15 Ноември, 2016 10:28 10 470 34

Токов удар от Ковънтри

  • jaguar-
  • i-pace-
  • лос анджелис 2016
Токов удар от Ковънтри - 1

На салона в Лос Анджелис дебютира първият електромобил в историята на Jaguar. Серийната версия на I-Pace ще бъде показана още догодина, а продажбите ще започнат през 2018-а.

Токов удар от Ковънтри

Прототипът е построен на нова модулна платформа. В основата ѝ лежи блок от йон-литиеви батерии с капацитет 90 кВтч, който е вграден в алуминиева рама. За нея се крепи окачването, заимствано от кросоувъра F-Pace.

Токов удар от Ковънтри

За задвижването се грижат два електромотора със сумарна мощност 400 к.с. и въртящ момент 700 Нм. Те позволяват на електрическата котка да спринтира от място до 96 км/ч за около 4 секунди.

Токов удар от Ковънтри

От Jaguar се хвалят, че I-Pace може да измине над 500 км с едно зареждане. Специално устройство позволява запасът на акумулаторите да се попълни на 80% за час и половина.

Токов удар от Ковънтри

Четириместният I-Pace има два багажника. Задният побира 530 литра, а този под предния капак - 28. Впечатление в интериора правят изцяло цифровите прибори, мултимедийната система с 12-инчов дисплей и сензорните панели на волана.

Токов удар от Ковънтри

Британците твърдят, че серийната версия ще се различава незначително от представения в Лос Анджелис прототип. Ако се съди по учудващо "цивилния" вид на концепта, може да им се има пълно доверие.

Токов удар от Ковънтри

Токов удар от Ковънтри

Токов удар от Ковънтри

Токов удар от Ковънтри

Токов удар от Ковънтри

Токов удар от Ковънтри

Токов удар от Ковънтри

Токов удар от Ковънтри

Токов удар от Ковънтри

Токов удар от Ковънтри

Токов удар от Ковънтри

Токов удар от Ковънтри

Токов удар от Ковънтри

Токов удар от Ковънтри

Токов удар от Ковънтри

Токов удар от Ковънтри

Токов удар от Ковънтри

Токов удар от Ковънтри

Токов удар от Ковънтри

Токов удар от Ковънтри

Токов удар от Ковънтри

Токов удар от Ковънтри

Токов удар от Ковънтри

Токов удар от Ковънтри

Токов удар от Ковънтри

 

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гост

    2 0 Отговор
    Иглежда чудесно, адмирации за Ягуар!
  • 2 656

    2 0 Отговор
    Е това вече е красива работа, финес и изящесто
  • 3 Morgoth

    2 0 Отговор
    Ягуарите определено имат стил и винаги изглеждат добре. Ще видим как е с качеството, цената и реалния пробег с едно зареждане.
  • 4 евала

    2 0 Отговор
    това е урок по тема "как се прави красива кола". дори само дизайнът ще я продава.
  • 5 ЕХЕ

    1 0 Отговор
    Тука вече няма какво да кажа просто!
  • 6 xxx

    0 1 Отговор
    Рисунки, прототипи, модели и това е...
    Защо не пише нещо за цената? Ами защото ще откаже 90% от хората които харесват красивите рисунки по-горе (говоря за платежоспособните, но за ганьовци като нас е ясно че е 99,9-100%)
  • 7 незнайко

    0 1 Отговор
    Всички копират ТЕСЛА, ако им махнем обвивката. Защо досега не направиха електромобил, а чакаха наготово да взаимстват принципа? Защото сега са "разкостили" една ТЕСЛА и копират. Какво като е ЯГУАР!

    Коментиран от #8

  • 8 гост

    0 1 Отговор

    До коментар #7 от "незнайко":

    Така е. Големите компании имат разработки на ел. коли още преди 25г, но не са положили усилие да променят клиентелата, а просто ги оставят настрана. Няма различни архитектури от тези на Тесла, няма разнообразие. Всеки след Тесла прави същото като тях: шаси, батериите в пода, и после слага каквото си купе иска отгоре. Има нови разработки на течни батерии, на водородни клетки, и нови типове батерии. Никой не предлага различно, а добре отъпканото от Тесла.
  • 9 гост

    1 0 Отговор
    красиво животинче...усеща се обаче малко и фордо, което е жалко

    Коментиран от #11

  • 10 Deep

    0 1 Отговор
    Тесла не са първи, а японците от Mitsubishi, с модела I-Miev-2009 и година по късно Nisan с Leaf, това са първите серийни ел.автомобили!

