8 Ноември, 2016 16:18 27 751 16

G-Klasse на цената на Veyron

  • mercedes-benz-
  • amg-
  • brabus-
  • g63-
  • g63 amg 6×6-
  • обява-
  • продажба
G-Klasse на цената на Veyron - 1

Едва ли има фен на колите, който да не е чувал колко редки и скъпи са шестколесните динозаври на базата на Mercedes-Benz G63 AMG. Американски собственик на един от тези чудовищни всъдеходи обаче е загърбил всякакви задръжки в ценообразуването, когато е съставял обявата за продажбата му в сайта duPont Registry.

G-Klasse на цената на Veyron

Доработеният от Brabus офроудър се предлага за $1 349 999. За почти същите пари в duPont Registry могат да се открият поне две предложения за Bugatti Veyron.

G-Klasse на цената на Veyron

Продаваният всъдеход е произведен през 2014 г. и от тогава е навъртял само 3 000 мили (малко над 4 800 км). След доработките от Brabus 5.5-литровият двигател развива 700 к.с., със 156 повече от "стандартния" G63 AMG 6×6.

G-Klasse на цената на Veyron

В Ботроп са снабдили шестколесния Benz с два нови турбокомпресора, изпускателна система с регулируема сила на звука и модифициран всмукателен тракт с традиционните за ателието позлатени въздуховоди в моторния отсек.

G-Klasse на цената на Veyron

Дългият 5 875, широк 2 110 и висок 2 210 мм мастодонт спринтира от място до 100 км/ч за 7.4 секунди, а силите на здравия разум са ограничили максималната скорост на 160 км/ч. В Щатите цените на "обикновен" Mercedes-Benz G63 AMG 6×6 гравитират около половин милион долара.

G-Klasse на цената на Veyron


G-Klasse на цената на Veyron

G-Klasse на цената на Veyron


G-Klasse на цената на Veyron

G-Klasse на цената на Veyron

 

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 112

    0 2 Отговор
    Кой ще предпочете тая смешка пред Вейрон.

    Коментиран от #3, #6, #11

  • 2 Morgoth

    0 2 Отговор
    Очевидно това е един много хубав камион, дето собственика много му се е кефил - толкова че да му навърти цели 4800 за 2 години. И продължава много да му се кефи, като го е пуснал за продажба ...
  • 3 пост на гост

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "112":

    всеки има свой вкус, казало кучето и си облизало х*. . ако имам възможността да купя и поддържам подобен автомобил бих го направил .
  • 4 гост

    0 2 Отговор
    И всъщност какво е приложението на този автомобил.
    - Има огромен двигател, с който обаче можеш да караш до 160 км, защото това си тежи колкото камион
    - Огромно купе, в което има само 4 места ???
    - Багажника е външен и не знам какъв багаж би сложил човек там, като след един дъжд всичко ще стане на .....
    Тази кола ми се струва подходяща за някоя нива, но едва ли някоя би я вкарал там.
    -

    Коментиран от #12

  • 5 Гората

    0 1 Отговор
    слави т има такъв, ходи с него в пустинята да .... на сиромахов
  • 6 MercedesBenzFOREVER

    3 0 Отговор

    До коментар #1 от "112":

    Смешният в случая си ти! Всеки който разбира от коли, ще избере Mercedes-а! Тази марка винаги е била мерител (еталон) за качество, стил, красота!!!
    Само Мерцедес и тва е положението!

    Коментиран от #8

  • 7 Миндо

    0 2 Отговор
    Мен не ме притеснява цената. Притеснява ме, че ако ще давам толкова пари, защото кефа няма цена, то няма да е за втора употреба. Тва да не е някъв ретро автомобил?
  • 8 dexter

    0 1 Отговор

    До коментар #6 от "MercedesBenzFOREVER":

    Еле W222 е "еталона за качество". На наш клиент неговия S63 AMG е влизал през месец за какво ли не. Кутията смениха. Само май мотора още не е казал "мяу", ама като нищо и той да се обади.

