Last news in Fakti

1 Август, 2016 12:04 17 348 24

Skoda Superb се променя и поскъпва

  • skoda-
  • superb

Чешкият автомобилен производител Skoda подготвя сериозна модернизация на своя флагман Superb. Според все още неофициална информация, това ще се случи през 2018 година. Най-съществената промяна ще е свързана с екстериорната визия и по-конкретно с предната част на автомобила. За основа на новия дизайн чехите ще използват концепцията Vision C.

Новият Superb ще се сдобие с различни фарове, радиаторна решетка, както и с видоизменен преден капак. Различни ще са и задните светлини. Модернизацията ще засегне и двигателната гама на модела, но на този етап все още не са известни подробности, касаещи новите агрегати. Любопитното обаче е, че по всяка вероятност след модернизацията чешкият флагман ще се сдобие и с наточена RS версия.Тя обаче ще се появи година след лансирането на стандартния Superb. Наточеният Superb ще разполага с двигател с мощност 300 конски сили, с различен аеродинамичен обвес, със спортни седалки и волан, както и с още куп по-дребни екстри, отличаващи го от стандартната версия.

Всички нововъведения и промени по Skoda Superb обаче ще се отразят и минимално на цената. Според немските медии цената на Superb 2018 ще се повиши с около 1000 евро, в сравнение с настоящия вариант. В Германия новата най-голяма Skoda ще се продава на цени от 26 000 евро.

Подробни технически данни за моделите на Skoda


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Msux

    1 1 Отговор
    Тя не излезна ли сега? Как така ще и сменят екстериора?
  • 2 Киро

    0 4 Отговор
    Тия май не схванаха, че висок клас лимузина се продава само и единствено с бранд!
    Да се накензат няма да им се купува това с новата цена!

    Айде преди, като беше по-евтина, току се излъжеше някоя фирма за някое мениджърче на средно ниво за служебна, ама с новата цена провалът ще е як!

  • 3 123

    3 0 Отговор
    Киро, Киро....
    Нещо си в грешка.
    Слез от трабанта и се огледай малко по улиците.

    От лимузините в този клас Супърба е най-продаван след Фолксваген. За миналата година от ФВ са продали 500-600 автомобила, Шкода над 300, а Мерцедес и БМВ едвам са реализирали по 100 - тина.
    И горната бройка на ФВ се дължи на това, че българина е като тебе - робува на марки...

    А в световен мащаб интересът към Супърб е толкова голям, че ако сега искаш да си поръчаш срокът за доставка в зависимост от екстрите стига до 5-6 месеца, а с повече екстри и нагоре.

    И да автомобилът е чудесен за мениджърче на средно ниво, за специалист на добро ниво, за човек с малък, но приличен бизнес, за семейство с деца и т.н. Точно това са 90 % хората, които пазаруват нови автомобили.

    Да си забелязал напоследък, че фалират сериозни марки, които наблягат на луксозни лимузини и спортни автомобили. Добре че са китайците да ги изкупуват и вдигат на крака.

    И Тесла какъв точно "бранд" беше преди няколко години.

    И Супърбът никога не е бил евтин особено за българина, но като качество - цена е в добро съотношение.
  • 4 Тони

    1 3 Отговор
    Бре тез нормални ли са....
    Колкото и да ме им харесва на почитателите на Фолксваген, Шкода е евтинджос еднодневка и трябва да бъде позициониране под vw, който е в средния сегмент като Пежо, Тойота и всички други подобни. Това че масово си мислят че vw е висок клас е единствено в Бг-то, където Ганьо знае са о това.
    Някой долу е написал че лукс се продава с бранд.......и е много прав
    Примери: файтона, който е тотален провал за марката. Няма как да се конкурира с мерц, Ауди и БМВ, защото отпред стои Vw. демек марката на ниско платения работник....
    Лексус ЛС - същата работа, няма кой знае какъв успех в Европа, въпреки че си е супер кола. Предлагат го в два или три цвята кожа и без особени възможности за персонализиране, за разлика от преките му конкуренти, където вариантите за персонализации са по 3-4 страници......
  • 5 Jimmy

    3 0 Отговор
    Цената е прилична, ако увеличението е 1000 евро все тая, нали все пак добавят екстри...
  • 6 Кобрата

    3 0 Отговор
    Супер е Skoda-та, добре, че бяха хората от VAG, та да върнат към живот тази стара чешка марка
  • 7 мм84

    3 0 Отговор
    Екстра е колата. Ако разликата в цената не е осезаема няма да се отрази по никакъв начин на популярността и продажбите.
  • 8 бай ой оппа

