Last news in Fakti

8 Септември, 2016 18:25 12 298 25

Giulia си върна рекорда на "Нюрбургринг"

  • alfa romeo-
  • giulia-
  • quadrifoglio verde-
  • рекорд-
  • нюрбургринг
Giulia си върна рекорда на "Нюрбургринг" - 1

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde детронира Porsche Panamera Turbo и отново е най-бързият седан на "Нюрбургринг", след като преодоля Северната дъга за 7 минути и 32 секунди. Видео от шампионската обиколка публикува италианското издание OmniAuto.

Миналия септември въоръжената с битурбиниран 2.9-литров V6 (510 к.с.) и шестстепенна механична трансмисия Giulia счупи рекорда за автомобил с четири врати на култова писта, преодолявайки "Зеления ад" за 7 мин. и 39 сек. През юни 2016 г. обаче постижението ѝ бе подобрено с една секунда от новото поколение на Panamera Turbo с 550 коня.

За новия рекорд италианците са използвали опционалната осемстепенна автоматична предавателна кутия ZF. Тази трансмисия сменя скоростите за 150 милисекунди, "значително по-бързо, отколкото могат да го направят ръчно най-добрите водачи в света".

По време на опита за рекорд зад волана на Giulia е седял тестпилотът на Alfa Romeo Фабио Франча. На най-дългата права на "Нюрбургринг" той е развил скорост от 284 км/ч. Quadrifoglio Verde ускорява от 0 до 100 км/ч за 3.9 секунди и развива максимална скорост 307 км/ч.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Роман Маверика Ценов

    3 1 Отговор
    Според мен можеше да мине обиколката и по-бързо защото на 2-3 места направи грашни забавяния
  • 2 Cuore Sportivo

    3 0 Отговор
    Алфа Ромео - легенда, марка за ценители!
  • 3 гост

    3 0 Отговор
    Много рисково и много трудно изглеждаше. Не е като да кара спокойно, а бе на места отвъд лимита и спасяваше колата от поднасяне майсторски. Лзбители със сигурност щяха да останат на мантинелата няколко пъти, ако курмуваха с такава скорост.
  • 4 Димитър Колев

    4 0 Отговор
    Легендарна марка, страхотна кола, пилота беше невероятен, РЕСПЕКТ!
  • 5 Чичу Ади

    3 1 Отговор
    Алфа е една от любимите ми коли, що се касае до дизайн. Всяка немска кола може да завиди на Алфа за красотата. Но щом Алфа трябва да завижда на всяка френска кола за механиката, значи нещата са критично зле! Няма лошо, че се опитват да вдигнат марката на крака, но едва ли направата на пистова кола, която няма нищо общо с цивилната версия ще помогне особено. Колата от клипа посмъртно не може да се кара по градската мрежа, освен ако не си мазохист, садист и непукист спрямо себе си. След 156 и 159, чиито собственици трудно успяват да предадат за желязо, много ми се иска поне Джулия да е избягала от тази слава. Тогава може и да си взема една нормална Джулия след 5-6 години.

    Коментиран от #8, #9

  • 6 Десислав Попов

    0 0 Отговор
  • 7 Десислав Попов

    0 0 Отговор
  • 8 ALFER

    3 0 Отговор

    До коментар #5 от "Чичу Ади":

    Чичу Ауди, вероятно :-) Пич, конемтираш марка и модели, които очевидно не познаваш. За съжаление, Джулия няма да повтори успеха на 156 и 159. Знаеш ли защо? Подозирам, че шефа на марката е корумпиран от VAG. Аз съм фен на Алфа Ромео от дете, а вече съм дърт:-). Имам 159 и няма да я сменя или дам за скрап НИКОГА! Рядко някой в съвременното автомобилостроене харчи 1 млр. евро за ноу-хау. Резултата е 159. Няма да си купя Джулиа, защото липсва индивидуалността на Алфа Ромео. Това е продукт съзададен да конкурира BMW i VAG и прилича на такъв. Това не е Алфа Ромео, даже и моторите не са Алфа.... Жалко! Имаха шанс след 159....

