24 Август, 2016 07:15 22 684 5

Eдин палав мъник - Clio V6 RS

  • renault-
  • clio-
  • v6-
  • renault sport

Един френски производител с времето си е извоювал престижа в създаването на малки, но бързи автомобили - Renault. Всичко започва в началото на 80-те със излизането на модела 5 Turbo, който впоследствие получава и вариант със задно задвижване. Модерният му еквивалент се нарича Clio V6 RS и ценноста му сред феновете е значителна.

За разлика от четирицилиндровия турбо двигател, тук се разчита на чиста атмосферна мощност - 3.0-литров V6 двигател с 230 конски сили и 300 нютонметра въртящ момент, който е монтиран точно зад предните седалки. По-отличителното тук обаче, е външноста на този колос - разширен по всякакъв начин отвън, автомобилът определено показва, че не е обикновен и трудно можем да намерим човек, на който не му харесва Clio V6. Въздухозаборниците преди задните калници са похват от супер спортните автомобили, но и тук те си вършат работата, а не са просто козметичен придатък. Освен всичко друго, машината е снабдена и с шестстепенна ръчна скоростна кутия - какво по-добро от това.

Всичката тази емоция и красота обаче, си има своята цена и тя хич не е малка - 44950 евро. Автомобилът се намира в Белгия, като бърза справка ни показва, че в Европа цената върви между 28 хил. евро за първата версия, до 78 хил. евро за второто поколение с 254 конски сили. Това само може да означава, че редкия мъник само и единствено ще си повишава цената за в бъдеще.



Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Десислав Попов

    0 0 Отговор
    Аз ще оставя "немските специалисти" да ни обяснят какъв боклук всъщност е това Клио и как на Гошо Е 36-цата ша го бие на мегдана
  • 2 Иво

    0 0 Отговор
    Не е боклук, но не е и за тази цена. Та интериора му е от същата евтина китайска пластмаса и 100% вече скърца като минава през гърбиците. За 45 kEUR човек може да си вземе истинска спортна кола, а не тоя френски кашон.

    Коментиран от #5

  • 3 Автофен

    0 0 Отговор
    Трепач за разбирачи - и спецове на волана ;)

    Интериорът наистина си плаче за специалистите от Вилнер напр. -
    иначе е страхотно малко техн. бижу с подобаващата му цена ...
  • 4 Пешо с Голфо

    0 0 Отговор
    Няма такава грозотия. Дачията им е по-хубава. Нали знаете - там където правят спагети и м...ти, коли не се правят ;)
  • 5 много си прост

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "Иво":

    Като ревне двигателя зад главата ти как ще чуеш,че скърцат пластмаси не ми е ясно.А тоя 4# да ходи да прави м..ети на тия в Босна,че гоУф нема да има скоро.