    Мерцедесите сега, както всички марки де, не са това, което бяха едно време ...

    Коментиран от #15, #16

  • 9 Луд

    0 1 Отговор
    Какъв еталон е Мерцедес ти в час ли си ? Bugatti са коли само за хора от висшето общество а не като на леля ти с Мергела за 3 бона. Я покажи едно евтино Bugatti без значение от възраст и пробег, защото ще ти покажа мерцедеси и за по 1000лв и надолу даже........ Хахаха Комедия
  • 10 onq s konq

    0 1 Отговор
    Предполагам че Брабус след като са изкарали 700 коня от това нещо са оставили добрата изненада за накрая,но новинарът не я е дочакал и си е тръгнал.А тя вероятно е,че макс. скорост е 160км/ при класическо управление,...но на "задна" е 320!
  • 11 селяндур

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "112":

    Аз ще я предпочета. Не,ч е имам толкова пари да я купя, нито бих я купил, заради разхода на гориво,, но като изработка е страхотна машина. Това е истински Офф-роуд джип, при това пикап, при това напълно всъхдеходен пикап, при това супер лукс и качества - Жи-класата е доказана като една от най-проходимите машини заедно с Ленд Роувър Дефендер, Тойота Ленд Круизър, Мицубиши Паджеро и други. Това е сто пъти по-практично от Бугати Вейрон. С Вейрона можеш да развиеш само скорост и никаква друга полза нямаш от него. Докато това моше и багаж да ти пренесе и дори затъвал бус да изтеглиш... Това е много по-добро.
  • 12 селяндур

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    А къде ще караш Вейрона с над 160 км в час? В България има малко отсечки,с читав асфалт и прави сектори, на които можеш да поддържаш известни километри така. И колко ли дълго ще караш? Ако е до газ-спирачка то и с едно БМВ 100 коня можеш да го правиш преспокойно, но разхода ти ще е в пъти, гумите изтрити бързо само проблеми от такова каране.... Вейрона е фукария за паралии. Не напразно ги купуват някакви паразитчета шейхове, дето народите им бед0ни и се пръскат по света, а те си купууват на кило Бугатита - същите паразитги като нашите търтеи врагове политици. Докато джипа е нещо съвсем практично и здраво - това може да те пренесе даже през пустинята и доста калотии. Вейрона ряпа да яде пред всъдехода. Тук няма пътища за над 130 км в час поддържана скорост, не че не можеш ако си маниак да караш и с над 300 Но струва ли си риска и напрежението? Едно чакалче да ти изскочи и прас...

    Коментиран от #13

  • 13 дава

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "селяндур":

    има предостатъчно пътища да караш с 160 - 240....това че ти не умееш и нямаш кола за тях е друг въпрос!
  • 14 Dutso

    0 0 Отговор
    Нито едното ,нито другото бих предпочел. Ако ще е G класа- нека да е класическата. Тези с Бугати,му навъртат две-три хиляди годишно. Ако ми трябва кола за бюфета,за да я гледам и да и се радвам в детските магазини е пълно с такива. А този пикап за чий Х е с открит багажник и то на тази цена? Може би собственика ще си превозва инвентара за строежа на вилата! Някоя мистрия,ръчна количка,кофи,лопати,кофраж!!! Може и малко варчица да му разхвърля вътре за да е по автентично изглеждащ!!!
  • 15 Кобрата

    1 0 Отговор

    До коментар #8 от "dexter":

    Нищо не е каквото е било, но Mercedes-а пак е по-добър от останалите...
    Пък и при всяка марка и модел може да има дефекти в определени бройки и партиди, не означава, че един като е влязъл с много дефекти и ако вземеш един такъв същия, и той ще бъде със същите проблеми...
  • 16 Кобрата

    1 0 Отговор

    До коментар #8 от "dexter":

    Също така няма кола която да не се разваля, това е напълно нормално, все пак е машина...С кола и с жена всичко си е на късмет!