Last news in Fakti

1 Август, 2016 12:41 27 258 36

60 000 лева за M5 Е34! Заслужава ли си?

  • bmw-
  • m5-
  • e34-
  • обява-
  • продажба
60 000 лева за M5 Е34! Заслужава ли си? - 1

Може ли кола на четвърт век да струва $34 900 без да е особено рядък модел и веднага да си намери купувач? Отговорът е твърдо положителен, стига да е като M-петицата от снимките и да е в същото състояние.

60 000 лева за M5 Е34! Заслужава ли си?

За 25 години, откакто е излязъл от завода, черният суперседан е навъртял едва 12 530 мили (20 161 км). Произведен е преди фейслифта на E34 и смяната на 3.6-литровия редови шестак с 315 к.с. с по-големия 3.8-литров мотор с 340 коня през декември 1991 г., но това очевидно не го прави по-малко ценен.

60 000 лева за M5 Е34! Заслужава ли си?

"Музейната" M-петица се намира в американския щат Тенеси и ако се съди по снимките, единствените неоригинални детайли са джантите от Alpina. Има педантично водена сервизна история, което явно също е допринесло за бързата продажба.

60 000 лева за M5 Е34! Заслужава ли си?

60 000 лева за M5 Е34! Заслужава ли си?

60 000 лева за M5 Е34! Заслужава ли си?

60 000 лева за M5 Е34! Заслужава ли си?

60 000 лева за M5 Е34! Заслужава ли си?

60 000 лева за M5 Е34! Заслужава ли си?

60 000 лева за M5 Е34! Заслужава ли си?

60 000 лева за M5 Е34! Заслужава ли си?

60 000 лева за M5 Е34! Заслужава ли си?

60 000 лева за M5 Е34! Заслужава ли си?

60 000 лева за M5 Е34! Заслужава ли си?

60 000 лева за M5 Е34! Заслужава ли си?

60 000 лева за M5 Е34! Заслужава ли си?

60 000 лева за M5 Е34! Заслужава ли си?

60 000 лева за M5 Е34! Заслужава ли си?

60 000 лева за M5 Е34! Заслужава ли си?

60 000 лева за M5 Е34! Заслужава ли си?

60 000 лева за M5 Е34! Заслужава ли си?

60 000 лева за M5 Е34! Заслужава ли си?

60 000 лева за M5 Е34! Заслужава ли си?

60 000 лева за M5 Е34! Заслужава ли си?

60 000 лева за M5 Е34! Заслужава ли си?

60 000 лева за M5 Е34! Заслужава ли си?

60 000 лева за M5 Е34! Заслужава ли си?

60 000 лева за M5 Е34! Заслужава ли си?

60 000 лева за M5 Е34! Заслужава ли си?

60 000 лева за M5 Е34! Заслужава ли си?

60 000 лева за M5 Е34! Заслужава ли си?

60 000 лева за M5 Е34! Заслужава ли си?

60 000 лева за M5 Е34! Заслужава ли си?

60 000 лева за M5 Е34! Заслужава ли си?

60 000 лева за M5 Е34! Заслужава ли си?

60 000 лева за M5 Е34! Заслужава ли си?

60 000 лева за M5 Е34! Заслужава ли си?

60 000 лева за M5 Е34! Заслужава ли си?

60 000 лева за M5 Е34! Заслужава ли си?

60 000 лева за M5 Е34! Заслужава ли си?

60 000 лева за M5 Е34! Заслужава ли си?

60 000 лева за M5 Е34! Заслужава ли си?

60 000 лева за M5 Е34! Заслужава ли си?

60 000 лева за M5 Е34! Заслужава ли си?

60 000 лева за M5 Е34! Заслужава ли си?

60 000 лева за M5 Е34! Заслужава ли си?

60 000 лева за M5 Е34! Заслужава ли си?

60 000 лева за M5 Е34! Заслужава ли си?

60 000 лева за M5 Е34! Заслужава ли си?

60 000 лева за M5 Е34! Заслужава ли си?

60 000 лева за M5 Е34! Заслужава ли си?

60 000 лева за M5 Е34! Заслужава ли си?

60 000 лева за M5 Е34! Заслужава ли си?

