30 Август, 2016 14:21 33 574 39

Задава се "дебела" G-Klasse

  • mercedes-benz-
  • g-klasse-
  • geländewagen-
  • w464
Задава се "дебела" G-Klasse - 1

След 37 години на една и съща техническа база легендарният Geländewagen ще бъде подложен не просто на поредния фейслифт, а ще получи ново шаси. Новата G-Klasse с вътрешнозаводски индекс W464 ще предлага повече пространство, по-цивилизовано пътно поведение и оптимизирана (доколкото е възможно) аеродинамика.

Най-видимото изменение по култовия немски всъдеход ще бъде значително по-широката каросерия. Тя ще натрупа около 100 мм "в ханша" и ще достига 194 см, което обещава доста повече място за пътниците. Въпреки това теглото ще намалее с близо 200 кг благодарение на по-широкото използване на алуминий и други леки сплави.

Новости ще има и в технически план. Предните колела на G-Klasse ще получат независимото окачване и електромеханична кормилна уредба, с което управляемостта би трябвало да се доближи до съвременните стандарти.

Драстични намеси по дизайна надали ще има. Външността на W464 ще получи някои ретуши в стила на прототипа Ener-G-Force от 2012 г., но в Mercedes-Benz ще пипат внимателно, за да не отблъснат традиционната клиентела на модела.

Двигателите ще бъдат заимствани от новата E-Klasse. За момента са сигурни 3.0-литровият турбодизел и бензиновият редови шестак с мощност 360 к.с., а какво са замислили в AMG тепърва ще става ясно.

Очакваната базова цена на новата G-Klasse е около €90 000, а дебютът е насрочен за догодина.

Задава се "дебела" G-Klasse


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 мм84

    1 4 Отговор
    Най-непрактичният и надценен автомобил правен някога. Грозен, ръбат тесен, без никакъв комфорт.

    Коментиран от #2, #3

  • 2 Марто

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "мм84":

    Ми този ще е по-широк бе льольо. Не четеш ли?
  • 3 ууу

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "мм84":

    Сигурно караш лада ,ама иначе даваш коментар за G-класа :D хаха смешно е !!!
  • 4 Bai Mitq

    0 0 Отговор
    И тоя ще купвам то се е видяло само да продам жената.....

    Коментиран от #9

  • 5 Семо Мастиката

    0 1 Отговор
    На село с каруцата минавам там където тоя шосеен паркетник не може и да си помисли.

    Коментиран от #12

  • 6 Bai Mitq

    0 1 Отговор
    Семооооуууу с ко го раниш тоз кон бря!???Даи пара
  • 7 Zvezdata

    1 0 Отговор
    Само разбирачи сигурно повечето немате и карта за градски транспорт тесни специялисти
  • 8 560sel

    1 0 Отговор
    ММ84 , ти кога си карал "Г" та говориш че бил непрактичен или надценен?




    Коментиран от #13

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 рикоко

    2 0 Отговор
    няма по здрав и як ЧУК като него . 10 години 146хил.и е уникален.5.5 356к.Нищо общо с ml'x6'x5 и др лигави еднодневки.И да искаш няма чупене.
  • 11 Icaka

    1 0 Отговор
    Вие не коментирате колата а само се заяждате
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 мм84

    0 2 Отговор

    До коментар #8 от "560sel":

    Не съм карал, но съм се возил доста пъти. Обикновено ходим на риболов с такъв екземпляр. Никакъв комфорт. Цената е безбожно висока, обслужване и сервизиране - колкото нова малолитражка :). Пъти по-добър избор е Toyota Land Cruiser. Ама Ганьо като не е излизал от България възхвалява този кашон, който не се продава в държави като САЩ например :). В ОАЕ в пустинята освен Тойоти друго няма. Може да има някой закъсал ентусист с Г класа и тойотите да го издърпат :). Прехласвайте се по това морално остаряло корито.
  • 14 рикоко

    2 0 Отговор
    Подръжката на тойотата е в пъти по скъпа.Уверявам ви че комфорта на G след 2006 е същия като на ml ,gl но здравината и проходимоста е уникална. С бензин 500 или 5.5 си е вечен и неумръзващ. За това и държи цена.Едвам се оттървах от gl 320 с бясна загуба.ЕДНОДНЕВКИ.
  • 15 656

    2 0 Отговор
    Който разбира G класа избира
  • 16 Гост

    1 0 Отговор
    "Предните колела на G-Klasse ще получат независимото окачване" - и това го превърнаха в SUV .... "но в Mercedes-Benz ще пипат внимателно, за да не отблъснат традиционната клиентела на модела.".... няма как да не ги отблъснат с това окачване ....