    Коментиран от #10

  • 9 Димитър Колев

    2 0 Отговор

    До коментар #5 от "Чичу Ади":

    Това е най-наточената версия, която ще се продава точно такава каквато е колата на пистата, има версии с по-слаби двигатели, които няма да са с такива брутални спортни настройки. Не съм сигурен че Алфа 156, 159 са по-ненадеждни от средностатистическа кола, за Джулия е рано да се каже, разбира се поддръжката им не е толкова елементарна и евтина като на някой Опел или VW от същите години, но и вървежа и държанието на пътя са на по-друго ниво.
  • 10 Трифонов

    0 3 Отговор

    До коментар #8 от "ALFER":

    Като си прав - прав си! Но дори и това не са направили както трябва, пък са забили цени като на БМВ. Точно QV версията е на цената на М4, а М4 е по-добрият автомобил по абсолютно всички направления, включително дизайн! Лошо наистина, нищо добро не го чака този бранд, макар да е напълно безспорно, че потенциалът му е огромен.

    Коментиран от #12

  • 11 Денислав

    2 0 Отговор
    Хора явно не знаете нищо за модела и марката...

    Автомобилът на практика е вечен, купето като конструкция е изцяло направено от композитни материали -Карбон...
    Това което виждате на клипа е кола серийно производство и такава ще се продава за всеки който може да си я позволи...
    Най-важното в случая, че не се говори за никакви други седанни с четири врати освен Порше и Алфа!!! А всеки знае много такива с МНОГО ГОЛЯМИ претенции!!!
    Запомнете, че Енцо Ферари е започнал кариерата си на успешен механик и пилот в Алфа Ромео, а не в други известни марки :)

    Коментиран от #13

  • 12 alfist

    3 0 Отговор

    До коментар #10 от "Трифонов":

    Май наизуст го каза това че м4 е по-добра във всяко направление. При еднакви двигатели /3л 6 цилиндъра битурбо/, алфата е 70 коня отгоре :) Времето й е с 20 сек. по-бързо тук от бмв. Дори при най-спортни настройки на колата, има отделна настройка за окачването, което го няма при м4, поради което всички казаха че е в пъти по комфортна от бмв на реален път. Тук ще се обърна и към Чичо Ауди, че карбоновият разпределителен вал е СЕРИЕН и го има и при най-слабия дизел - отново не е така при бмв. Ето ти 4-5 направления в които алфата е по-добра. Аз пък мисля че бранда го чака определено поне някакъв възход близките 10 години :)
  • 13 Димитър Колев

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "Денислав":

    Точно пич, но много хора бръщолевят без да са запознати ни най-малко с историята на тази легендарна марка.
  • 14 Трифонов

    0 1 Отговор
    Действително, тази новина обикаля из пространството от вчера, но... естествено, преди да се правят високопарни коментари като долните, съветвам всички все пак да влязат в официалния сайт на пистата и да се осведомят относно достоверността на по-голямата част от написаното. Ако се подходи по този начин, става ясно, че по-голямата част от изнесеното в материала не е вярно. Вярно е първо - че това е втори опит на Джулия (7.32 сек), като това време е действително по-добро от конкретно това на Панамера Турбо, и второ - първият опит на Джулия беше за 7.39 сек. Всичко останало обаче са пълни глупости. Това не е никакъв рекорд - първо и второ - след първия опит на Джулия (7.39) същият бе месец по-късно подобрен от БМВ М4 GTS (7.27 сек). Това време, Джулия (7.32 - настоящият опит) не е подобрила, напротив - времето й е по-лошо с цели 5 секунди. В същото време е по-мощна от БМВ-то с двадесет коня. Което, разбира се, не означава, че Джулия QV не е страхотна кола или че времето й не е страхотно. Просто не е вярно, че е рекорд!

