Last news in Fakti

1 Август, 2016 10:52 16 737 26

VW отново пребори Toyota

  • volkswagen-
  • toyota-
  • gm
VW отново пребори Toyota - 1

Въпреки скандалите, които се разяриха около Volkswagen се оказва, че германската компания отново е най-големият автомобилен производител в света. Според официалните данни, за първата половина от 2016 година концернът VW е произвел 5 268 000 автомобила, като по този начин изпреварва и Toyota, и General Motors.

Японците от Toyota, заедно с подмарките си Lexus, Daihatsu и Hino се нареждат на втората позиция. За половин година те са произвели 5 033 177 автомобила. Данните за произведени возила от General Motors все още не са обявени, но със сигурност се знае, че те ще са по-малко и от тези на Volkswagen, и от тези на Toyota.

Що се отнася до продадените автомобили, то цифрите са по-малки, но статуквото се запазва. На първо място отново е Volkswagen с резултат 5 199 000 автомобила, на второ е Toyota (4 991 741 коли), а на трето GM (4 760 000 коли). Любопитното е, че въпреки тези резултати, според класацията на Forbes за най-скъпа автомобилна марка е определена Toyota, а Volkswagen даже не попада в ТОП-5.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Николаев

    2 0 Отговор
    Последното (високата цена) не е предимство, а недостатък. Така че нещата и в този смисъл са в полза на "Фолксваген"!"
  • 2 БайХой

    0 3 Отговор
    Защо не се вземе впредвид продадени,и на склад?Защото те могат да произвеждат,ама да търкат плацовете?
  • 3 Киро

    0 3 Отговор
    Не е въпроса колко си произвел, а колко си продал!

    Измислена новина, отново с рекламна цел на ВАГ.- на групата!

    То не е бълване на "новини", то не е чудо!
  • 4 бмв е65

    3 0 Отговор
    все пак фолксвагена е много по-добър от японките
  • 5 Vasik Atanasova

    0 2 Отговор
  • 6 Jimmy

    0 5 Отговор
    Тойотите са много по-здрави от всичките ва*.ни, дето се продават в момента ;)
  • 7 Кобрата

    2 0 Отговор
    Ей това е новина! Германците пак показаха кой е шефът в автомобилостроенето! VAG си е VAG
    Германските коли винаги са номер 1 в света
    - Mercedes, BMW,VW, Audi, Porsche! Това са колите
  • 8 Капитана

    2 0 Отговор
    Немците отново доказаха,че са лидери в автомобилното производство.
    Сменил съм доста коли досега от най различни марки,но немските коли са най бързо продаваеми на вторичния пазар,което си е и безспорен факт.Може тук всеки да оплюва фолксваген,но това си е бестселъра на автомобилните продажби.
  • 9 мм84

    0 3 Отговор
    ВАГ произвели много. Ама те и Грейт уол могат, ама дали ще ги продадат. В интерес на истината в статията по-надолу пише, че ВАГ са продали повече, но не трябва да забравяме, че те имат страшно много брандове, докато при Тойота са 3.
    Съгласен съм с колегата Джими, че всяка тойота е пъти по-здрава от еквивалентен ВАГ автомобил, като същото важи за Лексус спрямо лъскавите вагени - Ауди.

    Коментиран от #11

  • 10 Георги Симеонов

    1 1 Отговор
    Тука става въпрос само за автомобилите с марка Volkswagen а не за Ламборджини, Бентли, Бугати, Ауди, Дукати и другите ! И кои Тойоти са по - здрави от Фолксваген не знам ?! Тези които са правени в Турция ли ?!
  • 11 Никой

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "мм84":

    Не те знам къде видя ВАГ. Тука се говори само за Фолксваген. И да не започваме колко по-успешни за Ауди от Лексус. Гледам не ги карат много.

    Коментиран от #12

  • 12 мм84

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "Никой":

    "за първата половина от 2016 година концернът VW е произвел 5 268 000 автомобила"
    Колега за мен концерн означава цялата група. Може аз да не съм разбрал правилно, но тук се говори за концерна, а не за марката или поне така е поднесена статията..
    Колкото до Лексус не ги карат много в БГ, ама по наще географски ширини нормално - тук се харесва само немския псевдо премиум. Погледни някоя американска статистика most reliable car или цена качество, удовлетворение на ползвателите или нещо от сорта и там Ауди няма да ги видиш в топ 10. 9 години подред Лексус са първи неизменно с Порше.
  • 13 Бай хой

    2 0 Отговор
    VW - DAS AUTO!
  • 14 Поглед отгоре

    0 2 Отговор
    Повечето коментират изхождайки от личните си наблюдения в БГ и Европа. На световно ниво ситуацията е по-различна.
    Лични наблюдения и на приятели, които живеят извън Европа.
    Броят на продадените коли не е най-важния показател.
    Аз бих се впечатлил от дългосрочната крива на възвръщаемостта на капитала.
  • 15 Капитана

    2 0 Отговор
    Какво ми ги хвалите тези тойоти.Имах Авенсис модел 2008 г. бензинов мотор 1.8 пълен масларник завишен лазход на масло постоянно съм с тубата в багажника.Колата е купувана чисто нова от България.После се появи и едно хлопане в предните спирачки,разбити супорти и това беше кола която нямаше и 60000 км.Нека хора които не са имали досег с нови тойоти да не ми ги хвалят много.Продадох я и отново си минах на немско возило.Сега съм със Пасат-модел 2012 г. в пъти по добър от тойотата.

