9 87511

Ford Mustang - рекордьор по продажби

  • ford-
  • mustang-
  • продажби-
  • рекорд

Най-новото поколение на една от иконите на мускулестите автомобили - Ford Mustang, надвиши всички очаквания за продажбите си. Това в частност се дължи на разрастването на пазарите с общо 25, като той е и първия Mustang продаван в Европа. Тук количеството достига 20 хил. автомобила, като в Германия, автомобилът подмина с лекота бестселърите Audi TT и Porsche 911. 

Освен пазарите, този модел се предлага и в конфигурация с десен волан, което също има влияние особено във Великобритания, като до момента са продадени общо 27 хил. автомобила с дясна дирекция.

В Австралия например, за да се сдобиете с варианта EcoBoost, трябва да изчакате цели 9 месеца, а за култовия 5.0-литров V8 близо 10 месеца. Той е и втория най-продаван модел в страната на кенгуратата, точно след по-малкия пикат Ranger.

Близо 80 процента от произведените Mustang-и обаче, са продадени на домашна почва, като автомобилът подминава с цели 33 хил. броя конкурента си - Camaro. Това се повтаря и в Саудитска Арабия, ОАЕ и ЮАР.
 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Чакала

    1 0 Отговор
    Има вид на брутален автомобил, сега когато БМВ-тата не са толкова успешни като дизайн а мерцедесите са грозни като БГ собствениците си тази кола ще се радва на заслужен интерес

    Коментиран от #2, #8

  • 2 Димитър Колев

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Чакала":

    Верно е, красавец е пред споменатите, и доста по-евтин, може би и по-надежден.
  • 3 гост

    2 0 Отговор
    Достатъчно добра кола с много мощност и приятен външен вид. Пред БМВ няма спор коя е по-красивата, боботещ В8 срещу аудио-генериран звук. Клиентите не са толкова балами колкото немците си мислят, те ще купуват емоционалното, макар и да не е перфектно, отколкото скъпото и прехвалено немско производство. Все пак немците изкарват едни от най-високите печалби, защо ли? Продават конфекция с еднакви части на завишени цени. Същото е с Ауди, ФВ, Шкода и не случайно продажбите на Шкода цъфтят.
  • 4 Трифонов

    0 3 Отговор
    Не се излагайте и не пишете тъпотии! Едно БМВ 440i, което е с трилитров бензинов мотор, ще го сбърка тоя кош по всички показатели, несравнимо по-качествено изработено е, несравнимо по-комфортно е, несравнимо по-иновативно е, несравнимо по-икономично е, несравнимо по-стилно е... и би било съвсем незначително по-скъпо. Срещу парите си обаче, ще получиш красив, но най-вече стилен, автомобил от производител, който се е доказал като най-успешния премиум бранд в момента, който ще бъде изключително добре изработен, ще отговаря на най-новите и все още незадължителни норми за безопасност и екологичност, ще получиш изключително движещ се, представящ се и управляващ се автомобил (съотношението на масите между преден и заден мост и лява и дясна част е идеално - точно 50:50%), който ще те кефи всеки миг, в който си в него! Автомобил, в който са внедрени в едно и също време не само иновативни, но и надеждни технически решения, един от най-балансираните и производителни бензинови двигатели, вероятно най-добрата 8 степенна автоматична скоростна кутия на пазара, лед светлини от последно поколение и най-добрата инфотейнмънт и навигационна система в автомобилната индустрия в момента. Срещу парите си в другия случай получаваш една небалансирана купчина ламарини със спорен дизайн, огромен, стар двигател с абсолютно незадоволително отношение между мощност, пърформанс и консумация на гориво, ниско качество на изработката, тъпи пластмаси в интериора, който звучи като американски
  • 5 Трифонов