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Анонимен

    1 2 Отговор
    Тавана й май е провиснал
  • 2 Jimmy

    5 0 Отговор
    Малко протрит ми се вижда салона и ръчната, колата е брутална, но й искат много пари
  • 3 мъжкар

    2 5 Отговор
    Трябва да си наистина ХИПЕР БУДАЛА че да дадеш толкова пари за тоя стар кош.Същото нещо за 5000лв в същото състояние тука пребоядисано със стегнат двигател пък салона във всяка морга го има същия.Чудя се дали и аз да не пусна една такава обява бавареца е същия но реално струва след пълната реставрация 5000лв аз бива да го пусна за 80 000 кой знае пък някой ГЛУПАК може да се намери да инвестира тези пари и след това едно че ще дръпна с материала и друго че ще почна само такива да продавам като има будали да броят толкова пари.Егати глупостта.

    Коментиран от #7, #14

  • 4 Кобрата

    1 2 Отговор
    Не е лоша колата, но цената е висока, за тези пари може да се купи много по ново BMW, дори и чисто ново, няма да е M5-ца, но пък ще е ново
  • 5 Роман Ценов

    4 0 Отговор
    Моите W140 са по на 20 години, но не бих се разделил с нито една от тях за по-малко от 100000лв. Все пак това са коли за ценители и разбирачи с дълбоки джобове и пълни портмонета.

    Коментиран от #22

  • 6 омг

    3 1 Отговор
    Лисицата като не можела да стигне гроздето и то станало горчиво,1во тая кола е класика,2ро само двигателя не можеш да намериш за 5к лева,а и случайно да го намериш ще е на 150к км и спукан от раздаване на газ,колкото до салона,аз оня ден продадох салон от е36 с ксъсани детайли за 300 лв,това си е чисто нова класика,наскоро 1 приятел продаде в ебей е30ката си ориинално кабрио без забележки,мпакет и прочие за доста пари с който си купи е91 м пакет и си я направи за састезания
  • 7 Никой

    5 0 Отговор

    До коментар #3 от "мъжкар ":

    Щом не прайш никва разлика между М5 и нормална 5ца, замълчи. Една кола струва, колкото хората биха платили зая нея. И я предпочитам пред нова 320ка за тези пари дето през ден ще й светва Check Engine-а. Истинска кола от периода, когато като се кажеше БМВ, не се сещаш за сервиза. И си е доста голяма ивестиция, защото с времето ще стават още по редки и истинските ентусиасти ще се насочат към по-старите коли докато новите електронни пластмасови кошове се разпадат. Може да не е по-бърза, по-безопасна и по-еконномична от ново М5, но го бие по други много по-субективни фактори.

    Коментиран от #13

  • 8 ванката

    2 1 Отговор
    дали ще може да и се сложи газ на тази кола с няколко изпарителя да не губи мощност и пак ще е бърза
  • 9 Тони

    1 1 Отговор
    Без коментар за коментарите...
  • 10 Бургас

    2 1 Отговор
    А аз си мислих, че тук пълнолетна 320-ка за 5 000 лв. гранични с фантастика ама и по-луди имало ....
  • 11 John Doe

    1 1 Отговор
    Случайно да не я е продал някой Българин, да и е врътнал километража. Като и гледам салона, никога не бих се вързал, че е кола на 20 000 км. На тези колометри вътре трябва да е като чисто нова. Аз карам е46 на 200 000км (поне толкова пише на километража :D ). и е по запазено, като интериор.
  • 12 Орнела мути

    1 0 Отговор
    Браво уникална машина :)
  • 13 Гост

    0 3 Отговор

    До коментар #7 от "Никой":

    Бие новата М5-ца само по грозотия :)))))))))))))))))))))
    Ти обаче не си много наред!!! Добре, че няма много такива като теб, че щяхме да яздим още коне, защото на тях никога не им светва Check Engine-a!!!
  • 14 hellmaker

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "мъжкар ":

    Трябва да си наистина ХИПЕР БУДАЛА за да напишеш толкова невеж коментар. Явно не обръщаш внимание на факта ,че ДВГ е на 20 000км.! И е М5. И ако не можеш да проумееш защо това е факт,то важат 2 извода: 1-ти си като повечето жени и някои мъже- колата е машина(куп елементи на едно място) и служи за превоз от едно място до друго и следователно,колкото по-икономично,то по-добре.Такива като теб никога няма да разберат покупката на Бентли и Ролс Ройс,както и възстановяването на класически "икони" като някой стар Мустанг например. Не е странно,че нямаш такова влечение,а че не можеш да разбереш или приемеш това при другите хора.Казва се тесногръдие или пък "кон с капаци". Любители има на всичко- това не е техен проблем,а явно твой. Примери има и в изкуството- картини и статуи струващи невъобразими суми ,неразбираемо за такива ,като теб. Но за други си струва. И не на последно място - ти знаеш ли колко е богат ,човека,купил този баварец? Или си разсъждаваш само от "собствената камбанария".
    2-Ако мислиш,че няма разлика между двигател на 20 000км и "стегнат" такъв и съответно между 520 и М5 ,ти тотално не си в час!

