Може ли кола на четвърт век да струва $34 900 без да е особено рядък модел и веднага да си намери купувач? Отговорът е твърдо положителен, стига да е като M-петицата от снимките и да е в същото състояние.
За 25 години, откакто е излязъл от завода, черният суперседан е навъртял едва 12 530 мили (20 161 км). Произведен е преди фейслифта на E34 и смяната на 3.6-литровия редови шестак с 315 к.с. с по-големия 3.8-литров мотор с 340 коня през декември 1991 г., но това очевидно не го прави по-малко ценен.
"Музейната" M-петица се намира в американския щат Тенеси и ако се съди по снимките, единствените неоригинални детайли са джантите от Alpina. Има педантично водена сервизна история, което явно също е допринесло за бързата продажба.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Анонимен
13:07 01.08.2016
2 Jimmy
13:29 01.08.2016
3 мъжкар
Коментиран от #7, #14
13:42 01.08.2016
4 Кобрата
13:45 01.08.2016
5 Роман Ценов
Коментиран от #22
13:50 01.08.2016
6 омг
13:51 01.08.2016
7 Никой
До коментар #3 от "мъжкар ":
Щом не прайш никва разлика между М5 и нормална 5ца, замълчи. Една кола струва, колкото хората биха платили зая нея. И я предпочитам пред нова 320ка за тези пари дето през ден ще й светва Check Engine-а. Истинска кола от периода, когато като се кажеше БМВ, не се сещаш за сервиза. И си е доста голяма ивестиция, защото с времето ще стават още по редки и истинските ентусиасти ще се насочат към по-старите коли докато новите електронни пластмасови кошове се разпадат. Може да не е по-бърза, по-безопасна и по-еконномична от ново М5, но го бие по други много по-субективни фактори.Коментиран от #13
13:53 01.08.2016
8 ванката
14:26 01.08.2016
9 Тони
14:39 01.08.2016
10 Бургас
17:52 01.08.2016
11 John Doe
18:10 01.08.2016
12 Орнела мути
18:31 01.08.2016
13 Гост
До коментар #7 от "Никой":
Бие новата М5-ца само по грозотия :)))))))))))))))))))))Ти обаче не си много наред!!! Добре, че няма много такива като теб, че щяхме да яздим още коне, защото на тях никога не им светва Check Engine-a!!!
18:53 01.08.2016
14 hellmaker
До коментар #3 от "мъжкар ":
Трябва да си наистина ХИПЕР БУДАЛА за да напишеш толкова невеж коментар. Явно не обръщаш внимание на факта ,че ДВГ е на 20 000км.! И е М5. И ако не можеш да проумееш защо това е факт,то важат 2 извода: 1-ти си като повечето жени и някои мъже- колата е машина(куп елементи на едно място) и служи за превоз от едно място до друго и следователно,колкото по-икономично,то по-добре.Такива като теб никога няма да разберат покупката на Бентли и Ролс Ройс,както и възстановяването на класически "икони" като някой стар Мустанг например. Не е странно,че нямаш такова влечение,а че не можеш да разбереш или приемеш това при другите хора.Казва се тесногръдие или пък "кон с капаци". Любители има на всичко- това не е техен проблем,а явно твой. Примери има и в изкуството- картини и статуи струващи невъобразими суми ,неразбираемо за такива ,като теб. Но за други си струва. И не на последно място - ти знаеш ли колко е богат ,човека,купил този баварец? Или си разсъждаваш само от "собствената камбанария".2-Ако мислиш,че няма разлика между двигател на 20 000км и "стегнат" такъв и съответно между 520 и М5 ,ти тотално не си в час!
