33 41015

Новият Nissan GT-R NISMO със завидна цена

  • nissan-
  • gt-r-
  • r35-
  • nismo

През пролетта се появи обновената "Годзила" - Nissan GT-R R35, а сега е време и за "най" версията от спортното подразделение NISMO. Автомобилът се отличава с по-корави настройки на окачването, малко по-голяма мощност - непроменените 600 конски сили или с 25 повече от стандартния, както и аеродонамичен пакет в комбинация с джантите на NISMO - целия в типичния за него бял цвят.

Това обаче, се е отразило на цената - с цели 108 хиляди лева повече, отколкото базовия GT-R или общо 301500 лева за Nissan. Бърза справка ни показва, че за тази сума може да се снабдим със значително по-луксозното и комфортно BMW M6 Competition Package със същата мощност от 600 конски сили с карбонкерамични спирачки и аудиосистема Bang&Olufsen, а там се намира и Mercedes-AMG GT S и то с добавени екстри, както и McLaren 570S. 

Интересното е, че повишението в сравнение с NISMO от тази календарна година, показва над 50 хил. лева, а промените по модела изобщо не го обосновават - седалки и волан облечени в по-качествена кожа, нов 8-инчов мултимедиен дисплей, пренастроено окачване и новия екстериорен дизайн. Автомобилът все още притежава уникални характеристики, но този клас не е същия отпреди 7-8 години. Другите японски икони - Subaru STI и Mitsubishi Evo, вече бяха буквално задушени от конкуренцията и единият от тях се предаде.

Подробни технически характеристики за генерациите на GT-R , вижте  ТУК


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Десислав Попов

    1 6 Отговор
    Е,какво като струва колкото БМВ,Мерцедес и Макларън???
    Да не би да им отстъпва по нещо???
    Всъщност като се замислиш сега,след 7-8 години конкуренцията се е приближила вече доста близо до Нисан.Браво,вървят в правилната посока
  • 2 гост

    3 2 Отговор
    Казват, че е необоснователно скъп на фона на базовата версия и е достигнал до цените на еквивалентно мощни конкуренти, според които той бе евтин избор. Това е добра кола за добри пари, сега е добра кола за не толкова добри пари.
  • 3 незнайко

    4 1 Отговор
    Японците не са глупаци за да продават на по ниска цена. Разбраха че големите фирми няма да намалят цените за равностоен на Нисан, техен автомобил и вдигат цената . Не може да им се сърдим.
  • 4 Димитър Колев

    2 0 Отговор
    Скоро го гледах как стартира от един светофар, булеварда е широк и беше празен даде пълна газ, направо е нереално как ускорява, без много шум, без пищене на гуми само леко свистене се чуваше.

  • 5 CL500

    5 1 Отговор
    Може и да не е стандартния ГТ-Р, но Нисан много ще сбъркат, ако си представят да доближат цената до топ марките. Направиха име, което се осланяше най-вече на ниската цена спрямо възможностите. Някой питаше преди мен по какво им отстъпвал на другите изброени - ами по всичко! По бързина, по надеждност, по реноме, по запазване на цена с времето. Вижте колко по-бързо се обезценява ГТ-Р от другите топ спортисти. В комбинация с по ниско качествените материали и липсата на какъвто и да е комфорт, ще им спаднат продажбите с тая висока цена. Надали има разумен човек с възможности само за една спортна кола, който да предпочете на тая цена Нисана пред МакЛаръна или 458 Италия!

    Коментиран от #8

  • 6 Спас

    2 0 Отговор
    Печелеше симпатии с ниска цена и големи възможности!
    Сега останаха само възможностите, но с такава цена конкурентите са много!
  • 7 Не разбирам

    1 1 Отговор
    Спортист си е каквото и да кажем , но тази тежка цена го прави почти непродаваем. Аз лично бих взел 6 цата да ме убие от лукс и да какво като на светофара е пред мен :) На магистралата съм 10 пъти по- комфортен а на дълго баварията ще го строши с тези идентични характеристики :)
  • 8 ВУНДАБА

    4 4 Отговор

    До коментар #5 от "CL500":

    НИКОГА НЕМСКИ ЧУПЛИВ БОКЛУК!
    САМО ЯПОНСКО!
  • 9 Димитър Колев

    2 0 Отговор
    Времето ще покаже дали има още клиенти за тази кола, няма смисъл да си блъскате акъла кво може да се купи на същата цена.

    Коментиран от #10

  • 10 тъй

    1 0 Отговор

    До коментар #9 от "Димитър Колев":

    Какво ще покаже, то вече си показа! Колата е напълно отхвърлена от разбиращите мангизлии, а евентуалния купувач ще е най-много колекционер, който никога няма да я кара. Остават кресливите пубертети, които я карат на сън и в иргите си, но те купуват само плакатчета!

    Коментиран от #12

  • 11 Mercedes-Benz

    2 3 Отговор
    Тия пари са много за това, по-добро е да се купи Porsche 991.2 Turbo S, хем ще имаш по-бърза кола, по-качествена и с времето няма да загуби половината от стойността си, както става с всеки GT-R.
  • 12 Димитър Колев

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "тъй":

    Може да и свалят цената и пак ша започне да се продава.
  • 13 дабе

    1 3 Отговор
    тая кола беше интересна когато струваше наполовина колкото ламборгини и ферари, а беше малко по-бърза от тях. ама сега да ми говорят за 150 000 евра да избирам между немска кола и нисан с еднакви данни - е кой луд ще избере някакъв си нисан за тия пари???
  • 14 Шумахер

    0 0 Отговор
    За тия пари кът излепя едно AUDI RS 6 и повечето тука псевдо разбирачи,че ми дишате прахта,на всякъде,и на магистрала и на писта,всичко зависи от това как ще настроиш колата ;) говоря за хора дето пишат кодове,който е малко по на ти и има мозък,ши ме разбере,какво искам да кажа....!!!!

  • 15 trifon cvetanov

    0 0 Отговор
    zamen tova e nai otkachenata mashina na sveta nissan gtr i e nai sportnata kola na sveta niama druga kato neia maxnetegi tezi porsheta tezi mercedesi i putkin svagini