Чешкият автомобилен производител Skoda подготвя сериозна модернизация на своя флагман Superb. Според все още неофициална информация, това ще се случи през 2018 година. Най-съществената промяна ще е свързана с екстериорната визия и по-конкретно с предната част на автомобила. За основа на новия дизайн чехите ще използват концепцията Vision C.
Новият Superb ще се сдобие с различни фарове, радиаторна решетка, както и с видоизменен преден капак. Различни ще са и задните светлини. Модернизацията ще засегне и двигателната гама на модела, но на този етап все още не са известни подробности, касаещи новите агрегати. Любопитното обаче е, че по всяка вероятност след модернизацията чешкият флагман ще се сдобие и с наточена RS версия.Тя обаче ще се появи година след лансирането на стандартния Superb. Наточеният Superb ще разполага с двигател с мощност 300 конски сили, с различен аеродинамичен обвес, със спортни седалки и волан, както и с още куп по-дребни екстри, отличаващи го от стандартната версия.
Всички нововъведения и промени по Skoda Superb обаче ще се отразят и минимално на цената. Според немските медии цената на Superb 2018 ще се повиши с около 1000 евро, в сравнение с настоящия вариант. В Германия новата най-голяма Skoda ще се продава на цени от 26 000 евро.
Подробни технически данни за моделите на Skoda
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Msux
12:11 01.08.2016
2 Киро
Да се накензат няма да им се купува това с новата цена!
Айде преди, като беше по-евтина, току се излъжеше някоя фирма за някое мениджърче на средно ниво за служебна, ама с новата цена провалът ще е як!
12:19 01.08.2016
3 123
Нещо си в грешка.
Слез от трабанта и се огледай малко по улиците.
От лимузините в този клас Супърба е най-продаван след Фолксваген. За миналата година от ФВ са продали 500-600 автомобила, Шкода над 300, а Мерцедес и БМВ едвам са реализирали по 100 - тина.
И горната бройка на ФВ се дължи на това, че българина е като тебе - робува на марки...
А в световен мащаб интересът към Супърб е толкова голям, че ако сега искаш да си поръчаш срокът за доставка в зависимост от екстрите стига до 5-6 месеца, а с повече екстри и нагоре.
И да автомобилът е чудесен за мениджърче на средно ниво, за специалист на добро ниво, за човек с малък, но приличен бизнес, за семейство с деца и т.н. Точно това са 90 % хората, които пазаруват нови автомобили.
Да си забелязал напоследък, че фалират сериозни марки, които наблягат на луксозни лимузини и спортни автомобили. Добре че са китайците да ги изкупуват и вдигат на крака.
И Тесла какъв точно "бранд" беше преди няколко години.
И Супърбът никога не е бил евтин особено за българина, но като качество - цена е в добро съотношение.
12:49 01.08.2016
4 Тони
Колкото и да ме им харесва на почитателите на Фолксваген, Шкода е евтинджос еднодневка и трябва да бъде позициониране под vw, който е в средния сегмент като Пежо, Тойота и всички други подобни. Това че масово си мислят че vw е висок клас е единствено в Бг-то, където Ганьо знае са о това.
Някой долу е написал че лукс се продава с бранд.......и е много прав
Примери: файтона, който е тотален провал за марката. Няма как да се конкурира с мерц, Ауди и БМВ, защото отпред стои Vw. демек марката на ниско платения работник....
Лексус ЛС - същата работа, няма кой знае какъв успех в Европа, въпреки че си е супер кола. Предлагат го в два или три цвята кожа и без особени възможности за персонализиране, за разлика от преките му конкуренти, където вариантите за персонализации са по 3-4 страници......