    1 2 Отговор
    вървят по стъпките на хюндай и кия с 10 години закъснение! ВАГ са тотална пръчка, а и скъпи за поддръжка
  • 9 мъжкар

    1 1 Отговор
    Това прилича на ауди А4.Честно казано всички коли на концерна Фолксваген си приличат .Като цяло са качествени с добра визия на нямат собствена идентичност.Аз за това клоня повече към японските поризводители защото новите им модели са различини по дизайн както от европейските конкуренти така и между самите тях като модели.
  • 10 Тойота фен

    1 1 Отговор
    Какво и е евтинджока на шкодата, по-добре е от ауди или фв,и на по добра цена.Какви изказвания само прочетох..99% са нямали автомобил или само са се качвали , чули недочули от някъде нещо и вече са сигурни в себе си ,че е така.Слагате тойота до пежо хаха.Тойота в момента бих я предпочел 100 пъти пред ВАГ КОЛА,дори пред мерцедес или бмв.Германците вече отдавна не са номер 1 .Доста хляб имат да изядът докато пак настигнат Тойота ,хонда и дори киа /хюндай
  • 11 onq s konq

    1 2 Отговор
    Не за 26 хил.ЕВРО,А ЗА 26 ХИЛ. ЛЕВА бих си купил БМВ със същите 300коня на 5-6 години и на 140 хил. км.И съм сигурен че ще изглежда несравнимо по-добре от въпросната "нова" Шкода!А 140 хил.км са НИЩО в сравнение с ресурса на двигатела,който е около 1 милион км!!!При това при БМВ-то цилиндрите са 6,докато за Шкодото предполагам че са 4-което е "Балкан разлика" в поведението на колата.

    Коментиран от #12

  • 12 123

    2 0 Отговор

    До коментар #11 от "onq s konq":

    Абе, да ти кажа май-по-добро от новото в гаранция няма, освен служебното....
    Замислял ли си се, защо кола, която е струвала 100 хил. след 5-6 години я продават за 25 хил.
    И явно първият и собственик е много глупав, че да я продава тъкмо като се е разработила...
    Нали се сещаш, че за 5-6 години в Европа, такъв тип лимузина е карана минимум по 200 км на ден, а може и повече.
    Та като купиш БМВ-то на 400-500 хил. км най-малко се почват едни изваждания елементарни неща като гуми и консумативи, а ако се случи по-сериозен ремонт, сумите може да станат двойни, ако изобщо успеят да ти я оправят в БГ.

    Та, хайде преди да пишеш глупости, облечи се по-прилично, отиди до един магазин на Шкода, седни в Супърба, а може и да го покараш и след това пак пиши тук отзиви.
  • 13 куррррр

    0 0 Отговор
    Kви умници има тука, от ониа с БМВ-тата дето си дават сиччки пари да си подържат курника жив. :)
  • 14 Петър

    0 0 Отговор
    Тези луди ли са? Да не би някой дизайнер от Тойота да са наели. Не е допустимо да има по-грозна кола от Тойота. Това те с много години труд си го извоюваха, че се отрази на производните от Субару и Дайхатсу.
  • 15 Msux

    1 0 Отговор
    Според една класация Skoda са на първо място като кола с най-малко дефекти.
    - http://www.telegraph.co.uk/cars/gallery/the-20-best-car-brands-listed/
    1-шкода
    2-сузуки
    3-Киа
    и т.н.
    Другото което е може да отврите mobile или mobile.de, ако тук я няма да видите конструкторите на автомобила колко място са изкарали на задния ред седалки - широко е като в майбах, сериозно хора такова пространство не съм виждал никъде в този клас автомобили..
    По качествено от цялата ВАГ Група
    По евтино от останалите копия на Ваг
    С повече място от която и да е кола в този клас...
    Тази Шкода си заслужава парите, за разлика от другите творения на ваг.
    В събота ще тествам Superb, а в понеделник ще тествам Рено Талисман. Можете и вие да го направите като влезнете в сайта и си попълвате данните и на следващия ден ви се обаждат , доста са напреднали нашите дилари. След понеделник мога да дам повече инфто, коя е по-добрата кола :)
  • 16 Инженер

    1 0 Отговор
    Макар, че е безсмислено човек да спори с притежателите на свободно време дървени философи само мога да кажа, че е достатъчно човек да измине само един километър с БМВ, Мерцедес и Ауди за да разбере, че са на светлинни години от съответния клас Тойота.
  • 17 Бургас

