Last news in Fakti

18 Октомври, 2011 11:54 7 103 8

И французи се точат на Veyron

  • genty-
  • akylone-
  • bugatti-
  • veyron

Мощност над 1 000 к.с., ускорение до 100 км/ч за 2.7 секунди, четвърт миля за 9.8... Мераклиите за титлата на Bugatti Veyron сякаш нямат свършване. Поредният претендент помпа виртуални мускули на френска земя. Носи името Genty Akylone и засега съществува само на твърдите дискове в компютрите на създателите си.



Ако изобщо стигне до серийно производство, то ще бъде ограничено на 15 бройки, кълнат се от базираната в Сен Йор Genty Automobile. Това обаче съвсем не изглежда сигурно като се има предивд съотношението между обявени проекти за хиперколи и броя реализирани такива. Феномени като Koenigsegg и Shelby Super Cars са по-скоро изключения.



Иначе французите обещават повече от прилични технически характеристики за Akylone. Автомобилът ще се оборудва с 4.8-литров V8 с два турбокомпресора, който ще може да работи и на биоетанол. 1 273-те нютонметра въртящ момент ще се предават на задните колела посредством секвенциална трансмисия със седем предавки.



Ускорението до 200 км/ч ще отнема 7.2 секунди, а до 300 - точно 14. Кимометър от място Akylone ще взема за 16.6 секунди. Максималната скорост обаче ще бъде относително скромна за хиперкар - 354 км/ч.



Шасито ще се изработва от алуминий, благодарение на което теглото няма да надхвърля 1 100 кг. Това означава, че на конска сила от мощността ще се пада по малко повече от килограм от масата на колата.



От Genty Automobile не съобщават никакви конкретни срокове по проекта. Няма яснота и по въпроса с цената на френския конкурент на Veyron.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Kobester

    0 0 Отговор
    Ееееееее браво, невероятна, не само отвънка е хубава, но и от вътре. СУпер е. Най-после нещо по-хубаво от Koeniggseg, Bugatti и т.н.
    Нещо отзад ми прилича на Mclaren MP4-12C, но въпреки това е добре.
  • 2 Венцислав Димитров

    1 2 Отговор
    и тая кат' всички останали. Колата е само една и това е ниссан GTR (R-35). Цяло чудо е как кола за 80к евра, която е 1,8 тона, 4 МЕСТА и с 3,8 v6 и близо 500 кончета под капака бие всякакви супер- и хиперкари

    Коментиран от #4

  • 3 Veyron

    0 0 Отговор
    Венци, слез на земята момче!
  • 4 520 zender

    1 1 Отговор

    До коментар #2 от "Венцислав Димитров":

    @2 Пише се нисан-не ниссан бе ...

    Коментиран от #8

  • 5 akulata

    0 0 Отговор
    Едно въпросче към автора на статията
    - Бугати като производител от коя страна са :Д:Д:Д
  • 6 qwerty

    1 0 Отговор
    Едно отговорче: Климент Охридски македонец ли е?
  • 7 Kobester

    0 0 Отговор
    тцтцтцтц ужас, пълно със заблудени. Дошовци да искаш. Нисан гтр та нисан гтр. :X
  • 8 xexexexe

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "520 zender":

    4e to Nissan 6efa im e francuzin ot livanski proizxod.Bugatti se pravi u Franciq xaxa .Vive la republique.