    Коментиран от #20, #21

  • 11 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "гост":

    Единственото, което се усеща е твоето незнание.
    Ягуар вече 7 години нямат нищо общо с ФордО, г-н селинждър!
  • 12 Гост

    1 0 Отговор
    До теслофилите 8 и 9:
    Както винаги, глупостите ви край нямат! Тесла не са измислили нищо, за да ги копира някой!
    Преди 100 години е имало електромобили. Сега батериите се развиха, но не благодарение на Тесла, а на Panasonic.
    Но това не пречи да пишете едни и същи глупости, че всички копирали Тесла, защото са с гуми, батерии и електромотори - свръхтъпота неземна!

    Коментиран от #13

  • 13 тиктак

    1 1 Отговор

    До коментар #12 от "Гост":

    е то по тоя логика всичко е открито преди векове, само чака някой да го вкара в продажба, хахахах :)
    факт е, че:
    - тесла пусна първия електромобил с автономен пробег
    - тесла предлага само и единствено електромобили
    - тесла предлага точно 3 модела електромобили в момента - roadster, model s, model X
    - тесла разчупи модела на всички традиционни производители с глупавите им и смешни хибриди
    - тесла има заявки за 2-3 години напред
    - тесла ще прави втора гигафабрика в Германия
    - тесла s p100pd къса шортите на 90% от всички спортни автомобили в ускорение
    - тесла в момента НЯМА конкуренция
    - тесла първи пуснаха "почти" автономно управление на автомобила
    - тесла събра за 2-3 седмици 370млн $ кеш от заявки за четвъртия си масов модел - тесла 3
    ...и така нататъка

    Коментиран от #18

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Гост

    0 0 Отговор
    ИСКАМ ГО !!!!

    Коментиран от #16

  • 16 тиктак

    0 1 Отговор

    До коментар #15 от "Гост":

    явно препратките навън не са позволени, но пък статии в нета как форд и ауди са си купили тесли, разглобили, сглобили и покарали отново има достатъчно (има и снимки) :)))
  • 17 нигериец

    0 0 Отговор
    А ще предлагат ли вариант с ръчна, че да е по-евтина?!
  • 18 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #13 от "тиктак":

    Ауууу, страхотии. И освен празнодумства и измислени хвалебствия към Тесла, ще посочиш ли в този Ягуар кое е откраднато от Тесла и кое копирано от нея?
    По твоята логика пък всички коли са крадени от Мерцедес, защото той е първата марка в света!
    Да ви имам логиката!

    Коментиран от #23

  • 19 Довсички умници

    0 0 Отговор
    Ми що не вземете да си накупите електромобили? Много ги хвалите а пък ...?

    Коментиран от #22

  • 20 гост

    0 1 Отговор

    До коментар #10 от "Deep":

    Попрочети още малко , даже чичко Гугъл ще ти каже ,че Tesla Roadster излезе още началото на 2008 година , а преди това имаше «General Motors EV1» , който обаче беше предлаган само под наем от Дженерал Моторс в далечната вече 1996 г. и след около 1000 броя , събран ПРИНУДИТЕЛНО от клиентите , въпреки техните протести и писмени възражения и бракувани абсолютно изправни и в движение . Има цял филм за това колко уплаши този модел маститите "премиуми" и колко усилия положиха да го скрият завинаги , е успяха да спечелят 20-тина годинки , но шило в торба не стои и това е което завинаги ще изписва ТЕСЛА с главни букви в автомобилната история
  • 21 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "Deep":

    Ето малко да погледаш : https://www.vbox7.com/play:94ff7117&al=2&vid=6392742%7c
  • 22 гост

    0 1 Отговор

    До коментар #19 от "Довсички умници":

    Ми след 2-3 години като дойде "електричката" Дачия за 13-14 000 ЛЕВА познай в какви таксита ще се возиш и коя ще е най-продаваната кола в България даже и с пробег 200 км с едно зареждане
  • 23 гост

    1 1 Отговор

    До коментар #18 от "Гост":

    В "този" Ягуар е копирана и то ЗЛЕ цялата концепция на Тесла с единствената промяна , че шасито е алуминиево за разлика от стоманеното на Тесла . Това ще свали сто и петдесетина кила от теглото , но ще вдигне цената с над 20% . Всичко останало като почнеш от батерията в пода и минеш през разположението на двигателите е същото , само че Тесла още сега предлага два ПЪТИ по-голяма мощност и по-голяма батерия , а до след две години разликата само ще се увеличи . И за какво ти е "спортен" дизайн с горе долу два пъти по-малко място в купето , като Тесла Х ще го накара да и гледа задницата на всеки светофар , където обикновенно си мерите пишките ?

    Коментиран от #24

  • 24 Гост

    1 1 Отговор

    До коментар #23 от "гост":

    Сравнението ти между Тесла и Ягуар е толкова нелепо, колкото и всичките ти до сега коментари!
    Едното е име с традиции, другото е американски боклук, който все повече започва да дефектира - къде се самозапалва, къде му протича покрива, къде започва да скърца вътре и т.н.
    Но ти как да го проумееш като фанатик на тема Тесла?

