Според вътрешен източник от компанията на четирите овала, това е последният V8 двигател, който ще се помещава в моделите им. Решението е напълно възможно да бъде истина, защото Audi се кани да електрифицира поне 25-35 процента от моделите си в до 2025-та година. Източникът споделя още, че причината е в приоритизацията на инвестициите, като от компанията не виждат смисъл в големите агрегати срещу хибридните и електрически задвижвания.
"Ще бъде прекалено трудно да пожертваме голям бюджет за нов V8 двигател, вместо да го пренасочим към електрическо задвижване и батерии. Трябва да си зададем въпроса, кой е най-добрия избор за инвестиция." Това е споделил представител на компанията пред Autocar.
Последният V8 двигател, който бе представен от германците бе дизеловият от SQ7 TDI - 4.0-литров с мощност от 435 коня и цели 900 нютонметра. Те го превърнаха в най-мощния V8 дизелов агрегат, но това по-скоро бе борба за титлата отколкото поглед към бъдещето, особено след скандала "Дизелгейт" шокирал света.
Volvo направи най-голямата крачка в намалението на работния обем и хибридизацията, като каталогът им вече включва само 2.0-литрови двигатели, но ще видим кой пръв ще ги последва.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Никой
Коментиран от #2
19:10 08.07.2016
2 гост
До коментар #1 от "Никой":
Интересно пък защо душата и характера според теб могат да съществуват само в половин тон виещо и пушещо желязо , което на всичкото отгоре се превръща в яма за пари в момента в който го купиш, а при първата по сериозна катастрофа ще те сплеска като палачинка на седалката19:29 08.07.2016
3 Гост
Авторът преди да пише такива лъжи е хубаво да направи бърза справка преди това. Не отнема много време да се види, че най-мощния дизел на АУДИ е на предишната Q7 с 6,0 литра W12 и мощност 500 к.с.
Коментиран от #5
19:31 08.07.2016
4 Роман Ценов
Коментиран от #12
20:49 08.07.2016
5 и аз да попитам
До коментар #3 от "Гост":
четеш ли ? Те го превърнаха в най-мощния V8 дизелов агрегат, но това по-скоро бе борба за титлата...Коментиран от #6
21:38 08.07.2016
6 Гост
До коментар #5 от "и аз да попитам":
Много добре чета, ама ти не четеш!Ей това долу в моя пост с кавичките, наречено цитат, беше текстът преди авторът да го преправи!
Там никъде няма нищо за най-мощен V8 дизелов двигател.
Авторът си е взел бележка, но ти явно не си.
21:46 08.07.2016
7 AudiFan
22:02 08.07.2016
8 AudiFan
Коментиран от #9
22:04 08.07.2016
9 Гост
До коментар #8 от "AudiFan":
Като ти гледам граматиката се чудя дали написаното от теб "глпуав" е комплимент или обида. .W12 е с 1000 н.м. въртящ момент, което е повече от 900. Май и с математиката си скаран, а ?
Но какво да обяснявам на човек, който пише мощен с "т"?!
Коментиран от #10
22:30 08.07.2016
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Vasik Atanasova
01:08 09.07.2016
12 мммдааа
До коментар #4 от "Роман Ценов":
защото като теб е на 68 години и няма работа в съвремения свят!Коментиран от #13
02:07 09.07.2016
13 Гост
До коментар #12 от "мммдааа":
А ел. двигателя като е на 130 години, има ли място в съвременния свят?Защо се напъвате да покажете, колко сте далеч от познанията и интелекта?
Коментиран от #14, #15
10:46 09.07.2016
14 гост
До коментар #13 от "Гост":
Да на 130 години е и през всичките тях е бил , е и ще бъде по-добър от ДВГ , просто едва сега се появяват адекватни батерии , а и те и елмотора тепърва ще се подобряват , за разлика от ДВГ от който отдавна е изстискано всичко и даже отгоре , дотолкова ,че в момента не може да изкара и една година без посещения в сервиза ( естествено добре заплатени )12:39 09.07.2016
15 Роман Ценов
До коментар #13 от "Гост":
Не му обръщай внимание търси си популярност и се заяжда с мен.20:28 09.07.2016