    Коментиран от #24

  • 16 ЮНЗ

    1 1 Отговор
    Преди две години карах един аурис 2008, доста приличен автомобил за класът си и като показатели, и като разход. Та карам си по магистрала Хемус със 140-150, музиката си гърми... по едно време някакъв светка след мен, изравни ме, ръкомаха , но не схващам какво се случва. Километър-два по-късно се загледах в страничното огледало и що да видим дами и господа... задната броня се веее на половина като байрак. Спрях на авариики огледах какво се случва и каква изненада... бронята се фиксира за калника с пластмасови ушета , които както се досещате се бяха скъсали... и така...лека полека към София. С две думи- карайте си със здраве пластмасовите играчки само по-лекичко с коментарите за здравина , надежност ит.н.
  • 17 Нафарфорий

    1 0 Отговор
    Японците видяха, че немците им са конкуренция и измислиха Дизелгейт, не че техните коли са цвете за мирисане, кво стана - пак ядат х*.! Не съм прочел досега човек да е загинал от дефектен немски автомобил, за разлика от японските! Немските производители може да удрят в цената, ама в качеството - никога!
  • 18 Някой

    0 1 Отговор
    Хахаха, какви измишльотини са написани тук от немски фенове, чак не е истина, тоя под мен стига до там, че японците измислили Дизелгейт, защото видяли, че немците им са конкуренция, хаха... С две думи - факт е, че японските коли оглавяват всякакви класации за качество и надеждност, дори и в Германия са преобладаващи в топ 10 във всички класови сегменти, това лесно може да се провери от статистиката на ТЮФ, например, която за тази страна логично е най-обективна. Можете да проверите и най-ненадеждните коли и дали там попада японска марка, сравнение с немски и европейски такива. В Щатите няма смисъл да коментираме - тотална японска доминация! Но да оставим автомобилите на страна - Япония е значително по-силна икономика не само от Германия, но и от половината западна Европа. Имат комплексно най-качественото производство в света във всеки един отрасъл, а на глава от населението са безспорен производствен световен лидер. Лесно бих назовал поне 50 световно утвърдени фирми, от които само една да произвеждаше изцяло в България, би ни скочил и БВП и стандарта, чувствително! Бих казал, че опростяването, незнанието, обобщаването, предположенията и изказване на неистини, поради някакви глупави пристрастия са гадна черта на народа ни. Може би, масово се учим на това един на друг, но като цяло говори за липса на критично мислене и елементарна култура. И на фона на това е гадно да оценяваш успяла страна и способни хора, но както и да е... Някои им "идва акъла" своевременно в ситуацията, за други това изисква време, на трети никога не им идва.. Та така..
  • 19 ддд

    0 2 Отговор
    ми честито
    умните с парите знаят
    кое е разумна инвестиция
    и затова японците са първи
    а бедните и прости
    като сещате се кои
    си подкрепят немнското
  • 20 сс21

    0 0 Отговор
    Ваг.ните и като афтонобили са харесвани.
  • 21 ВАГМАНГАЛИ

    0 1 Отговор
    Тойота беше над 6 години лидер.Да не говорим колко пъти спира работа,заради наводнения,заметресения и други природни бедствия.
    Тойота е класи над Фолксваген.Тойота има модели,които са едни от най-проходимите в света.Докато Фолксваген са,едно голямо дърво.Тойота возят сравнително по-меко и са по-комфортни автомобили.
    За здравина,тойота е обявявана стотици пъти за най-надежден и здрав автомобил,докато ФВ никога не е имал този късмет.
    Така,че правилния избор е ЯПОНСКАТА ТОЙОТА.
  • 22 Сименс

    0 1 Отговор
    Японските автомобили,са класи над немските.Немските са шосейни автомобили.В най-суровите места на света се използват само японски проходими автомобили,по простата причината,че немците и до ден днешен не могат да направят това,което са го правели и правят японците.
    Тойота е доказана марка като номер 1 в света.Като здравина е обявявана наистина много пъти за най-добра.Имат и проходими автомобили като Ланд Круизер,който минава от всякъде.Арабите през пустинята,минават само с Тойота.Фв и Ваг групата са си наистина шосейни коли,които возят доста твърдо и се чупят.
    Бих избрал Тойота,защото през годините е много по-доказана във всеки един сегмент на автомобилостроенето.
  • 23 Генерала до мангала

    0 0 Отговор
    М.нго,аз не съм пристрастен,нито към ФВ нито към Тойота.
    Обаче Пасата е изключително голямо дърво,комфорт 0.
  • 24 Генерала

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "Капитана":

    Пасата е дърво,не ми го хвали возил съм се и в най-новия модел.Адски зле........
  • 25 гост

    0 0 Отговор
    Не е важно количеството , важно е качеството...
  • 26 Бай хой

    0 0 Отговор
    Миличките ми жълтурчета. Колко им е лесно като са не информирани и с капачета на очите.

    Тойота е добър и качествен автомобил но няма как да е от класата на фау-ве, още по малко от другите му марки или другите немски автомобили. Много продава благодарение на специални закончета като например в ЮАР, Австралия, сащ др.

    Голем смех и за високопроходимоста им. Наистина са добри но са на светлинни години например от геланде.