Един френски производител с времето си е извоювал престижа в създаването на малки, но бързи автомобили - Renault. Всичко започва в началото на 80-те със излизането на модела 5 Turbo, който впоследствие получава и вариант със задно задвижване. Модерният му еквивалент се нарича Clio V6 RS и ценноста му сред феновете е значителна.
За разлика от четирицилиндровия турбо двигател, тук се разчита на чиста атмосферна мощност - 3.0-литров V6 двигател с 230 конски сили и 300 нютонметра въртящ момент, който е монтиран точно зад предните седалки. По-отличителното тук обаче, е външноста на този колос - разширен по всякакъв начин отвън, автомобилът определено показва, че не е обикновен и трудно можем да намерим човек, на който не му харесва Clio V6. Въздухозаборниците преди задните калници са похват от супер спортните автомобили, но и тук те си вършат работата, а не са просто козметичен придатък. Освен всичко друго, машината е снабдена и с шестстепенна ръчна скоростна кутия - какво по-добро от това.
Всичката тази емоция и красота обаче, си има своята цена и тя хич не е малка - 44950 евро. Автомобилът се намира в Белгия, като бърза справка ни показва, че в Европа цената върви между 28 хил. евро за първата версия, до 78 хил. евро за второто поколение с 254 конски сили. Това само може да означава, че редкия мъник само и единствено ще си повишава цената за в бъдеще.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Десислав Попов
07:20 24.08.2016
2 Иво
Коментиран от #5
08:28 24.08.2016
3 Автофен
Интериорът наистина си плаче за специалистите от Вилнер напр. -
иначе е страхотно малко техн. бижу с подобаващата му цена ...
08:45 24.08.2016
4 Пешо с Голфо
13:14 24.08.2016
5 много си прост
До коментар #2 от "Иво":
Като ревне двигателя зад главата ти как ще чуеш,че скърцат пластмаси не ми е ясно.А тоя 4# да ходи да прави м..ети на тия в Босна,че гоУф нема да има скоро.14:27 24.08.2016