След 37 години на една и съща техническа база легендарният Geländewagen ще бъде подложен не просто на поредния фейслифт, а ще получи ново шаси. Новата G-Klasse с вътрешнозаводски индекс W464 ще предлага повече пространство, по-цивилизовано пътно поведение и оптимизирана (доколкото е възможно) аеродинамика.
Най-видимото изменение по култовия немски всъдеход ще бъде значително по-широката каросерия. Тя ще натрупа около 100 мм "в ханша" и ще достига 194 см, което обещава доста повече място за пътниците. Въпреки това теглото ще намалее с близо 200 кг благодарение на по-широкото използване на алуминий и други леки сплави.
Новости ще има и в технически план. Предните колела на G-Klasse ще получат независимото окачване и електромеханична кормилна уредба, с което управляемостта би трябвало да се доближи до съвременните стандарти.
Драстични намеси по дизайна надали ще има. Външността на W464 ще получи някои ретуши в стила на прототипа Ener-G-Force от 2012 г., но в Mercedes-Benz ще пипат внимателно, за да не отблъснат традиционната клиентела на модела.
Двигателите ще бъдат заимствани от новата E-Klasse. За момента са сигурни 3.0-литровият турбодизел и бензиновият редови шестак с мощност 360 к.с., а какво са замислили в AMG тепърва ще става ясно.
Очакваната базова цена на новата G-Klasse е около €90 000, а дебютът е насрочен за догодина.
Коментиран от #2, #3
-4 +1
До коментар #1 от "мм84":
Ми този ще е по-широк бе льольо. Не четеш ли?
-0 +1
До коментар #1 от "мм84":
Сигурно караш лада ,ама иначе даваш коментар за G-класа :D хаха смешно е !!!
-0 +1
Коментиран от #9
-0 +0
Коментиран от #12
-1 +0
-1 +0
-0 +1
Коментиран от #13
-0 +1
-0 +1
-0 +1
До коментар #8 от "560sel":
Не съм карал, но съм се возил доста пъти. Обикновено ходим на риболов с такъв екземпляр. Никакъв комфорт. Цената е безбожно висока, обслужване и сервизиране - колкото нова малолитражка :). Пъти по-добър избор е Toyota Land Cruiser. Ама Ганьо като не е излизал от България възхвалява този кашон, който не се продава в държави като САЩ например :). В ОАЕ в пустинята освен Тойоти друго няма. Може да има някой закъсал ентусист с Г класа и тойотите да го издърпат :). Прехласвайте се по това морално остаряло корито.
-2 +0
-0 +1
-0 +1
Коментиран от #17
-0 +1
До коментар #16 от "Гост":
Точно, ще я превърнат в suv. За да оцелява бранша.КОНСУМАТИВИТЕ са им важни както при вс. др. модели след 96г.
-0 +1
-0 +0
УБИХА ДИНОЗАВЪРА СЕГА ЩЕ ПРЕДЛАГАТ МЛ ВЪВ ФОРМАТА НА Г КЛАСА И СЛЕД НЯКОЯ ГОДИНА ЩЕ ВИДЯТ ЧЕ ТОЗИ НОВИЯТ ИМ БУКЛУК НИКОЙ НЯМА ДА ГО КУПУВА И ЩЕ ГО СПРЪТ. ПО ТОЗИ НАЧИН ЩЕ ПРЕКРАТЯТ ЛЕГЕНДАТА.
-0 +0
Коментиран от #29, #39
-0 +0
-0 +0
-0 +0
-0 +0
-0 +0
-0 +0
-0 +0
-0 +0
-0 +0
Dori imam G500
-0 +0
-0 +0
-0 +0
-0 +0
-0 +0
-0 +0
-0 +0
До коментар #20 от "Роман Ценов":
за дебели пенсионери, дебели и грозни МБ-та!
-0 +0