    Коментиран от #16, #17, #19

  • 15 Иван

    3 0 Отговор
    Новия рекорд на Алфа е със автоматична скоростна кутия...и за разлика от Панамерата, която е в рол-барове, шофьорът на лафата е по тениска и с дънки и в абсолютно нормална кола без...което говори за възможностите на колата
  • 16 Чичу Ади

    0 1 Отговор

    До коментар #14 от "Трифонов":

    Алфа прави рекорд за автомобил с 4 врати. М4 има всичко на всичко 2 врати. Защо все трябва да се меси БМВ във всяка статия? За първия рекорд на Джулия четох, че е модифицирана колата и олекотена със 100 килограма спрямо това, което ще е на пазара. За втория може и още да са я олекотили. Освен това заваряването на щанги вместо амортисьори с цел по-висока устойчивост в завоите не означава, че това е автомобил, а болид за писта с цел избиване на комплекс за малоценност и привличане на лаладжии. Все още Джулия не е представена в цивилна пътна версия с нормален двигател и оборудване, за да правим изводи. А за тези, дето имат 159, да продължават да си ги "карат", за да можем да виждаме на пътя нещо хубаво. Един познат работи в сервиза на официалното представителство на Фиат в бг и на въпрос, коя е най-читавата Алфа, каза че няма такава. Сега работи в сервиз на VW, каза че разликата в качеството е много голямо.

    Коментиран от #20, #22

  • 17 alfist

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "Трифонов":

    чакай малко тази giulia QV се сравнява точно с нормалното бмв м3/4 . Ти ми говориш за ГТС което е допълнително наточена почти изцяло пистова версия на м4. Ако алфа пуснат такова животно, тогава ще ги сравняваме. Не умаловажавам резултатите на бмв, но първия ти коментар беше пресилен и доста краен :)
  • 18 alfist

    2 0 Отговор
    Така че за напълно сериен СЕДАН /4 врати/ си е рекорд за момента.
  • 19 VOV

    2 0 Отговор

    До коментар #14 от "Трифонов":

    Чичу Ади, времето е рекорд ! М4 гтс не е седан а е купе ! Рекорда е за най бърз седан !
    Наздраве
  • 20 Димитър Колев

    1 0 Отговор

    До коментар #16 от "Чичу Ади":

    Кви са тия глупости, заварявали щанги вместо амортисьори!
  • 21 Михаил Тодоров

    0 0 Отговор
    Колеги ! Спокойно мога да заявя ,че всяка кола е читава зависи как е подържана през годините от закупуването и докато я купим ние за "нова" на 10г. Няма значение каква марка е бмв фиат алфа ,vw или хонда. Да vw са с по високо качество защото ги прави ауди и са по евтини от него ,защото влагат малко по-ниско качествени материали от към интериор но не и от към ходова част и двигател. Престанете да сравняване несравними марки !!! Аз карам фиат Пунто 2000г. За мен е екстра колата бюджетна марка,но как да я сравня с с някой бмв или мерцедес висок клас коли които нямат нищо общо. Затова ново бмв 3-ка струва (примерно) 50 000 лв базово ,а фиат гранде пунто струва 17 000лв. Алфа Джулия QV струва 120 000 лв. ,а бмв м4 струва 155 000 с базово обурудване (което не е никак ограничено) ,но с допълнителни опций като знам ценовата листа на бмв може да стигне и до 180 000лв

    Коментиран от #23

  • 22 ALFER

    2 1 Отговор

    До коментар #16 от "Чичу Ади":

    И коментар 21. 159 наистина е автомобил, след който си обръщаш главата, но малко факти. 116 000 км. - ремонт алтернатор, 150 000 км.- ремонт хидравлична помпа, 200 000 км. смяна носачи с китайски, 230 000 км. - ремонт турбо и смяна дебитомер, 250 000 км., след скок на водачката:-) в канавка или шахта без капак, не казва, - ремонт рейка и нови носачи, този път оригинални. Нищо, което не съм правил по всичките си автомобили. На 280 000 км. мотора работа, като на 0 км, след над 180 000 км. с ремап и хбридно турбо, след ремонта му. Сменям масло и филтри на 20 000 км. Цени на части и консумативи, не по различни от VAG. Факти. А удоволствието от шофирането на този автомобил....само, за който знае.
  • 23 Димитър Колев

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "Михаил Тодоров":

    Ауди и много надеждна кола, шегуваш се сигурно, не говоря за старите Аудита 80/100.
  • 24 гост

    0 0 Отговор
    Незнайно защо времето го няма в официалния сайт .
  • 25 PureDistinctiveItalian

    2 0 Отговор
    Живи и здрави, всеки да си карата колата която му е мерак. За мен Алфа е Любов. Идеално щастие няма. Но, който обича морето, приема и вълните. Viva Italia. Forza Squdra Azzurri!