    Коментиран от #15

  • 15 Пиф

    1 1 Отговор

    До коментар #14 от "hellmaker":

    И ти си прав и мъжкаря е прав... Колкото по-икономична е една кола, толкова по-екологична и полезна за човека е, стига да му пренася необходимият товар и да му върши работата... Но пък, ако говорим за спортен модел, макар и да не харесвам спорта с автомобили, защото това е напразно горене на петрол и замърдяване, а повечето част от човечеството е напълно ненормална за да го прави от много години и досега като кеф, то като качества според описаното тази М5-ца си заслужава според мен парите. Този модел е страшно здрава машина, няма нищо общо с моделите от последно време, направени за да навъртят еди колко си и да ги смениш според АйСиКю9001 непиисаното.... Та тази машина по нищо не отстъпва на Мустанг, Додж Вайпър, Субару Импреза ВРЦ и други напомпани машини за скорост... Колата си струва парите, дори и като антика и запазено състояние - такова нещо трудно се намира в такова състояние вече... А и за богат човек дали ще даде няколко хиляди долара повече не е фатално. Струва си, защото това е автомобил с отлична здравина и корозоустойчивост, с подсилена спирачна система, мощен двигател и доста екстри като кожен салон и останалото. Но като всекидневно пърпоорене в града до работа не е полезен...защото гори повечко. а икономиката означава икономично горене, не разхищение! За съжаление много хора по света и тук пърпорят за кеф и горят напразно петрола. това ни отравя и убива. но и електромобили да бяха пък това щеше да донесе други проблеми. повечето хора са така възпитани - да не им пука за последиците. лично харесвам БМВ-моделите, но бих си купил само БМВ М1. харесвам компактните хечбеци и вановете и бланичарките, защото са практични. супер колите са доста непрактични за всякакви терени, не носят доста товар и са доста неикономични. но ако бих си купил спортна кола, това би било Опел Спийдстър или лотус Елис или някоя Тойотка или Хонда - те правят компактни и пъргави машинки. мустанга си е чудовищна кола. А това БМВ въобще не изостава от такива подобни... Колата е супер, като качество.

    Коментиран от #21

  • 16 бсрислав

    1 0 Отговор
    в тенеси не знаех че пишат на немски.
  • 17 мъжкар

    1 2 Отговор
    Искам да кажа някои неща по повод на коментарите за моето мнение.Първо на тези които писаха че не съм в час искам да ги успокоя за тяхно сведение че СЪМ ДОСТА ПО-ДОБРЕ ЗАПОЗНАТ с автомобилите отколкото те предполагат.Второ точно тези хора едва ли някои от тях биха дали толкова пари за тая СТАРА КОЛА дори и да ги имат.Не е уместно да сравняваш произведения на изкуството като картини и статуи с това чудо на снимката.Картините и статуите ГОСПОДИН ХЕЛМЕЙКЪР са толкова скъпи защото са ЕДИН ЕДИНСТВЕН ЕКЗЕМПЛЯР и друг такъв няма и това ги прави уникални скъпи и толкова ценни.Ако искате мога да изпратя снимки на същата кошница направена и стегната по същия начин с цялостно пребоядисване за 5000лв.Такава кола въпреки двигателя може да се намери в почти всяка държава в Европа в повечето градове което не виждам каквно и е уникалното толкова стар кош на толкова години с мощен двигател.И пак същия господин дето нариде тая барака до марки като бентли и ролс ройс това показва явно че той не е в час.Ролс ройс и бентли не се срещат навсякъде мой човек повярвай ми и определено не всеки може да ги притежава докато това го карата доста дрифтаджий келеши по българските пътища макар и не в това състояние.Така че ако имате излишни 70 бона давайте ги аз лично не бих го купил това.