Коментиран от #15
20:23 01.08.2016
15 Пиф
До коментар #14 от "hellmaker":
И ти си прав и мъжкаря е прав... Колкото по-икономична е една кола, толкова по-екологична и полезна за човека е, стига да му пренася необходимият товар и да му върши работата... Но пък, ако говорим за спортен модел, макар и да не харесвам спорта с автомобили, защото това е напразно горене на петрол и замърдяване, а повечето част от човечеството е напълно ненормална за да го прави от много години и досега като кеф, то като качества според описаното тази М5-ца си заслужава според мен парите. Този модел е страшно здрава машина, няма нищо общо с моделите от последно време, направени за да навъртят еди колко си и да ги смениш според АйСиКю9001 непиисаното.... Та тази машина по нищо не отстъпва на Мустанг, Додж Вайпър, Субару Импреза ВРЦ и други напомпани машини за скорост... Колата си струва парите, дори и като антика и запазено състояние - такова нещо трудно се намира в такова състояние вече... А и за богат човек дали ще даде няколко хиляди долара повече не е фатално. Струва си, защото това е автомобил с отлична здравина и корозоустойчивост, с подсилена спирачна система, мощен двигател и доста екстри като кожен салон и останалото. Но като всекидневно пърпоорене в града до работа не е полезен...защото гори повечко. а икономиката означава икономично горене, не разхищение! За съжаление много хора по света и тук пърпорят за кеф и горят напразно петрола. това ни отравя и убива. но и електромобили да бяха пък това щеше да донесе други проблеми. повечето хора са така възпитани - да не им пука за последиците. лично харесвам БМВ-моделите, но бих си купил само БМВ М1. харесвам компактните хечбеци и вановете и бланичарките, защото са практични. супер колите са доста непрактични за всякакви терени, не носят доста товар и са доста неикономични. но ако бих си купил спортна кола, това би било Опел Спийдстър или лотус Елис или някоя Тойотка или Хонда - те правят компактни и пъргави машинки. мустанга си е чудовищна кола. А това БМВ въобще не изостава от такива подобни... Колата е супер, като качество.Коментиран от #21
20:59 01.08.2016
16 бсрислав
21:36 01.08.2016
17 мъжкар
Коментиран от #23, #24, #27
21:50 01.08.2016
18 зевзек
21:59 01.08.2016
19 112
22:37 01.08.2016
20 hellmaker
22:41 01.08.2016
21 hellmaker
До коментар #15 от "Пиф":
Изключително вярно и обективно мнение! Браво.22:46 01.08.2016
22 укиъп
До коментар #5 от "Роман Ценов":
Ама, какви сте лигави мрънкала начело с изветрелия пенсионер Роман Ценов, дето кара само издухани 124-ки! Само мрънкане и скърцане със зъби, като ви е толкова кисело в устата! И да не са ми излишни пак бих дал всяка една стотинка за колата. Днес 60 бона, след 10г. 100 000!... и да, защото е нещо уникално!23:11 01.08.2016
23 hellmaker
До коментар #17 от "мъжкар ":
Ето,че малко се изясняват нещата.Това ,че сте "в час" е само положително.ок- дано да е така.Просто от коментара не личеше.Да,правилно- и да ги имах парите,може би не бих ги дал,ако са ми само те.Но ако съм по -заможен и особено,ако имам сантиментални спомени към този модел- определено бих ги дал(както вероятно е станало с купувача). Сравнението с произведенията на изкуството беше ,за да се поясни разликата в РАЗБИРАНИЯТА и ИНТЕРЕСИТЕ на хората. И още нещо- картините и скулптурите не винаги са по един екземпляр! И пак са скъпи.Броят не е единствения определящ фактор. В сайтовете за коли ще откриете разлики в цените между М-моделите и останалите такива. Има защо!Да- модела е масов,но такива "кошници" на по 20 000км са РЯДКОСТ,затова са скъпи. М5 е34 на 20 000км.Ето това е уникалното. Няма как да е за 5 бона!!Колкото до пребоядисване и "стегнати" ДВГ над 200 хил.км има голяма разлика,повярвайте ми!Следващо- нещо май не четете правилно- не съм наредил М5 до Бентли и Ролс Ройс (макар,че по динамика за годините си,естествено ги превъзхожда,а те по лукс)а визирах високите цени на автомобилите и определени купувачи. Ролс Ройс и Бентли са свръхлуксозни марки,а БМВ е от класа на "само"луксозните/премиум марки. Първите две са много скъпи и за това рядко се виждат- логично. Другото е ,че имат такава политика на обратно изкупуване(сигурен съм ,че и по този въпрос сте запознат порядъчно)при определени км или години на амортизация. просто казано- за да не гледат хората "дърти кошници Ролс и Бентли".