13:07 01.08.2016
5 Jimmy
13:31 01.08.2016
6 Кобрата
13:46 01.08.2016
7 мм84
14:03 01.08.2016
8 бай ой оппа
14:08 01.08.2016
9 мъжкар
14:18 01.08.2016
10 Тойота фен
14:23 01.08.2016
11 onq s konq
Коментиран от #12
14:56 01.08.2016
12 123
До коментар #11 от "onq s konq":
Абе, да ти кажа май-по-добро от новото в гаранция няма, освен служебното....Замислял ли си се, защо кола, която е струвала 100 хил. след 5-6 години я продават за 25 хил.
И явно първият и собственик е много глупав, че да я продава тъкмо като се е разработила...
Нали се сещаш, че за 5-6 години в Европа, такъв тип лимузина е карана минимум по 200 км на ден, а може и повече.
Та като купиш БМВ-то на 400-500 хил. км най-малко се почват едни изваждания елементарни неща като гуми и консумативи, а ако се случи по-сериозен ремонт, сумите може да станат двойни, ако изобщо успеят да ти я оправят в БГ.
Та, хайде преди да пишеш глупости, облечи се по-прилично, отиди до един магазин на Шкода, седни в Супърба, а може и да го покараш и след това пак пиши тук отзиви.
15:21 01.08.2016
13 куррррр
15:35 01.08.2016
14 Петър
15:53 01.08.2016
15 Msux
- http://www.telegraph.co.uk/cars/gallery/the-20-best-car-brands-listed/
1-шкода
2-сузуки
3-Киа
и т.н.
Другото което е може да отврите mobile или mobile.de, ако тук я няма да видите конструкторите на автомобила колко място са изкарали на задния ред седалки - широко е като в майбах, сериозно хора такова пространство не съм виждал никъде в този клас автомобили..
По качествено от цялата ВАГ Група
По евтино от останалите копия на Ваг
С повече място от която и да е кола в този клас...
Тази Шкода си заслужава парите, за разлика от другите творения на ваг.
В събота ще тествам Superb, а в понеделник ще тествам Рено Талисман. Можете и вие да го направите като влезнете в сайта и си попълвате данните и на следващия ден ви се обаждат , доста са напреднали нашите дилари. След понеделник мога да дам повече инфто, коя е по-добрата кола :)
16:38 01.08.2016
16 Инженер
17:45 01.08.2016
17 Бургас
17:48 01.08.2016
18 Антон
Вземете едно Ауди, мерц ч БМВ, лексус или инфинити на 4 год и вижте как е вътр. После вижте Шкода на 4 ход и ще разберете защо базовата цена е такава.
Преди години масово бяха луднали по разни тико, есперо, елантра, соната и подобни "луксозни" като шкодата автомобили. Както виждате такива вече не се движат ,защото са се разпаднали.
19:15 01.08.2016
19 skodilak
Коментиран от #22
19:30 01.08.2016
20 Гост
20:00 01.08.2016
21 Пиф
00:15 02.08.2016
22 бай Пешо
До коментар #19 от "skodilak":
ТИ НАЛИ КАРАШ ПО ХУБАВА А10:34 02.08.2016
23 Покарал малко Шкоди
Отделно от това съвет към всички "плюещи" по новите Шкоди - вземете и покарайте по възможност повечко време някоя прилично оборудвана и по-нова Октавия/Супърб и тогава давайте мнение кое става и кое не!!! За чупене и сериозни проблеми пък да не говорим...страшно непретенциозен, икономичен (2.0 TDI-CR), приятно пъргав, завиващ и същевременно повратлив, добре спиращ и адски приличен за парите си автомобил с много малко и простими слабости и то само на малко места пропуски или по-скоро умишлено допуснати слабости в качеството на материалите...но нормално с оглед на цената и опасността от "самоизяждане" на продажбите вътре в концерна ВАГ... Като минус мога да посоча по-слабата шумоизолация от долната част на купето...иначе доволно пространство за багаж и пътници, дълги предавки - 6-та с 3 000 = 180 км/ч = ок.6.5-7 л/100 разход...
14:03 02.08.2016
24 Superb Driver
21:02 02.08.2016