Last news in Fakti

1 Септември, 2016 10:57 18 523 29

Най-бавните коли в Германия

  • класация-
  • антикласация-
  • lada-
  • niva-
  • ваз-2121
Най-бавните коли в Германия - 1

Немското сп. Focus състави антикласация на най-мудните модели, предлагани на германския пазар. Първото място в отрицателния рейтинг уверено печели съветската класика Lada Niva, която там се продава под името Taiga.

С ускорение от 0 до 100 км/ч за 19 секунди и максимална скорост от едва 137 км/ч ВАЗ-2121 руският всъдеход няма особена конкуренция за титлата "Най-бавен автомобил" в страна, по чиито магистрали има участъци без ограничения, а паспортните данни не са просто любопитна статистика. Немците обаче признават, че посредствената динамика се компенсира от чудесната проходимост на Niva.

Втората позиция в антикласацията заема сходното като концепция, но все пак по-чевръсто Suzuki Jimny. Японската джипка "лепи стотака" за 14 сек. и вдига 140 км/ч. Петицата допълват товаропътническите Ford Tourneo Connect, Volkswagen Multivan и Renault Kangoo.

ТОП-5 на най-бавните нови автомобили в Германия

Място Модел Мощност (к.с.) Ускорение 0-100 км/ч, сек. Макс. Скорост, км/ч
1 Lada Niva (Taiga) 83 19 137
2 Suzuki Jimny 84 14 140
3 Ford Tourneo Connect 75 17.8 145
4 Volkswagen Multivan 2.0 TDI 84 22.2 146
5 Renault Kangoo dCi 75 75 16.3 150

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Иван

    0 1 Отговор
    Аве вие четете ли си нещата преди да ги публикувате? Как първо място за ладата /19 сек./ като за мултивана пише 22,2 секунди. Еми в нещо озаглавено "факти" трябва нещата да се случват по друг начин!
  • 2 ДДД

    1 0 Отговор
    мисля че са ги подредили по максимална скорост!
  • 3 ожгоохж

    1 0 Отговор
    по-тъпа класация от това няма -на тези коли работата им не е да вървят бързо ,камо ли да ускоряват

    Коментиран от #6

  • 4 До Иванйе

    1 0 Отговор
    То статията правилно е написана "Най-бавните коли в ...." а не най-бавно ускоряващите. Скорост в km/h, m/s и т.н. А това в s е време, а ако желаеш ускорение то е до достигане на определена скорост.
  • 5 ХАХХА

    0 1 Отговор
    eeeeeeee руснаците да са по нещо №1

    Коментиран от #7

  • 6 ЕВАЛА

    0 2 Отговор

    До коментар #3 от "ожгоохж":

    ТЯ НИВАТА СИ Е ПРЪЧКА ПО ПРИНЦИП! Тъста имаше такава пръчка и сега си взе сузуки витара и се роди! Руската пръчка и виеше диференциала и смърдеше на бензин та се не траеше, а проходимост гола вода! Пред блока не можа да вкара в 30 см. сняг

    Коментиран от #17

  • 7 НЕНАДМИНАТ БОКЛУК

    1 1 Отговор

    До коментар #5 от "ХАХХА":

    ЩО НЕ ПИШАТ ЗА ПРОСЛОВУТАТА ИМ КОСТЕНУРКА ДЕТ КАТ ДИГНЕ 70 И ПОЧВАТ ДА ФЪРЧАТ БУТАЛА НАПРОВО ПРЕЗ ПРОЗОРЦИТЕ И АКО КАРАШ С 40 ОТ ТОЧКА А ДО ТОЧКА Б ТРЯБВА ДА СИ КУПИШ И САМОБРЪСНАЧКА

    Коментиран от #9

  • 8 ПОРШЕТО Е ПЪРВО В СЕРВИЗА

    1 0 Отговор
    ЩО СРАВНЯВАТ ДЖИПОВЕ КОЛИ И БУСОВЕ.ЗА ДЖИМИТО ВИ ГАРАНТИРАМ ЧЕ В ГРАДА ША ВИ ОСТАВИ БЕЗ БЪБРЕЦИ А НА КЪРА МОЖЕ И НА ЧИКРАКЧИЯ ДА ТЕ ЗАВЕДЕ Я ЗА ВРАТ Я ЗА КРЪСТ.
  • 9 Иван

    1 1 Отговор

    До коментар #7 от "НЕНАДМИНАТ БОКЛУК":

    Костенурката е модел 1938г.Правена е през друго време и при други изисквания.И не се произвежда от много години..........

    Коментиран от #15

  • 10 лек

    0 0 Отговор
    Нивата може и повече :D :D
  • 11 Бате Цецо

    1 0 Отговор
    Най-бавни на магистралата, но в пресечен терен и Нивата и Сузукито ще са по-бързи от повечето коли.
  • 12 Бате Цецо

    2 0 Отговор
    От друга страна баничарките също са бавни, но колко багаж могат да натоварят. Таке, че всеки от 5-те изброени в таблицата автомобила си има предназначение и то не е да е бърз.
  • 13 Бай хой

    2 0 Отговор
    Да по максимална скорост си е така. Но нито една от тези машини не е проектирана за скоростно движение.

    Прави впечатление че почти всички са много издържливи и се представят много добре в сегмента за който са проектирани.

    Все едно да направиш класация кой автомобил ще носи най малко банички или ще се движи най лошо по черен път. Класацията също ще бъде вярна но това в никакъв случай няма да значи че първенците в класацията ще бъдат най лошите автомобили.