Обаче има една любопитна подробност- Rolls Roys от години е собственост на ... БМВ! (А Бентли на VW). И точно БМВ ,заедно с Мерцедес и Тойота си разменят първото място в класацията за най-скъп автомобилен бранд, през последните няколко години.
А това си е лично ваше мнение,че не бихте дали тези пари.Просто не знаете благосъстоянието на купувача.Факт.
23:21 01.08.2016
24 John Doe
До коментар #17 от "мъжкар ":
Братле, бих казал, че наистина нищо не връзваш от коли. Да за 5000 лв. можеш да видиш по пътищата много такива петаци, но те не са M5. И съм напълно убеден, че в България има много по малко екземпяри е34 м5 отколкото Бентлита Континентал.23:28 01.08.2016
25 спайдърмен
23:58 01.08.2016
26 Ярослав Станчев
А за такива като вас,визирам "мъжкаря и спайдърмена" и подобните им,има Горубляне и други такива авто-морги,пардон авто-къщи,тъпкани с "натокани" и "лъснати" бигачки на реални километри,карани от баба за 5000 лв.Тая М5 не я мислете вече,щом някой е дал 60 бона за нея след 5-10 години ще има друг,който ще даде 100 бона.А вие все така ще си плямпате,че е "барака,дръгел и кошник".
.аси,аз дето съм фен Ауди се ядосах от тъпите коментари на тези елементи.Ама БМВ-то си е класика в жанра.Струва си парите,но само ценители биха го разбрали.На льохманите няма как да им се обясни.
08:44 02.08.2016
27 Дъ. Стоянов
До коментар #17 от "мъжкар ":
Сигурно за 5000 лева ще си купиш и автомобил на под 100к километра. Карай си бараките за по 5000 лева и не взимай отношения за легендите10:58 02.08.2016
28 екстра върджин
13:09 02.08.2016
29 монтьора
Коментиран от #31
13:35 02.08.2016
30 Баракудник
20:22 02.08.2016
31 тъй
До коментар #29 от "монтьора":
Гаси, ....колата на колите, страшна е! новите каквито и марки да са, не стават! Ей това е колата на мечтите на всеки, който наистина обича да шофира, а не да го возят или пречат всякакви системи! Който не я харесва е просто завистлива малка душица или не разбира от коли!21:20 02.08.2016
32 РЕАЛНО
04:06 03.08.2016
33 тошибиян
13:26 03.08.2016
34 Dury
14:02 03.08.2016
35 бмв е65
както и да е всеки който е фен на бмв знае за какво става дума
22:14 04.08.2016
36 777777777777777777777
Но се спрем на това: къде в САЩ можеш да "фучиш" с подобна мощна кола?.Отговорът е никъде по пътищата, а само на обособени писти за тази цел и хората го правят само и единствено там,за удоволствие. Живея в САЩ и по пътя срещам много расови автомобили, но независимо колко мощна, модерна и скъпа кола караш, закона е над всичко.Ако го прекрачиш, последствията са ненормално сериозни.Ако нарушиш сериозно максималната скорост по нормалните пътища първо ти отнемат шофьорските привилегии, ако това стане рецидив следва конфискация на МПС-то плюс обвинение за опасно шофиране,което автоматично води до съд и евентуално затвор за определено време. глобите,които съпътстват тези процеси въобще не ги споменавам,но и те са порядъчно високи дори и за тукашните стандарти.А ако всичко това е гарнирано и с алкохол или наркотици, няма светлина в тунела. ХОРАТА ТУК разбират това и за това не парадират с колите си, по начина които ние сме свикнали да правим това в България.
09:42 09.08.2016