Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde детронира Porsche Panamera Turbo и отново е най-бързият седан на "Нюрбургринг", след като преодоля Северната дъга за 7 минути и 32 секунди. Видео от шампионската обиколка публикува италианското издание OmniAuto.
Миналия септември въоръжената с битурбиниран 2.9-литров V6 (510 к.с.) и шестстепенна механична трансмисия Giulia счупи рекорда за автомобил с четири врати на култова писта, преодолявайки "Зеления ад" за 7 мин. и 39 сек. През юни 2016 г. обаче постижението ѝ бе подобрено с една секунда от новото поколение на Panamera Turbo с 550 коня.
За новия рекорд италианците са използвали опционалната осемстепенна автоматична предавателна кутия ZF. Тази трансмисия сменя скоростите за 150 милисекунди, "значително по-бързо, отколкото могат да го направят ръчно най-добрите водачи в света".
По време на опита за рекорд зад волана на Giulia е седял тестпилотът на Alfa Romeo Фабио Франча. На най-дългата права на "Нюрбургринг" той е развил скорост от 284 км/ч. Quadrifoglio Verde ускорява от 0 до 100 км/ч за 3.9 секунди и развива максимална скорост 307 км/ч.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Роман Маверика Ценов
18:42 08.09.2016
2 Cuore Sportivo
18:47 08.09.2016
3 гост
20:10 08.09.2016
4 Димитър Колев
22:45 08.09.2016
5 Чичу Ади
Коментиран от #8, #9
04:53 09.09.2016
6 Десислав Попов
08:07 09.09.2016
7 Десислав Попов
08:07 09.09.2016
8 ALFER
До коментар #5 от "Чичу Ади":
Чичу Ауди, вероятно :-) Пич, конемтираш марка и модели, които очевидно не познаваш. За съжаление, Джулия няма да повтори успеха на 156 и 159. Знаеш ли защо? Подозирам, че шефа на марката е корумпиран от VAG. Аз съм фен на Алфа Ромео от дете, а вече съм дърт:-). Имам 159 и няма да я сменя или дам за скрап НИКОГА! Рядко някой в съвременното автомобилостроене харчи 1 млр. евро за ноу-хау. Резултата е 159. Няма да си купя Джулиа, защото липсва индивидуалността на Алфа Ромео. Това е продукт съзададен да конкурира BMW i VAG и прилича на такъв. Това не е Алфа Ромео, даже и моторите не са Алфа.... Жалко! Имаха шанс след 159....Коментиран от #10
11:18 09.09.2016
9 Димитър Колев
До коментар #5 от "Чичу Ади":
Това е най-наточената версия, която ще се продава точно такава каквато е колата на пистата, има версии с по-слаби двигатели, които няма да са с такива брутални спортни настройки. Не съм сигурен че Алфа 156, 159 са по-ненадеждни от средностатистическа кола, за Джулия е рано да се каже, разбира се поддръжката им не е толкова елементарна и евтина като на някой Опел или VW от същите години, но и вървежа и държанието на пътя са на по-друго ниво.14:19 09.09.2016
10 Трифонов
До коментар #8 от "ALFER":
Като си прав - прав си! Но дори и това не са направили както трябва, пък са забили цени като на БМВ. Точно QV версията е на цената на М4, а М4 е по-добрият автомобил по абсолютно всички направления, включително дизайн! Лошо наистина, нищо добро не го чака този бранд, макар да е напълно безспорно, че потенциалът му е огромен.Коментиран от #12
14:43 09.09.2016
11 Денислав
Автомобилът на практика е вечен, купето като конструкция е изцяло направено от композитни материали -Карбон...
Това което виждате на клипа е кола серийно производство и такава ще се продава за всеки който може да си я позволи...
Най-важното в случая, че не се говори за никакви други седанни с четири врати освен Порше и Алфа!!! А всеки знае много такива с МНОГО ГОЛЯМИ претенции!!!