    Коментиран от #25

  • 25 кроко

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "Гост":

    Не се хаби на нас да ни ги обясняваш тия работи, ами го обясни на всички настоящи и бъдещи клиенти на Тесла и може от Ягуар да ти дадат някой лев.
  • 26 Гинко пружинко

    0 0 Отговор
    Пишете, пишете! Те големите си знаят работата. Петролните гиганти са го измислили отдавна. Колкото по рано разберете, че от вас нищо не зависи, толкова по добре. Тока в крайна сметка, по никакъв начин не е по екологичен, защото в крайна сметка да го произведеш, пак петрол ще преработваш и гориш. Не ми обяснявайте, че ако в целия свят автомобилите до последната бънгия минат на ток, ще ги зареждаме с възобновяеми източници или от АЕЦове. Ще има яко потребление на петрол.
  • 27 Nazy

    0 0 Отговор
    Виж сега гинко пружинко ако не ти е известно да ти споделя ,че в близките 50г нефта е финито😆😆край😁😁няма😜😜тютю...а бай ти елън мъск има екип който се занимава само с разработка на батерийки.та след 10г този обем батерийки който сега влагат в един автомобил ,най вероятно ще дават капацитет за пробег х4 от сегашният.само си спомни преди 10 г батерията на телефона ти колко бе голяма и какъв капацитет имаше в сравнение с днес.до 10 г батерията ще е поне 2 пъти по малка с 2 пъти по голям капацитет и ще се зарежда без кабел от слънчевият ти колектор на покрива да речем.не че изключвам петрола защото имам бензин във вените си но това е истината и това ни очаква....

    Коментиран от #28

  • 28 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #27 от "Nazy":

    На какво почива твоята теза, че нефтът след 50 години ще е напълно изчерпан? Някакви проучвания и изчисления ли си правил? Или вярваш на спекулациите, които изкуствено вдигат цената на петрола?
    То още не е напълно ясен механизма за получаване на нефта, какво остава да е ясно кога ще се изчерпи!
    А това да се осланяш какво щяло да стане и как МОЖЕ БИ батериите щели да се развиват до безкрайност, е толкова скарано с конкретиката, че просто са разкази под шипковия храст!
    Електричките ще си останат неоправдано скъпи!
  • 29 Nazy

    0 0 Отговор
    Е то е бмв-тата са неоправдано скъпи но ги купуват нали....това ,че петролът ще свърши бе съм го измислил аз -можеш да прочетеш с тези темпове кога ще се изчерпат залежите 😆а технологичното развитие май само ти смяташ да спре😆

    Коментиран от #30

  • 30 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "Nazy":

    Отново ти бяга конкретиката. Дори не може да проумееш какво имам предвид. Технологичния напредък пък ще съм последния човек, който ще го отрече!
    Виждам, че не си инженер, но се опитваш да ме убедиш в неща, които не са ти ясни. Няма лошо, но е хубаво и малко да се чете.
    Да, с лития батериите стаха много производителни. Но не очаквай вечно да продължи експоненциално това развитие. Всяка технология има граници на подобрения, а сегашната е на границите си. Виж, че още не могат да установят защо Note 7 се самозапалва.
    Просто трябва нов пробив, както навремето полупроводниците са изместили лампите.
    Така, че е много несериозно да вярваш, че сегашните батерии ще осигурят 2000 км с едно зареждане, както беше писал.
  • 31 Nazy

    0 0 Отговор
    Виж сега г-н многознайко дори не съм имал минимално намерение да те разбирам какво искаш да кажеш в ролята си на гугъл разбирач...виждам, че съвсем не си подготвен да разсъждаваш затова ще поясня ,че в момента е в процес на разработка батерия която е на коренно различна основа от тези до сега и единственият проблем който трябва да бъде решен е с прегряването и охлаждането. Говори се за 10 пъти по малък обем в същият капацитет,така ,че г-н хейтър разбирач не бъди толкова сигурен че някой ще се мъчи да разработва никели и иони....просто си далече разбираш ли-спрял си преди цяло деситилетие😃😃😃

    Коментиран от #32

  • 32 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "Nazy":

    Аз хейтър, ти нормален ли си?
    10 пъти ти писах - конкретиката е важна. Говорило се, че се очаквало нови батерии - страшна информация имаш, няма що.
    Говори се, че има извънземни и че има чудовище в Лох Нес! После аз съм бил многознайко и изостанал, майко мила!
    Не съм казал, че няма да има развитие, казах че няма е толкова рано, колкото си написал. Пълни глупости е да вярваш, че след 10 години електромобилите ще минават 2000 км с едно зареждане.
    Но какво да очаквам от човек пишещ коментари в 3 часа през нощта?!
  • 33 ккк

    0 0 Отговор
    Отлично ! Другите са далеч, назад
  • 34 ккк

    0 0 Отговор
    Само да не е толкова тясно пространството-отзад за сядане, колкото изглежда