    Коментиран от #17

  • 17 рикоко

    1 0 Отговор

    До коментар #16 от "Гост":

    Точно, ще я превърнат в suv. За да оцелява бранша.КОНСУМАТИВИТЕ са им важни както при вс. др. модели след 96г.
  • 18 Марио Ангелов

    0 0 Отговор
    Как се вкарват 90 хилки в храсталака?И уж много здрави , а постоянно си в сервиза!?
  • 19 G777

    0 0 Отговор
    ЛИКВИДИРАХА И ПОСЛЕДНИЯТ ИСТИНСКИЯ МЕРЦЕДЕС КОЙТО РЕАЛНО Е ПОВЕЧЕ ПУХ ОТ КОЛКОТО МЕРЦЕДЕС. СЕГА И НЕГО ЩЕ ГО ПРЕВЪРНАТ В СКАПАН ПАРКЕТНИК КАТО МЛ ГЛ И ГЛК С КРЕХКОТО И НЕЖНО НЕЗАВИСИМО ОКАЧВАНЕ.
    УБИХА ДИНОЗАВЪРА СЕГА ЩЕ ПРЕДЛАГАТ МЛ ВЪВ ФОРМАТА НА Г КЛАСА И СЛЕД НЯКОЯ ГОДИНА ЩЕ ВИДЯТ ЧЕ ТОЗИ НОВИЯТ ИМ БУКЛУК НИКОЙ НЯМА ДА ГО КУПУВА И ЩЕ ГО СПРЪТ. ПО ТОЗИ НАЧИН ЩЕ ПРЕКРАТЯТ ЛЕГЕНДАТА.
  • 20 Роман Ценов

    0 0 Отговор
    Не трябва да променят дизайна на G-класата.

    Коментиран от #29, #39

  • 21 Васичка Атанасова

    0 0 Отговор
    харесва ми
  • 22 Mimoza

    0 0 Отговор
    Много си е хубав дизер гелендеваген.Баща ми ,лека му пръст,караше бял такъв в зората на демокрацията.Имам лични впечатления, чини ми се,много хора тук просто лъжат.Лъжата си е за тях.
  • 23 FАКЕ

    0 0 Отговор
    Нямам нищо против Мерц.. Имам против дето ги карат , макарче познавам и свестни хора сред тях , както и да е . Специално тази кола е грозна , Г класата никога не е била особено красива но Мерцедес просто отказват да я променят . Те си знаят , щом го правят значи им носи печалби , точка . Но колата не е красива , каквото ще да се говори .
  • 24 Голфо

    0 0 Отговор
    Абе Г класа, какви г класи пред гоуфо всички са равни.Светият голф е номер едно па ако ще и некоя стара класика да е а да не говорим за големио голф Таурего че го направи луд тоя измислен Мерцедес.
  • 25 grozotia

    0 0 Отговор
    PREDI NQKOLKO DNI SE OBARNA EDIN ZARADI KOTKATA TOQ SIGORNO SHTEE ZARADI KUCHE :D CHESTNO KAZANO PO GROZOVAT JIP NESAM VIJDAL. PREDPOCHITAM LADA NIVA...
  • 26 Кемосаве

    0 0 Отговор
    Да спомням си статията за която говори колегата.Една г класа се беше преобърнала при удър с голф четворка а тоя го беше срам и лъжеше че котка била искочила на пътя.Айде стига бе.
  • 27 лощ материал

    0 0 Отговор
    ценностна система 0....интелект и култура -00.....демонстративност и компетентност 11+ огледайте се по пътищата, пъплят само трошляци,отдавна музейни експонати...Албания залята с MB...България BMW....Китайците ни ползват на ишлеме да си правят коли.....даже краставици и домати не можем да произведем........добре че един Чех ни титулова с тоалетна чиния за да ни познават....:) това беше...
  • 28 DE eq арапофилия

    0 0 Отговор
    Ще трябва май да произведат и "оптимизирана" за българския пазар версия със 100 мм не по-широка, а по-тясна каросерия, спец пригодена за българските кутийки наричани "гараж" :DDD
  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Stoycho

    0 0 Отговор
    I az sam den na tozi model
    Dori imam G500
  • 31 dozera

    0 0 Отговор
    Gegata e nomer 1
  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 Патрол

    0 0 Отговор
    Хубав джип е като цяло,визия с която можеш да отидеш на кафе,за риба ,на лов и на почивка в планината.Но малко безбожно висока цена има. Ланд Круйзера и Патрола са в три пъти по здрави технически но при мерцедес името е нарицателно за лукс.Не случайно чаршафите купуват Патроли на килограм ,слагам им реактивни мотори ,защото ходовата част е практически вечна!Жалко ,че Г махат целия мост,имах надежди ,че след 20-30 години ще покараме някое 55 АМГ :)
  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 гамена

    0 0 Отговор
    А бе хорица, толкова ли сте ми прост.чки бе, тук ЦЕЛТА е джипката да е грозна което е прави "красива". Купувачи стотици хиляди има и ще има, тачена е заради здравина и визия......ама влезте в дупките си от където сте изпълзяли бееее. То и някой от вас са може би грозновати но не толкова търсени....хахахаха
  • 36 бате жоро

    0 0 Отговор
    който се тръшне толкова пари за новият модел, ще трябва да го обяснява на всички, защото видимо няма голяма разлика
  • 37 Тошибиян

    0 0 Отговор
    Искам г 55 брабус и никога през живота си няма да си купя друг автомобил нито този ще продам
  • 38 MB 190

    0 0 Отговор
    За МВ 190 ДИЗЕЛ мнения имате ли ?
  • 39 мммдааа

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "Роман Ценов":

    за дебели пенсионери, дебели и грозни МБ-та!