    Автора да се вземе в ръце и да не определя коя класация е анти и коя по по най. Класациите просто подреждат в случая автомобили по определен критерий. Нищо повече.
  • 14 Бай хой

    1 0 Отговор
    А и класацията не е съвсем коректна защото на германският пазар има предлагани автомобили и с по ниска максимална скорост. Например предлагат се СМАРТ с максимална скорост 135км./ч. Да не изброявам и други.

    http://www.lada.bg/bg/cars/4x4/3dv/tth.php
  • 15 КОНСЕРВА НОМЕР 1

    0 1 Отговор

    До коментар #9 от "Иван":

    А БЕ МАЛКИЯ В ЧАС ЛИ СИ КАЖИ КОЛКО ДЕСЕТИЛЕТИЯ ОЩЕ РАЗБИВАШЕ НЕРВИТЕ НА СОБСТВЕНИЦИТЕ СИ И НА УЧАСТНИЦИТЕ В ТРАФИКА.

    Коментиран от #16

  • 16 Иван

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "КОНСЕРВА НОМЕР 1":

    Не знам ти дали си в час .Говоря за време когато автомобила е бил по скоро лукс.Ето ти цитат от историята на ,,Костенурката,,-Фердинанд Порше получил задачата да произведе достъпен семеен автомобил, който да може да побере двама възрастни и три деца, да се движи със 100 км в час и да струва не повече от мотоциклет – 1000 германски марки (които по онова време са се равнявали на около 140 американски долара).,,И като гледам стилът ти на писане ми е ясно на колко години си....или си изостанал в развитието си.Как можеш да сравняваш 2 автомобила,които са произвеждани в различни времена(повече от 50 год. разлика)Вземи малко да се ограмотиш..........
  • 17 инжХристов

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "ЕВАЛА":

    Като няма редовна поддръжка вие и смърди на бензин , до колкото до проходимостта , да беше взел хубави гуми , имал съм и Нива имал съм и Витара единственото предимство на Витарата беше ,че беше по -икономична , Нивата има страхотна проходимост в правилните ръце и да не забравяме ,че проходимостта в много от случаите зависи от заддволанното у-во ;)
  • 18 Кофата

    0 2 Отговор
    Има ли глупаци които все още да карат Нива?Я бързо да си вдигнат ръцете!Тези коли се карат основно по селата от граждани с един пръст чело!
  • 19 Роман Ценов

    0 0 Отговор
    Има още доста бавни коли.

    Коментиран от #20

  • 20 мммдааа

    0 1 Отговор

    До коментар #19 от "Роман Ценов":

    мммдааа, разбира се! например ръждясалите кошници на МБ с двигател на вечно в сервиза Рено!
  • 21 Димитър Колев

    0 0 Отговор
    Нивата е легендарна, Ленд Ровъра със 122 к.с. дизел е не по-малко бавен но също е легенда. Нивата е първият SUV света, 76-та г. мисля излиза първата Нива, тоест 4х4 автомобил със самоносеща каросерия, само че не е паркетник като много нови SUV.

    Коментиран от #24

  • 22 Рамбо

    0 0 Отговор
    До №21 Д. Колев
    Виждам че си МНОГО умен !!!
    Хайде кажи ми каква е разликата между SUV и "паркетник " ?
    И не е първия 4х4 със самоносеща каросерия . Първият е Джип Чероки - 1968 г.

    Коментиран от #25

  • 23 Guest

    0 0 Отговор
    С Kangoo съм правил 170, не знам защо пише едва 150. :D
  • 24 стоян георгиев

    0 1 Отговор

    До коментар #21 от "Димитър Колев":

    вярно е легенда,легенда на глупостта!по трошлив таралясник от тази бракма няма сравнението му с ровъра е абсолютно неадекватно.в софия полицията таркаля едни ровъри вече 20 години,карат ги като чужди и няма трошене ,ладите обаче отдавна се изпариха ,макар че би трябвало да ги има в повече щото са легенда!

    Коментиран от #26

  • 25 Димитър Колев

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "Рамбо":

    А не ве швепс, ти си си отговорил каква е разликата, изключения като Нива и Чероки със самоносещи каросерии.
  • 26 Димитър Колев

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "стоян георгиев":

    Не знам в София, ама в Алпите щом ги използват спасителните служби надали са толкова лоши, или за белите държави рашаните се стараят повече.

    Коментиран от #28

  • 27 чичо Манфред

    0 0 Отговор
    Модела Лада Нива в Русия вече се води Лада 4х4 понеже шевролет купиха името Нива. Сега в Русия има един модел SUV който се нарича Швролет Нива. Иначе този модел специално е легенда не само в Русия но и в цял свят. Дано само да не му изпортят дизайна защото точно така си го харесват всички. В момента има редица усъвършенствания по него които включват окачване, системи за безопасност и комфорт климатици подгряващи седалки и др. но двигателя все още е същия 1.7 инжекцион и външния вид не се променя особено. За в бъдеще предвиждат да му сложат 1.8 инжекцион двигател. Според мен трябва да предвидят и един двулитров дизел за европейските страни както направиха от УАЗ и ще има голямо търсене.
  • 28 стоян георгиев

    0 1 Отговор

    До коментар #26 от "Димитър Колев":

    да ,масово ги използват спасителните служби в алпите,без лади хиляди хора биха загинали :))!тва е нов виц явно!лада въпреки цената и рекламата на соцносталгиците е със скромни продажби навсякъде където се предлага,не случаино я реанимират всяка година иначе отдавна да бе фалирала.добре че са руските държавни поръчки иначе не виждам кои би си я купил дори и да ги подаряваха.тук сте много силни,как ще си купите била евтина и т.н.,но накрая до магазина на лада не стига никои от вас!
  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.