Запомнете, че Енцо Ферари е започнал кариерата си на успешен механик и пилот в Алфа Ромео, а не в други известни марки :)
Коментиран от #13
18:58 09.09.2016
12 alfist
До коментар #10 от "Трифонов":
Май наизуст го каза това че м4 е по-добра във всяко направление. При еднакви двигатели /3л 6 цилиндъра битурбо/, алфата е 70 коня отгоре :) Времето й е с 20 сек. по-бързо тук от бмв. Дори при най-спортни настройки на колата, има отделна настройка за окачването, което го няма при м4, поради което всички казаха че е в пъти по комфортна от бмв на реален път. Тук ще се обърна и към Чичо Ауди, че карбоновият разпределителен вал е СЕРИЕН и го има и при най-слабия дизел - отново не е така при бмв. Ето ти 4-5 направления в които алфата е по-добра. Аз пък мисля че бранда го чака определено поне някакъв възход близките 10 години :)21:28 09.09.2016
13 Димитър Колев
До коментар #11 от "Денислав":
Точно пич, но много хора бръщолевят без да са запознати ни най-малко с историята на тази легендарна марка.00:35 10.09.2016
14 Трифонов
Коментиран от #16, #17, #19
12:40 10.09.2016
15 Иван
14:10 10.09.2016
16 Чичу Ади
До коментар #14 от "Трифонов":
Алфа прави рекорд за автомобил с 4 врати. М4 има всичко на всичко 2 врати. Защо все трябва да се меси БМВ във всяка статия? За първия рекорд на Джулия четох, че е модифицирана колата и олекотена със 100 килограма спрямо това, което ще е на пазара. За втория може и още да са я олекотили. Освен това заваряването на щанги вместо амортисьори с цел по-висока устойчивост в завоите не означава, че това е автомобил, а болид за писта с цел избиване на комплекс за малоценност и привличане на лаладжии. Все още Джулия не е представена в цивилна пътна версия с нормален двигател и оборудване, за да правим изводи. А за тези, дето имат 159, да продължават да си ги "карат", за да можем да виждаме на пътя нещо хубаво. Един познат работи в сервиза на официалното представителство на Фиат в бг и на въпрос, коя е най-читавата Алфа, каза че няма такава. Сега работи в сервиз на VW, каза че разликата в качеството е много голямо.Коментиран от #20, #22
17:28 10.09.2016
17 alfist
До коментар #14 от "Трифонов":
чакай малко тази giulia QV се сравнява точно с нормалното бмв м3/4 . Ти ми говориш за ГТС което е допълнително наточена почти изцяло пистова версия на м4. Ако алфа пуснат такова животно, тогава ще ги сравняваме. Не умаловажавам резултатите на бмв, но първия ти коментар беше пресилен и доста краен :)21:52 10.09.2016
18 alfist
21:58 10.09.2016
19 VOV
До коментар #14 от "Трифонов":
Чичу Ади, времето е рекорд ! М4 гтс не е седан а е купе ! Рекорда е за най бърз седан !Наздраве
18:35 11.09.2016
20 Димитър Колев
До коментар #16 от "Чичу Ади":
Кви са тия глупости, заварявали щанги вместо амортисьори!01:07 12.09.2016
21 Михаил Тодоров
Коментиран от #23
01:30 12.09.2016
22 ALFER
До коментар #16 от "Чичу Ади":
И коментар 21. 159 наистина е автомобил, след който си обръщаш главата, но малко факти. 116 000 км. - ремонт алтернатор, 150 000 км.- ремонт хидравлична помпа, 200 000 км. смяна носачи с китайски, 230 000 км. - ремонт турбо и смяна дебитомер, 250 000 км., след скок на водачката:-) в канавка или шахта без капак, не казва, - ремонт рейка и нови носачи, този път оригинални. Нищо, което не съм правил по всичките си автомобили. На 280 000 км. мотора работа, като на 0 км, след над 180 000 км. с ремап и хбридно турбо, след ремонта му. Сменям масло и филтри на 20 000 км. Цени на части и консумативи, не по различни от VAG. Факти. А удоволствието от шофирането на този автомобил....само, за който знае.10:15 12.09.2016
23 Димитър Колев
До коментар #21 от "Михаил Тодоров":
Ауди и много надеждна кола, шегуваш се сигурно, не говоря за старите Аудита 80/100.16:52 12.09.2016
24 гост
10:43 18.09.2016
25 PureDistinctiveItalian
21:21 02.04.2017