели 900 нютонметра. Те го превърнаха в най-мощния V8 дизелов агрегат, но това по-скоро бе борба за титлата отколкото поглед към бъдещето, особено след скандала "Дизелгейт" шокирал света.

Volvo направи най-голямата крачка в намалението на работния обем и хибридизацията, като каталогът им вече включва само 2.0-литрови двигатели, но ще видим кой пръв ще ги последва.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Никой

    1 0 Отговор
    Тъжни времена. Когато повече хора искат колите им да са бездушни и безхарактерни като домакински уред и производителите търсят само печалба от продаване на масовките.

    Коментиран от #2

  • 2 гост

    1 2 Отговор

    До коментар #1 от "Никой":

    Интересно пък защо душата и характера според теб могат да съществуват само в половин тон виещо и пушещо желязо , което на всичкото отгоре се превръща в яма за пари в момента в който го купиш, а при първата по сериозна катастрофа ще те сплеска като палачинка на седалката
  • 3 Гост

    1 0 Отговор
    "Последният V8 двигател, който бе представен от германците бе дизеловият от SQ7 TDI - 4.0-литров с мощност от 435 коня и цели 900 нютонметра. Те го превърнаха в най-мощния дизелов агрегат"

    Авторът преди да пише такива лъжи е хубаво да направи бърза справка преди това. Не отнема много време да се види, че най-мощния дизел на АУДИ е на предишната Q7 с 6,0 литра W12 и мощност 500 к.с.

    Коментиран от #5

  • 4 Роман Ценов

    1 0 Отговор
    Жалко защо последният V 8.

    Коментиран от #12

  • 5 и аз да попитам

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Гост":

    четеш ли ? Те го превърнаха в най-мощния V8 дизелов агрегат, но това по-скоро бе борба за титлата...

    Коментиран от #6

  • 6 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "и аз да попитам":

    Много добре чета, ама ти не четеш!
    Ей това долу в моя пост с кавичките, наречено цитат, беше текстът преди авторът да го преправи!
    Там никъде няма нищо за най-мощен V8 дизелов двигател.
    Авторът си е взел бележка, но ти явно не си.
  • 7 AudiFan

    1 1 Отговор
    Тия от Audi добре ли са с главите?!?Как последният V8 малко мисъл към хората, които са фенове на моторните спортове...кои 2.0 двигател ще издържи на 10-20мин. прекъсвач а...кой ще ги изстрелва от старта и ще го блъска до 300+ а кой...май няма кой за това ако махнат големите двигатели да махат компанията!!!
  • 8 AudiFan

    0 2 Отговор
    Много си глпуав ти бе...900н.м къде ги слагаш... W12 е най-големият дизел но не и най-мощтния!!!

    Коментиран от #9

  • 9 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #8 от "AudiFan":

    Като ти гледам граматиката се чудя дали написаното от теб "глпуав" е комплимент или обида. .
    W12 е с 1000 н.м. въртящ момент, което е повече от 900. Май и с математиката си скаран, а ?
    Но какво да обяснявам на човек, който пише мощен с "т"?!

    Коментиран от #10

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Vasik Atanasova

    0 0 Отговор
    ще караме класики
  • 12 мммдааа

    0 1 Отговор

    До коментар #4 от "Роман Ценов":

    защото като теб е на 68 години и няма работа в съвремения свят!

    Коментиран от #13

  • 13 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "мммдааа":

    А ел. двигателя като е на 130 години, има ли място в съвременния свят?
    Защо се напъвате да покажете, колко сте далеч от познанията и интелекта?

    Коментиран от #14, #15

  • 14 гост

    0 1 Отговор

    До коментар #13 от "Гост":

    Да на 130 години е и през всичките тях е бил , е и ще бъде по-добър от ДВГ , просто едва сега се появяват адекватни батерии , а и те и елмотора тепърва ще се подобряват , за разлика от ДВГ от който отдавна е изстискано всичко и даже отгоре , дотолкова ,че в момента не може да изкара и една година без посещения в сервиза ( естествено добре заплатени )
  • 15 Роман Ценов

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "Гост":

    Не му обръщай внимание търси си популярност и се заяжда с мен.