    0 0 Отговор
    Не се излагайте и не пишете тъпотии! Едно БМВ 440i, което е с трилитров бензинов мотор, ще го сбърка тоя кош по всички показатели, несравнимо по-качествено изработено е, несравнимо по-комфортно е, несравнимо по-иновативно е, несравнимо по-икономично е, несравнимо по-стилно е... и би било съвсем незначително по-скъпо. Срещу парите си обаче, ще получиш красив, но най-вече стилен, автомобил от производител, който се е доказал като най-успешния премиум бранд в момента, който ще бъде изключително добре изработен, ще отговаря на най-новите и все още незадължителни норми за безопасност и екологичност, ще получиш изключително движещ се, представящ се и управляващ се автомобил (съотношението на масите между преден и заден мост и лява и дясна част е идеално - точно 50:50%), който ще те кефи всеки миг, в който си в него! Автомобил, в който са внедрени в едно и също време не само иновативни, но и надеждни технически решения, един от най-балансираните и производителни бензинови двигатели, вероятно най-добрата 8 степенна автоматична скоростна кутия на пазара, лед светлини от последно поколение и най-добрата инфотейнмънт и навигационна система в автомобилната индустрия в момента. Срещу парите си в другия случай получаваш една небалансирана купчина ламарини със спорен дизайн, огромен, стар двигател с абсолютно незадоволително отношение между мощност, пърформанс и консумация на гориво, ниско качество на изработката, тъпи пластмаси в интериора, който звучи като американски

    Коментиран от #6

  • 6 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #5 от "Трифонов":

    По принцип пишеш добри коментари, но в случая си напълно заслепен и пристрастен и за това си изписал една камара лъжи.
    Първата е, че BMW 440i бил по-бърз от Mustang VI 5,0. Бърза справка показва разлика от 0,3 секунди в ускорението до 100 км/ч в полза на американеца. Вярно, че това не е най-важно, но е доста показателно.
    Втората лъже е, че BMW 440i било незначително по-скъпо. Пак бърза справка показва разликата е 30%, или над 20 000 лева.
    Вярно е, че Форд-а е доста по-некачествен като изработка, но неговата концепция е коренно различна то тази на BMW - за малко пари получаваш кола, която да надбяга скъпия баварец и интериорът и е евтин и спартански. Това е кола-икона, а не комфортна скъпо изработена немска семейна кола.
    Духът на Mustang е нещото, което ти убягва - красив дизайн и корав двигател!

    Коментиран от #9

  • 7 Ludo

    0 0 Отговор
    Съгласен с коментар №6. Идеята на двете коли е различна-и мустанга е по-евтин и малко по бърз. А осмака си е сериозно усещане.Мустанга вече изглежда доста рафинирано както отвън, така и от вътре. Едно време бяха дървета..Но този е много по-приятен за окото. Тествал съм 2008 ГТ със 300коня и ви казвам че кефа е невероятен. Има и друго-поддръжката на форда е мнооого евтина също :) Така че не изхвърляйте американеца още :)
  • 8 леонсио

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Чакала":

    Е стига де колега, и аз имам Мерцедес но никак не съм грозен, мадамите ми се лепят
  • 9 330и

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "Гост":

    Кво викаш 0.3 десети по-бръз!! Толкоз много! Това при 3 литра срещу 5 !!! Смятай ако БМВ-то беше 3.1 литра :)) И бърза справка за разхода що не направи? Иначе мустанга е класика и приятен за окото ама двигателите им горят кат камиони

    Коментиран от #11

  • 10 Гоуст

    0 0 Отговор
    Колеги,
    Защо срванявате две несравними марки коли?! Къде е Мустанга по пистите? Колко литра харчи този мноого "евтин за поддръжка автомобил"...с тази 6 скоростна автоматична кутия (каквато BMW имаха още през делечната 2004 година)? Каква му е цената на вторичния пазар? И не на последно място, това не е онзи FORD MUSTANG от 1965 година. ;)
    *****
    Иначе, да красив е!
  • 11 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #9 от "330и":

    Вие с БМВ-та сте наистина фанатици и никой не е в състояние да ви налее малко разсъдък!
    Изпадането в сферата на фантазиите какво щяло да стане ако еди какво си, граничи с пълна тъпота.
    Пък това за рахода е проява единствено на болна фенщина и се хващате като удавник за сламка. Малко мозък трябва да имаш, за да осъзнаеш, че разликата от 20 000 лева в цените на двата автомибила, не може да се компенсира с по-малкия разход, който се постига заради турбото при БМВ.
    Хората в Европа са ги разбрали тези неща и за предпочитат Мустанг пред БМВ, но не и Бай Ганьо, който си мисли, че 15 годишното му БМВ е някакъв връх на технологиите - пълна гротеска и комплексарщина!