    Коментиран от #23, #24, #27

  • 18 зевзек

    1 0 Отговор
    Слава Богуу, че не е купено от българин...можеше вече да четем по новините, че е цунал някоя мантинела или дърво....! поне тук май повечето катастрофи са с Баварки? ами такива коли не се карат от всеки, требва такт! Но сега съм спокоен за колата - американеца кара по хубави пътища и няма никакви проблеми да фучи с това яко БМВ.
  • 19 112

    2 0 Отговор
    Твърдо, не си заслужава. Трябва да си болен фен за да я вземеш на тази цена.
  • 20 hellmaker

    1 0 Отговор
    Грозотия?? Симпатяга,ти едва ли си на повече,от 20 години. Това е НАЙ-КЛАСИЧЕСКИЯТ МОДЕЛ на БМВ правен някога! За времето си е бил от най-скъпите проекти на БМВ в отговор на 124-ката. А ресурса на двигателя е много голям. И добре,че няма много такива ,като теб,че щяхме да сме все по сервизите и все с празни джобове,но с НОВИ,повтарям НОВИ коли. Защото,за такива,като теб по-новото значи по-хубаво. Е имам новина- съвсем различни неща са!
  • 21 hellmaker

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "Пиф":

    Изключително вярно и обективно мнение! Браво.
  • 22 укиъп

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "Роман Ценов":

    Ама, какви сте лигави мрънкала начело с изветрелия пенсионер Роман Ценов, дето кара само издухани 124-ки! Само мрънкане и скърцане със зъби, като ви е толкова кисело в устата! И да не са ми излишни пак бих дал всяка една стотинка за колата. Днес 60 бона, след 10г. 100 000!... и да, защото е нещо уникално!
  • 23 hellmaker

    1 1 Отговор

    До коментар #17 от "мъжкар ":

    Ето,че малко се изясняват нещата.Това ,че сте "в час" е само положително.ок- дано да е така.Просто от коментара не личеше.Да,правилно- и да ги имах парите,може би не бих ги дал,ако са ми само те.Но ако съм по -заможен и особено,ако имам сантиментални спомени към този модел- определено бих ги дал(както вероятно е станало с купувача). Сравнението с произведенията на изкуството беше ,за да се поясни разликата в РАЗБИРАНИЯТА и ИНТЕРЕСИТЕ на хората. И още нещо- картините и скулптурите не винаги са по един екземпляр! И пак са скъпи.Броят не е единствения определящ фактор. В сайтовете за коли ще откриете разлики в цените между М-моделите и останалите такива. Има защо!Да- модела е масов,но такива "кошници" на по 20 000км са РЯДКОСТ,затова са скъпи. М5 е34 на 20 000км.Ето това е уникалното. Няма как да е за 5 бона!!Колкото до пребоядисване и "стегнати" ДВГ над 200 хил.км има голяма разлика,повярвайте ми!
    Следващо- нещо май не четете правилно- не съм наредил М5 до Бентли и Ролс Ройс (макар,че по динамика за годините си,естествено ги превъзхожда,а те по лукс)а визирах високите цени на автомобилите и определени купувачи. Ролс Ройс и Бентли са свръхлуксозни марки,а БМВ е от класа на "само"луксозните/премиум марки. Първите две са много скъпи и за това рядко се виждат- логично. Другото е ,че имат такава политика на обратно изкупуване(сигурен съм ,че и по този въпрос сте запознат порядъчно)при определени км или години на амортизация. просто казано- за да не гледат хората "дърти кошници Ролс и Бентли".
    Обаче има една любопитна подробност- Rolls Roys от години е собственост на ... БМВ! (А Бентли на VW). И точно БМВ ,заедно с Мерцедес и Тойота си разменят първото място в класацията за най-скъп автомобилен бранд, през последните няколко години.
    А това си е лично ваше мнение,че не бихте дали тези пари.Просто не знаете благосъстоянието на купувача.Факт.
  • 24 John Doe

    3 0 Отговор

    До коментар #17 от "мъжкар ":

    Братле, бих казал, че наистина нищо не връзваш от коли. Да за 5000 лв. можеш да видиш по пътищата много такива петаци, но те не са M5. И съм напълно убеден, че в България има много по малко екземпяри е34 м5 отколкото Бентлита Континентал.
  • 25 спайдърмен

    0 2 Отговор
    Тва пък за тая дърта барка толкова коментари и спорове много ясно че не струва тия пари човека си го е казал правилно тва не си струва парите.Циганите у наща маала само такива дъргели карат е вярно че не са със същия двигател ама все пак същия кошник.
  • 26 Ярослав Станчев