    1 0 Отговор
    Лично мое мнение - сега ми е по-грозен! Иначе за Съпърб-а като цяло - перфектен голям седан и качество за парите си!
  • 18 Антон

    0 1 Отговор
    На всички които се превъзнасят по шкодата : няма как да и евтино и качествено. Всъщност супурб не е никак евтин. Като му сложите екстри и спокойно ще удари към 70 Хил.лв.
    Вземете едно Ауди, мерц ч БМВ, лексус или инфинити на 4 год и вижте как е вътр. После вижте Шкода на 4 ход и ще разберете защо базовата цена е такава.
    Преди години масово бяха луднали по разни тико, есперо, елантра, соната и подобни "луксозни" като шкодата автомобили. Както виждате такива вече не се движат ,защото са се разпаднали.
  • 19 skodilak

    0 1 Отговор
    много грозна горката шкодичка ... !

    Коментиран от #22

  • 20 Гост

    0 0 Отговор
    Хитър Петър!
  • 21 Пиф

    0 0 Отговор
    Ве чи допада много ръбеста е станала...ще хваща прахоляк, трудно ще се замаскират драскотинките под ръбовете като се поочука...дори и от чакъла... не бих дал за това толкова пари и да ги имах. единственните две Шкоди, които харесвам наистина са СУВ-а Йети и баничарката Руумстър. практични автомобили с добри показатели и сносна цена. Но, всичко е конкретно и за всеки си има критерии. харесвам чешкото производстводство на повечето неща - добре работят. Автомобилите им също са добри. Проблема е, за този сегмент лимузини, че на практика нямат смисъл. Като гледам в такива се возят по 1-2-ма човека, обзети от манията да се изфукат колко са проспериращи? а за два ди.рника върши същата работа и една Опел Корса, или Шкода Фабия, дори и натъпкана с лукс екстри. Определено новата Суперб ще си намери клиентелата, но след като видях първото Ауди А6 с неговите изчистени заоблени линии, изчистенн отвътре интериор, вече не мога да възприема тези ръбести изпъкнали и вдлъбнати повърхнини на куп нови модели. например новата Хонда Сивик Тайп Ер е супер. Но пък и нея са я подръбили сякаш е ритната от катър на места? А първият модел е невероятно приятен като интерииор и екстериор.
  • 22 бай Пешо

    1 0 Отговор

    До коментар #19 от "skodilak":

    ТИ НАЛИ КАРАШ ПО ХУБАВА А
  • 23 Покарал малко Шкоди

    2 0 Отговор
    Това на снимката е фотошоп и съм почти 100% сигурен, че няма да има нищо общо с фейса, който ще излезе след 1-2 години...
    Отделно от това съвет към всички "плюещи" по новите Шкоди - вземете и покарайте по възможност повечко време някоя прилично оборудвана и по-нова Октавия/Супърб и тогава давайте мнение кое става и кое не!!! За чупене и сериозни проблеми пък да не говорим...страшно непретенциозен, икономичен (2.0 TDI-CR), приятно пъргав, завиващ и същевременно повратлив, добре спиращ и адски приличен за парите си автомобил с много малко и простими слабости и то само на малко места пропуски или по-скоро умишлено допуснати слабости в качеството на материалите...но нормално с оглед на цената и опасността от "самоизяждане" на продажбите вътре в концерна ВАГ... Като минус мога да посоча по-слабата шумоизолация от долната част на купето...иначе доволно пространство за багаж и пътници, дълги предавки - 6-та с 3 000 = 180 км/ч = ок.6.5-7 л/100 разход...
  • 24 Superb Driver

    1 0 Отговор
    Всички коментари са един дол дренки-някой чул-недочул нещо или пък от някъде прочел и вече има мнение, което по никой начин не може да се промени. Карал съм единичката и двойката на Суперб. За тройката не смогнах-честно казано дойдоха по-трудни времена и няма кинти. Мога да го сравня спокойно Ауди А6( което също съм карал), като определено го бие по място за пътниците отзад. Аудито определено е с по-добро качество на интериора, но цената му е с 50% отгоре. С едни и същи екстри Аудито е 100000 лв, а Суперба 70000. По ходовата част и двигателите всичко зависи от поръчката, но няма кола без поддръжка. Имам в предвид че всичко се чупи, особено по нашите прекрасни пътища. За жалост луксозната марка на Шкода няма да се наложи тотално защото както се каза по-надолу-там вече са позиционирани БМВ и Мерцедес. Човек като понаправи малко кинти и почва да си ги показва-да не би случайно някой да не го е забелязал. Ма нека де-нали требва някои марки да трупат печалби.