    2 0 Отговор
    И да плямпате и да не плямпате пише,че колата вече си е намерила нов собственик.Значи още има хора,които разбират от коли и ценят истинския автомобил.
    А за такива като вас,визирам "мъжкаря и спайдърмена" и подобните им,има Горубляне и други такива авто-морги,пардон авто-къщи,тъпкани с "натокани" и "лъснати" бигачки на реални километри,карани от баба за 5000 лв.Тая М5 не я мислете вече,щом някой е дал 60 бона за нея след 5-10 години ще има друг,който ще даде 100 бона.А вие все така ще си плямпате,че е "барака,дръгел и кошник".
    .аси,аз дето съм фен Ауди се ядосах от тъпите коментари на тези елементи.Ама БМВ-то си е класика в жанра.Струва си парите,но само ценители биха го разбрали.На льохманите няма как да им се обясни.
  • 27 Дъ. Стоянов

    3 0 Отговор

    До коментар #17 от "мъжкар ":

    Сигурно за 5000 лева ще си купиш и автомобил на под 100к километра. Карай си бараките за по 5000 лева и не взимай отношения за легендите
  • 28 екстра върджин

    0 2 Отговор
    Както е казал народа за да има тарикати трябва да има и будали.Колкото и да НЕ е каран този двигател все пак годинките си личат на тази кола и за нещо толкова морално остаряло да дадеш толкова пари това само по себе си подсказва че нещо липсва в главата.Иначе щом има кандидати за тия коли вече знам какво да продавам.Заповядайте в моята автокъща аз ще ви намеря същите и ще ви ги продавам за по 80 бона.ХА ХА ХААА!!
  • 29 монтьора

    1 2 Отговор
    Аве язе у гаража имам една стара тройка от 80-те та бая стегната и направена е та ако има някъв тука да даде поне 40 000 за нея да земе да ми се обаде че му я харижем без да се замислим.

    Коментиран от #31

  • 30 Баракудник

    0 2 Отговор
    Няма такава кочинааа... .ахти уникално грозната мамалига!
  • 31 тъй

    4 0 Отговор

    До коментар #29 от "монтьора":

    Гаси, ....колата на колите, страшна е! новите каквито и марки да са, не стават! Ей това е колата на мечтите на всеки, който наистина обича да шофира, а не да го возят или пречат всякакви системи! Който не я харесва е просто завистлива малка душица или не разбира от коли!
  • 32 РЕАЛНО

    0 3 Отговор
    Варел.
  • 33 тошибиян

    0 2 Отговор
    ако е 2000кони си струва цената
  • 34 Dury

    1 0 Отговор
    Уникална!
  • 35 бмв е65

    3 0 Отговор
    жалко че малцина могат да разберат какво значи м серията при бмв и какво точно е м5 все пак не става дума за е34 имал съм и имам такава петица,но как да сравниш 520 с м20 или 525 тдс нямат нищо общо макари тдс да има добра тяга,но все пак за това е направена м серията
    както и да е всеки който е фен на бмв знае за какво става дума
  • 36 777777777777777777777

    1 0 Отговор
    Здравейте, не съм фен на БМВ като цяло,но колата наистина е рядък екземпляр относно днешните разбираня и може би си заслужава парите за ценителите на марката.
    Но се спрем на това: къде в САЩ можеш да "фучиш" с подобна мощна кола?.Отговорът е никъде по пътищата, а само на обособени писти за тази цел и хората го правят само и единствено там,за удоволствие. Живея в САЩ и по пътя срещам много расови автомобили, но независимо колко мощна, модерна и скъпа кола караш, закона е над всичко.Ако го прекрачиш, последствията са ненормално сериозни.Ако нарушиш сериозно максималната скорост по нормалните пътища първо ти отнемат шофьорските привилегии, ако това стане рецидив следва конфискация на МПС-то плюс обвинение за опасно шофиране,което автоматично води до съд и евентуално затвор за определено време. глобите,които съпътстват тези процеси въобще не ги споменавам,но и те са порядъчно високи дори и за тукашните стандарти.А ако всичко това е гарнирано и с алкохол или наркотици, няма светлина в тунела. ХОРАТА ТУК разбират това и за това не парадират с колите си, по начина които ние сме свикнали да правим това в България.